Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:24:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
54
55
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304769 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2350 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 17:49:43 »
Már megint milyen nagy itt a csend. Jó látni, hogy ennyire nincs mit kérdezni a v6-okkal kapcsolatban, vagyis minden rendben van velük
Más:
webshopokban találkozom néha olyan lehetőséggel, mikor beállítom, hogy milyen autóhoz keresek alkatrészt, hogy Mk3 3.0 v6, de nem ST. Ilyen létezik egyáltalán? Mert a legtöbb webshop nem dob fel ilyen autót, csak 1-2.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 17:51:48 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2351 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 18:23:45 »
Idézetet írta: D - 2016.01.11 hétfő, 17:49:43
Már megint milyen nagy itt a csend. Jó látni, hogy ennyire nincs mit kérdezni a v6-okkal kapcsolatban, vagyis minden rendben van velük
Más:
webshopokban találkozom néha olyan lehetőséggel, mikor beállítom, hogy milyen autóhoz keresek alkatrészt, hogy Mk3 3.0 v6, de nem ST. Ilyen létezik egyáltalán? Mert a legtöbb webshop nem dob fel ilyen autót, csak 1-2.
1.addig jó,amíg nincs vele semmi.de még addig sem,mert tankolni akkor is 2xannyit kell bele.
2.mert kivezetik a webshopok,lassan a forgalomból is.
Remélem mindenki értékeli a viccet,hogy próbálom életbentartani a topicot....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2352 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 18:29:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.11 hétfő, 18:23:45
1.addig jó,amíg nincs vele semmi.de még addig sem,mert tankolni akkor is 2xannyit kell bele.
2.mert kivezetik a webshopok,lassan a forgalomból is.
Remélem mindenki értékeli a viccet,hogy próbálom életbentartani a topicot....
Kíváncsi leszek mit szólsz majd az új V6 biturbóshoz?
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2353 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 18:34:14 »
Idézetet írta: zeix - 2016.01.11 hétfő, 18:29:39
Kíváncsi leszek mit szólsz majd az új V6 biturbóshoz?
az mk5ben?Dízel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2354 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 19:00:16 »
Idézetet írta: D - 2016.01.11 hétfő, 17:49:43
Már megint milyen nagy itt a csend. Jó látni, hogy ennyire nincs mit kérdezni a v6-okkal kapcsolatban, vagyis minden rendben van velük
Más:
webshopokban találkozom néha olyan lehetőséggel, mikor beállítom, hogy milyen autóhoz keresek alkatrészt, hogy Mk3 3.0 v6, de nem ST. Ilyen létezik egyáltalán? Mert a legtöbb webshop nem dob fel ilyen autót, csak 1-2.
Létezik sima(nem ST) 3.0V6, az csak 205 lovas.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2355 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 19:14:53 »
Idézetet írta: D - 2016.01.11 hétfő, 17:49:43
Már megint milyen nagy itt a csend. Jó látni, hogy ennyire nincs mit kérdezni a v6-okkal kapcsolatban, vagyis minden rendben van velük
Más:
webshopokban találkozom néha olyan lehetőséggel, mikor beállítom, hogy milyen autóhoz keresek alkatrészt, hogy Mk3 3.0 v6, de nem ST. Ilyen létezik egyáltalán? Mert a legtöbb webshop nem dob fel ilyen autót, csak 1-2.
igen, pár hétig használtam is egy ilyent titanium 3.0 volt. nagyon zsivány kis paripa.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2356 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 20:04:10 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.11 hétfő, 18:23:45
1.addig jó,amíg nincs vele semmi.de még addig sem,mert tankolni akkor is 2xannyit kell bele.
2.mert kivezetik a webshopok,lassan a forgalomból is.
Remélem mindenki értékeli a viccet,hogy próbálom életbentartani a topicot....
A jó kocsi topicja kong az ürességtől, a rosszaké pörög, mert valakinek mindig van egy nyűgje
Idézetet írta: VZoli - 2016.01.11 hétfő, 19:14:53
igen, pár hétig használtam is egy ilyent titanium 3.0 volt. nagyon zsivány kis paripa.
Kíváncsi lennék egyre, talán annál ritkább mk3 akkor nincs is.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2357 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 20:15:57 »
Idézetet írta: D - 2016.01.11 hétfő, 20:04:10
A jó kocsi topicja kong az ürességtől, a rosszaké pörög, mert valakinek mindig van egy nyűgje
Kíváncsi lennék egyre, talán annál ritkább mk3 akkor nincs is.
Annál azautónál tuti nincs ritkább idehaza. Fullos, fekete titánium volt nagynavival napfénytetővel, fullos bőrrel, fejtámlatvkkel, de sajnos 5ajtóval.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2358 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 20:51:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.11 hétfő, 18:23:45
1.addig jó,amíg nincs vele semmi.de még addig sem,mert tankolni akkor is 2xannyit kell bele.
2.mert kivezetik a webshopok,lassan a forgalomból is.
Remélem mindenki értékeli a viccet,hogy próbálom életbentartani a topicot....
1. Mert jól szív
2. Szeretnék, mert olyan ritkán romlik el, hogy az alkatrész rájuk rohad
3. Mindig tudsz témát találni
Naplózva
mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2359 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 20:56:13 »
Idézetet írta: brughom - 2016.01.11 hétfő, 20:51:32
3. Mindig tudsz témát találni
Persze, hangoskodnia kell, ha már senki nem veszi észre térdmagasságban
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2360 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 22:41:16 »
Idézetet írta: brughom - 2016.01.11 hétfő, 20:51:32
1. Mert jól szív
2. Szeretnék, mert olyan ritkán romlik el, hogy az alkatrész rájuk rohad
3. Mindig tudsz témát találni
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2361 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 23:04:25 »
Majd dobok én fel témát.
Aksit kivettem tegnap délután tölteni. Ma reggel raktam vissza. Azóta érdekesen alakul az alapjáratom. Ha motorfékkel gurulok, fék, majd kuplung be, beesik kb 250-es fordulatra, és innen áll vissza 750-re. Nem fullad le, csak eddig ilyet nem csinált. Aksi töltés előtt 750 alá nem esett 1x sem. Mitől lehet ez? Amit észrevettem aksi töltés utáni pozitívumot, hogy a szervó jobban működik, és csendes lett. Nem tudom mi köze hozzá, de valami biztos van, mert egyből észrevettem.
Az aksit csak holnap tudom kimérni, de ma töltés után autóztam 600km-t, nem volt gond, azon kívül, hogy az alapjárat furcsa lett. Talán kicsit mintha gyengébb is lenne, de el vagyok bizonytalanodva, mert az első indulásnál gyengének éreztem, de nap végére mintha javult volna. Ez az elektronika beállítja magát újra nem tudom miben merül ki. Mindenesetre az M6-on megküldtem neki, 5500-ig forgattam minden fokozatban, de óra szerint 210-nél elvettem. Nem tudom hogy lehet tanítani az elektronikát, gondoltam felszínre hozom az aksi töltés előtti időket, hátha eszébe jut...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 23:06:29 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2362 Dátum:
2016.01.12 kedd, 16:29:32 »
Aksit megmértem, szerintem rendben van. 12.78V. Alapjárat környékén 14,5-15,5V között.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2363 Dátum:
2016.01.12 kedd, 17:45:56 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.12 kedd, 16:29:32
Aksit megmértem, szerintem rendben van. 12.78V. Alapjárat környékén 14,5-15,5V között.
akkor jöhet a generátor javítás.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2364 Dátum:
2016.01.12 kedd, 19:24:01 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.12 kedd, 17:45:56
akkor jöhet a generátor javítás.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Valami magyarázat? Mennyinek kellene lennie?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2365 Dátum:
2016.01.12 kedd, 20:12:28 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.12 kedd, 19:24:01
Valami magyarázat? Mennyinek kellene lennie?
benne van a cikkben.az ingadozást a bronzkefek kopasa okozza és vAgy a csúszó gyűrű.
16v-ig normálisnak mondható a terhelestol függően.amig nem kezd el zavarni hagyd a francba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2366 Dátum:
2016.01.12 kedd, 20:24:25 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.12 kedd, 20:12:28
benne van a cikkben.az ingadozást a bronzkefek kopasa okozza és vAgy a csúszó gyűrű.
16v-ig normálisnak mondható a terhelestol függően.amig nem kezd el zavarni hagyd a francba.
Na majd megmérem stabil alapjáratnál, és fogyasztókkal is. Mert amit mértem, az járó motorral fogyasztók nélküli érték.
Nem hinném, hogy gond lenne a töltéssel, mert a töltés lámpáját sosem látom felvillanni járó motornál.
Ezt a "nem kezd el zavarni" dolgot hogy érted? Milyen hibákat fog produkálni ha már csere érett lesz?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2367 Dátum:
2016.01.12 kedd, 20:28:41 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.12 kedd, 20:24:25
Na majd megmérem stabil alapjáratnál, és fogyasztókkal is. Mert amit mértem, az járó motorral fogyasztók nélküli érték.
Nem hinném, hogy gond lenne a töltéssel, mert a töltés lámpáját sosem látom felvillanni járó motornál.
Ezt a "nem kezd el zavarni" dolgot hogy érted? Milyen hibákat fog produkálni ha már csere érett lesz?
a töltésed rendben van.villogni fognak a fények, sötétben látható zavaro.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2368 Dátum:
2016.01.12 kedd, 20:36:56 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.12 kedd, 20:28:41
a töltésed rendben van.villogni fognak a fények, sötétben látható zavaro.
De ha rendben van, akkor miért írtad, hogy jöhet a generátor javítás?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2369 Dátum:
2016.01.12 kedd, 20:39:11 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.12 kedd, 20:36:56
De ha rendben van, akkor miért írtad, hogy jöhet a generátor javítás?
az ingadozás miatt.de most ezért nehogy rosszat álmodj.nincs baj, foleg amig nem veszed észre a villogast.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2370 Dátum:
2016.01.12 kedd, 21:40:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.12 kedd, 20:39:11
az ingadozás miatt.de most ezért nehogy rosszat álmodj.nincs baj, foleg amig nem veszed észre a villogast.
Villogás eddig semmilyen szinten sem volt.
Gondolom ez csak egy jel, hogy cserés lehet bármikor.
Augusztus közepétől 9000km mentem, ami nem kevés, gondolom gyorsabban lesz cserés az, ami már nem 100%-os.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2371 Dátum:
2016.01.13 szerda, 19:51:34 »
A vezérlés megoldotta az alapjárati furcsaságot, és azt kell hogy mondjam, érezhetően harapósabb is lett!
Csak furi, hogy ehhez ennyi idő kellett, de legalább most már ezt is tudom.
Ma már teljesen jól működött az autó, és nem volt anomália.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2372 Dátum:
2016.01.13 szerda, 19:58:57 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.13 szerda, 19:51:34
A vezérlés megoldotta az alapjárati furcsaságot, és azt kell hogy mondjam, érezhetően harapósabb is lett!
Csak furi, hogy ehhez ennyi idő kellett, de legalább most már ezt is tudom.
Ma már teljesen jól működött az autó, és nem volt anomália.
akkucserekor az ecu-ból elvesznek a "tanult" -tárolt értékek.Lehet,hogy ezt vetted észre,hogy minden alap értéken működött,míg újra fel nem töltődtek az adatok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2373 Dátum:
2016.01.13 szerda, 20:52:57 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.13 szerda, 19:58:57
akkucserekor az ecu-ból elvesznek a "tanult" -tárolt értékek.Lehet,hogy ezt vetted észre,hogy minden alap értéken működött,míg újra fel nem töltődtek az adatok.
Valószínű, de szerintem a "tanult" adatok változtak, mert fürgébb lett. Nem az alap értékhez képest, hanem az aksi töltés előtti időszakhoz képest.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2374 Dátum:
2016.01.13 szerda, 21:05:33 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.13 szerda, 20:52:57
Valószínű, de szerintem a "tanult" adatok változtak, mert fürgébb lett. Nem az alap értékhez képest, hanem az aksi töltés előtti időszakhoz képest.
minimális a változás,inkább korábban volt már lustább.úgy akarom mondani,hogy nem több ló lett,hanem néhány jött vissza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2375 Dátum:
2016.01.13 szerda, 21:07:31 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.13 szerda, 21:05:33
minimális a változás,inkább korábban volt már lustább.úgy akarom mondani,hogy nem több ló lett,hanem néhány jött vissza.
Ezt én is így gondoltam.
Bár a változás annyira apró nem lehet, mert ma már úgy éreztem minden kigyorsításkor, hogy érezhetően javult a teljesítmény.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 21:09:18 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2376 Dátum:
2016.01.13 szerda, 21:08:34 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.13 szerda, 21:07:31
Ezt én is így gondoltam.
és még az is lehet,hogy placebó....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2377 Dátum:
2016.01.13 szerda, 22:02:03 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.13 szerda, 21:08:34
és még az is lehet,hogy placebó....
Kizárt. Egy 2.2 TDCi-t állva hagytam, pedig úgy füstölt mint állat.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2378 Dátum:
2016.01.13 szerda, 22:10:19 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.13 szerda, 22:02:03
Kizárt. Egy 2.2 TDCi-t állva hagytam, pedig úgy füstölt mint állat.
Akkor az nem versenyzett veled. Vagy épp a hibakódokat olvasták ki.
Naplózva
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2379 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 08:05:52 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.13 szerda, 21:07:31
Ezt én is így gondoltam.
Bár a változás annyira apró nem lehet, mert ma már úgy éreztem minden kigyorsításkor, hogy érezhetően javult a teljesítmény.
Bár Mondeóval nincs még tapasztalatom ilyen téren, de az Escort-nál annál több. Akku saru levétel után,mindig nyersebb, fürgébb. Aztán egy idő után visszafogja magát, rááll az én lábam diktálta tempóra...
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2380 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 12:16:45 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2016.01.14 csütörtök, 08:05:52
Bár Mondeóval nincs még tapasztalatom ilyen téren, de az Escort-nál annál több. Akku saru levétel után,mindig nyersebb, fürgébb. Aztán egy idő után visszafogja magát, rááll az én lábam diktálta tempóra...
Ha az én tempómra fog beállni, akkor fürge marad.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2381 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 16:59:47 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.01.13 szerda, 22:10:19
Akkor az nem versenyzett veled. Vagy épp a hibakódokat olvasták ki.
Elvileg 100-ra mindkettő 8,7 alatt gyorsul. Ha a másikban volt még a sofőrön kívül 2 zsák krumpli vagy 2 féldisznó, akkor simán legyorsulhatta
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2382 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 17:03:24 »
Idézetet írta: D - 2016.01.14 csütörtök, 16:59:47
Elvileg 100-ra mindkettő 8,7 alatt gyorsul. Ha a másikban volt még a sofőrön kívül 2 zsák krumpli vagy 2 féldisznó, akkor simán legyorsulhatta
dehogy...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2383 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 17:34:56 »
Idézetet írta: D - 2016.01.14 csütörtök, 16:59:47
Elvileg 100-ra mindkettő 8,7 alatt gyorsul. Ha a másikban volt még a sofőrön kívül 2 zsák krumpli vagy 2 féldisznó, akkor simán legyorsulhatta
Csak el van felejtve, hogy az elektronikám úgy állt be, hogy fél gázzal 7 másodperc...
A dízel meg dízel marad. Kormol, és 2000 felett megáll mint a szög.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2384 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 19:08:41 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.14 csütörtök, 17:34:56
Csak el van felejtve, hogy az elektronikám úgy állt be, hogy fél gázzal 7 másodperc...
A dízel meg dízel marad. Kormol, és 2000 felett megáll mint a szög.
lelép azt téged mint a szög.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2385 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 22:04:17 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.14 csütörtök, 17:03:24
dehogy...
cars-data.com-on ezt írják. Nyilván azok akiknek 2.2-esük van, mást
álmodnak
mondanak.
http://www.cars-data.com/en/ford-mondeo-2.2-tdci-st-specs/15088
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.14 csütörtök, 22:05:48 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2386 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 22:41:52 »
2.5 V6 generátora különbözik a többi benzinesétől? Tippetek van, hol lehet a legolcsóbb? Cromax-nál 102.000.-
Felújítás nem játszik, mert kell az autó, nem tudom letenni napokra.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.14 csütörtök, 22:47:26 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2387 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 23:23:08 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.14 csütörtök, 22:41:52
2.5 V6 generátora különbözik a többi benzinesétől? Tippetek van, hol lehet a legolcsóbb? Cromax-nál 102.000.-
Felújítás nem játszik, mert kell az autó, nem tudom letenni napokra.
Autóbontások topic
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2388 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 23:56:39 »
Idézetet írta: D - 2016.01.14 csütörtök, 23:23:08
Autóbontások topic
Köszi, de ez úgy tűnik kapufa lesz. Régiek a V6 bontások. Vagy 2-3 éves hirdetésnél is lehet sansz?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2389 Dátum:
2016.01.15 péntek, 05:57:33 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.14 csütörtök, 22:41:52
2.5 V6 generátora különbözik a többi benzinesétől? Tippetek van, hol lehet a legolcsóbb? Cromax-nál 102.000.-
Felújítás nem játszik, mert kell az autó, nem tudom letenni napokra.
pedig szerintem csak az játszik.
Begurulsz a Kertész utcába,leveszik a polcról a felújított garanciális generátort 35-40ért.
Megvárhatod,nem kell letenni az autót.
A bontott lutri.
De mitörtént,hogy hirtelen generátor kell?A napokban még nem volt semmi panasz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2390 Dátum:
2016.01.15 péntek, 06:57:15 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.14 csütörtök, 22:41:52
2.5 V6 generátora különbözik a többi benzinesétől? Tippetek van, hol lehet a legolcsóbb? Cromax-nál 102.000.-
Felújítás nem játszik, mert kell az autó, nem tudom letenni napokra.
Különbözik.
A dízelével azonos, cikkszámra is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2391 Dátum:
2016.01.15 péntek, 08:10:17 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.15 péntek, 05:57:33
pedig szerintem csak az játszik.
Begurulsz a Kertész utcába,leveszik a polcról a felújított garanciális generátort 35-40ért.
Megvárhatod,nem kell letenni az autót.
A bontott lutri.
De mitörtént,hogy hirtelen generátor kell?A napokban még nem volt semmi panasz.
Ez a Kertész utcás megoldás jó lehet.
Tegnap a helyzetjelzőm pislákolt az Euro Center mélygarázsban. Egyből eszembe jutott amit mondtál. Közvetlen indítózás után láttam, utána nem de ma üzem meleg motornál, kisimult alapjárattal megmérem. Azért fontos ez mert az elkövetkező 3 hónapban meg kell gondolnom mit veszek az autóba (benzinen kívül, erre mindig lesz
). Ha generátor gond van, akkor inkább ezt oldom meg, mint a világítást, és ez utóbbit majd tavasszal, nyár elején. Vagy fordítva, ezért kell jól döntenem.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2392 Dátum:
2016.01.15 péntek, 08:28:13 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.15 péntek, 06:57:15
Különbözik.
A dízelével azonos, cikkszámra is.
A dízel generátor tudtommal csak a szabadonfutóban különbözik a négyhengeres benzinesétől. A gyári katalógus alapján pedig az automata váltós 2.0 benzinesen is ugyanaz a generátor, mint a dízelen és a V6-on.
Nekem most egy négyhengeres benzines-ről származó generátor van az TDCi-n, hibátlanul működik.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.15 péntek, 08:30:13 írta tpmportal
»
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2393 Dátum:
2016.01.15 péntek, 08:58:21 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.15 péntek, 08:10:17
Ez a Kertész utcás megoldás jó lehet.
Tegnap a helyzetjelzőm pislákolt az Euro Center mélygarázsban. Egyből eszembe jutott amit mondtál. Közvetlen indítózás után láttam, utána nem de ma üzem meleg motornál, kisimult alapjárattal megmérem. Azért fontos ez mert az elkövetkező 3 hónapban meg kell gondolnom mit veszek az autóba (benzinen kívül, erre mindig lesz
). Ha generátor gond van, akkor inkább ezt oldom meg, mint a világítást, és ez utóbbit majd tavasszal, nyár elején. Vagy fordítva, ezért kell jól döntenem.
Ha 14-15v a töltésed, akkor miért foglalkozol a generátor felújítással?Meleg motornál kapcsolj rá több fogyasztót és mérd meg úgy leesik e a töltés.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2394 Dátum:
2016.01.15 péntek, 09:57:37 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2016.01.15 péntek, 08:58:21
Ha 14-15v a töltésed, akkor miért foglalkozol a generátor felújítással?Meleg motornál kapcsolj rá több fogyasztót és mérd meg úgy leesik e a töltés.
Megmértem meleg motornál. Klíma, 2x ülésfűtés, világítás rákapcsolva. 14-14,2V stabilan. Ez most akkor azt jelenti, hogy nincs gond?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2395 Dátum:
2016.01.15 péntek, 10:03:08 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.01.15 péntek, 09:57:37
Megmértem meleg motornál. Klíma, 2x ülésfűtés, világítás rákapcsolva. 14-14,2V stabilan. Ez most akkor azt jelenti, hogy nincs gond?
persze hogy nincs.a villogást a bronzkefék és vagy a csúszógyűrűk kopása okozza.Ha téged ez nem zavar,ezzel a töltéssel nincs gond.Akkor lesz,amikor 16v fölé is beugrik,illetve +-1vnál nagyobb lesz az ingadozás.Azt pedig csak javítással tudod megoldani.Még a probléma előtt vagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2396 Dátum:
2016.01.15 péntek, 10:22:13 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.15 péntek, 10:03:08
persze hogy nincs.a villogást a bronzkefék és vagy a csúszógyűrűk kopása okozza.Ha téged ez nem zavar,ezzel a töltéssel nincs gond.Akkor lesz,amikor 16v fölé is beugrik,illetve +-1vnál nagyobb lesz az ingadozás.Azt pedig csak javítással tudod megoldani.Még a probléma előtt vagy.
Remek. Akkor foglalkozhatok a világítással.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2397 Dátum:
2016.01.15 péntek, 12:16:57 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.01.15 péntek, 08:28:13
A dízel generátor tudtommal csak a szabadonfutóban különbözik a négyhengeres benzinesétől. A gyári katalógus alapján pedig az automata váltós 2.0 benzinesen is ugyanaz a generátor, mint a dízelen és a V6-on.
Nekem most egy négyhengeres benzines-ről származó generátor van az TDCi-n, hibátlanul működik.
Én pedig az eCat alapján írtam. (Ez a gyári alkatrész katalógus..... szóval érdekes.)
A benzineseken van szabadonfutó, kivéve a V6. Tehát a 2.0 automata benzines sem V6.
A V6 és a dízel generátor egyforma (cikkszámra) és a kormányművük is egyforma (cikkszámra). A 4 hengeres benzinesekhez más kormányművet hoz és más generátort.
A gyakorlat szerint simán felszerelhető, mert a forma mindben ugyanaz ill. szabadonfutó +/-.
A töltőfeszültséget pedig úgyis a motorvezérlő szabályozza. (mert ugye a dízelé magasabb, mint a benzinesé)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.15 péntek, 12:29:22 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2398 Dátum:
2016.01.15 péntek, 12:24:53 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.15 péntek, 12:16:57
Én pedig az eCat alapján írtam. (Ez a gyári alkatrész katalógus..... szóval érdekes.)
A benzineseken van szabadonfutó, kivéve a V6. Tehát a 2.0 benzines sem V6.
A V6 és a dízel generátor egyforma (cikkszámra) és a kormányművük is egyforma (cikkszámra). A 4 hengeres benzinesekhez más kormányművet hoz és más generátort.
A gyakorlat szerint simán felszerelhető, mert a forma mindben ugyanaz ill. szabadonfutó +/-.
A töltőfeszültséget pedig úgyis a motorvezérlő szabályozza. (mert ugye a dízelé magasabb, mint a benzinesé)
Én régebbi Microcatből néztem.
Aszerint a manuális váltós 2.0 szabadonfutós. Az automata váltós meg nem, és ugyanaz a cikkszáma, mint a dízel / V6 generátornak.
Aztán lehet azóta változtattak az előíráson, és az automata váltósra is a szabadonfutósat adják.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2399 Dátum:
2016.01.15 péntek, 12:28:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.01.15 péntek, 12:24:53
Én régebbi Microcatből néztem.
Aszerint a manuális váltós 2.0 szabadonfutós. Az automata váltós meg nem, és ugyanaz a cikkszáma, mint a dízel / V6 generátornak.
Aztán lehet azóta változtattak az előíráson, és az automata váltósra is a szabadonfutósat adják.
Felesleges ezen agyalni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
54
55
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ