Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:51:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213336 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6250 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 12:28:17 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.11 csütörtök, 12:24:36
Csuklós T kulccsal és hosszú crova szárral a (hosszú alatt nem a normál készletben található hosszabbik szárat értem, hanem a fél méter hosszút) és arra is csukló.
Honnan közelítsem majd meg? Oldalról?
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6251 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 12:43:31 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.11 csütörtök, 12:28:17
Honnan közelítsem majd meg? Oldalról?
Én, eddig aknából vagy csápos emelőn csináltam, középen a segédvázkeret és kormányszervó csövek között szoktam feldugni a crovaszárat.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6252 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 12:45:59 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.11 csütörtök, 12:43:31
Én, eddig aknából vagy csápos emelőn csináltam, középen a segédvázkeret és kormányszervó csövek között szoktam feldugni a crovaszárat.
Akna nincs, csápos sosenemisvót'.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6253 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 12:51:22 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.11 csütörtök, 12:45:59
Akna nincs, csápos sosenemisvót'.
Hát felemelve az autót és álábújva is müködhet a dolog csak kicsit kényelmetlenebb lehet, na nem az autó alatt fekvésre értem a kényelmetlenebbet, hanem a kézkitekeréseknek, meg a *** pózokra amit majd ugyis megtapasztalsz, ha te csinálod.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6254 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 21:44:56 »
Jól emlékszem, hogy a láncburkolat levételkor a generátor tartókonzolt nem kell levenni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6255 Dátum:
2013.07.12 péntek, 07:31:56 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.11 csütörtök, 21:44:56
Jól emlékszem, hogy a láncburkolat levételkor a generátor tartókonzolt nem kell levenni?
jól
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6256 Dátum:
2013.07.12 péntek, 07:42:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.12 péntek, 07:31:56
jól
Azért kérdezem, mert Mavro Gato esetében szemmel láthatóan a burkolatra van rögzítve a konzol.
http://www.newcougar.org/forums/forced-induction/100679-project-mavro-gato-99-turbod-3l-3.html
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6257 Dátum:
2013.07.12 péntek, 07:55:43 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.12 péntek, 07:42:16
Azért kérdezem, mert Mavro Gato esetében szemmel láthatóan a burkolatra van rögzítve a konzol.
http://www.newcougar.org/forums/forced-induction/100679-project-mavro-gato-99-turbod-3l-3.html
abszolúte módon igazad van, én egészen másra gondoltam elsőre ...
korán van na
mondjuk egy ilyen motortartó cucc tetszene nekem is
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6258 Dátum:
2013.07.12 péntek, 21:02:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.12 péntek, 07:55:43
abszolúte módon igazad van, én egészen másra gondoltam elsőre ...
korán van na
mondjuk egy ilyen motortartó cucc tetszene nekem is
mért jó a nagyobb generátor szíjtárcsa?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6259 Dátum:
2013.07.16 kedd, 10:07:13 »
Idézet a totalcar fusion tesztjéből:
A fogyasztáson viszont látszik a motor pörgős karaktere, legalábbis a gyári 6,5 literes vegyes adat helyett 8-9 liter körüli átlagokat produkál a legkisebb benzines Fusion száz kilométeren, a nálam kíméletesebb tulajdonos szerint is.
Vicc.MEnnyi is a v6 vegyes fogyija?JA,hogy nagyjából ugyanennyi csak 1000 ccm-mel és 100 lóval több?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6260 Dátum:
2013.07.16 kedd, 10:19:30 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.12 péntek, 07:55:43
abszolúte módon igazad van, én egészen másra gondoltam elsőre ...
korán van na
mondjuk egy ilyen motortartó cucc tetszene nekem is
Most akkor nekem hol van a konzol? A láncburkolaton vagy a blokkon?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6261 Dátum:
2013.07.16 kedd, 10:20:27 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.07.12 péntek, 21:02:32
mért jó a nagyobb generátor szíjtárcsa?
Há' mer nagyobb.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6262 Dátum:
2013.07.16 kedd, 10:38:45 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.16 kedd, 10:19:30
Most akkor nekem hol van a konzol? A láncburkolaton vagy a blokkon?
a burkolaton
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6263 Dátum:
2013.07.16 kedd, 12:22:33 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.16 kedd, 10:38:45
a burkolaton
Akkor a burkolat levételekor lejön a generátor is? Vagy előbb le kell szedni a generátort és utána jöhet le a láncburkolat?
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6264 Dátum:
2013.07.16 kedd, 12:44:49 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.16 kedd, 12:22:33
Akkor a burkolat levételekor lejön a generátor is? Vagy előbb le kell szedni a generátort és utána jöhet le a láncburkolat?
Ha jól emlékszem, akkor a generátor végén van egy rögzítő lemez, ami a blokkhoz van csavarozva, de a generátor tartó konzoljának is van egy csavarja a blokkon is.
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6265 Dátum:
2013.07.16 kedd, 13:16:09 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.30 csütörtök, 22:22:38
gyertyát cseréltél már?
nekem pont ilyen hibám volt, 2 éve, akkor az 1. henger gyertyája volt kuka, vele együtt a gyertyakábel. azóta meggyógyult.
a hibakód pont ugyanez volt, szegény keverék 1. hengersor.
Az jön most. Remélem megoldja, mert unom már a narancssárga fényt...
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6266 Dátum:
2013.07.16 kedd, 13:48:51 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.16 kedd, 12:44:49
Ha jól emlékszem, akkor a generátor végén van egy rögzítő lemez, ami a blokkhoz van csavarozva, de a generátor tartó konzoljának is van egy csavarja a blokkon is.
Igen, igazad van. Azokat előbb le kell szednem majd.
Naplózva
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6267 Dátum:
2013.07.16 kedd, 19:09:40 »
Sziasztok !
Feldobom itt is, hátha a régebbi V6-oknál is előjött.
2005-ös kiadású 2.5V6 -nál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.
Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank és nyomás ok, szivattyú is volt cserélve.
Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...
Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6268 Dátum:
2013.07.16 kedd, 20:45:52 »
Idézetet írta: RickShaw - 2013.07.16 kedd, 19:09:40
Sziasztok !
Feldobom itt is, hátha a régebbi V6-oknál is előjött.
2005-ös kiadású 2.5V6 -nál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.
Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank és nyomás ok, szivattyú is volt cserélve.
Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...
Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?
3katalalizátor közzül valamelyik lehet össze omlott, és néha néha keresztbe fordul benne a kerámia, majd vissza, és ismét +javul... csak egy tipp de egy próbát megér.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6269 Dátum:
2013.07.16 kedd, 22:29:18 »
Idézetet írta: RickShaw - 2013.07.16 kedd, 19:09:40
Sziasztok !
Feldobom itt is, hátha a régebbi V6-oknál is előjött.
2005-ös kiadású 2.5V6 -nál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.
Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank és nyomás ok, szivattyú is volt cserélve.
Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...
Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?
Az IMRC egység, ha nem nyílik, netán bezár (pályán haladáskor), akkor igencsak produkálhat ilyen tünetet. Jó esetben 3800nál nyílik a szívótorkban lévő fojtószelepsor, és szépen meglódul az autó padlógázas kihúzatáskor. Rossz esetben nem nyílik ki, és drasztikus erőtlenedést tapasztalsz, akárhogyan huzatod. Ilyenkor nem gyorsul 180 fölé, de addig is csak igen silányan. Húzd le a csatit a vezérlőpanelről, és menj az autóval, így ráismersz, hogy ezt érzed-e amikor nem megy. Az IMRC vezérlőjét, a hűtő felőli műanyag burkolat alatt találod a szelepfedélre szerelve.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.16 kedd, 22:32:34 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6270 Dátum:
2013.07.17 szerda, 07:57:07 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.16 kedd, 13:48:51
Igen, igazad van. Azokat előbb le kell szednem majd.
szerintem elég a csavarokat kiszedni, a generátort a maradék 1 csavar is rendesen fogja, nem fog leesni
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6271 Dátum:
2013.07.17 szerda, 08:34:53 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.17 szerda, 07:57:07
szerintem elég a csavarokat kiszedni, a generátort a maradék 1 csavar is rendesen fogja, nem fog leesni
Persze, hogy megtartaná az egy csavar a generátort, csak nem tudom hogyha a helyén van a generátor kilehet e venni a tartókonzoljának a csavarját ami a vezmű deknibe megy.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6272 Dátum:
2013.07.17 szerda, 08:41:20 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.17 szerda, 08:34:53
Persze, hogy megtartaná az egy csavar a generátort, csak nem tudom hogyha a helyén van a generátor kilehet e venni a tartókonzoljának a csavarját ami a vezmű deknibe megy.
mintha ...
bár jó szopós téma amúgyis ...
nem irigylem, akire rá fogja lőcsölni a melót
Naplózva
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6273 Dátum:
2013.07.17 szerda, 08:41:48 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.07.16 kedd, 22:29:18
Az IMRC egység, ha nem nyílik, netán bezár (pályán haladáskor), akkor igencsak produkálhat ilyen tünetet. Jó esetben 3800nál nyílik a szívótorkban lévő fojtószelepsor, és szépen meglódul az autó padlógázas kihúzatáskor. Rossz esetben nem nyílik ki, és drasztikus erőtlenedést tapasztalsz, akárhogyan huzatod. Ilyenkor nem gyorsul 180 fölé, de addig is csak igen silányan. Húzd le a csatit a vezérlőpanelről, és menj az autóval, így ráismersz, hogy ezt érzed-e amikor nem megy. Az IMRC vezérlőjét, a hűtő felőli műanyag burkolat alatt találod a szelepfedélre szerelve.
Kösz, próbáltam. Látszik, h ha kézzel adom a gázt, a rudazat mozog. Most próbáltam úgy, h az IMRC rudazatát húztam szét. Jelenleg megint lassú az autó, és az IMRC-t nyitott és zárt állapotban tartva is a pályán mentem padlózva, és a két eset között kis különbség ugyan volt, de szerintem nem számottevő. Azaz nyitott IMRC-vel sem húzott rendesen.
Régebben egyébként évekig jártam nyitottra kiaksztott IMRC-vel, mert igaz, hogy 2500 alatt így nincs nyomatéka, de kicsivel felette már megjön, és 3000-4000 tartományban is már sokkal jobban gyorsul.
Aki szeretni pörgetni a motort, annak ez bejön, aki nyomatékból autózik annak persze nem.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6274 Dátum:
2013.07.17 szerda, 08:48:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.17 szerda, 08:41:20
mintha ...
bár jó szopós téma amúgyis ...
nem irigylem, akire rá fogja lőcsölni a melót
hehe, én sem irigylem azt aki csinálni fogja.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6275 Dátum:
2013.07.17 szerda, 09:03:49 »
Idézetet írta: RickShaw - 2013.07.16 kedd, 19:09:40
Sziasztok !
Feldobom itt is, hátha a régebbi V6-oknál is előjött.
2005-ös kiadású 2.5V6 -nál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.
Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank és nyomás ok, szivattyú is volt cserélve.
Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...
Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?
3 év alatt egyszer az enyém is produkálta ezt a tünetet, de éppen akkor, amikor etanollal való üzemeltetését próbáltam ki, én betudtam akkor az etanolnak, azóta nem csinálta. Ha van lehetőséged, akkor mérj üzemanyag nyomást, akkor is amikor jól működik és akkor is amikor gyengélkedik.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.17 szerda, 09:07:28 írta Truthful
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6276 Dátum:
2013.07.17 szerda, 09:15:10 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.17 szerda, 08:48:06
hehe, én sem irigylem azt aki csinálni fogja.
Én se.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6277 Dátum:
2013.07.17 szerda, 09:16:17 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.17 szerda, 09:15:10
Én se.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6278 Dátum:
2013.07.17 szerda, 09:26:04 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.17 szerda, 09:15:10
Én se.
marha fasza
remélem jól le fog majd húzni a "szerelő"
Naplózva
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6279 Dátum:
2013.07.17 szerda, 10:29:04 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.17 szerda, 09:03:49
3 év alatt egyszer az enyém is produkálta ezt a tünetet, de éppen akkor, amikor etanollal való üzemeltetését próbáltam ki, én betudtam akkor az etanolnak, azóta nem csinálta. Ha van lehetőséged, akkor mérj üzemanyag nyomást, akkor is amikor jól működik és akkor is amikor gyengélkedik.
Kösz, mértem. Van az a bicikli-szelep szerű középen, ott 6.5 bar volt akkor amikor "gyengélkedett".
Első ránézésre ez jó, nem ?
Igaz, amikor "jó" volt akkor nem mértem ...
Más oldalról: lehet olyan valami, h valamelyik szenzor belepofázik, de nem ad be hibajelet ? Mint pl. a kopogás érzékelő? Vagy esetleg más ?
Az a baj, h nem csak én vagyok hülye hozzá, hanem a szakszervíz is ... unom már az ilyen hibákat, jó lenne már a végére járni.
Na Urak, aki jól megtippeli mi a hibája, annak jutalomból postázok egy ilyet:
http://seasoft.hu/gsm/gepjarmu/mobilcar-08d.php
Direkt Mondeomhoz készült GSM-es autóriasztó, központi zár és ablakemelő vezérléséhez általunk kifejlesztet modul.
Annak aki előszörre megmondja a tutit, annak igyé küldök egy ilyet !
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6280 Dátum:
2013.07.17 szerda, 10:52:58 »
Idézetet írta: RickShaw - 2013.07.17 szerda, 10:29:04
Kösz, mértem. Van az a bicikli-szelep szerű középen, ott 6.5 bar volt akkor amikor "gyengélkedett".
Első ránézésre ez jó, nem ?
Igaz, amikor "jó" volt akkor nem mértem ...
Más oldalról: lehet olyan valami, h valamelyik szenzor belepofázik, de nem ad be hibajelet ? Mint pl. a kopogás érzékelő? Vagy esetleg más ?
Az a baj, h nem csak én vagyok hülye hozzá, hanem a szakszervíz is ... unom már az ilyen hibákat, jó lenne már a végére járni.
Na Urak, aki jól megtippeli mi a hibája, annak jutalomból postázok egy ilyet: http://seasoft.hu/gsm/gepjarmu/mobilcar-08d.php
Direkt Mondeomhoz készült GSM-es autóriasztó, központi zár és ablakemelő vezérléséhez általunk kifejlesztet modul.
Annak aki előszörre megmondja a tutit, annak igyé küldök egy ilyet !
nézd csak meg a katalizátorokat is. Nekem ugyan nincs v6-om, de ha semmi hiba kód, inkább mechanikai gondra utalhat. Gondolj bele eldugul valamelyik, a motor hiba nélkül üzemel ugyan, csak nem bírja a füstöt kifelé préselni magából. Nekem volt ilyen (igaz sor4) de a tünetek ugyan ezek voltak.............volt h, pont előzés közben fordult keresztbe benne a kerámia, elég *** érzés
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6281 Dátum:
2013.07.17 szerda, 11:06:24 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.07.17 szerda, 10:52:58
nézd csak meg a katalizátorokat is. Nekem ugyan nincs v6-om, de ha semmi hiba kód, inkább mechanikai gondra utalhat. Gondolj bele eldugul valamelyik, a motor hiba nélkül üzemel ugyan, csak nem bírja a füstöt kifelé préselni magából. Nekem volt ilyen (igaz sor4) de a tünetek ugyan ezek voltak.............volt h, pont előzés közben fordult keresztbe benne a kerámia, elég *** érzés
Köszi. Valamikor pár éve, kb 50 ezer körül még garis volt és bementem vele ford szervízbe. Mind a hármat leszedettem és majdnem "tiszták" voltak. A hátsó leömlő utáni ugyan kissé kormosabb volt, de az is épnek tűnt. Jóindulatú haverok voltak, és addig erőlködtem, míg rendeltek és 2 napra rá kicserélték, de nem változtatott semmit.
Ennek tanulsága folytán most ugyan nem néztem meg őket, de a hét végén leszedem mindhármat és megnézem.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6282 Dátum:
2013.07.17 szerda, 11:20:53 »
Idézetet írta: RickShaw - 2013.07.17 szerda, 11:06:24
Köszi. Valamikor pár éve, kb 50 ezer körül még garis volt és bementem vele ford szervízbe. Mind a hármat leszedettem és majdnem "tiszták" voltak. A hátsó leömlő utáni ugyan kissé kormosabb volt, de az is épnek tűnt. Jóindulatú haverok voltak, és addig erőlködtem, míg rendeltek és 2 napra rá kicserélték, de nem változtatott semmit.
Ennek tanulsága folytán most ugyan nem néztem meg őket, de a hét végén leszedem mindhármat és megnézem.
A harmadikat pl aláfekszel megrázod, vagy tenyérrel tompán megütögeted. Ha zörgés van megvan a gond. A másik kettő viszont elég fixre van szerelve, azokat leszedni sem egyszerű, remélem nem dolgoztatlak meg feleslegesen
de hátha addig még jön pár ötlet mástól, ami megoldja.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6283 Dátum:
2013.07.17 szerda, 12:04:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.17 szerda, 09:26:04
marha fasza
remélem jól le fog majd húzni a "szerelő"
Szóval, te lettél az áldozat, hát, akkor téged nem irigyellek.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6284 Dátum:
2013.07.17 szerda, 12:11:05 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.07.12 péntek, 21:02:32
mért jó a nagyobb generátor szíjtárcsa?
Alacsonyabb fordulaton forog vele a generátor.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6285 Dátum:
2013.07.17 szerda, 12:15:04 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.17 szerda, 12:04:41
Szóval, te lettél az áldozat, hát, akkor téged nem irigyellek.
érdekes egyébként, hogy ilyenkor emlékszik a telefonszámomra ...
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6286 Dátum:
2013.07.17 szerda, 12:16:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.17 szerda, 12:15:04
érdekes egyébként, hogy ilyenkor emlékszik a telefonszámomra ...
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6287 Dátum:
2013.07.17 szerda, 12:53:11 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.17 szerda, 12:11:05
Alacsonyabb fordulaton forog vele a generátor.
Ez a válasz megvolt nekem is, de miért jó az? ha ki van találva, hogy annyival kell forognia, akkor az úgy jó, nem?
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6288 Dátum:
2013.07.17 szerda, 15:15:32 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.07.17 szerda, 12:53:11
Ez a válasz megvolt nekem is, de miért jó az? ha ki van találva, hogy annyival kell forognia, akkor az úgy jó, nem?
Azért jó, mert köztudottan elég sok probléma van a V6-k generátorjaival és töltésével, nagyon sok esetben fordul elő túltöltés a fesszabályzók meghibásodása miatt és valószínüleg, ha pl. 15 000-s fordulat helyett csak 11000-t forog a generátor, attól még eltudja látni az akksit és az elektromos rendszert, de kevésbé terheli pl a fesszabályzót, meg a hosszbordás szíjat és annak a feszítőjét is. Nem vagyok elektromos szaki, de valami ilyesmi célzattal cserélik le a szíjtárcsákat. Egyébként annyit biztosan kibírtak ezek a generátorok a gyári szíjtárcsával is, amennyi futásra tervezték csak hát vagyunk páran, akik a gyári tervezett futásteljesítmény után is használjuk ezeket az autókat.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.17 szerda, 15:18:58 írta Truthful
»
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6289 Dátum:
2013.07.17 szerda, 15:17:54 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.17 szerda, 15:15:32
Azért jó, mert köztudottan elég sok probléma van a V6-k generátorjaival és töltésével, nagyon sok esetben fordul elő túltöltés a fesszabályzók meghibádása miatt és valószínüleg, ha pl. 15 000-s fordulat helyett csak 11000-t forog a generátor, attól még eltudja látni az akksit és az elektromos rendszert, de kevésbé terheli pl a fesszabályzót, meg a hosszbordás szíjat és annak a feszítőjét is. Nem vagyok elektromos szaki, de valami ilyesmi célzattal cserélik le a szíjtárcsákat. Egyébként annyit biztosan kibírtak ezek a generátorok a gyári szíjtárcsával is, amennyi futásra tervezték csak hát vagyunk páran, akik a gyári tervezett futásteljesítmény után is használjuk ezeket az autókat.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6290 Dátum:
2013.07.17 szerda, 18:37:12 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.07.16 kedd, 10:07:13
Idézet a totalcar fusion tesztjéből:
A fogyasztáson viszont látszik a motor pörgős karaktere, legalábbis a gyári 6,5 literes vegyes adat helyett 8-9 liter körüli átlagokat produkál a legkisebb benzines Fusion száz kilométeren, a nálam kíméletesebb tulajdonos szerint is.
Vicc.MEnnyi is a v6 vegyes fogyija?JA,hogy nagyjából ugyanennyi csak 1000 ccm-mel és 100 lóval több?
Hehe, ezen én is röhögtem egy jót.
Eleve baromság a kis lökettérfogat. Egy nagy motort sokkal kultúráltabban lehet sz*rráfojtani (EURO 7-8-23 norma), ráadásul nem is fog sokat enni, nem is kell szétpörgetni, hogy valami normális teljesítményt ki lehessen hozni belőle, ezáltal halkabb is lesz, kellemesen nyomatékos, meg eleve a többmint4hengeres hang...
Egyszer volt egy olyan írás is a Totalcar-on, hogy vajon miért van az, hogy amerikában sokkal halkabban járnak az autók? És hát pont ez, nem egy bepörgött szúnyoghad, hanem finoman duruzsoló, 2500-as fordulat felett szinte nem is használt kellemesen nagyvasak.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6291 Dátum:
2013.07.17 szerda, 20:16:58 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.07.17 szerda, 18:37:12
Hehe, ezen én is röhögtem egy jót.
Eleve baromság a kis lökettérfogat. Egy nagy motort sokkal kultúráltabban lehet sz*rráfojtani (EURO 7-8-23 norma), ráadásul nem is fog sokat enni, nem is kell szétpörgetni, hogy valami normális teljesítményt ki lehessen hozni belőle, ezáltal halkabb is lesz, kellemesen nyomatékos, meg eleve a többmint4hengeres hang...
Egyszer volt egy olyan írás is a Totalcar-on, hogy vajon miért van az, hogy amerikában sokkal halkabban járnak az autók? És hát pont ez, nem egy bepörgött szúnyoghad, hanem finoman duruzsoló, 2500-as fordulat felett szinte nem is használt kellemesen nagyvasak.
nekem az elmúlt másfél éves átlagfogyim (35.000 km ,jó jó mk3 v6) 8.6 sok autópálya, pest vidéki városok, országút, szabályos vezetéssel, mindössze 90.000Ft gyorshajtási bírsággal
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6292 Dátum:
2013.07.17 szerda, 20:41:40 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.07.17 szerda, 20:16:58
nekem az elmúlt másfél éves átlagfogyim (35.000 km ,jó jó mk3 v6) 8.6 sok autópálya, pest vidéki városok, országút, szabályos vezetéssel, mindössze 90.000Ft gyorshajtási bírsággal
Ennyi
ST200, jelenleg még picit dadogós motorral, néha azért odalépve: 9.7
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6293 Dátum:
2013.07.17 szerda, 20:56:21 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.07.17 szerda, 20:41:40
Ennyi
ST200, jelenleg még picit dadogós motorral, néha azért odalépve: 9.7
A vicc, hogy a kolégám céges 1.6 twinport H Astrája kb ennyi benzinnel bír közlekedni....
1x jöttünk haza én debrecenből, ő nyíregyről, m3ason utolért, addig jött a seggembe amíg odaléptem neki, majd jön a hívás, hogy 230nél má nem barok gyorsabban menni, mondom neki, nyugi én még 5.ben vagyok, és hagylak el 190-nel
Naplózva
padlógáz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6294 Dátum:
2013.07.20 szombat, 08:11:59 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.11 csütörtök, 21:44:56
Jól emlékszem, hogy a láncburkolat levételkor a generátor tartókonzolt nem kell levenni?
Nemrég cseréltem vezérműláncot... Előbb a blokkról kell egy tartócsavart eltávolítani, utána a generátort a tartóról, mert a felső csavarja mögött van a láncburkolathoz csavarva, ha a féltengelyt nem veszed ki akkor le kell venni a burkolatot ,kijjebb már hozzáférni a csavarhoz a féltengelytől.
Ha csak a generátort akarod kivenni, talán egyszerűbb a féltengelyt kivenni, vagy a keretet kicsit lejjebb engedni. Kicsit macerás... ja és rögzítve van a hátsó szelepfedél mögött a generátor kábele, ha ez oldva van még engedni lehet. képek:
http://kepkezelo.com/images/fvc6bzs448p7vm86x99r.jpg
http://kepkezelo.com/images/cl75d0jsd2t7tsakxom3.jpg
remélem hasznos volt, sok sikert, ha még nem oldódott meg a probléma!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6295 Dátum:
2013.07.20 szombat, 10:39:48 »
Idézetet írta: padlógáz - 2013.07.20 szombat, 08:11:59
Nemrég cseréltem vezérműláncot... Előbb a blokkról kell egy tartócsavart eltávolítani, utána a generátort a tartóról, mert a felső csavarja mögött van a láncburkolathoz csavarva, ha a féltengelyt nem veszed ki akkor le kell venni a burkolatot ,kijjebb már hozzáférni a csavarhoz a féltengelytől.
Ha csak a generátort akarod kivenni, talán egyszerűbb a féltengelyt kivenni, vagy a keretet kicsit lejjebb engedni. Kicsit macerás... ja és rögzítve van a hátsó szelepfedél mögött a generátor kábele, ha ez oldva van még engedni lehet. képek:
http://kepkezelo.com/images/fvc6bzs448p7vm86x99r.jpg
http://kepkezelo.com/images/cl75d0jsd2t7tsakxom3.jpg
remélem hasznos volt, sok sikert, ha még nem oldódott meg a probléma!
Köszi, hasznos volt!
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6296 Dátum:
2013.07.20 szombat, 11:40:16 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.20 szombat, 10:39:48
Köszi, hasznos volt!
A generátor kivételéhez nem kell kivenni a féltengelyt, egyszerűbb a kormányösszekötő gömbfejet kivenni és akkor az összekötőrudat félre tudod nyomni a kasztni felé és kifér a generátor. Ha meg a vezmű deknit akarjátok kivenni, akkor meg a generátort csak leteszitek a féltengelyre és akkor már hozzáfértek a tartókonzol csavarjához.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6297 Dátum:
2013.07.20 szombat, 12:01:44 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.20 szombat, 11:40:16
A generátor kivételéhez nem kell kivenni a féltengelyt, egyszerűbb a kormányösszekötő gömbfejet kivenni és akkor az összekötőrudat félre tudod nyomni a kasztni felé és kifér a generátor. Ha meg a vezmű deknit akarjátok kivenni, akkor meg a generátort csak leteszitek a féltengelyre és akkor már hozzáfértek a tartókonzol csavarjához.
Utóbbi lesz.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6298 Dátum:
2013.07.20 szombat, 13:22:59 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.20 szombat, 12:01:44
Utóbbi lesz.
Értem, jó munkát.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6299 Dátum:
2013.07.30 kedd, 10:19:29 »
Ti is szeretnétek egy ilyen V6-s mocit, amin vezérműszíj hajtja a vezérlést?
http://imagerz.com/QE5AWktvAwMCVFMfQwVR
Naplózva
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ