Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:08:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2214423 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:48:45 »

miért? akkor már nem lehet angyal? taps hehe
akkor csak marha lehet  vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 21:03:06 »

akkor csak marha lehet  vigyor3
múúúú eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 21:07:09 »

nincs neked asszonyod?  eplus2
hivatalosan nincs.... Wink
nameg amiről nem tud nem fáj neki... eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 07:31:55 »

Drof,megkaptad már a leömlőket?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2011.09.10 szombat, 00:18:07 »

Drof,megkaptad már a leömlőket?

Még nem jött meg, hétfőre várom őket. Ment pü a kuplunggal kapcsolatosan. wow1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2011.09.10 szombat, 06:19:25 »

Még nem jött meg, hétfőre várom őket. Ment pü a kuplunggal kapcsolatosan. wow1
olvastam,írtam.Engem igazából az érdekel,hogy az egr kivezetést simán lehegesztették vagy csavar bele (hátha be akarják kötni) vagy mit csináltak vele.Ki akarom kötni az egészet,mert unom,hogy mindig ki-be kell tekergetni a szelep csavarjait,új tömítést vágni.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2011.09.10 szombat, 18:20:56 »

olvastam,írtam.Engem igazából az érdekel,hogy az egr kivezetést simán lehegesztették vagy csavar bele (hátha be akarják kötni) vagy mit csináltak vele.Ki akarom kötni az egészet,mert unom,hogy mindig ki-be kell tekergetni a szelep csavarjait,új tömítést vágni.

A képek alapján nekem úgy tűnt, hogy van rajta egy tekerős sapka, és nem muszáj bekötni. Majd jövőhéten többet tudok, ha már megjött.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 16:36:24 »

Még nem jött meg, hétfőre várom őket. Ment pü a kuplunggal kapcsolatosan. wow1
azt mondtam már, hogy most pár hétig nem leszek itthon?  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 16:46:14 »

azt mondtam már, hogy most pár hétig nem leszek itthon?  hehe

És az kit érdekel?  vigyor3

Pénzért más is megcsinálja, sőt........ eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 16:49:15 »

És az kit érdekel?  vigyor3

Pénzért más is megcsinálja, sőt........ eplus2
na végre  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 16:57:10 »

Megvolt a mai jócselekedet.Hazaértem és egy faternak és a gyönyörű lányának (Kata) nem indult el varjúja.Tologattuk,de semmi.Bika elő (mert szerinte nem kell,de azért javasoltam,hogy próbáljuk meg,bár az autótoló társ nem volt utolsó tologattam volna vele mást is  Smiley) szóval köhögősen de beindult.Én egy  angel vagyok...persze Angel után a második...

Lásd kivel van dolgot, szegeden te lehetsz az első Angyal. Én is szoktam segíteni az embereken, a bikakábelem sűrűn kerül elő (nem engem kell bikázni).
A múltkor egy lányt vontattunk el az M0-ás hídjáról. Mindenki csak kerülgette, senkinek se jutott eszébe segíteni. Végül, ha már ott volt mögöttünk, haza is húztuk (a szmoszéd városban lakik). Eléggé csodálkozott  vigyor3
Hogy ne legyek off, a V6 hangja király!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 21:42:08 »

na végre  vigyor3
duhos2
Naplózva
jani66
Vendég
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 18:07:07 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Azt kéne tudnom, hogy jobb kormányos kocsi flap motorját berakhatom-e az enyémbe, illetve ha van, elhozzam-e a bontóból a vezérlőmodult is hozzá. Digit klímás, 99-es.
24 a hibakód, csak hideget fúj, ha manuálban szabályozom a hőfokot meg se nyikkan a flap motor.
Köszi
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 19:19:42 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Azt kéne tudnom, hogy jobb kormányos kocsi flap motorját berakhatom-e az enyémbe, illetve ha van, elhozzam-e a bontóból a vezérlőmodult is hozzá. Digit klímás, 99-es.
24 a hibakód, csak hideget fúj, ha manuálban szabályozom a hőfokot meg se nyikkan a flap motor.
Köszi

Nah, ide találtál végre?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 20:17:01 »

Nah, ide találtál végre?
jó sokat segítettél neki eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 20:25:50 »

jó sokat segítettél neki eplus2


Ha ő az, akire gondolok, akkor telefonban már megkapta a kellő segítséget. integet2
Naplózva
jani66
Vendég
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 21:53:36 »

Hát, lehet nem volt elég.....
Csongrádon van egy, de jobb kormányos kocsiban és nem tom be lehet-e építeni úgy, hogy működjön is. (együtt:)
Naplózva
mk2
Vendég
« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 21:58:33 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Azt kéne tudnom, hogy jobb kormányos kocsi flap motorját berakhatom-e az enyémbe, illetve ha van, elhozzam-e a bontóból a vezérlőmodult is hozzá. Digit klímás, 99-es.
24 a hibakód, csak hideget fúj, ha manuálban szabályozom a hőfokot meg se nyikkan a flap motor.
Köszi
Hali!

Ugyanaz mindegy,hogy jobb vagy bal kormányos.
Naplózva
jani66
Vendég
« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 22:09:20 »

Hali!

Ugyanaz mindegy,hogy jobb vagy bal kormányos.

Köszönöm, remélem jó lesz...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:45:29 »

Möggyütt a leömlő és az Y cső. Meg mellé megrendeltem a flexi pájpot is. Komolyan mondom, itthon minden kereskedő elmehet az anyja édes puliszkájába.

120e-ért lehet csináltani decat leömlőt és 53e hozzá a flexi pipe itthon. Hát ki az az ökör, aki ennyiért akar eladni egy 51e forintos leömlőgarnitúrát és egy 22e forintos csövet? És az utóbbi árak 40%-a postaköltség angliából.......

Komolyan nem értem, hogy mire gondolnak a forgalmazók itthon.

Képeket is lőttem, majd hétvégén felteszem netre, ha érdekel valakit.

Mikor szereljük be Yokkó? Még veszek jövőhéten 2 lambdát meg szerzek valahonnan egy új potit (na az nem lesz egyszerű.......), mert ezzel a régivel meg elveszett vagy 50 ló és majdnem lenyomott egy 2.0 TDCi IV-es Mondeo ezzel a konfiggal, úgyhogy gyorsan vis***aktam az újat, amivel ugye xar az alpajárat.......

Hegeszteni csak 1x kell, a kipuff csövet rá a flexi pipe talpára, szerintem azt mi is meg tudjuk oldani. A többi csak kipuff le, kipuff fel.

Ahogy néztem, hozzá lehet férni motorkiszedés nélkül is......... eplus2 eplus2

Meg akkor már - ha lent van az egész kipuff rendszer -  a balos dobot mindenképpen kiiktatjuk, ott is hegesztünk kicsit. Ahhoz viszont kellene 90 fokos hajlított cső. De lehet, hogy veszek egy Y elosztót íbéjen és 2 dobot mellé, aztán sportosítunk. Na ezt majd még megálmodom.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.16 péntek, 10:52:17 írta drof » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:49:41 »

Möggyütt a leömlő és az Y cső. Meg mellé megrendeltem a flexi pájpot is. Komolyan mondom, itthon minden kereskedő elmehet az anyja édes puliszkájába.

120e-ért lehet csináltani decat leömlőt és 53e hozzá a flexi pipe itthon. Hát ki az az ökör, aki ennyiért akar eladni egy 51e forintos leömlőgarnitúrát és egy 22e forintos csövet? És az utóbbi árak 40%-a postaköltség angliából.......

Komolyan nem értem, hogy mire gondolnak a forgalmazók itthon.

Képeket is lőttem, majd hétvégén felteszem netre, ha érdekel valakit.

Mikor szereljük be Yokkó? Még veszek jövőhéten 2 lambdát meg szerzek valahonnan egy új potit (na az nem lesz egyszerű.......), mert ezzel a régivel meg elveszett vagy 50 ló és majdnem lenyomott egy 2.0 TDCi IV-es Mondeo ezzel a konfiggal, úgyhogy gyorsan vis***aktam az újat, amivel ugye xar az alpajárat.......

Hegeszteni csak 1x kell, a kipuff csövet rá a flexi pipe talpára, szerintem azt mi is meg tudjuk oldani. A többi csak kipuff le, kipuff fel.

Ahogy néztem, hozzá lehet férni motorkiszedés nélkül is......... eplus2 eplus2
Krisztől nem lenne jó egy bontott?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:51:33 »

Möggyütt a leömlő és az Y cső. Meg mellé megrendeltem a flexi pájpot is. Komolyan mondom, itthon minden kereskedő elmehet az anyja édes puliszkájába.

120e-ért lehet csináltani decat leömlőt és 53e hozzá a flexi pipe itthon. Hát ki az az ökör, aki ennyiért akar eladni egy 51e forintos leömlőgarnitúrát és egy 22e forintos csövet? És az utóbbi árak 40%-a postaköltség angliából.......

Komolyan nem értem, hogy mire gondolnak a forgalmazók itthon.

Képeket is lőttem, majd hétvégén felteszem netre, ha érdekel valakit.

Mikor szereljük be Yokkó? Még veszek jövőhéten 2 lambdát meg szerzek valahonnan egy új potit (na az nem lesz egyszerű.......), mert ezzel a régivel meg elveszett vagy 50 ló és majdnem lenyomott egy 2.0 TDCi IV-es Mondeo ezzel a konfiggal, úgyhogy gyorsan vis***aktam az újat, amivel ugye xar az alpajárat.......

Hegeszteni csak 1x kell, a kipuff csövet rá a flexi pipe talpára, szerintem azt mi is meg tudjuk oldani. A többi csak kipuff le, kipuff fel.

Ahogy néztem, hozzá lehet férni motorkiszedés nélkül is......... eplus2 eplus2
sok sikert!lőj már egy képet arról is,amit kértem!légyszííí...(egr csatlakozás) sok sikert a kiszedéshez...nekem még a kivett motornál sem sikerült külön-külön leszedni a leömlőket...végül leflexeltem a motor alatti tartócsavar tartóját,annyira be volt rohadva.A házra tudsz valamit mondani vagy keresgéljek?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:53:57 »

Krisztől nem lenne jó egy bontott?

Mi, TPS?
Az jó vóna, ha vóna nekijje, de nem vanik.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:43:27 írta drof » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:55:50 »

Mi, TPS?
Az jó vóna, ha vóna nekijje, de nem vanik. Tegnap csevegtem vele, 1-2 hónapig most nem lesz st200. A sima V6-é meg nem jau, mert ellentétes a forgásirány, én is csak rákókányolni tudtam. De lehet, hogy szerzek tőle egy 3.-at és rákókányolom. Abban jó vagyok.
a kókányra nem írok semmit...még megint háború lesz belőle...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:56:59 »

sok sikert!lőj már egy képet arról is,amit kértem!légyszííí...(egr csatlakozás) sok sikert a kiszedéshez...nekem még a kivett motornál sem sikerült külön-külön leszedni a leömlőket...végül leflexeltem a motor alatti tartócsavar tartóját,annyira be volt rohadva.A házra tudsz valamit mondani vagy keresgéljek?

Már lőttem neked képet róla, csak még nem volt érkezésem elküldeni. Este megy majd. Én le fogom heggesztetni a csatlakozást, nem kell az EGR.

Már mondtam rá priviben, hogy fogalmam sincs mennyit kérkej érte (azt tudom mennyi Ebay-en, de annyit nem lenne pofám kérni). Írd meg, hogy mennyid van rá és ha teccik, akkor viheted. Ha nem teccik, akkor meg bartelozunk vagy részletfizetünk, vagy mittomén.

De lehet, hogy már meg sincs, mert Yokkó leadta a MÉH-be az egész miskulanciát..... eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:57:39 »

a kókányra nem írok semmit...még megint háború lesz belőle...

 nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:59:51 »

De lehet, hogy már meg sincs, mert Yokkó leadta a MÉH-be az egész miskulanciát..... eplus2
másnap ahogy elmentél Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:00:20 »

Mi, TPS?
Az jó vóna, ha vóna nekijje, de nem vanik. Tegnap csevegtem vele, 1-2 hónapig most nem lesz st200. A sima V6-é meg nem jau, mert ellentétes a forgásirány, én is csak rákókányolni tudtam. De lehet, hogy szerzek tőle egy 3.-at és rákókányolom. Abban jó vagyok.
ebay-en drága?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:03:17 »

ebay-en drága?

NEm lennne az, ha lenne. De ott sincs jelenleg, utoljára júliusban volt eladó.
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:04:12 »

sziasztok.
 még mindig csorgatom a nyálam a V6 ra eplus2 nem bírok magammal.
most azzal a kérdéssel rukkolnék elő miért van 2féle köbcentis V6? 2544 és 2495?

egyépként megeggyeznek a motorban lévő cuccok? vagy csak véletlen túlmarták a lyukakat az 1ik típusú blokkban? más a blokkszám is?

azt véltem még felfedeszni hogy az SVT 2544 re épült még a ST200 2495 re? Miért van ez? 1ik amerikáncsos blokk lenne csak 1 hülye összeeverte az Európaival? lehet énavgyoka  hülye sőt... biztos! de kisegíthetnétek smile

kösziszépeeeen worship
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:04:49 »

NEm lennne az, ha lenne. De ott sincs jelenleg, utoljára júliusban volt eladó.
milyen cikkszám kell neked?
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Fiesta-Focus-Mondeo-TPS-Throttle-Position-Sensor-/360380720144?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e85d6410
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:06:53 »

NEm lennne az, ha lenne. De ott sincs jelenleg, utoljára júliusban volt eladó.
dobj róla egy képet és megnézem hátha tudok olyat keríteni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:08:45 »


Ez érdekes, mert ezt én nem találtam meg.

Viszont! Ami jó minden máshoz (Focus, Fiesta, sima V6) az nekem biztos, hogy nem jó.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:43:58 írta drof » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:11:13 »

dobj róla egy képet és megnézem hátha tudok olyat keríteni Wink

Este csinálok képet és videót is az eltérő működésról, meg a cikkszámokról.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:14:55 »

Ez érdekes, mert ezt én nem találtam meg.

Viszont! Ami jó minden máshoz (Focus, Fiesta, sima V6) az nekem biztos, hogy nem jó, mert az TS200-nak és az SVT contournak olyan van, ami fizikailag tükrözött a simához képest és csak erre a két modellre jó.

Most nem tudom a számokat fejből, de este megnézem.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DELPHI-TPS-SS10388-FORD-AND-MERCURY-1995-1998-/150625569695?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AContour&hash=item2311fbcb9f
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:18:45 »


Köszi, de ez se jó. A 3.0-ás blokké kell. Onnan lehet megkülönböztetni, hogy annak feketék a lik peremei, nem rézből vannak, mint ezen.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:21:50 »

Köszi, de ez se jó. A 3.0-ás blokké kell. Onnan lehet megkülönböztetni, hogy annak feketék a lik peremei, nem rézből vannak, mint ezen.
ki is fizessem helyetted?  eplus2

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TPS-SENSOR-FORD-LINCOLN-MERCURY-MUSTANG-V6-V8-FORD-V10-/230670871005?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b50e29dd
2544-re írja, viszont fekete
a második képen meg már réz
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.16 péntek, 11:23:25 írta yooccoo » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:30:19 »

Itten van a rajz. Fizikailag meg lehetne fordítani a sima V6-ét, de akkor nem tudod rátenni a csetlakozót a szívósor miatt. De majd kikókányolom magam a hétvégén.

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:35:38 »

Itten van a rajz. Fizikailag meg lehetne fordítani a sima V6-ét, de akkor nem tudod rátenni a csetlakozót a szívósor miatt. De majd kikókányolom magam a hétvégén.


ha rárakod a csatit, akkor felfér?
mert akkor sokat nem szórakoznék vele
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:36:40 »

ha rárakod a csatit, akkor felfér?
mert akkor sokat nem szórakoznék vele

Ez a baj, hogy nem fér fel úgy!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:46:51 »

Köszi, de ez se jó. A 3.0-ás blokké kell. Onnan lehet megkülönböztetni, hogy annak feketék a lik peremei, nem rézből vannak, mint ezen.
akkor st220-é is jó lenne, nem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:49:09 »

Ez a baj, hogy nem fér fel úgy!
akkor egyszerű
csúszósaruval kell felrakni kábelt, majd kinyomni ragasztópisztollyal
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2011.09.16 péntek, 11:59:47 »

akkor egyszerű
csúszósaruval kell felrakni kábelt, majd kinyomni ragasztópisztollyal

Valami olyasmi lesz. Csak reszelni is kell, mert a TPS vége is túl hosszú, azt le kell vágni és a lábak is túl közel vannak egymáshoz, összeérnek a csúszósaruk......
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2011.09.16 péntek, 12:01:28 »

akkor st220-é is jó lenne, nem??

Pont ez a legrosszabb, hogy nem. Azért nem, mert az nem az SVT 3.0-ás blokkjára épül, emiatt a pillangószelep fordítva mozog (mint a sima V6-on) és nem passzentos. falbav
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2011.09.16 péntek, 12:03:54 »

Pontosabban, lehet, hogy jó lesz.

Ez alapján a kép alapján lentről kell nyílnia felfelé, ami nekem jó!

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ST220-3-0-V6-THROTTLE-/190532654468?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5ca19584
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2011.09.16 péntek, 12:29:11 »

Valami olyasmi lesz. Csak reszelni is kell, mert a TPS vége is túl hosszú, azt le kell vágni és a lábak is túl közel vannak egymáshoz, összeérnek a csúszósaruk......
a két szélsőre tegyél zsugorcsövet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2011.09.16 péntek, 12:31:33 »

a két szélsőre tegyél zsugorcsövet
nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2011.09.16 péntek, 12:34:11 »

nyes
kókányban én is otthon vagyok eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2011.09.16 péntek, 13:06:33 »

Valami olyasmi lesz. Csak reszelni is kell, mert a TPS vége is túl hosszú, azt le kell vágni és a lábak is túl közel vannak egymáshoz, összeérnek a csúszósaruk......
teszel a saru végére zsugorcsövet és annyi.akkor nem fognak összeérni.persze a melegítés előtt nem árt az ellendarabot is belerakni,hogy ne olvadjon rá a csúszó részre.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2011.09.16 péntek, 16:32:34 »

Leömlő:

https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/DecatManifoldAndYPipe?authkey=Gv1sRgCMTdk_uLiuGHVQ
Naplózva
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.