Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:11:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217108 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
mounlion
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4450 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 16:09:13 »
Köszönöm az olajfolyás-tippeket.
Vadásztam fotókat a blokkról. Úgy tűnik, hogy egyetlen szóbajöhető pont van: a szelepfedél. Legalább tudom, hogy nagyjából hol kellene friss szivárgást vadászni, és a tömítéscsere sem tűnik megoldhatatlan feladatnak. Nyilván nem egyszerű a szívosor miatt.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4451 Dátum:
2012.04.07 szombat, 20:08:05 »
Na, úgy néz ki, ebbe a topikban sűrűbben fogok megjelenni, mivel egy V6 boldog gazdája lettem. Nyilván lesznek kérdéseim, fogadjatok türelemmel, biztos kérdezek, és mondok hülyeséget, de a jó szándék, és a kíváncsiság vezet.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4452 Dátum:
2012.04.07 szombat, 20:13:56 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.07 szombat, 20:08:05
Na, úgy néz ki, ebbe a topikban sűrűbben fogok megjelenni, mivel egy V6 boldog gazdája lettem. Nyilván lesznek kérdéseim, fogadjatok türelemmel, biztos kérdezek, és mondok hülyeséget, de a jó szándék, és a kíváncsiság vezet.
üdv itt is!
szépen lassan csak szaporodik ez a társaság...
már csak pista fülét kellene jól megrágnod, hogy legalább ebbe a topikba térjen vissza.
volt veled megnézni a kocsit?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4453 Dátum:
2012.04.07 szombat, 20:19:05 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.07 szombat, 20:08:05
Na, úgy néz ki, ebbe a topikban sűrűbben fogok megjelenni, mivel egy V6 boldog gazdája lettem. Nyilván lesznek kérdéseim, fogadjatok türelemmel, biztos kérdezek, és mondok hülyeséget, de a jó szándék, és a kíváncsiság vezet.
Az első kérdésedre a válasz ... a V6-osban a 6-os szám a hengerek mennyiségét mutatja
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4454 Dátum:
2012.04.07 szombat, 20:22:17 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.07 szombat, 20:19:05
Az első kérdésedre a válasz ... a V6-osban a 6-os szám a hengerek mennyiségét mutatja
igen és a v nem a szelepek számát jelöli
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4455 Dátum:
2012.04.07 szombat, 20:45:51 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.07 szombat, 20:08:05
Na, úgy néz ki, ebbe a topikban sűrűbben fogok megjelenni, mivel egy V6 boldog gazdája lettem. Nyilván lesznek kérdéseim, fogadjatok türelemmel, biztos kérdezek, és mondok hülyeséget, de a jó szándék, és a kíváncsiság vezet.
Gratula hozzá!! Használd egészséggel
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4456 Dátum:
2012.04.07 szombat, 22:00:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.07 szombat, 20:22:17
igen és a v nem a szelepek számát jelöli
így van, hanem a sebességindexet
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4457 Dátum:
2012.04.07 szombat, 22:02:31 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.07 szombat, 22:00:32
így van, hanem a sebességindexet
V mint Vontatott?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4458 Dátum:
2012.04.07 szombat, 22:06:46 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.07 szombat, 22:02:31
V mint Vontatott?
V, mint 240 km/h
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4459 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:09:05 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.07 szombat, 22:06:46
V, mint 240 km/h
Hátszéllel, szakadékban lefelé?
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4460 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:10:27 »
Na ne keverjétek össze a Misipistáéval! Azt kell folyton huzigálni, szegény kokaikoko örök ingajáratban van.
astor72: évente járok Balatonlellére, a Sirály utcába, a Póstás üdülő mellé. Ott van a nővéreméknek egy kassi üdülője, és minden évben leszaladunk néhány napra pecázni, meg pihengetni. Így valószínű, nemsoká láthatod a szerzeményt. Addig még pofozgatom!
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4461 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:12:33 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.07 szombat, 23:10:27
Na ne keverjétek össze a Misipistáéval! Azt kell folyton huzigálni, szegény kokaikoko örök ingajáratban van.
astor72: évente járok Balatonlellére, a Sirály utcába, a Póstás üdülő mellé. Ott van a nővéreméknek egy kassi üdülője, és minden évben leszaladunk néhány napra pecázni, meg pihengetni. Így valószínű, nemsoká láthatod a szerzeményt. Addig még pofozgatom!
Mostanában nem is kellett misi-t (aki Pista) húzni, egyre jobban összerakja az autót
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4462 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:13:34 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.04.07 szombat, 23:09:05
Hátszéllel, szakadékban lefelé?
nem kell irigykedni, ez nem traktor
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4463 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:14:00 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.04.07 szombat, 23:12:33
Mostanában nem is kellett misi-t (aki Pista) húzni, egyre jobban összerakja az autót
persze, ha már töri, akkor legyen jó állapotban
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4464 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:15:21 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.04.07 szombat, 23:12:33
Mostanában nem is kellett misi-t (aki Pista) húzni, egyre jobban összerakja az autót
Na, majd ha gyorsulunk valahol, úgy is talál egy fát, vagy oszlopot, hogy a lemaradását álcázhassa!
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4465 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:17:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.07 szombat, 23:13:34
nem kell irigykedni, ez nem traktor
Egyszer nekem is lesz 4 hengernél több, de arra az lesz hátul írva 3.0tdi... 530d... és az is kombi lesz
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.07 szombat, 23:19:48 írta kokaikoko
»
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4466 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:18:40 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.07 szombat, 23:15:21
Na, majd ha gyorsulunk valahol, úgy is talál egy fát, vagy oszlopot, hogy a lemaradását álcázhassa!
Kíváncsi vagyok én is mert valszeg a turbócsövem elég rég óta le volt lazulva, úgyhogy mindenképp nyomunk egyszer egy race-t
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4467 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:19:59 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.04.07 szombat, 23:17:06
Egyszer nekem is esz 4 hengernél több, de arra az lesz hátul írva 3.0tdi... 530d...
Na neeeeee! Csak azt ne! Ne légy már illúzió romboló!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4468 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:22:21 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.04.07 szombat, 23:18:40
Kíváncsi vagyok én is mert valszeg a turbócsövem elég rég óta le volt lazulva, úgyhogy mindenképp nyomunk egyszer egy race-t
már megint vagy azóta jó?
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4469 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:25:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.07 szombat, 23:22:21
már megint vagy azóta jó?
kb. egy hónapja lett meghúzva a bilincs rajta azóta érezhetően jobban megy, most meg túl van az összes szűrő, olajcserén, hónap végén pedig EGR meg nemtudommi tisztításra megy
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4470 Dátum:
2012.04.07 szombat, 23:57:06 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.04.07 szombat, 23:12:33
Mostanában nem is kellett misi-t (aki Pista) húzni, egyre jobban összerakja az autót
van ideje végre az autójára, nem itt a fórumon lóg...
bár gondolom, a másikon igen.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4471 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 07:25:30 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.07 szombat, 23:10:27
Na ne keverjétek össze a Misipistáéval! Azt kell folyton huzigálni, szegény kokaikoko örök ingajáratban van.
astor72: évente járok Balatonlellére, a Sirály utcába, a Póstás üdülő mellé. Ott van a nővéreméknek egy kassi üdülője, és minden évben leszaladunk néhány napra pecázni, meg pihengetni. Így valószínű, nemsoká láthatod a szerzeményt. Addig még pofozgatom!
Majd PÜ nekem, hogy mikor, hogy ott lehessek én is
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4472 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 22:09:01 »
Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4473 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 22:20:29 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.08 vasárnap, 22:09:01
Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni.
ne félj, legfeljebb nem fogsz unatkozni a közeljövőben, meg nem okoz fejtörést a zsebpénz elköltése
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4474 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 22:25:25 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.08 vasárnap, 22:20:29
ne félj, legfeljebb nem fogsz unatkozni a közeljövőben, meg nem okoz fejtörést a zsebpénz elköltése
Magyarul kicsesztem magammal? Hülye kérdés, de ezek között nincs véletlen egy sem, ami jó?
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4475 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 22:30:58 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.08 vasárnap, 22:25:25
Magyarul kicsesztem magammal? Hülye kérdés, de ezek között nincs véletlen egy sem, ami jó?
a V6 olyan, mint a durbincs: van-van, de minek? csak a gond van vele
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4476 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 22:31:14 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.08 vasárnap, 22:09:01
Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni.
Misipistának külön érzéke van a problémás egyedek megvásárlásához. Emiatt hajlamos azt gondolni, hogy az az autó, ami azonos árfekvésű (vagy olcsóbb) a sajátjánál, az ugyanazokkal a hibákkal bír, mint az övé. Természetesen téved.
Neked pedig:
Első szabály a V6-hoz: NE pánikolj! Ez is csak egy fémből összerakott gép, akárcsak a sor4. Ha baja van, ugyan úgy megjavítható. Itt azért már van V6 szakértelem is, semmi ok az aggodalomra.
Második szabály a V6-hoz: Ha baj adódna, ne menj szervizbe! Írd le ide, kérj tanácsot és személyes segítséget. Meg tudjuk oldani, fillérekből. Ha mégsem, akkor már úgy mész szervizbe, hogy tudod mi a baj, nem kell majd a matekolásért is fizetned.
Harmadik szabály a V6-hoz: Az első kettő szabály csak akkor tud működni, ha hajlandó vagy Haynest olvasni esténként és elfogadni a tényt, miszerint ezzel a géppel plusz egy kötelező feladatot vettél a nyakadba. Nevezetesen az amatőr autószerelő feladatot. Ha nem leszel hajlandó magadnak szerelni a V6-ot, akkor itthon egy nagyon drága és nagyon keserű szájízű kaland elé nézel, aminek a végén örülni fogsz, ha a bontós pénzért átveszi majd a gyűlölt hibahalmazt.
Nem viccelek, ilyennel nem szoktam.
A kifogások (nem értek hozzá, nem ez a szakmám, stb.) nem érdekelnek. Se engem, se a V6-ot. Nekem se ez a szakmám és én sem értettem hozzá. Muszáj lesz. Mára pl. 1 másodperc és egy kézmozdulat alatt javítom azt, amit a márkaszervizek nem is vállalnak (szervo olaj folyás a szivattyúból).
Még most döntsd el, hogy meg tudod-e hozni ezt az áldozatot. Most még el tudod dönteni, hogy életed legjobb autós élménye, vagy legnagyobb autós szhopása áll előtted. Most még rajtad múlik.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.08 vasárnap, 22:35:03 írta drof
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4477 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 22:36:35 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.08 vasárnap, 22:09:01
Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni.
mert irigy ...
sokkal inkább örülni kell, ha nem volt bontva, mert annak idehaza nem szokott jó vége lenni ..
a többire meg a drof által írtak vonatkoznak
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4478 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 22:55:16 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.08 vasárnap, 22:09:01
Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni.
Mint ex-V6 tulaj, csak ajánlani tudom. Persze fel kell készülni arra, hogy sokkal kevesebb szabad hely van a motortérben, illetve a túlmelegedéssel lehetnek problémák. De ez is csak egy szimpla motor. Ha karban van tartva, akkor kimegy a világból (csak győzd tankolni!
)
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4479 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 22:58:12 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.08 vasárnap, 22:31:14
Misipistának külön érzéke van a problémás egyedek megvásárlásához. Emiatt hajlamos azt gondolni, hogy az az autó, ami azonos árfekvésű (vagy olcsóbb) a sajátjánál, az ugyanazokkal a hibákkal bír, mint az övé. Természetesen téved.
Neked pedig:
Első szabály a V6-hoz: NE pánikolj! Ez is csak egy fémből összerakott gép, akárcsak a sor4. Ha baja van, ugyan úgy megjavítható. Itt azért már van V6 szakértelem is, semmi ok az aggodalomra.
Második szabály a V6-hoz: Ha baj adódna, ne menj szervizbe! Írd le ide, kérj tanácsot és személyes segítséget. Meg tudjuk oldani, fillérekből. Ha mégsem, akkor már úgy mész szervizbe, hogy tudod mi a baj, nem kell majd a matekolásért is fizetned.
Harmadik szabály a V6-hoz: Az első kettő szabály csak akkor tud működni, ha hajlandó vagy Haynest olvasni esténként és elfogadni a tényt, miszerint ezzel a géppel plusz egy kötelező feladatot vettél a nyakadba. Nevezetesen az amatőr autószerelő feladatot. Ha nem leszel hajlandó magadnak szerelni a V6-ot, akkor itthon egy nagyon drága és nagyon keserű szájízű kaland elé nézel, aminek a végén örülni fogsz, ha a bontós pénzért átveszi majd a gyűlöld hibahalmazt.
Nem viccelek, ilyennel nem szoktam.
A kifogások (nem értek hozzá, nem ez a szakmám, stb.) nem érdekelnek. Se engem, se a V6-ot. Nekem se ez a szakmám és én sem értettem hozzá. Muszáj lesz.
Még most döntsd el, hogy meg tudod-e hozni ezt az áldozatot. Most még el tudod dönteni, hogy életed legjobb autós élménye, vagy legnagyobb autós szhopása áll előtted. Most még rajtad múlik.
A saját szerelgetés alapfokon megy, eddig is én javítgattam a saját autóimat, legalább is alap szinten.
A TIS olvasgatása nagyobb gond, mivel gondolom magyarul nem elérhető. A fórumra való felírás már jobban megy majd, azzal nincs gond. Lassan lenyugszom, az ifjonti hév alább hagy, néhány fejbe vágás után már óvatosabb az ember.
Ez az autó, még ha semmit sem tudtam róla, mégis az életem álma volt. Igaz, nem gondoltam, hogy ezzel ennyi gondot is a nyakamba veszek. Nem vagyok meg ijedve a feladattól, bár nem tűnik könnyűnek.
A legnagyobb baj, hogy mindenkitől messze lakom, így ha bajom van, nehéz lesz segítséget kapnom.
Szerszámilag a szakmám miatt elég jól el vagyok látva, bár nem kimondott autószerelésre vannak, de egy Crova viszi a tokozott tető, meg a kerékcsavar anyáját is. A garázsomban van egy szerelő akna is, nem nagy, de benne kényelmesebben, emelés nélkül is nagyon sok dolog elvégezhető. Olyan helyen dolgozgatok, ahol esztergályos, marós, köszörűs munkát simán elvégeznek, ha kell gyorsan, és főleg ingyér. Tudnak rozsdamentest, öntvényt, alumíniumot hegeszteni, esztergálni, síkköszörülni. Felnit görgőzni, motor blokkot fúrni, henger fejet köszörülni.
Összegezve, nagy reményekkel vettem meg, de most megszeppentem, de van bennem kitartás, és élményeket akarok. V6-os élményeket.
Nem akarok versenyezni, nem vagyok egy Fittipaldi, bár nem jól viselem, ha egy Moszkvics megelőz.
'76 óta van jogsim, vezettem kb 800 ezer kilométert néhány autóba, nagyon szeretek vezetni. Volt egy két balesetem, bár már régen, és hála istennek, nem az én hibámból. Imádom a vezetést, a gyors autót. Ezért vettem V6-ot.
A legjobban a TIS-től félek, vagyis a dokumentált segítségtől. De remélem, ebben segítetek. Ezen a fórumon eddig is sokat segítettek, de ez a kis csapat sokkal összetartóbbnak látszik, mint az egész. Bízom bennetek, és ha szükségem lesz, amiben biztos vagyok, remélem, megkapom a segítséget.
Előre is köszönöm, és kitartást kérek tőletek, én abszolute hülye vagyok még a V6-hoz, nem ismerem a szak szavakat, elnevezéseket, alkatrészeket, funkciókat. Úgy hogy kitartást velem szemben!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4480 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 23:13:10 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.08 vasárnap, 22:58:12
ez a kis csapat sokkal összetartóbbnak látszik, mint az egész.
A lényeget már a 0. napon észrevetted, baj nem nagyon lesz itt.
TIS gurunk van (astor72), mechanikai gurunk van (yooccoo), "mi lehet a hiba és mit kéne csinálni" gurunk is van (jómagam).
A többi szaki meg úgy látom nálad adott. NE parázz, nagyon jó élmények várnak rád.
2 dolgot véss már most jól az eszedbe:
Ad 1. Ne sajnáld megtaposni a gázpedált, ennek kell, igényli. Nagyon nem szereti, ha soha sincs kihúzatva, meghajtva. Kacifántos hibákkal bosszulja meg a ki nem kormolást. Komolyan.
Ad 2. Miután nem sajnáltad megtaposni, ne sajnáld visszahűteni sem. Úgy kezeld, mintha turbós lenne. Vagyis hajtás után 1-2 perc alapjáraton ketyegés + ventillátor pörgetés leállítás előtt. Ha ezt hanyagolod, akkor hamar oda a hengerfejed.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4481 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 23:31:48 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.08 vasárnap, 23:13:10
A lényeget már a 0. napon észrevetted, baj nem nagyon lesz itt.
TIS gurunk van (astor72), mechanikai gurunk van (yooccoo), "mi lehet a hiba és mit kéne csinálni" gurunk is van (jómagam).
A többi szaki meg úgy látom nálad adott. NE parázz, nagyon jó élmények várnak rád.
2 dolgot véss már most jól az eszedbe:
Ad 1. Ne sajnáld megtaposni a gázpedált, ennek kell, igényli. Nagyon nem szereti, ha soha sincs kihúzatva, meghajtva. Kacifántos hibákkal bosszulja meg a ki nem kormolást. Komolyan.
Ad 2. Miután nem sajnáltad megtaposni, ne sajnáld visszahűteni sem. Úgy kezeld, mintha turbós lenne. Vagyis hajtás után 1-2 perc alapjáraton ketyegés + ventillátor pörgetés leállítás előtt. Ha ezt hanyagolod, akkor hamar oda a hengerfejed.
Ezek jó tanácsok, és általam betarthatóak. Szeretem megnyomni néha pedált, (állítólag jól vezetek), tudok figyelni az alattam levő vas rezgéseire (eddig is, ha bármit észleltem, utána jártam, javítottam, javíttattam).
Hát jó, akkor megnyugodtam, nem fogom két nap múlva árulni az új autómat, a nekem újat! Nekem nagyon tetszik, a színe is, felszereltsége is. A tető ablak ugye nincs, (a Sierrán volt), de lehet nélküle élni. Ha jó a klíma, akkor nem gáz.
Azt nem is néztem, lányos zavaromban, hogy ülés fűtés, meg kesztyűtartó hűtés van-e benne. De két nap múlva meglátom, akkor hozom el. Lefoglalóztam, összeszedem a lóvét, és usgyi neki. Remélem a zöld szörnyet elviszik, és akkor javító lóvé is marad. Bár az állapotát látva most én nem tudom, mire kellene költeni, úgy rendben van. De majd ki derül!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4482 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 23:56:28 »
ha meg esetleg valami alkatrész kell, akkor szólsz, csomagtartóban elfér, ha megyek le ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4483 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 00:27:27 »
fügelaci!
ezek komoly dolgok, amiket a srácok elmondtak. de!
nem kell az ördögöt a falra festeni!
2 kilóért vettem a kocsit úgy, hogy 4 éve állt lejárt műszakival. lapot húztam 19-re.
a régi kocsim rendszámával hoztam haza lábon. fékem nem volt szinte semmi, az aws-hez képest a karácsonyfa egy falu végi zsákutca volt...
nem tökéletes a gép, mert a hidrotőkék kaptak eleget az előző emberállatnál. itt ott ereszt ez-az. de alapjában jobb állapotban van a kocsi, mint a lecserélt autóm.
elhanyagolt, lelakott sok dolog üzemképtelen volt rajta. sok bütyköléssel és józan paraszti ésszel(no meg kis fórumos segítséggel) egész jó kis verda lett belőle.
az, hogy nincs szerelő, aki ért hozzá, az hogy lehet vele gond stb. azért van, mert viszonylag kevés van belőlük. drof által leírtakat nem betartó agyatlan tulajok szétcseszik, oszt csodálkoznak...de ez nem általános, csak az arányok mások. itthon nincs több ezer darab belőlük, mint a sor4-esből. de a mondeot tök mindegy milyen motorral viszed szervizbe, utálják a szerelők...pedig csak nem értenek hozzá...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4484 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 07:37:03 »
Máris sokkal jobban érzem magam. Kezdek megnyugodni. Szinte lelkiismeret furdalásom volt, amiért úgy elmentem megnézni egy autót, hogy nem vittem magammal szakembert. Misi-Pista hirtelen rám zúdított kérdéssora, és kijelentései elbizonytalanítottak, azt hittem, most oszt balek vagyok, a javából. A látvány elvakított, és nem néztem a képek mögé. Valóban, mikor megláttam élőben, meghallottam a hangját, ahogy jött felém a MOL kút parkolójában, rögtön borzongott a hátam, éreztem, EZ AZ ÉN AUTÓM! Ez illik hozzám, ez jár nekem, ezt megérdemlem. Dolgoztam eleget életemben, kerestem sok pénzt, de autóra mindig sajnáltam a pénzt. Pedig az is munkaeszközként hozzájárult a lóvé előteremtéséhez.
De most olyan módon elvakultam, hogy éreztem, ez az enyém lesz, és féltem, nehogy valaki megelőzzön. Míg ott voltam, 3-an keresték az ügyében. Szerencsére a legtöbbnek a távolság volt a mérvadó, hát Ők ilyen messzire nem mennek el megnézni. Nem vinné el oda, hogy megnézzék? Erre a pasi jót nevetett, és azt mondta, még arra is hajlandó, hogy féláron adja, és még 10 évig javíttatja is. Erre letették a túloldalon. Mennyi bunkkkó ember van a világon?
Szóval megijedtem, hogy ezért a pénzért lesz olyan balek, aki elviszi előlem, ezért lefoglalóztam, és megállapodtunk.
Adja mellé a 4 nyári gumit is, meg a rádiót. Hála istennek, nem kell neki, mert az új autójában van jó rádió.
Szóval úgy eljöttem, meg sem néztem, hogy ülés állítás van-e benne, meg tempomat. Ez egy 1999 12. havi Mondi, nem tudom, azokban ez benne volt-e. Azt láttam, hogy 4 elektromos ablak, meg elektromos tükör, meg ködlámpa, faberakás, fedkomp van, de a többi elvakultság okán kimaradt. Ülés állítás, ülés fűtés, stb. Mi jár egy ilyen autóhoz?
Sok a kérdés? Na, lesz még sokkal több is. Csak legyetek türelmesek velem. Van valahol leírás ezekről az autókról, ahol felszereltség, meg egyéb adatok olvashatók?
Gyári adatok, stb.
Már alig várom, hogy elhozzam a kicsikét, és végre magaménak tudjam
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4485 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 08:33:58 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.09 hétfő, 00:27:27
de a mondeot tök mindegy milyen motorral viszed szervizbe, utálják a szerelők...pedig csak nem értenek hozzá...
OFF
Érdekes amikor az embernek Mondeo-ja van azt utálják, előtte Citroenem volt azt is utálták. Mit kell kell venni 1.2 Fabiát vagy 1.4 Golfot hogy ne utáljanak?
ON
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4486 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 08:57:27 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.04.09 hétfő, 08:33:58
OFF
Érdekes amikor az embernek Mondeo-ja van azt utálják, előtte Citroenem volt azt is utálták. Mit kell kell venni 1.2 Fabiát vagy 1.4 Golfot hogy ne utáljanak?
ON
Szerintem mindenkit utálnak, mert meg mered zavarni a pihenésüket!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4487 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 09:04:17 »
A napokban felszabályoztattam a télen vásárolt féktárcsákat meg fékdobokat. Most cseréltem le a téli gumikat a nyárira, és sajnos azt látom, hogy a hátsó dobok nagyobbak, mint az 1.8 benzinesé. A V6-on mekkora van? Nagyobb, illetve akkora lehet mint a 2.0 td-é? Azért kérdem, mert ha nem jó egyikre sem, akkor eladom. A féktárcsák azok jók, felszabályozva 23,2 - 23,25.
Bár a V6-nál nem lesz szükség rájuk egyhamar, azon most voltak cserélve.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4488 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 09:33:25 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.09 hétfő, 09:04:17
A napokban felszabályoztattam a télen vásárolt féktárcsákat meg fékdobokat. Most cseréltem le a téli gumikat a nyárira, és sajnos azt látom, hogy a hátsó dobok nagyobbak, mint az 1.8 benzinesé. A V6-on mekkora van? Nagyobb, illetve akkora lehet mint a 2.0 td-é? Azért kérdem, mert ha nem jó egyikre sem, akkor eladom. A féktárcsák azok jók, felszabályozva 23,2 - 23,25.
Bár a V6-nál nem lesz szükség rájuk egyhamar, azon most voltak cserélve.
2,0 td nincs, v6-os csak tárcsafékes, tehát a dob nem jó rá
első tárcsából 278-as kell, hátul megegyezik 92-00-ig, 252-es
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.09 hétfő, 09:35:28 írta yooccoo
»
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4489 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 09:57:20 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.04.09 hétfő, 08:33:58
OFF
Érdekes amikor az embernek Mondeo-ja van azt utálják, előtte Citroenem volt azt is utálták. Mit kell kell venni 1.2 Fabiát vagy 1.4 Golfot hogy ne utáljanak?
ON
2golfot, ladát
akkor fognak szeretni
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4490 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 18:45:25 »
Na másik maffal, gyári szűrővel 190km autópálya + 30km város (dugóval és megpakolva) átlagfogyi pontban 9 liter.
Hazafele rátankoltam pálya előtt fullra, mire lejöttem 190km múlva még mindig az F betűt takarta a mutató, éppenhogy lemozdult 2mm-t, szóval én olyan 7 literre gyanítok országúti fogyinak. Igaz csak 120as tempóval, egy megállással (de akkor padlógázos kigyorsítással).
Közben volt egy kis időm, felvezettem 2db 120as flexibilis alucsövet. Egyet a sárvédő alá a lökös beömlőtől, egyet pedig a váltó előtt a bölcső alól a szűrőház alsó feléhez, amit kilyukasztottam. Azt nem mondom, hogy autópályán érezhetően jobban húzna ettől, de az biztos hogy pl 1-es ben, 2-esban lepadlózáskor egyből veszi a fordulatot, mint ezellőtt a direktszűrővel. De a hang igencsak hiányzik, bár a kipuff még mindig ottvan, de így tompább a hangzás, nincs az a hangos gurgulázás a szívó oldal felől plusszba, mint a sportszűrővel.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4491 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 19:11:35 »
Már alig várom, hogy kedd legyen, mert elmegyek érte. Már mint a szerzeményért. A királyságért. A kicsimért. Már szeretem, pedig még csak egyszer láttam. Alig várom, hogy halljam a duruzsolását!
Misi egyébként ezt mondta róla:
"Aprócska megjegyzés,az az egr csatiban csavar megoldás egy kicsit kókány.A csatit akkor is rá kell dugni az egr-e és szívósor-egr szelep közé kell tömítést vágni.Nálam ez momentán egy 5 mm-es gumilemez.Ugyanis ha az egr nyitottan szorult be,akkor szívni fogja a fals levegőt.A másik dolog,hogy nekem ez túl tiszta,túl tökéletesnek tűnik...(nem akarok rosszindulató lenni) Aztán a fékszervó vákumcsövét nem ártana betekerni szövetszalaggal,mert ha jól látom a csatlakozása iszonyúan világos,ami nem jó.Valószínűleg alul ereszteni fogja a vákumot.SAjnos ez ilyen hülye gyári megoldás,valamiért olyan anyagból csinálták,ami nem bírja a hőt.A víztartálynál is lesz gixer,az alsó vagy a felső visszafolyó cső bekötésénél miért látszik folyásnyom?Arra nem kérdeztél rá?És elég frissnek tűnik a vízszintet is keveslem.Ha nincs szerencséd akkor az lesz amit mondtam neked...A szervószivattyút is piszkálták (remélhetőleg cserélték) olyan 100e km-ként szétmegy.A megbontás jele,hogy a hollanderen van egy fehér műanyag alátét.Cserekor a hollandert nem szokták levenni,mert nem lehet.Hülye gyári megoldás...viszont a műanyag lapot le kell szedni a visszarakáskor,ami meg csak erővel megy...Az a fényes ufó akármi miért olyan rozsdás vagy koszos?Mikor jársz bent Szegeden megvizualizálni és természetesen kipróbálni?A zölddel mi lett?Mondtam neked,hogy a gyorsaság ennél a motornál pont az ellenkezőjét okozza mint másnál.Mert elégtelen a hátsó hengersor hűtése,ergo ha lassan mész forralja a hf-et.Nyáron,kánikulában de egy-egy csapatás után is leállítás előtt kapcsold be a klímát majd ki és addig ne állítsd le a motort,amíg le nem áll a hűtőventillátor.Sokat számít.Takee-nál bevált,nálam bevált.És akkor utólag gratula hozzá,hogy mégis mellette döntöttél!!!Tényleg szólj ha Szegeden jársz,egy próba erejéig úgyis elviszem,ha le is kell ütnöm téged hozzá!"
Ennek felét nem értem, nyilván azért, mert nem tudom, mi hol is van, mi miért van, ki kivel van. De rajta vagyok a szeren, folyamatosan olvasgatok, gyűjtöm az infókat.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4492 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 19:39:31 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.09 hétfő, 19:11:35
Már alig várom, hogy kedd legyen, mert elmegyek érte. Már mint a szerzeményért. A királyságért. A kicsimért. Már szeretem, pedig még csak egyszer láttam. Alig várom, hogy halljam a duruzsolását!
Misi egyébként ezt mondta róla:
Ennek felét nem értem, nyilván azért, mert nem tudom, mi hol is van, mi miért van, ki kivel van. De rajta vagyok a szeren, folyamatosan olvasgatok, gyűjtöm az infókat.
A kiegyenlítő tartály elég gyakori hiba, a felső csőcsatlakozás elengedi a tartályt és szivárog. Azért, mert a cső együtt mozog a motorral, a tartály meg fixen van. Tervezési hiányosság. De nem feltétlenül a hengerfejesedés okozza, nem az feszíti szét. Nálam legalábbis biztosan nem az tette, akkor engedett el, amikor már hónapok óta bent volt az ST moci.
2e forint volt a csere egyébként bontottra.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4493 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 21:10:22 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.09 hétfő, 07:37:03
Szóval úgy eljöttem, meg sem néztem, hogy ülés állítás van-e benne, meg tempomat. Ez egy 1999 12. havi Mondi, nem tudom, azokban ez benne volt-e. Azt láttam, hogy 4 elektromos ablak, meg elektromos tükör, meg ködlámpa, faberakás, fedkomp van, de a többi elvakultság okán kimaradt. Ülés állítás, ülés fűtés, stb. Mi jár egy ilyen autóhoz?
tökminegy!
ezeket be tudod rakni gombokért...tapasztalat van ezen a téren.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4494 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 21:29:56 »
A gyújtótrafó oldalán van egy fehér csatlakozó. Az mi? Tegnap vettem észre, hogy nekem abba nincs bedugva a kábel, mert eltört a csatlakozója.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4495 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 21:53:01 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.04.09 hétfő, 21:29:56
A gyújtótrafó oldalán van egy fehér csatlakozó. Az mi? Tegnap vettem észre, hogy nekem abba nincs bedugva a kábel, mert eltört a csatlakozója.
Zavarszűrő. Nélküle is lehet élni.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4496 Dátum:
2012.04.10 kedd, 20:28:43 »
Ma hazatért a szívem vágya. Békéscsabáról Makóig kb 100 km megtétele után úgy érzem, nem kötöttem rossz üzletet. Az autó hibátlannak tűnik. Pontosabban egy két apró hiba van
A vezető felőli ajtó kilincsének rugója törött, kicsit lóg, és nehezebben, erőteljesebb húzásra nyílik. Aztán a fék iszonyúan jó, nagyon jól fog, de erőteljes fékezéskor az utolsó egy-két fordulatnál a vezető felőli első fék koppan, roppan, mint amikor "megszólal" az ABS. A többi keréknél nincs semmi hallható, észlelhető gond.
A kiegyenlítő tartálynál a folyás attól van, hogy kicserélték a gumicsöveket, amik a kiegyenlítő tartályra mennek, csak a belső lyuk átmérője valószínűleg nem megfelelő, kicsit nagy, vagyis nem szorul a csonkon, hanem könnyen mozog, a bilincs pedig nem rögzíti egyáltalán. Valószínűleg AWAB bilincs a lelke, nem a gyári rugós rögzítő bilincs. Menet közben semmi problémát nem tapasztaltam, nagyon jól fekszi az utat, jól gyorsul, simán megy. Iszonyatos erő van benne. de könnyeden repül.
Néha valami szuszogó hangféle hallatszott, de nem tudtam beazonosítani, honnan jön, mi okozhatja.
Itthon vettem észre, hogy a bal hátsó ablak nem megy le, hiába nyomom a gombot. Érződik, hallatszik, hogy megmozdul, kb 2 milliméternyit megy lefelé, de tovább nem. A többi működik.
Az ülés mozgató motor hallatszik, hogy pörög, de az ülés nem mozdul. Valószínűleg a fogaskerék nyekk. Ebben majd biztos kérem a segítségeteket, meg a többi jelenségben is persze.
Röviden ennyi, ez az autó korához, és árához képest elenyésző, szerintem.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4497 Dátum:
2012.04.10 kedd, 20:32:03 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.10 kedd, 20:28:43
Ma hazatért a szívem vágya. Békéscsabáról Makóig kb 100 km megtétele után úgy érzem, nem kötöttem rossz üzletet. Az autó hibátlannak tűnik. Pontosabban egy két apró hiba van
A vezető felőli ajtó kilincsének rugója törött, kicsit lóg, és nehezebben, erőteljesebb húzásra nyílik. Aztán a fék iszonyúan jó, nagyon jól fog, de erőteljes fékezéskor az utolsó egy-két fordulatnál a vezető felőli első fék koppan, roppan, mint amikor "megszólal" az ABS. A többi keréknél nincs semmi hallható, észlelhető gond.
A kiegyenlítő tartálynál a folyás attól van, hogy kicserélték a gumicsöveket, amik a kiegyenlítő tartályra mennek, csak a belső lyuk átmérője valószínűleg nem megfelelő, kicsit nagy, vagyis nem szorul a csonkon, hanem könnyen mozog, a bilincs pedig nem rögzíti egyáltalán. Valószínűleg AWAB bilincs a lelke, nem a gyári rugós rögzítő bilincs. Menet közben semmi problémát nem tapasztaltam, nagyon jól fekszi az utat, jól gyorsul, simán megy. Iszonyatos erő van benne. de könnyeden repül.
Néha valami szuszogó hangféle hallatszott, de nem tudtam beazonosítani, honnan jön, mi okozhatja.
Itthon vettem észre, hogy a bal hátsó ablak nem megy le, hiába nyomom a gombot. Érződik, hallatszik, hogy megmozdul, kb 2 milliméternyit megy lefelé, de tovább nem. A többi működik.
Az ülés mozgató motor hallatszik, hogy pörög, de az ülés nem mozdul. Valószínűleg a fogaskerék nyekk. Ebben majd biztos kérem a segítségeteket, meg a többi jelenségben is persze.
Röviden ennyi, ez az autó korához, és árához képest elenyésző, szerintem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4498 Dátum:
2012.04.10 kedd, 21:42:57 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.10 kedd, 20:28:43
Ma hazatért a szívem vágya. Békéscsabáról Makóig kb 100 km megtétele után úgy érzem, nem kötöttem rossz üzletet. Az autó hibátlannak tűnik. Pontosabban egy két apró hiba van
A vezető felőli ajtó kilincsének rugója törött, kicsit lóg, és nehezebben, erőteljesebb húzásra nyílik. Aztán a fék iszonyúan jó, nagyon jól fog, de erőteljes fékezéskor az utolsó egy-két fordulatnál a vezető felőli első fék koppan, roppan, mint amikor "megszólal" az ABS. A többi keréknél nincs semmi hallható, észlelhető gond.
A kiegyenlítő tartálynál a folyás attól van, hogy kicserélték a gumicsöveket, amik a kiegyenlítő tartályra mennek, csak a belső lyuk átmérője valószínűleg nem megfelelő, kicsit nagy, vagyis nem szorul a csonkon, hanem könnyen mozog, a bilincs pedig nem rögzíti egyáltalán. Valószínűleg AWAB bilincs a lelke, nem a gyári rugós rögzítő bilincs. Menet közben semmi problémát nem tapasztaltam, nagyon jól fekszi az utat, jól gyorsul, simán megy. Iszonyatos erő van benne. de könnyeden repül.
Néha valami szuszogó hangféle hallatszott, de nem tudtam beazonosítani, honnan jön, mi okozhatja.
Itthon vettem észre, hogy a bal hátsó ablak nem megy le, hiába nyomom a gombot. Érződik, hallatszik, hogy megmozdul, kb 2 milliméternyit megy lefelé, de tovább nem. A többi működik.
Az ülés mozgató motor hallatszik, hogy pörög, de az ülés nem mozdul. Valószínűleg a fogaskerék nyekk. Ebben majd biztos kérem a segítségeteket, meg a többi jelenségben is persze.
Röviden ennyi, ez az autó korához, és árához képest elenyésző, szerintem.
drakula!
sok örömöd legyen sok km-en keresztül benne!
Szuszogás lehet teló, vagy utastérben lecsúszott vákuum csó. ezt majd behatárolod.
a hátsó ablak bedöglik, ha nem használod. szét kell szedni, tisztítani, olajozni. menni fog.
az ülés problémára keresd misit, neki fusim-on keresztül lett új hajtás.
a bal eleját nézd meg mielőbb. lehet elkopott valami fék alkatrész...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4499 Dátum:
2012.04.10 kedd, 22:24:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.10 kedd, 21:42:57
drakula!
sok örömöd legyen sok km-en keresztül benne!
Szuszogás lehet teló, vagy utastérben lecsúszott vákuum csó. ezt majd behatárolod.
a hátsó ablak bedöglik, ha nem használod. szét kell szedni, tisztítani, olajozni. menni fog.
az ülés problémára keresd misit, neki fusim-on keresztül lett új hajtás.
a bal eleját nézd meg mielőbb. lehet elkopott valami fék alkatrész...
Kösz!
A fékre azt mondta a tulaj, hogy volt vele 3 Ford szervízben is, mindenütt azt mondták, minden jó, az alkatrészek kiválóak, semmi hibát nem találtak, mégis meg van a probléma.
Az ajtó kilincs, meg ablak nem gond, azt megoldom, van már rutin benne. Az ülés emelő meg valóban misi107 segítségével oldódhat meg, valószínű fogaskerék csere.
Naplózva
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ