Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:25:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214875 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3700 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 20:48:45 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.04 vasárnap, 20:48:02
miért? akkor már nem lehet angyal?
akkor csak marha lehet
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3701 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 21:03:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.04 vasárnap, 20:48:45
akkor csak marha lehet
múúúú
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3702 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 21:07:09 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.04 vasárnap, 20:45:19
nincs neked asszonyod?
hivatalosan nincs....
nameg amiről nem tud nem fáj neki...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3703 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 07:31:55 »
Drof,megkaptad már a leömlőket?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3704 Dátum:
2011.09.10 szombat, 00:18:07 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.08 csütörtök, 07:31:55
Drof,megkaptad már a leömlőket?
Még nem jött meg, hétfőre várom őket. Ment pü a kuplunggal kapcsolatosan.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3705 Dátum:
2011.09.10 szombat, 06:19:25 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.10 szombat, 00:18:07
Még nem jött meg, hétfőre várom őket. Ment pü a kuplunggal kapcsolatosan.
olvastam,írtam.Engem igazából az érdekel,hogy az egr kivezetést simán lehegesztették vagy csavar bele (hátha be akarják kötni) vagy mit csináltak vele.Ki akarom kötni az egészet,mert unom,hogy mindig ki-be kell tekergetni a szelep csavarjait,új tömítést vágni.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3706 Dátum:
2011.09.10 szombat, 18:20:56 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.10 szombat, 06:19:25
olvastam,írtam.Engem igazából az érdekel,hogy az egr kivezetést simán lehegesztették vagy csavar bele (hátha be akarják kötni) vagy mit csináltak vele.Ki akarom kötni az egészet,mert unom,hogy mindig ki-be kell tekergetni a szelep csavarjait,új tömítést vágni.
A képek alapján nekem úgy tűnt, hogy van rajta egy tekerős sapka, és nem muszáj bekötni. Majd jövőhéten többet tudok, ha már megjött.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3707 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 16:36:24 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.10 szombat, 00:18:07
Még nem jött meg, hétfőre várom őket. Ment pü a kuplunggal kapcsolatosan.
azt mondtam már, hogy most pár hétig nem leszek itthon?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3708 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 16:46:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.11 vasárnap, 16:36:24
azt mondtam már, hogy most pár hétig nem leszek itthon?
És az kit érdekel?
Pénzért más is megcsinálja, sőt........
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3709 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 16:49:15 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.11 vasárnap, 16:46:14
És az kit érdekel?
Pénzért más is megcsinálja, sőt........
na végre
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3710 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 16:57:10 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.04 vasárnap, 20:26:35
Megvolt a mai jócselekedet.Hazaértem és egy faternak és a gyönyörű lányának (Kata) nem indult el varjúja.Tologattuk,de semmi.Bika elő (mert szerinte nem kell,de azért javasoltam,hogy próbáljuk meg,bár az autótoló társ nem volt utolsó tologattam volna vele mást is
) szóval köhögősen de beindult.Én egy
vagyok...persze Angel után a második...
Lásd kivel van dolgot,
szegeden
te lehetsz az első Angyal. Én is szoktam segíteni az embereken, a bikakábelem sűrűn kerül elő (nem engem kell bikázni).
A múltkor egy lányt vontattunk el az M0-ás hídjáról. Mindenki csak kerülgette, senkinek se jutott eszébe segíteni. Végül, ha már ott volt mögöttünk, haza is húztuk (a szmoszéd városban lakik). Eléggé csodálkozott
Hogy ne legyek off, a V6 hangja király!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3711 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 21:42:08 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.11 vasárnap, 16:49:15
na végre
Naplózva
jani66
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3712 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 18:07:07 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Azt kéne tudnom, hogy jobb kormányos kocsi flap motorját berakhatom-e az enyémbe, illetve ha van, elhozzam-e a bontóból a vezérlőmodult is hozzá. Digit klímás, 99-es.
24 a hibakód, csak hideget fúj, ha manuálban szabályozom a hőfokot meg se nyikkan a flap motor.
Köszi
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3713 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 19:19:42 »
Idézetet írta: jani66 - 2011.09.15 csütörtök, 18:07:07
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Azt kéne tudnom, hogy jobb kormányos kocsi flap motorját berakhatom-e az enyémbe, illetve ha van, elhozzam-e a bontóból a vezérlőmodult is hozzá. Digit klímás, 99-es.
24 a hibakód, csak hideget fúj, ha manuálban szabályozom a hőfokot meg se nyikkan a flap motor.
Köszi
Nah, ide találtál végre?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3714 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 20:17:01 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.15 csütörtök, 19:19:42
Nah, ide találtál végre?
jó sokat segítettél neki
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3715 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 20:25:50 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.15 csütörtök, 20:17:01
jó sokat segítettél neki
Ha ő az, akire gondolok, akkor telefonban már megkapta a kellő segítséget.
Naplózva
jani66
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3716 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 21:53:36 »
Hát, lehet nem volt elég.....
Csongrádon van egy, de jobb kormányos kocsiban és nem tom be lehet-e építeni úgy, hogy működjön is. (együtt:)
Naplózva
mk2
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3717 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 21:58:33 »
Idézetet írta: jani66 - 2011.09.15 csütörtök, 18:07:07
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Azt kéne tudnom, hogy jobb kormányos kocsi flap motorját berakhatom-e az enyémbe, illetve ha van, elhozzam-e a bontóból a vezérlőmodult is hozzá. Digit klímás, 99-es.
24 a hibakód, csak hideget fúj, ha manuálban szabályozom a hőfokot meg se nyikkan a flap motor.
Köszi
Hali!
Ugyanaz mindegy,hogy jobb vagy bal kormányos.
Naplózva
jani66
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3718 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 22:09:20 »
Idézetet írta: mk2 - 2011.09.15 csütörtök, 21:58:33
Hali!
Ugyanaz mindegy,hogy jobb vagy bal kormányos.
Köszönöm, remélem jó lesz...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3719 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:45:29 »
Möggyütt a leömlő és az Y cső. Meg mellé megrendeltem a flexi pájpot is. Komolyan mondom, itthon minden kereskedő elmehet az anyja édes puliszkájába.
120e-ért lehet csináltani decat leömlőt és 53e hozzá a flexi pipe itthon. Hát ki az az ökör, aki ennyiért akar eladni egy 51e forintos leömlőgarnitúrát és egy 22e forintos csövet? És az utóbbi árak 40%-a postaköltség angliából.......
Komolyan nem értem, hogy mire gondolnak a forgalmazók itthon.
Képeket is lőttem, majd hétvégén felteszem netre, ha érdekel valakit.
Mikor szereljük be Yokkó? Még veszek jövőhéten 2 lambdát meg szerzek valahonnan egy új potit (na az nem lesz egyszerű.......), mert ezzel a régivel meg elveszett vagy 50 ló és majdnem lenyomott egy 2.0 TDCi IV-es Mondeo ezzel a konfiggal, úgyhogy gyorsan vis***aktam az újat, amivel ugye xar az alpajárat.......
Hegeszteni csak 1x kell, a kipuff csövet rá a flexi pipe talpára, szerintem azt mi is meg tudjuk oldani. A többi csak kipuff le, kipuff fel.
Ahogy néztem, hozzá lehet férni motorkiszedés nélkül is.........
Meg akkor már - ha lent van az egész kipuff rendszer - a balos dobot mindenképpen kiiktatjuk, ott is hegesztünk kicsit. Ahhoz viszont kellene 90 fokos hajlított cső. De lehet, hogy veszek egy Y elosztót íbéjen és 2 dobot mellé, aztán sportosítunk. Na ezt majd még megálmodom.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.16 péntek, 10:52:17 írta drof
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3720 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:49:41 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 10:45:29
Möggyütt a leömlő és az Y cső. Meg mellé megrendeltem a flexi pájpot is. Komolyan mondom, itthon minden kereskedő elmehet az anyja édes puliszkájába.
120e-ért lehet csináltani decat leömlőt és 53e hozzá a flexi pipe itthon. Hát ki az az ökör, aki ennyiért akar eladni egy 51e forintos leömlőgarnitúrát és egy 22e forintos csövet? És az utóbbi árak 40%-a postaköltség angliából.......
Komolyan nem értem, hogy mire gondolnak a forgalmazók itthon.
Képeket is lőttem, majd hétvégén felteszem netre, ha érdekel valakit.
Mikor szereljük be Yokkó? Még veszek jövőhéten 2 lambdát meg szerzek valahonnan egy új potit (na az nem lesz egyszerű.......), mert ezzel a régivel meg elveszett vagy 50 ló és majdnem lenyomott egy 2.0 TDCi IV-es Mondeo ezzel a konfiggal, úgyhogy gyorsan vis***aktam az újat, amivel ugye xar az alpajárat.......
Hegeszteni csak 1x kell, a kipuff csövet rá a flexi pipe talpára, szerintem azt mi is meg tudjuk oldani. A többi csak kipuff le, kipuff fel.
Ahogy néztem, hozzá lehet férni motorkiszedés nélkül is.........
Krisztől nem lenne jó egy bontott?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3721 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:51:33 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 10:45:29
Möggyütt a leömlő és az Y cső. Meg mellé megrendeltem a flexi pájpot is. Komolyan mondom, itthon minden kereskedő elmehet az anyja édes puliszkájába.
120e-ért lehet csináltani decat leömlőt és 53e hozzá a flexi pipe itthon. Hát ki az az ökör, aki ennyiért akar eladni egy 51e forintos leömlőgarnitúrát és egy 22e forintos csövet? És az utóbbi árak 40%-a postaköltség angliából.......
Komolyan nem értem, hogy mire gondolnak a forgalmazók itthon.
Képeket is lőttem, majd hétvégén felteszem netre, ha érdekel valakit.
Mikor szereljük be Yokkó? Még veszek jövőhéten 2 lambdát meg szerzek valahonnan egy új potit (na az nem lesz egyszerű.......), mert ezzel a régivel meg elveszett vagy 50 ló és majdnem lenyomott egy 2.0 TDCi IV-es Mondeo ezzel a konfiggal, úgyhogy gyorsan vis***aktam az újat, amivel ugye xar az alpajárat.......
Hegeszteni csak 1x kell, a kipuff csövet rá a flexi pipe talpára, szerintem azt mi is meg tudjuk oldani. A többi csak kipuff le, kipuff fel.
Ahogy néztem, hozzá lehet férni motorkiszedés nélkül is.........
sok sikert!lőj már egy képet arról is,amit kértem!légyszííí...(egr csatlakozás) sok sikert a kiszedéshez...nekem még a kivett motornál sem sikerült külön-külön leszedni a leömlőket...végül leflexeltem a motor alatti tartócsavar tartóját,annyira be volt rohadva.A házra tudsz valamit mondani vagy keresgéljek?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3722 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:53:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.16 péntek, 10:49:41
Krisztől nem lenne jó egy bontott?
Mi, TPS?
Az jó vóna, ha vóna nekijje, de nem vanik.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:43:27 írta drof
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3723 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:55:50 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 10:53:57
Mi, TPS?
Az jó vóna, ha vóna nekijje, de nem vanik. Tegnap csevegtem vele, 1-2 hónapig most nem lesz st200. A sima V6-é meg nem jau, mert ellentétes a forgásirány, én is csak rákókányolni tudtam. De lehet, hogy szerzek tőle egy 3.-at és rákókányolom. Abban jó vagyok.
a kókányra nem írok semmit...még megint háború lesz belőle...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3724 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:56:59 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.16 péntek, 10:51:33
sok sikert!lőj már egy képet arról is,amit kértem!légyszííí...(egr csatlakozás) sok sikert a kiszedéshez...nekem még a kivett motornál sem sikerült külön-külön leszedni a leömlőket...végül leflexeltem a motor alatti tartócsavar tartóját,annyira be volt rohadva.A házra tudsz valamit mondani vagy keresgéljek?
Már lőttem neked képet róla, csak még nem volt érkezésem elküldeni. Este megy majd. Én le fogom heggesztetni a csatlakozást, nem kell az EGR.
Már mondtam rá priviben, hogy fogalmam sincs mennyit kérkej érte (azt tudom mennyi Ebay-en, de annyit nem lenne pofám kérni). Írd meg, hogy mennyid van rá és ha teccik, akkor viheted. Ha nem teccik, akkor meg bartelozunk vagy részletfizetünk, vagy mittomén.
De lehet, hogy már meg sincs, mert Yokkó leadta a MÉH-be az egész miskulanciát.....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3725 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:57:39 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.16 péntek, 10:55:50
a kókányra nem írok semmit...még megint háború lesz belőle...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3726 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:59:51 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 10:56:59
De lehet, hogy már meg sincs, mert Yokkó leadta a MÉH-be az egész miskulanciát.....
másnap ahogy elmentél
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3727 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:00:20 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 10:53:57
Mi, TPS?
Az jó vóna, ha vóna nekijje, de nem vanik. Tegnap csevegtem vele, 1-2 hónapig most nem lesz st200. A sima V6-é meg nem jau, mert ellentétes a forgásirány, én is csak rákókányolni tudtam. De lehet, hogy szerzek tőle egy 3.-at és rákókányolom. Abban jó vagyok.
ebay-en drága?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3728 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:03:17 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.16 péntek, 11:00:20
ebay-en drága?
NEm lennne az, ha lenne. De ott sincs jelenleg, utoljára júliusban volt eladó.
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3729 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:04:12 »
sziasztok.
még mindig csorgatom a nyálam a V6 ra
nem bírok magammal.
most azzal a kérdéssel rukkolnék elő miért van 2féle köbcentis V6? 2544 és 2495?
egyépként megeggyeznek a motorban lévő cuccok? vagy csak véletlen túlmarták a lyukakat az 1ik típusú blokkban? más a blokkszám is?
azt véltem még felfedeszni hogy az SVT 2544 re épült még a ST200 2495 re? Miért van ez? 1ik amerikáncsos blokk lenne csak 1 hülye összeeverte az Európaival? lehet énavgyoka hülye sőt... biztos! de kisegíthetnétek
kösziszépeeeen
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3730 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:04:49 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 11:03:17
NEm lennne az, ha lenne. De ott sincs jelenleg, utoljára júliusban volt eladó.
milyen cikkszám kell neked?
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Fiesta-Focus-Mondeo-TPS-Throttle-Position-Sensor-/360380720144?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e85d6410
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3731 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:06:53 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 11:03:17
NEm lennne az, ha lenne. De ott sincs jelenleg, utoljára júliusban volt eladó.
dobj róla egy képet és megnézem hátha tudok olyat keríteni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3732 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:08:45 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.16 péntek, 11:04:49
milyen cikkszám kell neked?
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Fiesta-Focus-Mondeo-TPS-Throttle-Position-Sensor-/360380720144?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e85d6410
Ez érdekes, mert ezt én nem találtam meg.
Viszont! Ami jó minden máshoz (Focus, Fiesta, sima V6) az nekem biztos, hogy nem jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 14:43:58 írta drof
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3733 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:11:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.16 péntek, 11:06:53
dobj róla egy képet és megnézem hátha tudok olyat keríteni
Este csinálok képet és videót is az eltérő működésról, meg a cikkszámokról.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3734 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:14:55 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 11:08:45
Ez érdekes, mert ezt én nem találtam meg.
Viszont! Ami jó minden máshoz (Focus, Fiesta, sima V6) az nekem biztos, hogy nem jó, mert az TS200-nak és az SVT contournak olyan van, ami fizikailag tükrözött a simához képest és csak erre a két modellre jó.
Most nem tudom a számokat fejből, de este megnézem.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DELPHI-TPS-SS10388-FORD-AND-MERCURY-1995-1998-/150625569695?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AContour&hash=item2311fbcb9f
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3735 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:18:45 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.16 péntek, 11:14:55
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DELPHI-TPS-SS10388-FORD-AND-MERCURY-1995-1998-/150625569695?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AContour&hash=item2311fbcb9f
Köszi, de ez se jó. A 3.0-ás blokké kell. Onnan lehet megkülönböztetni, hogy annak feketék a lik peremei, nem rézből vannak, mint ezen.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3736 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:21:50 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 11:18:45
Köszi, de ez se jó. A 3.0-ás blokké kell. Onnan lehet megkülönböztetni, hogy annak feketék a lik peremei, nem rézből vannak, mint ezen.
ki is fizessem helyetted?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TPS-SENSOR-FORD-LINCOLN-MERCURY-MUSTANG-V6-V8-FORD-V10-/230670871005?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b50e29dd
2544-re írja, viszont fekete
a második képen meg már réz
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.16 péntek, 11:23:25 írta yooccoo
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3737 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:30:19 »
Itten van a rajz. Fizikailag meg lehetne fordítani a sima V6-ét, de akkor nem tudod rátenni a csetlakozót a szívósor miatt. De majd kikókányolom magam a hétvégén.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3738 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:35:38 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 11:30:19
Itten van a rajz. Fizikailag meg lehetne fordítani a sima V6-ét, de akkor nem tudod rátenni a csetlakozót a szívósor miatt. De majd kikókányolom magam a hétvégén.
ha rárakod a csatit, akkor felfér?
mert akkor sokat nem szórakoznék vele
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3739 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:36:40 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.16 péntek, 11:35:38
ha rárakod a csatit, akkor felfér?
mert akkor sokat nem szórakoznék vele
Ez a baj, hogy nem fér fel úgy!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3740 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:46:51 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 11:18:45
Köszi, de ez se jó. A 3.0-ás blokké kell. Onnan lehet megkülönböztetni, hogy annak feketék a lik peremei, nem rézből vannak, mint ezen.
akkor st220-é is jó lenne, nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3741 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:49:09 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 11:36:40
Ez a baj, hogy nem fér fel úgy!
akkor egyszerű
csúszósaruval kell felrakni kábelt, majd kinyomni ragasztópisztollyal
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3742 Dátum:
2011.09.16 péntek, 11:59:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.16 péntek, 11:49:09
akkor egyszerű
csúszósaruval kell felrakni kábelt, majd kinyomni ragasztópisztollyal
Valami olyasmi lesz. Csak reszelni is kell, mert a TPS vége is túl hosszú, azt le kell vágni és a lábak is túl közel vannak egymáshoz, összeérnek a csúszósaruk......
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3743 Dátum:
2011.09.16 péntek, 12:01:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.16 péntek, 11:46:51
akkor st220-é is jó lenne, nem??
Pont ez a legrosszabb, hogy nem. Azért nem, mert az nem az SVT 3.0-ás blokkjára épül, emiatt a pillangószelep fordítva mozog (mint a sima V6-on) és nem passzentos.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3744 Dátum:
2011.09.16 péntek, 12:03:54 »
Pontosabban, lehet, hogy jó lesz.
Ez alapján a kép alapján lentről kell nyílnia felfelé, ami nekem jó!
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ST220-3-0-V6-THROTTLE-/190532654468?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5ca19584
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3745 Dátum:
2011.09.16 péntek, 12:29:11 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 11:59:47
Valami olyasmi lesz. Csak reszelni is kell, mert a TPS vége is túl hosszú, azt le kell vágni és a lábak is túl közel vannak egymáshoz, összeérnek a csúszósaruk......
a két szélsőre tegyél zsugorcsövet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3746 Dátum:
2011.09.16 péntek, 12:31:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.16 péntek, 12:29:11
a két szélsőre tegyél zsugorcsövet
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3747 Dátum:
2011.09.16 péntek, 12:34:11 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 12:31:33
kókányban én is otthon vagyok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3748 Dátum:
2011.09.16 péntek, 13:06:33 »
Idézetet írta: drof - 2011.09.16 péntek, 11:59:47
Valami olyasmi lesz. Csak reszelni is kell, mert a TPS vége is túl hosszú, azt le kell vágni és a lábak is túl közel vannak egymáshoz, összeérnek a csúszósaruk......
teszel a saru végére zsugorcsövet és annyi.akkor nem fognak összeérni.persze a melegítés előtt nem árt az ellendarabot is belerakni,hogy ne olvadjon rá a csúszó részre.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #3749 Dátum:
2011.09.16 péntek, 16:32:34 »
Leömlő:
https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/DecatManifoldAndYPipe?authkey=Gv1sRgCMTdk_uLiuGHVQ
Naplózva
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ