Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 00:44:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1176305 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 17:49:43 »

Már megint milyen nagy itt a csend. Jó látni, hogy ennyire nincs mit kérdezni a v6-okkal kapcsolatban, vagyis minden rendben van velük  nyes

Más:

webshopokban találkozom néha olyan lehetőséggel, mikor beállítom, hogy milyen autóhoz keresek alkatrészt, hogy Mk3 3.0 v6, de nem ST. Ilyen létezik egyáltalán? Mert a legtöbb webshop nem dob fel ilyen autót, csak 1-2.  fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 17:51:48 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:23:45 »

Már megint milyen nagy itt a csend. Jó látni, hogy ennyire nincs mit kérdezni a v6-okkal kapcsolatban, vagyis minden rendben van velük  nyes

Más:

webshopokban találkozom néha olyan lehetőséggel, mikor beállítom, hogy milyen autóhoz keresek alkatrészt, hogy Mk3 3.0 v6, de nem ST. Ilyen létezik egyáltalán? Mert a legtöbb webshop nem dob fel ilyen autót, csak 1-2.  fejvakaras
1.addig jó,amíg nincs vele semmi.de még addig sem,mert tankolni akkor is 2xannyit kell bele. hehe
2.mert kivezetik a webshopok,lassan a forgalomból is. eplus2

Remélem mindenki értékeli a viccet,hogy próbálom életbentartani a topicot.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:29:39 »

1.addig jó,amíg nincs vele semmi.de még addig sem,mert tankolni akkor is 2xannyit kell bele. hehe
2.mert kivezetik a webshopok,lassan a forgalomból is. eplus2

Remélem mindenki értékeli a viccet,hogy próbálom életbentartani a topicot.... nyes
Smiley
Kíváncsi leszek mit szólsz majd az új V6 biturbóshoz?  nyes
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:34:14 »

Smiley
Kíváncsi leszek mit szólsz majd az új V6 biturbóshoz?  nyes
az mk5ben?Dízel. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 19:00:16 »

Már megint milyen nagy itt a csend. Jó látni, hogy ennyire nincs mit kérdezni a v6-okkal kapcsolatban, vagyis minden rendben van velük  nyes

Más:

webshopokban találkozom néha olyan lehetőséggel, mikor beállítom, hogy milyen autóhoz keresek alkatrészt, hogy Mk3 3.0 v6, de nem ST. Ilyen létezik egyáltalán? Mert a legtöbb webshop nem dob fel ilyen autót, csak 1-2.  fejvakaras


Létezik sima(nem ST) 3.0V6, az csak 205 lovas.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 19:14:53 »

Már megint milyen nagy itt a csend. Jó látni, hogy ennyire nincs mit kérdezni a v6-okkal kapcsolatban, vagyis minden rendben van velük  nyes

Más:

webshopokban találkozom néha olyan lehetőséggel, mikor beállítom, hogy milyen autóhoz keresek alkatrészt, hogy Mk3 3.0 v6, de nem ST. Ilyen létezik egyáltalán? Mert a legtöbb webshop nem dob fel ilyen autót, csak 1-2.  fejvakaras
igen, pár hétig használtam is egy ilyent titanium 3.0 volt. nagyon zsivány kis paripa.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 20:04:10 »

1.addig jó,amíg nincs vele semmi.de még addig sem,mert tankolni akkor is 2xannyit kell bele. hehe
2.mert kivezetik a webshopok,lassan a forgalomból is. eplus2

Remélem mindenki értékeli a viccet,hogy próbálom életbentartani a topicot.... nyes

A jó kocsi topicja kong az ürességtől, a rosszaké pörög, mert valakinek mindig van egy nyűgje hehe

igen, pár hétig használtam is egy ilyent titanium 3.0 volt. nagyon zsivány kis paripa.

Kíváncsi lennék egyre, talán annál ritkább mk3 akkor nincs is.  fejvakaras
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 20:15:57 »

A jó kocsi topicja kong az ürességtől, a rosszaké pörög, mert valakinek mindig van egy nyűgje hehe

Kíváncsi lennék egyre, talán annál ritkább mk3 akkor nincs is.  fejvakaras
Annál azautónál tuti nincs ritkább idehaza. Fullos, fekete  titánium volt nagynavival napfénytetővel, fullos bőrrel, fejtámlatvkkel, de sajnos 5ajtóval.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 20:51:32 »

1.addig jó,amíg nincs vele semmi.de még addig sem,mert tankolni akkor is 2xannyit kell bele. hehe
2.mert kivezetik a webshopok,lassan a forgalomból is. eplus2

Remélem mindenki értékeli a viccet,hogy próbálom életbentartani a topicot.... nyes

1. Mert jól szív  nyes

2. Szeretnék, mert olyan ritkán romlik el, hogy az alkatrész rájuk rohad  taps taps taps

3. Mindig tudsz témát találni  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 20:56:13 »



3. Mindig tudsz témát találni  eplus2 eplus2 eplus2

Persze, hangoskodnia kell, ha már senki nem veszi észre térdmagasságban hehe
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 22:41:16 »

1. Mert jól szív  nyes

2. Szeretnék, mert olyan ritkán romlik el, hogy az alkatrész rájuk rohad  taps taps taps

3. Mindig tudsz témát találni  eplus2 eplus2 eplus2

 vigyor3 nyes
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 23:04:25 »

Majd dobok én fel témát. szomoru1
Aksit kivettem tegnap délután tölteni. Ma reggel raktam vissza. Azóta érdekesen alakul az alapjáratom. Ha motorfékkel gurulok, fék, majd kuplung be, beesik kb 250-es fordulatra, és innen áll vissza 750-re. Nem fullad le, csak eddig ilyet nem csinált. Aksi töltés előtt 750 alá nem esett 1x sem. Mitől lehet ez? Amit észrevettem aksi töltés utáni pozitívumot, hogy a szervó jobban működik, és csendes lett. Nem tudom mi köze hozzá, de valami biztos van, mert egyből észrevettem.
Az aksit csak holnap tudom kimérni, de ma töltés után autóztam 600km-t, nem volt gond, azon kívül, hogy az alapjárat furcsa lett. Talán kicsit mintha gyengébb is lenne, de el vagyok bizonytalanodva, mert az első indulásnál gyengének éreztem, de nap végére mintha javult volna. Ez az elektronika beállítja magát újra nem tudom miben merül ki. Mindenesetre az M6-on megküldtem neki, 5500-ig forgattam minden fokozatban, de óra szerint 210-nél elvettem. Nem tudom hogy lehet tanítani az elektronikát, gondoltam felszínre hozom az aksi töltés előtti időket, hátha eszébe jut... eplus2    
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 23:06:29 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2016.01.12 kedd, 16:29:32 »

Aksit megmértem, szerintem rendben van. 12.78V. Alapjárat környékén 14,5-15,5V között.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2016.01.12 kedd, 17:45:56 »

Aksit megmértem, szerintem rendben van. 12.78V. Alapjárat környékén 14,5-15,5V között.
akkor jöhet a generátor javítás.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2016.01.12 kedd, 19:24:01 »


Valami magyarázat? Mennyinek kellene lennie? szomoru1
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2016.01.12 kedd, 20:12:28 »

Valami magyarázat? Mennyinek kellene lennie? szomoru1
benne van a cikkben.az ingadozást a bronzkefek kopasa okozza és vAgy a csúszó gyűrű.
16v-ig normálisnak mondható a terhelestol függően.amig nem kezd el zavarni hagyd a francba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2016.01.12 kedd, 20:24:25 »

benne van a cikkben.az ingadozást a bronzkefek kopasa okozza és vAgy a csúszó gyűrű.
16v-ig normálisnak mondható a terhelestol függően.amig nem kezd el zavarni hagyd a francba.

Na majd megmérem stabil alapjáratnál, és fogyasztókkal is. Mert amit mértem, az járó motorral fogyasztók nélküli érték.
Nem hinném, hogy gond lenne a töltéssel, mert a töltés lámpáját sosem látom felvillanni járó motornál.
Ezt a "nem kezd el zavarni" dolgot hogy érted? Milyen hibákat fog produkálni ha már csere érett lesz?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2016.01.12 kedd, 20:28:41 »

Na majd megmérem stabil alapjáratnál, és fogyasztókkal is. Mert amit mértem, az járó motorral fogyasztók nélküli érték.
Nem hinném, hogy gond lenne a töltéssel, mert a töltés lámpáját sosem látom felvillanni járó motornál.
Ezt a "nem kezd el zavarni" dolgot hogy érted? Milyen hibákat fog produkálni ha már csere érett lesz?
a töltésed rendben van.villogni fognak a fények, sötétben látható zavaro.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2016.01.12 kedd, 20:36:56 »

a töltésed rendben van.villogni fognak a fények, sötétben látható zavaro.

De ha rendben van, akkor miért írtad, hogy jöhet a generátor javítás?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2016.01.12 kedd, 20:39:11 »

De ha rendben van, akkor miért írtad, hogy jöhet a generátor javítás?
az ingadozás miatt.de most ezért nehogy rosszat álmodj.nincs baj, foleg amig nem veszed észre a villogast.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2016.01.12 kedd, 21:40:33 »

az ingadozás miatt.de most ezért nehogy rosszat álmodj.nincs baj, foleg amig nem veszed észre a villogast.

Villogás eddig semmilyen szinten sem volt.
Gondolom ez csak egy jel, hogy cserés lehet bármikor.
Augusztus közepétől 9000km mentem, ami nem kevés, gondolom gyorsabban lesz cserés az, ami már nem 100%-os.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:51:34 »

A vezérlés megoldotta az alapjárati furcsaságot, és azt kell hogy mondjam, érezhetően harapósabb is lett! taps Csak furi, hogy ehhez ennyi idő kellett, de legalább most már ezt is tudom.
Ma már teljesen jól működött az autó, és nem volt anomália.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:58:57 »

A vezérlés megoldotta az alapjárati furcsaságot, és azt kell hogy mondjam, érezhetően harapósabb is lett! taps Csak furi, hogy ehhez ennyi idő kellett, de legalább most már ezt is tudom.
Ma már teljesen jól működött az autó, és nem volt anomália.
akkucserekor az ecu-ból elvesznek a "tanult" -tárolt értékek.Lehet,hogy ezt vetted észre,hogy minden alap értéken működött,míg újra fel nem töltődtek az adatok. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2016.01.13 szerda, 20:52:57 »

akkucserekor az ecu-ból elvesznek a "tanult" -tárolt értékek.Lehet,hogy ezt vetted észre,hogy minden alap értéken működött,míg újra fel nem töltődtek az adatok. Roll Eyes

Valószínű, de szerintem a "tanult" adatok változtak, mert fürgébb lett. Nem az alap értékhez képest, hanem az aksi töltés előtti időszakhoz képest.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2016.01.13 szerda, 21:05:33 »

Valószínű, de szerintem a "tanult" adatok változtak, mert fürgébb lett. Nem az alap értékhez képest, hanem az aksi töltés előtti időszakhoz képest.
minimális a változás,inkább korábban volt már lustább.úgy akarom mondani,hogy nem több ló lett,hanem néhány jött vissza. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2016.01.13 szerda, 21:07:31 »

minimális a változás,inkább korábban volt már lustább.úgy akarom mondani,hogy nem több ló lett,hanem néhány jött vissza. vigyor3

Ezt én is így gondoltam. Wink Bár a változás annyira apró nem lehet, mert ma már úgy éreztem minden kigyorsításkor, hogy érezhetően javult a teljesítmény.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 21:09:18 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2016.01.13 szerda, 21:08:34 »

Ezt én is így gondoltam. Wink
és még az is lehet,hogy placebó.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2016.01.13 szerda, 22:02:03 »

és még az is lehet,hogy placebó.... eplus2

Kizárt. Egy 2.2 TDCi-t állva hagytam, pedig úgy füstölt mint állat. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2016.01.13 szerda, 22:10:19 »

Kizárt. Egy 2.2 TDCi-t állva hagytam, pedig úgy füstölt mint állat. eplus2
Akkor az nem versenyzett veled. Vagy épp a hibakódokat olvasták ki. eplus2
Naplózva
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 08:05:52 »

Ezt én is így gondoltam. Wink Bár a változás annyira apró nem lehet, mert ma már úgy éreztem minden kigyorsításkor, hogy érezhetően javult a teljesítmény.

Bár Mondeóval nincs még tapasztalatom ilyen téren, de az Escort-nál annál több. Akku saru levétel után,mindig nyersebb, fürgébb. Aztán egy idő után visszafogja magát, rááll az én lábam diktálta tempóra...
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 12:16:45 »

Bár Mondeóval nincs még tapasztalatom ilyen téren, de az Escort-nál annál több. Akku saru levétel után,mindig nyersebb, fürgébb. Aztán egy idő után visszafogja magát, rááll az én lábam diktálta tempóra...

Ha az én tempómra fog beállni, akkor fürge marad. hehe
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 16:59:47 »

Akkor az nem versenyzett veled. Vagy épp a hibakódokat olvasták ki. eplus2

Elvileg 100-ra mindkettő 8,7 alatt gyorsul. Ha a másikban volt még a sofőrön kívül 2 zsák krumpli vagy 2 féldisznó, akkor simán legyorsulhatta Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 17:03:24 »

Elvileg 100-ra mindkettő 8,7 alatt gyorsul. Ha a másikban volt még a sofőrön kívül 2 zsák krumpli vagy 2 féldisznó, akkor simán legyorsulhatta Cheesy
dehogy... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 17:34:56 »

Elvileg 100-ra mindkettő 8,7 alatt gyorsul. Ha a másikban volt még a sofőrön kívül 2 zsák krumpli vagy 2 féldisznó, akkor simán legyorsulhatta Cheesy

Csak el van felejtve, hogy az elektronikám úgy állt be, hogy fél gázzal 7 másodperc... eplus2 A dízel meg dízel marad. Kormol, és 2000 felett megáll mint a szög. hehe
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 19:08:41 »

Csak el van felejtve, hogy az elektronikám úgy állt be, hogy fél gázzal 7 másodperc... eplus2 A dízel meg dízel marad. Kormol, és 2000 felett megáll mint a szög. hehe
laugh lelép azt téged mint a szög. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 22:04:17 »

dehogy... Cheesy

cars-data.com-on ezt írják. Nyilván azok akiknek 2.2-esük van, mást álmodnak mondanak.  hehe

http://www.cars-data.com/en/ford-mondeo-2.2-tdci-st-specs/15088
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.14 csütörtök, 22:05:48 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 22:41:52 »

2.5 V6 generátora különbözik a többi benzinesétől? Tippetek van, hol lehet a legolcsóbb? Cromax-nál 102.000.-
Felújítás nem játszik, mert kell az autó, nem tudom letenni napokra.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.14 csütörtök, 22:47:26 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 23:23:08 »

2.5 V6 generátora különbözik a többi benzinesétől? Tippetek van, hol lehet a legolcsóbb? Cromax-nál 102.000.-
Felújítás nem játszik, mert kell az autó, nem tudom letenni napokra.

Autóbontások topic eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 23:56:39 »

Autóbontások topic eljen

Köszi, de ez úgy tűnik kapufa lesz. Régiek a V6 bontások. Vagy 2-3 éves hirdetésnél is lehet sansz?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2016.01.15 péntek, 05:57:33 »

2.5 V6 generátora különbözik a többi benzinesétől? Tippetek van, hol lehet a legolcsóbb? Cromax-nál 102.000.-
Felújítás nem játszik, mert kell az autó, nem tudom letenni napokra.
pedig szerintem csak az játszik. Roll Eyes

Begurulsz a Kertész utcába,leveszik a polcról a felújított garanciális generátort 35-40ért.
Megvárhatod,nem kell letenni az autót.
A bontott lutri.


De mitörtént,hogy hirtelen generátor kell?A napokban még nem volt semmi panasz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2016.01.15 péntek, 06:57:15 »

2.5 V6 generátora különbözik a többi benzinesétől? Tippetek van, hol lehet a legolcsóbb? Cromax-nál 102.000.-
Felújítás nem játszik, mert kell az autó, nem tudom letenni napokra.

Különbözik.
A dízelével azonos, cikkszámra is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2016.01.15 péntek, 08:10:17 »

pedig szerintem csak az játszik. Roll Eyes

Begurulsz a Kertész utcába,leveszik a polcról a felújított garanciális generátort 35-40ért.
Megvárhatod,nem kell letenni az autót.
A bontott lutri.


De mitörtént,hogy hirtelen generátor kell?A napokban még nem volt semmi panasz.

Ez a Kertész utcás megoldás jó lehet. worship
Tegnap a helyzetjelzőm pislákolt az Euro Center mélygarázsban. Egyből eszembe jutott amit mondtál. Közvetlen indítózás után láttam, utána nem de ma üzem meleg motornál, kisimult alapjárattal megmérem. Azért fontos ez mert az elkövetkező 3 hónapban meg kell gondolnom mit veszek az autóba (benzinen kívül, erre mindig lesz eplus2). Ha generátor gond van, akkor inkább ezt oldom meg, mint a világítást, és ez utóbbit majd tavasszal, nyár elején. Vagy fordítva, ezért kell jól döntenem. Wink
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2016.01.15 péntek, 08:28:13 »

Különbözik.
A dízelével azonos, cikkszámra is.


A dízel generátor tudtommal csak a szabadonfutóban különbözik a négyhengeres benzinesétől. A gyári katalógus alapján pedig az automata váltós 2.0 benzinesen is ugyanaz a generátor, mint a dízelen és a V6-on.

Nekem most egy négyhengeres benzines-ről származó generátor van az TDCi-n, hibátlanul működik.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.15 péntek, 08:30:13 írta tpmportal » Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2016.01.15 péntek, 08:58:21 »

Ez a Kertész utcás megoldás jó lehet. worship
Tegnap a helyzetjelzőm pislákolt az Euro Center mélygarázsban. Egyből eszembe jutott amit mondtál. Közvetlen indítózás után láttam, utána nem de ma üzem meleg motornál, kisimult alapjárattal megmérem. Azért fontos ez mert az elkövetkező 3 hónapban meg kell gondolnom mit veszek az autóba (benzinen kívül, erre mindig lesz eplus2). Ha generátor gond van, akkor inkább ezt oldom meg, mint a világítást, és ez utóbbit majd tavasszal, nyár elején. Vagy fordítva, ezért kell jól döntenem. Wink


Ha 14-15v a töltésed, akkor miért foglalkozol a generátor felújítással?Meleg motornál kapcsolj rá több fogyasztót és mérd meg úgy leesik e a töltés.  wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2016.01.15 péntek, 09:57:37 »


Ha 14-15v a töltésed, akkor miért foglalkozol a generátor felújítással?Meleg motornál kapcsolj rá több fogyasztót és mérd meg úgy leesik e a töltés.  wave

Megmértem meleg motornál. Klíma, 2x ülésfűtés, világítás rákapcsolva. 14-14,2V stabilan. Ez most akkor azt jelenti, hogy nincs gond?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2016.01.15 péntek, 10:03:08 »

Megmértem meleg motornál. Klíma, 2x ülésfűtés, világítás rákapcsolva. 14-14,2V stabilan. Ez most akkor azt jelenti, hogy nincs gond?
persze hogy nincs.a villogást a bronzkefék és vagy a csúszógyűrűk kopása okozza.Ha téged ez nem zavar,ezzel a töltéssel nincs gond.Akkor lesz,amikor 16v fölé is beugrik,illetve +-1vnál nagyobb lesz az ingadozás.Azt pedig csak javítással tudod megoldani.Még a probléma előtt vagy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2016.01.15 péntek, 10:22:13 »

persze hogy nincs.a villogást a bronzkefék és vagy a csúszógyűrűk kopása okozza.Ha téged ez nem zavar,ezzel a töltéssel nincs gond.Akkor lesz,amikor 16v fölé is beugrik,illetve +-1vnál nagyobb lesz az ingadozás.Azt pedig csak javítással tudod megoldani.Még a probléma előtt vagy.

Remek. Akkor foglalkozhatok a világítással. taps
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2016.01.15 péntek, 12:16:57 »

A dízel generátor tudtommal csak a szabadonfutóban különbözik a négyhengeres benzinesétől. A gyári katalógus alapján pedig az automata váltós 2.0 benzinesen is ugyanaz a generátor, mint a dízelen és a V6-on.

Nekem most egy négyhengeres benzines-ről származó generátor van az TDCi-n, hibátlanul működik.

Én pedig az eCat alapján írtam. (Ez a gyári alkatrész katalógus..... szóval érdekes.)
A benzineseken van szabadonfutó, kivéve a V6. Tehát a 2.0 automata benzines sem V6.
A V6 és a dízel generátor egyforma (cikkszámra) és a kormányművük is egyforma (cikkszámra). A 4 hengeres benzinesekhez más kormányművet hoz és más generátort.

A gyakorlat szerint simán felszerelhető, mert a forma mindben ugyanaz ill. szabadonfutó +/-.
A töltőfeszültséget pedig úgyis a motorvezérlő szabályozza. (mert ugye a dízelé magasabb, mint a benzinesé)
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.15 péntek, 12:29:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2016.01.15 péntek, 12:24:53 »

Én pedig az eCat alapján írtam. (Ez a gyári alkatrész katalógus..... szóval érdekes.)
A benzineseken van szabadonfutó, kivéve a V6. Tehát a 2.0 benzines sem V6.
A V6 és a dízel generátor egyforma (cikkszámra) és a kormányművük is egyforma (cikkszámra). A 4 hengeres benzinesekhez más kormányművet hoz és más generátort.

A gyakorlat szerint simán felszerelhető, mert a forma mindben ugyanaz ill. szabadonfutó +/-.
A töltőfeszültséget pedig úgyis a motorvezérlő szabályozza. (mert ugye a dízelé magasabb, mint a benzinesé)

Én régebbi Microcatből néztem.
Aszerint a manuális váltós 2.0 szabadonfutós. Az automata váltós meg nem, és ugyanaz a cikkszáma, mint a dízel / V6 generátornak.
Aztán lehet azóta változtattak az előíráson, és az automata váltósra is a szabadonfutósat adják.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2016.01.15 péntek, 12:28:38 »

Én régebbi Microcatből néztem.
Aszerint a manuális váltós 2.0 szabadonfutós. Az automata váltós meg nem, és ugyanaz a cikkszáma, mint a dízel / V6 generátornak.
Aztán lehet azóta változtattak az előíráson, és az automata váltósra is a szabadonfutósat adják.

Felesleges ezen agyalni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.