Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:52:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
118
119
120
121
122
123
124
[
125
]
126
127
128
129
130
131
132
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214024 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6200 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 19:06:46 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.05.27 hétfő, 16:31:16
Naja azt nézegettem, hogy ahhoz ki kéne venni a motort, hogy hozzáférjek..
Jó lenne, ha valahogy elkerülhetném, hogy újra kelljen kábelezni az autót. De attól tartok, hogy a '98 előtti és utáni ECU-k lábkiosztása gyökeresen eltérő. Erről van valakinek valami információja? Vagy hogy honnan deríthetem ki? A TIS-ben csak a 98 utánihoz van fullos lábkiosztás ábra.
Nem, nem és nem.
Cseréltem úgy kábelköteget, hogy bent volt a motor.
És ment.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6201 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 19:32:28 »
flexibilis 1/4-es szárral az is leszedhető és utána vissza is rakható, csak kicsit türelemjáték
de ha nem kerül vissza, akkor sem lesz semmi baja a kötegnek, elég vastag, van tartása
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6202 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 19:33:12 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.27 hétfő, 19:06:46
Nem, nem és nem.
Cseréltem úgy kábelköteget, hogy bent volt a motor.
És ment.
sőt, igazából még rosszabb, ha a motor visszaengedésekor azt kell figyelni, hogy éppen hova akadt be a köteg
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6203 Dátum:
2013.05.28 kedd, 12:05:07 »
A hétvégén meglátogattuk a rokonaim szlovákiában.Dejóvolthogymármegint az utolsó pillanatban lett kész az autó.Kapott egy teljes hátsó futóművet (híd,mindenféle lengőkar,rugók,telók,elöl csak a két lengőkar lett új) Így nem volt időm elvinni az elejét beállítatni,de így is baromi jó volt kanyarogni a hegyekben.Viszont a tököm tele van a teszkó gazdaságos,gyűszűnyi motoros szarokkal.Hihetetlen,hogy egy szájbatekert előzésbe sem mernek sokan belevágni,mert gyorsulni na azt nem tud egy sem.A hegyekben meg annyi erejük van emelkedőt meg szerpentin mászni mint egy terhes csigának.De például Salgótarján előtt tök jó megoldották,hogy helyenként pár km erejéig 110 km/h a megengedett sebesség,de még így is voltak,akik megmutatták a kiajanihaénnem egy csoffadt mondeo úgysem hagy le stílust.Szegények nagyon megszívták.Cserébe lett egy 9 literes fogyim,de legalább jót autóztunk.
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6204 Dátum:
2013.05.29 szerda, 16:10:57 »
Idézetet írta: Khelben - 2012.11.30 péntek, 08:07:54
Sziasztok, van egy érdekes hibajelenségem. Vasárnap a 180ezres szerviz keretében üzemanyagszűrő és gyertya cserére is sor került. Hétfőn reggel kigyulladt a check engine lámpám. Elmentem másnap a Fordhoz, kiolvasták a hibát: a 2. hengersor túl szegény keveréket kap. De a hiba a kiolvasáskor már nem állt fenn, csak ugye a gép megjegyzi. Ellenőriztek pár dolgot számítógéppel (lambdaszonda, ilyesmi), nem találtak hibát. Arra gondoltam, hogy esetleg az üzemanyagszűrő csere miatt levegős maradt a rendszer és ezért volt a hiba. A hibát törölték és utána két napig nem is jelentkezett. Csütörtök reggel viszont megint kigyulladt a check engine lámpám. Jövő héten tudom csak elvinni megint hibakiolvasásra, de feltételezem, hogy ugyanez lesz a gond. Mindkétszer éjszakai állás után gyulladt ki, napközben nem (pedig napközben is állt 4-5 órát az autó). Ötlet? Lehet, hogy hibás az üzemanyagszűrő? A vezetékeket ellenőriztem a környékén, szivárgást nem láttam.
Folytatódik a történet
Kicseréltem a gyújtáskábelt, mert páran azt mondták, hogy gyújtásprobléma lehet. Nem az volt. Aztán megint bementem a Fordhoz, most már lambda szonda fűtőszál szakadást is kiolvastak hibának a szokásos szegénykeverékes hiba mellett. Kicseréltettek velem két gumicsövet (tény, szét voltak már kopva-szakadva teljesen), de hazafelé megint csak megkaptam a checkengine lámpát. Közben pár napja észrevettem, hogy a reggeli induláskor kb. fél percig egyenetlenül jár a motor és pl. ha gázt adok, először leesik a fordulat, utána pörög fel...
Úgyhogy most tanácstalan vagyok megint, a Fordnál 60.000-ért lambdaszondát akarnak velem cseréltetni, mert "az a következő tipp", de rohadtul nincs kedvem kiadni ennyi pénzt egy tippre.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6205 Dátum:
2013.05.29 szerda, 16:47:45 »
Idézetet írta: Khelben - 2013.05.29 szerda, 16:10:57
Folytatódik a történet
Kicseréltem a gyújtáskábelt, mert páran azt mondták, hogy gyújtásprobléma lehet. Nem az volt. Aztán megint bementem a Fordhoz, most már lambda szonda fűtőszál szakadást is kiolvastak hibának a szokásos szegénykeverékes hiba mellett. Kicseréltettek velem két gumicsövet (tény, szét voltak már kopva-szakadva teljesen), de hazafelé megint csak megkaptam a checkengine lámpát. Közben pár napja észrevettem, hogy a reggeli induláskor kb. fél percig egyenetlenül jár a motor és pl. ha gázt adok, először leesik a fordulat, utána pörög fel...
Úgyhogy most tanácstalan vagyok megint, a Fordnál 60.000-ért lambdaszondát akarnak velem cseréltetni, mert "az a következő tipp", de rohadtul nincs kedvem kiadni ennyi pénzt egy tippre.
Semmi esetre se. Tudsz olvastatni hibakódot? Onnan tudnánk mi is itt a fórumon elindulni, hogy mi a helyzet. Lambdát menet közben lehet OBD2-vel leellenőrizni, gondolom ezt elfelejtették megemlíteni a Fordos kollégák.
Meg gondolom azt is, hogy a BOSCH utángyártott szonda 10e itthon (Joe árul ilyet itt) és 8e az NGK.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.29 szerda, 17:15:34 írta drof
»
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6206 Dátum:
2013.05.29 szerda, 16:55:28 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.29 szerda, 16:47:45
Meg gondolom azt is, hogy a BOSCH utángyártott gyertya 10e itthon (Joe árul ilyet itt) és 8e az NGK.
A lambda szondát érted gyertya alatt? Közben olvasgattam neten, igaz, hogy a V6-ban több lambdaszonda is van?
Hibakódot nem tudok olvasni, most próbálok olyan helyet találni a környéken, ahol tudnak valami komolyabb motordiagnosztikát (Sopron).
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6207 Dátum:
2013.05.29 szerda, 17:01:07 »
Idézetet írta: Khelben - 2013.05.29 szerda, 16:55:28
A lambda szondát érted gyertya alatt? Közben olvasgattam neten, igaz, hogy a V6-ban több lambdaszonda is van?
Hibakódot nem tudok olvasni, most próbálok olyan helyet találni a környéken, ahol tudnak valami komolyabb motordiagnosztikát (Sopron).
Igaz, hülyeségeket beszélek. Szonda lesz az a gyertya.
Igen, 2 van.
Mindegyik leömlőn 1-1.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6208 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 18:53:09 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.05.27 hétfő, 14:55:22
Cserélt már valaki motortéri fő kábelköteget? Mekkora szopás? Ahogy nézegettem, fölülről egész jól hozzá lehet férni, csak a motor mögött, nem látom, hogy van-e valami becsatlakozás, vagy rögzítés.
Egyedül a szívosort kell levenni mert a főköteg az injektorsor felett is bemegy a vezérlés felöli oldalon, ja és a szervó kiegyenlítőtartályát kell kivenni mert az ECU szinte pont mögötte van, legalábbis nekem (94-es).
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6209 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 19:02:15 »
Kedden felraktuk a leömlőket amit Drof adott el, egyenlőre egyáltalán nincs rendszer alatta és ÚRISTEN milyen hangja van!A motorfelújítás egyenlőre elmarad mert cserélni kell a vezérlést és a legolcsóbb megoldás 200e ft
, az E-Bay-es megoldás kb. 70e ft de nem tudom hogy merjem-e bevállalni, mivel a tengeren túlról érkezne ha valami probléma van vele akkor kidobott pénz.Ti mit tennétek?(kivéve hogy vegyek másik motort 60e ft-ért mert ennek a motorja makulátlan és igényesen karbantartott)Ja és hol, mennyiért lehet hidrotőkét kapni?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6210 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 19:19:57 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.05.30 csütörtök, 19:02:15
Kedden felraktuk a leömlőket amit Drof adott el, egyenlőre egyáltalán nincs rendszer alatta és ÚRISTEN milyen hangja van!A motorfelújítás egyenlőre elmarad mert cserélni kell a vezérlést és a legolcsóbb megoldás 200e ft
, az E-Bay-es megoldás kb. 70e ft de nem tudom hogy merjem-e bevállalni, mivel a tengeren túlról érkezne ha valami probléma van vele akkor kidobott pénz.Ti mit tennétek?(kivéve hogy vegyek másik motort 60e ft-ért mert ennek a motorja makulátlan és igényesen karbantartott)Ja és hol, mennyiért lehet hidrotőkét kapni?
De mutasd már meg azt a hangot egy videóval!
Én megvenném a béjes szettet. Ne úgy nézd, hogy mi lesz ha xar. Ez nem vatera, meg apród. béjen komolyan veszik mind a minőséget, mind a garanciát mind a customer support-ot. Nézd úgy, hogy ha onnan veszed, akkor 130e-t spóroltál.
Attól ne félj, hogy nem jön meg. Egyszer rendeltem 1 csavart (olyat, amit Európában nem lehet kapni) USA béjről. 3x nem jött meg, 3x írtam, hogy nincs itt és 3x újraküldte. Végül visszafizette a teljes vételárat. Akkor is, hogy így 3x-os mínusszal zárt.
Kicsit más a gondolkodás az üzleti életben ott, ahogy UK-ban is. Nem abból élnek, hogy xart adnak el aranyárban, aztán eltűnnek a reklamációk elől. Ha ott vásárolsz, akkor a gondolkodásmódodat is át kell állítanod a szittya magyar ugarosról a kultúrált gentleman-osra.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6211 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 20:12:36 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.30 csütörtök, 19:19:57
a szittya magyar ugarosról a kultúrált gentleman-osra.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6212 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 20:28:24 »
szia én az USA bol rendeltem vezérmüláncot szettben tök jó volt bár a feszitő nem volt szimpatikus mert volt rajta a házon ott is lyuk ahol a régin nem azt nem tettem bele csak a belét
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6213 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 21:30:26 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.30 csütörtök, 19:19:57
Kicsit más a gondolkodás az üzleti életben ott, ahogy UK-ban is. Nem abból élnek, hogy xart adnak el aranyárban, aztán eltűnnek a reklamációk elől. Ha ott vásárolsz, akkor a gondolkodásmódodat is át kell állítanod a szittya magyar ugarosról a kultúrált gentleman-osra.
az ebay garanciáról nem is beszéltél még, meg ha paypallal fizetsz, akkor az is plusz garancia.
És ezek még mindig csak akkor következnek, ha az eladó külföldre szakadt hazánkfia....
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6214 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 22:07:48 »
Drof, Kalap Úr, M.Zoli, V.Zoli!
Köszönöm a válszt, meggyőztetek!Pay-Pal al meg is rendelem ha megjön a fizum.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6215 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 22:10:26 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.05.23 csütörtök, 23:36:35
az okát azért derítsd ki, mielőtt csilliárdokért újracsövezed...
Az a helyzet hogy nem cseréltünk semmit és most nem folyik sehol de a helyét se találtuk pedig felemeltük a kocsit.TELJES ANOMÁLIA
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6216 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 22:22:38 »
Idézetet írta: Khelben - 2013.05.29 szerda, 16:10:57
Folytatódik a történet
Kicseréltem a gyújtáskábelt, mert páran azt mondták, hogy gyújtásprobléma lehet. Nem az volt. Aztán megint bementem a Fordhoz, most már lambda szonda fűtőszál szakadást is kiolvastak hibának a szokásos szegénykeverékes hiba mellett. Kicseréltettek velem két gumicsövet (tény, szét voltak már kopva-szakadva teljesen), de hazafelé megint csak megkaptam a checkengine lámpát. Közben pár napja észrevettem, hogy a reggeli induláskor kb. fél percig egyenetlenül jár a motor és pl. ha gázt adok, először leesik a fordulat, utána pörög fel...
Úgyhogy most tanácstalan vagyok megint, a Fordnál 60.000-ért lambdaszondát akarnak velem cseréltetni, mert "az a következő tipp", de rohadtul nincs kedvem kiadni ennyi pénzt egy tippre.
gyertyát cseréltél már?
nekem pont ilyen hibám volt, 2 éve, akkor az 1. henger gyertyája volt kuka, vele együtt a gyertyakábel. azóta meggyógyult.
a hibakód pont ugyanez volt, szegény keverék 1. hengersor.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6217 Dátum:
2013.06.19 szerda, 15:31:15 »
Skacok, milyen gyújtógyertya kell a V6-osba? (konkrétan ST200) Jelenleg a 22-es jelölésű van benne, nem néznek ki rosszul (semmi kormolódás, vagy egyéb), viszont terhelésen rángat az autó. Van valami 32-es jelölésű; vegyek bele olyanokat?
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
zsolesz2.0
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6218 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 10:00:44 »
Sziasztok srácok!
Van valakinek tapasztalata LPG-vel?Szemezgetek egy V6 benzin-gázossal... Meg úgy általában: Mik a 2.5 hátrányai?Nem a fogyasztásra gondolok! Mintha azt olvastam volna,valahol itt,hogy nem igen lehet hozzá alkatrészt kapni...
Naplózva
1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6219 Dátum:
2013.07.05 péntek, 21:15:17 »
Idézetet írta: zsolesz2.0 - 2013.07.04 csütörtök, 10:00:44
Sziasztok srácok!
Van valakinek tapasztalata LPG-vel?Szemezgetek egy V6 benzin-gázossal... Meg úgy általában: Mik a 2.5 hátrányai?Nem a fogyasztásra gondolok! Mintha azt olvastam volna,valahol itt,hogy nem igen lehet hozzá alkatrészt kapni...
hát,felénk annak idején-igaz mk3-ba-rakatott egy volt mondeos gázt.egy hónapig ment rendesen.utána havi egy hetet állt a beszerelőnél.aztán inkább eladta az autót....amiről tudomáom van,hogy megevett 2 készlet gyújtáskábelt és egy trafót illetve egy készlet gyertyát.Az,hogy mi a francért kezdett el szarakodni az autó,sosem derült ki....
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6220 Dátum:
2013.07.05 péntek, 22:43:58 »
Idézetet írta: zsolesz2.0 - 2013.07.04 csütörtök, 10:00:44
Sziasztok srácok!
Van valakinek tapasztalata LPG-vel?Szemezgetek egy V6 benzin-gázossal... Meg úgy általában: Mik a 2.5 hátrányai?Nem a fogyasztásra gondolok! Mintha azt olvastam volna,valahol itt,hogy nem igen lehet hozzá alkatrészt kapni...
Keresd seekay fórumtársat, ő tud tapasztalattal szolgálni LPG-vel kapcsolatban.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.05 péntek, 22:46:08 írta Truthful
»
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6221 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 13:47:10 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.05 péntek, 22:43:58
Keresd seekay fórumtársat, ő tud tapasztalattal szolgálni LPG-vel kapcsolatban.
pont róla írtam....v6 td audival jár...
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6222 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 15:27:14 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.07.07 vasárnap, 13:47:10
pont róla írtam....v6 td audival jár...
Ezt nem tudtam.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6223 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 19:51:48 »
Ezt nem értem.
Eddig soha nem fújt ki a kipuff a leömlőknél. Semmilyen variációval sem. Volt már benne sima V6 moci gyári leömlővel, ST200 moci sima V6 gyári leömlőjével, ST200 moci katimentes tuningleömlővel és ezek n+1-dik variációi gyári és nem gyári tömítésekkel, kipuff pasztával és anélkül egyaránt.
Fél éve visszakerült az ST200-as mocira a sima V6 leömlője utángyártott tömítéssel, paszta nélkül. És kifújt, elől-hátul. Ma kapott gyári tömítéseket pasztával, új önzárós anyákkal és..................... továbbra is kifúj.
Elméletem van csak: a tuning rozsdamentes leömlővel elvetemedett a hengerfej csatlakozó felülete és a gyári sima V6 leömlő nem fekszik fel rendesen.
Így fúj ki:
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6224 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 11:56:22 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.07 vasárnap, 19:51:48
Ezt nem értem.
Eddig soha nem fújt ki a kipuff a leömlőknél. Semmilyen variációval sem. Volt már benne sima V6 moci gyári leömlővel, ST200 moci sima V6 gyári leömlőjével, ST200 moci katimentes tuningleömlővel és ezek n+1-dik variációi gyári és nem gyári tömítésekkel, kipuff pasztával és anélkül egyaránt.
Fél éve visszakerült az ST200-as mocira a sima V6 leömlője utángyártott tömítéssel, paszta nélkül. És kifújt, elől-hátul. Ma kapott gyári tömítéseket pasztával, új önzárós anyákkal és..................... továbbra is kifúj.
Elméletem van csak: a tuning rozsdamentes leömlővel elvetemedett a hengerfej csatlakozó felülete és a gyári sima V6 leömlő nem fekszik fel rendesen.
Így fúj ki:
Nyomd körbe szilóval
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6225 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 13:06:40 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.07.08 hétfő, 11:56:22
Nyomd körbe szilóval
Az milyen európai lenne......
Azt lazán szétnyomná a kipuffgáz.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6226 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 13:10:54 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.08 hétfő, 13:06:40
Az milyen európai lenne......
Azt lazán szétnyomná a kipuffgáz.
Oké, tényleg csak vicc volt. Nem szilóval kell, hanem tape-pel körberagasztani!!
Amúgy én is a vetemedést mondanám, síkoltatni kéne a leömlőt. Aztán ha nem az a hullámos, akkor....
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6227 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 19:03:56 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.07.08 hétfő, 11:56:22
Nyomd körbe szilóval
Én viszont olyan kipufogó tömitő pasztával raknám össze, ami fél cm vastagságban is cementálódik és nem fújja ki a kipufgáz!!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6228 Dátum:
2013.07.10 szerda, 10:46:10 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.08 hétfő, 19:03:56
Én viszont olyan kipufogó tömitő pasztával raknám össze, ami fél cm vastagságban is cementálódik és nem fújja ki a kipufgáz!!
Ma törpöltem rajta kicsit és feltűnt egy furcsaság. Amikor tömítést cseréltem, beállítottam az új anyákat a régi menetes csavarokon úgy, hogy azonos távolságra legyenek minden egyes csavaron.
Viszont most minden egyes menetes csavaron máshol áll az önzáró anya. 5-8 mm-rel, ami jelentős. Aminek az lehet az oka - szerintem -, hogy az anya tekerésekor nem a leömlőt szorítja oda az anya, hanem a menetes csavart tekeri ki a hengerfejből........
Lecsekkoltam a hátsó hengersornál az elméletemet. Tettem egy 5-ös dugókulcsot kis hajtószárral a menetes csavarra és úgy kezdtem el tekerni az öznáró anyát, hogy közben ellentartottam a csavarnak. Éééééés, nem fúj ki.
Következő szabadidőmben megcsinálom elől is, aztán meglátom, hogy ott is abbahagyja-e.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6229 Dátum:
2013.07.10 szerda, 11:06:06 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 10:46:10
Ma törpöltem rajta kicsit és feltűnt egy furcsaság. Amikor tömítést cseréltem, beállítottam az új anyákat a régi menetes csavarokon úgy, hogy azonos távolságra legyenek minden egyes csavaron.
Viszont most minden egyes menetes csavaron máshol áll az önzáró anya. 5-8 mm-rel, ami jelentős. Aminek az lehet az oka - szerintem -, hogy az anya tekerésekor nem a leömlőt szorítja oda az anya, hanem a menetes csavart tekeri ki a hengerfejből........
Lecsekkoltam a hátsó hengersornál az elméletemet. Tettem egy 5-ös dugókulcsot kis hajtószárral a menetes csavarra és úgy kezdtem el tekerni az öznáró anyát, hogy közben ellentartottam a csavarnak. Éééééés, nem fúj ki.
Következő szabadidőmben megcsinálom elől is, aztán meglátom, hogy ott is abbahagyja-e.
kénytelen lesz abbahagyni, mert máskülönben le lesz hegesztve
Naplózva
Xirk
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6230 Dátum:
2013.07.10 szerda, 11:58:03 »
hy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_st_200-7051078
nem sikerült még eladnod drof ??
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6231 Dátum:
2013.07.10 szerda, 12:03:00 »
Idézetet írta: Xirk - 2013.07.10 szerda, 11:58:03
hy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_st_200-7051078
nem sikerült még eladnod drof ??
Még nem. Túl sokat kérek érte a többi piaci szereplőhöz képest.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6232 Dátum:
2013.07.10 szerda, 12:23:14 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 12:03:00
Még nem. Túl sokat kérek érte a többi piaci szereplőhöz képest.
szerintem meg keveset kérsz érte ...
már az eszmei értéke is több ennél
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6233 Dátum:
2013.07.10 szerda, 12:27:52 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 12:03:00
Még nem. Túl sokat kérek érte a többi piaci szereplőhöz képest.
ennyiért, az enyémet nem adnám oda..... szólj ha ingyen vihető
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6234 Dátum:
2013.07.10 szerda, 13:17:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.10 szerda, 12:23:14
szerintem meg keveset kérsz érte ...
már az eszmei értéke is több ennél
De nem a ti véleményetek számít, hanem a pelyhestökű boyrészereké, akik jönnek megnézni. Ők ennek a feléért akarnak nagyonerős nagyonvagány és nagyongyors autót, természetesen hiba és sérülésmentesen.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6235 Dátum:
2013.07.10 szerda, 14:01:49 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 13:17:22
De nem a ti véleményetek számít, hanem a pelyhestökű boyrészereké, akik jönnek megnézni. Ők ennek a feléért akarnak nagyonerős nagyonvagány és nagyongyors autót, természetesen hiba és sérülésmentesen.
mint ahogy én is annyiért keresnék, ha nem tudnám, mi munkád van benne
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6236 Dátum:
2013.07.10 szerda, 14:54:02 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 10:46:10
Ma törpöltem rajta kicsit és feltűnt egy furcsaság. Amikor tömítést cseréltem, beállítottam az új anyákat a régi menetes csavarokon úgy, hogy azonos távolságra legyenek minden egyes csavaron.
Viszont most minden egyes menetes csavaron máshol áll az önzáró anya. 5-8 mm-rel, ami jelentős. Aminek az lehet az oka - szerintem -, hogy az anya tekerésekor nem a leömlőt szorítja oda az anya, hanem a menetes csavart tekeri ki a hengerfejből........
Lecsekkoltam a hátsó hengersornál az elméletemet. Tettem egy 5-ös dugókulcsot kis hajtószárral a menetes csavarra és úgy kezdtem el tekerni az öznáró anyát, hogy közben ellentartottam a csavarnak. Éééééés, nem fúj ki.
Következő szabadidőmben megcsinálom elől is, aztán meglátom, hogy ott is abbahagyja-e.
Ez abból adódott, hogy kipufogó cserekor az önzáró anyák levételekor, inkább a tőcsavarokat hajtotta ki a hengerfejből az önzáró anyák szorossága miatt és vissza szerelés előtt nem lettek visszahajtva, meghúzva a tőcsavarok, ezért tudott lelazulni.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6237 Dátum:
2013.07.10 szerda, 15:25:46 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.10 szerda, 14:54:02
Ez abból adódott, hogy kipufogó cserekor az önzáró anyák levételekor, inkább a tőcsavarokat hajtotta ki a hengerfejből az önzáró anyák szorossága miatt és vissza szerelés előtt nem lettek visszahajtva, meghúzva a tőcsavarok, ezért tudott lelazulni.
Kezdem érteni.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6238 Dátum:
2013.07.10 szerda, 15:39:34 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 13:17:22
De nem a ti véleményetek számít, hanem a pelyhestökű boyrészereké, akik jönnek megnézni. Ők ennek a feléért akarnak nagyonerős nagyonvagány és nagyongyors autót, természetesen hiba és sérülésmentesen.
Ja, meg 2liternél ne fogyasszon többet......
ezért megy ez tőlem már csak a bontóba
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6239 Dátum:
2013.07.10 szerda, 16:19:25 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 12:03:00
Még nem. Túl sokat kérek érte a többi piaci szereplőhöz képest.
Ne b**** már fel, alig kevesebbért adtam el a TD-t.. a mostani ST200 meg majdnem a duplája volt ennek.. mondjuk az az elso lokharito repedeseit leszamitva valoban toresmentes, rozsda sehol...
Tipp: add el az elso lapmakat kulon (hatsokat is), dobj ra gyari bontottat, meg egy egyszerubb full szurke alufelnit. Maris nem a boyracerek fognak zaklatni, dragabbert is el fogod tudni adni, es meg a lampakert is szep osszeget kaphatsz
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6240 Dátum:
2013.07.10 szerda, 16:52:59 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.07.10 szerda, 16:19:25
Ne b**** már fel, alig kevesebbért adtam el a TD-t.. a mostani ST200 meg majdnem a duplája volt ennek.. mondjuk az az elso lokharito repedeseit leszamitva valoban toresmentes, rozsda sehol...
Tipp: add el az elso lapmakat kulon (hatsokat is), dobj ra gyari bontottat, meg egy egyszerubb full szurke alufelnit. Maris nem a boyracerek fognak zaklatni, dragabbert is el fogod tudni adni, es meg a lampakert is szep osszeget kaphatsz
Azért a történet nem ilyen egyszerű. Tavaly 4 hónapig fent volt és összesen 2 érdeklődő jött el megnézni. Azok is azzal jöttek, hogy már 299e-ért lehet kapni "ilyet".
Mert ugye ez a laikus szemében egy sima V6 és nem ST200, mivel nincs rajta ST200 szett. Bár nem is ST200 árban adom, de eddig senki nem érdeklődött a műszaki tartalom iránt, csak a külcsíny érdekelt mindenkit.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6241 Dátum:
2013.07.10 szerda, 17:48:34 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 16:52:59
Azért a történet nem ilyen egyszerű. Tavaly 4 hónapig fent volt és összesen 2 érdeklődő jött el megnézni. Azok is azzal jöttek, hogy már 299e-ért lehet kapni "ilyet".
Mert ugye ez a laikus szemében egy sima V6 és nem ST200, mivel nincs rajta ST200 szett. Bár nem is ST200 árban adom, de eddig senki nem érdeklődött a műszaki tartalom iránt, csak a külcsíny érdekelt mindenkit.
Ezért kell visszabutítani. Lehet pont a "túl sok" optikai tuning miatt nem jön olyan, akit a bele érdekelne..
Egy próbát megér, főleg hogy a mezei lámpákkal se fognak kevesebbet adni érte
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6242 Dátum:
2013.07.10 szerda, 21:16:44 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.07.10 szerda, 17:48:34
Ezért kell visszabutítani. Lehet pont a "túl sok" optikai tuning miatt nem jön olyan, akit a bele érdekelne..
Egy próbát megér, főleg hogy a mezei lámpákkal se fognak kevesebbet adni érte
Hát ezzel nem értek egyet. Ha ez a túl sok, akkor minek minősül a spoileres-egyedilökhárítós-matricás-neonos darabok?
Ez szerintem éppen hogy a szolid optika képviselője.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6243 Dátum:
2013.07.10 szerda, 23:05:18 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 21:16:44
Hát ezzel nem értek egyet. Ha ez a túl sok, akkor minek minősül a spoileres-egyedilökhárítós-matricás-neonos darabok?
Ez szerintem éppen hogy a szolid optika képviselője.
Pedig bizony van benne valami. Én anno az előző 2.0-t fél évig hírdettem sötétített hátsó lámpákkal, 16os felnivel, módosított hűtőráccsal, hifivel. Utána gondoltam egyet, lemostam a lámpákról a sötétítőt, gyári hűtőrácsot tettem fel, kiszedtem a hifit, eladtam külön a felnit (nem gyári volt), egy újrafújt lemez szettet tettem rá, hogy látszódjon, hogy újszerű, igényes, gyári állapotú. Ezután 1 héten belül elvitték 900ért (5 éve). És bojrészer helyett egy fordkedvelő családhoz került.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6244 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 08:10:56 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 21:16:44
Hát ezzel nem értek egyet. Ha ez a túl sok, akkor minek minősül a spoileres-egyedilökhárítós-matricás-neonos darabok?
Ez szerintem éppen hogy a szolid optika képviselője.
ha kidob párom, megveszem 2. autónak
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6245 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 08:11:43 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.11 csütörtök, 08:10:56
ha kidob párom, megveszem 2. autónak
Adod a számát? Intézem, hogy kidobjon.....
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6246 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 08:15:33 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.11 csütörtök, 08:11:43
Adod a számát? Intézem, hogy kidobjon.....
*csög
heeejj hopp
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6247 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 11:40:54 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.11 csütörtök, 08:15:33
*csög
heeejj hopp
Ki, én? Én biztos nem, max a fahéj.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6248 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 11:41:28 »
A generátor tartókonzolját miként lehet leszedni beszerelt motornál?
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6249 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 12:24:36 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.11 csütörtök, 11:41:28
A generátor tartókonzolját miként lehet leszedni beszerelt motornál?
Csuklós T kulccsal és hosszú crova szárral a (hosszú alatt nem a normál készletben található hosszabbik szárat értem, hanem a fél méter hosszút) és arra is csukló.
Naplózva
Oldalak:
1
...
118
119
120
121
122
123
124
[
125
]
126
127
128
129
130
131
132
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ