Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 23:07:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306050 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
V6 motorok
«
Dátum:
2009.08.30 vasárnap, 18:07:16 »
V6 motorok
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
devkee
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2010.02.05 péntek, 21:47:20 »
Olvastam "népitéletben" , hogy lehet a v6-ot 10literes fogyival is üzemeltetni városban 100km-en. A tipp az volt, hogy 2000nél el kell váltani a fokozatokat. Mennyire reális ez?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2010.02.05 péntek, 22:07:58 »
Idézetet írta: devkee - 2010.02.05 péntek, 21:47:20
Olvastam "népitéletben" , hogy lehet a v6-ot 10literes fogyival is üzemeltetni városban 100km-en. A tipp az volt, hogy 2000nél el kell váltani a fokozatokat. Mennyire reális ez?
Semennyire, a sima 2.0 eszik ennyit városban, de inkább többet.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
devkee
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2010.02.05 péntek, 22:53:59 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.02.05 péntek, 22:07:58
Semennyire, a sima 2.0 eszik ennyit városban, de inkább többet.
Sejtettem.. Akkor végképpen nem tudom, hogy milyet vegyek. Az 1.8-at keveslem, a 2.0-nál azt hittem, hogy nem fogyaszt annyival többet a v6.
A benzinmotorok mellett áll még a dízellel szembeni megbízhatóság, bár a dízelt a fogyasztása miatt jobban kedvelném. Bocs az off miatt!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2010.02.05 péntek, 23:00:36 »
Idézetet írta: devkee - 2010.02.05 péntek, 21:47:20
Olvastam "népitéletben" , hogy lehet a v6-ot 10literes fogyival is üzemeltetni városban 100km-en. A tipp az volt, hogy 2000nél el kell váltani a fokozatokat. Mennyire reális ez?
Bocs, de az meg van kattanva aki vesz egy V6-ot és 10literes fogyira törekszik. 12 alá tojással a gáz alatt sem igen megy városban (talán11,5). De aki csak tojással a gáz alatt vezet egy V6-ot, annak inkább egy 1,4 dízelben kéne ülnie..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2010.02.05 péntek, 23:04:31 »
Idézetet írta: devkee - 2010.02.05 péntek, 22:53:59
Sejtettem.. Akkor végképpen nem tudom, hogy milyet vegyek. Az 1.8-at keveslem, a 2.0-nál azt hittem, hogy nem fogyaszt annyival többet a v6.
A benzinmotorok mellett áll még a dízellel szembeni megbízhatóság, bár a dízelt a fogyasztása miatt jobban kedvelném. Bocs az off miatt!
Ha különlegesebb, lendületesebb autót szeretnél, akkor megéri a V6, ugyanis a 2.0-ás is nehezen megy el városban 10 lityóval (az ex 2.0ám 11-12-t evett). A V6om 12 alá nem szokott menni, viszont még 13 fölé sem vittem soha, pedig én szeretem rendesen megküldeni alkalomadtán. Autópályán állítólag 8 literrel is elmegy, ha nem viszed 130fölé. Nekem folyamatos 160-180as (időnként 190-200) tempóval pályán is 12 szokott kijönni.
Szóval te tudod mit szeretnél.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 péntek, 23:06:57 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
devkee
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:20:27 »
Kiírtam pár népítélet részletet az MKIII 2.5 v6 motorokhoz
-"A hétköznapokon szinte csak városban fut, így télen 11,5 körül van a fogyasztása, nyáron 10-10,5"
-"Az egyetlen negatívum a fogyasztás. Érdekes módon ha nyomtam neki akkor 13 litert evett, ha urasan mentünk akkor meg 11,5-öt. Inkább nyomtam..."
-"A városi fogyasztásnak egy titka van:2000-es fordulat alatt kell tartani, de addig viszonylag lendületesen gyorsítani. A v6-osnak már 1200-tól bőven van annyi nyomatéka, hogy tarthassuk vele a forgalom ritmusát.Természetes sűrün kell váltani, de megéri:a korábbi 12l-ről 10l átlagra csökkent a fogyasztás (dugókat is beleértve)"
-"A fogasztástól sem kell elájulni...nem eszik annyival többet, mint amennyit ad...+1-2 literrel több mint egy 1.6-1.8 Passat vagy más kortárs."
-"Nem tetszik, hogy a 2,5 literes hathengeres többet fogyaszt, és kevesebb lóeröt ad le, mint pl. egy bömös motorja, plusz van egy nagy nyomatéklyuk is. Én szeretek gyorsulni, de az átlag 14,2 liter akkor is soknak tünik, és közben csak 170 lovas"
-"Fogyasztás: hát korábban valahogy megállt vegyesen 9.3-9.6 között, idén felment úgy 10.2-10.5-re. Talán azért, mert a klíma akkor megy, amikor neki olyan a kedve?
"
Ezért is kérdeztem meg itt, mivel vegyesek az értékek. Értem én, hogy nem mindenki használj a gázpedált ugyanúgy..
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2010.02.06 szombat, 12:03:00 »
Ha már V6, akkor én csakis ST-t vennék...
Ott talán még kevesebb a fogyasztáskülönbség a 2.5V6-3.0ST között, mint a 2.0-2.5V6 között. Persze lehet hogy tévedek.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2010.02.06 szombat, 12:08:30 »
Idézetet írta: devkee - 2010.02.05 péntek, 22:53:59
Sejtettem.. Akkor végképpen nem tudom, hogy milyet vegyek. Az 1.8-at keveslem, a 2.0-nál azt hittem, hogy nem fogyaszt annyival többet a v6.
A benzinmotorok mellett áll még a dízellel szembeni megbízhatóság, bár a dízelt a fogyasztása miatt jobban kedvelném. Bocs az off miatt!
A 2.0 szerintem nem rossz választás! Én dízel után ültem át ebbe, és a kopó alkatrészeken kívül mást nem cseréltem még benne. A V6 minden téren kicsit húzósabb, fogyi, adó, szervíz.
Ha dízel, akkor 2.2 TDCi, ezeknek nem sok gondjuk van, és megy úgy mint a V6!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2010.02.06 szombat, 13:29:22 »
Idézetet írta: devkee - 2010.02.06 szombat, 11:20:27
-"Nem tetszik, hogy a 2,5 literes hathengeres többet fogyaszt, és kevesebb lóeröt ad le, mint pl. egy bömös motorja, plusz van egy nagy nyomatéklyuk is. Én szeretek gyorsulni, de az átlag 14,2 liter akkor is soknak tünik, és közben csak 170 lovas"
Ez a forma kicsit el van tévedve. 14,2-höz vagy tényleg vadállat módjára küldte, vagy valami hibája volt a gépnek. Nyomatéklyuk? Na ez egy új fogalom, de inkább maradjunk annyiban, h nem létezik. Ha BMW-ből ült át, akkor talán azt érzi, hogy ez más karakterű motor, de azt nem lehet elmondani róla, h nyomatékból hiány lenne egész pici fordulatszámoknál is. Lehet nála tényleg valami nem stimmelt. A másik, meg, hogy a BMW más kategória, hülyeség összevetni, de akkor vajon mértnem azt vett...?
Idézetet írta: devkee - 2010.02.06 szombat, 11:20:27
-"Fogyasztás: hát korábban valahogy megállt vegyesen 9.3-9.6 között, idén felment úgy 10.2-10.5-re. Talán azért, mert a klíma akkor megy, amikor neki olyan a kedve? "
Ez meg elég nagypapásan tolhatta, de vegyesben úgy elképzelhető.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.06 szombat, 13:31:54 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
gyurigyuri
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2010.02.06 szombat, 20:12:57 »
Üdv!
Hát mint tudjátok (már akit fárasztottam eddig a kérdéseimmel...
) autóvásárlás előtt állok.
Dízelt már elvetettem a sok hallható többszázezres gondok miatt...
Benzinesből 3 típus érdekel: 1.8 SCI ; 2.0 ; 2,5 V6
Azt a sok hozzászólásból kiszűrtem, hogy az egyik legstabilabb a V6. Fogyi elég széles határok között mozog az elmondásaitok szerint.
Én napi 75Km-t megyek:
reggel ~32Km csak főúton A-B be (max 3Km a város, de reggel 4:20-kor tök üres minden és vidéki kisvárosról van szó)
délután visszafelé 25Km főút + 8Km vidéki városi + a maradék főúton.
Ezen a napi túrán a főúton max 100Km/h mert az asszony nem bírja a sebességet, de én bírnám. Mégis csak férfiből vagyok
Jelenlegi verdával nagyátlag 6,7 liter/100 ez a mutatvány. Mennyi lenne V6-tal ugyan ezekkel a sebességekkel???
Nyilván nem azt várom, hogy számoljátok ki, csak úgy mégis a véleményeket várom.Mindig olyan korrektek vagytok.
LPG mindenképp beugrana az autóba kivéve talán SCI esetében mert nem tudom ott mennyire megvalósítható!
Egy saccolt fogyi kellene benzinnel és LPG vel is.
Ja, ha vaéaki felteszi a kérdést, hogy erre minek V6 az jogos, de a legmegbízhatóbbat akarom.......
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2010.02.06 szombat, 20:18:50 »
Idézetet írta: gyurigyuri - 2010.02.06 szombat, 20:12:57
Ja, ha vaéaki felteszi a kérdést, hogy erre minek V6 az jogos, de a legmegbízhatóbbat akarom.......
V6ról nem tudok nyilatkozni, de szerintem egy 2.0 is elég megbízható ( kivéve a zacciét
)
A fogyasztása 8liter körül lenne.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gyurigyuri
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 20:02:00 »
Üdv.
Mégis csak bántja a fantáziám ez a V6.
Cool érzés lehet mikor 170 paci bömböl a motortérben!
Tényleg ez már belesik a luxusadóba? Biztos nem 169,9 Le
??
Mondjuk ha szimpla teljesítmény adó van rá az is elég húzós.
Mennyi fórumosnak van 2,5 V6?
Tapasztalatok? Fogyi, hibalista, ...stb.
Ebből is a facelift utániakra kell öszpontosítani, vagy itt jók a korábbiak is?Nálam a facelift utáni külsőségek, mint a krómos hűtőrács, meg a krómcsíkos hátsólámpa meg az ilyen szintű változtatások háttérbe szoríthatók, ha egy atombiztos gép a kárpótlás.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 20:52:16 »
Idézetet írta: gyurigyuri - 2010.02.07 vasárnap, 20:02:00
Üdv.
Mégis csak bántja a fantáziám ez a V6.
Cool érzés lehet mikor 170 paci bömböl a motortérben!
Tényleg ez már belesik a luxusadóba? Biztos nem 169,9 Le
??
Mondjuk ha szimpla teljesítmény adó van rá az is elég húzós.
Mennyi fórumosnak van 2,5 V6?
Tapasztalatok? Fogyi, hibalista, ...stb.
Ebből is a facelift utániakra kell öszpontosítani, vagy itt jók a korábbiak is?Nálam a facelift utáni külsőségek, mint a krómos hűtőrács, meg a krómcsíkos hátsólámpa meg az ilyen szintű változtatások háttérbe szoríthatók, ha egy atombiztos gép a kárpótlás.
Gyere át a MondeoII V6 topikba, mert azt nézi sok V6 Mondeós, ott szokott lenni élet. Nagy hülyeség volt annyi V6 topikot csinálni ahány generáció...
Tényleg nagyszerű érzés, hogy ilyen különlegesebb, erős moci van benne
Megéri azt a kis fogyitöbbletet, meg még a luxusadót is simán (nekem plusz 23.000 egy évre). Direktszűrővel, sportkipuffal pedig a dögös hangzás is garantált.
Fogyiról itt pár hozzászólással lejjebb is volt szó, komoly típushibája nincs. Egy elég pozitív tapasztalat, hogy kicsi fordulatszámokon is komoly nyomatékja van, és ha kihuzatod, akkor elgyengülés nélkül, egyenletesen húz végig.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 18:08:11 »
Sziasztok !
Tudna nekem segiteni valaki, hogy merre találom az EGR-t a 2.5 V6 MKIII-ban ?
Vagy nagyon vak vagyok, vagy nagyon eldugták valahova ...
Van tapasztalat róla, hogy ledugózva van-e érzékelhető hatása?
Kösz elre is: RickShaw
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 18:25:22 »
Sziasztok! "Szeretem" amikor olyanok mondanak véleményt valamiről, hogy gőzük sincs róla, vagy csak hallottak róla valamit, mert az ismerősük ismrősének ismerőse hallotta... és így adnak másoknak tanácsot! Engem is mindenki le akart anno beszélni róla, mert az *** és a gatyámat is le fogja zabálni az ingemet meg ráköltöm, mondták azok akiknek még Fordjuk sem volt nem hogy 2.5 v6! Miért nem azok mondják el a véleményüket a 2.5 v6-ról akiknek van, vagy azt használnak! Bármannyire is illreálisnak tűnik azoknak akiknek kisebb benzinmotor dübörög a mondeójuk motorháztetője alatt (nem lenézésből), de valóban el lehet vele közlekedni 9-10 literes átlag között városban (Budapest), én szinte csak ott használom és egy tank benzin átlag 600-650km-re elég. Persze pár dolgot be kell tartani mint a fentiekben is említettek: nem szabad 2000/min fölé pörgetni (bár a téli vagy hidegebb napokon ez sem segít és nehéz vagy nem is lehet 10 liter alatt tartani, de a kánikulát imádja), de így is nagyon szépen halad nyomatékból hegyen völgyön át. Országúton (max. 90km/h) 7-8 liter, autópályán (130-140km/h) 8-9 liter között. Személyes tapasztalat és a komputer sem csal meg az üzemanyagtank sincs plussz 20 literrel kitágúlva! Én csak ajánlani tudom mindenkinek már csak a hangja miatt is! Ha valaki 2.5 v6-os kombi mondeóval tököl elötted, akkor az valószínű én vagyok, előre is bocsi
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.07 hétfő, 19:07:36 írta Mondolo
»
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 19:09:32 »
...amúgy az a Egr-szelep engem is érdekelne!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 19:12:57 »
Idézetet írta: Mondolo - 2010.06.07 hétfő, 18:25:22
Sziasztok! "Szeretem" amikor olyanok mondanak véleményt valamiről, hogy gőzük sincs róla, vagy csak hallottak róla valamit, mert az ismerősük ismrősének ismerőse hallotta... és így adnak másoknak tanácsot! Engem is mindenki le akart anno beszélni róla, mert az *** és a gatyámat is le fogja zabálni az ingemet meg ráköltöm, mondták azok akiknek még Fordjuk sem volt nem hogy 2.5 v6! Miért nem azok mondják el a véleményüket a 2.5 v6-ról akiknek van, vagy azt használnak! Bármannyire is illreálisnak tűnik azoknak akiknek kisebb benzinmotor dübörög a mondeójuk motorháztetője alatt (nem lenézésből), de valóban el lehet vele közlekedni 9-10 literes átlag között városban (Budapest), én szinte csak ott használom és egy tank benzin átlag 600-650km-re elég. Persze pár dolgot be kell tartani mint a fentiekben is említettek: nem szabad 2000/min fölé pörgetni (bár a téli vagy hidegebb napokon ez sem segít és nehéz vagy nem is lehet 10 liter alatt tartani, de a kánikulát imádja), de így is nagyon szépen halad nyomatékból hegyen völgyön át. Országúton (max. 90km/h) 7-8 liter, autópályán (130-140km/h) 8-9 liter között. Személyes tapasztalat és a komputer sem csal meg az üzemanyagtank sincs plussz 20 literrel kitágúlva! Én csak ajánlani tudom mindenkinek már csak a hangja miatt is! Ha valaki 2.5 v6-os kombi mondeóval tököl elötted, akkor az valószínű én vagyok, előre is bocsi
hogy jön ki rá a luxus adó?? am ez a fogyasztás nem is rossz egy ekkora motorhoz\autóhoz. grat a türelmedhez
ha gondolod én is leírom, hogy mennyinél eeszik ennyit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 19:21:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.07 hétfő, 19:12:57
hogy jön ki rá a luxus adó?? am ez a fogyasztás nem is rossz egy ekkora motorhoz\autóhoz. grat a türelmedhez
ha gondolod én is leírom, hogy mennyinél eeszik ennyit
kb.57000-58000Ft/év
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 19:39:55 »
Idézetet írta: Mondolo - 2010.06.07 hétfő, 19:21:52
kb.57000-58000Ft/év
ez a teljes kötelező, vagy csak a "luxus" adó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 20:14:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.07 hétfő, 19:39:55
ez a teljes kötelező, vagy csak a "luxus" adó
Csak luxus. Nem is gondoltam volna, hogy ebben az életemben még "luxus" autom is lesz!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 21:54:56 »
Idézetet írta: Mondolo - 2010.06.07 hétfő, 19:21:52
kb.57000-58000Ft/év
Igen, de ennek elvileg lejön a fele (visszaigényelhető, vagy eleve nemkell befizetni), a duplaadóztatás elkerülése végett.
"A 2009. évi LXXVIII. törvény kivonata:
A kétszeres adóterhelés kizárása
35. § Az adóalany az adóévben levonhatja a fizetendő adó összegéből a személygépkocsi után a terhére az adóévre kivetett (járó) gépjárműadó összegét."
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.07 hétfő, 22:04:07 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 21:58:18 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.06.07 hétfő, 21:54:56
Igen, de ennek elvileg lejön a fele (visszaigényelhető, vagy eleve nemkell befizetni), a duplaadóztatás elkerülése végett.
máris barátibb a költsége
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 22:13:54 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.06.07 hétfő, 21:54:56
Igen, de ennek elvileg lejön a fele (visszaigényelhető, vagy eleve nemkell befizetni), a duplaadóztatás elkerülése végett.
"A 2009. évi LXXVIII. törvény kivonata:
A kétszeres adóterhelés kizárása
35. § Az adóalany az adóévben levonhatja a fizetendő adó összegéből a személygépkocsi után a terhére az adóévre kivetett (járó) gépjárműadó összegét."
Rocco te vagy az én emberem! Mesélj még erről!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 22:33:02 »
Idézetet írta: Mondolo - 2010.06.07 hétfő, 22:13:54
Rocco te vagy az én emberem! Mesélj még erről!
Sajnos nem tudok többet, ebben a kivonatban nincsenek részletek erről, hogy hogyan tud lebonyolódni a dolog.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
seekay
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 09:22:52 »
Sziasztok!
2.5 V6 fogyasztási adatok érdekelnének, elsősorban személyes tapasztalatok alapján.
Szeged-Pest-Szeged autópálya (2 x ~ 170 km) változó, néhol 140-180-as, de inkább átlag 150-es tempó, ill. a maradék üzemanyaggal városi szaladgálásra, kisebb dugózásokkal, odalépésekkel mennyire reális a 11.7 - 12 literes fogyi?
Egy telitankból 500 km-re futotta így.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 09:50:13 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.14 hétfő, 09:22:52
Sziasztok!
2.5 V6 fogyasztási adatok érdekelnének, elsősorban személyes tapasztalatok alapján.
Szeged-Pest-Szeged autópálya (2 x ~ 170 km) változó, néhol 140-180-as, de inkább átlag 150-es tempó, ill. a maradék üzemanyaggal városi szaladgálásra, kisebb dugózásokkal, odalépésekkel mennyire reális a 11.7 - 12 literes fogyi?
Egy telitankból 500 km-re futotta így.
Szerintem reális, nekem is így szokott kijönni ilyen összetételben.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
seekay
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 09:56:57 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.06.14 hétfő, 09:50:13
Szerintem reális, nekem is így szokott kijönni ilyen összetételben.
Ha csak ezt az adatot ragadjuk ki, egy tartós 140-150-es pályázásnál kb. mennyit kajol?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 14:07:21 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.14 hétfő, 09:56:57
Ha csak ezt az adatot ragadjuk ki, egy tartós 140-150-es pályázásnál kb. mennyit kajol?
Azt nem tudom, nincs fedkompom. Csak azt vágom, hogy nemigen jött még ki nekem 11,5 alatt, pedig elvileg sima autópályázással állandó 130-140nél 9körül kell lennie. Aztán lehet h nekem is annyi, de valamennyit városban is megyek előtte utána, és lehet az megdobja durván.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
meszi19
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2010.07.10 szombat, 14:20:37 »
V6-ba direktszűrő? Valakinak vannak tapasztalatai? Előre is köszi.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 16:57:37 »
Idézetet írta: meszi19 - 2010.07.10 szombat, 14:20:37
V6-ba direktszűrő? Valakinak vannak tapasztalatai? Előre is köszi.
Mindenképpen ajánlom, brutális hangot hoz ki!!
De jól legyen beolajozva, és akkor rendesen fog szűrni is.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Brick
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2010.07.14 szerda, 12:24:01 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.07.12 hétfő, 16:57:37
Mindenképpen ajánlom, brutális hangot hoz ki!!
De jól legyen beolajozva, és akkor rendesen fog szűrni is.
Üdv,
én a Ford szerviz tanácsára inkább a szívócsőből szedtem ki a legfelső darabot, így a levegőszűrő háztól szívja a frisset, nem a lökhárítótól a hosszú csövön.
Így megmarad a gyári szűrés, 0 Ft ráfordítás és ugyanaz a mély hang hallatszik
Csak egy ötlet...
Jah...nincs valakinek eladó 2,5 V6 Mondeo 2004 körüli?
Üdv.
Brick
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2010.08.27 péntek, 13:15:15 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.14 hétfő, 09:22:52
Sziasztok!
2.5 V6 fogyasztási adatok érdekelnének, elsősorban személyes tapasztalatok alapján.
Szeged-Pest-Szeged autópálya (2 x ~ 170 km) változó, néhol 140-180-as, de inkább átlag 150-es tempó, ill. a maradék üzemanyaggal városi szaladgálásra, kisebb dugózásokkal, odalépésekkel mennyire reális a 11.7 - 12 literes fogyi?
Egy telitankból 500 km-re futotta így.
Szia!
Szerintem rohadtul sok. 130-150 között a 9 liter jó kb, nekem is annyi.
Városba 10-11el én is kijövök.
Országúton 90 tempomat 6,5liter.
Én legalább 650-700at megyek el egy tankkal.
Most jöttünk haza Horvátországból, ott jött ki egy tankkal megtehetőre 670, ha jól tudom.
Viszont nagyon benzinfüggő a dolog. Néha rászaladok, és nagyon rossz benzint tankolok, akkor sokat eszik.
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2010.08.27 péntek, 13:42:41 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2010.08.27 péntek, 13:15:15
Szia!
Szerintem rohadtul sok. 130-150 között a 9 liter jó kb, nekem is annyi.
Városba 10-11el én is kijövök.
Országúton 90 tempomat 6,5liter.
Én legalább 650-700at megyek el egy tankkal.
Most jöttünk haza Horvátországból, ott jött ki egy tankkal megtehetőre 670, ha jól tudom.
Viszont nagyon benzinfüggő a dolog. Néha rászaladok, és nagyon rossz benzint tankolok, akkor sokat eszik.
Hétvégén voltam egy kisebb túrán, sok országút - kis város, átlag 90-100-as tempó, 8.1-ra jött ki a fedélzeti szerint.
Viszont nem értem nálad hogy jön ki a 650-700 km, én ha telerakom és a gyújtást ráadom, akkor is max. 600-at ír ki a computer.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2010.08.27 péntek, 15:19:11 »
Idézetet írta: seekay - 2010.08.27 péntek, 13:42:41
Hétvégén voltam egy kisebb túrán, sok országút - kis város, átlag 90-100-as tempó, 8.1-ra jött ki a fedélzeti szerint.
Viszont nem értem nálad hogy jön ki a 650-700 km, én ha telerakom és a gyújtást ráadom, akkor is max. 600-at ír ki a computer.
Igen, mert átlagol. Ha ugyanilyen körülmények között fogsz autózni mint az előbbi tankolás után, akkor nőni fog a km-ek száma.
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2010.08.27 péntek, 15:48:15 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.27 péntek, 15:19:11
Igen, mert átlagol. Ha ugyanilyen körülmények között fogsz autózni mint az előbbi tankolás után, akkor nőni fog a km-ek száma.
Tehát ha jól értem:
A megtehető km-ek számát a computer szerinti átlagfogyasztásból határozza meg?
A múltkor amúgy elkezdtem méregetni, amikor 50 km-t írt ki, jobb oldalt néztem a km számlálót, bal oldalt a megtehető km-eket, és amikor lement 49-re, akkor a valóságban még csak 650-700 m-t tettem meg. Kigyorsítás ekkor direkt nem volt, teljesen egyenletes tempóban mentem.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.27 péntek, 15:50:26 írta seekay
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2010.08.28 szombat, 11:32:06 »
Idézetet írta: seekay - 2010.08.27 péntek, 15:48:15
Tehát ha jól értem:
A megtehető km-ek számát a computer szerinti átlagfogyasztásból határozza meg?
A múltkor amúgy elkezdtem méregetni, amikor 50 km-t írt ki, jobb oldalt néztem a km számlálót, bal oldalt a megtehető km-eket, és amikor lement 49-re, akkor a valóságban még csak 650-700 m-t tettem meg. Kigyorsítás ekkor direkt nem volt, teljesen egyenletes tempóban mentem.
Igen, igen. Pont ezert van, de nem a comp szerinti atlagfogyibol szamolja, hanem asszem az elozo 1000km alapjan. Aztan persze amikor kiirja az 50-et az idealisnak mondhato, te meg kigyorsitasz, akkor mindjart nem fog egyezni a valos megtett km es a comp szerinti
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2010.08.31 kedd, 00:01:10 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.28 szombat, 11:32:06
Igen, igen. Pont ezert van, de nem a comp szerinti atlagfogyibol szamolja, hanem asszem az elozo 1000km alapjan. Aztan persze amikor kiirja az 50-et az idealisnak mondhato, te meg kigyorsitasz, akkor mindjart nem fog egyezni a valos megtett km es a comp szerinti
Köszi!
És az átlagfogyit mennyi legutóbb megtett km alapján számolja?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2010.08.31 kedd, 00:03:54 »
Idézetet írta: seekay - 2010.08.31 kedd, 00:01:10
Köszi!
És az átlagfogyit mennyi legutóbb megtett km alapján számolja?
azt meg asszem a nullázástól számítja, vagyis mióta utoljára kinulláztad. én minden tankolás után nyomok egy reset-et
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 22:19:21 »
sziasztok!!egy barátomnak 3-as mnodeoja van v6-os.az a baja hogy mostanában ha elinditja a motort tesztel a kocsi ugy értem hogy minden kijelzö föl majd le megy.ez mitöl lehet???aki saru gond lehetséges?mert ezt mondta már neki egy szaki.ötletek??
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 22:30:47 »
Idézetet írta: don80 - 2010.09.05 vasárnap, 22:19:21
sziasztok!!egy barátomnak 3-as mnodeoja van v6-os.az a baja hogy mostanában ha elinditja a motort tesztel a kocsi ugy értem hogy minden kijelzö föl majd le megy.ez mitöl lehet???aki saru gond lehetséges?mert ezt mondta már neki egy szaki.ötletek??
faradt akksi ?
Naplózva
blah blah blah
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 22:34:18 »
Idézetet írta: don80 - 2010.09.05 vasárnap, 22:19:21
sziasztok!!egy barátomnak 3-as mnodeoja van v6-os.az a baja hogy mostanában ha elinditja a motort tesztel a kocsi ugy értem hogy minden kijelzö föl majd le megy.ez mitöl lehet???aki saru gond lehetséges?mert ezt mondta már neki egy szaki.ötletek??
napi megtett km-t lenullázza?? akkor lehet a testhiba-akksisaru hiba
én levenném a hátuljáról a csatit, kis wd-40 neki és hátha ez segít.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 17:26:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.05 vasárnap, 22:34:18
napi megtett km-t lenullázza?? akkor lehet a testhiba-akksisaru hiba
én levenném a hátuljáról a csatit, kis wd-40 neki és hátha ez segít.
meg kell drotkefezni a sarukat, es zsirral osszerakni, akkor nem fog korrodalni, meg ez a zold trutty sem ul ki ra.
Naplózva
birotibor
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2010.09.08 szerda, 20:37:13 »
Idézetet írta: don80 - 2010.09.05 vasárnap, 22:19:21
sziasztok!!egy barátomnak 3-as mnodeoja van v6-os.az a baja hogy mostanában ha elinditja a motort tesztel a kocsi ugy értem hogy minden kijelzö föl majd le megy.ez mitöl lehet???aki saru gond lehetséges?mert ezt mondta már neki egy szaki.ötletek??
hello
nekem akkor csinált ilyet amikor elfáradt az akksim...Gyengén is inditozott...
Kicseréltem és megszünt a jelenség....
Naplózva
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2010.10.26 kedd, 23:18:42 »
V6 tapasztalatokra lenne szükségem, és véleményekre erről a gépről:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_automata-4181303
Érdemes elgondolkozni rajta?
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2010.10.27 szerda, 08:50:43 »
Idézetet írta: szabogaby - 2010.10.26 kedd, 23:18:42
V6 tapasztalatokra lenne szükségem, és véleményekre erről a gépről:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_automata-4181303
Érdemes elgondolkozni rajta?
csak nem meggyőzőtt a pécsi talin a gép?
Nekem is nagyon bejött...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2010.10.27 szerda, 16:23:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.27 szerda, 08:50:43
csak nem meggyőzőtt a pécsi talin a gép?
Nekem is nagyon bejött...
én 2,5 v6 170le omegában ültem már, az is megyeget. mindenképpen automatát akarsz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2010.10.27 szerda, 16:41:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.27 szerda, 16:23:01
én 2,5 v6 170le omegában ültem már, az is megyeget. mindenképpen automatát akarsz??
nekem volt 2.5 diesel, automata omegám. Abban BMW moci van. Sport fokozat, meg minden volt benne. Imádtam. A mostani 1.8 mondeo nem rossz, és 9L-el elketyeg városban (mostmár), de a vágyam egy 6 hengeres 2.5-ös automata mondeo. Szóval szerintem jó döntés, ha a gépállat nem rossz.
Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2010.10.27 szerda, 16:46:32 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.10.27 szerda, 16:41:41
nekem volt 2.5 diesel, automata omegám. Abban BMW moci van. Sport fokozat, meg minden volt benne. Imádtam. A mostani 1.8 mondeo nem rossz, és 9L-el elketyeg városban (mostmár), de a vágyam egy 6 hengeres 2.5-ös automata mondeo. Szóval szerintem jó döntés, ha a gépállat nem rossz.
Üdv
Csaba
hát én nem tudnék megbarátkozni az automatával....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2010.10.27 szerda, 16:53:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.27 szerda, 16:46:32
hát én nem tudnék megbarátkozni az automatával....
Egyszer azt mondta nekem a munkafelvevő a BMW szervizben amikor mondtam hogy automata a kocsi: "helyes, váltogassanak a szegények".
Tökéletesen egyet tudok érteni vele.
Egyébként városban, reggel, félálmosan munkába járni tökéletes. Megy amúgy is, amikor nem direkt élvezkedni akar az ember.
Élvezkedős autónak meg nem Mondeot vesz az ember...
Naplózva
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ