Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:18:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217156 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3600 Dátum:
2011.08.17 szerda, 19:49:01 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.17 szerda, 17:15:43
műszerfal alatt van bizti
Az okés, azt már pénteken megnéztem és cseréltem (F23). Azt hittem arra gondolsz, hogy van még1 külön a motortérben is. De nincs.
Kábelszakadás nincs. Az ECU és a kábelkorbács passzolnak egymáshoz.
Már arra gyanakszom, hogy vagy a motortéri biztitábla kábelei szakadtak el a hajtogatásban, vagy a kábelkorbács csatlakozó biztitábla felén máshol van a lába a rükinek/tolatóradarnak és a töltésvisszajelzőnek
Ezt csak úgy tudom kiszűrni, ha vis***akom a régi kábelkorbácsot a régi ECU-vel. Ha akkor is rossz, akkor passz.
A generátorra menő csatik is a kábelkorbácsból jönnek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3601 Dátum:
2011.08.17 szerda, 20:36:51 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.17 szerda, 19:49:01
Az okés, azt már pénteken megnéztem és cseréltem (F23). Azt hittem arra gondolsz, hogy van még1 külön a motortérben is. De nincs.
Kábelszakadás nincs. Az ECU és a kábelkorbács passzolnak egymáshoz.
Már arra gyanakszom, hogy vagy a motortéri biztitábla kábelei szakadtak el a hajtogatásban, vagy a kábelkorbács csatlakozó biztitábla felén máshol van a lába a rükinek/tolatóradarnak és a töltésvisszajelzőnek
Ezt csak úgy tudom kiszűrni, ha vis***akom a régi kábelkorbácsot a régi ECU-vel. Ha akkor is rossz, akkor passz.
A generátorra menő csatik is a kábelkorbácsból jönnek?
nézd meg TIS-ben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3602 Dátum:
2011.08.17 szerda, 20:38:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.17 szerda, 20:36:51
nézd meg TIS-ben
Meg a picicicában. Ha lenne éppen működő verzióm, már megnéztem volna.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3603 Dátum:
2011.08.17 szerda, 20:43:05 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.17 szerda, 20:38:36
Meg a picicicában. Ha lenne éppen működő verzióm, már megnéztem volna.
az a baj, hogy én meg otthon hagytam az SD kártyát, amire telepítve van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3604 Dátum:
2011.08.20 szombat, 14:45:06 »
Yokkó, elmész te a faxomba! Aszontad mindent visszadugtál a zsenerátorra!. Lófaxt dugtál te vissza, nem mindent. A kis szürke testkábel ott lógott szabadon mellette, amiatt égett a töltéslámpa. Mindent le kellett bontanom felülről, hogy hozzáférjek. Csaplak agyon rögvest!
Van 2 érdekesség is.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:38:33 írta drof
»
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3605 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 13:20:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.20 szombat, 14:45:06
Megvan az első fogyi az ST200-as motorral-váltóval. Nyomtam neki, mint a hülye
, rövidebb váltó miatt én többre számítottam.
519km, 57.74 liter, ez 11.1253l/100km. 440km Pest, 79km pálya.
Annyira faxán pörög fel és olyan gyorsan veszi a fordulatot, hogy az borzasztó. A 2.0Tdi Passatok eddig soha nem engedtek el, pariban voltunk, így nem húzódtak le. Ma elém került egy a 2 sávoson. 90-nél már kénytelen volt lehúzódni és elengedni...........
Yokkó, elmész te a faxomba! Aszontad mindent visszadugtál a zsenerátorra!. Lófaxt dugtál te vissza, nem mindent. A kis szürke testkábel ott lógott szabadon mellette, amiatt égett a töltéslámpa. Mindent le kellett bontanom felülről, hogy hozzáférjek. Csaplak agyon rögvest!
Van 2 érdekesség is.
A kipuff kifúj a harmónika csőnél, a sok hajlítgatást nem szerette a gyári 11 éves rozsdás cső. Ez cserés.
A 2. torkok hamarabb nyitnak, mint a sima V6-on (2700-nál
), viszont 4500-nál tovább nyitnak teljes nyitásra, 2700-4500 között csak 3/4-ig vannak nyitva. Ez érezhető is, 4500-nál padlógázon egy picit eltűnik a tolólendület, aztán egyből vissza is jön a nagyobb tolóerő. érdekes, szokni kell.
Te már ST-s vagy, mit szemetelsz itt a V6-ban?
És egy hozzászólást csak 1 topicba pls...
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3606 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 17:48:49 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.08.21 vasárnap, 13:20:19
Te már ST-s vagy, mit szemetelsz itt a V6-ban?
És egy hozzászólást csak 1 topicba pls...
blablabla
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3607 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 18:07:52 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.08.21 vasárnap, 13:20:19
Te már ST-s vagy, mit szemetelsz itt a V6-ban?
És egy hozzászólást csak 1 topicba pls...
hmmm...
pedig abszolút jogos
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3608 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 18:10:46 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.08.21 vasárnap, 13:20:19
Te már ST-s vagy, mit szemetelsz itt a V6-ban?
És egy hozzászólást csak 1 topicba pls...
csöbörből vödörbe
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3609 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 19:45:01 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.21 vasárnap, 18:07:52
hmmm...
pedig abszolút jogos
Kinyallanthatjátok a kicsi fhosómat Astroll kávéja után.
Tényleg Rezsőkém, véget ért mán' a szezon? Mennénk kombi tetőt cserélni......
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3610 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 19:57:02 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.21 vasárnap, 19:45:01
Kinyallanthatjátok a kicsi fhosómat Astroll kávéja után.
Tényleg Rezsőkém, véget ért mán' a szezon? Mennénk kombi tetőt cserélni......
biztos nincs jobb dolga, itt rontja a levegőt és sületlenségeket beszél
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3611 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 21:13:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.21 vasárnap, 19:57:02
biztos nincs jobb dolga, itt rontja a levegőt és sületlenségeket beszél
Pedig ha tudná, hogy a régi motoromat nála szereljük be a kocsidba......
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3612 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 23:28:55 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.21 vasárnap, 21:13:57
Pedig ha tudná, hogy a régi motoromat nála szereljük be a kocsidba......
már tudom
mindegy...asszem költözünk...még a héten
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3613 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 07:43:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.21 vasárnap, 23:28:55
már tudom
mindegy...asszem költözünk...még a héten
Hát ideje lenne, mert köllene az akna, ásni meg nem fogunk.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3614 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 07:56:26 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.20 szombat, 14:45:06
Megvan az első fogyi az ST200-as motorral-váltóval. Nyomtam neki, mint a hülye
, rövidebb váltó miatt én többre számítottam.
519km, 57.74 liter, ez 11.1253l/100km. 440km Pest, 79km pálya.
rájöttem hogy miért ilyen jó a fogyi
nem cseréltél AC-t és nem tol elég anyagot
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3615 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 09:10:28 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.22 hétfő, 07:56:26
rájöttem hogy miért ilyen jó a fogyi
nem cseréltél AC-t és nem tol elég anyagot
Ha-ha-ha.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3616 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 21:09:11 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.22 hétfő, 09:10:28
Ha-ha-ha.
talán húzzál a bowdenen,hátha nem nyit a torok rendesen...vagy vedd ki a szőnyeget a gázpedál alól,esetleg a tojást...de a 48-as csónakot is visszarakhatod a lábodra,a maffia meg ad ingyen betoncipőt...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3617 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 21:15:47 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.22 hétfő, 21:09:11
talán húzzál a bowdenen,hátha nem nyit a torok rendesen...vagy vedd ki a szőnyeget a gázpedál alól,esetleg a tojást...de a 48-as csónakot is vis***akhatod a lábodra,a maffia meg ad ingyen betoncipőt...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3618 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 21:17:43 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.22 hétfő, 21:15:47
NE RÁNCOLD A HÁMLOKOD...NE SIMOGASD AZT A GÁZPEDÁLT HANEMM TOLJAD NEKI RENDESEN,HOGY TUDJA MENNYI AZ ANNYI!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3619 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 22:13:16 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.22 hétfő, 21:17:43
NE RÁNCOLD A HÁMLOKOD...NE SIMOGASD AZT A GÁZPEDÁLT HANEMM TOLJAD NEKI RENDESEN,HOGY TUDJA MENNYI AZ ANNYI!
tuja az...
addig, amíg el nem kezd ciccegni csórikám, meg míg lángosra nem formálja a lendkereket
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3620 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 22:38:21 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.22 hétfő, 22:13:16
tuja az...
addig, amíg el nem kezd ciccegni csórikám, meg míg lángosra nem formálja a lendkereket
naja,aztán várom,hogy mikor hív...kórházban vagyok,kellene egy másik autó...monnyuk egy eszkórt kabrijó...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3621 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 22:42:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.22 hétfő, 22:13:16
tuja az...
addig, amíg el nem kezd ciccegni csórikám, meg míg lángosra nem formálja a lendkereket
ez? sose fog ciccegni
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3622 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 22:45:20 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.22 hétfő, 22:42:27
ez? sose fog ciccegni
dugattyú repül és tényleg...szerencsére fordék jól összerakták...(?)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3623 Dátum:
2011.08.26 péntek, 11:34:32 »
Na,mindenkinek jó minden?MEglepő lenne....nálam landolt ma egy új katalizátor a harmadik helyére,Black-től két új ntk lambdaszonda (Joe,végül is ennél maradtam,olcsóbb volt...) Az új szondák egyelőre csodát tettek a motorral,majd kiderül,hogy meddig bírják.Most,hogy az egész gyújtásrendszer cserélve volt,nemsok hibalehetőség maradt benne.
Ahogy lehet,mennek fel a dobok és ollé!Talán kész lesz (egy frászt,a hátsó hf-nél jön ki az olaj...)
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3624 Dátum:
2011.08.26 péntek, 13:46:52 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.26 péntek, 11:34:32
Na,mindenkinek jó minden?MEglepő lenne....nálam landolt ma egy új katalizátor a harmadik helyére,Black-től két új ntk lambdaszonda (Joe,végül is ennél maradtam,olcsóbb volt...) Az új szondák egyelőre csodát tettek a motorral,majd kiderül,hogy meddig bírják.Most,hogy az egész gyújtásrendszer cserélve volt,nemsok hibalehetőség maradt benne.
Ahogy lehet,mennek fel a dobok és ollé!Talán kész lesz (egy frászt,a hátsó hf-nél jön ki az olaj...)
Nekem a záram még mindig ***, bal első ajtó nem mindig nyílik. Valódi tervezési katasztrófa, kész életveszély. Se kívülről, se belülről nem nyitható. Remélhetőleg csak kontaktos, de ha teljesen új zár kell, akkor a számlát az 'F'-el kezdődő és 'ord'-dal végződő cég nevére fogom kérni.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3625 Dátum:
2011.08.26 péntek, 19:09:08 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.26 péntek, 11:34:32
Na,mindenkinek jó minden?MEglepő lenne....nálam landolt ma egy új katalizátor a harmadik helyére,Black-től két új ntk lambdaszonda (Joe,végül is ennél maradtam,olcsóbb volt...) Az új szondák egyelőre csodát tettek a motorral,majd kiderül,hogy meddig bírják.Most,hogy az egész gyújtásrendszer cserélve volt,nemsok hibalehetőség maradt benne.
Ahogy lehet,mennek fel a dobok és ollé!Talán kész lesz (egy frászt,a hátsó hf-nél jön ki az olaj...)
Semmi se jó bammeg, de minek írjam le, mindennapos eset.
Holnap főtengely szimeringet cserélek, mert vereti az olajat. Bemegyek délelőtt a fehérvári cromaxba gázbowdent nézegetni, hátha van elfekvőben nekem való. Aztán kábelköteget cserélek, mert nincs meg a hiba a tolatóradar vezetékében. Aztán szívósort bontok, mert magas az alapjárat. Kipuffleömlőket cserélem harmonikával együtt, mert csak.
Talán lambdákat is cserélek, ha már ott vagyok, 6e darabja Ebay-en.
Fogyasztás 11.7 folyamatos klímával, de ki nem szharja le, legalább hideg van.
Szokásos, semmi extra.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3626 Dátum:
2011.08.26 péntek, 19:46:07 »
Idézetet írta: seekay - 2011.08.26 péntek, 13:46:52
Nekem a záram még mindig ***, bal első ajtó nem mindig nyílik. Valódi tervezési katasztrófa, kész életveszély. Se kívülről, se belülről nem nyitható. Remélhetőleg csak kontaktos, de ha teljesen új zár kell, akkor a számlát az 'F'-el kezdődő és 'ord'-dal végződő cég nevére fogom kérni.
ha se kívülről, se belülről nem tudod nyitni, akkor szerintem nem kontaktos...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3627 Dátum:
2011.08.26 péntek, 19:48:37 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.26 péntek, 19:09:08
Semmi se jó bammeg, de minek írjam le, mindennapos eset.
Holnap főtengely szimeringet cserélek, mert vereti az olajat. Bemegyek délelőtt a fehérvári cromaxba gázbowdent nézegetni, hátha van elfekvőben nekem való. Aztán kábelköteget cserélek, mert nincs meg a hiba a tolatóradar vezetékében. Aztán szívósort bontok, mert magas az alapjárat. Kipuffleömlőket cserélem harmonikával együtt, mert csak.
Talán lambdákat is cserélek, ha már ott vagyok, 6e darabja Ebay-en.
Fogyasztás 11.7 folyamatos klímával, de ki nem szharja le, legalább hideg van.
Szokásos, semmi extra.
nálam a fogyi városban stabilan beállt 10.4-re ha hinni lehet a computernek (klíma nélkül,mert nem használom és a kánikulában a család is valamiért rászokott a huzatra.Talán mégis jó a tetőablak???) Az autótékánál 8500 az ntk univerzális lambda,amiket használok én is (internetes rendelésnél) És miért ne írnál?Há vazze,nem lehet tanulni egymás hibájából?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3628 Dátum:
2011.08.26 péntek, 19:52:51 »
Idézetet írta: seekay - 2011.08.26 péntek, 13:46:52
Nekem a záram még mindig ***, bal első ajtó nem mindig nyílik. Valódi tervezési katasztrófa, kész életveszély. Se kívülről, se belülről nem nyitható. Remélhetőleg csak kontaktos, de ha teljesen új zár kell, akkor a számlát az 'F'-el kezdődő és 'ord'-dal végződő cég nevére fogom kérni.
valószínűleg az egész zár halott lehet...mint nálam,csak nekem 4 ilyet kellett cserélni,hogy jó legyen...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3629 Dátum:
2011.08.26 péntek, 19:59:29 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.26 péntek, 19:09:08
Semmi se jó bammeg, de minek írjam le, mindennapos eset.
Holnap főtengely szimeringet cserélek, mert vereti az olajat. Bemegyek délelőtt a fehérvári cromaxba gázbowdent nézegetni, hátha van elfekvőben nekem való. Aztán kábelköteget cserélek, mert nincs meg a hiba a tolatóradar vezetékében. Aztán szívósort bontok, mert magas az alapjárat. Kipuffleömlőket cserélem harmonikával együtt, mert csak.
Talán lambdákat is cserélek, ha már ott vagyok, 6e darabja Ebay-en.
Fogyasztás 11.7 folyamatos klímával, de ki nem szharja le, legalább hideg van.
Szokásos, semmi extra.
megnézted, hogy nem-e túl rövid a kábel és nem zár a fojtószelep?
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3630 Dátum:
2011.08.26 péntek, 20:10:23 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.26 péntek, 19:46:07
ha se kívülről, se belülről nem tudod nyitni, akkor szerintem nem kontaktos...
onnam gondolom, h kontaktos, mert neha jo (most is), ill. a wd40 kura 2hetre helyre teszi. Aztan kezdodik minden elolrol.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3631 Dátum:
2011.08.27 szombat, 01:13:55 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.26 péntek, 19:59:29
megnézted, hogy nem-e túl rövid a kábel és nem zár a fojtószelep?
Meg. Nem az a baja.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3632 Dátum:
2011.08.27 szombat, 09:17:16 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.27 szombat, 01:13:55
Meg. Nem az a baja.
ha felvetted a betoncipőt,akkor biztos nem zár...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3633 Dátum:
2011.08.27 szombat, 21:18:33 »
Kicseréltem a főtengely szimeringet, már nem vereti az olajat.
https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/CrankshaftFrontSealingReplacement?authkey=Gv1sRgCO_m0YqxwYCMmQE
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3634 Dátum:
2011.08.27 szombat, 22:16:39 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.27 szombat, 21:18:33
Kicseréltem a főtengely szimeringet, már nem vereti az olajat.
https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/CrankshaftFrontSealingReplacement?authkey=Gv1sRgCO_m0YqxwYCMmQE
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3635 Dátum:
2011.08.27 szombat, 22:19:02 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.27 szombat, 22:16:39
Köszönet megint Yooccoo-nak is, az Ő szerszámai nélkül nem ment volna.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3636 Dátum:
2011.08.27 szombat, 22:25:11 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.27 szombat, 22:19:02
Köszönet megint Yooccoo-nak is, az Ő szerszámai nélkül nem ment volna.
mondanod sem kellett volna
aki ismer, az tudja, hogy egyedül semmire nem mész
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3637 Dátum:
2011.08.27 szombat, 22:28:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.27 szombat, 22:25:11
mondanod sem kellett volna
aki ismer, az tudja, hogy egyedül semmire nem mész
Pedig most ott se volt, csak szerszámokat adott.
Meg különben is, van itt olyan, aki tényleg ismer? Fura lenne.....
Voltam reggel kómaxban, van gázbowden németből 10e-ért. Annyiért nem köll, inkább Ebay.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3638 Dátum:
2011.08.27 szombat, 22:29:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.27 szombat, 22:28:30
Pedig most ott se volt, csak szerszámokat adott.
Meg különben is, van itt olyan, aki tényleg ismer? Fura lenne.....
Voltam reggel kómaxban, van gázbowden németből 10e-ért. Annyiért nem köll, inkább Ebay.
mi van azzal, ami volt eredetileg?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3639 Dátum:
2011.08.27 szombat, 22:35:08 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.27 szombat, 22:29:45
mi van azzal, ami volt eredetileg?
Az ST-nek más a háza, alulról nyit felfelé, a sima V6 felülről lefelé. A régi így nem passzol (rövid és más a vége), az ST-ét meg Krisz kidobta......
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3640 Dátum:
2011.08.27 szombat, 22:46:16 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.27 szombat, 22:25:11
mondanod sem kellett volna
aki ismer, az tudja, hogy egyedül semmire nem mész
felajánlotta, hogy sörözhetek mellette, amíg megcsinálja és akkor rögtön hozhatom a szerszámokat vissza, de tudom hogy arra gondolt, hogy megcsinálom helyette
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3641 Dátum:
2011.08.27 szombat, 23:01:24 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.27 szombat, 22:46:16
felajánlotta, hogy sörözhetek mellette, amíg megcsinálja és akkor rögtön hozhatom a szerszámokat vissza, de tudom hogy arra gondolt, hogy megcsinálom helyette
Meg tudok én is csinálni mindent, ha van jó szerszám, csak minek dolgozzak, ha van, aki megcsinálja helyettem.
Egyébként meg ihattunk volna egy jót
a hűvös garázsban, de neked a betonozás az jobban fekszik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3642 Dátum:
2011.08.27 szombat, 23:04:29 »
mi a szhart lehet még betonozni wazze? bunkert csináltok?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3643 Dátum:
2011.08.27 szombat, 23:08:21 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.27 szombat, 23:04:29
mi a szhart lehet még betonozni wazze? bunkert csináltok?
Ha te azt tudnád! Semmi sincs még ott lebetonozva, minden futóhomok.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3644 Dátum:
2011.08.27 szombat, 23:21:54 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.27 szombat, 23:04:29
mi a szhart lehet még betonozni wazze? bunkert csináltok?
ha gyakrabban jönnél, már semmit nem kellene
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3645 Dátum:
2011.08.27 szombat, 23:22:32 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.27 szombat, 23:08:21
Ha te azt tudnád! Semmi sincs még ott lebetonozva, minden futóhomok.
az volt a nagy szerencséd, hogy jó idő volt, most telemenne minden homokkal
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3646 Dátum:
2011.08.27 szombat, 23:32:27 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.27 szombat, 23:21:54
ha gyakrabban jönnél, már semmit nem kellene
ennél gyakrabban nem tudok menni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3647 Dátum:
2011.08.27 szombat, 23:40:52 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.27 szombat, 23:32:27
ennél gyakrabban nem tudok menni
Naplózva
don80
Vendég
v6
«
Új hozzászólás #3648 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 17:16:34 »
sziasztok!tudtok olyan valakit akinél mk2-bontodik-vagy bontot ahol van mk2 v6??
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: v6
«
Új hozzászólás #3649 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 17:19:58 »
Idézetet írta: don80 - 2011.08.28 vasárnap, 17:16:34
sziasztok!tudtok olyan valakit akinél mk2-bontodik-vagy bontot ahol van mk2 v6??
hát például én...mi kellene?
Naplózva
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ