Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:25:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1175839 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3000 Dátum: 2016.09.17 szombat, 08:25:03 »

Hali srácok

Kérdés
2.5 v6 mennyire megbizható?? Megéri megvenni vagy inkább keressek egy 2.0 vagy 3.0 v6ot??
Szivesen elolvasok minden kritikát
Köszi előre is

Jó kérdés. Ha jóba nyúlsz bele akkor dicséred, ha nem akkor szidod. Nekem a 2.5-es megbízható worship. Autópályán 200 fölötti átlagsebesség meg se kottyan neki. Fogyasztása láb függő. Nekem 10 körüli, de inkább felette, mert nehéz a lábam  nyes A V6 hang isteni. taps


Amúgy meg minden autó megbízható, ha műszakilag jó állapotban van.



Naplózva

mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3001 Dátum: 2016.09.17 szombat, 10:10:08 »

Jó kérdés. Ha jóba nyúlsz bele akkor dicséred, ha nem akkor szidod. Nekem a 2.5-es megbízható worship. Autópályán 200 fölötti átlagsebesség meg se kottyan neki. Fogyasztása láb függő. Nekem 10 körüli, de inkább felette, mert nehéz a lábam  nyes A V6 hang isteni. taps


Amúgy meg minden autó megbízható, ha műszakilag jó állapotban van.




200as átlag sebességgel 10literes fogyi?  vigyor3 persze vigyor3

pályán, ha utolérsz egy fél-1percig 100-110-el tögymörgőt tudod mennyivel kéne menni, hogy megint 200 legyen az átlag? vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3002 Dátum: 2016.09.17 szombat, 11:58:44 »

200as átlag sebességgel 10literes fogyi?  vigyor3 persze vigyor3

pályán, ha utolérsz egy fél-1percig 100-110-el tögymörgőt tudod mennyivel kéne menni, hogy megint 200 legyen az átlag? vigyor3 vigyor3 vigyor3
méghogy a dízelesek a fogyihuszárok.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3003 Dátum: 2016.09.17 szombat, 12:53:56 »

méghogy a dízelesek a fogyihuszárok.... nyes
nálam van ecsetmosóval működő példány is, kicsit erősebb mint az itteni v6ok nyes nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dawe2
Vendég
« Új hozzászólás #3004 Dátum: 2016.09.17 szombat, 13:19:03 »

Köszi srácok
Kérdés ide
Különlegesebb odafigyelést igényel a motor??
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3005 Dátum: 2016.09.17 szombat, 15:20:21 »

Köszi srácok
Kérdés ide
Különlegesebb odafigyelést igényel a motor??

Annyit egyáltalán nem mint a diesel  eplus2
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3006 Dátum: 2016.09.17 szombat, 15:23:59 »

200as átlag sebességgel 10literes fogyi?  vigyor3 persze vigyor3

pályán, ha utolérsz egy fél-1percig 100-110-el tögymörgőt tudod mennyivel kéne menni, hogy megint 200 legyen az átlag? vigyor3 vigyor3 vigyor3

Hogy is írtam? Nekem 10 körüli, de inkább több  wave

Háát igen, mindig belefutok valamilyen füstölgő autóba  eplus2
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3007 Dátum: 2016.09.17 szombat, 15:26:18 »

nálam van ecsetmosóval működő példány is, kicsit erősebb mint az itteni v6ok nyes nyes vigyor3

Lehet, de ahogy Nagy Ferónak mondták, hogy ő nem tud énekelni, mire azt mondta, idézem: Lehet, de akkor is én vagyok Nagy Feró wave

Tehát lehet, hogy van jobb autód, de az enyém akkor is V6 taps
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3008 Dátum: 2016.09.17 szombat, 15:28:44 »

Köszi srácok
Kérdés ide
Különlegesebb odafigyelést igényel a motor??

Nincs benne turbó, így kevesebb hiba lehetőség.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3009 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:28:13 »

Köszi srácok
Kérdés ide
Különlegesebb odafigyelést igényel a motor??
igen.és sok sok tartalék zsetont.kérdezd csak meg Mátyás kollégát,hogy mennyit nyomott bele ez elmúlt fél-egy évben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3010 Dátum: 2016.09.17 szombat, 22:08:43 »

igen.és sok sok tartalék zsetont.kérdezd csak meg Mátyás kollégát,hogy mennyit nyomott bele ez elmúlt fél-egy évben.

Na jó, de én maximalista vagyok. eplus2
Ettől függetlenül sok kell hozzá, de minden használt autóhoz, ha rendbe akarod kapni. Idén szerintem a kinyomó csapágyam össze fogja magát fosni, így cserélek mindent ami ott van. Kuplung szett + kéttömegű lendkerék. Plusz van még 4db lengéscsillapító + rugó csere. Ebből a kötelező a hátsó lengéscsillapítók + kinyomócsapágy. A többi a maximalizmusom. Roll Eyes

Ha ezeket még idén abszolválom, akkor a 2016-os év megáll 600e-ből, tehát már az elején nem árt havi 50e-et félretenni a kis dobozkába. Grin
Remélem, hogy egyszer eljutok oda, hogy fél évig nem költök rá. De minden jelentkező hibát próbálok minél gyorsabban megoldani. Ha fosnék rá, akkor idén nem költöttem volna, csak max 50e-et, jó magyar szokás szerint, mert amíg gurul, addig nincs gond. hehe
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.17 szombat, 22:14:44 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3011 Dátum: 2016.09.17 szombat, 22:32:13 »

Na jó, de én maximalista vagyok. eplus2
Ettől függetlenül sok kell hozzá, de minden használt autóhoz, ha rendbe akarod kapni. Idén szerintem a kinyomó csapágyam össze fogja magát fosni, így cserélek mindent ami ott van. Kuplung szett + kéttömegű lendkerék. Plusz van még 4db lengéscsillapító + rugó csere. Ebből a kötelező a hátsó lengéscsillapítók + kinyomócsapágy. A többi a maximalizmusom. Roll Eyes

Ha ezeket még idén abszolválom, akkor a 2016-os év megáll 600e-ből, tehát már az elején nem árt havi 50e-et félretenni a kis dobozkába. Grin
Remélem, hogy egyszer eljutok oda, hogy fél évig nem költök rá. De minden jelentkező hibát próbálok minél gyorsabban megoldani. Ha fosnék rá, akkor idén nem költöttem volna, csak max 50e-et, jó magyar szokás szerint, mert amíg gurul, addig nincs gond. hehe
ez van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3012 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 09:45:30 »

Na jó, de én maximalista vagyok. eplus2
Ettől függetlenül sok kell hozzá, de minden használt autóhoz, ha rendbe akarod kapni. Idén szerintem a kinyomó csapágyam össze fogja magát fosni, így cserélek mindent ami ott van. Kuplung szett + kéttömegű lendkerék. Plusz van még 4db lengéscsillapító + rugó csere. Ebből a kötelező a hátsó lengéscsillapítók + kinyomócsapágy. A többi a maximalizmusom. Roll Eyes

Ha ezeket még idén abszolválom, akkor a 2016-os év megáll 600e-ből, tehát már az elején nem árt havi 50e-et félretenni a kis dobozkába. Grin
Remélem, hogy egyszer eljutok oda, hogy fél évig nem költök rá. De minden jelentkező hibát próbálok minél gyorsabban megoldani. Ha fosnék rá, akkor idén nem költöttem volna, csak max 50e-et, jó magyar szokás szerint, mert amíg gurul, addig nincs gond. hehe

De te legalább leírod. Mert hát 200.000 km felett a dieselek is eszik a pénztárcát, de valamiért mindig a V6-nál irosgatnak. ÁLCA  wave Azokban is van kuplung,kerékcsapágy, lengéscsillapitó, stb
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.18 vasárnap, 09:48:30 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3013 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 13:37:20 »

De te legalább leírod. Mert hát 200.000 km felett a dieselek is eszik a pénztárcát, de valamiért mindig a V6-nál irosgatnak. ÁLCA  wave Azokban is van kuplung,kerékcsapágy, lengéscsillapitó, stb

Nincs ezen mit ferdíteni, szépíteni. Tavaly 08.15-12.31 között viszonylag keveset kellett "rálocsolni" (100e környéke). Aztán idén év elejétől átlagban tartom a havi 50-60e-et.
Nem azért mert rossz, hanem mert sok kopó alkatrész most fárad el. Ez nem az autó hibája, hanem azé, akié volt. Csomó minden még gyári benne, amiket már cserélni kellett volna.
1x kell rendbe kapni, csak győzni kell pénzzel.
Ezektől függetlenül még sosem hagyott ott sehol, megbízható, üzembiztos.
Kinyomó sincs a halálán, csak inkább akkor cserélem, amikor van rá, nem pedig amikor összefossa magát a legrosszabbkor, pl. karácsony előtt.
Nem várok meg semmit, hogy a haláltusáját vívja, mert az a legrosszabb. Egyrészt bárhol megállhat, másrészt pedig más alkatrészt is magával ránthat.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #3014 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 15:31:54 »

Nincs ezen mit ferdíteni, szépíteni. Tavaly 08.15-12.31 között viszonylag keveset kellett "rálocsolni" (100e környéke). Aztán idén év elejétől átlagban tartom a havi 50-60e-et.
Nem azért mert rossz, hanem mert sok kopó alkatrész most fárad el. Ez nem az autó hibája, hanem azé, akié volt. Csomó minden még gyári benne, amiket már cserélni kellett volna.
1x kell rendbe kapni, csak győzni kell pénzzel.
Ezektől függetlenül még sosem hagyott ott sehol, megbízható, üzembiztos.
Kinyomó sincs a halálán, csak inkább akkor cserélem, amikor van rá, nem pedig amikor összefossa magát a legrosszabbkor, pl. karácsony előtt.
Nem várok meg semmit, hogy a haláltusáját vívja, mert az a legrosszabb. Egyrészt bárhol megállhat, másrészt pedig más alkatrészt is magával ránthat.

Ezzel egyet tudok érteni, mert én is ilyen vagyok, nem várom meg hogy tönkre menjen, ahogy összejön a pénz, már veszem is és cserélem az alkatrészeket
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3015 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 16:33:22 »

De te legalább leírod. Mert hát 200.000 km felett a dieselek is eszik a pénztárcát, de valamiért mindig a V6-nál irosgatnak. ÁLCA  wave Azokban is van kuplung,kerékcsapágy, lengéscsillapitó, stb
én 200nál kicseréltettem a vezértést vízpumpát,meg amit kellett(hosszbordás szíj garnitúra,olajak,szűrők,szabadonfutó) 100ból.
most 214e,és minden gyári még,kerékcsapágy,gátlók,kuplung,üza rendszer,stb.
de az biztos,hogy ha majd kell,én is kicserélek mindent,ami szükséges,vagy időszerű.majd 3-400e-nél.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3016 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 08:03:28 »

én 200nál kicseréltettem a vezértést vízpumpát,meg amit kellett(hosszbordás szíj garnitúra,olajak,szűrők,szabadonfutó) 100ból.
most 214e,és minden gyári még,kerékcsapágy,gátlók,kuplung,üza rendszer,stb.
de az biztos,hogy ha majd kell,én is kicserélek mindent,ami szükséges,vagy időszerű.majd 3-400e-nél.... eplus2

Csak nehogy egyszerre jöjjön ki a baj.

Egy ismerős szöveg wave     Murphy törvénye szerint „ami elromolhat, az el is romlik”
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3017 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 08:29:25 »

Csak nehogy egyszerre jöjjön ki a baj.

Egy ismerős szöveg wave     Murphy törvénye szerint „ami elromolhat, az el is romlik”

Annyit spórolt, a dízellel, hogy a benya-olaj különbözetben fürdik otthon, mint Dagobert bácsi. eplus2
Egy dízelesnek sosem gond előrántani 4-500e forintot. Elvégre azért van dízeljük, mert remek befektetés. hehe
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #3018 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 11:44:34 »

Nekem lassan 3 éve van meg a v6. Nagyjából normális állapotban vettem meg. Inkább az extrák voltak elhanyagolva. Az üzemanyagon kívül átlag havi 20ezer ment el rá eddig, úgy, hogy ebből egy csomó kiadás nem kopó alkatrész cseréje volt, hanem pl. cserés volt a tolatóradar, nem működött a hifi és ahogy az sok eladó használtautónál "alap" szinte, a klíma sem Cheesy

Ha az embernek van rá havonta egy huszasa, és némi türelme. Egy átlag használt v6-ból, pár hónap alatt egy közel kitűnő állapotú kocsija lehet. Utána eltesz egy 100-ast vész esetére, és boldogan autózhat egy zsír verdával, persze egy jobb autóból le lehet fikázni,(ahogyan szinte bármit, mert ugye mindig van egy "nagyobb hal") Cheesy, de összességében ez egy jó autó, amivel még ma sem ciki megjelenni, sőt, az átlag polágár szemében ez egy nagy valami, ami biztos nem olcsó. Ha meg még ért is egy minimálisan a kocsikhoz, akkor konstatálja, hogy hmm. v6, akkor ez biztos megy is. Persze ha valaki ennyiből kifejezetten villantani akor inkább vegyen alfa 156-ot, de összességében ebben az árban szerintem nagyon jó választás.

Szóval én mindenkinek csak ajánlom  eljen Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.19 hétfő, 11:48:29 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3019 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 11:56:41 »

Nekem lassan 3 éve van meg a v6. Nagyjából normális állapotban vettem meg. Inkább az extrák voltak elhanyagolva. Az üzemanyagon kívül átlag havi 20ezer ment el rá eddig, úgy, hogy ebből egy csomó kiadás nem kopó alkatrész cseréje volt, hanem pl. cserés volt a tolatóradar, nem működött a hifi és ahogy az sok eladó használtautónál "alap" szinte, a klíma sem Cheesy

Ha az embernek van rá havonta egy huszasa, és némi türelme. Egy átlag használt v6-ból, pár hónap alatt egy közel kitűnő állapotú kocsija lehet. Utána eltesz egy 100-ast vész esetére, és boldogan autózhat egy zsír verdával, persze egy jobb autóból le lehet fikázni,(ahogyan szinte bármit, mert ugye mindig van egy "nagyobb hal") Cheesy, de összességében ez egy jó autó, amivel még ma sem ciki megjelenni, sőt, az átlag polágár szemében ez egy nagy valami, ami biztos nem olcsó. Ha meg még ért is egy minimálisan a kocsikhoz, akkor konstatálja, hogy hmm. v6, akkor ez biztos megy is. Persze ha valaki ennyiből kifejezetten villantani akor inkább vegyen alfa 156-ot, de összességében ebben az árban szerintem nagyon jó választás.

Szóval én mindenkinek csak ajánlom  eljen Wink

A hozzászólásoddal teljes mértékben egyet értek  worship
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3020 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 12:36:41 »

Nekem lassan 3 éve van meg a v6. Nagyjából normális állapotban vettem meg. Inkább az extrák voltak elhanyagolva. Az üzemanyagon kívül átlag havi 20ezer ment el rá eddig, úgy, hogy ebből egy csomó kiadás nem kopó alkatrész cseréje volt, hanem pl. cserés volt a tolatóradar, nem működött a hifi és ahogy az sok eladó használtautónál "alap" szinte, a klíma sem Cheesy

Ha az embernek van rá havonta egy huszasa, és némi türelme. Egy átlag használt v6-ból, pár hónap alatt egy közel kitűnő állapotú kocsija lehet. Utána eltesz egy 100-ast vész esetére, és boldogan autózhat egy zsír verdával, persze egy jobb autóból le lehet fikázni,(ahogyan szinte bármit, mert ugye mindig van egy "nagyobb hal") Cheesy, de összességében ez egy jó autó, amivel még ma sem ciki megjelenni, sőt, az átlag polágár szemében ez egy nagy valami, ami biztos nem olcsó. Ha meg még ért is egy minimálisan a kocsikhoz, akkor konstatálja, hogy hmm. v6, akkor ez biztos megy is. Persze ha valaki ennyiből kifejezetten villantani akor inkább vegyen alfa 156-ot, de összességében ebben az árban szerintem nagyon jó választás.

Szóval én mindenkinek csak ajánlom  eljen Wink

Azért a havi 20e, nem hinném, hogy a nagy átlag, főleg vétel után. Csak a gyújtás káblek + gyertyák 50e álltak meg, úgy hogy én raktam be, és nem volt munkadíj. 4db Tárcsa + betét 100e felett munkadíjjal. 2db hátsó kerékcsapágy ABS jeladóval 110e elsők 60e... Szóval a havi átlag 20-ból csak úgy jössz ki, ami megvételkor eleve szinte problémamentes, és költöttek rá bőven és folyamatában. Azért valljuk be, egy 10-14 éves autónál ez erősen lutri, hogy a havi átlag mennyi, és leginkább, hogy meddig. Mert lehet nekem is az első 1,5 év havi 50e lesz tavaly nyártól számolva, de ha rendben lesz, akkor lehet a következő másfél év havi 10e lesz.
Szóval a lényeg, milyen kopó alkatrész cserés, mert vételkor, próbakör alatt ezek többsége nem feltétlen érezhető.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #3021 Dátum: 2016.09.20 kedd, 18:30:43 »

Hi !
És most nem is lehet kapni V6 motoros FL-es jó állapotú autót.
Vagy csak én nem találok ?
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3022 Dátum: 2016.09.20 kedd, 20:53:54 »

Annyit spórolt, a dízellel, hogy a benya-olaj különbözetben fürdik otthon, mint Dagobert bácsi. eplus2
Egy dízelesnek sosem gond előrántani 4-500e forintot. Elvégre azért van dízeljük, mert remek befektetés. hehe
ez így van! csak annyi a hiba,hogy sosem kell kifizetni a spórolt pénzt javításra. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3023 Dátum: 2016.09.20 kedd, 21:01:26 »

Azért a havi 20e, nem hinném, hogy a nagy átlag, főleg vétel után. Csak a gyújtás káblek + gyertyák 50e álltak meg, úgy hogy én raktam be, és nem volt munkadíj. 4db Tárcsa + betét 100e felett munkadíjjal. 2db hátsó kerékcsapágy ABS jeladóval 110e elsők 60e... Szóval a havi átlag 20-ból csak úgy jössz ki, ami megvételkor eleve szinte problémamentes, és költöttek rá bőven és folyamatában. Azért valljuk be, egy 10-14 éves autónál ez erősen lutri, hogy a havi átlag mennyi, és leginkább, hogy meddig. Mert lehet nekem is az első 1,5 év havi 50e lesz tavaly nyártól számolva, de ha rendben lesz, akkor lehet a következő másfél év havi 10e lesz.
Szóval a lényeg, milyen kopó alkatrész cserés, mert vételkor, próbakör alatt ezek többsége nem feltétlen érezhető.
hát ja.ez az,amit szinte senki nem fogad el az "öregebbtől", amikor elmondja előre,hogy erre kell számítani.Mindenki a saját kárán tanul.Pedig a más kárán tanulni sokkal kevesebbe kerül.
nem piszkálás képpen,szóval ne kezdjétek bizonygatni az ellenkezőjét,mert nem kell a vita. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3024 Dátum: 2016.09.20 kedd, 23:36:39 »

hát ja.ez az,amit szinte senki nem fogad el az "öregebbtől", amikor elmondja előre,hogy erre kell számítani.Mindenki a saját kárán tanul.Pedig a más kárán tanulni sokkal kevesebbe kerül.
nem piszkálás képpen,szóval ne kezdjétek bizonygatni az ellenkezőjét,mert nem kell a vita. Wink

De ez nem csak a V6-ra vonatkozik. TDCi-re dettó, csak ott lehet, hogy hosszabb ideig nincs semmi, aztán hirtelen elő kell rántani 5-600e... Roll Eyes
Én még szerencsés vagyok, mert én osztottam be, mikor mire költök, és nem egyben kellett, hanem havi x forintot rááldozni. Azonnali javításom eddig nem volt, ami alapvetően nem hátrány.
Van olyan aki egyből -300e nyit. Elég egy kuplung szett + kéttömegű.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3025 Dátum: 2016.09.20 kedd, 23:53:33 »

De ez nem csak a V6-ra vonatkozik. TDCi-re dettó, csak ott lehet, hogy hosszabb ideig nincs semmi, aztán hirtelen elő kell rántani 5-600e... Roll Eyes
Én még szerencsés vagyok, mert én osztottam be, mikor mire költök, és nem egyben kellett, hanem havi x forintot rááldozni. Azonnali javításom eddig nem volt, ami alapvetően nem hátrány.
Van olyan aki egyből -300e nyit. Elég egy kuplung szett + kéttömegű.
ez a 5-600e olyan szép szám, de ha otthon magadnak szereled mint a v6ot akkor a büdös életben nincs annyi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3026 Dátum: 2016.09.21 szerda, 07:49:00 »

De ez nem csak a V6-ra vonatkozik. TDCi-re dettó, csak ott lehet, hogy hosszabb ideig nincs semmi, aztán hirtelen elő kell rántani 5-600e... Roll Eyes
Én még szerencsés vagyok, mert én osztottam be, mikor mire költök, és nem egyben kellett, hanem havi x forintot rááldozni. Azonnali javításom eddig nem volt, ami alapvetően nem hátrány.
Van olyan aki egyből -300e nyit. Elég egy kuplung szett + kéttömegű.
azt nem vitatom,hogy az idősebb autóra-bármilyen motorral van,már "kell" költeni.de nem cserélsz évente egy kuplungszettet,meg egy üza rendszert.
Arányában kb ennyit költöttél rá a V6-ra eddig.
Amúgy meg természetesen nem baj,amíg bírod "lelkileg". wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3027 Dátum: 2016.09.21 szerda, 07:49:54 »

Hi !
És most nem is lehet kapni V6 motoros FL-es jó állapotú autót.
Vagy csak én nem találok ?
elbontották már az összeset... vigyor3

Gyerekek!ezt nem lehetett kihagyni,magas volt a labda. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3028 Dátum: 2016.09.21 szerda, 08:39:18 »

elbontották már az összeset... vigyor3

Gyerekek!ezt nem lehetett kihagyni,magas volt a labda. nyes

Elbontották, mert mindenki akart a V6-ból egy kis szeletet.



Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3029 Dátum: 2016.09.21 szerda, 08:43:33 »

azt nem vitatom,hogy az idősebb autóra-bármilyen motorral van,már "kell" költeni.de nem cserélsz évente egy kuplungszettet,meg egy üza rendszert.
Arányában kb ennyit költöttél rá a V6-ra eddig.
Amúgy meg természetesen nem baj,amíg bírod "lelkileg". wave

Kuplungot bárki cserélhet évente. Nekem valószínű azért kell, mert amikor vettem, nem mindent cseréltek a megbeszéltek szerint, vagy ha igen, akkor silány minőségre. Sajnos ezt már sosem fogom megtudni, mert ilyen a földön nincs, hogy egy kinyomócsapágy 23e km-t bír. falbav A kereskedés váltig állítja, hogy a megbeszéltek szerint minden ki lett cserélve.
Ettől függetlenül a 2016-os évet valószínűleg ki fogja bírni.
Ha minőségi alkatrészekre vannak cserélve az elhasznált kopó alkatrészek, egy jó időre le van tudva a probléma. Egyszer pedig le fog nullázódni a lista.
15 éves lesz, és amíg csak kopó alkatrész gondok vannak addig nincs gond, mert ezek egyszer elfogynak.
Ami miatt kevésbé megterhelő mentálisan is, hogy vezetési élményben sokat ad. Nem véletlen fogok "V" vonalon maradni Mondi után, és vagy újabb V6 vagy V8 lesz az utód.
 integet2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3030 Dátum: 2016.09.21 szerda, 09:13:15 »

Kuplungot bárki cserélhet évente. Nekem valószínű azért kell, mert amikor vettem, nem mindent cseréltek a megbeszéltek szerint, vagy ha igen, akkor silány minőségre. Sajnos ezt már sosem fogom megtudni, mert ilyen a földön nincs, hogy egy kinyomócsapágy 23e km-t bír. falbav A kereskedés váltig állítja, hogy a megbeszéltek szerint minden ki lett cserélve.
Ettől függetlenül a 2016-os évet valószínűleg ki fogja bírni.
Ha minőségi alkatrészekre vannak cserélve az elhasznált kopó alkatrészek, egy jó időre le van tudva a probléma. Egyszer pedig le fog nullázódni a lista.
15 éves lesz, és amíg csak kopó alkatrész gondok vannak addig nincs gond, mert ezek egyszer elfogynak.
Ami miatt kevésbé megterhelő mentálisan is, hogy vezetési élményben sokat ad. Nem véletlen fogok "V" vonalon maradni Mondi után, és vagy újabb V6 vagy V8 lesz az utód.
 integet2



Én annó Audi A8 vagy S8 4.2-es V8-ast akartam, de a páromnak jobban bejött a mondi alkata- igaz nekem is  nyes- úgyhogy lesz@rom ki mit gondol a fogyasztásról meg a ráfordított pénzről. Aki ilyet vesz tudja mire számol.

A V vonal maradjon meg nálad és mindenkinél aki tiszteli ezen motorokat  worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 09:16:19 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3031 Dátum: 2016.09.21 szerda, 10:28:33 »

Én annó Audi A8 vagy S8 4.2-es V8-ast akartam, de a páromnak jobban bejött a mondi alkata- igaz nekem is  nyes- úgyhogy lesz@rom ki mit gondol a fogyasztásról meg a ráfordított pénzről. Aki ilyet vesz tudja mire számol.

A V vonal maradjon meg nálad és mindenkinél aki tiszteli ezen motorokat  worship
az ember nem tiszteletből vesz autót.józan paraszti ész is elég ahhoz.

tisztelni más.az olyan,amikor látsz egyet,akkor jó hallani,meg jó érezni,de örülni kell annak,hogy nem a tiéd. vigyor3
Amúgy meg volt idő,amikor még in is csak benzinest hajtottam-úgy 13év,szóval nem újdonság amiről ti beszélgettek a v6 kapcsán(pl 740I),csak az már utópia.
Lassan titeket kell tisztelni,hogy ennyire kapaszkodtok abba,ami fáj. Wink worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3032 Dátum: 2016.09.21 szerda, 10:30:38 »

Kuplungot bárki cserélhet évente. Nekem valószínű azért kell, mert amikor vettem, nem mindent cseréltek a megbeszéltek szerint, vagy ha igen, akkor silány minőségre. Sajnos ezt már sosem fogom megtudni, mert ilyen a földön nincs, hogy egy kinyomócsapágy 23e km-t bír. falbav A kereskedés váltig állítja, hogy a megbeszéltek szerint minden ki lett cserélve.
Ettől függetlenül a 2016-os évet valószínűleg ki fogja bírni.
Ha minőségi alkatrészekre vannak cserélve az elhasznált kopó alkatrészek, egy jó időre le van tudva a probléma. Egyszer pedig le fog nullázódni a lista.
15 éves lesz, és amíg csak kopó alkatrész gondok vannak addig nincs gond, mert ezek egyszer elfogynak.
Ami miatt kevésbé megterhelő mentálisan is, hogy vezetési élményben sokat ad. Nem véletlen fogok "V" vonalon maradni Mondi után, és vagy újabb V6 vagy V8 lesz az utód.
 integet2

úgy legyen,de lesz idő,amikor már más lesz majd fontos,vagy fontosabb,mint a V vonal....addigis hajrá modeó. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3033 Dátum: 2016.09.21 szerda, 10:55:39 »

úgy legyen,de lesz idő,amikor már más lesz majd fontos,vagy fontosabb,mint a V vonal....addigis hajrá modeó. eljen

Mi más? Az a bajod, hogy azt gondolod, az a helyes ahogy te döntesz, és ahogy te gondolkodsz, és majd mindenki rájön, ez a helyes út.
Az fel sem merül, hogy nem gondolkozunk egyformán.
Egy ismerősöm most költött 170e egy 1.4 Astra G-re, mert összefosta magát a vezérlés, és a trafó sor. Ennek ellenére check engine baja van, tehát itt még nincs vége, mert az egyik henger nem megy.
Ez az autó mit ad vissza a pénzéért cserébe azon túl, hogy sokat kell költeni rá? Roll Eyes
 
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3034 Dátum: 2016.09.21 szerda, 11:00:15 »

az ember nem tiszteletből vesz autót.józan paraszti ész is elég ahhoz.

tisztelni más.az olyan,amikor látsz egyet,akkor jó hallani,meg jó érezni,de örülni kell annak,hogy nem a tiéd. vigyor3
Amúgy meg volt idő,amikor még in is csak benzinest hajtottam-úgy 13év,szóval nem újdonság amiről ti beszélgettek a v6 kapcsán(pl 740I),csak az már utópia.
Lassan titeket kell tisztelni,hogy ennyire kapaszkodtok abba,ami fáj. Wink worship

Tudod örülök, hogy van V6-om, de sajnálom hogy nincs V8-am.
 Nekem 89-től van jogsim, volt ilyen és olyan autóm is. Diesel, benzines. Kicsi, nagy. Bromedár, meghunyászkodó. Ez van. Az ujjunk se egy forma.
Tellene- mert miért is ne- új autóra, akár dieselre is rinya- de miért?  Kihozom hordom olajcserére jó pénzért nehogy elvesszen a garancia. Tudod végig jártam ezt az utat is, de még egyszer nem kérek belőle. Annak teljes mértékben örülök, hogy neked "űrhajó" van, mert látszódik teljesen elszálltál  wave

A különbség itt rejtőzködik: mi nem sértegetjük addig a dieseleseket, míg ők nem sértegetnek minket. Az utakon ha egy dieseles mondit meglátok szívesen megnézem, főleg ha látom, hogy gazdája van. De az én V6-omat is megnézik dieseles gazdik, ami jól esik. Fordosok vagyunk, szerintem ennyi elég  wave

Én már tiszteletben tartalak azért, hogy mindig ide jössz a V6 fórumra.  worship worship worship
Naplózva

mondejó 2.5 V6
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3035 Dátum: 2016.09.21 szerda, 16:30:54 »

az ember nem tiszteletből vesz autót.józan paraszti ész is elég ahhoz.

tisztelni más.az olyan,amikor látsz egyet,akkor jó hallani,meg jó érezni,de örülni kell annak,hogy nem a tiéd. vigyor3
Amúgy meg volt idő,amikor még in is csak benzinest hajtottam-úgy 13év,szóval nem újdonság amiről ti beszélgettek a v6 kapcsán(pl 740I),csak az már utópia.
Lassan titeket kell tisztelni,hogy ennyire kapaszkodtok abba,ami fáj. Wink worship

Jobb a hibrid, mint a dízel - legalábbis a gyártóknak
Gazdaságosabb a hibrid autó fejlesztése, mint a dízelé
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3036 Dátum: 2016.09.21 szerda, 19:11:52 »


 eljen eljen eljen
Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3037 Dátum: 2016.09.21 szerda, 20:30:57 »

Mi más? Az a bajod, hogy azt gondolod, az a helyes ahogy te döntesz, és ahogy te gondolkodsz, és majd mindenki rájön, ez a helyes út.
Az fel sem merül, hogy nem gondolkozunk egyformán.
Egy ismerősöm most költött 170e egy 1.4 Astra G-re, mert összefosta magát a vezérlés, és a trafó sor. Ennek ellenére check engine baja van, tehát itt még nincs vége, mert az egyik henger nem megy.
Ez az autó mit ad vissza a pénzéért cserébe azon túl, hogy sokat kell költeni rá? Roll Eyes
 
lehet,hogy így gondolod,talán így van,talán nem.majd növekszik a gyerkőc vagy gyerkőcök,és neked is más lesz fontos.de ha nem így lesz,nekem az sem baj.nincsen új a nap alatt.a történelem mindig ismétli önmagát.és ez nem (csak) az én véleményem.
nem a helyes utat  kell a másiktól megtanulni,azt magadnak kell megkeresni.Azt kell kimazsolázni a másik mondanivalójából,hogy mit tudsz abból a saját hasznodra fordítani.a dízel vagy benzin ebből a szempontból pedig tök mind1,hidd el. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3038 Dátum: 2016.09.21 szerda, 20:41:06 »


A különbség itt rejtőzködik: mi nem sértegetjük addig a dieseleseket, míg ők nem sértegetnek minket. Az utakon ha egy dieseles mondit meglátok szívesen megnézem, főleg ha látom, hogy gazdája van. De az én V6-omat is megnézik dieseles gazdik, ami jól esik. Fordosok vagyunk, szerintem ennyi elég  wave


En azert szivesebben gurulok mogotted, mint egy fustokado dizli mogott  vigyor3
Az agyam eldobom mikor a paraxt nyom egy koveret es a kornyeken kipusztul az elovilag, de orul, hogy csak 5 litert zabal... falbav levele szerencsere nincs dizlim, igy "csak" ennyi bajom van vele  vigyor3
En sem a dizliseket sertegetem, meg is nezem ha szep a verda, csak egyszeruen szurja a szemem ez a technologiai zsakutca. Szerencsere mar elindult a kipusztulasa es remelem elobb hal ki mint az elovilag.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3039 Dátum: 2016.09.21 szerda, 20:47:19 »

Tudod örülök, hogy van V6-om, de sajnálom hogy nincs V8-am.
 Nekem 89-től van jogsim, volt ilyen és olyan autóm is. Diesel, benzines. Kicsi, nagy. Bromedár, meghunyászkodó. Ez van. Az ujjunk se egy forma.
Tellene- mert miért is ne- új autóra, akár dieselre is rinya- de miért?  Kihozom hordom olajcserére jó pénzért nehogy elvesszen a garancia. Tudod végig jártam ezt az utat is, de még egyszer nem kérek belőle. Annak teljes mértékben örülök, hogy neked "űrhajó" van, mert látszódik teljesen elszálltál  wave

A különbség itt rejtőzködik: mi nem sértegetjük addig a dieseleseket, míg ők nem sértegetnek minket. Az utakon ha egy dieseles mondit meglátok szívesen megnézem, főleg ha látom, hogy gazdája van. De az én V6-omat is megnézik dieseles gazdik, ami jól esik. Fordosok vagyunk, szerintem ennyi elég  wave

Én már tiszteletben tartalak azért, hogy mindig ide jössz a V6 fórumra.  worship worship worship
Cheesy teljesen elszálltam.ez jó.de "látszik".... eplus2

Nem (csak) sértegetni járok ám én se ide,igaz előfordul,de tisztellek én is benneteket,és igyekszem segíteni is.Nektek azt nehéz elfogadni,hogy nem csak az segítség,ha megmondod valakinek,hogy mitől nem megy a második hengersor gyujtása.Az is segítség,ha valakit arra készítesz fel,hogy ez a tipus sajnos a gatyáját is megeszi,mert bizony sokban van fenntartani egy 15év körüli V6-ot.Nem elriasztás képpen, épp csak annyi a lényege,ha nincs a zsebbe az a lóvé,amit rákell költeni,hogy tuti legyen a verda,akkor felesleges megvenni,mert néhány "fan" csak az "életérzést" szajkózza,hogy az pedig minden pénzt megér.
A mondeókat én is mindig megnézem.Tök mind1,hogy milyen a felirat rajta.Sőt, a V6 hangja kimondottan tetszik.Csak találkoztam már pár kollégával,aki azért nem cserélt rajta bizonyos alkatrészeket,mert nem volt rá zseton.És persze meg is útálta ezért a fordot.Van sokkal több ilyen a dízelesek közt is.Aki megütötte a bokáját valamelyikkel,az már nem lesz hosszú barátság a típussal.

Ez van.Tartsatok ki, hogy legyen az utókornak pár hírmodó! eljen Wink eljen

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3040 Dátum: 2016.09.21 szerda, 20:49:12 »

En azert szivesebben gurulok mogotted, mint egy fustokado dizli mogott  vigyor3
Az agyam eldobom mikor a paraxt nyom egy koveret es a kornyeken kipusztul az elovilag, de orul, hogy csak 5 litert zabal... falbav levele szerencsere nincs dizlim, igy "csak" ennyi bajom van vele  vigyor3
En sem a dizliseket sertegetem, meg is nezem ha szep a verda, csak egyszeruen szurja a szemem ez a technologiai zsakutca. Szerencsere mar elindult a kipusztulasa es remelem elobb hal ki mint az elovilag.
szia Norb!
a tiéd csak az ózont öli meg. eplus2
Amúgy meg figyeld meg,hogy a zsákutcából mekkora főút lesz.A dpf-el már egy dízel sem füstöl.Szóval te szerintem fiat Tipot láthattál.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3041 Dátum: 2016.09.21 szerda, 20:49:44 »

  fejvakarasnemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3042 Dátum: 2016.09.21 szerda, 22:04:09 »

szia Norb!
a tiéd csak az ózont öli meg. eplus2
Amúgy meg figyeld meg,hogy a zsákutcából mekkora főút lesz.A dpf-el már egy dízel sem füstöl.Szóval te szerintem fiat Tipot láthattál.... nyes

dpf-bol meg 4ev utan egy kiutott kazancso...aztan jon a fustokadas  falbav
A dizli eleve halott dolog ma mar, mert talicskazni kell bele a penzt, meg csalni hogy ne fustoljon annyira es legalabb papiron vedje a kornyezetet...
Egyebkent nem tudom, nem lattam a fusttol  vigyor3 falbav
Naplózva

blah blah blah
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3043 Dátum: 2016.09.21 szerda, 23:04:41 »

szia Norb!
a tiéd csak az ózont öli meg. eplus2
Amúgy meg figyeld meg,hogy a zsákutcából mekkora főút lesz.A dpf-el már egy dízel sem füstöl.Szóval te szerintem fiat Tipot láthattál.... nyes

A DPF nem zsákutca? Ha elkezdődik a tisztítási folyamat, de pont akkor, amikor pár km-t mennél, az nettó szopás. Ha nem fejezi be, vagy sokadszorra sem, jön a hibakód...Nem kevesen szívnak a DPF miatt.
Persze Budapest-Bécs távolság biztos optimális a tisztítási folyamatokra, de legyünk őszinték. Szopás.

"A részecskeszűrős autókkal tankolásonként legalább egyszer (tele tankolást feltételezve) járjunk egyet az autópályán, ahol jellemzően 2000-es percenkénti fordulat felett autózunk legalább negyed órán keresztül. Erre azért van szüksége a DPF-nek, mert a tisztításhoz szükséges üzemi körülmények itt állnak elő.
A regeneráció 5-10 perc alatt lezajlik, a folyamat közben a vezetőt egy sárga színű piktogram tájékoztatja arról, hogy a kiégetés folyamatban van. Ez azért fontos, mert a félbehagyott regeneráció csaknem többet árt, mint használ a DPF-nek."


Mint egy tamagochi vazze. hehe  De most akkor ő van értem, vagy én vagyok érte? Roll Eyes


"Mindenek előtt gondoljuk át, hogy a kialakult autóhasználati szokásaink mellett egyáltalán szükségünk van-e a dízel nyújtotta előnyökre, illetve, hogy ki tudjuk-e ezeket aknázni. Segítek: ha nem megyünk havonta legalább 2.000 km-t, ha állandóan városban használjuk az autót, akkor nem. Ha ezekkel rendben vagyunk, akkor vegyünk dízelt, de legyünk elővigyázatosak a vásárlásnál. Minden ilyen vásárlónak azt javaslom, hogy vásárlás előtt vegyen igénybe olyan szolgáltatást, amely képes az ilyesmit is megvizsgálni"


Veszel egy autót, de a sok várost felejtsd el. Megoldás? Vitrinbe vele, és tessék sokat nézegetni. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 23:09:57 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3044 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 07:51:36 »

A DPF nem zsákutca? Ha elkezdődik a tisztítási folyamat, de pont akkor, amikor pár km-t mennél, az nettó szopás. Ha nem fejezi be, vagy sokadszorra sem, jön a hibakód...Nem kevesen szívnak a DPF miatt.
Persze Budapest-Bécs távolság biztos optimális a tisztítási folyamatokra, de legyünk őszinték. Szopás.

"A részecskeszűrős autókkal tankolásonként legalább egyszer (tele tankolást feltételezve) járjunk egyet az autópályán, ahol jellemzően 2000-es percenkénti fordulat felett autózunk legalább negyed órán keresztül. Erre azért van szüksége a DPF-nek, mert a tisztításhoz szükséges üzemi körülmények itt állnak elő.
A regeneráció 5-10 perc alatt lezajlik, a folyamat közben a vezetőt egy sárga színű piktogram tájékoztatja arról, hogy a kiégetés folyamatban van. Ez azért fontos, mert a félbehagyott regeneráció csaknem többet árt, mint használ a DPF-nek."


Mint egy tamagochi vazze. hehe  De most akkor ő van értem, vagy én vagyok érte? Roll Eyes


"Mindenek előtt gondoljuk át, hogy a kialakult autóhasználati szokásaink mellett egyáltalán szükségünk van-e a dízel nyújtotta előnyökre, illetve, hogy ki tudjuk-e ezeket aknázni. Segítek: ha nem megyünk havonta legalább 2.000 km-t, ha állandóan városban használjuk az autót, akkor nem. Ha ezekkel rendben vagyunk, akkor vegyünk dízelt, de legyünk elővigyázatosak a vásárlásnál. Minden ilyen vásárlónak azt javaslom, hogy vásárlás előtt vegyen igénybe olyan szolgáltatást, amely képes az ilyesmit is megvizsgálni"


Veszel egy autót, de a sok várost felejtsd el. Megoldás? Vitrinbe vele, és tessék sokat nézegetni. eplus2
Havonta minimum 2000 km?ne vicceljünk már.ennél többet biciklizem. hehe a városban is tudsz autózni 2000fordulat felett.sőt elmondom,hogy alapjáraton is megy a regeneráció.itt laikusok írnak a regenerációról.
a dpf szűrő tovább bírja,mint egy kettőstömegű kuplung.pont olyan alkatrész mint egy fék.addig működik,amíg tönkre nem megy.Miért gondoljátok,hogy ez is örök időkig fog működni?Az fél tőle,aki nem tudja mi a szerepe,és a működése.Kevesebb odafigyelést igényel,mint a v6 gyujtásrendszere. vigyor3

de isten őrizz,hogy itt ecseteljem a v6 szentéjben a dízel működését,inkább beszélgessünk a hüvelygombáról... zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3045 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 07:56:01 »

dpf-bol meg 4ev utan egy kiutott kazancso...aztan jon a fustokadas  falbav
A dizli eleve halott dolog ma mar, mert talicskazni kell bele a penzt, meg csalni hogy ne fustoljon annyira es legalabb papiron vedje a kornyezetet...
Egyebkent nem tudom, nem lattam a fusttol  vigyor3 falbav

6-7év,500e km van a céges autóinkban,eredeti dpf-el,és működnek,mint a doxa.Füst nincs,te kevered a szezont a fazonnal. nyes
ha majd volt már dízeled,akkor meghallgatom a személyes tapasztalataidat is,mert addig amiről beszélsz sok hülyeséget,azt a neten keringő idióta cikkekből is eltudom olvasni. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3046 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 08:35:42 »

inkább beszélgessünk a hüvelygombáról... zavart2

Érint a téma? hehe Nem tudok hozzászólni, mert engem nem érint. Javaslom keresd fel a nőgyógyászodat, ő jobb tanácsokat fog adni, mint mi. hehe
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3047 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 08:46:16 »

Érint a téma? hehe Nem tudok hozzászólni, mert engem nem érint. Javaslom keresd fel a nőgyógyászodat, ő jobb tanácsokat fog adni, mint mi. hehe

  nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3048 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 09:16:16 »

Cheesy teljesen elszálltam.ez jó.de "látszik".... eplus2

Nem (csak) sértegetni járok ám én se ide,igaz előfordul,de tisztellek én is benneteket,és igyekszem segíteni is.Nektek azt nehéz elfogadni,hogy nem csak az segítség,ha megmondod valakinek,hogy mitől nem megy a második hengersor gyujtása.Az is segítség,ha valakit arra készítesz fel,hogy ez a tipus sajnos a gatyáját is megeszi,mert bizony sokban van fenntartani egy 15év körüli V6-ot.Nem elriasztás képpen, épp csak annyi a lényege,ha nincs a zsebbe az a lóvé,amit rákell költeni,hogy tuti legyen a verda,akkor felesleges megvenni,mert néhány "fan" csak az "életérzést" szajkózza,hogy az pedig minden pénzt megér.
A mondeókat én is mindig megnézem.Tök mind1,hogy milyen a felirat rajta.Sőt, a V6 hangja kimondottan tetszik.Csak találkoztam már pár kollégával,aki azért nem cserélt rajta bizonyos alkatrészeket,mert nem volt rá zseton.És persze meg is útálta ezért a fordot.Van sokkal több ilyen a dízelesek közt is.Aki megütötte a bokáját valamelyikkel,az már nem lesz hosszú barátság a típussal.

Ez van.Tartsatok ki, hogy legyen az utókornak pár hírmodó! eljen Wink eljen



Tudom, hogy nem sértegetni jársz ide gun

Csak tudnám mi az az alkatrész amit nem cseréltek rajta Huh?

Megmaradunk az utókornak, hogy elmondjuk mitől sötétedik az utakon el a nap néha feketére  eplus2

Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3049 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 11:22:02 »

Tudom, hogy nem sértegetni jársz ide gun

Csak tudnám mi az az alkatrész amit nem cseréltek rajta Huh?

Megmaradunk az utókornak, hogy elmondjuk mitől sötétedik az utakon el a nap néha feketére  eplus2


Cheesy ugye, hogy lehet normálisan is ugratni egymást...és tényleg.mitől feketedik a nap feketére? eplus2

amúgy azt a vákumos membránt nem cserélte az illető,ami az injektor sor előtt van az üza rendszerben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.