Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 01:59:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1176553 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2015.09.30 szerda, 10:02:16 »

Amúgy az eset ismerete nélkül pont a szervó esetén könnyedén előfordulhat... Az olaj összeszedi a levegő páratartalmát, ez kavitációt okoz, ami elég komoly zajjal tud járni. A kedves felhasználó azt hiszi vége mindennek, holott egy sima olajcserével is minden gondja megszűnt volna.

Sajnos nem, kicserétük a szervó folyadékot, és továbbra se lett jó.
Utána került átmosásra a rendszer, és ment bele a Xado, majd jó is lett, és azóta is jó, lassan 2 éve.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2015.09.30 szerda, 23:31:42 »

Amióta nem tankolok a nálunk levő Agip és OMV kúton 11-11,6L/100km tankolok 300km etapok alatt. Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 12:48:54 »

Amióta nem tankolok a nálunk levő Agip és OMV kúton 11-11,6L/100km tankolok 300km etapok alatt. Roll Eyes

Nem a benzinen múlik, hanem a forgalmi viszonyokon. Az elmúlt időszakban rengeteget mentem országúton. Majdnem a felét éjjel a többi részét délelőtt. Jelenleg 7,7-7,8 az átlag. Mikor gyakrabban voltam városban volt 8,5-ön felül is. Ha beköltöznék Pestre és ott ülnék a dugóban reggel-este akkor meg nyilván még több lenne. Ha pedig falábú lennék, meglenne a 16 liter is bee1
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 20:30:07 »

Nem a benzinen múlik, hanem a forgalmi viszonyokon. Az elmúlt időszakban rengeteget mentem országúton. Majdnem a felét éjjel a többi részét délelőtt. Jelenleg 7,7-7,8 az átlag. Mikor gyakrabban voltam városban volt 8,5-ön felül is. Ha beköltöznék Pestre és ott ülnék a dugóban reggel-este akkor meg nyilván még több lenne. Ha pedig falábú lennék, meglenne a 16 liter is bee1

Nekem 10.8 most, de a vezetési stílusom mellett, ez több mint jó. Smiley Ebben volt most este M6-on hazafelé döngetés is (170-180), és volt délutáni giga dugó Budán.
Elég papásan vezethetsz ezzel a 7-7,8-as átlaggal. eplus2 Én nem kínoznám 2000-3000 fordulaton. hehe
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 22:18:28 »

Nekem 10.8 most, de a vezetési stílusom mellett, ez több mint jó. Smiley Ebben volt most este M6-on hazafelé döngetés is (170-180), és volt délutáni giga dugó Budán.
Elég papásan vezethetsz ezzel a 7-7,8-as átlaggal. eplus2 Én nem kínoznám 2000-3000 fordulaton. hehe


Országúton eleve nem nagyon lehet "döngetni". Éjjel meg pláne nem erőlködök. Nincs kedvem szarvast vagy őzet fogni lama vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 23:55:48 »

Országúton eleve nem nagyon lehet "döngetni". Éjjel meg pláne nem erőlködök. Nincs kedvem szarvast vagy őzet fogni lama vigyor3

Azt bárhol lehet fogni. Autópályán is. Amikor még meg volt a GSXR az M3 mentünk Miskolc felé (Szilvásvárad). Belső sáv, kényelmes 160-180-as utazó, és mit látunk a két oldalt elválasztó bokros szalagkorlátos részen? Egy vaddisznót.
Nem jött ki elénk, nagy mázlink volt, mindenki elsuhant mellette, de elméletileg egy vadvédő kerítéssel lezárt útszakaszról beszülünk. Roll Eyes
Tény, az autóút az eleve melegebb pite. Volt hogy a 2/A-n (akkor még így hívták) Szlovákiából visszafelé sötétben egy őzcsalád vonult át előttünk. Az ütközést csak fékezéssel tudtam elkerülni, és elkerülő manőverrel, de nagyon későn vettem észre a sötétben. A tempó nem volt óriási, ha 150-el megyünk beléjük csapódunk. A 130 pont annyira volt elég, hogy 70-re lassultunk, a gumi fémszálig kopott, a mögöttünk jövő barátaink pedig nem látták mi van, csak a nagy füstöt, amibe belerongyoltak úgy, hogy nem láttak semmit. Ez arra volt elég, hogy az utsó őz farka kb 40cm-re volt a motortól. Az elmúlt 17 évben rengeteg necces szitu volt vadakkal. Egy másik cimbi derékba kapott  a Pilisben egy vadkant szintén GSXR-rel. Fejre állt, ő is, és a motor is szaltózott, de hála isten nem lett baja. A vadkan azonnal elpusztult. Ezeket nem tudod kiszámítani. Lehet az a jobb, ha jóval gyorsabb tempót mész, és utánad lép ki az útra, de lehet az, ha papásan vezetsz, és átér előtted. Sok esetben meg tudsz állni, ha jók a reflexeid, de sok esetben semmit sem tudsz tenni, még akkor sem, ha a megengedett sebebesség határon belül közlekedsz.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2015.10.02 péntek, 09:34:27 »

Miként valósul meg ez az érzés?
Nem nyikorog a motor?

A súrlódást majd akkor érzi az ember amikor a pénztárcába nyúl. Én beletettem a V6-ba, és ami legjobban feltűnt, hogy 160-170 felett eltűnt a motor felől érezhető vibráció, amit jól tudunk, hogy 150.000 km felett már megjelenik, csak ezt sokan nem a motornak akarják betudni. A vízhőfoka kb. 5-6 fokkal vissza eset, ami csak azt jelentheti, hogy a súrlódás csökkent.

Na de mindegy aki nem használta annak varázslat, sarlatánság aki pedig használja annak egy jó segítség.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.02 péntek, 09:38:06 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2015.10.02 péntek, 10:07:38 »

A súrlódást majd akkor érzi az ember amikor a pénztárcába nyúl. Én beletettem a V6-ba, és ami legjobban feltűnt, hogy 160-170 felett eltűnt a motor felől érezhető vibráció, amit jól tudunk, hogy 150.000 km felett már megjelenik, csak ezt sokan nem a motornak akarják betudni. A vízhőfoka kb. 5-6 fokkal vissza eset, ami csak azt jelentheti, hogy a súrlódás csökkent.

Na de mindegy aki nem használta annak varázslat, sarlatánság aki pedig használja annak egy jó segítség.

A vibrációkat én hírből sem ismerem. Csinálhattam volna úgy is, hogy nem töltöm bele, csak 1 hónap múltán, és össze tudnám hasonlítani, de nekem már eleget bizonyított, és rögtön az elején beletöltöttem. A motorjaimnál amikor megkapták, vissza kellett tekerni az alapjáratot minden esetben, mert 200 fordulattal megemelkedett.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2015.10.02 péntek, 10:33:24 »

A vibrációkat én hírből sem ismerem. Csinálhattam volna úgy is, hogy nem töltöm bele, csak 1 hónap múltán, és össze tudnám hasonlítani, de nekem már eleget bizonyított, és rögtön az elején beletöltöttem. A motorjaimnál amikor megkapták, vissza kellett tekerni az alapjáratot minden esetben, mert 200 fordulattal megemelkedett.


Hát vibráció alapból van, de a mérnökök sok kis turpissággal kiküszöbölik. Na ezek a turpisságok bírják egy darabig, majd amikor elkezdenek kopni az alkatrészek- dugattyú, csapács, hajtókar- megváltozik a motor működése, és csodálkozunk, hogy mi a fene remeg még elől  nyes


Itt sokat olvashatsz róla és még sok érdekes dolgot:

http://autopult.hu/magazin/alattomos-gyilkosa-jarmuvunknek-es-a-bennuloket-sem-kimeli-jarmuvibracio.html
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2015.10.02 péntek, 14:34:44 »

Hát vibráció alapból van, de a mérnökök sok kis turpissággal kiküszöbölik. Na ezek a turpisságok bírják egy darabig, majd amikor elkezdenek kopni az alkatrészek- dugattyú, csapács, hajtókar- megváltozik a motor működése, és csodálkozunk, hogy mi a fene remeg még elől  nyes


Itt sokat olvashatsz róla és még sok érdekes dolgot:

http://autopult.hu/magazin/alattomos-gyilkosa-jarmuvunknek-es-a-bennuloket-sem-kimeli-jarmuvibracio.html

Ezek a turpisságok a kiegyensúlyozásokban és egyéb rezgéscsökkentő technikákban keresendők, és ezek nem tűnnek el az alkatrészek kopásával Smiley
Ha pedig a megnövekedett hézagok, csapágyhézagok már rezonanciát keltenek, akkor az már szerintem nagyobb gond annál, mint hogy egy olajadalékkal próbáljuk eltüntetni.

Egy ilyen adalék valóban elláthatja a reklámozott feladatát, azonban nemhiába nem alkalmazzák a járműgyártók. Káros hatásai is vannak, erről bővebben itt írnak:

http://belsoseg.blog.hu/2008/02/27/miert_nem_probalom_ki_a_prolongot

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2015.10.02 péntek, 17:26:50 »

Hátha valaki más is hasonlóan jár:

Gyújtás kábel csere közben észrevettem, hogy az IMRC rudazat 6. henger felöli műanyag klipje szétporladt, és gyakorlatilag valami gyors-kötözős kókányolás tartotta a helye környékén pár centis holtjátékkal (pl soha nem zárt le). Természetesen sem a unixnak, sem a cromaxnak, de még a kaposvári Ford szerviznek fogalma nem volt az alkatrész létéről, vagy beszerezhetőségéről. A cromax volt olyan kedves, és egész szívósort akart cseréltetni. Végül egy kaposvári bicikliboltban, ahol árulnak mindenféle autópatentet, vettem egy fiát belső kilincsrúd klipet, ami kis reszelgetés után úgy néz ki tökéletesen ellátja a feladatát.

Gyári alkatrész
http://i.ebayimg.com/images/i/251445406726-0-1/s-l1000.jpg

Helyettesítő termék:
http://i.ebayimg.com/00/s/MzIwWDI0MA==/$(KGrHqVHJDEE+YYTcLb4BQ(Cgisdfw~~60_35.JPG

Három méret létezik, a középső kell belőle, és a furatot kell kicsit felbővíteni, meg minimális lapolást reszelni a bepattanó rész alá (max 5 perc meló)
Ára ~100 huf
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2015.10.02 péntek, 18:35:55 »

Ezek a turpisságok a kiegyensúlyozásokban és egyéb rezgéscsökkentő technikákban keresendők, és ezek nem tűnnek el az alkatrészek kopásával Smiley
Ha pedig a megnövekedett hézagok, csapágyhézagok már rezonanciát keltenek, akkor az már szerintem nagyobb gond annál, mint hogy egy olajadalékkal próbáljuk eltüntetni.

Egy ilyen adalék valóban elláthatja a reklámozott feladatát, azonban nemhiába nem alkalmazzák a járműgyártók. Káros hatásai is vannak, erről bővebben itt írnak:

http://belsoseg.blog.hu/2008/02/27/miert_nem_probalom_ki_a_prolongot



A prolong olaj adalék, tehát az olajjal reakcióba lép a Xado nem és itt a különbség. De ebből nem akarok vitát nyitni, maradjunk abba, hogy vannak akiknek bevált, és vannak akik ki se próbálnák.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2015.10.02 péntek, 18:50:56 »

Ezek a turpisságok a kiegyensúlyozásokban és egyéb rezgéscsökkentő technikákban keresendők, és ezek nem tűnnek el az alkatrészek kopásával Smiley
Ha pedig a megnövekedett hézagok, csapágyhézagok már rezonanciát keltenek, akkor az már szerintem nagyobb gond annál, mint hogy egy olajadalékkal próbáljuk eltüntetni.

Egy ilyen adalék valóban elláthatja a reklámozott feladatát, azonban nemhiába nem alkalmazzák a járműgyártók. Káros hatásai is vannak, erről bővebben itt írnak:

http://belsoseg.blog.hu/2008/02/27/miert_nem_probalom_ki_a_prolongot

Most ez komoly? szomoru1 Belinkelsz egy Mforce tanfolyamot végzett työtyőt, aki megmondja a frankót, mert ő hallotta, hogy a nagy szaki, akinek sosem volt olajtól mentes a keze, ezt meg azt mondta. Grin
Egyik se próbálta, csak megy a fantáziálás. Mindjárt vissza is kérdeznék... Ha annyira jó hogy a henger falán mikro kráterek vannak a használatból eredendően, mert megül ott az olaj, és jobb a kenés, akkor az új autók hengerfalát miért nem kráteresre csinálják? Roll Eyes Ha a henger fala sérült, csökken a kompresszió, a föld nem hallott még ekkora ostobaságot, hogy ez jó egy autónak, mert az üzem meleg olaj többet ken így hogy befolyik a résekbe.
Nem tesztelnék autóban? Ne teszteljék. Mindenki azt önt bele amit akar. Csak meggyőződésből ne írjanak már ostobaságokat, azért, mert úgy gondolják ez nem jó.
GSXR-be 55000 km-t tettem. Végig Prolongot használtam. Kapott bőszen. Hringen 10000 alatt ritkán váltottam. Az 55000-ből 5000km volt Hring. Amikor eladtam olyan volt a blokk hangja, mint új korában. Ez nem fantazmagória, hanem saját tapasztalat. Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2015.10.02 péntek, 23:19:09 »

Most ez komoly? szomoru1 Belinkelsz egy Mforce tanfolyamot végzett työtyőt, aki megmondja a frankót, mert ő hallotta, hogy a nagy szaki, akinek sosem volt olajtól mentes a keze, ezt meg azt mondta. Grin
Egyik se próbálta, csak megy a fantáziálás. Mindjárt vissza is kérdeznék... Ha annyira jó hogy a henger falán mikro kráterek vannak a használatból eredendően, mert megül ott az olaj, és jobb a kenés, akkor az új autók hengerfalát miért nem kráteresre csinálják? Roll Eyes Ha a henger fala sérült, csökken a kompresszió, a föld nem hallott még ekkora ostobaságot, hogy ez jó egy autónak, mert az üzem meleg olaj többet ken így hogy befolyik a résekbe.
Nem tesztelnék autóban? Ne teszteljék. Mindenki azt önt bele amit akar. Csak meggyőződésből ne írjanak már ostobaságokat, azért, mert úgy gondolják ez nem jó.
GSXR-be 55000 km-t tettem. Végig Prolongot használtam. Kapott bőszen. Hringen 10000 alatt ritkán váltottam. Az 55000-ből 5000km volt Hring. Amikor eladtam olyan volt a blokk hangja, mint új korában. Ez nem fantazmagória, hanem saját tapasztalat. Roll Eyes

Az új autók hengerfalát kráteresre csinálják, és pont.
http://www.mazda-auto.hu/henger-kenes-belso-egesu-motor-motorolaj-gyuru-dugattyu.html
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2015.10.03 szombat, 08:52:48 »

Csak egy vélemény: ha annyira jók lennének ezek a csodaszerek, akkor lehet hogy nem a teleshopban kellene árulni őket.....
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2015.10.03 szombat, 09:34:50 »

Csak egy vélemény: ha annyira jók lennének ezek a csodaszerek, akkor lehet hogy nem a teleshopban kellene árulni őket.....

Aha értem, tehát ha valamit reklámoznak az sz@r.

Aki nem akarja használni az nem veszi meg.  nyes
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2015.10.03 szombat, 09:37:19 »

Az új autók hengerfalát kráteresre csinálják, és pont.
http://www.mazda-auto.hu/henger-kenes-belso-egesu-motor-motorolaj-gyuru-dugattyu.html

Gondolom nem 2000-es évjáratú autóknál kezdték el ezt a fejlesztést  nyes

Naplózva

mondejó 2.5 V6
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2015.10.03 szombat, 10:21:02 »

Gondolom nem 2000-es évjáratú autóknál kezdték el ezt a fejlesztést  nyes



Legalább végigolvashattad volna a cikket,  mert így csak butaságokat írsz két hozzászólásonként.
Valóban nem a kétezres években, hanem sokkal régebben (30-as évekre tenném, de ez csak tipp). A honolásnak ez is az egyik célja: a méret, és alaktűrés elérése mellett megfelelően, és egyenletesen strukturált felület hoz létre. Csak 1-2 évtizede motorok teljesítménye még nem követelte meg, azt hogy ezen kívül plusz zsákokat alakítsanak ki. És igen, ha valamivel el tudod tüntetni a kopásnyomokat, az a kenéshez szükséges felületstruktúrát is eltünteti.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2015.10.03 szombat, 13:14:40 »

Legalább végigolvashattad volna a cikket,  mert így csak butaságokat írsz két hozzászólásonként.
Valóban nem a kétezres években, hanem sokkal régebben (30-as évekre tenném, de ez csak tipp). A honolásnak ez is az egyik célja: a méret, és alaktűrés elérése mellett megfelelően, és egyenletesen strukturált felület hoz létre. Csak 1-2 évtizede motorok teljesítménye még nem követelte meg, azt hogy ezen kívül plusz zsákokat alakítsanak ki. És igen, ha valamivel el tudod tüntetni a kopásnyomokat, az a kenéshez szükséges felületstruktúrát is eltünteti.

Szerinted ha Prolongot használsz az eltünteti ezeket a direkt erre a célra kialakított hengerfalon lévő marásokat? Roll Eyes Ha azokat is kitöltené, feltöltené, az összes Prolongos autóban,motorban megszorult volna a dugó, hiszen ez azt mutatná, hogy komoly vastagságban hozza létre a védőréteget és tölti ki az egyenletlenségeket. Lehet itt elméletben okosságokat össze-vissza hordani, de ha egy csúcstechnikát felvonultató 1000ccm sportmotornak nem lett baja tőle, és 45e km-nél is gyári kompressziót mértünk, akkor ez az elmélet erősen sántít. Roll Eyes Ráadásul olajfürdős volt a kuplungom is, ha mondd valamit az a név, hogy Erdős Csaba, beszéltem vele mielőtt a motorjaimba kezdtem tölteni, mert kaptam az "okosoktól" a tanácsokat, hogy csúszni fog a kuplungom. Csabi megnyugtatott, hogy nem fog, és az Üstöki Kft is garanciát vállalt rá, hogy minden rendben lesz. Természetesen nem csúszott, és minden rendben volt.
A rémhíreket keltő "elméleti", gyakorlati tapasztalatoktól mentes emberekből Dunát lehet rekeszteni. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.03 szombat, 13:17:19 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2015.10.03 szombat, 16:01:14 »

Aha értem, tehát ha valamit reklámoznak az sz@r.

Aki nem akarja használni az nem veszi meg.  nyes

nem vitatom, de azért lássuk be, hogy a mágikus alakformáló és a tv-s jósgyógyító társaságában futó reklámok szakmaisága nem igényel semmiféle kritikát.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 01:39:35 »

Szerinted ha Prolongot használsz az eltünteti ezeket a direkt erre a célra kialakított hengerfalon lévő marásokat? Roll Eyes Ha azokat is kitöltené, feltöltené, az összes Prolongos autóban,motorban megszorult volna a dugó, hiszen ez azt mutatná, hogy komoly vastagságban hozza létre a védőréteget és tölti ki az egyenletlenségeket. Lehet itt elméletben okosságokat össze-vissza hordani, de ha egy csúcstechnikát felvonultató 1000ccm sportmotornak nem lett baja tőle, és 45e km-nél is gyári kompressziót mértünk, akkor ez az elmélet erősen sántít. Roll Eyes Ráadásul olajfürdős volt a kuplungom is, ha mondd valamit az a név, hogy Erdős Csaba, beszéltem vele mielőtt a motorjaimba kezdtem tölteni, mert kaptam az "okosoktól" a tanácsokat, hogy csúszni fog a kuplungom. Csabi megnyugtatott, hogy nem fog, és az Üstöki Kft is garanciát vállalt rá, hogy minden rendben lesz. Természetesen nem csúszott, és minden rendben volt.
A rémhíreket keltő "elméleti", gyakorlati tapasztalatoktól mentes emberekből Dunát lehet rekeszteni. Grin

Nem kell ahhoz rémhírkeltőnek lenni, hogy az ember kételkedjen egy olyan termékben, amit hazugsággal, lefizetett szakértőkkel, és hülyének néző, erőszakos stílusban reklámoznak. Nem tartom valószínűnek, hogy egy adalék, ami bizonyos motoroknál nem okoz problémát, az a világ összes motorkonstrukciójához, és egyéb szerkezetéhez, illetve bármilyen olajtípushoz kockázatmentesen használható.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 02:19:08 »

Nem kell ahhoz rémhírkeltőnek lenni, hogy az ember kételkedjen egy olyan termékben, amit hazugsággal, lefizetett szakértőkkel, és hülyének néző, erőszakos stílusban reklámoznak. Nem tartom valószínűnek, hogy egy adalék, ami bizonyos motoroknál nem okoz problémát, az a világ összes motorkonstrukciójához, és egyéb szerkezetéhez, illetve bármilyen olajtípushoz kockázatmentesen használható.

A kételkedés, és a meggyőződésből hirdetett fals információ két külön dolog. Lehet használni és nem használni. De aki nem próbálta ki, saját egyéni meggyőződésből, ne állítson már olyat, ami nem fedi a valóságot.
Te is azt írod, "nem hiszem". Nem hit kérdés. Tudod vagy nem tudod. smile Akik ellene vannak, ők is hiszik, de nem tudják.
De nagyon egyszerű. Kell egy tanulmány, ami bizonyítja azt, hogy kárt okoz. Ha van ilyen, és hiteles, akkor azt fogom mondani én is, hogy nem töltöm bele. De tudtommal nagyon sokszor próbálták már bebizonyítani, és sosem sikerült.


Más:

Rádió felett van 2 db szellőző középen. Az egyik megadta magát, és nem tudom lezárni. Bonyolult a cseréje?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 08:12:58 »

A kételkedés, és a meggyőződésből hirdetett fals információ két külön dolog. Lehet használni és nem használni. De aki nem próbálta ki, saját egyéni meggyőződésből, ne állítson már olyat, ami nem fedi a valóságot.
Te is azt írod, "nem hiszem". Nem hit kérdés. Tudod vagy nem tudod. smile Akik ellene vannak, ők is hiszik, de nem tudják.
De nagyon egyszerű. Kell egy tanulmány, ami bizonyítja azt, hogy kárt okoz. Ha van ilyen, és hiteles, akkor azt fogom mondani én is, hogy nem töltöm bele. De tudtommal nagyon sokszor próbálták már bebizonyítani, és sosem sikerült.


Más:

Rádió felett van 2 db szellőző középen. Az egyik megadta magát, és nem tudom lezárni. Bonyolult a cseréje?

Fordítva ülsz a lovon. Az hogy valami eddig még nem okozott kárt még nem biztos, hogy hasznos. Nekem 305000km van a v6omban és soha semmi mást nem kapott csak a gyári olajat 10000enként. Nem füstöl, nem rezonál, nem hangos és még az olajat sem eszi. Ergó ez jó volt így.

Szellőző: egyben van a rádió keretével, kiszerelése a váltó körüli fedél kiszedésével indul.
Naplózva
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 10:56:23 »

A kételkedés, és a meggyőződésből hirdetett fals információ két külön dolog. Lehet használni és nem használni. De aki nem próbálta ki, saját egyéni meggyőződésből, ne állítson már olyat, ami nem fedi a valóságot.
Te is azt írod, "nem hiszem". Nem hit kérdés. Tudod vagy nem tudod. smile Akik ellene vannak, ők is hiszik, de nem tudják.
De nagyon egyszerű. Kell egy tanulmány, ami bizonyítja azt, hogy kárt okoz. Ha van ilyen, és hiteles, akkor azt fogom mondani én is, hogy nem töltöm bele. De tudtommal nagyon sokszor próbálták már bebizonyítani, és sosem sikerült.


Más:

Rádió felett van 2 db szellőző középen. Az egyik megadta magát, és nem tudom lezárni. Bonyolult a cseréje?

Bocs, de itt kicsit pont fordítva van a sapi.

Annyi történt, hogy pár ember, aki legalább nyomokban átlátja a belsőégésű motorok működését, esetleg pár évet arra cseszett el az életéből, hogy valami közepesen ismert egyetemen gépészetet tanuljon, meg amúgy hobbiból is képes órákon keresztül oszcilloszkóp diagramokat vizsgálni jól és rosszul működő motorok mindenféleféle szenzorjeleiről, pusztán annyit, javasolt:
 - a nevezett terméket az használja aki akarja,
 - mindenki a saját felelősségére,
 - azért ennek lehetnek (mellesleg gépészetileg is megfontolt érvekkel alátámasztott) kockázatai
 - viszonylag kevés a valószínűsége annak, hogy csodákat fog művelni...

Amikor erre az a végső válasz, hogy a csúcstechnikát nem tette tönkre (csak a gsxr hozza azt, amit "csak" gyári olajjal is bármikor hozna),  és kovács kettő béla is garit vállal rá, akkor nyugodtan befejezhetjük ezt a beszélgetést, mert értelmetlen.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 11:04:20 »


Más:

Rádió felett van 2 db szellőző középen. Az egyik megadta magát, és nem tudom lezárni. Bonyolult a cseréje?
-Rádió ki(ha más nincs 4db 60-as szeg)  http://kepfeltoltes.hu/view/151004/20150907_094551_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-középkonzol ki(6 csavar)  http://kepfeltoltes.hu/view/141123/IMG_20140605_153156_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-megtaláltad. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 14:04:57 »

-Rádió ki(ha más nincs 4db 60-as szeg)  http://kepfeltoltes.hu/view/151004/20150907_094551_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-középkonzol ki(6 csavar)  http://kepfeltoltes.hu/view/141123/IMG_20140605_153156_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-megtaláltad. vigyor3

Köszi! worship
Akkor ahogy nézem, ez nem tűnik bonyolultnak, csak a képen látszik annak? vigyor3
igazából a konkrét hiba, hogy hiába zárom le a szellőzőt, nem zárja le. Gondolom mielőtt szétbombázom, nem ártana tudni, mi mennyibe kerülhet legrosszabb esetben. Ha pár 1000-es tétel, akkor inkább megveszem, nem érdekel ha javítható, kicserélem. Mert ha meg cserés, rakhatom össze, és ha megjött az alkatrész, megint szét-össze.
Nem tól-ig tekerhető az egyik felén a nyitó-záró mechanika, hanem körbeforog.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.04 vasárnap, 14:24:40 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 14:22:35 »

nyugodtan befejezhetjük ezt a beszélgetést, mert értelmetlen.

Na látod, ezt én is pontosan így látom. Ezeknek a "hitvitáknak" semmi értelme. A szkeptikus oldal is pontosan kovács kettő bélát linkeli, hogy az öreg akinek sosem volt olajtól mentes a keze megmondta a frankót. Roll Eyes
Evidens, ha gyári olajat 10000km-ként lecseréled lelkiismeretesen, akkor ki fog menni a világból. Senki sem állította, hogy ezek az adalékok csodaszerek. Én úgy gondolom, ha már annyit segít a motornak, hogy kisebb a súrlódás x %-kal amitől "könnyebben" ketyeg a hidegindítást is segítve, és kevesebb hőt termel, már megéri. A többi, mint alacsonyabb fogyasztás, hosszabb olajcsere periódus stb, sosem foglalkoztam. Egyik motorommal sem mentem 12000km-t olajcseréig, csak azért, mert a Prolong tájékoztatón ez van. Ettől függetlenül persze benne lehet, hogy az olaj kevésbé használódik el.
Én is kellően szkeptikus voltam, addig amíg ki nem próbáltam, és persze előtte igen alaposan körbejártam a témát.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 15:24:20 »

Köszi! worship
Akkor ahogy nézem, ez nem tűnik bonyolultnak, csak a képen látszik annak? vigyor3
igazából a konkrét hiba, hogy hiába zárom le a szellőzőt, nem zárja le. Gondolom mielőtt szétbombázom, nem ártana tudni, mi mennyibe kerülhet legrosszabb esetben. Ha pár 1000-es tétel, akkor inkább megveszem, nem érdekel ha javítható, kicserélem. Mert ha meg cserés, rakhatom össze, és ha megjött az alkatrész, megint szét-össze.
Nem tól-ig tekerhető az egyik felén a nyitó-záró mechanika, hanem körbeforog.
Szerintem csak a szélsők vannak külön,a középső konzolban egyben van a kerettel.Próbáld meg a bontósokat ott pár ezresért biztos kapsz.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 17:10:55 »

Szerintem csak a szélsők vannak külön,a középső konzolban egyben van a kerettel.Próbáld meg a bontósokat ott pár ezresért biztos kapsz.
cserélhetőek azok is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 17:14:56 »

cserélhetőek azok is

de az is lehet hogy csak "szétakadt", és egy kis házibarkáccsal javítható
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 20:24:19 »

de az is lehet hogy csak "szétakadt", és egy kis házibarkáccsal javítható

Most voltam kint megnézni tüzetesebben. Sanszos, hogy csak kiakadt, mert a kerék pöcke ép, csak nincs benne az amivel zárni lehet.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 21:00:52 »

Most voltam kint megnézni tüzetesebben. Sanszos, hogy csak kiakadt, mert a kerék pöcke ép, csak nincs benne az amivel zárni lehet.

a művelet szempontjából mindegy. a rádiót ki kell venni....(meg minden mást a környékén)
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 21:41:58 »

cserélhetőek azok is
eljen mint minden és mindenki. hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2015.10.10 szombat, 00:59:27 »

2 hét alatt 1500km-t mentem. Belehúztam. Smiley Egyre jobban szeretem. Cool
Ma Letenyéről visszafelé Pestig (éjjel) 190-es utazóval... Álom ez az autó. taps Fogyasztás beállt, 10,5-11L az átlag, és 190-nél sem ment 10,9 fölé.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2015.10.10 szombat, 07:12:13 »

2 hét alatt 1500km-t mentem. Belehúztam. Smiley Egyre jobban szeretem. Cool
Ma Letenyéről visszafelé Pestig (éjjel) 190-es utazóval... Álom ez az autó. taps Fogyasztás beállt, 10,5-11L az átlag, és 190-nél sem ment 10,9 fölé.


Amit mutat, mert az nem ugrik azonnal.
Számolva több az.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2015.10.10 szombat, 07:17:24 »

Amit mutat, mert az nem ugrik azonnal.
Számolva több az.
Nem feltétlenül. Nekem passau és frankfurt közt 5 személyel és klímával nem ment 10 fölé, pedig siettünk.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2015.10.10 szombat, 10:02:55 »

Nem feltétlenül. Nekem passau és frankfurt közt 5 személyel és klímával nem ment 10 fölé, pedig siettünk.
pedig mentél vagy 80-al mi?! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2015.10.10 szombat, 10:06:15 »

pedig mentél vagy 80-al mi?! eplus2
Persze. mf1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2015.10.10 szombat, 10:06:40 »

Persze. mf1
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2015.10.10 szombat, 11:59:07 »

Amit mutat, mert az nem ugrik azonnal.
Számolva több az.

Városban eddig valós fogyasztásban 11,1-11,5 között mértem. Simán lehet, hogy Pest-Szombathely-Letenye-Pest a nagy tempó ellenére nem ment feljebb 10,9-nél, pedig ha többet fogyasztott, akkor lassan, de biztosan felkúszott volna.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2015.10.10 szombat, 15:51:50 »

Városban eddig valós fogyasztásban 11,1-11,5 között mértem. Simán lehet, hogy Pest-Szombathely-Letenye-Pest a nagy tempó ellenére nem ment feljebb 10,9-nél, pedig ha többet fogyasztott, akkor lassan, de biztosan felkúszott volna.

Simán lehet. Spritmonitoron a legnehezebb lábúnak is csak ilyen a fogyasztása:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/391546.html?cdetail=1

Mondjuk aki 13 litert megetet a v6-al országúton, az vagy rohadtul nem tud vezetni, vagy közveszélyesen vezet, vagy nem jött még rá, hogy nem 2 perc alatt áll át az átlagfogyi mérő Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.10 szombat, 15:54:55 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2015.10.10 szombat, 18:03:46 »

Simán lehet. Spritmonitoron a legnehezebb lábúnak is csak ilyen a fogyasztása:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/391546.html?cdetail=1

Mondjuk aki 13 litert megetet a v6-al országúton, az vagy rohadtul nem tud vezetni, vagy közveszélyesen vezet, vagy nem jött még rá, hogy nem 2 perc alatt áll át az átlagfogyi mérő Roll Eyes
taps Cheesy ez rohadtul tetszik.aki gyorsabb nálad az már közveszélyes?képmutatás.Aki nem vezet portosan,annak semmi szüksége v6-ra. nyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2015.10.10 szombat, 18:29:50 »

Aki nem vezet portosan,annak semmi szüksége v6-ra. nyes Wink

Ahogy tetszik lökni. smile

Képzeljétek, a váltóm is változásokon ment keresztül a tegnapi 190-es utazó óta. Eddig az 1-es eléggé akadozósan vette, volt, hogy csak másodikra (üzem melegen is), de úgy globálisan nem olyan a váltó, mint "kés a vajba". Nem foglalkoztam vele, mert ahogy olvastam, ez ilyen, és a váltóolaj csere sem segít rajta. Viszont a tegnapi út óta valami történt, mert hidegen is olyan, mint "kés a vajba". A műszaki hátteréhez nem értek, csak az érzéseimből tudok következtetéseket levonni.
Egy biztos, óriási pozitívum, és rögtön észrevettem. Ezzel nem ösztökélek senkit a 190-es utazóra több 100 kilométeren keresztül, de valami ennél a tempónál jótékonyan hatott a váltó keménységére.
Mi lehet ennek a műszaki háttere?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2015.10.10 szombat, 19:41:51 »

Sziasztok!

Két dolog miatt kérdezősködnék. Sikerült szinte  teljesen rendberakjam a már majdnem romhalmaz (lelke rendben volt) V6-osom Cheesy Annyiba került a rendberakás mint amennyiért vettem az autót.  nyes
De nem dicsekedni jöttem, csak most már tudok foglakozni "tuninggal" is.
Szóval első kérdésem, hogy használ-e valaki K&N direktszűrőt vagy más márkájú direktszűrőt? Mennyiben változik meg a motor hangja tőle? Érezhető-e valami töblet erő?
Másik kérdésem pedig az lenne, hogy cicceg a fékem. Enyhe fékezéskor ciccegő, nyeszegő hangot ad ki sebesség függvényében más frekvenciával. Bosch fékbetétek voltak Brembo féktárcsákkal. Betéteket cseréltük Textarra, de még mindig műveli. Mi lehet a rossz? És ha a tárcsa, akkor valaki használt-e már lyuggatott tuning féktárcsákat hozzá?

Köszi a helpet előre is. Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2015.10.10 szombat, 20:02:38 »

Nem feltétlenül. Nekem passau és frankfurt közt 5 személyel és klímával nem ment 10 fölé, pedig siettünk.

A 190-nél 10.9 -re írtam.
Te nem mentél 190-el 5 személlyel, klímával.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2015.10.10 szombat, 20:09:59 »

Ahogy tetszik lökni. smile

Képzeljétek, a váltóm is változásokon ment keresztül a tegnapi 190-es utazó óta. Eddig az 1-es eléggé akadozósan vette, volt, hogy csak másodikra (üzem melegen is), de úgy globálisan nem olyan a váltó, mint "kés a vajba". Nem foglalkoztam vele, mert ahogy olvastam, ez ilyen, és a váltóolaj csere sem segít rajta. Viszont a tegnapi út óta valami történt, mert hidegen is olyan, mint "kés a vajba". A műszaki hátteréhez nem értek, csak az érzéseimből tudok következtetéseket levonni.
Egy biztos, óriási pozitívum, és rögtön észrevettem. Ezzel nem ösztökélek senkit a 190-es utazóra több 100 kilométeren keresztül, de valami ennél a tempónál jótékonyan hatott a váltó keménységére.
Mi lehet ennek a műszaki háttere?

Esetleg lett még valami csoda a 190-es tempótól?
Mondjuk megnőtt a mintamélység a gumikon vagy finomabban csukódnak az ajtók, esetleg kényelmesebb az ülés....  eplus2
Azért elég nagy gurítás bemondani 190-et 100 km-en keresztül.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2015.10.10 szombat, 20:58:33 »

Esetleg lett még valami csoda a 190-es tempótól?
Mondjuk megnőtt a mintamélység a gumikon vagy finomabban csukódnak az ajtók, esetleg kényelmesebb az ülés....  eplus2
Azért elég nagy gurítás bemondani 190-et 100 km-en keresztül.  wave

előfordulhat. volt egy alkalom amikor hatvantól a miskolci lejáróig esti (ok, csak 97km)forgalommentes időben 1.6 benzines focus2vel óra szerinti 210+tempomattal tettem meg. természetesen 5 évnél régebben volt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:05:18 »

előfordulhat. volt egy alkalom amikor hatvantól a miskolci lejáróig esti (ok, csak 97km)forgalommentes időben 1.6 benzines focus2vel óra szerinti 210+tempomattal tettem meg. természetesen 5 évnél régebben volt.

Majd ha én kamuzok, te is hidd el..... eplus2

1.6 focus....kínlódás lenne neki a 210 is, hát még a 210+ ...... ~ 100 km   laugh
Zoli, melyik átmulatott estéd után volt ilyen álmod?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:05:33 »

taps Cheesy ez rohadtul tetszik.aki gyorsabb nálad az már közveszélyes?képmutatás.Aki nem vezet portosan,annak semmi szüksége v6-ra. nyes Wink

Arról beszélek, hogy 13-as országúti átlagfogyasztáshoz vagy össze-vissza kell gyorsulgatni, amit nem hiszek, hogy bárki is 10km-nél tovább csinálna. Vagy olyan tempót kell menni ami már rohadtul közveszélyes... de ha gondolod add meg a címed és, hogy a gyereked mikor van az utcán, teszek pár kört az utcátokban 160-200-as tempóval, utána visszatérünk arra, hogy mi a közveszélyes és mi a képmutatás hehe

Amúgy pályán nem nagy cucc a 190-es utazó a v6-al, nem értem mi ok a hitetlenkedésre fejvakaras
Amúgy ha a váltóba nem gyári ford váltóolajat teszel, akkor valamennyivel könnyebb lesz, főleg télen.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.10 szombat, 21:13:23 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:11:25 »

Majd ha én kamuzok, te is hidd el..... eplus2

1.6 focus....kínlódás lenne neki a 210 is, hát még a 210+ ...... ~ 100 km   laugh
Zoli, melyik átmulatott estéd után volt ilyen álmod?  nyes


Biztos diszleksziás és a 120-at 210-nek olvasta.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.