Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:13:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214562 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4300 Dátum:
2012.02.03 péntek, 08:59:09 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.02.03 péntek, 00:21:09
Hát az nincs ezekszerint, vagy másfelé kéne keresni. Mondjuk eszerint a mienkben nem pont ez az SHO motor van, mert az nagyobb köbcis és nagyobb teljesítményűnek készült, nem is említik a Duratec-et. Bár ettől még az alapokhoz lehet, hogy van köze. De csak van valahol valami normális anyag a fejlesztésekről.
Én úgy tudom, hogy az SHO nem kifejezetten a motort jelöli (mert az is Duratec), hanem magát az autót (felszereltségi szintet). Ilyen értelemben SHO=SVT=ST200 és ST220. Mindegyikben Duratec V6 van.
Igazából a '84-es együttműködési megállapodást kell előkeresni. Írjatok a Ford-nak, hogy szkenneljék már be és mélezzék ide, mert nem tudjuk, mi a helyzet ezzel a Yamaha kérdéssel.
A wikipédiáról csak annyit, hogy bárki által szabadon szerkeszthető. Vagyis a hitelessége legalább kétséges, de inkább bizonytalan.
Ami biztos, hogy nekem volt Yamaha matricám hátul. Ez nekem elég bizonyíték.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4301 Dátum:
2012.02.03 péntek, 11:23:57 »
Idézetet írta: drof - 2012.02.03 péntek, 08:59:09
Én úgy tudom, hogy az SHO nem kifejezetten a motort jelöli (mert az is Duratec), hanem magát az autót (felszereltségi szintet). Ilyen értelemben SHO=SVT=ST200 és ST220. Mindegyikben Duratec V6 van.
Igazából a '84-es együttműködési megállapodást kell előkeresni. Írjatok a Ford-nak, hogy szkenneljék már be és mélezzék ide, mert nem tudjuk, mi a helyzet ezzel a Yamaha kérdéssel.
A wikipédiáról csak annyit, hogy bárki által szabadon szerkeszthető. Vagyis a hitelessége legalább kétséges, de inkább bizonytalan.
Ami biztos, hogy nekem volt Yamaha matricám hátul. Ez nekem elég bizonyíték.
Egy matrica nem olyan nagy cucc, azt könnyen lehet produkálni.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4302 Dátum:
2012.02.03 péntek, 12:02:47 »
Idézetet írta: drof - 2012.02.03 péntek, 08:59:09
Én úgy tudom, hogy az SHO nem kifejezetten a motort jelöli (mert az is Duratec), hanem magát az autót (felszereltségi szintet). Ilyen értelemben SHO=SVT=ST200 és ST220. Mindegyikben Duratec V6 van.
Igazából a '84-es együttműködési megállapodást kell előkeresni. Írjatok a Ford-nak, hogy szkenneljék már be és mélezzék ide, mert nem tudjuk, mi a helyzet ezzel a Yamaha kérdéssel.
A wikipédiáról csak annyit, hogy bárki által szabadon szerkeszthető. Vagyis a hitelessége legalább kétséges, de inkább bizonytalan.
Ami biztos, hogy nekem volt Yamaha matricám hátul. Ez nekem elég bizonyíték.
nekem meg van st200 logóm...bár a yamahás matrinyát már mondtad régebben is.
Naplózva
Gab013
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4303 Dátum:
2012.02.03 péntek, 12:44:34 »
Sziasztok!
Megtudja valaki mondani, hogy ez mi, illetve mit csinál?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Köszi
Naplózva
'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4304 Dátum:
2012.02.10 péntek, 20:54:44 »
Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is. Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4305 Dátum:
2012.02.10 péntek, 20:56:30 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.10 péntek, 20:54:44
Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is. Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
milyen gyertyák kerültek be? kábelek mikor voltak cserélve?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4306 Dátum:
2012.02.10 péntek, 21:00:59 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.10 péntek, 20:56:30
milyen gyertyák kerültek be? kábelek mikor voltak cserélve?
Motorcraft. Kábelt én még nem cseréltem rajta!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4307 Dátum:
2012.02.10 péntek, 21:03:58 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.10 péntek, 21:00:59
Motorcraft. Kábelt én még nem cseréltem rajta!
mondinál alap, hogy kábellel együtt van gyertya csere-bere. de minimum minden 2. gyertyacserénél.
ez az egyik megoldás.
a másik meg az, hogy szétfötörtek valamit az aranykezű mesterek a motortérben...pl. vákuum cső
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4308 Dátum:
2012.02.10 péntek, 21:13:43 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.10 péntek, 21:03:58
mondinál alap, hogy kábellel együtt van gyertya csere-bere. de minimum minden 2. gyertyacserénél.
ez az egyik megoldás.
a másik meg az, hogy szétfötörtek valamit az aranykezű mesterek a motortérben...pl. vákuum cső
Lehet megszakadt az egyik gyújtás kábel, gyertya csere közben az is megeshet.... főleg ha jól átfagyott motornál húzgálták le a gyertyákról az amúgy is már jól elfáradt kikeményedett kábeleket...
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4309 Dátum:
2012.02.10 péntek, 21:26:56 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.10 péntek, 20:54:44
Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is. Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
Van mk3 véhathoz új kábelek,de csak az egyik hengersorhoz.Ha kell,megnézem melyikhez való.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4310 Dátum:
2012.02.11 szombat, 11:12:21 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.10 péntek, 21:26:56
Van mk3 véhathoz új kábelek,de csak az egyik hengersorhoz.Ha kell,megnézem melyikhez való.
a másik oldal drágább lesz, az biztos...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4311 Dátum:
2012.02.11 szombat, 17:25:01 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.02.11 szombat, 11:12:21
a másik oldal drágább lesz, az biztos...
Köszönöm, de előbb megpróbálom a régi gyertyákkal, hátha azzal megszűnik...
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4312 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 06:38:49 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.11 szombat, 17:25:01
Köszönöm, de előbb megpróbálom a régi gyertyákkal, hátha azzal megszűnik...
Heló.
Most olvasom promlémád, nekem a gyári motorcraft platinum (aszem igy írják) volt a car.
De 6 ból 3 elöször azt hittem hogy a gyujtás modulom ment haza, de kiderült hogy pont egyoldalra raktam a car 3 at.
Egy hézagmérést is kövessél el rajta, hátha csak az nagy.
Mert nem mindig jól vannak belöve, vagy véletlenül le esik.
Asszem 1,2 mm de wiki az okosabb emez szempontból.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4313 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 11:42:38 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.12 vasárnap, 11:20:42
Bedadogósodott a V6.
Tegnap már éreztem, hogy valahogy nem egyenletes az alapjárat.
Üresben állva mintha néha egy kicsit megtorpanna motor, de annyira nem, hogy a fordulatszám mérőn látszana, inkább csak érzés.
Aztán ma indítom, fordulat leesik 500-ig, fuldoklik-dadog egy pillanatig, majd felpörög 2500-ra ... majd ejti le fordulat, megint 1200-ről 500-ra, fuldoklik, megint felpörög 2500-ra ...
Gázadásra vagy tartotta azt a fordulatot, vagy megint elkezdett fuldokolni.
Hál isten nem mentem messzire, mert bemelegedés után is ha nem nyomtam a gázt, akkor már fuldokolt is, illetve le is fulladt.
Lambda kábele lecsúszott tavaly, az produkált hasonlókat, de ennyire durvát nem (akkor 3000-ről fordulat 0-ra esett, de megfogva esést kis gázzal, utána volt alapjárat), szóval most tippem sincs mi lehet a baja.
kormolás?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4314 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 11:57:36 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.12 vasárnap, 11:56:31
Kormot nem láttam se most, se korábban
nem arra gondoltam...nem lehet,hogy eldugult a katalizátorod?Azt kellene kikormolni.BÁr ebben az időben merész vállalkozás de nem lehetetlen.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4315 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 14:38:59 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.12 vasárnap, 12:02:35
Jaaaa. Néha 2-3-ban meg szoktam húzatni, de max 4500-5000-ig. Nem szeretem gyilkolni a gépet.
Pedig néha nem árt...emiatt nálam is esedékes lesz...bár a hóban sokszor volt koppig pörgetve itt-ott...üres kereszteződésben,parkolóban,üres körúton...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4316 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 15:52:25 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.12 vasárnap, 12:02:35
Jaaaa. Néha 2-3-ban meg szoktam húzatni, de max 4500-5000-ig. Nem szeretem gyilkolni a gépet.
Meg az üzemanyag szűrőt is cseréld le, nekem az csinált ilyet 2 éve.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4317 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 17:19:25 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.12 vasárnap, 17:15:53
Most cserélte Vik mester pár hónapja motorolajjal meg olajszűrővel egyetemben. Még a pollenszűrőt is kicserélte
E85-öt meg nem tankolok bele, szóval még csak az se dzsuvázhatta össze.
Ha nem is koppig, de szoktam. Már csak azért is, mert K jó érzés
vákuum csöveket is ellenőrizd végig. ebben a cudar időben, lehet megadta valamelyik magát...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4318 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 17:24:56 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.12 vasárnap, 17:15:53
Most cserélte Vik mester pár hónapja motorolajjal meg olajszűrővel egyetemben. Még a pollenszűrőt is kicserélte
E85-öt meg nem tankolok bele, szóval még csak az se dzsuvázhatta össze.
Akkor az IMRC-t csekkold, lehet, hogy nyitva maradt a 2 torok (torkok). MK I-en így jártam, bár ott a vákuummal volt baj, ott még az vezérli. De rángatott, dadogott, fuldoklott attól is.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4319 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 20:20:02 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.12 vasárnap, 11:20:42
Bedadogósodott a V6.
Tegnap már éreztem, hogy valahogy nem egyenletes az alapjárat.
Üresben állva mintha néha egy kicsit megtorpanna motor, de annyira nem, hogy a fordulatszám mérőn látszana, inkább csak érzés.
Aztán ma indítom, fordulat leesik 500-ig, fuldoklik-dadog egy pillanatig, majd felpörög 2500-ra ... majd ejti le fordulat, megint 1200-ről 500-ra, fuldoklik, megint felpörög 2500-ra ...
Gázadásra vagy tartotta azt a fordulatot, vagy megint elkezdett fuldokolni.
Hál isten nem mentem messzire, mert bemelegedés után is ha nem nyomtam a gázt, akkor már fuldokolt is, illetve le is fulladt.
Lambda kábele lecsúszott tavaly, az produkált hasonlókat, de ennyire durvát nem (akkor 3000-ről fordulat 0-ra esett, de megfogva esést kis gázzal, utána volt alapjárat), szóval most tippem sincs mi lehet a baja.
Hello!
Nem tudom hogy egr-rel hogy állsz, ha van akkor az EGR vákum csövet húzd le és úgy próbáld meg. Ha jó lesz akkor egr membrán átszakadt és alapjáraton is nyomja a dzsuvát a szívósorba. Én nem rég jártam így. A vákum csőbe raktam egy csavart és kész.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4320 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 20:23:46 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.02.12 vasárnap, 20:20:02
Hello!
Nem tudom hogy egr-rel hogy állsz, ha van akkor az EGR vákum csövet húzd le és úgy próbáld meg. Ha jó lesz akkor egr membrán átszakadt és alapjáraton is nyomja a dzsuvát a szívósorba. Én nem rég jártam így. A vákum csőbe raktam egy csavart és kész.
EGR? Azmiaz?
Nagyon gyorsan dugózza mindenki, aki eddig nem tette. A motort nem etetjük a saját mocskával, arra ott van a környezet.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.12 vasárnap, 22:43:50 írta drof
»
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4321 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 20:43:39 »
Hol található az egr szelep? Lehet, hogy én is bedugom, hátha az csinálja, hogy ha lepadlózom akkor a teljes fordulatszám tartományban többször is van torpanás ahol gondolkodik egy kicsit a motor, hogy menjek vagy ne menjek!? Vagy esetleg van valami tippetek, hogy mitől csinálhatja?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4322 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:05:07 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.12 vasárnap, 20:43:39
Hol található az egr szelep? Lehet, hogy én is bedugom, hátha az csinálja, hogy ha lepadlózom akkor a teljes fordulatszám tartományban többször is van torpanás ahol gondolkodik egy kicsit a motor, hogy menjek vagy ne menjek!? Vagy esetleg van valami tippetek, hogy mitől csinálhatja?
nem valószínű...
benyaszűrő, gyertya, kábelek, imrc, vákuum csövek.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4323 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:15:12 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.12 vasárnap, 20:43:39
Hol található az egr szelep? Lehet, hogy én is bedugom, hátha az csinálja, hogy ha lepadlózom akkor a teljes fordulatszám tartományban többször is van torpanás ahol gondolkodik egy kicsit a motor, hogy menjek vagy ne menjek!? Vagy esetleg van valami tippetek, hogy mitől csinálhatja?
gyertya - gyertyakábel szerintem. Az egr a motor jobb felső sarkában, a szívosoron lévő (ha szemben állsz a kocsiddal) fényes ufó szerű valami. Ennek a tetején van egy pipa vákum cső ezt húzd le a fémről, a gumi pipába tekerj egy anya csavart, azt hiszem 6-os menetű éppen jó.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4324 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:38:32 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.02.12 vasárnap, 21:15:12
gyertya - gyertyakábel szerintem. Az egr a motor jobb felső sarkában, a szívosoron lévő (ha szemben állsz a kocsiddal) fényes ufó szerű valami. Ennek a tetején van egy pipa vákum cső ezt húzd le a fémről, a gumi pipába tekerj egy anya csavart, azt hiszem 6-os menetű éppen jó.
Mk3-nál is ott van? Mert nekem nem rémlik semmi földönkívüli dolog a motortérben!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4325 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:42:16 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.12 vasárnap, 21:38:32
Mk3-nál is ott van? Mert nekem nem rémlik semmi földönkívüli dolog a motortérben!
http://www.cleanburn.co.uk/images/MondV6.jpg
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4326 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:44:14 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.12 vasárnap, 21:05:07
nem valószínű...
benyaszűrő, gyertya, kábelek, imrc, vákuum csövek.
Imrc? Ez már elég földönkívüli dolognak hangzik! Mi is az?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4327 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:50:11 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.12 vasárnap, 21:44:14
Imrc? Ez már elég földönkívüli dolognak hangzik! Mi is az?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/IMRC_egys%C3%A9g_(m%C3%A1sodik_torok_vez%C3%A9rl%C5%91)_-_jav%C3%ADt%C3%A1s,_csere
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4328 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:52:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.12 vasárnap, 21:42:16
http://www.cleanburn.co.uk/images/MondV6.jpg
kössz, én nem találtam képet!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4329 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:55:23 »
Mekkora egy fejlesztés ez a Mondeo, elvileg Világot jelent, közben meg tele van földönkívüli technológiával. Még jó, hogy anno Mulder ügynök is ezt használta - reklámozta az x-aktákban!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4330 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:57:01 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.02.12 vasárnap, 21:52:48
kössz, én nem találtam képet!
hát akkor a gugli a te barátod....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4331 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 22:00:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.12 vasárnap, 21:57:01
hát akkor a gugli a te barátod....
azt használtam, csak nem volt sikerem.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4332 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 00:18:34 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.02.12 vasárnap, 21:15:12
gyertya - gyertyakábel szerintem. Az egr a motor jobb felső sarkában, a szívosoron lévő (ha szemben állsz a kocsiddal) fényes ufó szerű valami. Ennek a tetején van egy pipa vákum cső ezt húzd le a fémről, a gumi pipába tekerj egy anya csavart, azt hiszem 6-os menetű éppen jó.
Na ja,de az mk3-on nincs...a szívósor le van zárva egy lemezzel...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4333 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 06:49:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.12 vasárnap, 21:42:16
http://www.cleanburn.co.uk/images/MondV6.jpg
Helló.
Ez a te motor terednek a fényképe?
Ha igen akkor a fékrásegítőnek a vákumcsövének a szívosoron az milyen szelep?
És milyen célt szolgál?
Jha a másik van valakinek tipje hogy azon csövek amik a képen láthatók a szívosóron való becsatlakozásánál vannak vallami müanyag pöckök nha azok nekem eltörtek aztat honann lehetne beszerezni?
Naplózva
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4334 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 07:21:56 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.02.13 hétfő, 06:49:53
Helló.
Ez a te motor terednek a fényképe?
Ha igen akkor a fékrásegítőnek a vákumcsövének a szívosoron az milyen szelep?
És milyen célt szolgál?
Jha a másik van valakinek tipje hogy azon csövek amik a képen láthatók a szívosóron való becsatlakozásánál vannak vallami müanyag pöckök nha azok nekem eltörtek aztat honann lehetne beszerezni?
Patent Depó!
http://www.patentdepo.hu/
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4335 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 11:31:07 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.02.13 hétfő, 06:49:53
Helló.
Ez a te motor terednek a fényképe?
Ha igen akkor a fékrásegítőnek a vákumcsövének a szívosoron az milyen szelep?
És milyen célt szolgál?
Jha a másik van valakinek tipje hogy azon csövek amik a képen láthatók a szívosóron való becsatlakozásánál vannak vallami müanyag pöckök nha azok nekem eltörtek aztat honann lehetne beszerezni?
nem. nem az enyém. meg nem is tudom
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4336 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:46:41 »
Idézetet írta: fercisti - 2012.02.13 hétfő, 07:21:56
Patent Depó!
http://www.patentdepo.hu/
Köszi a választ. (de ebböl még midig nem tudom hogy hogyan is nézhetett ki)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4337 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:27:30 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.13 hétfő, 20:26:09
Voltam Vik mesternél.
EGR-t ledugózta. Egy paraszthajszálnyit javult csak tőle, fuldoklik továbbra is, de talán többször kap észbe 500-as fordulatnál, hogy nem kellene lefulladni.
A vákuumcsöveket végignézte, egyik sem tűnik lyukasnak.
Viszont meghallott a motor tetejéről egy sziszegő hangot.
Egyik szívócsonknak WD40, motor felpörög. Aztán másiknak, ott is.
Végigfújta a motor felső részét, akárhova befújt, motort felpörgött.
Szóval úgy tűnik hogy a tömítések mentek ott gallyra, így iszonyat mennyiségű fals levegőt szív be a motor, ezért túl ritka lesz a keverék, ezért fuldoklik.
akkor az jó kis móka lesz...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4338 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:30:53 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.13 hétfő, 20:26:09
Voltam Vik mesternél.
EGR-t ledugózta. Egy paraszthajszálnyit javult csak tőle, fuldoklik továbbra is, de talán többször kap észbe 500-as fordulatnál, hogy nem kellene lefulladni.
A vákuumcsöveket végignézte, egyik sem tűnik lyukasnak.
Viszont meghallott a motor tetejéről egy sziszegő hangot.
Egyik szívócsonknak WD40, motor felpörög. Aztán másiknak, ott is.
Végigfújta a motor felső részét, akárhova befújt, motort felpörgött.
Szóval úgy tűnik hogy a tömítések mentek ott gallyra, így iszonyat mennyiségű fals levegőt szív be a motor, ezért túl ritka lesz a keverék, ezért fuldoklik.
És azon miért csodálkozol?Láttad már képeken,hogy milyen állapotban szedtem ki az enyémeket mind a két motoron?A foszlány enyhe kifejezés,volt,amelyiknek már csak a műanyag része volt meg,gumi semmi.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4339 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:35:31 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.13 hétfő, 20:34:56
Nem láttam (valahogy kimaradt), de megnézném
hajrá...FAQ?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5199.0
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.13 hétfő, 20:37:15 írta misi107
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4340 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:45:18 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.02.13 hétfő, 20:43:19
Bakker, ez nagyon durva.
Nem tudtam, hogy fent van a FAQ-ba, jogos a fejmosás
Ilyen volt az alsó-felső is.Lehet kapni készletben érdemes lecserélni.Nekem adott fusim bontottat,az például majdnem olyan állapotú volt,mint az új.Aztán átkerült Seekay autójába,ott is jól szuperált.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4341 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:46:09 »
Fúbazmeg, azért ezt kellett volna cserélnie az előző "gazdának".
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4342 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:47:26 »
Idézetet írta: drof - 2012.02.13 hétfő, 20:46:09
Fúbazmeg, azért ezt kellett volna cserélnie az előző "gazdának".
Inkább az volt a jó,hogy nem nyúltak hozzá...a mostanin például nem volt ilyen gatya de erre már ment fel új.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4343 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 21:31:31 »
Idézetet írta: Geeboy - 2012.02.12 vasárnap, 21:15:12
gyertya - gyertyakábel szerintem. Az egr a motor jobb felső sarkában, a szívosoron lévő (ha szemben állsz a kocsiddal) fényes ufó szerű valami. Ennek a tetején van egy pipa vákum cső ezt húzd le a fémről, a gumi pipába tekerj egy anya csavart, azt hiszem 6-os menetű éppen jó.
Ma kinyitottam az X-aktát és az ufók elmentek az Mk3-ból egy ismeretlen galaxisba, mert nyoma sincs az ürhajójuknak!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4344 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 21:33:39 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.13 hétfő, 21:31:31
Ma kinyitottam az X-aktát és az ufók elmentek az Mk3-ból egy ismeretlen galaxisba, mert nyoma sincs az ürhajójuknak!
nem baj az. ezek szerint az előző gondos gazdi kibaxta a picsbe
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4345 Dátum:
2012.02.14 kedd, 09:51:19 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.02.13 hétfő, 19:46:41
Köszi a választ. (de ebböl még midig nem tudom hogy hogyan is nézhetett ki)
Nem is azt kérdezted, hogy hogyan nézhetett ki...
Azt, hogy honnan szerezheted be
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4346 Dátum:
2012.02.14 kedd, 12:17:35 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.13 hétfő, 21:33:39
nem baj az. ezek szerint az előző gondos gazdi kibaxta a picsbe
Nem bazta ki!Gyárilag nincs benne.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4347 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:46:12 »
Idézetet írta: fercisti - 2012.02.14 kedd, 09:51:19
Nem is azt kérdezted, hogy hogyan nézhetett ki...
Azt, hogy honnan szerezheted be
Nha szóval.
Hogyan is nézhet ki az a két kis g*ci pöcök ami a szívósor tetején lévő levegö csövet rögziti a szivosórban
Mert az okés hogy megkeresem a
http://www.patentdepo.hu/
csak nem tudom mit keresek.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4348 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:29:05 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.02.14 kedd, 19:46:12
Nha szóval.
Hogyan is nézhet ki az a két kis g*ci pöcök ami a szívósor tetején lévő levegö csövet rögziti a szivosórban
Mert az okés hogy megkeresem a
http://www.patentdepo.hu/
csak nem tudom mit keresek.
Az *** ügy,ha eltörted.Ha jóra gondolok,akkor valami ilyesmi van benne:
http://www.patentdepo.hu/27-000.htm
Vagy maga a cső tört el?Vagy csak az a része ami belemegy szívósorban levő műanyag hüvelybe?
http://www.ebay.co.uk/itm/MONDEO-MK2-ST200-ST24-2-5-V6-PIPE-UIM-VACUUM-PIPES-/160722299954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item256bcbac32
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.14 kedd, 20:35:39 írta misi107
»
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4349 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 08:13:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.14 kedd, 20:29:05
Az *** ügy,ha eltörted.Ha jóra gondolok,akkor valami ilyesmi van benne:
http://www.patentdepo.hu/27-000.htm
Vagy maga a cső tört el?Vagy csak az a része ami belemegy szívósorban levő műanyag hüvelybe?
http://www.ebay.co.uk/itm/MONDEO-MK2-ST200-ST24-2-5-V6-PIPE-UIM-VACUUM-PIPES-/160722299954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item256bcbac32
Helló.
Nekem azon része amely a szívósorban rögzítette a műanyag csőnek a végét.
Valamilyen gyorscsatis pöcökpatent lehetett csakhát az idő és a motor hő megemésztette.
Naplózva
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ