Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:59:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1306567 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 19:43:44 »

Noh, mai napon eladtam a szeretett V6-omat.
Remélem jól fogják továbbra is tartani.

Az utód 2,5T meg valahogy nem nyerte el a szívem annyira....
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 07:57:59 »

Noh, mai napon eladtam a szeretett V6-omat.
Remélem jól fogják továbbra is tartani.

Az utód 2,5T meg valahogy nem nyerte el a szívem annyira....

 rinya baleset mentest a másikhoz wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 18:57:04 »

Hali.
MK3 V6 autónál a harmadik katalizátort ki lehet venni úgy, hogy az utána lévő lambda szonda ne jelezzen hibát ?
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:05:50 »

Hali.
MK3 V6 autónál a harmadik katalizátort ki lehet venni úgy, hogy az utána lévő lambda szonda ne jelezzen hibát ?


Csak ha vissza is teszed miután kivetted  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:08:33 »

Csak ha vissza is teszed miután kivetted  eplus2
vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:46:33 »

vigyor3

Jobb ötletet szeretnék. Smiley
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:47:47 »

Jobb ötletet szeretnék. Smiley

Ez a legjobb és meg is van hozzá mindened.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.28 hétfő, 21:58:03 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:56:41 »

Jobb ötletet szeretnék. Smiley
keress valahol lambda szonda emulátort. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balázs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2018.06.06 szerda, 16:50:00 »

Helló! Hátha tudtok segíteni. Az autón kivillan a motorellenőrző lámpa és kb 100km megtétele után a sebesség visszaesik nullára, gáz adásra nem nagyon reagál. Leállítom és újraindítom utána egy pár km után megint ugyan ez a helyzet. Többnyire autópályán használom. Köszönöm előre is a válaszokat.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2018.06.06 szerda, 18:28:54 »

Helló! Hátha tudtok segíteni. Az autón kivillan a motorellenőrző lámpa és kb 100km megtétele után a sebesség visszaesik nullára, gáz adásra nem nagyon reagál. Leállítom és újraindítom utána egy pár km után megint ugyan ez a helyzet. Többnyire autópályán használom. Köszönöm előre is a válaszokat.

hibakód olvasás.
Írd be a profilodba merre laksz, lesz aki egy pacsiért cserébe kiolvas neked egy hibatárolót.
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2018.06.20 szerda, 10:22:16 »

sziasztok!
mk3 2.5 v6 ba milyen gyertya illene? sima motorcraft?  Huh? Huh? vagy valami specibb? vigyor3
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2018.06.20 szerda, 11:38:49 »

sziasztok!
mk3 2.5 v6 ba milyen gyertya illene? sima motorcraft?  Huh? Huh? vagy valami specibb? vigyor3
A gyárinál nem kell bele jobb. R3gen platina eletrodás volt a gyári, mostmár nem.
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2018.06.20 szerda, 11:56:28 »

tehát akkor motorcraft? Cheesy
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2018.06.20 szerda, 12:12:08 »

tehát akkor motorcraft? Cheesy
Annál jobb nem kell Smiley
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2018.06.20 szerda, 13:05:58 »

ujabb tanácsra lenne szükségem Cheesy
sose fogyok ki a kerdezesből! koszonom hogy vagytok!
lehetne esetleg sorba menni a gyujtas téren.... mit erdemes elsőnek kicserelni? gyertya. kabel. trafo? vagy proba cseresznye?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2018.06.20 szerda, 14:05:44 »

ujabb tanácsra lenne szükségem Cheesy
sose fogyok ki a kerdezesből! koszonom hogy vagytok!
lehetne esetleg sorba menni a gyujtas téren.... mit erdemes elsőnek kicserelni? gyertya. kabel. trafo? vagy proba cseresznye?
nagyjából így mindent.Megkíméled magad a 2naponta bütyköléstől,és így érdemes.Mint a lendkerék cserénél a kpulung,kinyomó.Minden alkatrész pont ugyan annyit futott(rendszerint).
Nem utolsó sorban egy rossz gyertya is tönkre tudja tenni akár az új trafót is,de a kábel is.Szóval inkább mindent,és hosszútávra levan a gond.
De ez csak javaslat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2018.06.20 szerda, 14:32:08 »

ujabb tanácsra lenne szükségem Cheesy
sose fogyok ki a kerdezesből! koszonom hogy vagytok!
lehetne esetleg sorba menni a gyujtas téren.... mit erdemes elsőnek kicserelni? gyertya. kabel. trafo? vagy proba cseresznye?
Ki kell szedni és megnézni a gyertyákat. Ha a diagban suegény keverék/égéskimaradás volt hibakódnak, akkor könnyebb, mert az legalább megmondja, hogy melyik hengersornál van a ludas.
Gyertyán keress repedést, elszineződést a porcelántesten. Azokat 6osával cseréld, a kábeleket hengersoronként is elég. Mindkettőböl a gyári pont jó.
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2018.06.20 szerda, 16:14:45 »

gyujtaskimaradast irt az elo diag... de arra nem szurtunk ra h melyik hengerben.....
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2018.06.20 szerda, 19:23:49 »

sziasztok ujfent Cheesy

nos mellekeltem pár képet a nemrégiben emlitett bajomrol.... hatha igy talan jobban latjatok mi s merre hany meter.... hatha megallapithato...
Ez egy egyszeeűbb karter tömites probléma vagy sajna a bonyoluktabb lendkerek mogotti szimering lehet?





http://kepkuldes.com/images/7867432c30d1712c3df1f14476581fc2.jpg

http://kepkuldes.com/images/851fedfc46bf31c06116b2d739a397bf.jpg

http://kepkuldes.com/images/d97f28d2244bc8dc8b50a61b1d516d40.jpg

http://kepkuldes.com/images/34ac3543e93e5983a9e228f1c5b2aeb9.jpg
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
bozzayt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2018.06.22 péntek, 13:33:18 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Megjelent a check lámpa a műszerfalon. Kiolvastam és PO1633-as hibát hoz.
Töröltem a hibát, de a következő indításkor 15-20 mp után újra előjön.
Néztem a hibához leírást, de nem igazán értem hol lehet a hiba.
Találkozott esetleg már valaki ilyennel?
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo MKIII, 2.5V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2018.06.22 péntek, 13:40:52 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Megjelent a check lámpa a műszerfalon. Kiolvastam és PO1633-as hibát hoz.
Töröltem a hibát, de a következő indításkor 15-20 mp után újra előjön.
Néztem a hibához leírást, de nem igazán értem hol lehet a hiba.
Találkozott esetleg már valaki ilyennel?
Válaszokat előre is köszönöm!

Mérd meg az akku feszültséget, indítózás közben is. Lehet régi már az aksid és készük elköszönni a földi léttől.
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2018.06.22 péntek, 15:22:42 »

2.5 V6 vagy 3.0 V6 melyik a jobb, szerviz igényesebb? erősen gondolkozom, hogy lecserélem a 2.0 vagy egy 2.5 vagy egy 3.0-ra húz a szivem a 3 literes felé, de nem akarnék rászaladni a F@szra Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2018.06.22 péntek, 15:36:51 »

2.5 V6 vagy 3.0 V6 melyik a jobb, szerviz igényesebb? erősen gondolkozom, hogy lecserélem a 2.0 vagy egy 2.5 vagy egy 3.0-ra húz a szivem a 3 literes felé, de nem akarnék rászaladni a F@szra Smiley


A sima, nem ST 3.0 elég ritka, ST-ből van több, de ott fel lehet húzni a szopóállarcot, mert elég sok alkatrész, ha esetleg csak cikkszámban is, de különbözik a v6-tól.
A 2.5ről én csak jókat tudok mondani, de ez nem általános, de legalább viszonylag több van belőle. Sajnos a legtöbb 200ezer körül futott az tekert órás 3-400ezer kmrel és a hozzá tartozó gondokkal.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2018.06.22 péntek, 15:59:04 »

... 3-400ezer kmrel és a hozzá tartozó gondokkal.
és a temérdek szhopással.Mondjuk ez nem motorfüggő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2018.06.22 péntek, 16:01:35 »

A sima, nem ST 3.0 elég ritka, ST-ből van több, de ott fel lehet húzni a szopóállarcot, mert elég sok alkatrész, ha esetleg csak cikkszámban is, de különbözik a v6-tól.
A 2.5ről én csak jókat tudok mondani, de ez nem általános, de legalább viszonylag több van belőle. Sajnos a legtöbb 200ezer körül futott az tekert órás 3-400ezer kmrel és a hozzá tartozó gondokkal.

A 170 és 226 LE nem tud élményben annyival többet, hogy megérje kockáztatni?
Naplózva
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2018.06.22 péntek, 16:12:04 »

2.5 V6 vagy 3.0 V6 melyik a jobb, szerviz igényesebb? erősen gondolkozom, hogy lecserélem a 2.0 vagy egy 2.5 vagy egy 3.0-ra húz a szivem a 3 literes felé, de nem akarnék rászaladni a F@szra Smiley

A faszra bármelyikkel rá lehet szaladni, pláne ha sikerül valami szart kifogni. Általánosságban egy ST220 (3.0) nyilván többet nyújt teljesítményben, élményben és nem hinném, hogy sokkal többet fogyaszt, vagy kategóriákkal drágább lenne a fenntartása, mint egy sima 2.5-nek.
Ami viszont nem mindegy, hogy maga a vételár kb. a kétszerese, illetve jó eséllyel az előző tulaj(ok) egy ST220-at nem kimondottan bevásárló autónak használtak, ha érted mire gondolok. Persze biztos ki lehet fogni jó állapotút is...
Kinek mi mennyit ér, maga dönti el.
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2018.06.22 péntek, 16:50:47 »

A 170 és 226 LE nem tud élményben annyival többet, hogy megérje kockáztatni?
a 170Le V6 az egy kitartó mozdony, de nem lesz olyan érés mint egy crx. Az st az más, azért az egy kicsit "állatabbra" van hangolva, nem autópályás haladásra mint a v6.
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2018.06.22 péntek, 17:03:10 »

a 170Le V6 az egy kitartó mozdony, de nem lesz olyan érés mint egy crx. Az st az más, azért az egy kicsit "állatabbra" van hangolva, nem autópályás haladásra mint a v6.

tetszik a Hondás példa 5gen-em volt a Mondeo előtt és hiányzik is a zabolátlan állatság mikor oda lépek...
érdekes, hogy az ST-ről úgy beszélsz mintha az nem V6 lenne...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2018.06.22 péntek, 17:38:02 »

tetszik a Hondás példa 5gen-em volt a Mondeo előtt és hiányzik is a zabolátlan állatság mikor oda lépek...
érdekes, hogy az ST-ről úgy beszélsz mintha az nem V6 lenne...

Ezt így szokás emlegetni, van a v6 a 3.0 meg az st Smiley
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2018.06.22 péntek, 17:59:18 »

Ezt így szokás emlegetni, van a v6 a 3.0 meg az st Smiley
Ezek szerint van a v6 2.5 a v6 3.0 és van a v6 3.0 st ??
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2018.06.22 péntek, 18:12:54 »

Ezek szerint van a v6 2.5 a v6 3.0 és van a v6 3.0 st ??

aha
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2018.06.22 péntek, 18:53:22 »

aha

hoppá köszönöm ma is tanultam valamit Smiley
170,204,226,
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.22 péntek, 18:55:24 írta MadPjotr » Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2018.06.22 péntek, 19:17:40 »

sziasztok!
2.5 v6 ban főtengely szimering cseret valaki hajtott már végre?  esetleg szerelővel csinaltatta milyen áron volt?
durván 4000km alatt eltunk fel liter olaj.... a motorblokk es valto talalkozasanal olajos vegig a valtotarto bakig... lathato a vegigfolyas.... feljebb semmi olaj nincs.... szeleofedel tomites a napokba cserelve lett.... most lemosva a kocsi alja s ujbol a ketto talalkozasanal olaj latszodik.... vaaaaaaaaaa ez huzos lesz ugy erzem Cheesy
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2018.06.23 szombat, 09:17:18 »

Sziasztok

erősen fontolgataom, hogy vegyek egy ST220 kombit most egy 2.0 benzin mk3 5d van, viszont 90% városban használnam mi a véleményetek ki fogom nyirni vele, vagy a fogyasztásán kivül semmi gond nem lehet?
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 21:54:06 »

nos... a hetekben valo problema ma megoldodott! gyujtas problema volt ezt fixen tudtuk.... rángatott terhelesre.... illetve a gep is gyujtaskimaradast irt.... mivel van egy jó "hentesem" akinek van mindene.... és vagyunk olyanba... adott mindenből másikat.... a diagnózis az hogy a gyujtotrafo megadta magat.... masik trafoval teljesen mashohy reagal az auto... bimmmm meglett a megoldas! Cheesy koszi mindenki segitseget!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 07:36:33 »

sziasztok!
2.5 v6 ban főtengely szimering cseret valaki hajtott már végre?  esetleg szerelővel csinaltatta milyen áron volt?
durván 4000km alatt eltunk fel liter olaj.... a motorblokk es valto talalkozasanal olajos vegig a valtotarto bakig... lathato a vegigfolyas.... feljebb semmi olaj nincs.... szeleofedel tomites a napokba cserelve lett.... most lemosva a kocsi alja s ujbol a ketto talalkozasanal olaj latszodik.... vaaaaaaaaaa ez huzos lesz ugy erzem Cheesy

Hát igen, a hátsó főtengely szimmering kivan menve, csere érett. Ha már szét húzzátok a sebváltót a motortól nézzétek át a kuplungot is, mert szívás, hogy ha újra szerelni kell.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2018.07.12 csütörtök, 20:15:39 »

sziasztok!

ujbol itt... 2.5 v6 a minap azon gondolkoztam h nem ártana egy kicsivel több hang.... valakinek tapasztalat? gyári rendszeren lehet valamit alakítattni? nem akarok üvöltést... csak egy kicsivel tobbet... ötletek?  gun
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2018.07.24 kedd, 19:35:38 »

Sziasztok

erősen fontolgataom, hogy vegyek egy ST220 kombit most egy 2.0 benzin mk3 5d van, viszont 90% városban használnam mi a véleményetek ki fogom nyirni vele, vagy a fogyasztásán kivül semmi gond nem lehet?

upgrade Smiley végre meg van a kiszemeltem és tényleg érdekelne, hogy fogok-e ártani a motornak, ha sűrűn használom városban?
Naplózva
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2018.07.24 kedd, 22:21:32 »

upgrade Smiley végre meg van a kiszemeltem és tényleg érdekelne, hogy fogok-e ártani a motornak, ha sűrűn használom városban?
Pont annyit ártasz, mint bármelyik másik motornak.
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 11:28:31 »

sziasztok!

ujbol itt... 2.5 v6 a minap azon gondolkoztam h nem ártana egy kicsivel több hang.... valakinek tapasztalat? gyári rendszeren lehet valamit alakítattni? nem akarok üvöltést... csak egy kicsivel tobbet... ötletek?  gun

Írtam az e-mailedre  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 08:08:17 »

Érdeklődnék,hogy a jobb féltengelyen lévő támasztó csapágyat nehéz-e kicserélni,mert morog mint az állat falbav
Naplózva

mondejó 2.5 V6
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2018.09.23 vasárnap, 20:07:40 »

sziasztok! 2006 benzin v6 120 140 kozott MÉG MINDOG RÁZ/VIBRÁL... féltengelyek, féktárcsa, betét, lengőkar stabpálcák cserélve.... ÖTLETE VALAKINEK?
120-140 Között ha terhelem... ha üresbe gurulva is de vibrál ráz.... hálás lennék nektek ha valaki mondana valami tippet!  worship
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2018.09.24 hétfő, 15:00:58 »

sziasztok! 2006 benzin v6 120 140 kozott MÉG MINDOG RÁZ/VIBRÁL... féltengelyek, féktárcsa, betét, lengőkar stabpálcák cserélve.... ÖTLETE VALAKINEK?
120-140 Között ha terhelem... ha üresbe gurulva is de vibrál ráz.... hálás lennék nektek ha valaki mondana valami tippet!  worship

Amúgy alufelni van rajta? Nem kapott egy ütést? gondolok kátyúra, vagy útpadkára. A centirozásnál a felni probléma nem nagyon jön elő, azt görgőztetéssel lehet eltüntetni.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2018.09.24 hétfő, 19:08:59 »

onnan indultunk el, gumisként melozom ez volt a leg kézenfelvőbb... masik gumi, masik felni azon is mas gumi
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2018.09.25 kedd, 21:51:35 »

6sebességes kéziváltos v6 os autonal... a valtoolaj betöltő csavar a balos féltengelynél l3vő 8as imbusz csavar lenne? ha többet töltök bele mi történik?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2018.09.25 kedd, 22:02:45 »

6sebességes kéziváltos v6 os autonal... a valtoolaj betöltő csavar a balos féltengelynél l3vő 8as imbusz csavar lenne? ha többet töltök bele mi történik?
nem tudsz bele többet önteni, a felesleges kifolyik azon a lyukon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3646 Dátum: 2018.10.03 szerda, 18:45:06 »

sziasztok. 2.5 v6.... hűtőfolyadekot hol engedem le?  Shocked nem talaltam leeresztőt... illetve gyari bilincsesek a csövek....
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #3647 Dátum: 2018.10.10 szerda, 21:28:28 »

Sziasztok.
Légyszi mondjatok konkrét lambda szonda típust ami biztosan jó a 2,5V6 automata váltós autóhoz. Mind a 3-at cserélni szeretném a leömlőknél és a középső katalizátornál is. Nem akarok lábakat forgatni a csatiban meg hasonlók. Csak betekerni és csatit összedugni.
Köszönöm.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #3648 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 19:21:47 »

sziasztok. 2.5 v6.... hűtőfolyadekot hol engedem le?  Shocked nem talaltam leeresztőt... illetve gyari bilincsesek a csövek....

Szemből nézve a hűtő bal oldalán lent van egy műanyag csap, ott kell kitekerni a dugót egy nagyobb méretű csavarhúzóval.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #3649 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 17:21:45 »

sziasztok!
direkt szűrő téma.... ki használ ilyet v6 nktoron? illetve tapasztalat?
a masik.... a szelepfedélen van 1-1 kartergáz visszavezető.... ezekre kis szűrőket raknék és megszüntetném a gáz visszavezetését a pillangószelep elé.... ki mit mond, illetve valaki csinált már ilyet? van valami hátul ütője?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.