Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:02:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
115
116
117
118
119
120
121
[
122
]
123
124
125
126
127
128
129
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217045 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6050 Dátum:
2013.03.09 szombat, 11:49:57 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.08 péntek, 22:34:31
csak most látom, hogy itt vagy a szomszédban
ha ezt tudom, noszogattalak volna az éves lellei v6 talira
bár az ideiről még nem vagy lekésve. ha át tudod tolni a szekeret, meg lesz itt
doktorolva
Nem terveztem idénre Lellét.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6051 Dátum:
2013.03.09 szombat, 16:52:18 »
Idézetet írta: drof - 2013.03.09 szombat, 11:49:57
Nem terveztem idénre Lellét.
reméljük ...
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6052 Dátum:
2013.03.09 szombat, 20:57:46 »
Sziasztok!
Megint akadt egy kis problémám, most elkezdtem használni Mondit.Az van hogy tankolás után a komputer szerint 174km-re(14.3L/100km) elég nafta van a tankban, kb. 10km múlva már csak 158km(13.7L/100km), aztán 20km múlva már csak 78km-re(12.3L/100km) és megálltam.Eltelt 2óra, beülök a kocsiba, indít és láss csodát 144km-re elég a nafta, elindulok és 2km múlva sípolt a gép és szerinte már csak 28km van még hátra(12.4L/100km), félreálltam motor le, vissza és megint 144km-re elég a nafta és hazaúton nem is volt gond, megtettem a 30km-t és volt még 108km-re elég nafta(12.2L/100km), EZ MI A FENÉÉRT VAN?Igazából állt 14 hónapig és minden üzembiztos(nem tökéletes).
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6053 Dátum:
2013.03.09 szombat, 21:53:52 »
Idézetet írta: drof - 2013.03.09 szombat, 11:49:57
Nem terveztem idénre Lellét.
akkor kijafaxom érdeklődött tegnapelőtt? vagy mit akartál szerelni? az enyémhez nem nyúlsz vazze
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6054 Dátum:
2013.03.09 szombat, 21:55:35 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.09 szombat, 21:53:52
akkor kijafaxom érdeklődött tegnapelőtt? vagy mit akartál szerelni? az enyémhez nem nyúlsz vazze
Igazából én csak pár foglalatot, meg egy indexet szeretnék. De azt is mindhiába.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6055 Dátum:
2013.03.09 szombat, 21:59:13 »
Idézetet írta: drof - 2013.03.09 szombat, 21:55:35
Igazából én csak pár foglalatot, meg egy indexet szeretnék. De azt is mindhiába.
megtaláltam a zindexeket.. igaz nem azokat, amiket kerestem. lementem csepelyre és előástam a donorét.
már csomagban vannak a szharjaid, hétfőn viszi a ződruhás ember...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6056 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 05:51:59 »
Na megvan az abs vezérlő, hamarosan indul a projekt. A kuplung munkahenger légtelenítése hogyan történik? Lehet, tudja a szerelő srác, de jó, ha tudom, és felhívom a figyelmét, azt is légtelenítse.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6057 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 10:31:08 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.03.10 vasárnap, 05:51:59
Na megvan az abs vezérlő, hamarosan indul a projekt. A kuplung munkahenger légtelenítése hogyan történik? Lehet, tudja a szerelő srác, de jó, ha tudom, és felhívom a figyelmét, azt is légtelenítse.
Lassan már egy éve kezdted, nem?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6058 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 12:08:18 »
Idézetet írta: siky - 2013.03.10 vasárnap, 10:31:08
Lassan már egy éve kezdted, nem?
Május 25.-én vettem, októberben ment tönkre, azóta keresem. Durván fél éve. Nekem öt évnek tűnik!
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6059 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 12:43:30 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.03.09 szombat, 20:57:46
Sziasztok!
Megint akadt egy kis problémám, most elkezdtem használni Mondit.Az van hogy tankolás után a komputer szerint 174km-re(14.3L/100km) elég nafta van a tankban, kb. 10km múlva már csak 158km(13.7L/100km), aztán 20km múlva már csak 78km-re(12.3L/100km) és megálltam.Eltelt 2óra, beülök a kocsiba, indít és láss csodát 144km-re elég a nafta, elindulok és 2km múlva sípolt a gép és szerinte már csak 28km van még hátra(12.4L/100km), félreálltam motor le, vissza és megint 144km-re elég a nafta és hazaúton nem is volt gond, megtettem a 30km-t és volt még 108km-re elég nafta(12.2L/100km), EZ MI A FENÉÉRT VAN?Igazából állt 14 hónapig és minden üzembiztos(nem tökéletes).
miért csodálkozol?a megtehető út számítása kb. annyira életszerű mint cigót dolgozni látni.Nekem volt,hogy fél tanknál nullát számolt,negyednél meg 200-at.Igazából xarni bele.Ha a mutatód normálisan mér (amennyire ez elvárható tőle ugyebár) akkor ne foglalkozz vele.Én tavaly kipróbáltam,szintmutató meg sem mozdul,megtehető km nulla,aztán vígan autóztam a 50-100 km között (átlagban 70 km után fogyott el végleg az üzemanyag) Átlagfogyim 13 liter (igen,feljebb ment két literrel itt volt a jóidő,ragadt a pedál a padlóhoz...) a comp szerint akkor ~30liter/200 km.Ehhez képest legutóbb 400 km-t számolt számolt ki tankolás után fél tankra.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 12:47:58 írta szuperhangya
»
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6060 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 15:41:06 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.03.10 vasárnap, 12:43:30
miért csodálkozol?a megtehető út számítása kb. annyira életszerű mint cigót dolgozni látni.Nekem volt,hogy fél tanknál nullát számolt,negyednél meg 200-at.Igazából xarni bele.Ha a mutatód normálisan mér (amennyire ez elvárható tőle ugyebár) akkor ne foglalkozz vele.Én tavaly kipróbáltam,szintmutató meg sem mozdul,megtehető km nulla,aztán vígan autóztam a 50-100 km között (átlagban 70 km után fogyott el végleg az üzemanyag) Átlagfogyim 13 liter (igen,feljebb ment két literrel itt volt a jóidő,ragadt a pedál a padlóhoz...) a comp szerint akkor ~30liter/200 km.Ehhez képest legutóbb 400 km-t számolt számolt ki tankolás után fél tankra.
Na ha V6-nál is az az üzemanyagszintjelző van az autóban, mint a TD-nél, akkor ez ilyen és kész. A dízel kb. 850 km-t ketyeg el egy tankkal; ha ezt egyben teszed meg, akkor 300 km megtétele után már a fele jelzés alatt van a mutató. Ha megállsz vele pár órára, és újra elindulsz, akkor már a normális értéket fogja mutatni.
Valahogy menet közben siet a mutató, kell neki egy kevés leállás, hogy megtalálja a helyes pozíciót
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6061 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 01:39:56 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.03.10 vasárnap, 15:41:06
Na ha V6-nál is az az üzemanyagszintjelző van az autóban, mint a TD-nél, akkor ez ilyen és kész. A dízel kb. 850 km-t ketyeg el egy tankkal; ha ezt egyben teszed meg, akkor 300 km megtétele után már a fele jelzés alatt van a mutató. Ha megállsz vele pár órára, és újra elindulsz, akkor már a normális értéket fogja mutatni.
Valahogy menet közben siet a mutató, kell neki egy kevés leállás, hogy megtalálja a helyes pozíciót
Aha!
Köszönöm szépen és Szuperhangyának is, akkor ezt szokni kell és kész
.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6062 Dátum:
2013.03.12 kedd, 11:41:43 »
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni hogy honnan lehet teljesen új vezérműláncot beszerezni, 2 napja kutatok de sehol nem találtam csak bontottat.Nekem teljesen újak kellenek és nagyon megköszönném ha tudna valaki segíteni, előre is köszönöm szépen.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6063 Dátum:
2013.03.12 kedd, 20:01:21 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.03.12 kedd, 11:41:43
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni hogy honnan lehet teljesen új vezérműláncot beszerezni, 2 napja kutatok de sehol nem találtam csak bontottat.Nekem teljesen újak kellenek és nagyon megköszönném ha tudna valaki segíteni, előre is köszönöm szépen.
nagyauto,cromax,ebay.co.uk,ebay.com.....
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6064 Dátum:
2013.03.12 kedd, 23:01:35 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.03.12 kedd, 20:01:21
nagyauto,cromax,ebay.co.uk,ebay.com.....
Szia!
Köszi, csak cromaxnál nincs fent a honlapon, de megnézem a többin is, köszönöm.
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6065 Dátum:
2013.03.12 kedd, 23:08:34 »
szia én ezt tláltam FORD MERCURY 2.5L 3.0L V6 DOHC 00 99 98 97 96 TAURUS SABLE NEW TIMING CHAIN SET
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6066 Dátum:
2013.03.12 kedd, 23:10:16 »
https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120450000-lanc/120450169-vezermulanc/?kereso_modell=7&kereso_marka=Ford
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6067 Dátum:
2013.03.13 szerda, 17:25:55 »
Váltóba pontosan milyen és mennyi olaj kell?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6068 Dátum:
2013.03.13 szerda, 17:33:30 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.03.13 szerda, 17:25:55
Váltóba pontosan milyen és mennyi olaj kell?
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_2_kezelesi.pdf
utolsó két oldal, egyébként 75w90
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6069 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 00:31:54 »
Idézetet írta: M.Zoli - 2013.03.12 kedd, 23:10:16
https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120450000-lanc/120450169-vezermulanc/?kereso_modell=7&kereso_marka=Ford
KIRÁLY VAGY!! ÉN NEM TUDOM MIT NÉZTEM.....
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6070 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 15:19:43 »
Úgy látszik,az átok ragadós.Totálkárosra törték a régi piros autómat...a frankenstein mondeot....hüphüphüp.....
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6071 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 16:54:42 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.03.14 csütörtök, 15:19:43
Úgy látszik,az átok ragadós.Totálkárosra törték a régi piros autómat...a frankenstein mondeot....hüphüphüp.....
Csak a mostanit ne törjék össze! Neked az a fontosabb. A gazdáját ismered, tőle tudod, vagy láttad?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6072 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 19:18:15 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.03.14 csütörtök, 16:54:42
Csak a mostanit ne törjék össze! Neked az a fontosabb. A gazdáját ismered, tőle tudod, vagy láttad?
Persze,hogy ismerem,egy rendőr kollega.Mindig ott állt a városi kapitányság előtt.Ő hívott fel,hogy mit lehetne tenni.A deszki úton előzött(volna),csak épp nem maradt hely...a hátulja tört össze,kifli lett belőle,de ő megúszta.Vitt magával még két autót....úgyhogy nem gyenge lehetett.NEm tudja még,hogy vegyen másik mondeot (én azt mondtam neki,óccsóé vegyen motorhibásat és tegye át ami benne van,az eleje nem sérült) vagy kuka az egész és annyi.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6073 Dátum:
2013.03.20 szerda, 20:21:58 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy ez a 2001-es Duratec 2.5 motor összeszerelési dokumentum azonos-e az én 1994-es motoroméval.
Nézzétek meg légyszives:
http://www.super7thheaven.co.uk/Duratec_V6
.
Bal oldalon a menüsorban a Engine Assembly Procedure and Instructions nevű PDF re kattintva meglehet nyitni.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6074 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 17:01:25 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.03.20 szerda, 20:21:58
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy ez a 2001-es Duratec 2.5 motor összeszerelési dokumentum azonos-e az én 1994-es motoroméval.
Nézzétek meg légyszives:
http://www.super7thheaven.co.uk/Duratec_V6
.
Bal oldalon a menüsorban a Engine Assembly Procedure and Instructions nevű PDF re kattintva meglehet nyitni.
Megnézés nélkül azt mondom, hogy igen.
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6075 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 18:06:23 »
Megnézés nélkül azt mondom, hogy igen. integet2
szia szerintem ami nekem van motor azon a hosszbordás szíjon van még egy vezetőgörgő meg a feszitő görgö a másik hengernél van
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6076 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 18:26:40 »
Idézetet írta: M.Zoli - 2013.03.21 csütörtök, 18:06:23
szia szerintem ami nekem van motor azon a hosszbordás szíjon van még egy vezetőgörgő meg a feszitő görgö a másik hengernél van
Az bizonyára igaz, de a motor szétszerelése/összerakása szempontjából teljesen indifferens, mivel a láncburkolattal együtt jönnek le azok, nem kell őket külön leszedni.
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6077 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 18:38:19 »
igen igaz
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6078 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 23:35:59 »
Idézetet írta: M.Zoli - 2013.03.21 csütörtök, 18:06:23
Megnézés nélkül azt mondom, hogy igen. integet2
szia szerintem ami nekem van motor azon a hosszbordás szíjon van még egy vezetőgörgő meg a feszitő görgö a másik hengernél van
Köszi srácok!
Igazából akkor a vezérműtengelyeket is úgy és abban a szögbe fordítva kell betenni és a csavarokhoz előírt nyomatékok is stimmelnek?
Mert esetleg ha változtattak a vezérműtengelyen, azon belül is a bütykök szögén akkor nem fog stimmelni a vezérlés. És ha Angliában a Forddal felveszem a kapcsolatot szerintetek küldenének egy ilyen összeszerelési dokumentumot?Az enyém 1994.9. havi és ez pedig egy 2001-es MkIII-as leírása, de ha a vezérlés pontos beállítása is megegyezik akkor fasza minden
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6079 Dátum:
2013.03.22 péntek, 07:59:27 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.03.21 csütörtök, 23:35:59
Köszi srácok!
Igazából akkor a vezérműtengelyeket is úgy és abban a szögbe fordítva kell betenni és a csavarokhoz előírt nyomatékok is stimmelnek?
Mert esetleg ha változtattak a vezérműtengelyen, azon belül is a bütykök szögén akkor nem fog stimmelni a vezérlés. És ha Angliában a Forddal felveszem a kapcsolatot szerintetek küldenének egy ilyen összeszerelési dokumentumot?Az enyém 1994.9. havi és ez pedig egy 2001-es MkIII-as leírása, de ha a vezérlés pontos beállítása is megegyezik akkor fasza minden
Egyezik minden.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6080 Dátum:
2013.03.22 péntek, 14:00:14 »
Idézetet írta: drof - 2013.03.22 péntek, 07:59:27
Egyezik minden.
Hali! Köszönöm szépen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha elkezdjük a projectet akkor fényképeket majd teszek fel a munkafolyamatokról
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6081 Dátum:
2013.03.26 kedd, 00:03:00 »
Jellemzően honnan szokott szivárogni a kormányszervó olaj? Kezd elmérgesedni a helyzet. Felülről nem látom, alulról meg még nem volt módom megnézni, de úgy tudom ez gyakori hiba.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6082 Dátum:
2013.03.26 kedd, 00:04:57 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.03.26 kedd, 00:03:00
Jellemzően honnan szokott szivárogni a kormányszervó olaj? Kezd elmérgesedni a helyzet. Felülről nem látom, alulról meg még nem volt módom megnézni, de úgy tudom ez gyakori hiba.
a harmonikáknál. ha a szimering ott elfhossa magát, akkor a kocsi alatt folyik a cucc.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6083 Dátum:
2013.03.26 kedd, 07:22:17 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.26 kedd, 00:04:57
a harmonikáknál. ha a szimering ott elfhossa magát, akkor a kocsi alatt folyik a cucc.
Nekem egyszer a felső csőnél folyt, a 2 hengersor közé verte be az olajat
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6084 Dátum:
2013.03.26 kedd, 10:42:52 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.03.26 kedd, 07:22:17
Nekem egyszer a felső csőnél folyt, a 2 hengersor közé verte be az olajat
az a másik tipikus hely. a szivattyúnál. nyomás kapcsolónál állítólag a v6 nem szokott, de az enyém ott is eresztett.
de ezek látszanak felülről...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6085 Dátum:
2013.03.26 kedd, 15:26:49 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.26 kedd, 10:42:52
az a másik tipikus hely. a szivattyúnál. nyomás kapcsolónál állítólag a v6 nem szokott, de az enyém ott is eresztett.
de ezek látszanak felülről...
nem a nyomáskapcsolónál, hanem általában a hollandinál ereszt felül
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6086 Dátum:
2013.03.26 kedd, 16:47:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.03.26 kedd, 15:26:49
nem a nyomáskapcsolónál, hanem általában a hollandinál ereszt felül
és a nyomáskapcsolónál nem? az enyém szétment és a nyomáskapcsoló elektromos csatlakozóján keresztül csordogált.
akkor igen, vagy nem?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6087 Dátum:
2013.03.26 kedd, 16:55:57 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.26 kedd, 16:47:14
és a nyomáskapcsolónál nem? az enyém szétment és a nyomáskapcsoló elektromos csatlakozóján keresztül csordogált.
akkor igen, vagy nem?
az csak kontaktjavító folyadék volt
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6088 Dátum:
2013.03.26 kedd, 16:59:02 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.03.26 kedd, 16:55:57
az csak kontaktjavító folyadék volt
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6089 Dátum:
2013.03.26 kedd, 23:15:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.03.26 kedd, 15:26:49
nem a nyomáskapcsolónál, hanem általában a hollandinál ereszt felül
nekem csocsere lett a vege, nem kapcsoo.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6090 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 23:09:30 »
Na ilyet honnan kerítsek bontva? Hátha van valamelyikőtöknél: Hátul a gumi fékcsövet a fém fékcsővel összekötő hollandi+fékerőszabájzó. A kerékjáratban találhatók. Elnyíródott a menet rajtuk. Elvileg csak a 4-5 ajtós V6okon található ez az egység, így bontókban eddig nem volt szerencsém, újonnan meg nem akarok kiadni érte annyit.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 23:11:50 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6091 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 23:13:53 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.03.31 vasárnap, 23:09:30
Na ilyet honnan kerítsek bontva? Hátha van valamelyikőtöknél: Hátul a gumi fékcsövet a fém fékcsővel összekötő hollandi+fékerőszabájzó. A kerékjáratban találhatók. Elnyíródott a menet rajtuk. Elvileg csak a 4-5 ajtós V6okon található ez az egység, így bontókban eddig nem volt szerencsém, újonnan meg nem akarok kiadni érte annyit.
keresd mk2-t vagy motorcraft-ot
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6092 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 12:10:50 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.03.31 vasárnap, 23:09:30
Na ilyet honnan kerítsek bontva? Hátha van valamelyikőtöknél: Hátul a gumi fékcsövet a fém fékcsővel összekötő hollandi+fékerőszabájzó. A kerékjáratban találhatók. Elnyíródott a menet rajtuk. Elvileg csak a 4-5 ajtós V6okon található ez az egység, így bontókban eddig nem volt szerencsém, újonnan meg nem akarok kiadni érte annyit.
http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=03.35110800.1
|LA&keres=03.35110800.1+*L
Vegyél 2db ilyet, a fekerőszabájzó nem tudom miért van neked is benne. Az enyémben is van de tök felesleges, elvileg ott az ebv+az abs.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6093 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 14:12:43 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.01 hétfő, 12:10:50
http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=03.35110800.1
|LA&keres=03.35110800.1+*L
Vegyél 2db ilyet, a fekerőszabájzó nem tudom miért van neked is benne. Az enyémben is van de tök felesleges, elvileg ott az ebv+az abs.
A fékerőszabályzó az azért jó dolog olyankor, ha telepakolod a kocsi hátulját
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6094 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 16:40:41 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.04.01 hétfő, 14:12:43
A fékerőszabályzó az azért jó dolog olyankor, ha telepakolod a kocsi hátulját
az elekronikus fékerőszabájzó mire való?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6095 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 18:17:17 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.01 hétfő, 16:40:41
az elekronikus fékerőszabájzó mire való?
Hát ugyanarra
De ha neki van rajta mechanikus, akkor nem lehet hogy elektronyos nincs?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6096 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 18:31:09 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.04.01 hétfő, 18:17:17
Hát ugyanarra
De ha neki van rajta mechanikus, akkor nem lehet hogy elektronyos nincs?
Na ezt nem tudtam megfejteni, etzold szerint minden mk2 amiben van abs ott ebv segiti a fekero elosztast. Ennek ellenere az enyemben is van olyan amit David keres
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6097 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 18:43:57 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.01 hétfő, 18:31:09
Na ezt nem tudtam megfejteni, etzold szerint minden mk2 amiben van abs ott ebv segiti a fekero elosztast. Ennek ellenere az enyemben is van olyan amit David keres
Erre választ nem tudok. csak teóriám lenne.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6098 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 18:46:05 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.04.01 hétfő, 18:43:57
Erre választ nem tudok. csak teóriám lenne.
Mond engem erdekel
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6099 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 19:01:53 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.01 hétfő, 18:46:05
Mond engem erdekel
Az abs egy aktív rendszer, csak akkor működik, ha valamelyik kerék sebessége a megengedett határon túl különbözik a többiétől, tehát ez a statikus terhelésre nem szabályoz. Az EBV szerintem a hátsó kerekek fékezéskori megcsúszását és ezáltal az autó kifarolását akadályozza meg, de ha telepakolod cementes zsákkal a csomagtartót és kövérék is beülnek hátra, nem enged többlet féknyomást a hátsó tengelynek. Ezt viszont egy egyszerű mechanikus szeleppel és karral a fékerőszabályzó megteszi, igazából ezt egy rendesen méretezett mech. fékerőszabi is megtenné, de gondolom jobban működik elektronikusan felügyelve, emellett plusz 1 3 betűs is van az extralistán.
Naplózva
Oldalak:
1
...
115
116
117
118
119
120
121
[
122
]
123
124
125
126
127
128
129
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ