Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:19:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
96
97
98
99
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217168 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4550 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 19:37:11 »
A bal hátsó ablakemelő hiba leküzdve, a bal ajtókilincs akadozó, kemény működése elhárítva. Hamarosan megjönnek a fényszóró állító motorok, meg a világítás kapcsoló (a helyzetjelző lámpák villódzása miatt), és akkor csak a jobb hátsó ajtózár hibája marad, hogy nem zár mindig a központi zár zárásakor. És akkor az általam ismert hibák javítva lesznek. Csak egy marad, a fékezés utolsó szakaszában, a megállás előtti utolsó pillanatokban beinduló ABS marad.
Már csak arra kellene ötlet, mit próbáljak, mit cseréljek. Csak olcsón!
Még a régi nem kelt el, így szűk a keret!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4551 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 23:39:13 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.19 csütörtök, 19:37:11
A bal hátsó ablakemelő hiba leküzdve, a bal ajtókilincs akadozó, kemény működése elhárítva. Hamarosan megjönnek a fényszóró állító motorok, meg a világítás kapcsoló (a helyzetjelző lámpák villódzása miatt), és akkor csak a jobb hátsó ajtózár hibája marad, hogy nem zár mindig a központi zár zárásakor. És akkor az általam ismert hibák javítva lesznek. Csak egy marad, a fékezés utolsó szakaszában, a megállás előtti utolsó pillanatokban beinduló ABS marad.
Már csak arra kellene ötlet, mit próbáljak, mit cseréljek. Csak olcsón!
Még a régi nem kelt el, így szűk a keret!
lehet, megégett a tárcsád, vagy betéted...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4552 Dátum:
2012.04.20 péntek, 04:33:14 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.19 csütörtök, 23:39:13
lehet, megégett a tárcsád, vagy betéted...
És az mennyiben zavarja az ABS működését? Az nem csak a fékerő csökkenését, hatásfokának gyengülését okozza?
Az ABS jeladó honnan látja, hogy megégett? Nem tudom, nem értek hozzá, csak kérdem.
Lehet, elviszem a szerelőmhöz, és mondom neki, szedjük szét, nézzük át a jeladókat, bordás tárcsákat, nincs-e megsérülve. Elhiszek én mindent, amit a régi gazda mondott (egyenlőre nincs okom kételkedni benne, minden úgy van, ahogy mondta, a tapasztalatok szerint), de ismerek egy mondást:
Nelson admirális azt mondta:- Bízzunk istenben, de tartsuk szárazon a puskaport!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4553 Dátum:
2012.04.20 péntek, 05:04:09 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.20 péntek, 04:33:14
És az mennyiben zavarja az ABS működését? Az nem csak a fékerő csökkenését, hatásfokának gyengülését okozza?
Az ABS jeladó honnan látja, hogy megégett? Nem tudom, nem értek hozzá, csak kérdem.
Lehet, elviszem a szerelőmhöz, és mondom neki, szedjük szét, nézzük át a jeladókat, bordás tárcsákat, nincs-e megsérülve. Elhiszek én mindent, amit a régi gazda mondott (egyenlőre nincs okom kételkedni benne, minden úgy van, ahogy mondta, a tapasztalatok szerint), de ismerek egy mondást:
Nelson admirális azt mondta:- Bízzunk istenben, de tartsuk szárazon a puskaport!
mivel annál a tárcsánál másmilyen a fékezés hatásfoka, pont ezért szól az abs, hiszen egyformán kellene dolgoznia mindnek
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4554 Dátum:
2012.04.20 péntek, 20:59:39 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.20 péntek, 05:04:09
mivel annál a tárcsánál másmilyen a fékezés hatásfoka, pont ezért szól az abs, hiszen egyformán kellene dolgoznia mindnek
ennyi
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4555 Dátum:
2012.04.20 péntek, 22:37:59 »
Mivel ez a probléma régóta fenn áll, azóta cseréltek féktárcsát, fékpofákat, így ez a kérdés már nem annyira ennyi. Persze, értem én, ha az egyik megég, nem fog, megforog, míg a többi blokkol, vagy blokkol, míg a többi még gördül. De új fékek vannak.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4556 Dátum:
2012.04.20 péntek, 22:41:56 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.20 péntek, 22:37:59
Mivel ez a probléma régóta fenn áll, azóta cseréltek féktárcsát, fékpofákat, így ez a kérdés már nem annyira ennyi. Persze, értem én, ha az egyik megég, nem fog, megforog, míg a többi blokkol, vagy blokkol, míg a többi még gördül. De új fékek vannak.
a gumik feltételezem azonos méretűek és kopottságúak...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4557 Dátum:
2012.04.20 péntek, 22:49:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.20 péntek, 22:41:56
a gumik feltételezem azonos méretűek és kopottságúak...
Igen, de a sebesség miatt, mert hogy síma fékezésnél, szinte a megállás előtt történik, amikor szó nem lehet megcsúszásról, blokkolásról. Ha lassan megyek (kb 30), és el kezdek fékezni, akkor is 5-10 km/h sebesség alá esve megszólal az ABS. Szó nem lehet blokkolásról, kerék megállásról. Egyszerűen el kezd a pedál felfelé rezegni, és csökken a fékerő, kopogásszerű, kattogó, racsnizó hang. Meg lehet szokni, de nem ez a normális, a másik Mondeon soha nem volt ilyen. H beletaposok a fékbe, akkor ugyan ez érezhető, télen soha nem csúsztam meg, mert dolgozott az ABS. De itt valami más van
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4558 Dátum:
2012.04.20 péntek, 22:58:53 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.20 péntek, 22:37:59
Mivel ez a probléma régóta fenn áll, azóta cseréltek féktárcsát, fékpofákat, így ez a kérdés már nem annyira ennyi. Persze, értem én, ha az egyik megég, nem fog, megforog, míg a többi blokkol, vagy blokkol, míg a többi még gördül. De új fékek vannak.
a csúszkák is meg lettek csinálva?
henger is kapott tömítést és szépen csúszik?
mert ha nem, akkor akárhány új betét és tárcsát felrakhatsz, sose lesz jó
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4559 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:08:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.20 péntek, 22:58:53
a csúszkák is meg lettek csinálva?
henger is kapott tömítést és szépen csúszik?
mert ha nem, akkor akárhány új betét és tárcsát felrakhatsz, sose lesz jó
Na, ezt látod, nem tudom. Nem voltam ott, nem tudom. Milyen csúszkára gondolsz? Lehet, megnézném, ha tudnám, mit nézzek. Egyébként szerintem mindegy, milyen a tömítés, vagy a többi. Blokkolás nem történik, kerék csikorgás nincs. Tehát nem blokkol a kerék. Nem áll meg. Az ABS nem csak akkor kell, hogy beavatkozzon, ha megáll a kerél, és egységnyi idő alatt nem halad el két fém lapocska a jeladó előtt. Ha blokkol a kerék, akkor nem halad el a borda az érzékelő előtt. Ilyenkor old az ABS egy pillanatra, addig, míg nem érzékel forgást. Aztán, ha megint fog a fék, blokkol, akkor újra és újra ismétel. Nem így működik?
Nem okoskodni akarok, csak a megoldást keresem, mert zavar a dolog. Ettől használható, de idegesítő!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4560 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:13:02 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.20 péntek, 23:08:22
Na, ezt látod, nem tudom. Nem voltam ott, nem tudom. Milyen csúszkára gondolsz? Lehet, megnézném, ha tudnám, mit nézzek. Egyébként szerintem mindegy, milyen a tömítés, vagy a többi. Blokkolás nem történik, kerék csikorgás nincs. Tehát nem blokkol a kerék. Nem áll meg. Az ABS nem csak akkor kell, hogy beavatkozzon, ha megáll a kerél, és egységnyi idő alatt nem halad el két fém lapocska a jeladó előtt. Ha blokkol a kerék, akkor nem halad el a borda az érzékelő előtt. Ilyenkor old az ABS egy pillanatra, addig, míg nem érzékel forgást. Aztán, ha megint fog a fék, blokkol, akkor újra és újra ismétel. Nem így működik?
Nem okoskodni akarok, csak a megoldást keresem, mert zavar a dolog. Ettől használható, de idegesítő!
nem.
úgy működik, hogy a 4 kerék forgási sebességét "hasonlítja össze". ha eltérés van, bekapcsol az abs. de ez érvényes a tcs-re is.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4561 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:20:15 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.20 péntek, 23:08:22
Na, ezt látod, nem tudom. Nem voltam ott, nem tudom. Milyen csúszkára gondolsz? Lehet, megnézném, ha tudnám, mit nézzek. Egyébként szerintem mindegy, milyen a tömítés, vagy a többi. Blokkolás nem történik, kerék csikorgás nincs. Tehát nem blokkol a kerék. Nem áll meg. Az ABS nem csak akkor kell, hogy beavatkozzon, ha megáll a kerél, és egységnyi idő alatt nem halad el két fém lapocska a jeladó előtt. Ha blokkol a kerék, akkor nem halad el a borda az érzékelő előtt. Ilyenkor old az ABS egy pillanatra, addig, míg nem érzékel forgást. Aztán, ha megint fog a fék, blokkol, akkor újra és újra ismétel. Nem így működik?
Nem okoskodni akarok, csak a megoldást keresem, mert zavar a dolog. Ettől használható, de idegesítő!
egy szenzor figyeli a kerekek forgását és amikor a fékezés miatt a kerék éppen megállna, (megcsúszna) akkor csökkenti a féknyomást egy igen rövid ideig, ezzel megelőzi a megcsúszást, majd rögtön visszaállítja az előző féknyomást - ezt igen rövid időközönként, akár mp- ként több tízszer is megteszi
pont ezért rugdalózik a pedál, mert rövid időn belül folyamatosan változtatja a nyomást a rendszer
kerekenkénti eltérés esetén is beavatkozik
a féknyereg perselyen csúszik
illik minimum bekenni, hogy jobban csússzon, de ha olyan állapotban van, akkor cserélni
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4562 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:23:15 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.20 péntek, 23:13:02
nem.
úgy működik, hogy a 4 kerék forgási sebességét "hasonlítja össze". ha eltérés van, bekapcsol az abs. de ez érvényes a tcs-re is.
Értem, mindig lehet tanulni. Akkor mi lehet? Érzésem szerint egyformán gördülnek a kerekek, egyformák a gumik. A régi autómon elől másmilyen gumik voltak, mint hátul, mégsem "szólalt" meg soha az ABS, csak ha blokkolt a kerék. Ezek szerint valamelyik, akármelyik.
És akkor, ha mind a négy kerék egyszerre blokkol egyformán, akkor nem dolgozik az ABS?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4563 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:24:03 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.20 péntek, 23:23:15
Értem, mindig lehet tanulni. Akkor mi lehet? Érzésem szerint egyformán gördülnek a kerekek, egyformák a gumik. A régi autómon elől másmilyen gumik voltak, mint hátul, mégsem "szólalt" meg soha az ABS, csak ha blokkolt a kerék. Ezek szerint valamelyik, akármelyik.
És akkor, ha mind a négy kerék egyszerre blokkol egyformán, akkor nem dolgozik az ABS?
ha blokkol vagy eltérést tapasztal a kerekek között, akkor szól bele a rendszer
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4564 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:26:25 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.20 péntek, 23:24:03
ha blokkol vagy eltérést tapasztal a kerekek között, akkor szól bele a rendszer
Így érthető, de de még mindig nem értem, hogy lassú menetben melyik feltétel valósulhat meg
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4565 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:29:48 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.20 péntek, 23:26:25
Így érthető, de de még mindig nem értem, hogy lassú menetben melyik feltétel valósulhat meg
a munkahenger nem zár vissza vagy a saját hibájából vagy a csúszka hibájából, ezért egy keréknek eltérő a lassulása
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4566 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:45:27 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.20 péntek, 23:29:48
a munkahenger nem zár vissza vagy a saját hibájából vagy a csúszka hibájából, ezért egy keréknek eltérő a lassulása
Jelen esetben ez azt jelentené, hogy blokkol. De nem. Ilyen sebességnél nincs szó eltérésről. Nem hiszem, hogy lehet. Akkor csikorogna a kerék. Nem tudom.
Mit tegyek? Hogy lehetne kideríteni?
Persze, egyesével kicserélni minden fékkel kapcsolatos alkatrészt, és amikor megszűnik a hiba, meg van a megoldás. Csak ez elég drága, és felesleges kia :vigyor3:dás.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4567 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:47:53 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.20 péntek, 23:45:27
Jelen esetben ez azt jelentené, hogy blokkol. De nem. Ilyen sebességnél nincs szó eltérésről. Nem hiszem, hogy lehet. Akkor csikorogna a kerék. Nem tudom.
Mit tegyek? Hogy lehetne kideríteni?
Persze, egyesével kicserélni minden fékkel kapcsolatos alkatrészt, és amikor megszűnik a hiba, meg van a megoldás. Csak ez elég drága, és felesleges kia :vigyor3:dás.
szó sincs cseréről
csak szét kell szedni és átmozgatni, átzsírozni
ha ez rendben van s megmarad a hiba, akkor lehet tovább keresni
én 95%-ra azt mondom, hogy valamelyik nyereg nem megfelelően mozog és folyamatosan súrlódik valamelyik fék
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4568 Dátum:
2012.04.21 szombat, 05:19:05 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.20 péntek, 23:47:53
szó sincs cseréről
csak szét kell szedni és átmozgatni, átzsírozni
ha ez rendben van s megmarad a hiba, akkor lehet tovább keresni
én 95%-ra azt mondom, hogy valamelyik nyereg nem megfelelően mozog és folyamatosan súrlódik valamelyik fék
Értem. Akkor szerelgetést kezd meg! Van valami trükkje a féknyergek leszerelésének? A Sierrán annak idején többször szedtem le, fékbetét csere alkalmával, tisztogatás, megjáratás ürügyén. Ott két 10-es csavar fogta, ezeknek nem volt különösebb rögzítése, 17-es crova, egy kis erő, és már jött is le. két kb 14-es rúdon csúszkált a mozgó fele, egy munkahenger, és ennyi. Fékre lépés, dugattyú ki, nagy csavarhúzó befeszítés, dugattyú vissza. Többször oda vissza, közben féktisztító spray fújkálása, törülgetés. Két rudazat megtisztítása, vékonyan hőálló zsírral bekenés, mozgatás, és mehet vissza. Azokkal nem volt gondom.
Gondolom, az ABS miatt itt egy kicsit másképpen van. A jeladó hol van, mire kell figyelni a leszereléskor? El lehet valamit törni, mozdítani, ha az ember nem elég körültekintő, vagy nem látszik, és azért törhet, állítódhat el?
Gondolom, Ti már álmotokban is, gondolkodás nélkül szerelitek. Nekem még kell a jó útbaigazítás.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4569 Dátum:
2012.04.21 szombat, 06:49:20 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.21 szombat, 05:19:05
Értem. Akkor szerelgetést kezd meg! Van valami trükkje a féknyergek leszerelésének? A Sierrán annak idején többször szedtem le, fékbetét csere alkalmával, tisztogatás, megjáratás ürügyén. Ott két 10-es csavar fogta, ezeknek nem volt különösebb rögzítése, 17-es crova, egy kis erő, és már jött is le. két kb 14-es rúdon csúszkált a mozgó fele, egy munkahenger, és ennyi. Fékre lépés, dugattyú ki, nagy csavarhúzó befeszítés, dugattyú vissza. Többször oda vissza, közben féktisztító spray fújkálása, törülgetés. Két rudazat megtisztítása, vékonyan hőálló zsírral bekenés, mozgatás, és mehet vissza. Azokkal nem volt gondom.
Gondolom, az ABS miatt itt egy kicsit másképpen van. A jeladó hol van, mire kell figyelni a leszereléskor? El lehet valamit törni, mozdítani, ha az ember nem elég körültekintő, vagy nem látszik, és azért törhet, állítódhat el?
Gondolom, Ti már álmotokban is, gondolkodás nélkül szerelitek. Nekem még kell a jó útbaigazítás.
Helló.
Miért nem viszed el fék mérésre?
Ha valamelyik eröseb avagy gyengéb az kiderül,
és akkor kiderül melyik carakszik, azt lehet hogy olcsoban meguszod.
Mintha találomra elkezded öszevisza reparálni a dolgókat.
Azt az is lehet hogy valami fékolaly hiba, vagy az ABS hiba, lehet akármi.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 06:51:47 írta BeG 2.5/V6
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4570 Dátum:
2012.04.21 szombat, 09:01:30 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.21 szombat, 05:19:05
Értem. Akkor szerelgetést kezd meg! Van valami trükkje a féknyergek leszerelésének? A Sierrán annak idején többször szedtem le, fékbetét csere alkalmával, tisztogatás, megjáratás ürügyén. Ott két 10-es csavar fogta, ezeknek nem volt különösebb rögzítése, 17-es crova, egy kis erő, és már jött is le. két kb 14-es rúdon csúszkált a mozgó fele, egy munkahenger, és ennyi. Fékre lépés, dugattyú ki, nagy csavarhúzó befeszítés, dugattyú vissza. Többször oda vissza, közben féktisztító spray fújkálása, törülgetés. Két rudazat megtisztítása, vékonyan hőálló zsírral bekenés, mozgatás, és mehet vissza. Azokkal nem volt gondom.
Gondolom, az ABS miatt itt egy kicsit másképpen van. A jeladó hol van, mire kell figyelni a leszereléskor? El lehet valamit törni, mozdítani, ha az ember nem elég körültekintő, vagy nem látszik, és azért törhet, állítódhat el?
Gondolom, Ti már álmotokban is, gondolkodás nélkül szerelitek. Nekem még kell a jó útbaigazítás.
semmi különös, abs csak egy jeladóból áll, ami a csonkállványba van becsavarva
mechanikailag lényegében hasonló lehet, mint a sierrán
torx kell hozzá, ha meg a nyeregtartót is le akarod szedni, akkor 15-ös hosszú dugókulcs
meg hát csavarhúzó, de az nálad biztosan van
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4571 Dátum:
2012.04.21 szombat, 09:05:54 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.04.21 szombat, 06:49:20
Helló.
Miért nem viszed el fék mérésre?
Ha valamelyik eröseb avagy gyengéb az kiderül,
és akkor kiderül melyik carakszik, azt lehet hogy olcsoban meguszod.
Mintha találomra elkezded öszevisza reparálni a dolgókat.
ennek munkaigénye van, anyagvonzata kevésbé
nem alkatrészt cseréltetünk vele, hanem átnézetjük vele, hogy lássa, minden rendben működik-e
majd ha a hagyományos, tapasztalati módszer nem működik, akkor kezdünk el mérésre járni
nem hiszem egyébként, hogy fügelaci lenne az, akiből meggazdagodnak a szerelők
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4572 Dátum:
2012.04.21 szombat, 10:00:44 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.21 szombat, 09:05:54
ennek munkaigénye van, anyagvonzata kevésbé
nem alkatrészt cseréltetünk vele, hanem átnézetjük vele, hogy lássa, minden rendben működik-e
majd ha a hagyományos, tapasztalati módszer nem működik, akkor kezdünk el mérésre járni
nem hiszem egyébként, hogy fügelaci lenne az, akiből meggazdagodnak a szerelők
Nem arra gondoltam én se hogy szerelővel kell ezt a problémát megszereltetni.
Csak ha el viszi fékpadra akkor egyből meg van a megoldás, és lehetséges hogy sok felesleges szereléstől, meg menekülne. (én legalább is biztos hogy így csinálnám)
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4573 Dátum:
2012.04.21 szombat, 10:07:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.21 szombat, 09:05:54
ennek munkaigénye van, anyagvonzata kevésbé
nem alkatrészt cseréltetünk vele, hanem átnézetjük vele, hogy lássa, minden rendben működik-e
majd ha a hagyományos, tapasztalati módszer nem működik, akkor kezdünk el mérésre járni
nem hiszem egyébként, hogy fügelaci lenne az, akiből meggazdagodnak a szerelők
Jól beszélsz, mert nem dadogsz!
Eddig sem gazdagodtak meg a szerelők rajtam, eztán sem valószínű. De amit lehet, saját magam oldok meg, van mindenem, ami nincs, az nem is létezik. Legfeljebb nem saját tulajdon, hanem a cégé, akinek dolgozom legtöbbet. Minden van nekik, és így akár nekem lenne. Csak a szakértelem hibádzik. De majd lesz.
Más. Misi-Pista írta annak idején, hogy a vezérmű, meg motor, meg hengerfej, meg hű, meg hú. Most akkor mi van, hogyan tudok meggyőződni arról, hogy a motorral mi a helyzet, volt-e cserélve benne valami, gondolok itt vezérmű láncra, miegymásra.
Mit kelljen cseréltetnem, hogy nyugodt legyek. Vagy hogyan győződhetek meg arról, mi jó, vagy mi nem jó benne. Most olyan halkan megy, alapjáraton két méterre nem hallani, hogy jár. Ha nyomom neki, akkor is szép tiszta, jó hangja van, megy mint állat. ?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4574 Dátum:
2012.04.21 szombat, 10:07:22 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.04.21 szombat, 10:00:44
Nem arra gondoltam én se hogy szerelővel kell ezt a problémát megszereltetni.
Csak ha el viszi fékpadra akkor egyből meg van a megoldás, és lehetséges hogy sok felesleges szereléstől, meg menekülne. (én legalább is biztos hogy így csinálnám)
a szerelés sosem felesleges , pláne úgy hogy az előző tulaj beszámolójára hagyatkozva tudjuk csak, hogy a kocsin mit csináltak
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4575 Dátum:
2012.04.21 szombat, 10:11:34 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.04.21 szombat, 10:00:44
Nem arra gondoltam én se hogy szerelővel kell ezt a problémát megszereltetni.
Csak ha el viszi fékpadra akkor egyből meg van a megoldás, és lehetséges hogy sok felesleges szereléstől, meg menekülne. (én legalább is biztos hogy így csinálnám)
Lehet, igazad van, de olyan nagy hiba nem lehetett, mert októberben volt műszakin, és helyből átment. A tulaj szerint. Mondjuk mutatta a számlát, mennyit fizetett érte, hogy felkészítsék. Ha valamelyik nem jó, vagy nagy az eltérés, a műszakin biztos nem lökik át.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4576 Dátum:
2012.04.21 szombat, 10:28:00 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.21 szombat, 10:11:34
vagy nagy az eltérés, a műszakin biztos nem lökik át.
tudnék erről mesélni, de inkább hagyjuk, csak pénz kérdése az egész ...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4577 Dátum:
2012.04.21 szombat, 20:52:31 »
Na beraktam az új gázbowdent. Mechanikusan állítható feszességű. Yooccoo tervezte és gyártotta.
Kicsit kellett faragni a gázpedálon, mert Yooccoo túlméretesre gyártotta a pedál ellendarabot, de ez 0.1 - 0.2mm csiszolást jelentett csak dremellel a műanyag pedálon, nem nagy dolog. A pedált persze ki kellett szedni hozzá, nem túl kényelmes, de megoldható.
Azt hittem, hogy nem lehet ezt már fokozni. Eddig is feszesebb volt a gyárinál, egy toldással. Nevezzük ezt stage 1-nek.
Most toldás nélkül még feszesebb lett, a pedál lehelésére is felhúzza 2000-ig a fordulatot. Ez lett a stage 2.
Stage 3 nincs, az már a folyamatos padlógáz.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4578 Dátum:
2012.04.21 szombat, 20:57:29 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.21 szombat, 10:11:34
Lehet, igazad van, de olyan nagy hiba nem lehetett, mert októberben volt műszakin, és helyből átment. A tulaj szerint. Mondjuk mutatta a számlát, mennyit fizetett érte, hogy felkészítsék. Ha valamelyik nem jó, vagy nagy az eltérés, a műszakin biztos nem lökik át.
2011. Szeptemberében vásároltam én is a gépet.
Frisssssssss müszakival.
- Kerék tö csavar hiány
- Kézifék bowden csak beregadni tudot de akkor sem fogta meg.
- hátsó tárcsa rozsdás, a betéten fékpofa hiány
- Burman problémák
- fék lámpa kapcsoló nem müködöt
- lükverc lámpa kapcsoló nem müködött.
- Nyalókás ember hiba.
- a kipufogó rendszer külön életet élt.
- generátor hiba (felújitotam)
- Inditó motor hiba (felújitotam)
- Borulás kapcsoló hiba
- IMRC motor doboza üres volt!!!!!!!
kapot egy tuning nyáklapot.
És frisssss vizsgásan vettem.
Mára ezeket mind megcsináltam
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4579 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 12:40:41 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.21 szombat, 20:52:31
Na beraktam az új gázbowdent. Mechanikusan állítható feszességű. Yooccoo tervezte és gyártotta.
Kicsit kellett faragni a gázpedálon, mert Yooccoo túlméretesre gyártotta a pedál ellendarabot, de ez 0.1 - 0.2mm csiszolást jelentett csak dremellel a műanyag pedálon, nem nagy dolog. A pedált persze ki kellett szedni hozzá, nem túl kényelmes, de megoldható.
Azt hittem, hogy nem lehet ezt már fokozni. Eddig is feszesebb volt a gyárinál, egy toldással. Nevezzük ezt stage 1-nek.
Most toldás nélkül még feszesebb lett, a pedál lehelésére is felhúzza 2000-ig a fordulatot. Ez lett a stage 2.
Stage 3 nincs, az már a folyamatos padlógáz.
nem kellett volna faragni, mert pont méretes, kicsit be kell pattintani
én amúgy a helyén raktam össze, nem vettem ki a pedált
örülök, hogy megint sikerült jót alkotni
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4580 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 13:13:07 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.22 vasárnap, 12:40:41
nem kellett volna faragni, mert pont méretes, kicsit be kell pattintani
én amúgy a helyén raktam össze, nem vettem ki a pedált
örülök, hogy megint sikerült jót alkotni
Nekem nem fért bele, erőszakkal sem. A likbővítés után tudtam csak beerőszakolni, akkor is csak jó feszesen.
Akkor az enyém szűkebb volt?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4581 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 13:19:44 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.22 vasárnap, 13:13:07
Nekem nem fért bele, erőszakkal sem. A likbővítés után tudtam csak beerőszakolni, akkor is csak jó feszesen.
Akkor az enyém szűkebb volt?
0,01 pontossággal készült a kettő, tehát nem nem az volt a gond
vagy csak kiszerelt állapotban nem tudtál eleget feszíteni rajta
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4582 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 19:58:17 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.22 vasárnap, 13:13:07
Nekem nem fért bele, erőszakkal sem. A likbővítés után tudtam csak beerőszakolni, akkor is csak jó feszesen.
Akkor az enyém szűkebb volt?
béna vagy, na, ennyi
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4583 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 20:13:39 »
Hali!
Az ajtózár, illetve kilincs cserénél van valami okosság, amit tudni kell, hogy ne kínlódjon sokat a delikvens? Sikerült 4 külső kilincset szereznem, ugyanolyan színűt, mint az enyém. A vezető ülés felőlit cserélnem kell, a többi tartalék marad. Úgy is kell, előbb utóbb. A Sierrán is cseréltem 16 év alatt 6 külső kilincset, meg 7-8 zárat. Úgy látszik, ezt a hibát a Mondeoban sem sikerült javítani.
A Sierrán egyszerűbbnek tűnik. Ahogy benéztem, azt láttam, hogy fehér műanyag burkolat van a záron, meg a kilincs belső részén. Ez lejön valahogy, vagy miképpen fogjak hozzá?
A zárat a kilincsbe itt is egy U alakú rugós lemez rögzíti?
Kezdődnek a szerelgetős napok!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4584 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 21:51:54 »
Na, senki nem szerelt még ajtó kilincset, vagy csak nem értek rá? Nagy a csend. Ez a topik nem erről híres.
misi-pista szóba sem áll velem, hiába hívom, sms-re annyit írt, hogy talált más elfoglaltságot. Kár.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4585 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 21:54:06 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.23 hétfő, 21:51:54
Na, senki nem szerelt még ajtó kilincset, vagy csak nem értek rá? Nagy a csend. Ez a topik nem erről híres.
misi-pista szóba sem áll velem, hiába hívom, sms-re annyit írt, hogy talált más elfoglaltságot. Kár.
semmi ... legyen csavarlazító, toldó a kiskrovához és kb ennyit
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4586 Dátum:
2012.04.25 szerda, 00:35:55 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.22 vasárnap, 20:13:39
Hali!
Az ajtózár, illetve kilincs cserénél van valami okosság, amit tudni kell, hogy ne kínlódjon sokat a delikvens? Sikerült 4 külső kilincset szereznem, ugyanolyan színűt, mint az enyém. A vezető ülés felőlit cserélnem kell, a többi tartalék marad. Úgy is kell, előbb utóbb. A Sierrán is cseréltem 16 év alatt 6 külső kilincset, meg 7-8 zárat. Úgy látszik, ezt a hibát a Mondeoban sem sikerült javítani.
A Sierrán egyszerűbbnek tűnik. Ahogy benéztem, azt láttam, hogy fehér műanyag burkolat van a záron, meg a kilincs belső részén. Ez lejön valahogy, vagy miképpen fogjak hozzá?
A zárat a kilincsbe itt is egy U alakú rugós lemez rögzíti?
Kezdődnek a szerelgetős napok!
Szerintem első körben akaszd ki a bowdent a belső kilincsből. Majd nekieshetsz a 3 csillaggal tartott zárnyelv+motor résznek, közben pattintsd le a záron lévő fehér korongot amin egy pálca van, majd told el a gumi bakokat (bár nem fontos, de nekem könnyebb volt úgy) amik a kilincset tartják össze és csavard ki a két 8-as csavart a kilincstakaróról. Ezután kivűlről lejön a kilincs burok a többi pedig szépen beesik az ajtóba, csak ki kell szenvedni őket. A motor-zárszerkezetet és a kilincset összekötő pálcát csak kint lehet külön venni. Ha fényezett a kilincsed arra ügyelj, hogy befelé húzáskor ne sérüljön. Ha valamit rosszul mondok javítsatok ki, az MK2 donort régen szedtem szét, a sajátomat szereltem nem rég.
Maga a zárhenger a kilincs műanyagszerkezetébe van belepattintva. Egy kis fül tartja, hogy ne csússzon ki, azt kell elnyomni, majd kitolni a hengert.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4587 Dátum:
2012.04.25 szerda, 04:51:11 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.04.25 szerda, 00:35:55
Szerintem első körben akaszd ki a bowdent a belső kilincsből. Majd nekieshetsz a 3 csillaggal tartott zárnyelv+motor résznek, közben pattintsd le a záron lévő fehér korongot amin egy pálca van, majd told el a gumi bakokat (bár nem fontos, de nekem könnyebb volt úgy) amik a kilincset tartják össze és csavard ki a két 8-as csavart a kilincstakaróról. Ezután kivűlről lejön a kilincs burok a többi pedig szépen beesik az ajtóba, csak ki kell szenvedni őket. A motor-zárszerkezetet és a kilincset összekötő pálcát csak kint lehet külön venni. Ha fényezett a kilincsed arra ügyelj, hogy befelé húzáskor ne sérüljön. Ha valamit rosszul mondok javítsatok ki, az MK2 donort régen szedtem szét, a sajátomat szereltem nem rég.
Maga a zárhenger a kilincs műanyagszerkezetébe van belepattintva. Egy kis fül tartja, hogy ne csússzon ki, azt kell elnyomni, majd kitolni a hengert.
Köszönöm a választ, ebből kiderült, nem egészen olyan ez már, mint a Sierrán volt. Hamarosan sor kerül a műveletre, és majd beszámolok a történtekről.
Most első körben két zárat kell kivegyek, és a bal első külső kilincset cserélnem. Jól kitakarítom, zsírozom őket, és irány vissza. Most a hétvégén horgászverseny, ezért nem érek rá, de jövő hét elején, közepén sorra kerül.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4588 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 11:36:20 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.25 szerda, 04:51:11
Köszönöm a választ, ebből kiderült, nem egészen olyan ez már, mint a Sierrán volt. Hamarosan sor kerül a műveletre, és majd beszámolok a történtekről.
Most első körben két zárat kell kivegyek, és a bal első külső kilincset cserélnem. Jól kitakarítom, zsírozom őket, és irány vissza. Most a hétvégén horgászverseny, ezért nem érek rá, de jövő hét elején, közepén sorra kerül.
Nekünk is volt Sierránk csak akkor még gyerök voltam, apám nyílván szétdurrantotta volna a fejemet ha piszkáltam volna a zárat...
Igazán szívesen, remélem egy picit előrébb vagy.
Jah és sok halat !! Minimum egy Mondeo-s nyerje a versenyt !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4589 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 16:51:21 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.04.26 csütörtök, 11:36:20
Nekünk is volt Sierránk csak akkor még gyerök voltam, apám nyílván szétdurrantotta volna a fejemet ha piszkáltam volna a zárat...
Igazán szívesen, remélem egy picit előrébb vagy.
Jah és sok halat !! Minimum egy Mondeo-s nyerje a versenyt !
Mivel én nem indulok, (kegyeleti okokból
), így kicsi az esélye, hogy Mondeos nyer. De köszönöm a jókívánságot, ráférne az egyesületre egy jó verseny, sok jelentkező. Kevés a víz, arra kell a lóvé.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4590 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 13:37:08 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.26 csütörtök, 16:51:21
Mivel én nem indulok, (kegyeleti okokból
), így kicsi az esélye, hogy Mondeos nyer. De köszönöm a jókívánságot, ráférne az egyesületre egy jó verseny, sok jelentkező. Kevés a víz, arra kell a lóvé.
Kevés a víz? Mármint a parkban ahol dolgozol?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4591 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 19:49:26 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.04.29 vasárnap, 13:37:08
Kevés a víz? Mármint a parkban ahol dolgozol?
Na, tisztázzunk valamit. Én vállalkozóként villanyszerelőként több cégnek dolgozok, szerszámgépeket javítok, gépeket telepítek, bekötök, stb. Kapcsoló szekrényeket készítek, gépsorokat kötök be, javítok, üzemeltetek. A hobbim a horgászat, ezért egy egyesület gazdasági vezetőjeként 20 éve tevékenykedek mások szórakozásának segítésére. Milyen parkra gondolsz? Remélem, nem a South park? Ne viccelj!
Egy horgász egyesületet vezetek, ami 7-8 hektáron erőlködik. Na, ebben a tóban kevés a víz.
Erről van szó:http://postimage.org/image/efhbh1csb/
Kapiszkó?
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4592 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 21:21:06 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.29 vasárnap, 19:49:26
Na, tisztázzunk valamit. Én vállalkozóként villanyszerelőként több cégnek dolgozok, szerszámgépeket javítok, gépeket telepítek, bekötök, stb. Kapcsoló szekrényeket készítek, gépsorokat kötök be, javítok, üzemeltetek. A hobbim a horgászat, ezért egy egyesület gazdasági vezetőjeként 20 éve tevékenykedek mások szórakozásának segítésére. Milyen parkra gondolsz? Remélem, nem a South park? Ne viccelj!
Egy horgász egyesületet vezetek, ami 7-8 hektáron erőlködik. Na, ebben a tóban kevés a víz.
Erről van szó:http://postimage.org/image/efhbh1csb/
Kapiszkó?
Most miért kaptad fel a vizet?
A kolléga csak tiszta vizet akart a pohárba önteni.
Mivan, túlcsordult a pohár?
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4593 Dátum:
2012.05.02 szerda, 07:22:51 »
Hali mindenkinek.
Lenne egy olyan jellegü kérdésem.
Hogy hol találok meg oylan adatokat pontosan, folyadékl szintek, menyiségek, meg ilyenek.
A válaszaitokat előre is köszönöm.
A másik hogy a pollen szüröt hogy az otvaros fütymürütybe lehet cserélni?
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4594 Dátum:
2012.05.02 szerda, 10:34:02 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.05.02 szerda, 07:22:51
Hali mindenkinek.
Lenne egy olyan jellegü kérdésem.
Hogy hol találok meg oylan adatokat pontosan, folyadékl szintek, menyiségek, meg ilyenek.
A válaszaitokat előre is köszönöm.
A másik hogy a pollen szüröt hogy az otvaros fütymürütybe lehet cserélni?
Folyadék mennyiségek benne vannak a
kezelési könyvben.
Pollenszűrő csere: a szélvédő aljánál lévő műanyag rácsos vacak jobb oldali felének csavarjait (talán 3 db) kihajt (elpször a fekete műanyag takarókat lapos csavarhúzóval óvatosan kipattint, hogy be ne essenek valahová, utána csillagcsavarhúzóval kihajt). Ha minden csavar kijött, akkor felfelé és kifelé húzod óvatosan, akkor ki fog pattanni. Utána már látod, hogy középen, a tűzfal mögött van egy fekete dobozka. Ezt 2 fém patent fogja. A jobb oldalit szemmel látod, kipattintod. A másik ugyanilyen, a másik oldalt, oda kell némi kézügyesség benyúlni, kipattintani. Ha mindkét oldalt kész, akkor ezt a műanyagot a kocsi orra felé és felfelé húzod, és így kijön. Ott lesz a pollenszűrő. Azt kivesz, másik berak, és a korábbi műveleteket visszafelé összerak.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4595 Dátum:
2012.05.02 szerda, 12:03:56 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.05.02 szerda, 07:22:51
Hali mindenkinek.
Lenne egy olyan jellegü kérdésem.
Hogy hol találok meg oylan adatokat pontosan, folyadékl szintek, menyiségek, meg ilyenek.
A válaszaitokat előre is köszönöm.
A másik hogy a pollen szüröt hogy az otvaros fütymürütybe lehet cserélni?
Szia! Mondjuk ebben megtalálod:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_2_kezelesi.pdf
Pollenszűrő cserét közben már leírták.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4596 Dátum:
2012.05.02 szerda, 19:07:41 »
Köszönöm a gyors és pontos reagálást.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4597 Dátum:
2012.05.05 szombat, 20:36:27 »
Kb 1 hónapja van nálam a szerzeményem, és nagyon meg vagyok vele elégedve. A fogyasztása persze több, mint az előzőé, de nem több, sőt, kevesebb, mint amit vártam. 12,3 az átlagom, de ez szinte kizárólag városi forgalomban való mozgás eredménye. Egy Szegedi út volt benne (60 km).
Szépen sorban elfogytak a hibák, kijavítgattam őket. Csak a fényszóró motorok cseréje maradt, meg a fék darálása. A motorok megjöttek, elhárult az akadály a javítás elől. Idő kérdése.
Már csak a fék maradt, de arra is sort kerítek hamarosan. Azt már megnéztem, hogy milyen állapotú a bal első fék, de teljesen rendben levőnek találtam. Semmi rozsda, semmi száraz súrlódás, könnyen mozog, csavarhúzóval vissza feszítve a dugattyú könnyen jár, a fékre lépve azonnal záródik, és keményen fékez. Bár mérni nem tudom, de szerdán elküldöm a szerelőmmel a műszakiztató állomásra, felmérésre. Fékerő mérés, rázatás. Meglátjuk.
Naplózva
blaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4598 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:00:47 »
Üdv!
Az MKIII gyertya/gyujtáskábel csere is mennyivel bonyolultabb, mint a wikiben olvasható MKII?
Naplózva
gihafiu
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4599 Dátum:
2012.05.09 szerda, 13:17:51 »
üdv bajban vagyok megyek az autó val és egyszer csak meg ál vártam 1 órát vele és utána beindult mondták gyertya cserekel ki is cseréltem mentem vele 1 napot másnap reggel beindul majd megáll és nem tudom mi maja van üzem anyag van benne gyertya új mi lehet a balja
Naplózva
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
96
97
98
99
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ