Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:28:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303214 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1950 Dátum:
2015.09.30 szerda, 10:02:16 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.09.30 szerda, 01:47:04
Amúgy az eset ismerete nélkül pont a szervó esetén könnyedén előfordulhat... Az olaj összeszedi a levegő páratartalmát, ez kavitációt okoz, ami elég komoly zajjal tud járni. A kedves felhasználó azt hiszi vége mindennek, holott egy sima olajcserével is minden gondja megszűnt volna.
Sajnos nem, kicserétük a szervó folyadékot, és továbbra se lett jó.
Utána került átmosásra a rendszer, és ment bele a Xado, majd jó is lett, és azóta is jó, lassan 2 éve.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1951 Dátum:
2015.09.30 szerda, 23:31:42 »
Amióta nem tankolok a nálunk levő Agip és OMV kúton 11-11,6L/100km tankolok 300km etapok alatt.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1952 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 12:48:54 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.30 szerda, 23:31:42
Amióta nem tankolok a nálunk levő Agip és OMV kúton 11-11,6L/100km tankolok 300km etapok alatt.
Nem a benzinen múlik, hanem a forgalmi viszonyokon. Az elmúlt időszakban rengeteget mentem országúton. Majdnem a felét éjjel a többi részét délelőtt. Jelenleg 7,7-7,8 az átlag. Mikor gyakrabban voltam városban volt 8,5-ön felül is. Ha beköltöznék Pestre és ott ülnék a dugóban reggel-este akkor meg nyilván még több lenne.
Ha pedig falábú lennék, meglenne a 16 liter is
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1953 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 20:30:07 »
Idézetet írta: D - 2015.10.01 csütörtök, 12:48:54
Nem a benzinen múlik, hanem a forgalmi viszonyokon. Az elmúlt időszakban rengeteget mentem országúton. Majdnem a felét éjjel a többi részét délelőtt. Jelenleg 7,7-7,8 az átlag. Mikor gyakrabban voltam városban volt 8,5-ön felül is. Ha beköltöznék Pestre és ott ülnék a dugóban reggel-este akkor meg nyilván még több lenne.
Ha pedig falábú lennék, meglenne a 16 liter is
Nekem 10.8 most, de a vezetési stílusom mellett, ez több mint jó.
Ebben volt most este M6-on hazafelé döngetés is (170-180), és volt délutáni giga dugó Budán.
Elég papásan vezethetsz ezzel a 7-7,8-as átlaggal.
Én nem kínoznám 2000-3000 fordulaton.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1954 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 22:18:28 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.01 csütörtök, 20:30:07
Nekem 10.8 most, de a vezetési stílusom mellett, ez több mint jó.
Ebben volt most este M6-on hazafelé döngetés is (170-180), és volt délutáni giga dugó Budán.
Elég papásan vezethetsz ezzel a 7-7,8-as átlaggal.
Én nem kínoznám 2000-3000 fordulaton.
Országúton eleve nem nagyon lehet "döngetni". Éjjel meg pláne nem erőlködök. Nincs kedvem szarvast vagy őzet fogni
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1955 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 23:55:48 »
Idézetet írta: D - 2015.10.01 csütörtök, 22:18:28
Országúton eleve nem nagyon lehet "döngetni". Éjjel meg pláne nem erőlködök. Nincs kedvem szarvast vagy őzet fogni
Azt bárhol lehet fogni. Autópályán is. Amikor még meg volt a GSXR az M3 mentünk Miskolc felé (Szilvásvárad). Belső sáv, kényelmes 160-180-as utazó, és mit látunk a két oldalt elválasztó bokros szalagkorlátos részen? Egy vaddisznót.
Nem jött ki elénk, nagy mázlink volt, mindenki elsuhant mellette, de elméletileg egy vadvédő kerítéssel lezárt útszakaszról beszülünk.
Tény, az autóút az eleve melegebb pite. Volt hogy a 2/A-n (akkor még így hívták) Szlovákiából visszafelé sötétben egy őzcsalád vonult át előttünk. Az ütközést csak fékezéssel tudtam elkerülni, és elkerülő manőverrel, de nagyon későn vettem észre a sötétben. A tempó nem volt óriási, ha 150-el megyünk beléjük csapódunk. A 130 pont annyira volt elég, hogy 70-re lassultunk, a gumi fémszálig kopott, a mögöttünk jövő barátaink pedig nem látták mi van, csak a nagy füstöt, amibe belerongyoltak úgy, hogy nem láttak semmit. Ez arra volt elég, hogy az utsó őz farka kb 40cm-re volt a motortól. Az elmúlt 17 évben rengeteg necces szitu volt vadakkal. Egy másik cimbi derékba kapott a Pilisben egy vadkant szintén GSXR-rel. Fejre állt, ő is, és a motor is szaltózott, de hála isten nem lett baja. A vadkan azonnal elpusztult. Ezeket nem tudod kiszámítani. Lehet az a jobb, ha jóval gyorsabb tempót mész, és utánad lép ki az útra, de lehet az, ha papásan vezetsz, és átér előtted. Sok esetben meg tudsz állni, ha jók a reflexeid, de sok esetben semmit sem tudsz tenni, még akkor sem, ha a megengedett sebebesség határon belül közlekedsz.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1956 Dátum:
2015.10.02 péntek, 09:34:27 »
Idézetet írta: Angel - 2015.09.29 kedd, 23:08:20
Miként valósul meg ez az érzés?
Nem nyikorog a motor?
A súrlódást majd akkor érzi az ember amikor a pénztárcába nyúl. Én beletettem a V6-ba, és ami legjobban feltűnt, hogy 160-170 felett eltűnt a motor felől érezhető vibráció, amit jól tudunk, hogy 150.000 km felett már megjelenik, csak ezt sokan nem a motornak akarják betudni. A vízhőfoka kb. 5-6 fokkal vissza eset, ami csak azt jelentheti, hogy a súrlódás csökkent.
Na de mindegy aki nem használta annak varázslat, sarlatánság aki pedig használja annak egy jó segítség.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.02 péntek, 09:38:06 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1957 Dátum:
2015.10.02 péntek, 10:07:38 »
Idézetet írta: brughom - 2015.10.02 péntek, 09:34:27
A súrlódást majd akkor érzi az ember amikor a pénztárcába nyúl. Én beletettem a V6-ba, és ami legjobban feltűnt, hogy 160-170 felett eltűnt a motor felől érezhető vibráció, amit jól tudunk, hogy 150.000 km felett már megjelenik, csak ezt sokan nem a motornak akarják betudni. A vízhőfoka kb. 5-6 fokkal vissza eset, ami csak azt jelentheti, hogy a súrlódás csökkent.
Na de mindegy aki nem használta annak varázslat, sarlatánság aki pedig használja annak egy jó segítség.
A vibrációkat én hírből sem ismerem. Csinálhattam volna úgy is, hogy nem töltöm bele, csak 1 hónap múltán, és össze tudnám hasonlítani, de nekem már eleget bizonyított, és rögtön az elején beletöltöttem. A motorjaimnál amikor megkapták, vissza kellett tekerni az alapjáratot minden esetben, mert 200 fordulattal megemelkedett.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1958 Dátum:
2015.10.02 péntek, 10:33:24 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.02 péntek, 10:07:38
A vibrációkat én hírből sem ismerem. Csinálhattam volna úgy is, hogy nem töltöm bele, csak 1 hónap múltán, és össze tudnám hasonlítani, de nekem már eleget bizonyított, és rögtön az elején beletöltöttem. A motorjaimnál amikor megkapták, vissza kellett tekerni az alapjáratot minden esetben, mert 200 fordulattal megemelkedett.
Hát vibráció alapból van, de a mérnökök sok kis turpissággal kiküszöbölik. Na ezek a turpisságok bírják egy darabig, majd amikor elkezdenek kopni az alkatrészek-
dugattyú, csapács, hajtókar
- megváltozik a motor működése, és csodálkozunk, hogy mi a fene remeg még elől
Itt sokat olvashatsz róla és még sok érdekes dolgot:
http://autopult.hu/magazin/alattomos-gyilkosa-jarmuvunknek-es-a-bennuloket-sem-kimeli-jarmuvibracio.html
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1959 Dátum:
2015.10.02 péntek, 14:34:44 »
Idézetet írta: brughom - 2015.10.02 péntek, 10:33:24
Hát vibráció alapból van, de a mérnökök sok kis turpissággal kiküszöbölik. Na ezek a turpisságok bírják egy darabig, majd amikor elkezdenek kopni az alkatrészek-
dugattyú, csapács, hajtókar
- megváltozik a motor működése, és csodálkozunk, hogy mi a fene remeg még elől
Itt sokat olvashatsz róla és még sok érdekes dolgot:
http://autopult.hu/magazin/alattomos-gyilkosa-jarmuvunknek-es-a-bennuloket-sem-kimeli-jarmuvibracio.html
Ezek a turpisságok a kiegyensúlyozásokban és egyéb rezgéscsökkentő technikákban keresendők, és ezek nem tűnnek el az alkatrészek kopásával
Ha pedig a megnövekedett hézagok, csapágyhézagok már rezonanciát keltenek, akkor az már szerintem nagyobb gond annál, mint hogy egy olajadalékkal próbáljuk eltüntetni.
Egy ilyen adalék valóban elláthatja a reklámozott feladatát, azonban nemhiába nem alkalmazzák a járműgyártók. Káros hatásai is vannak, erről bővebben itt írnak:
http://belsoseg.blog.hu/2008/02/27/miert_nem_probalom_ki_a_prolongot
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1960 Dátum:
2015.10.02 péntek, 17:26:50 »
Hátha valaki más is hasonlóan jár:
Gyújtás kábel csere közben észrevettem, hogy az IMRC rudazat 6. henger felöli műanyag klipje szétporladt, és gyakorlatilag valami gyors-kötözős kókányolás tartotta a helye környékén pár centis holtjátékkal (pl soha nem zárt le). Természetesen sem a unixnak, sem a cromaxnak, de még a kaposvári Ford szerviznek fogalma nem volt az alkatrész létéről, vagy beszerezhetőségéről. A cromax volt olyan kedves, és egész szívósort akart cseréltetni. Végül egy kaposvári bicikliboltban, ahol árulnak mindenféle autópatentet, vettem egy fiát belső kilincsrúd klipet, ami kis reszelgetés után úgy néz ki tökéletesen ellátja a feladatát.
Gyári alkatrész
http://i.ebayimg.com/images/i/251445406726-0-1/s-l1000.jpg
Helyettesítő termék:
http://i.ebayimg.com/00/s/MzIwWDI0MA==/$(KGrHqVHJDEE+YYTcLb4BQ(Cgisdfw~~60_35.JPG
Három méret létezik, a középső kell belőle, és a furatot kell kicsit felbővíteni, meg minimális lapolást reszelni a bepattanó rész alá (max 5 perc meló)
Ára ~100 huf
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1961 Dátum:
2015.10.02 péntek, 18:35:55 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.10.02 péntek, 14:34:44
Ezek a turpisságok a kiegyensúlyozásokban és egyéb rezgéscsökkentő technikákban keresendők, és ezek nem tűnnek el az alkatrészek kopásával
Ha pedig a megnövekedett hézagok, csapágyhézagok már rezonanciát keltenek, akkor az már szerintem nagyobb gond annál, mint hogy egy olajadalékkal próbáljuk eltüntetni.
Egy ilyen adalék valóban elláthatja a reklámozott feladatát, azonban nemhiába nem alkalmazzák a járműgyártók. Káros hatásai is vannak, erről bővebben itt írnak:
http://belsoseg.blog.hu/2008/02/27/miert_nem_probalom_ki_a_prolongot
A prolong olaj adalék, tehát az olajjal reakcióba lép a Xado nem és itt a különbség. De ebből nem akarok vitát nyitni, maradjunk abba, hogy vannak akiknek bevált, és vannak akik ki se próbálnák.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1962 Dátum:
2015.10.02 péntek, 18:50:56 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.10.02 péntek, 14:34:44
Ezek a turpisságok a kiegyensúlyozásokban és egyéb rezgéscsökkentő technikákban keresendők, és ezek nem tűnnek el az alkatrészek kopásával
Ha pedig a megnövekedett hézagok, csapágyhézagok már rezonanciát keltenek, akkor az már szerintem nagyobb gond annál, mint hogy egy olajadalékkal próbáljuk eltüntetni.
Egy ilyen adalék valóban elláthatja a reklámozott feladatát, azonban nemhiába nem alkalmazzák a járműgyártók. Káros hatásai is vannak, erről bővebben itt írnak:
http://belsoseg.blog.hu/2008/02/27/miert_nem_probalom_ki_a_prolongot
Most ez komoly?
Belinkelsz egy Mforce tanfolyamot végzett työtyőt, aki megmondja a frankót, mert ő hallotta, hogy a nagy szaki, akinek sosem volt olajtól mentes a keze, ezt meg azt mondta.
Egyik se próbálta, csak megy a fantáziálás. Mindjárt vissza is kérdeznék... Ha annyira jó hogy a henger falán mikro kráterek vannak a használatból eredendően, mert megül ott az olaj, és jobb a kenés, akkor az új autók hengerfalát miért nem kráteresre csinálják?
Ha a henger fala sérült, csökken a kompresszió, a föld nem hallott még ekkora ostobaságot, hogy ez jó egy autónak, mert az üzem meleg olaj többet ken így hogy befolyik a résekbe.
Nem tesztelnék autóban? Ne teszteljék. Mindenki azt önt bele amit akar. Csak meggyőződésből ne írjanak már ostobaságokat, azért, mert úgy gondolják ez nem jó.
GSXR-be 55000 km-t tettem. Végig Prolongot használtam. Kapott bőszen. Hringen 10000 alatt ritkán váltottam. Az 55000-ből 5000km volt Hring. Amikor eladtam olyan volt a blokk hangja, mint új korában. Ez nem fantazmagória, hanem saját tapasztalat.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1963 Dátum:
2015.10.02 péntek, 23:19:09 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.02 péntek, 18:50:56
Most ez komoly?
Belinkelsz egy Mforce tanfolyamot végzett työtyőt, aki megmondja a frankót, mert ő hallotta, hogy a nagy szaki, akinek sosem volt olajtól mentes a keze, ezt meg azt mondta.
Egyik se próbálta, csak megy a fantáziálás. Mindjárt vissza is kérdeznék... Ha annyira jó hogy a henger falán mikro kráterek vannak a használatból eredendően, mert megül ott az olaj, és jobb a kenés, akkor az új autók hengerfalát miért nem kráteresre csinálják?
Ha a henger fala sérült, csökken a kompresszió, a föld nem hallott még ekkora ostobaságot, hogy ez jó egy autónak, mert az üzem meleg olaj többet ken így hogy befolyik a résekbe.
Nem tesztelnék autóban? Ne teszteljék. Mindenki azt önt bele amit akar. Csak meggyőződésből ne írjanak már ostobaságokat, azért, mert úgy gondolják ez nem jó.
GSXR-be 55000 km-t tettem. Végig Prolongot használtam. Kapott bőszen. Hringen 10000 alatt ritkán váltottam. Az 55000-ből 5000km volt Hring. Amikor eladtam olyan volt a blokk hangja, mint új korában. Ez nem fantazmagória, hanem saját tapasztalat.
Az új autók hengerfalát kráteresre csinálják, és pont.
http://www.mazda-auto.hu/henger-kenes-belso-egesu-motor-motorolaj-gyuru-dugattyu.html
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1964 Dátum:
2015.10.03 szombat, 08:52:48 »
Csak egy vélemény: ha annyira jók lennének ezek a csodaszerek, akkor lehet hogy nem a teleshopban kellene árulni őket.....
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1965 Dátum:
2015.10.03 szombat, 09:34:50 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.10.03 szombat, 08:52:48
Csak egy vélemény: ha annyira jók lennének ezek a csodaszerek, akkor lehet hogy nem a teleshopban kellene árulni őket.....
Aha értem, tehát ha valamit reklámoznak az sz@r.
Aki nem akarja használni az nem veszi meg.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1966 Dátum:
2015.10.03 szombat, 09:37:19 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.10.02 péntek, 23:19:09
Az új autók hengerfalát kráteresre csinálják, és pont.
http://www.mazda-auto.hu/henger-kenes-belso-egesu-motor-motorolaj-gyuru-dugattyu.html
Gondolom nem 2000-es évjáratú autóknál kezdték el ezt a fejlesztést
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1967 Dátum:
2015.10.03 szombat, 10:21:02 »
Idézetet írta: brughom - 2015.10.03 szombat, 09:37:19
Gondolom nem 2000-es évjáratú autóknál kezdték el ezt a fejlesztést
Legalább végigolvashattad volna a cikket, mert így csak butaságokat írsz két hozzászólásonként.
Valóban nem a kétezres években, hanem sokkal régebben (30-as évekre tenném, de ez csak tipp). A honolásnak ez is az egyik célja: a méret, és alaktűrés elérése mellett megfelelően, és egyenletesen strukturált felület hoz létre. Csak 1-2 évtizede motorok teljesítménye még nem követelte meg, azt hogy ezen kívül plusz zsákokat alakítsanak ki. És igen, ha valamivel el tudod tüntetni a kopásnyomokat, az a kenéshez szükséges felületstruktúrát is eltünteti.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1968 Dátum:
2015.10.03 szombat, 13:14:40 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.10.03 szombat, 10:21:02
Legalább végigolvashattad volna a cikket, mert így csak butaságokat írsz két hozzászólásonként.
Valóban nem a kétezres években, hanem sokkal régebben (30-as évekre tenném, de ez csak tipp). A honolásnak ez is az egyik célja: a méret, és alaktűrés elérése mellett megfelelően, és egyenletesen strukturált felület hoz létre. Csak 1-2 évtizede motorok teljesítménye még nem követelte meg, azt hogy ezen kívül plusz zsákokat alakítsanak ki. És igen, ha valamivel el tudod tüntetni a kopásnyomokat, az a kenéshez szükséges felületstruktúrát is eltünteti.
Szerinted ha Prolongot használsz az eltünteti ezeket a direkt erre a célra kialakított hengerfalon lévő marásokat?
Ha azokat is kitöltené, feltöltené, az összes Prolongos autóban,motorban megszorult volna a dugó, hiszen ez azt mutatná, hogy komoly vastagságban hozza létre a védőréteget és tölti ki az egyenletlenségeket. Lehet itt elméletben okosságokat össze-vissza hordani, de ha egy csúcstechnikát felvonultató 1000ccm sportmotornak nem lett baja tőle, és 45e km-nél is gyári kompressziót mértünk, akkor ez az elmélet erősen sántít.
Ráadásul olajfürdős volt a kuplungom is, ha mondd valamit az a név, hogy Erdős Csaba, beszéltem vele mielőtt a motorjaimba kezdtem tölteni, mert kaptam az "okosoktól" a tanácsokat, hogy csúszni fog a kuplungom. Csabi megnyugtatott, hogy nem fog, és az Üstöki Kft is garanciát vállalt rá, hogy minden rendben lesz. Természetesen nem csúszott, és minden rendben volt.
A rémhíreket keltő "elméleti", gyakorlati tapasztalatoktól mentes emberekből Dunát lehet rekeszteni.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.03 szombat, 13:17:19 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1969 Dátum:
2015.10.03 szombat, 16:01:14 »
Idézetet írta: brughom - 2015.10.03 szombat, 09:34:50
Aha értem, tehát ha valamit reklámoznak az sz@r.
Aki nem akarja használni az nem veszi meg.
nem vitatom, de azért lássuk be, hogy a mágikus alakformáló és a tv-s jósgyógyító társaságában futó reklámok szakmaisága nem igényel semmiféle kritikát.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1970 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 01:39:35 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.03 szombat, 13:14:40
Szerinted ha Prolongot használsz az eltünteti ezeket a direkt erre a célra kialakított hengerfalon lévő marásokat?
Ha azokat is kitöltené, feltöltené, az összes Prolongos autóban,motorban megszorult volna a dugó, hiszen ez azt mutatná, hogy komoly vastagságban hozza létre a védőréteget és tölti ki az egyenletlenségeket. Lehet itt elméletben okosságokat össze-vissza hordani, de ha egy csúcstechnikát felvonultató 1000ccm sportmotornak nem lett baja tőle, és 45e km-nél is gyári kompressziót mértünk, akkor ez az elmélet erősen sántít.
Ráadásul olajfürdős volt a kuplungom is, ha mondd valamit az a név, hogy Erdős Csaba, beszéltem vele mielőtt a motorjaimba kezdtem tölteni, mert kaptam az "okosoktól" a tanácsokat, hogy csúszni fog a kuplungom. Csabi megnyugtatott, hogy nem fog, és az Üstöki Kft is garanciát vállalt rá, hogy minden rendben lesz. Természetesen nem csúszott, és minden rendben volt.
A rémhíreket keltő "elméleti", gyakorlati tapasztalatoktól mentes emberekből Dunát lehet rekeszteni.
Nem kell ahhoz rémhírkeltőnek lenni, hogy az ember kételkedjen egy olyan termékben, amit hazugsággal, lefizetett szakértőkkel, és hülyének néző, erőszakos stílusban reklámoznak. Nem tartom valószínűnek, hogy egy adalék, ami bizonyos motoroknál nem okoz problémát, az a világ összes motorkonstrukciójához, és egyéb szerkezetéhez, illetve bármilyen olajtípushoz kockázatmentesen használható.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1971 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 02:19:08 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.10.04 vasárnap, 01:39:35
Nem kell ahhoz rémhírkeltőnek lenni, hogy az ember kételkedjen egy olyan termékben, amit hazugsággal, lefizetett szakértőkkel, és hülyének néző, erőszakos stílusban reklámoznak. Nem tartom valószínűnek, hogy egy adalék, ami bizonyos motoroknál nem okoz problémát, az a világ összes motorkonstrukciójához, és egyéb szerkezetéhez, illetve bármilyen olajtípushoz kockázatmentesen használható.
A kételkedés, és a meggyőződésből hirdetett fals információ két külön dolog. Lehet használni és nem használni. De aki nem próbálta ki, saját egyéni meggyőződésből, ne állítson már olyat, ami nem fedi a valóságot.
Te is azt írod, "nem hiszem". Nem hit kérdés. Tudod vagy nem tudod.
Akik ellene vannak, ők is hiszik, de nem tudják.
De nagyon egyszerű. Kell egy tanulmány, ami bizonyítja azt, hogy kárt okoz. Ha van ilyen, és hiteles, akkor azt fogom mondani én is, hogy nem töltöm bele. De tudtommal nagyon sokszor próbálták már bebizonyítani, és sosem sikerült.
Más:
Rádió felett van 2 db szellőző középen. Az egyik megadta magát, és nem tudom lezárni. Bonyolult a cseréje?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1972 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 08:12:58 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.04 vasárnap, 02:19:08
A kételkedés, és a meggyőződésből hirdetett fals információ két külön dolog. Lehet használni és nem használni. De aki nem próbálta ki, saját egyéni meggyőződésből, ne állítson már olyat, ami nem fedi a valóságot.
Te is azt írod, "nem hiszem". Nem hit kérdés. Tudod vagy nem tudod.
Akik ellene vannak, ők is hiszik, de nem tudják.
De nagyon egyszerű. Kell egy tanulmány, ami bizonyítja azt, hogy kárt okoz. Ha van ilyen, és hiteles, akkor azt fogom mondani én is, hogy nem töltöm bele. De tudtommal nagyon sokszor próbálták már bebizonyítani, és sosem sikerült.
Más:
Rádió felett van 2 db szellőző középen. Az egyik megadta magát, és nem tudom lezárni. Bonyolult a cseréje?
Fordítva ülsz a lovon. Az hogy valami eddig még nem okozott kárt még nem biztos, hogy hasznos. Nekem 305000km van a v6omban és soha semmi mást nem kapott csak a gyári olajat 10000enként. Nem füstöl, nem rezonál, nem hangos és még az olajat sem eszi. Ergó ez jó volt így.
Szellőző: egyben van a rádió keretével, kiszerelése a váltó körüli fedél kiszedésével indul.
Naplózva
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1973 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 10:56:23 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.04 vasárnap, 02:19:08
A kételkedés, és a meggyőződésből hirdetett fals információ két külön dolog. Lehet használni és nem használni. De aki nem próbálta ki, saját egyéni meggyőződésből, ne állítson már olyat, ami nem fedi a valóságot.
Te is azt írod, "nem hiszem". Nem hit kérdés. Tudod vagy nem tudod.
Akik ellene vannak, ők is hiszik, de nem tudják.
De nagyon egyszerű. Kell egy tanulmány, ami bizonyítja azt, hogy kárt okoz. Ha van ilyen, és hiteles, akkor azt fogom mondani én is, hogy nem töltöm bele. De tudtommal nagyon sokszor próbálták már bebizonyítani, és sosem sikerült.
Más:
Rádió felett van 2 db szellőző középen. Az egyik megadta magát, és nem tudom lezárni. Bonyolult a cseréje?
Bocs, de itt kicsit pont fordítva van a sapi.
Annyi történt, hogy pár ember, aki legalább nyomokban átlátja a belsőégésű motorok működését, esetleg pár évet arra cseszett el az életéből, hogy valami közepesen ismert egyetemen gépészetet tanuljon, meg amúgy hobbiból is képes órákon keresztül oszcilloszkóp diagramokat vizsgálni jól és rosszul működő motorok mindenféleféle szenzorjeleiről, pusztán annyit, javasolt:
- a nevezett terméket az használja aki akarja,
- mindenki a saját felelősségére,
- azért ennek lehetnek (mellesleg gépészetileg is megfontolt érvekkel alátámasztott) kockázatai
- viszonylag kevés a valószínűsége annak, hogy csodákat fog művelni...
Amikor erre az a végső válasz, hogy a csúcstechnikát nem tette tönkre (csak a gsxr hozza azt, amit "csak" gyári olajjal is bármikor hozna), és kovács kettő béla is garit vállal rá, akkor nyugodtan befejezhetjük ezt a beszélgetést, mert értelmetlen.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1974 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 11:04:20 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.04 vasárnap, 02:19:08
Más:
Rádió felett van 2 db szellőző középen. Az egyik megadta magát, és nem tudom lezárni. Bonyolult a cseréje?
-Rádió ki(ha más nincs 4db 60-as szeg)
http://kepfeltoltes.hu/view/151004/20150907_094551_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-középkonzol ki(6 csavar)
http://kepfeltoltes.hu/view/141123/IMG_20140605_153156_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-megtaláltad.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1975 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 14:04:57 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.10.04 vasárnap, 11:04:20
-Rádió ki(ha más nincs 4db 60-as szeg) http://kepfeltoltes.hu/view/151004/20150907_094551_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-középkonzol ki(6 csavar) http://kepfeltoltes.hu/view/141123/IMG_20140605_153156_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-megtaláltad.
Köszi!
Akkor ahogy nézem, ez nem tűnik bonyolultnak, csak a képen látszik annak?
igazából a konkrét hiba, hogy hiába zárom le a szellőzőt, nem zárja le. Gondolom mielőtt szétbombázom, nem ártana tudni, mi mennyibe kerülhet legrosszabb esetben. Ha pár 1000-es tétel, akkor inkább megveszem, nem érdekel ha javítható, kicserélem. Mert ha meg cserés, rakhatom össze, és ha megjött az alkatrész, megint szét-össze.
Nem tól-ig tekerhető az egyik felén a nyitó-záró mechanika, hanem körbeforog.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.04 vasárnap, 14:24:40 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1976 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 14:22:35 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.10.04 vasárnap, 10:56:23
nyugodtan befejezhetjük ezt a beszélgetést, mert értelmetlen.
Na látod, ezt én is pontosan így látom. Ezeknek a "hitvitáknak" semmi értelme. A szkeptikus oldal is pontosan kovács kettő bélát linkeli, hogy az öreg akinek sosem volt olajtól mentes a keze megmondta a frankót.
Evidens, ha gyári olajat 10000km-ként lecseréled lelkiismeretesen, akkor ki fog menni a világból. Senki sem állította, hogy ezek az adalékok csodaszerek. Én úgy gondolom, ha már annyit segít a motornak, hogy kisebb a súrlódás x %-kal amitől "könnyebben" ketyeg a hidegindítást is segítve, és kevesebb hőt termel, már megéri. A többi, mint alacsonyabb fogyasztás, hosszabb olajcsere periódus stb, sosem foglalkoztam. Egyik motorommal sem mentem 12000km-t olajcseréig, csak azért, mert a Prolong tájékoztatón ez van. Ettől függetlenül persze benne lehet, hogy az olaj kevésbé használódik el.
Én is kellően szkeptikus voltam, addig amíg ki nem próbáltam, és persze előtte igen alaposan körbejártam a témát.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1977 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 15:24:20 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.04 vasárnap, 14:04:57
Köszi!
Akkor ahogy nézem, ez nem tűnik bonyolultnak, csak a képen látszik annak?
igazából a konkrét hiba, hogy hiába zárom le a szellőzőt, nem zárja le. Gondolom mielőtt szétbombázom, nem ártana tudni, mi mennyibe kerülhet legrosszabb esetben. Ha pár 1000-es tétel, akkor inkább megveszem, nem érdekel ha javítható, kicserélem. Mert ha meg cserés, rakhatom össze, és ha megjött az alkatrész, megint szét-össze.
Nem tól-ig tekerhető az egyik felén a nyitó-záró mechanika, hanem körbeforog.
Szerintem csak a szélsők vannak külön,a középső konzolban egyben van a kerettel.Próbáld meg a bontósokat ott pár ezresért biztos kapsz.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1978 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 17:10:55 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.10.04 vasárnap, 15:24:20
Szerintem csak a szélsők vannak külön,a középső konzolban egyben van a kerettel.Próbáld meg a bontósokat ott pár ezresért biztos kapsz.
cserélhetőek azok is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1979 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 17:14:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.04 vasárnap, 17:10:55
cserélhetőek azok is
de az is lehet hogy csak "szétakadt", és egy kis házibarkáccsal javítható
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1980 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 20:24:19 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.10.04 vasárnap, 17:14:56
de az is lehet hogy csak "szétakadt", és egy kis házibarkáccsal javítható
Most voltam kint megnézni tüzetesebben. Sanszos, hogy csak kiakadt, mert a kerék pöcke ép, csak nincs benne az amivel zárni lehet.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1981 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 21:00:52 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.04 vasárnap, 20:24:19
Most voltam kint megnézni tüzetesebben. Sanszos, hogy csak kiakadt, mert a kerék pöcke ép, csak nincs benne az amivel zárni lehet.
a művelet szempontjából mindegy. a rádiót ki kell venni....(meg minden mást a környékén)
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1982 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 21:41:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.04 vasárnap, 17:10:55
cserélhetőek azok is
mint minden és mindenki.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1983 Dátum:
2015.10.10 szombat, 00:59:27 »
2 hét alatt 1500km-t mentem. Belehúztam.
Egyre jobban szeretem.
Ma Letenyéről visszafelé Pestig (éjjel) 190-es utazóval... Álom ez az autó.
Fogyasztás beállt, 10,5-11L az átlag, és 190-nél sem ment 10,9 fölé.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1984 Dátum:
2015.10.10 szombat, 07:12:13 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.10 szombat, 00:59:27
2 hét alatt 1500km-t mentem. Belehúztam.
Egyre jobban szeretem.
Ma Letenyéről visszafelé Pestig (éjjel) 190-es utazóval... Álom ez az autó.
Fogyasztás beállt, 10,5-11L
az átlag, és 190-nél sem ment 10,9 fölé.
Amit mutat, mert az nem ugrik azonnal.
Számolva több az.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1985 Dátum:
2015.10.10 szombat, 07:17:24 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.10 szombat, 07:12:13
Amit mutat, mert az nem ugrik azonnal.
Számolva több az.
Nem feltétlenül. Nekem passau és frankfurt közt 5 személyel és klímával nem ment 10 fölé, pedig siettünk.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1986 Dátum:
2015.10.10 szombat, 10:02:55 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.10.10 szombat, 07:17:24
Nem feltétlenül. Nekem passau és frankfurt közt 5 személyel és klímával nem ment 10 fölé, pedig siettünk.
pedig mentél vagy 80-al mi?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1987 Dátum:
2015.10.10 szombat, 10:06:15 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.10 szombat, 10:02:55
pedig mentél vagy 80-al mi?!
Persze.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1988 Dátum:
2015.10.10 szombat, 10:06:40 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.10.10 szombat, 10:06:15
Persze.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1989 Dátum:
2015.10.10 szombat, 11:59:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.10 szombat, 07:12:13
Amit mutat, mert az nem ugrik azonnal.
Számolva több az.
Városban eddig valós fogyasztásban 11,1-11,5 között mértem. Simán lehet, hogy Pest-Szombathely-Letenye-Pest a nagy tempó ellenére nem ment feljebb 10,9-nél, pedig ha többet fogyasztott, akkor lassan, de biztosan felkúszott volna.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1990 Dátum:
2015.10.10 szombat, 15:51:50 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.10 szombat, 11:59:07
Városban eddig valós fogyasztásban 11,1-11,5 között mértem. Simán lehet, hogy Pest-Szombathely-Letenye-Pest a nagy tempó ellenére nem ment feljebb 10,9-nél, pedig ha többet fogyasztott, akkor lassan, de biztosan felkúszott volna.
Simán lehet. Spritmonitoron a legnehezebb lábúnak is csak ilyen a fogyasztása:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/391546.html?cdetail=1
Mondjuk aki 13 litert megetet a v6-al országúton, az vagy rohadtul nem tud vezetni, vagy közveszélyesen vezet, vagy nem jött még rá, hogy nem 2 perc alatt áll át az átlagfogyi mérő
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.10 szombat, 15:54:55 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1991 Dátum:
2015.10.10 szombat, 18:03:46 »
Idézetet írta: D - 2015.10.10 szombat, 15:51:50
Simán lehet. Spritmonitoron a legnehezebb lábúnak is csak ilyen a fogyasztása:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/391546.html?cdetail=1
Mondjuk aki 13 litert megetet a v6-al országúton, az vagy rohadtul nem tud vezetni,
vagy közveszélyesen vezet
, vagy nem jött még rá, hogy nem 2 perc alatt áll át az átlagfogyi mérő
ez rohadtul tetszik.aki gyorsabb nálad az már közveszélyes?képmutatás.Aki nem vezet portosan,annak semmi szüksége v6-ra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1992 Dátum:
2015.10.10 szombat, 18:29:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.10 szombat, 18:03:46
Aki nem vezet portosan,annak semmi szüksége v6-ra.
Ahogy tetszik lökni.
Képzeljétek, a váltóm is változásokon ment keresztül a tegnapi 190-es utazó óta. Eddig az 1-es eléggé akadozósan vette, volt, hogy csak másodikra (üzem melegen is), de úgy globálisan nem olyan a váltó, mint "kés a vajba". Nem foglalkoztam vele, mert ahogy olvastam, ez ilyen, és a váltóolaj csere sem segít rajta. Viszont a tegnapi út óta valami történt, mert hidegen is olyan, mint "kés a vajba". A műszaki hátteréhez nem értek, csak az érzéseimből tudok következtetéseket levonni.
Egy biztos, óriási pozitívum, és rögtön észrevettem. Ezzel nem ösztökélek senkit a 190-es utazóra több 100 kilométeren keresztül, de valami ennél a tempónál jótékonyan hatott a váltó keménységére.
Mi lehet ennek a műszaki háttere?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1993 Dátum:
2015.10.10 szombat, 19:41:51 »
Sziasztok!
Két dolog miatt kérdezősködnék. Sikerült szinte teljesen rendberakjam a már majdnem romhalmaz (lelke rendben volt) V6-osom
Annyiba került a rendberakás mint amennyiért vettem az autót.
De nem dicsekedni jöttem, csak most már tudok foglakozni "tuninggal" is.
Szóval első kérdésem, hogy használ-e valaki K&N direktszűrőt vagy más márkájú direktszűrőt? Mennyiben változik meg a motor hangja tőle? Érezhető-e valami töblet erő?
Másik kérdésem pedig az lenne, hogy cicceg a fékem. Enyhe fékezéskor ciccegő, nyeszegő hangot ad ki sebesség függvényében más frekvenciával. Bosch fékbetétek voltak Brembo féktárcsákkal. Betéteket cseréltük Textarra, de még mindig műveli. Mi lehet a rossz? És ha a tárcsa, akkor valaki használt-e már lyuggatott tuning féktárcsákat hozzá?
Köszi a helpet előre is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1994 Dátum:
2015.10.10 szombat, 20:02:38 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.10.10 szombat, 07:17:24
Nem feltétlenül. Nekem passau és frankfurt közt 5 személyel és klímával nem ment 10 fölé, pedig siettünk.
A 190-nél 10.9 -re írtam.
Te nem mentél 190-el 5 személlyel, klímával.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1995 Dátum:
2015.10.10 szombat, 20:09:59 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.10.10 szombat, 18:29:50
Ahogy tetszik lökni.
Képzeljétek, a váltóm is változásokon ment keresztül a tegnapi 190-es utazó óta. Eddig az 1-es eléggé akadozósan vette, volt, hogy csak másodikra (üzem melegen is), de úgy globálisan nem olyan a váltó, mint "kés a vajba". Nem foglalkoztam vele, mert ahogy olvastam, ez ilyen, és a váltóolaj csere sem segít rajta. Viszont a tegnapi út óta valami történt, mert hidegen is olyan, mint "kés a vajba". A műszaki hátteréhez nem értek, csak az érzéseimből tudok következtetéseket levonni.
Egy biztos, óriási pozitívum, és rögtön észrevettem. Ezzel nem ösztökélek senkit a 190-es utazóra több 100 kilométeren keresztül, de valami ennél a tempónál jótékonyan hatott a váltó keménységére.
Mi lehet ennek a műszaki háttere?
Esetleg lett még valami csoda a 190-es tempótól?
Mondjuk megnőtt a mintamélység a gumikon vagy finomabban csukódnak az ajtók, esetleg kényelmesebb az ülés....
Azért elég nagy gurítás bemondani 190-et 100 km-en keresztül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1996 Dátum:
2015.10.10 szombat, 20:58:33 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.10 szombat, 20:09:59
Esetleg lett még valami csoda a 190-es tempótól?
Mondjuk megnőtt a mintamélység a gumikon vagy finomabban csukódnak az ajtók, esetleg kényelmesebb az ülés....
Azért elég nagy gurítás bemondani 190-et 100 km-en keresztül.
előfordulhat. volt egy alkalom amikor hatvantól a miskolci lejáróig esti (ok, csak 97km)forgalommentes időben 1.6 benzines focus2vel óra szerinti 210+tempomattal tettem meg. természetesen 5 évnél régebben volt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1997 Dátum:
2015.10.10 szombat, 21:05:18 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.10.10 szombat, 20:58:33
előfordulhat. volt egy alkalom amikor hatvantól a miskolci lejáróig esti (ok, csak 97km)forgalommentes időben 1.6 benzines focus2vel óra szerinti 210+tempomattal tettem meg. természetesen 5 évnél régebben volt.
Majd ha én kamuzok, te is hidd el.....
1.6 focus....kínlódás lenne neki a 210 is, hát még a 210+ ...... ~ 100 km
Zoli, melyik átmulatott estéd után volt ilyen álmod?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1998 Dátum:
2015.10.10 szombat, 21:05:33 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.10 szombat, 18:03:46
ez rohadtul tetszik.aki gyorsabb nálad az már közveszélyes?képmutatás.Aki nem vezet portosan,annak semmi szüksége v6-ra.
Arról beszélek, hogy 13-as országúti átlagfogyasztáshoz vagy össze-vissza kell gyorsulgatni, amit nem hiszek, hogy bárki is 10km-nél tovább csinálna. Vagy olyan tempót kell menni ami már rohadtul közveszélyes... de ha gondolod add meg a címed és, hogy a gyereked mikor van az utcán, teszek pár kört az utcátokban 160-200-as tempóval, utána visszatérünk arra, hogy mi a közveszélyes és mi a képmutatás
Amúgy pályán nem nagy cucc a 190-es utazó a v6-al, nem értem mi ok a hitetlenkedésre
Amúgy ha a váltóba nem gyári ford váltóolajat teszel, akkor valamennyivel könnyebb lesz, főleg télen.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.10 szombat, 21:13:23 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1999 Dátum:
2015.10.10 szombat, 21:11:25 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.10 szombat, 21:05:18
Majd ha én kamuzok, te is hidd el.....
1.6 focus....kínlódás lenne neki a 210 is, hát még a 210+ ...... ~ 100 km
Zoli, melyik átmulatott estéd után volt ilyen álmod?
Biztos diszleksziás és a 120-at 210-nek olvasta.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ