Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:45:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
54
55
56
57
58
59
60
[
61
]
62
63
64
65
66
67
68
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303578 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3000 Dátum:
2016.09.17 szombat, 08:25:03 »
Idézetet írta: Dawe2 - 2016.09.17 szombat, 06:56:17
Hali srácok
Kérdés
2.5 v6 mennyire megbizható?? Megéri megvenni vagy inkább keressek egy 2.0 vagy 3.0 v6ot??
Szivesen elolvasok minden kritikát
Köszi előre is
Jó kérdés. Ha jóba nyúlsz bele akkor dicséred, ha nem akkor szidod. Nekem a 2.5-es megbízható
. Autópályán 200 fölötti átlagsebesség meg se kottyan neki. Fogyasztása láb függő. Nekem 10 körüli, de inkább felette, mert nehéz a lábam
A V6 hang isteni.
Amúgy meg minden autó megbízható, ha műszakilag jó állapotban van.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3001 Dátum:
2016.09.17 szombat, 10:10:08 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.17 szombat, 08:25:03
Jó kérdés. Ha jóba nyúlsz bele akkor dicséred, ha nem akkor szidod. Nekem a 2.5-es megbízható
. Autópályán 200 fölötti átlagsebesség meg se kottyan neki. Fogyasztása láb függő. Nekem 10 körüli, de inkább felette, mert nehéz a lábam
A V6 hang isteni.
Amúgy meg minden autó megbízható, ha műszakilag jó állapotban van.
200as átlag sebességgel 10literes fogyi?
persze
pályán, ha utolérsz egy fél-1percig 100-110-el tögymörgőt tudod mennyivel kéne menni, hogy megint 200 legyen az átlag?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3002 Dátum:
2016.09.17 szombat, 11:58:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.17 szombat, 10:10:08
200as átlag sebességgel 10literes fogyi?
persze
pályán, ha utolérsz egy fél-1percig 100-110-el tögymörgőt tudod mennyivel kéne menni, hogy megint 200 legyen az átlag?
méghogy a dízelesek a fogyihuszárok....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3003 Dátum:
2016.09.17 szombat, 12:53:56 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.17 szombat, 11:58:44
méghogy a dízelesek a fogyihuszárok....
nálam van ecsetmosóval működő példány is, kicsit erősebb mint az itteni v6ok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dawe2
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3004 Dátum:
2016.09.17 szombat, 13:19:03 »
Köszi srácok
Kérdés ide
Különlegesebb odafigyelést igényel a motor??
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3005 Dátum:
2016.09.17 szombat, 15:20:21 »
Idézetet írta: Dawe2 - 2016.09.17 szombat, 13:19:03
Köszi srácok
Kérdés ide
Különlegesebb odafigyelést igényel a motor??
Annyit egyáltalán nem mint a diesel
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3006 Dátum:
2016.09.17 szombat, 15:23:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.17 szombat, 10:10:08
200as átlag sebességgel 10literes fogyi?
persze
pályán, ha utolérsz egy fél-1percig 100-110-el tögymörgőt tudod mennyivel kéne menni, hogy megint 200 legyen az átlag?
Hogy is írtam? Nekem 10 körüli, de inkább több
Háát igen, mindig belefutok valamilyen füstölgő autóba
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3007 Dátum:
2016.09.17 szombat, 15:26:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.17 szombat, 12:53:56
nálam van ecsetmosóval működő példány is, kicsit erősebb mint az itteni v6ok
Lehet, de ahogy Nagy Ferónak mondták, hogy ő nem tud énekelni, mire azt mondta, idézem: Lehet, de akkor is én vagyok Nagy Feró
Tehát lehet, hogy van jobb autód, de az enyém akkor is V6
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3008 Dátum:
2016.09.17 szombat, 15:28:44 »
Idézetet írta: Dawe2 - 2016.09.17 szombat, 13:19:03
Köszi srácok
Kérdés ide
Különlegesebb odafigyelést igényel a motor??
Nincs benne turbó, így kevesebb hiba lehetőség.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3009 Dátum:
2016.09.17 szombat, 20:28:13 »
Idézetet írta: Dawe2 - 2016.09.17 szombat, 13:19:03
Köszi srácok
Kérdés ide
Különlegesebb odafigyelést igényel a motor??
igen.és sok sok tartalék zsetont.kérdezd csak meg Mátyás kollégát,hogy mennyit nyomott bele ez elmúlt fél-egy évben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3010 Dátum:
2016.09.17 szombat, 22:08:43 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.17 szombat, 20:28:13
igen.és sok sok tartalék zsetont.kérdezd csak meg Mátyás kollégát,hogy mennyit nyomott bele ez elmúlt fél-egy évben.
Na jó, de én maximalista vagyok.
Ettől függetlenül sok kell hozzá, de minden használt autóhoz, ha rendbe akarod kapni. Idén szerintem a kinyomó csapágyam össze fogja magát fosni, így cserélek mindent ami ott van. Kuplung szett + kéttömegű lendkerék. Plusz van még 4db lengéscsillapító + rugó csere. Ebből a kötelező a hátsó lengéscsillapítók + kinyomócsapágy. A többi a maximalizmusom.
Ha ezeket még idén abszolválom, akkor a 2016-os év megáll 600e-ből, tehát már az elején nem árt havi 50e-et félretenni a kis dobozkába.
Remélem, hogy egyszer eljutok oda, hogy fél évig nem költök rá. De minden jelentkező hibát próbálok minél gyorsabban megoldani. Ha fosnék rá, akkor idén nem költöttem volna, csak max 50e-et, jó magyar szokás szerint, mert amíg gurul, addig nincs gond.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.17 szombat, 22:14:44 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3011 Dátum:
2016.09.17 szombat, 22:32:13 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.17 szombat, 22:08:43
Na jó, de én maximalista vagyok.
Ettől függetlenül sok kell hozzá, de minden használt autóhoz, ha rendbe akarod kapni. Idén szerintem a kinyomó csapágyam össze fogja magát fosni, így cserélek mindent ami ott van. Kuplung szett + kéttömegű lendkerék. Plusz van még 4db lengéscsillapító + rugó csere. Ebből a kötelező a hátsó lengéscsillapítók + kinyomócsapágy. A többi a maximalizmusom.
Ha ezeket még idén abszolválom, akkor a 2016-os év megáll 600e-ből, tehát már az elején nem árt havi 50e-et félretenni a kis dobozkába.
Remélem, hogy egyszer eljutok oda, hogy fél évig nem költök rá. De minden jelentkező hibát próbálok minél gyorsabban megoldani. Ha fosnék rá, akkor idén nem költöttem volna, csak max 50e-et, jó magyar szokás szerint, mert amíg gurul, addig nincs gond.
ez van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3012 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 09:45:30 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.17 szombat, 22:08:43
Na jó, de én maximalista vagyok.
Ettől függetlenül sok kell hozzá, de minden használt autóhoz, ha rendbe akarod kapni. Idén szerintem a kinyomó csapágyam össze fogja magát fosni, így cserélek mindent ami ott van. Kuplung szett + kéttömegű lendkerék. Plusz van még 4db lengéscsillapító + rugó csere. Ebből a kötelező a hátsó lengéscsillapítók + kinyomócsapágy. A többi a maximalizmusom.
Ha ezeket még idén abszolválom, akkor a 2016-os év megáll 600e-ből, tehát már az elején nem árt havi 50e-et félretenni a kis dobozkába.
Remélem, hogy egyszer eljutok oda, hogy fél évig nem költök rá. De minden jelentkező hibát próbálok minél gyorsabban megoldani. Ha fosnék rá, akkor idén nem költöttem volna, csak max 50e-et, jó magyar szokás szerint, mert amíg gurul, addig nincs gond.
De te legalább leírod. Mert hát 200.000 km felett a dieselek is eszik a pénztárcát, de valamiért mindig a V6-nál irosgatnak. ÁLCA
Azokban is van kuplung,kerékcsapágy, lengéscsillapitó, stb
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.18 vasárnap, 09:48:30 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3013 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 13:37:20 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.18 vasárnap, 09:45:30
De te legalább leírod. Mert hát 200.000 km felett a dieselek is eszik a pénztárcát, de valamiért mindig a V6-nál irosgatnak. ÁLCA
Azokban is van kuplung,kerékcsapágy, lengéscsillapitó, stb
Nincs ezen mit ferdíteni, szépíteni. Tavaly 08.15-12.31 között viszonylag keveset kellett "rálocsolni" (100e környéke). Aztán idén év elejétől átlagban tartom a havi 50-60e-et.
Nem azért mert rossz, hanem mert sok kopó alkatrész most fárad el. Ez nem az autó hibája, hanem azé, akié volt. Csomó minden még gyári benne, amiket már cserélni kellett volna.
1x kell rendbe kapni, csak győzni kell pénzzel.
Ezektől függetlenül még sosem hagyott ott sehol, megbízható, üzembiztos.
Kinyomó sincs a halálán, csak inkább akkor cserélem, amikor van rá, nem pedig amikor összefossa magát a legrosszabbkor, pl. karácsony előtt.
Nem várok meg semmit, hogy a haláltusáját vívja, mert az a legrosszabb. Egyrészt bárhol megállhat, másrészt pedig más alkatrészt is magával ránthat.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3014 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 15:31:54 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.18 vasárnap, 13:37:20
Nincs ezen mit ferdíteni, szépíteni. Tavaly 08.15-12.31 között viszonylag keveset kellett "rálocsolni" (100e környéke). Aztán idén év elejétől átlagban tartom a havi 50-60e-et.
Nem azért mert rossz, hanem mert sok kopó alkatrész most fárad el. Ez nem az autó hibája, hanem azé, akié volt. Csomó minden még gyári benne, amiket már cserélni kellett volna.
1x kell rendbe kapni, csak győzni kell pénzzel.
Ezektől függetlenül még sosem hagyott ott sehol, megbízható, üzembiztos.
Kinyomó sincs a halálán, csak inkább akkor cserélem, amikor van rá, nem pedig amikor összefossa magát a legrosszabbkor, pl. karácsony előtt.
Nem várok meg semmit, hogy a haláltusáját vívja, mert az a legrosszabb. Egyrészt bárhol megállhat, másrészt pedig más alkatrészt is magával ránthat.
Ezzel egyet tudok érteni, mert én is ilyen vagyok, nem várom meg hogy tönkre menjen, ahogy összejön a pénz, már veszem is és cserélem az alkatrészeket
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3015 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 16:33:22 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.18 vasárnap, 09:45:30
De te legalább leírod. Mert hát 200.000 km felett a dieselek is eszik a pénztárcát, de valamiért mindig a V6-nál irosgatnak. ÁLCA
Azokban is van kuplung,kerékcsapágy, lengéscsillapitó, stb
én 200nál kicseréltettem a vezértést vízpumpát,meg amit kellett(hosszbordás szíj garnitúra,olajak,szűrők,szabadonfutó) 100ból.
most 214e,és minden gyári még,kerékcsapágy,gátlók,kuplung,üza rendszer,stb.
de az biztos,hogy ha majd kell,én is kicserélek mindent,ami szükséges,vagy időszerű.majd 3-400e-nél....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3016 Dátum:
2016.09.19 hétfő, 08:03:28 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.18 vasárnap, 16:33:22
én 200nál kicseréltettem a vezértést vízpumpát,meg amit kellett(hosszbordás szíj garnitúra,olajak,szűrők,szabadonfutó) 100ból.
most 214e,és minden gyári még,kerékcsapágy,gátlók,kuplung,üza rendszer,stb.
de az biztos,hogy ha majd kell,én is kicserélek mindent,ami szükséges,vagy időszerű.majd 3-400e-nél....
Csak nehogy egyszerre jöjjön ki a baj.
Egy ismerős szöveg
Murphy törvénye szerint „ami elromolhat, az el is romlik”
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3017 Dátum:
2016.09.19 hétfő, 08:29:25 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.19 hétfő, 08:03:28
Csak nehogy egyszerre jöjjön ki a baj.
Egy ismerős szöveg
Murphy törvénye szerint „ami elromolhat, az el is romlik”
Annyit spórolt, a dízellel, hogy a benya-olaj különbözetben fürdik otthon, mint Dagobert bácsi.
Egy dízelesnek sosem gond előrántani 4-500e forintot. Elvégre azért van dízeljük, mert remek befektetés.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3018 Dátum:
2016.09.19 hétfő, 11:44:34 »
Nekem lassan 3 éve van meg a v6. Nagyjából normális állapotban vettem meg. Inkább az extrák voltak elhanyagolva. Az üzemanyagon kívül átlag havi 20ezer ment el rá eddig, úgy, hogy ebből egy csomó kiadás nem kopó alkatrész cseréje volt, hanem pl. cserés volt a tolatóradar, nem működött a hifi és ahogy az sok eladó használtautónál "alap" szinte, a klíma sem
Ha az embernek van rá havonta egy huszasa, és némi türelme. Egy átlag használt v6-ból, pár hónap alatt egy közel kitűnő állapotú kocsija lehet. Utána eltesz egy 100-ast vész esetére, és boldogan autózhat egy zsír verdával, persze egy jobb autóból le lehet fikázni,(ahogyan szinte bármit, mert ugye mindig van egy "nagyobb hal")
, de összességében ez egy jó autó, amivel még ma sem ciki megjelenni, sőt, az átlag polágár szemében ez egy nagy valami, ami biztos nem olcsó. Ha meg még ért is egy minimálisan a kocsikhoz, akkor konstatálja, hogy hmm. v6, akkor ez biztos megy is. Persze ha valaki ennyiből kifejezetten villantani akor inkább vegyen alfa 156-ot, de összességében ebben az árban szerintem nagyon jó választás.
Szóval én mindenkinek csak ajánlom
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.19 hétfő, 11:48:29 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3019 Dátum:
2016.09.19 hétfő, 11:56:41 »
Idézetet írta: D - 2016.09.19 hétfő, 11:44:34
Nekem lassan 3 éve van meg a v6. Nagyjából normális állapotban vettem meg. Inkább az extrák voltak elhanyagolva. Az üzemanyagon kívül átlag havi 20ezer ment el rá eddig, úgy, hogy ebből egy csomó kiadás nem kopó alkatrész cseréje volt, hanem pl. cserés volt a tolatóradar, nem működött a hifi és ahogy az sok eladó használtautónál "alap" szinte, a klíma sem
Ha az embernek van rá havonta egy huszasa, és némi türelme. Egy átlag használt v6-ból, pár hónap alatt egy közel kitűnő állapotú kocsija lehet. Utána eltesz egy 100-ast vész esetére, és boldogan autózhat egy zsír verdával, persze egy jobb autóból le lehet fikázni,(ahogyan szinte bármit, mert ugye mindig van egy "nagyobb hal")
, de összességében ez egy jó autó, amivel még ma sem ciki megjelenni, sőt, az átlag polágár szemében ez egy nagy valami, ami biztos nem olcsó. Ha meg még ért is egy minimálisan a kocsikhoz, akkor konstatálja, hogy hmm. v6, akkor ez biztos megy is. Persze ha valaki ennyiből kifejezetten villantani akor inkább vegyen alfa 156-ot, de összességében ebben az árban szerintem nagyon jó választás.
Szóval én mindenkinek csak ajánlom
A hozzászólásoddal teljes mértékben egyet értek
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3020 Dátum:
2016.09.19 hétfő, 12:36:41 »
Idézetet írta: D - 2016.09.19 hétfő, 11:44:34
Nekem lassan 3 éve van meg a v6. Nagyjából normális állapotban vettem meg. Inkább az extrák voltak elhanyagolva. Az üzemanyagon kívül átlag havi 20ezer ment el rá eddig, úgy, hogy ebből egy csomó kiadás nem kopó alkatrész cseréje volt, hanem pl. cserés volt a tolatóradar, nem működött a hifi és ahogy az sok eladó használtautónál "alap" szinte, a klíma sem
Ha az embernek van rá havonta egy huszasa, és némi türelme. Egy átlag használt v6-ból, pár hónap alatt egy közel kitűnő állapotú kocsija lehet. Utána eltesz egy 100-ast vész esetére, és boldogan autózhat egy zsír verdával, persze egy jobb autóból le lehet fikázni,(ahogyan szinte bármit, mert ugye mindig van egy "nagyobb hal")
, de összességében ez egy jó autó, amivel még ma sem ciki megjelenni, sőt, az átlag polágár szemében ez egy nagy valami, ami biztos nem olcsó. Ha meg még ért is egy minimálisan a kocsikhoz, akkor konstatálja, hogy hmm. v6, akkor ez biztos megy is. Persze ha valaki ennyiből kifejezetten villantani akor inkább vegyen alfa 156-ot, de összességében ebben az árban szerintem nagyon jó választás.
Szóval én mindenkinek csak ajánlom
Azért a havi 20e, nem hinném, hogy a nagy átlag, főleg vétel után. Csak a gyújtás káblek + gyertyák 50e álltak meg, úgy hogy én raktam be, és nem volt munkadíj. 4db Tárcsa + betét 100e felett munkadíjjal. 2db hátsó kerékcsapágy ABS jeladóval 110e elsők 60e... Szóval a havi átlag 20-ból csak úgy jössz ki, ami megvételkor eleve szinte problémamentes, és költöttek rá bőven és folyamatában. Azért valljuk be, egy 10-14 éves autónál ez erősen lutri, hogy a havi átlag mennyi, és leginkább, hogy meddig. Mert lehet nekem is az első 1,5 év havi 50e lesz tavaly nyártól számolva, de ha rendben lesz, akkor lehet a következő másfél év havi 10e lesz.
Szóval a lényeg, milyen kopó alkatrész cserés, mert vételkor, próbakör alatt ezek többsége nem feltétlen érezhető.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3021 Dátum:
2016.09.20 kedd, 18:30:43 »
Hi !
És most nem is lehet kapni V6 motoros FL-es jó állapotú autót.
Vagy csak én nem találok ?
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3022 Dátum:
2016.09.20 kedd, 20:53:54 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.19 hétfő, 08:29:25
Annyit spórolt, a dízellel, hogy a benya-olaj különbözetben fürdik otthon, mint Dagobert bácsi.
Egy dízelesnek sosem gond előrántani 4-500e forintot. Elvégre azért van dízeljük, mert remek befektetés.
ez így van! csak annyi a hiba,hogy sosem kell kifizetni a spórolt pénzt javításra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3023 Dátum:
2016.09.20 kedd, 21:01:26 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.19 hétfő, 12:36:41
Azért a havi 20e, nem hinném, hogy a nagy átlag, főleg vétel után. Csak a gyújtás káblek + gyertyák 50e álltak meg, úgy hogy én raktam be, és nem volt munkadíj. 4db Tárcsa + betét 100e felett munkadíjjal. 2db hátsó kerékcsapágy ABS jeladóval 110e elsők 60e... Szóval a havi átlag 20-ból csak úgy jössz ki, ami megvételkor eleve szinte problémamentes, és költöttek rá bőven és folyamatában. Azért valljuk be, egy 10-14 éves autónál ez erősen lutri, hogy a havi átlag mennyi, és leginkább, hogy meddig. Mert lehet nekem is az első 1,5 év havi 50e lesz tavaly nyártól számolva, de ha rendben lesz, akkor lehet a következő másfél év havi 10e lesz.
Szóval a lényeg, milyen kopó alkatrész cserés, mert vételkor, próbakör alatt ezek többsége nem feltétlen érezhető.
hát ja.ez az,amit szinte senki nem fogad el az "öregebbtől", amikor elmondja előre,hogy erre kell számítani.Mindenki a saját kárán tanul.Pedig a más kárán tanulni sokkal kevesebbe kerül.
nem piszkálás képpen,szóval ne kezdjétek bizonygatni az ellenkezőjét,mert nem kell a vita.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3024 Dátum:
2016.09.20 kedd, 23:36:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.20 kedd, 21:01:26
hát ja.ez az,amit szinte senki nem fogad el az "öregebbtől", amikor elmondja előre,hogy erre kell számítani.Mindenki a saját kárán tanul.Pedig a más kárán tanulni sokkal kevesebbe kerül.
nem piszkálás képpen,szóval ne kezdjétek bizonygatni az ellenkezőjét,mert nem kell a vita.
De ez nem csak a V6-ra vonatkozik. TDCi-re dettó, csak ott lehet, hogy hosszabb ideig nincs semmi, aztán hirtelen elő kell rántani 5-600e...
Én még szerencsés vagyok, mert én osztottam be, mikor mire költök, és nem egyben kellett, hanem havi x forintot rááldozni. Azonnali javításom eddig nem volt, ami alapvetően nem hátrány.
Van olyan aki egyből -300e nyit. Elég egy kuplung szett + kéttömegű.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3025 Dátum:
2016.09.20 kedd, 23:53:33 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.20 kedd, 23:36:39
De ez nem csak a V6-ra vonatkozik. TDCi-re dettó, csak ott lehet, hogy hosszabb ideig nincs semmi, aztán hirtelen elő kell rántani 5-600e...
Én még szerencsés vagyok, mert én osztottam be, mikor mire költök, és nem egyben kellett, hanem havi x forintot rááldozni. Azonnali javításom eddig nem volt, ami alapvetően nem hátrány.
Van olyan aki egyből -300e nyit. Elég egy kuplung szett + kéttömegű.
ez a 5-600e olyan szép szám, de ha otthon magadnak szereled mint a v6ot akkor a büdös életben nincs annyi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3026 Dátum:
2016.09.21 szerda, 07:49:00 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.20 kedd, 23:36:39
De ez nem csak a V6-ra vonatkozik. TDCi-re dettó, csak ott lehet, hogy hosszabb ideig nincs semmi, aztán hirtelen elő kell rántani 5-600e...
Én még szerencsés vagyok, mert én osztottam be, mikor mire költök, és nem egyben kellett, hanem havi x forintot rááldozni. Azonnali javításom eddig nem volt, ami alapvetően nem hátrány.
Van olyan aki egyből -300e nyit. Elég egy kuplung szett + kéttömegű.
azt nem vitatom,hogy az idősebb autóra-bármilyen motorral van,már "kell" költeni.de nem cserélsz évente egy kuplungszettet,meg egy üza rendszert.
Arányában kb ennyit költöttél rá a V6-ra eddig.
Amúgy meg természetesen nem baj,amíg bírod "lelkileg".
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3027 Dátum:
2016.09.21 szerda, 07:49:54 »
Idézetet írta: Hokusz - 2016.09.20 kedd, 18:30:43
Hi !
És most nem is lehet kapni V6 motoros FL-es jó állapotú autót.
Vagy csak én nem találok ?
elbontották már az összeset...
Gyerekek!ezt nem lehetett kihagyni,magas volt a labda.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3028 Dátum:
2016.09.21 szerda, 08:39:18 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 07:49:54
elbontották már az összeset...
Gyerekek!ezt nem lehetett kihagyni,magas volt a labda.
Elbontották, mert mindenki akart a V6-ból egy kis szeletet.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3029 Dátum:
2016.09.21 szerda, 08:43:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 07:49:00
azt nem vitatom,hogy az idősebb autóra-bármilyen motorral van,már "kell" költeni.de nem cserélsz évente egy kuplungszettet,meg egy üza rendszert.
Arányában kb ennyit költöttél rá a V6-ra eddig.
Amúgy meg természetesen nem baj,amíg bírod "lelkileg".
Kuplungot bárki cserélhet évente. Nekem valószínű azért kell, mert amikor vettem, nem mindent cseréltek a megbeszéltek szerint, vagy ha igen, akkor silány minőségre. Sajnos ezt már sosem fogom megtudni, mert ilyen a földön nincs, hogy egy kinyomócsapágy 23e km-t bír.
A kereskedés váltig állítja, hogy a megbeszéltek szerint minden ki lett cserélve.
Ettől függetlenül a 2016-os évet valószínűleg ki fogja bírni.
Ha minőségi alkatrészekre vannak cserélve az elhasznált kopó alkatrészek, egy jó időre le van tudva a probléma. Egyszer pedig le fog nullázódni a lista.
15 éves lesz, és amíg csak kopó alkatrész gondok vannak addig nincs gond, mert ezek egyszer elfogynak.
Ami miatt kevésbé megterhelő mentálisan is, hogy vezetési élményben sokat ad. Nem véletlen fogok "V" vonalon maradni Mondi után, és vagy újabb V6 vagy V8 lesz az utód.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3030 Dátum:
2016.09.21 szerda, 09:13:15 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.21 szerda, 08:43:33
Kuplungot bárki cserélhet évente. Nekem valószínű azért kell, mert amikor vettem, nem mindent cseréltek a megbeszéltek szerint, vagy ha igen, akkor silány minőségre. Sajnos ezt már sosem fogom megtudni, mert ilyen a földön nincs, hogy egy kinyomócsapágy 23e km-t bír.
A kereskedés váltig állítja, hogy a megbeszéltek szerint minden ki lett cserélve.
Ettől függetlenül a 2016-os évet valószínűleg ki fogja bírni.
Ha minőségi alkatrészekre vannak cserélve az elhasznált kopó alkatrészek, egy jó időre le van tudva a probléma. Egyszer pedig le fog nullázódni a lista.
15 éves lesz, és amíg csak kopó alkatrész gondok vannak addig nincs gond, mert ezek egyszer elfogynak.
Ami miatt kevésbé megterhelő mentálisan is, hogy vezetési élményben sokat ad. Nem véletlen fogok "V" vonalon maradni Mondi után, és vagy újabb V6 vagy V8 lesz az utód.
Én annó Audi A8 vagy S8 4.2-es V8-ast akartam, de a páromnak jobban bejött a mondi alkata- igaz nekem is
- úgyhogy lesz@rom ki mit gondol a fogyasztásról meg a ráfordított pénzről. Aki ilyet vesz tudja mire számol.
A V vonal maradjon meg nálad és mindenkinél aki tiszteli ezen motorokat
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 09:16:19 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3031 Dátum:
2016.09.21 szerda, 10:28:33 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.21 szerda, 09:13:15
Én annó Audi A8 vagy S8 4.2-es V8-ast akartam, de a páromnak jobban bejött a mondi alkata- igaz nekem is
- úgyhogy lesz@rom ki mit gondol a fogyasztásról meg a ráfordított pénzről. Aki ilyet vesz tudja mire számol.
A V vonal maradjon meg nálad és mindenkinél aki tiszteli ezen motorokat
az ember nem tiszteletből vesz autót.józan paraszti ész is elég ahhoz.
tisztelni más.az olyan,amikor látsz egyet,akkor jó hallani,meg jó érezni,de örülni kell annak,hogy nem a tiéd.
Amúgy meg volt idő,amikor még in is csak benzinest hajtottam-úgy 13év,szóval nem újdonság amiről ti beszélgettek a v6 kapcsán(pl 740I),csak az már utópia.
Lassan titeket kell tisztelni,hogy ennyire kapaszkodtok abba,ami fáj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3032 Dátum:
2016.09.21 szerda, 10:30:38 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.21 szerda, 08:43:33
Kuplungot bárki cserélhet évente. Nekem valószínű azért kell, mert amikor vettem, nem mindent cseréltek a megbeszéltek szerint, vagy ha igen, akkor silány minőségre. Sajnos ezt már sosem fogom megtudni, mert ilyen a földön nincs, hogy egy kinyomócsapágy 23e km-t bír.
A kereskedés váltig állítja, hogy a megbeszéltek szerint minden ki lett cserélve.
Ettől függetlenül a 2016-os évet valószínűleg ki fogja bírni.
Ha minőségi alkatrészekre vannak cserélve az elhasznált kopó alkatrészek, egy jó időre le van tudva a probléma. Egyszer pedig le fog nullázódni a lista.
15 éves lesz, és amíg csak kopó alkatrész gondok vannak addig nincs gond, mert ezek egyszer elfogynak.
Ami miatt kevésbé megterhelő mentálisan is, hogy vezetési élményben sokat ad. Nem véletlen fogok "V" vonalon maradni Mondi után, és vagy újabb V6 vagy V8 lesz az utód.
úgy legyen,de lesz idő,amikor már más lesz majd fontos,vagy fontosabb,mint a V vonal....addigis hajrá modeó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3033 Dátum:
2016.09.21 szerda, 10:55:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 10:30:38
úgy legyen,de lesz idő,amikor már más lesz majd fontos,vagy fontosabb,mint a V vonal....addigis hajrá modeó.
Mi más? Az a bajod, hogy azt gondolod, az a helyes ahogy te döntesz, és ahogy te gondolkodsz, és majd mindenki rájön, ez a helyes út.
Az fel sem merül, hogy nem gondolkozunk egyformán.
Egy ismerősöm most költött 170e egy 1.4 Astra G-re, mert összefosta magát a vezérlés, és a trafó sor. Ennek ellenére check engine baja van, tehát itt még nincs vége, mert az egyik henger nem megy.
Ez az autó mit ad vissza a pénzéért cserébe azon túl, hogy sokat kell költeni rá?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3034 Dátum:
2016.09.21 szerda, 11:00:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 10:28:33
az ember nem tiszteletből vesz autót.józan paraszti ész is elég ahhoz.
tisztelni más.az olyan,amikor látsz egyet,akkor jó hallani,meg jó érezni,de örülni kell annak,hogy nem a tiéd.
Amúgy meg volt idő,amikor még in is csak benzinest hajtottam-úgy 13év,szóval nem újdonság amiről ti beszélgettek a v6 kapcsán(pl 740I),csak az már utópia.
Lassan titeket kell tisztelni,hogy ennyire kapaszkodtok abba,ami fáj.
Tudod örülök, hogy van V6-om, de sajnálom hogy nincs V8-am.
Nekem 89-től van jogsim, volt ilyen és olyan autóm is. Diesel, benzines. Kicsi, nagy. Bromedár, meghunyászkodó. Ez van. Az ujjunk se egy forma.
Tellene- mert miért is ne- új autóra, akár dieselre is
- de miért? Kihozom hordom olajcserére jó pénzért nehogy elvesszen a garancia. Tudod végig jártam ezt az utat is, de még egyszer nem kérek belőle. Annak teljes mértékben örülök, hogy neked "űrhajó" van, mert látszódik teljesen elszálltál
A különbség itt rejtőzködik: mi nem sértegetjük addig a dieseleseket, míg ők nem sértegetnek minket. Az utakon ha egy dieseles mondit meglátok szívesen megnézem, főleg ha látom, hogy gazdája van. De az én V6-omat is megnézik dieseles gazdik, ami jól esik. Fordosok vagyunk, szerintem ennyi elég
Én már tiszteletben tartalak azért, hogy mindig ide jössz a V6 fórumra.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3035 Dátum:
2016.09.21 szerda, 16:30:54 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 10:28:33
az ember nem tiszteletből vesz autót.józan paraszti ész is elég ahhoz.
tisztelni más.az olyan,amikor látsz egyet,akkor jó hallani,meg jó érezni,de örülni kell annak,hogy nem a tiéd.
Amúgy meg volt idő,amikor még in is csak benzinest hajtottam-úgy 13év,szóval nem újdonság amiről ti beszélgettek a v6 kapcsán(pl 740I),csak az már utópia.
Lassan titeket kell tisztelni,hogy ennyire kapaszkodtok abba,ami fáj.
Jobb a hibrid, mint a dízel - legalábbis a gyártóknak
Gazdaságosabb a hibrid autó fejlesztése, mint a dízelé
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3036 Dátum:
2016.09.21 szerda, 19:11:52 »
Idézetet írta: ultio - 2016.09.21 szerda, 16:30:54
Jobb a hibrid, mint a dízel - legalábbis a gyártóknak
Gazdaságosabb a hibrid autó fejlesztése, mint a dízelé
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3037 Dátum:
2016.09.21 szerda, 20:30:57 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.21 szerda, 10:55:39
Mi más? Az a bajod, hogy azt gondolod, az a helyes ahogy te döntesz, és ahogy te gondolkodsz, és majd mindenki rájön, ez a helyes út.
Az fel sem merül, hogy nem gondolkozunk egyformán.
Egy ismerősöm most költött 170e egy 1.4 Astra G-re, mert összefosta magát a vezérlés, és a trafó sor. Ennek ellenére check engine baja van, tehát itt még nincs vége, mert az egyik henger nem megy.
Ez az autó mit ad vissza a pénzéért cserébe azon túl, hogy sokat kell költeni rá?
lehet,hogy így gondolod,talán így van,talán nem.majd növekszik a gyerkőc vagy gyerkőcök,és neked is más lesz fontos.de ha nem így lesz,nekem az sem baj.nincsen új a nap alatt.a történelem mindig ismétli önmagát.és ez nem (csak) az én véleményem.
nem a helyes utat kell a másiktól megtanulni,azt magadnak kell megkeresni.Azt kell kimazsolázni a másik mondanivalójából,hogy mit tudsz abból a saját hasznodra fordítani.a dízel vagy benzin ebből a szempontból pedig tök mind1,hidd el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3038 Dátum:
2016.09.21 szerda, 20:41:06 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.21 szerda, 11:00:15
A különbség itt rejtőzködik: mi nem sértegetjük addig a dieseleseket, míg ők nem sértegetnek minket. Az utakon ha egy dieseles mondit meglátok szívesen megnézem, főleg ha látom, hogy gazdája van. De az én V6-omat is megnézik dieseles gazdik, ami jól esik. Fordosok vagyunk, szerintem ennyi elég
En azert szivesebben gurulok mogotted, mint egy fustokado dizli mogott
Az agyam eldobom mikor a paraxt nyom egy koveret es a kornyeken kipusztul az elovilag, de orul, hogy csak 5 litert zabal...
szerencsere nincs dizlim, igy "csak" ennyi bajom van vele
En sem a dizliseket sertegetem, meg is nezem ha szep a verda, csak egyszeruen szurja a szemem ez a technologiai zsakutca. Szerencsere mar elindult a kipusztulasa es remelem elobb hal ki mint az elovilag.
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3039 Dátum:
2016.09.21 szerda, 20:47:19 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.21 szerda, 11:00:15
Tudod örülök, hogy van V6-om, de sajnálom hogy nincs V8-am.
Nekem 89-től van jogsim, volt ilyen és olyan autóm is. Diesel, benzines. Kicsi, nagy. Bromedár, meghunyászkodó. Ez van. Az ujjunk se egy forma.
Tellene- mert miért is ne- új autóra, akár dieselre is
- de miért? Kihozom hordom olajcserére jó pénzért nehogy elvesszen a garancia. Tudod végig jártam ezt az utat is, de még egyszer nem kérek belőle. Annak teljes mértékben örülök, hogy neked "űrhajó" van, mert látszódik teljesen elszálltál
A különbség itt rejtőzködik: mi nem sértegetjük addig a dieseleseket, míg ők nem sértegetnek minket. Az utakon ha egy dieseles mondit meglátok szívesen megnézem, főleg ha látom, hogy gazdája van. De az én V6-omat is megnézik dieseles gazdik, ami jól esik. Fordosok vagyunk, szerintem ennyi elég
Én már tiszteletben tartalak azért, hogy mindig ide jössz a V6 fórumra.
teljesen elszálltam.ez jó.de "látszik"....
Nem (csak) sértegetni járok ám én se ide,igaz előfordul,de tisztellek én is benneteket,és igyekszem segíteni is.Nektek azt nehéz elfogadni,hogy nem csak az segítség,ha megmondod valakinek,hogy mitől nem megy a második hengersor gyujtása.Az is segítség,ha valakit arra készítesz fel,hogy ez a tipus sajnos a gatyáját is megeszi,mert bizony sokban van fenntartani egy 15év körüli V6-ot.Nem elriasztás képpen, épp csak annyi a lényege,ha nincs a zsebbe az a lóvé,amit rákell költeni,hogy tuti legyen a verda,akkor felesleges megvenni,mert néhány "fan" csak az "életérzést" szajkózza,hogy az pedig minden pénzt megér.
A mondeókat én is mindig megnézem.Tök mind1,hogy milyen a felirat rajta.Sőt, a V6 hangja kimondottan tetszik.Csak találkoztam már pár kollégával,aki azért nem cserélt rajta bizonyos alkatrészeket,mert nem volt rá zseton.És persze meg is útálta ezért a fordot.Van sokkal több ilyen a dízelesek közt is.Aki megütötte a bokáját valamelyikkel,az már nem lesz hosszú barátság a típussal.
Ez van.Tartsatok ki, hogy legyen az utókornak pár hírmodó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3040 Dátum:
2016.09.21 szerda, 20:49:12 »
Idézetet írta: zacci - 2016.09.21 szerda, 20:41:06
En azert szivesebben gurulok mogotted, mint egy fustokado dizli mogott
Az agyam eldobom mikor a paraxt nyom egy koveret es a kornyeken kipusztul az elovilag, de orul, hogy csak 5 litert zabal...
szerencsere nincs dizlim, igy "csak" ennyi bajom van vele
En sem a dizliseket sertegetem, meg is nezem ha szep a verda, csak egyszeruen szurja a szemem ez a technologiai zsakutca. Szerencsere mar elindult a kipusztulasa es remelem elobb hal ki mint az elovilag.
szia Norb!
a tiéd csak az ózont öli meg.
Amúgy meg figyeld meg,hogy a zsákutcából mekkora főút lesz.A dpf-el már egy dízel sem füstöl.Szóval te szerintem fiat Tipot láthattál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3041 Dátum:
2016.09.21 szerda, 20:49:44 »
Idézetet írta: ultio - 2016.09.21 szerda, 16:30:54
Jobb a hibrid, mint a dízel - legalábbis a gyártóknak
Gazdaságosabb a hibrid autó fejlesztése, mint a dízelé
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3042 Dátum:
2016.09.21 szerda, 22:04:09 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 20:49:12
szia Norb!
a tiéd csak az ózont öli meg.
Amúgy meg figyeld meg,hogy a zsákutcából mekkora főút lesz.A dpf-el már egy dízel sem füstöl.Szóval te szerintem fiat Tipot láthattál....
dpf-bol meg 4ev utan egy kiutott kazancso...aztan jon a fustokadas
A dizli eleve halott dolog ma mar, mert talicskazni kell bele a penzt, meg csalni hogy ne fustoljon annyira es legalabb papiron vedje a kornyezetet...
Egyebkent nem tudom, nem lattam a fusttol
Naplózva
blah blah blah
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3043 Dátum:
2016.09.21 szerda, 23:04:41 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 20:49:12
szia Norb!
a tiéd csak az ózont öli meg.
Amúgy meg figyeld meg,hogy a zsákutcából mekkora főút lesz.A dpf-el már egy dízel sem füstöl.Szóval te szerintem fiat Tipot láthattál....
A DPF nem zsákutca? Ha elkezdődik a tisztítási folyamat, de pont akkor, amikor pár km-t mennél, az nettó szopás. Ha nem fejezi be, vagy sokadszorra sem, jön a hibakód...Nem kevesen szívnak a DPF miatt.
Persze Budapest-Bécs távolság biztos optimális a tisztítási folyamatokra, de legyünk őszinték. Szopás.
"A részecskeszűrős autókkal tankolásonként legalább egyszer (tele tankolást feltételezve) járjunk egyet az autópályán, ahol jellemzően 2000-es percenkénti fordulat felett autózunk legalább negyed órán keresztül. Erre azért van szüksége a DPF-nek, mert a tisztításhoz szükséges üzemi körülmények itt állnak elő.
A regeneráció 5-10 perc alatt lezajlik, a folyamat közben a vezetőt egy sárga színű piktogram tájékoztatja arról, hogy a kiégetés folyamatban van. Ez azért fontos, mert a félbehagyott regeneráció csaknem többet árt, mint használ a DPF-nek."
Mint egy tamagochi vazze.
De most akkor ő van értem, vagy én vagyok érte?
"Mindenek előtt gondoljuk át, hogy a kialakult autóhasználati szokásaink mellett egyáltalán szükségünk van-e a dízel nyújtotta előnyökre, illetve, hogy ki tudjuk-e ezeket aknázni. Segítek: ha nem megyünk havonta legalább 2.000 km-t, ha állandóan városban használjuk az autót, akkor nem. Ha ezekkel rendben vagyunk, akkor vegyünk dízelt, de legyünk elővigyázatosak a vásárlásnál. Minden ilyen vásárlónak azt javaslom, hogy vásárlás előtt vegyen igénybe olyan szolgáltatást, amely képes az ilyesmit is megvizsgálni"
Veszel egy autót, de a sok várost felejtsd el. Megoldás? Vitrinbe vele, és tessék sokat nézegetni.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 23:09:57 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3044 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 07:51:36 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.21 szerda, 23:04:41
A DPF nem zsákutca? Ha elkezdődik a tisztítási folyamat, de pont akkor, amikor pár km-t mennél, az nettó szopás. Ha nem fejezi be, vagy sokadszorra sem, jön a hibakód...Nem kevesen szívnak a DPF miatt.
Persze Budapest-Bécs távolság biztos optimális a tisztítási folyamatokra, de legyünk őszinték. Szopás.
"A részecskeszűrős autókkal tankolásonként legalább egyszer (tele tankolást feltételezve) járjunk egyet az autópályán, ahol jellemzően 2000-es percenkénti fordulat felett autózunk legalább negyed órán keresztül. Erre azért van szüksége a DPF-nek, mert a tisztításhoz szükséges üzemi körülmények itt állnak elő.
A regeneráció 5-10 perc alatt lezajlik, a folyamat közben a vezetőt egy sárga színű piktogram tájékoztatja arról, hogy a kiégetés folyamatban van. Ez azért fontos, mert a félbehagyott regeneráció csaknem többet árt, mint használ a DPF-nek."
Mint egy tamagochi vazze.
De most akkor ő van értem, vagy én vagyok érte?
"Mindenek előtt gondoljuk át, hogy a kialakult autóhasználati szokásaink mellett egyáltalán szükségünk van-e a dízel nyújtotta előnyökre, illetve, hogy ki tudjuk-e ezeket aknázni. Segítek: ha nem megyünk havonta legalább 2.000 km-t, ha állandóan városban használjuk az autót, akkor nem. Ha ezekkel rendben vagyunk, akkor vegyünk dízelt, de legyünk elővigyázatosak a vásárlásnál. Minden ilyen vásárlónak azt javaslom, hogy vásárlás előtt vegyen igénybe olyan szolgáltatást, amely képes az ilyesmit is megvizsgálni"
Veszel egy autót, de a sok várost felejtsd el. Megoldás? Vitrinbe vele, és tessék sokat nézegetni.
Havonta minimum 2000 km?ne vicceljünk már.ennél többet biciklizem.
a városban is tudsz autózni 2000fordulat felett.sőt elmondom,hogy alapjáraton is megy a regeneráció.itt laikusok írnak a regenerációról.
a dpf szűrő tovább bírja,mint egy kettőstömegű kuplung.pont olyan alkatrész mint egy fék.addig működik,amíg tönkre nem megy.Miért gondoljátok,hogy ez is örök időkig fog működni?Az fél tőle,aki nem tudja mi a szerepe,és a működése.Kevesebb odafigyelést igényel,mint a v6 gyujtásrendszere.
de isten őrizz,hogy itt ecseteljem a v6 szentéjben a dízel működését,inkább beszélgessünk a hüvelygombáról...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3045 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 07:56:01 »
Idézetet írta: zacci - 2016.09.21 szerda, 22:04:09
dpf-bol meg 4ev utan egy kiutott kazancso...aztan jon a fustokadas
A dizli eleve halott dolog ma mar, mert talicskazni kell bele a penzt, meg csalni hogy ne fustoljon annyira es legalabb papiron vedje a kornyezetet...
Egyebkent nem tudom, nem lattam a fusttol
6-7év,500e km van a céges autóinkban,eredeti dpf-el,és működnek,mint a doxa.Füst nincs,te kevered a szezont a fazonnal.
ha majd volt már dízeled,akkor meghallgatom a személyes tapasztalataidat is,mert addig amiről beszélsz sok hülyeséget,azt a neten keringő idióta cikkekből is eltudom olvasni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3046 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 08:35:42 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.22 csütörtök, 07:51:36
inkább beszélgessünk a hüvelygombáról...
Érint a téma?
Nem tudok hozzászólni, mert engem nem érint. Javaslom keresd fel a nőgyógyászodat, ő jobb tanácsokat fog adni, mint mi.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3047 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 08:46:16 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.22 csütörtök, 08:35:42
Érint a téma?
Nem tudok hozzászólni, mert engem nem érint. Javaslom keresd fel a nőgyógyászodat, ő jobb tanácsokat fog adni, mint mi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3048 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 09:16:16 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 20:47:19
teljesen elszálltam.ez jó.de "látszik"....
Nem (csak) sértegetni járok ám én se ide,igaz előfordul,de tisztellek én is benneteket,és igyekszem segíteni is.Nektek azt nehéz elfogadni,hogy nem csak az segítség,ha megmondod valakinek,hogy mitől nem megy a második hengersor gyujtása.Az is segítség,ha valakit arra készítesz fel,hogy ez a tipus sajnos a gatyáját is megeszi,mert bizony sokban van fenntartani egy 15év körüli V6-ot.Nem elriasztás képpen, épp csak annyi a lényege,ha nincs a zsebbe az a lóvé,amit rákell költeni,hogy tuti legyen a verda,akkor felesleges megvenni,mert néhány "fan" csak az "életérzést" szajkózza,hogy az pedig minden pénzt megér.
A mondeókat én is mindig megnézem.Tök mind1,hogy milyen a felirat rajta.Sőt, a V6 hangja kimondottan tetszik.Csak találkoztam már pár kollégával,aki azért nem cserélt rajta bizonyos alkatrészeket,mert nem volt rá zseton.És persze meg is útálta ezért a fordot.Van sokkal több ilyen a dízelesek közt is.Aki megütötte a bokáját valamelyikkel,az már nem lesz hosszú barátság a típussal.
Ez van.Tartsatok ki, hogy legyen az utókornak pár hírmodó!
Tudom, hogy nem sértegetni jársz ide
Csak tudnám mi az az alkatrész amit nem cseréltek rajta
Megmaradunk az utókornak, hogy elmondjuk mitől sötétedik az utakon el a nap néha feketére
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3049 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 11:22:02 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.22 csütörtök, 09:16:16
Tudom, hogy nem sértegetni jársz ide
Csak tudnám mi az az alkatrész amit nem cseréltek rajta
Megmaradunk az utókornak, hogy elmondjuk mitől sötétedik az utakon el a nap néha feketére
ugye, hogy lehet normálisan is ugratni egymást...és tényleg.mitől feketedik a nap feketére?
amúgy azt a vákumos membránt nem cserélte az illető,ami az injektor sor előtt van az üza rendszerben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
54
55
56
57
58
59
60
[
61
]
62
63
64
65
66
67
68
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ