Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:45:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213289 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3500 Dátum:
2011.08.02 kedd, 13:37:06 »
Idézetet írta: don80 - 2011.08.02 kedd, 13:20:20
otthon ezt kiprobálom.de addig még 1100km van elöttem.a héten megyek haza németböl.az a baj hogy nem mindig csinálja.van amikor 200ig is kigyorsit gond nélkül.ha szerelöhöz viszem annak meg fingja nincs mitöl is lehet mert már kérdeztem.diagnosztikán is volt.szoval érdekes a dolog.igaz benyaszüröt még nem cseréltem.
akkor időszerű lenne
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3501 Dátum:
2011.08.02 kedd, 13:39:07 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.02 kedd, 13:37:06
akkor időszerű lenne
Lett volna már a probléma elején......
Akkor ide is leírom: Ha az autó rángat, nem gyorsul, dadog, stb, akkor elsőként az üa. szűrőt cseréljük!
Nem csak azért mert az a legolcsóbb, hanem azért is, mert a hibák nagy arányát az okozza.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3502 Dátum:
2011.08.02 kedd, 15:02:08 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.02 kedd, 13:39:07
Lett volna már a probléma elején......
Akkor ide is leírom: Ha az autó rángat, nem gyorsul, dadog, stb, akkor elsőként az üa. szűrőt cseréljük!
Nem csak azért mert az a legolcsóbb, hanem azért is, mert a hibák nagy arányát az okozza.
az a legolcsóbb?vazze,akkor cseréljen mondjuk lemezcsavart...az mégolcsóbb...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3503 Dátum:
2011.08.02 kedd, 15:07:30 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.02 kedd, 15:02:08
az a legolcsóbb?vazze,akkor cseréljen mondjuk lemezcsavart...az mégolcsóbb...
a lemezcsavarnak viszont nincs köze a fenn vázolt hibához ...
szerintem te még menj aludni egy kört
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3504 Dátum:
2011.08.02 kedd, 15:13:44 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.02 kedd, 15:02:08
az a legolcsóbb?vazze,akkor cseréljen mondjuk lemezcsavart...az mégolcsóbb...
Te neked mi bajod van mostanában? Megártott a szegedi társaság?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3505 Dátum:
2011.08.02 kedd, 15:14:26 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.02 kedd, 15:07:30
a lemezcsavarnak viszont nincs köze a fenn vázolt hibához ...
szerintem te még menj aludni egy kört
Szerintem megártott neki a hétvégi tali, azóta ilyen zizzent.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3506 Dátum:
2011.08.02 kedd, 15:43:12 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.02 kedd, 15:14:26
Szerintem megártott neki a hétvégi tali, azóta ilyen zizzent.
Na neeee, itt semmi ragályosat nem szedhetett fel. Mindenki oltva volt betegségek ellen, jó hangulat által. Még Bogi is jól érezte magát!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3507 Dátum:
2011.08.02 kedd, 16:08:03 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.02 kedd, 15:14:26
Szerintem megártott neki a hétvégi tali, azóta ilyen zizzent.
azt hittem vicces lesz.hát,ez nem jött be...nem baj,majd a hangok mondanak mást...
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3508 Dátum:
2011.08.03 szerda, 13:38:44 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.02 kedd, 13:39:07
Lett volna már a probléma elején......
Akkor ide is leírom: Ha az autó rángat, nem gyorsul, dadog, stb, akkor elsőként az üa. szűrőt cseréljük!
Nem csak azért mert az a legolcsóbb, hanem azért is, mert a hibák nagy arányát az okozza.
otthon megejtem a cserét aztán megirom van-e változás.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3509 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 17:22:42 »
Ma megunva az ismétlődő xarakodást vettem megint új kábelkészletet (NGK) Bár lehet elég lett volna csak a 4-5-6 inkább tiszta lappal indítottam.Lambdaszabályozás jó,gyújtás jó,rángatás nuku,már csak az a kérdés meddig bírja.De mint kiderült szükség esetén az autóval vett is használható de azzal már be-be rángat.
Don,lehet akkor nálad is ez lehet a gond és nem a lambda?Én most 14e-ért vettem a készletet kedvezménnyel.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3510 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 20:25:43 »
Eladom a kocsimat, ha tudtok valakit azt megköszönöm
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_st_24-4953948
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3511 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 23:36:49 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.08.08 hétfő, 20:25:43
Eladom a kocsimat, ha tudtok valakit azt megköszönöm
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_st_24-4953948
Sajnos igaza van drofnak.Hacsak véletlenül nem fut bele egy olyan tag,aki kimondottan ilyen autót keres elég nehéz ennyiért elpasszolni.A helyedben külföldi (román,szerb esetleg cseh,szlovák) oldalakon is meghirdetném,szerintem nagyobb eséllyel elviszik.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.09 kedd, 08:17:19 írta misi107
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3512 Dátum:
2011.08.09 kedd, 08:00:39 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.08 hétfő, 23:36:49
Sajnos igaza van drofnak.Hacsak véletlenül nem fut bele egy olyan tag,aki kimondottan ilyen autót keres elég nehéz ennyiért elpasszolni.A helyedben külföldi (román,szerb esetleg cseh,szlovák) oldalakon is hirdetni,szerintem nagyobb eséllyel elviszik.
Román oldalakon mindenképpen meghirdetném, ott nagyon kajálják az optikázott Mondeokat. Tapasztalatból mondom.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3513 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:10:15 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.08 hétfő, 17:22:42
Ma megunva az ismétlődő xarakodást vettem megint új kábelkészletet (NGK)
Nem szimpi a gyárit, és minden egyben elv?
Lehet, hogy megoldaná hosszútávra a problémákat.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3514 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:23:30 »
Idézetet írta: Joe - 2011.08.09 kedd, 11:10:15
Nem szimpi a gyárit, és minden egyben elv?
Lehet, hogy megoldaná hosszútávra a problémákat.
gyakorlatilag ugyanaz mint a gyári...másrészt seekay most fürdött be vele...harmadrészt meg az egész készlet 14e,a cromaxnál a gyári meg 34...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3515 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:33:20 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.09 kedd, 11:23:30
gyakorlatilag ugyanaz mint a gyári...másrészt seekay most fürdött be vele...harmadrészt meg az egész készlet 14e,a cromaxnál a gyári meg 34...
Igen, ez elgondolkoztató...
Az én esetemet ismered, mire én a végére jutottam (ugye konkrétan a gyári lett legyártatva) egy új autót kaptam!
Legutóbbi fogyiadat: Balaton oda vissza 8,5l. Oda klímával, vissza nélküle. Állatkodás minimális volt inkább óvatos duhaj. Nem autópályán persze... És minimális városozás...
Hát ez korábban nem állt meg 10l alatt...
És úgy megy, mint a barom...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3516 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:34:51 »
Idézetet írta: Joe - 2011.08.09 kedd, 11:33:20
Igen, ez elgondolkoztató...
Az én esetemet ismered, mire én a végére jutottam (ugye konkrétan a gyári lett legyártatva) egy új autót kaptam!
Legutóbbi fogyiadat: Balaton oda vissza 8,5l. Oda klímával, vissza nélküle. Állatkodás minimális volt inkább óvatos duhaj. Nem autópályán persze... És minimális városozás...
Hát ez korábban nem állt meg 10l alatt...
És úgy megy, mint a barom...
Mit is cseréltél pontosan?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3517 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:37:56 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.09 kedd, 11:34:51
Mit is cseréltél pontosan?
egy szaki készítette el neki a kábelt, ő rakta rá a dugókat
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3518 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:39:09 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.09 kedd, 11:34:51
Mit is cseréltél pontosan?
Gyári VW gyertyák, és legyártott (zajszűrős pipák, és réz vezetékek, méret egyéb már nem jut eszembe, de csak a minőség volt akkor azt tudom, jó sokat beszéltem a gyártóval akkor róla...) kábelszett ment bele.
Nem rángat, nem torpan, és tényleg határozottan megy... És a fogyija is normalizálódott.
De ez még tavaly októberi történet...
Egyébként van mindenféle Ford cucca is(itt a pipákról beszélek...)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3519 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:41:10 »
Idézetet írta: Joe - 2011.08.09 kedd, 11:33:20
Igen, ez elgondolkoztató...
Az én esetemet ismered, mire én a végére jutottam (ugye konkrétan a gyári lett legyártatva) egy új autót kaptam!
Legutóbbi fogyiadat: Balaton oda vissza 8,5l. Oda klímával, vissza nélküle. Állatkodás minimális volt inkább óvatos duhaj. Nem autópályán persze... És minimális városozás...
Hát ez korábban nem állt meg 10l alatt...
És úgy megy, mint a barom...
a lambdák úgy néz ki jók,legalábbis most teljesen normálisan üzemel.Egy betanítás még hátravan,de mivel ma viszem a maradék futómű-váltó-kuplung cserére ezért ráér.A gyertyák maradtak,trafót,kábeleket cseréltem.Fura,hogy csak az első kábelekből ment szét,a hátsók meg teljesen jók,de már mindegy.Nyomásszabályzót raktam bele másikat,bár ezek szerint annak sem volt baja.Mindegy.Még a szívósort akarom lecserélni,mert a másik ki van takarítva csak most operálták ki belőle a beleszakadt csavart.A kipufok sincsenek felrakva illetve az első leömlőkből is még folyamatban van a katok cseréje csőre.És ráadásnak meg itt vannak a tetves cigók,akik nekitolattak tegnap.Valószínűleg kénytelen leszek saját zsebből számlára javíttatni,hogy kifizesse a biztosító.Mindegy,legalább egyoldal kész lesz...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3520 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:41:19 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.09 kedd, 11:37:56
egy szaki készítette el neki a kábelt, ő rakta rá a dugókat
ÁHÁ!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3521 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:43:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.09 kedd, 11:41:10
a lambdák úgy néz ki jók,legalábbis most teljesen normálisan üzemel.Egy betanítás még hátravan,de mivel ma viszem a maradék futómű-váltó-kuplung cserére ezért ráér.A gyertyák maradtak,trafót,kábeleket cseréltem.Fura,hogy csak az első kábelekből ment szét,a hátsók meg teljesen jók,de már mindegy.Nyomásszabályzót raktam bele másikat,bár ezek szerint annak sem volt baja.Mindegy.Még a szívósort akarom lecserélni,mert a másik ki van takarítva csak most operálták ki belőle a beleszakadt csavart.A kipufok sincsenek felrakva illetve az első leömlőkből is még folyamatban van a katok cseréje csőre.És ráadásnak meg itt vannak a tetves cigók,akik nekitolattak tegnap.Valószínűleg kénytelen leszek saját zsebből számlára javíttatni,hogy kifizesse a biztosító.Mindegy,legalább egyoldal kész lesz...
Hogyan lesz a cső a kat helyén? Ölég érdekes a formája....
Én a hátsót szombaton kibeleztem, mert darabokban volt benne a cucc. Így már csak 1 kati van.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3522 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:44:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.09 kedd, 11:43:34
Hogyan lesz a cső a kat helyén? Ölég érdekes a formája....
Én a hátsót szombaton kibeleztem, mert darabokban volt benne a cucc. Így már csak 1 kati van.
ja,ez lenne a másik megoldás.Dehát ha az angolok megoldották,akkor egy magyar is megtudja...vagy hengerenkénti leömlő...ja,az st motorhoz kellene?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3523 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:50:44 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.09 kedd, 11:44:46
ja,ez lenne a másik megoldás.Dehát ha az angolok megoldották,akkor egy magyar is megtudja...vagy hengerenkénti leömlő...ja,az st motorhoz kellene?
Figy, nem ilyen egyszerű ám ez! Van tuning decat leömlő E-bay-en, de xart se ér, mert minden cső eltérő hosszúságú és máshogy kanyarodik. A tuning leömlő csak akkor ér valamit, ha mind3 cső azonos hosszúságú és azonos ívű. A gáznak ez kell a gyors áramláshoz. Emiatt nem vettem az ST-hez tuning leömlőt, mert semmivel sem jobb, mint a kiherélt kati. Talán 1 fokkal, mert nem szélesedik ki a kati helyén, de az az 1 fok nem ér meg 80e- magyar forintot.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:33:33 írta drof
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3524 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:51:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.09 kedd, 11:50:44
Figy, nem ilyen egyszerű ám ez! Van tuning decat leömlő E-bay-en, de xart se ér, mert minden cső eltérő hosszúságú és máshogy kanyarodik. A tuning leömlő csak akkor ér valamit, ha mind3 cső azonos hosszúságú és azonos ívű. A gáznak ez kell a gyors áramláshoz. Emiatt nem vettem az ST-hez tuning leömlőt, mert semmivel sem jobb, mint a kiherélt kati. Talán 1 fokkal, mert nem szélesedik ki a kati helyén, de az az 1 fok nem ér meg 80e- magyar forintot.
Meg a 204 Le pont 33-mal több, mint a 171, így kit érdekel a tuning leömlő?
hosszú lesz Neked az út,ha tényleg elő akarod csalogatni mint a 204-et...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3525 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:52:47 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.09 kedd, 11:51:46
hosszú lesz Neked az út,ha tényleg elő akarod csalogatni mint a 204-et...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:33:47 írta drof
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3526 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:55:07 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.09 kedd, 11:52:47
Akkor úgy írom, hogy a gyári papíros 204 pont 33-mal több, mint a gyári papíros 171.
rászánom majd én is magam,hogy ha ténylegesen kész lesz,akkor mennyi teljesítményt mérnek.A hf most úgy marad,még nem szültem meg mi is legyen.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3527 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:55:35 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.09 kedd, 11:51:46
hosszú lesz Neked az út,ha tényleg elő akarod csalogatni mint a 204-et...
Téged idézlek, de Drof-tól kérdem, hogy hol tudok erről olvasni? Hol tart a project?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3528 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:56:31 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.09 kedd, 11:51:46
hosszú lesz Neked az út,ha tényleg elő akarod csalogatni mint a 204-et...
Egyébként élőben, közelről nézve meggyőző a motortuning. A szívóoldal nagyobb 2 bemenet a légszűrőn, 66-os pillangó az 55-ös helyett, nagyobb MAF, polír szívócsonkbelső, nagyobb injektor átmérő, több üa befecsi, kisebb-könnyebblendkerék. Ezek láthatóak és tapinthatóak szemmel-kézzel. Ebből simán kijön a 204le gyári állapotban. Azok mondogatják, hogy nem is 204LE, meg csak 185, meg csak 180-nak érezte, akinek savanyú a szőlő.
Ne legyél már te is olyan.
Akinek van saját ST-je, azt én még nem hallotam panaszkodni, hogy a V6 lenyomta volna.....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3529 Dátum:
2011.08.09 kedd, 12:01:54 »
Idézetet írta: Joe - 2011.08.09 kedd, 11:55:35
Téged idézlek, de Drof-tól kérdem, hogy hol tudok erről olvasni? Hol tart a project?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:34:33 írta drof
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3530 Dátum:
2011.08.09 kedd, 12:16:01 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.09 kedd, 11:56:31
Egyébként élőben, közelről nézve meggyőző a motortuning. A szívóoldal nagyobb 2 bemenet a légszűrőn, 66-os pillangó az 55-ös helyett, nagyobb MAF, polír szívócsonkbelső, nagyobb injektor átmérő, több üa befecsi, kisebb-könnyebblendkerék. Ezek láthatóak és tapinthatóak szemmel-kézzel. Ebből simán kijön a 204le gyári állapotban. Azok mondogatják, hogy nem is 204LE, meg csak 185, meg csak 180-nak érezte, akinek savanyú a szőlő.
Ne legyél már te is olyan.
Akinek van saját ST-je, azt én még nem hallotam panaszkodni, hogy a V6 lenyomta volna.....
én nem azt mondom,hogy nem lesz annyi.de...azért maradjunk a realitások talaján.Használt,ki tudja mit műveltek vele.Ergo,motor szétbont,csapágyak,gyűrűk qka,injektorsorok szétkap,injektor ki,összes gumik csere,ha jót akarsz ultrahangos tisztítás.Nekem a 6 injektorból 3 került kidobásra.Hengerek takarítás,polír,összerak,szabályzás.Hengerfej szétkap,vezérműtengelyek ki,nyugodtan cserélheted.Tőkék,szelepek stb. meg szerintem neked ismerősebb mint nekem.Szívósor mehet ultrahangra,a beégett olajat más nemigen szedi ki.Összerak és talán meglesz a kétszáz ló.Én sem áltatom magam,kb. 150-et érzek ebben a motorban jelenleg.Ezért is akarom majd méretni.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3531 Dátum:
2011.08.09 kedd, 12:34:53 »
micsoda problémák...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3532 Dátum:
2011.08.09 kedd, 12:55:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.09 kedd, 12:34:53
micsoda problémák...
nem tom, mit méregeti, úgyis törni fog
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3533 Dátum:
2011.08.09 kedd, 13:00:41 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.09 kedd, 12:16:01
én nem azt mondom,hogy nem lesz annyi.de...azért maradjunk a realitások talaján.Használt,ki tudja mit műveltek vele.Ergo,motor szétbont,csapágyak,gyűrűk qka,injektorsorok szétkap,injektor ki,összes gumik csere,ha jót akarsz ultrahangos tisztítás.Nekem a 6 injektorból 3 került kidobásra.Hengerek takarítás,polír,összerak,szabályzás.Hengerfej szétkap,vezérműtengelyek ki,nyugodtan cserélheted.Tőkék,szelepek stb. meg szerintem neked ismerősebb mint nekem.Szívósor mehet ultrahangra,a beégett olajat más nemigen szedi ki.Összerak és talán meglesz a kétszáz ló.Én sem áltatom magam,kb. 150-et érzek ebben a motorban jelenleg.Ezért is akarom majd méretni.
Nem szedem szét, mert kell a működő autó, a régi motor meg már ölég zajos volt.
Jó lesz ez így, az angol használat és szervíz nem mérhető a magyarhoz. Kivéve, ha hülye magyar bevándorlók használták. Nevet nem mondok......
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3534 Dátum:
2011.08.09 kedd, 13:01:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.09 kedd, 12:55:46
nem tom, mit méregeti, úgyis törni fog
most új hobbija van, másokkal töreti.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3535 Dátum:
2011.08.09 kedd, 13:33:21 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.09 kedd, 13:01:16
most új hobbija van, másokkal töreti.
lehet ez egy új fajta. vannak a muzsikus, teknyővájók...stb.
vannak akik nem a vonót húzzák, hanem kocsik oldalát...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3536 Dátum:
2011.08.10 szerda, 07:15:09 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia-5008115
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3537 Dátum:
2011.08.10 szerda, 08:50:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.10 szerda, 07:15:09
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia-5008115
És át akarod építeni kéziváltóra?Cuccot adok hozzá
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3538 Dátum:
2011.08.10 szerda, 08:52:22 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.10 szerda, 08:50:22
És át akarod építeni kéziváltóra?Cuccot adok hozzá
amíg megy, addig megy
amúgy nincs pénzem ilyenre, dottore megette a havi kajamennyiségünket
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3539 Dátum:
2011.08.10 szerda, 08:54:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.10 szerda, 08:52:22
amíg megy, addig megy
amúgy nincs pénzem ilyenre, dottore megette a havi kajamennyiségünket
Viszont van egy kézi váltód......
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3540 Dátum:
2011.08.10 szerda, 08:56:21 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.10 szerda, 08:54:41
Viszont van egy kézi váltód......
elvitték a cigányok az éjszaka
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3541 Dátum:
2011.08.10 szerda, 09:12:19 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.10 szerda, 08:56:21
elvitték a cigányok az éjszaka
A kocsidat is.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3542 Dátum:
2011.08.10 szerda, 09:18:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.10 szerda, 09:12:19
A kocsidat is.
láttam a helyét
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3543 Dátum:
2011.08.10 szerda, 17:34:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.10 szerda, 09:18:46
láttam a helyét
nem mondod, hogy a te kocsiddal futkos a fhostos?
van neked normális eszed? majd jól tönkreteszi...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3544 Dátum:
2011.08.10 szerda, 20:05:11 »
Ha esetleg a hónap végén érdekel valakit egy itt-ott horpadt zöld színű autó,kérem keressen meg!Új fékek,váltó,kuplung,gyújtás stb...kívül ronda,belül finom...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3545 Dátum:
2011.08.10 szerda, 20:20:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.10 szerda, 20:05:11
Ha esetleg a hónap végén érdekel valakit egy itt-ott horpadt zöld színű autó,kérem keressen meg!Új fékek,váltó,kuplung,gyújtás stb...kívül ronda,belül finom...
miva?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3546 Dátum:
2011.08.10 szerda, 20:57:55 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.10 szerda, 20:20:03
miva?
Nyilván besokallt valamitől. Na, most mi romlott el? Vagy ki ment Neked megint? Vagy a biztosítóval van tele a mogyoród?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3547 Dátum:
2011.08.10 szerda, 22:26:31 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.10 szerda, 20:20:03
miva?
azt hiszi, hogy más is beveszi a blöfföt, mint ő drof-ét
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3548 Dátum:
2011.08.10 szerda, 22:56:45 »
nem értem, mi folyik itt...
megkattant az összes v6-os?
csak én vagyok születésemtől hölye?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3549 Dátum:
2011.08.10 szerda, 23:09:09 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.10 szerda, 22:56:45
nem értem, mi folyik itt...
megkattant az összes v6-os?
csak én vagyok születésemtől hölye?
szerencsére igen
Naplózva
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ