Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 02:33:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1302512 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 18:07:16 »

V6 motorok
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
devkee
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2010.02.05 péntek, 21:47:20 »

Olvastam "népitéletben" , hogy lehet a v6-ot 10literes fogyival is üzemeltetni városban 100km-en. A tipp az volt, hogy 2000nél el kell váltani a fokozatokat. Mennyire reális ez?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2010.02.05 péntek, 22:07:58 »

Olvastam "népitéletben" , hogy lehet a v6-ot 10literes fogyival is üzemeltetni városban 100km-en. A tipp az volt, hogy 2000nél el kell váltani a fokozatokat. Mennyire reális ez?

Semennyire, a sima 2.0 eszik ennyit városban, de inkább többet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
devkee
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2010.02.05 péntek, 22:53:59 »

Semennyire, a sima 2.0 eszik ennyit városban, de inkább többet.

Sejtettem.. Akkor végképpen nem tudom, hogy milyet vegyek. Az 1.8-at keveslem, a 2.0-nál azt hittem, hogy nem fogyaszt annyival többet a v6.
A benzinmotorok mellett áll még a dízellel szembeni megbízhatóság, bár a dízelt a fogyasztása miatt jobban kedvelném. Bocs az off miatt!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2010.02.05 péntek, 23:00:36 »

Olvastam "népitéletben" , hogy lehet a v6-ot 10literes fogyival is üzemeltetni városban 100km-en. A tipp az volt, hogy 2000nél el kell váltani a fokozatokat. Mennyire reális ez?


Bocs, de az meg van kattanva aki vesz egy V6-ot és 10literes fogyira törekszik. 12 alá tojással a gáz alatt sem igen megy városban (talán11,5). De aki csak tojással a gáz alatt vezet egy V6-ot, annak inkább egy 1,4 dízelben kéne ülnie.. Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2010.02.05 péntek, 23:04:31 »

Sejtettem.. Akkor végképpen nem tudom, hogy milyet vegyek. Az 1.8-at keveslem, a 2.0-nál azt hittem, hogy nem fogyaszt annyival többet a v6.
A benzinmotorok mellett áll még a dízellel szembeni megbízhatóság, bár a dízelt a fogyasztása miatt jobban kedvelném. Bocs az off miatt!

Ha különlegesebb, lendületesebb autót szeretnél, akkor megéri a V6, ugyanis a 2.0-ás is nehezen megy el városban 10 lityóval (az ex 2.0ám 11-12-t evett). A V6om 12 alá nem szokott menni, viszont még 13 fölé sem vittem soha, pedig én szeretem rendesen megküldeni alkalomadtán. Autópályán állítólag 8 literrel is elmegy, ha nem viszed 130fölé. Nekem folyamatos 160-180as (időnként 190-200) tempóval pályán is 12 szokott kijönni.
Szóval te tudod mit szeretnél.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 péntek, 23:06:57 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

devkee
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2010.02.06 szombat, 11:20:27 »

Kiírtam pár népítélet részletet az MKIII 2.5 v6 motorokhoz

-"A hétköznapokon szinte csak városban fut, így télen 11,5 körül van a fogyasztása, nyáron 10-10,5"
-"Az egyetlen negatívum a fogyasztás. Érdekes módon ha nyomtam neki akkor 13 litert evett, ha urasan mentünk akkor meg 11,5-öt. Inkább nyomtam..."
-"A városi fogyasztásnak egy titka van:2000-es fordulat alatt kell tartani, de addig viszonylag lendületesen gyorsítani. A v6-osnak már 1200-tól bőven van annyi nyomatéka, hogy tarthassuk vele a forgalom ritmusát.Természetes sűrün kell váltani, de megéri:a korábbi 12l-ről 10l átlagra csökkent a fogyasztás (dugókat is beleértve)"
-"A fogasztástól sem kell elájulni...nem eszik annyival többet, mint amennyit ad...+1-2 literrel több mint egy 1.6-1.8 Passat vagy más kortárs."
-"Nem tetszik, hogy a 2,5 literes hathengeres többet fogyaszt, és kevesebb lóeröt ad le, mint pl. egy bömös motorja, plusz van egy nagy nyomatéklyuk is. Én szeretek gyorsulni, de az átlag 14,2 liter akkor is soknak tünik, és közben csak 170 lovas"
-"Fogyasztás: hát korábban valahogy megállt vegyesen 9.3-9.6 között, idén felment úgy 10.2-10.5-re. Talán azért, mert a klíma akkor megy, amikor neki olyan a kedve? Cheesy"

Ezért is kérdeztem meg itt, mivel vegyesek az értékek. Értem én, hogy nem mindenki használj a gázpedált ugyanúgy..


Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7 Dátum: 2010.02.06 szombat, 12:03:00 »

Ha már V6, akkor én csakis ST-t vennék...
Ott talán még kevesebb a fogyasztáskülönbség a 2.5V6-3.0ST között, mint a 2.0-2.5V6 között. Persze lehet hogy tévedek. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2010.02.06 szombat, 12:08:30 »

Sejtettem.. Akkor végképpen nem tudom, hogy milyet vegyek. Az 1.8-at keveslem, a 2.0-nál azt hittem, hogy nem fogyaszt annyival többet a v6.
A benzinmotorok mellett áll még a dízellel szembeni megbízhatóság, bár a dízelt a fogyasztása miatt jobban kedvelném. Bocs az off miatt!

A 2.0 szerintem nem rossz választás! Én dízel után ültem át ebbe, és a kopó alkatrészeken kívül mást nem cseréltem még benne. A V6 minden téren kicsit húzósabb, fogyi, adó, szervíz.
Ha dízel, akkor 2.2 TDCi, ezeknek nem sok gondjuk van, és megy úgy mint a V6!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2010.02.06 szombat, 13:29:22 »

-"Nem tetszik, hogy a 2,5 literes hathengeres többet fogyaszt, és kevesebb lóeröt ad le, mint pl. egy bömös motorja, plusz van egy nagy nyomatéklyuk is. Én szeretek gyorsulni, de az átlag 14,2 liter akkor is soknak tünik, és közben csak 170 lovas"

Ez a forma kicsit el van tévedve. 14,2-höz vagy tényleg vadállat módjára küldte, vagy valami hibája volt a gépnek. Nyomatéklyuk? Na ez egy új fogalom, de inkább maradjunk annyiban, h nem létezik. Ha BMW-ből ült át, akkor talán azt érzi, hogy ez más karakterű motor, de azt nem lehet elmondani róla, h nyomatékból hiány lenne egész pici fordulatszámoknál is. Lehet nála tényleg valami nem stimmelt. A másik, meg, hogy a BMW más kategória, hülyeség összevetni, de akkor vajon mértnem azt vett...?

-"Fogyasztás: hát korábban valahogy megállt vegyesen 9.3-9.6 között, idén felment úgy 10.2-10.5-re. Talán azért, mert a klíma akkor megy, amikor neki olyan a kedve? "

Ez meg elég nagypapásan tolhatta, de vegyesben úgy elképzelhető.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.06 szombat, 13:31:54 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

gyurigyuri
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2010.02.06 szombat, 20:12:57 »

Üdv!
Hát mint tudjátok (már akit fárasztottam eddig a kérdéseimmel... nyes) autóvásárlás előtt állok.
Dízelt már elvetettem a sok hallható többszázezres gondok miatt... falbav
Benzinesből 3 típus érdekel: 1.8 SCI ; 2.0 ; 2,5 V6
Azt a sok hozzászólásból kiszűrtem, hogy az egyik legstabilabb a V6. Fogyi elég széles határok között mozog az elmondásaitok szerint.
Én napi 75Km-t megyek:

reggel ~32Km csak főúton A-B be (max 3Km a város, de reggel 4:20-kor tök üres minden és vidéki kisvárosról van szó)
délután visszafelé 25Km főút + 8Km vidéki városi + a maradék főúton.

Ezen a napi túrán a főúton max 100Km/h mert az asszony nem bírja a sebességet, de én bírnám. Mégis csak férfiből vagyok  nyes nyes
Jelenlegi verdával nagyátlag 6,7 liter/100 ez a mutatvány. Mennyi lenne V6-tal ugyan ezekkel a sebességekkel???
Nyilván nem azt várom, hogy számoljátok ki, csak úgy mégis a véleményeket várom.Mindig olyan korrektek vagytok. smile
LPG mindenképp beugrana az autóba kivéve talán SCI esetében mert nem tudom ott mennyire megvalósítható!

Egy saccolt fogyi kellene benzinnel és LPG vel is.

Ja, ha vaéaki felteszi a kérdést, hogy erre minek V6 az jogos, de a legmegbízhatóbbat akarom.......


Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11 Dátum: 2010.02.06 szombat, 20:18:50 »



Ja, ha vaéaki felteszi a kérdést, hogy erre minek V6 az jogos, de a legmegbízhatóbbat akarom.......




V6ról nem tudok nyilatkozni, de szerintem egy 2.0 is elég megbízható ( kivéve a zacciét eplus2 )
A fogyasztása 8liter körül lenne.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gyurigyuri
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 20:02:00 »

Üdv.
Mégis csak bántja a fantáziám ez a V6. eplus2
Cool érzés lehet mikor 170 paci bömböl a motortérben! wave Tényleg ez már belesik a luxusadóba? Biztos nem 169,9 Le Huh??? eplus2
Mondjuk ha szimpla teljesítmény adó van rá az is elég húzós.
Mennyi fórumosnak van 2,5 V6?
Tapasztalatok? Fogyi, hibalista, ...stb.
Ebből is a facelift utániakra kell öszpontosítani, vagy itt jók a korábbiak is?Nálam a facelift utáni külsőségek, mint a krómos hűtőrács, meg a krómcsíkos hátsólámpa meg az ilyen szintű változtatások háttérbe szoríthatók, ha egy atombiztos gép a kárpótlás.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 20:52:16 »

Üdv.
Mégis csak bántja a fantáziám ez a V6. eplus2
Cool érzés lehet mikor 170 paci bömböl a motortérben! wave Tényleg ez már belesik a luxusadóba? Biztos nem 169,9 Le Huh??? eplus2
Mondjuk ha szimpla teljesítmény adó van rá az is elég húzós.
Mennyi fórumosnak van 2,5 V6?
Tapasztalatok? Fogyi, hibalista, ...stb.
Ebből is a facelift utániakra kell öszpontosítani, vagy itt jók a korábbiak is?Nálam a facelift utáni külsőségek, mint a krómos hűtőrács, meg a krómcsíkos hátsólámpa meg az ilyen szintű változtatások háttérbe szoríthatók, ha egy atombiztos gép a kárpótlás.


Gyere át a MondeoII V6 topikba, mert azt nézi sok V6 Mondeós, ott szokott lenni élet. Nagy hülyeség volt annyi V6 topikot csinálni ahány generáció...

Tényleg nagyszerű érzés, hogy ilyen különlegesebb, erős moci van benne Smiley Megéri azt a kis fogyitöbbletet, meg még a luxusadót is simán (nekem plusz 23.000 egy évre). Direktszűrővel, sportkipuffal pedig a dögös hangzás is garantált.
Fogyiról itt pár hozzászólással lejjebb is volt szó, komoly típushibája nincs. Egy elég pozitív tapasztalat, hogy kicsi fordulatszámokon is komoly nyomatékja van, és ha kihuzatod, akkor elgyengülés nélkül, egyenletesen húz végig. Tongue
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 18:08:11 »

Sziasztok !

Tudna nekem segiteni valaki, hogy merre találom az EGR-t a 2.5 V6 MKIII-ban ?
Vagy nagyon vak vagyok, vagy nagyon eldugták valahova ...
Van tapasztalat róla, hogy ledugózva van-e érzékelhető hatása? 

Kösz elre is: RickShaw
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #15 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 18:25:22 »

Sziasztok! "Szeretem" amikor olyanok mondanak véleményt valamiről, hogy gőzük sincs róla, vagy csak hallottak róla valamit, mert az ismerősük ismrősének ismerőse hallotta... és így adnak másoknak tanácsot! Engem is mindenki le akart anno beszélni róla, mert az *** és a gatyámat is le fogja zabálni az ingemet meg ráköltöm, mondták azok akiknek még Fordjuk sem volt nem hogy 2.5 v6! Miért nem azok mondják el a véleményüket a 2.5 v6-ról akiknek van, vagy azt használnak! Bármannyire is illreálisnak tűnik azoknak akiknek kisebb benzinmotor dübörög a mondeójuk motorháztetője alatt (nem lenézésből), de valóban el lehet vele közlekedni 9-10 literes átlag között városban (Budapest), én szinte csak ott használom és egy tank benzin átlag 600-650km-re elég. Persze pár dolgot be kell tartani mint a fentiekben is említettek: nem szabad 2000/min fölé pörgetni (bár a téli vagy hidegebb napokon ez sem segít és nehéz vagy nem is lehet 10 liter alatt tartani, de a kánikulát imádja), de így is nagyon szépen halad nyomatékból hegyen völgyön át. Országúton (max. 90km/h) 7-8 liter, autópályán (130-140km/h) 8-9 liter között. Személyes tapasztalat és a komputer sem csal meg az üzemanyagtank sincs plussz 20 literrel kitágúlva! Én csak ajánlani tudom mindenkinek már csak a hangja miatt is! Ha valaki 2.5 v6-os kombi mondeóval tököl elötted, akkor az valószínű én vagyok, előre is bocsi vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.07 hétfő, 19:07:36 írta Mondolo » Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #16 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 19:09:32 »

...amúgy az a Egr-szelep engem is érdekelne! help
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 19:12:57 »

Sziasztok! "Szeretem" amikor olyanok mondanak véleményt valamiről, hogy gőzük sincs róla, vagy csak hallottak róla valamit, mert az ismerősük ismrősének ismerőse hallotta... és így adnak másoknak tanácsot! Engem is mindenki le akart anno beszélni róla, mert az *** és a gatyámat is le fogja zabálni az ingemet meg ráköltöm, mondták azok akiknek még Fordjuk sem volt nem hogy 2.5 v6! Miért nem azok mondják el a véleményüket a 2.5 v6-ról akiknek van, vagy azt használnak! Bármannyire is illreálisnak tűnik azoknak akiknek kisebb benzinmotor dübörög a mondeójuk motorháztetője alatt (nem lenézésből), de valóban el lehet vele közlekedni 9-10 literes átlag között városban (Budapest), én szinte csak ott használom és egy tank benzin átlag 600-650km-re elég. Persze pár dolgot be kell tartani mint a fentiekben is említettek: nem szabad 2000/min fölé pörgetni (bár a téli vagy hidegebb napokon ez sem segít és nehéz vagy nem is lehet 10 liter alatt tartani, de a kánikulát imádja), de így is nagyon szépen halad nyomatékból hegyen völgyön át. Országúton (max. 90km/h) 7-8 liter, autópályán (130-140km/h) 8-9 liter között. Személyes tapasztalat és a komputer sem csal meg az üzemanyagtank sincs plussz 20 literrel kitágúlva! Én csak ajánlani tudom mindenkinek már csak a hangja miatt is! Ha valaki 2.5 v6-os kombi mondeóval tököl elötted, akkor az valószínű én vagyok, előre is bocsi vigyor3
hogy jön ki rá a luxus adó?? am ez a fogyasztás nem is rossz egy ekkora motorhoz\autóhoz. grat a türelmedhez taps ha gondolod én is leírom, hogy mennyinél eeszik ennyit nyes beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #18 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 19:21:52 »

hogy jön ki rá a luxus adó?? am ez a fogyasztás nem is rossz egy ekkora motorhoz\autóhoz. grat a türelmedhez taps ha gondolod én is leírom, hogy mennyinél eeszik ennyit nyes beka3
kb.57000-58000Ft/év
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 19:39:55 »

kb.57000-58000Ft/év
ez a teljes kötelező, vagy csak a "luxus" adó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #20 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 20:14:40 »

ez a teljes kötelező, vagy csak a "luxus" adó
Csak luxus. Nem is gondoltam volna, hogy ebben az életemben még "luxus" autom is lesz! vigyor3
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 21:54:56 »

kb.57000-58000Ft/év

Igen, de ennek elvileg lejön a fele (visszaigényelhető, vagy eleve nemkell befizetni), a duplaadóztatás elkerülése végett.

"A 2009. évi LXXVIII. törvény kivonata:

A kétszeres adóterhelés kizárása
35. § Az adóalany az adóévben levonhatja a fizetendő adó összegéből a személygépkocsi után a terhére az adóévre kivetett (járó) gépjárműadó összegét."
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.07 hétfő, 22:04:07 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 21:58:18 »

Igen, de ennek elvileg lejön a fele (visszaigényelhető, vagy eleve nemkell befizetni), a duplaadóztatás elkerülése végett.
máris barátibb a költsége nyes Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 22:13:54 »

Igen, de ennek elvileg lejön a fele (visszaigényelhető, vagy eleve nemkell befizetni), a duplaadóztatás elkerülése végett.

"A 2009. évi LXXVIII. törvény kivonata:

A kétszeres adóterhelés kizárása
35. § Az adóalany az adóévben levonhatja a fizetendő adó összegéből a személygépkocsi után a terhére az adóévre kivetett (járó) gépjárműadó összegét."
Rocco te vagy az én emberem! Mesélj még erről! worship
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 22:33:02 »

Rocco te vagy az én emberem! Mesélj még erről! worship

Sajnos nem tudok többet, ebben a kivonatban nincsenek részletek erről, hogy hogyan tud lebonyolódni a dolog.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

seekay
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 09:22:52 »

Sziasztok!

2.5 V6 fogyasztási adatok érdekelnének, elsősorban személyes tapasztalatok alapján.

Szeged-Pest-Szeged autópálya (2 x ~ 170 km) változó, néhol 140-180-as, de inkább átlag 150-es tempó, ill. a maradék üzemanyaggal városi szaladgálásra, kisebb dugózásokkal, odalépésekkel mennyire reális a 11.7 - 12 literes fogyi?
Egy telitankból 500 km-re futotta így.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 09:50:13 »

Sziasztok!

2.5 V6 fogyasztási adatok érdekelnének, elsősorban személyes tapasztalatok alapján.

Szeged-Pest-Szeged autópálya (2 x ~ 170 km) változó, néhol 140-180-as, de inkább átlag 150-es tempó, ill. a maradék üzemanyaggal városi szaladgálásra, kisebb dugózásokkal, odalépésekkel mennyire reális a 11.7 - 12 literes fogyi?
Egy telitankból 500 km-re futotta így.

Szerintem reális, nekem is így szokott kijönni ilyen összetételben.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

seekay
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 09:56:57 »

Szerintem reális, nekem is így szokott kijönni ilyen összetételben.

Ha csak ezt az adatot ragadjuk ki, egy tartós 140-150-es pályázásnál kb. mennyit kajol?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 14:07:21 »

Ha csak ezt az adatot ragadjuk ki, egy tartós 140-150-es pályázásnál kb. mennyit kajol?

Azt nem tudom, nincs fedkompom. Csak azt vágom, hogy nemigen jött még ki nekem 11,5 alatt, pedig elvileg sima autópályázással állandó 130-140nél 9körül kell lennie. Aztán lehet h nekem is annyi, de valamennyit városban is megyek előtte utána, és lehet az megdobja durván.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

meszi19
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2010.07.10 szombat, 14:20:37 »

V6-ba direktszűrő? Valakinak vannak tapasztalatai? Előre is köszi.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 16:57:37 »

V6-ba direktszűrő? Valakinak vannak tapasztalatai? Előre is köszi.

Mindenképpen ajánlom, brutális hangot hoz ki!! Smiley De jól legyen beolajozva, és akkor rendesen fog szűrni is.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Brick
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2010.07.14 szerda, 12:24:01 »

Mindenképpen ajánlom, brutális hangot hoz ki!! Smiley De jól legyen beolajozva, és akkor rendesen fog szűrni is.

Üdv,

én a Ford szerviz tanácsára inkább a szívócsőből szedtem ki a legfelső darabot, így a levegőszűrő háztól szívja a frisset, nem a lökhárítótól a hosszú csövön.
Így megmarad a gyári szűrés, 0 Ft ráfordítás és ugyanaz a mély hang hallatszik Smiley

Csak egy ötlet...

Jah...nincs valakinek eladó 2,5 V6 Mondeo 2004 körüli?

Üdv.
Brick
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2010.08.27 péntek, 13:15:15 »

Sziasztok!

2.5 V6 fogyasztási adatok érdekelnének, elsősorban személyes tapasztalatok alapján.

Szeged-Pest-Szeged autópálya (2 x ~ 170 km) változó, néhol 140-180-as, de inkább átlag 150-es tempó, ill. a maradék üzemanyaggal városi szaladgálásra, kisebb dugózásokkal, odalépésekkel mennyire reális a 11.7 - 12 literes fogyi?
Egy telitankból 500 km-re futotta így.

Szia!

Szerintem rohadtul sok. 130-150 között a 9 liter jó kb, nekem is annyi.
Városba 10-11el én is kijövök.
Országúton 90 tempomat 6,5liter.
Én legalább 650-700at megyek el egy tankkal.
Most jöttünk haza Horvátországból, ott jött ki egy tankkal megtehetőre 670, ha jól tudom.
Viszont nagyon benzinfüggő a dolog. Néha rászaladok, és nagyon rossz benzint tankolok, akkor sokat eszik.
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2010.08.27 péntek, 13:42:41 »

Szia!

Szerintem rohadtul sok. 130-150 között a 9 liter jó kb, nekem is annyi.
Városba 10-11el én is kijövök.
Országúton 90 tempomat 6,5liter.
Én legalább 650-700at megyek el egy tankkal.
Most jöttünk haza Horvátországból, ott jött ki egy tankkal megtehetőre 670, ha jól tudom.
Viszont nagyon benzinfüggő a dolog. Néha rászaladok, és nagyon rossz benzint tankolok, akkor sokat eszik.


Hétvégén voltam egy kisebb túrán, sok országút - kis város, átlag 90-100-as tempó, 8.1-ra jött ki a fedélzeti szerint.

Viszont nem értem nálad hogy jön ki a 650-700 km, én ha telerakom és a gyújtást ráadom, akkor is max. 600-at ír ki a computer.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #34 Dátum: 2010.08.27 péntek, 15:19:11 »

Hétvégén voltam egy kisebb túrán, sok országút - kis város, átlag 90-100-as tempó, 8.1-ra jött ki a fedélzeti szerint.

Viszont nem értem nálad hogy jön ki a 650-700 km, én ha telerakom és a gyújtást ráadom, akkor is max. 600-at ír ki a computer.

Igen, mert átlagol. Ha ugyanilyen körülmények között fogsz autózni mint az előbbi tankolás után, akkor nőni fog a km-ek száma.
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2010.08.27 péntek, 15:48:15 »

Igen, mert átlagol. Ha ugyanilyen körülmények között fogsz autózni mint az előbbi tankolás után, akkor nőni fog a km-ek száma.

Tehát ha jól értem:
A megtehető km-ek számát a computer szerinti átlagfogyasztásból határozza meg?
A múltkor amúgy elkezdtem méregetni, amikor 50 km-t írt ki, jobb oldalt néztem a km számlálót, bal oldalt a megtehető km-eket, és amikor lement 49-re, akkor a valóságban még csak 650-700 m-t tettem meg. Kigyorsítás ekkor direkt nem volt, teljesen egyenletes tempóban mentem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.27 péntek, 15:50:26 írta seekay » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #36 Dátum: 2010.08.28 szombat, 11:32:06 »

Tehát ha jól értem:
A megtehető km-ek számát a computer szerinti átlagfogyasztásból határozza meg?
A múltkor amúgy elkezdtem méregetni, amikor 50 km-t írt ki, jobb oldalt néztem a km számlálót, bal oldalt a megtehető km-eket, és amikor lement 49-re, akkor a valóságban még csak 650-700 m-t tettem meg. Kigyorsítás ekkor direkt nem volt, teljesen egyenletes tempóban mentem.

Igen, igen. Pont ezert van, de nem a comp szerinti atlagfogyibol szamolja, hanem asszem az elozo 1000km alapjan. Aztan persze amikor kiirja az 50-et az idealisnak mondhato, te meg kigyorsitasz, akkor mindjart nem fog egyezni a valos megtett km es a comp szerinti
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2010.08.31 kedd, 00:01:10 »

Igen, igen. Pont ezert van, de nem a comp szerinti atlagfogyibol szamolja, hanem asszem az elozo 1000km alapjan. Aztan persze amikor kiirja az 50-et az idealisnak mondhato, te meg kigyorsitasz, akkor mindjart nem fog egyezni a valos megtett km es a comp szerinti

Köszi!  worship És az átlagfogyit mennyi legutóbb megtett km alapján számolja?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38 Dátum: 2010.08.31 kedd, 00:03:54 »

Köszi!  worship És az átlagfogyit mennyi legutóbb megtett km alapján számolja?

azt meg asszem a nullázástól számítja, vagyis mióta utoljára kinulláztad. én minden tankolás után nyomok egy reset-et  vigyor3
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 22:19:21 »

sziasztok!!egy barátomnak 3-as mnodeoja van v6-os.az a baja hogy mostanában ha elinditja a motort tesztel a kocsi ugy értem hogy minden kijelzö föl majd le megy.ez mitöl lehet???aki saru gond lehetséges?mert ezt mondta már neki egy szaki.ötletek??
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 22:30:47 »

sziasztok!!egy barátomnak 3-as mnodeoja van v6-os.az a baja hogy mostanában ha elinditja a motort tesztel a kocsi ugy értem hogy minden kijelzö föl majd le megy.ez mitöl lehet???aki saru gond lehetséges?mert ezt mondta már neki egy szaki.ötletek??

faradt akksi ?
Naplózva

blah blah blah
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 22:34:18 »

sziasztok!!egy barátomnak 3-as mnodeoja van v6-os.az a baja hogy mostanában ha elinditja a motort tesztel a kocsi ugy értem hogy minden kijelzö föl majd le megy.ez mitöl lehet???aki saru gond lehetséges?mert ezt mondta már neki egy szaki.ötletek??
napi megtett km-t lenullázza?? akkor lehet a testhiba-akksisaru hiba
én levenném a hátuljáról a csatit, kis wd-40 neki és hátha ez segít.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #42 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 17:26:37 »

napi megtett km-t lenullázza?? akkor lehet a testhiba-akksisaru hiba
én levenném a hátuljáról a csatit, kis wd-40 neki és hátha ez segít.

meg kell drotkefezni a sarukat, es zsirral osszerakni, akkor nem fog korrodalni, meg ez a zold trutty sem ul ki ra.
Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2010.09.08 szerda, 20:37:13 »

sziasztok!!egy barátomnak 3-as mnodeoja van v6-os.az a baja hogy mostanában ha elinditja a motort tesztel a kocsi ugy értem hogy minden kijelzö föl majd le megy.ez mitöl lehet???aki saru gond lehetséges?mert ezt mondta már neki egy szaki.ötletek??
hello
nekem akkor csinált ilyet amikor elfáradt az akksim...Gyengén is inditozott...
 Kicseréltem és megszünt a jelenség....
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2010.10.26 kedd, 23:18:42 »

V6 tapasztalatokra lenne szükségem, és véleményekre erről a gépről: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_automata-4181303
Érdemes elgondolkozni rajta? wow1
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2010.10.27 szerda, 08:50:43 »

V6 tapasztalatokra lenne szükségem, és véleményekre erről a gépről: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_automata-4181303
Érdemes elgondolkozni rajta? wow1

csak nem meggyőzőtt a pécsi talin a gép?
Nekem is nagyon bejött... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2010.10.27 szerda, 16:23:01 »

csak nem meggyőzőtt a pécsi talin a gép?
Nekem is nagyon bejött... eplus2
én 2,5 v6 170le omegában ültem már, az is megyeget. mindenképpen automatát akarsz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2010.10.27 szerda, 16:41:41 »

én 2,5 v6 170le omegában ültem már, az is megyeget. mindenképpen automatát akarsz??

nekem volt 2.5 diesel, automata omegám. Abban BMW moci van. Sport fokozat, meg minden volt benne. Imádtam. A mostani 1.8 mondeo nem rossz, és 9L-el elketyeg városban (mostmár), de a vágyam egy 6 hengeres 2.5-ös automata mondeo. Szóval szerintem jó döntés, ha a gépállat nem rossz.

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2010.10.27 szerda, 16:46:32 »

nekem volt 2.5 diesel, automata omegám. Abban BMW moci van. Sport fokozat, meg minden volt benne. Imádtam. A mostani 1.8 mondeo nem rossz, és 9L-el elketyeg városban (mostmár), de a vágyam egy 6 hengeres 2.5-ös automata mondeo. Szóval szerintem jó döntés, ha a gépállat nem rossz.

Üdv
Csaba
hát én nem tudnék megbarátkozni az automatával....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #49 Dátum: 2010.10.27 szerda, 16:53:59 »

hát én nem tudnék megbarátkozni az automatával....

Egyszer azt mondta nekem a munkafelvevő a BMW szervizben amikor mondtam hogy automata a kocsi: "helyes, váltogassanak a szegények".
Tökéletesen egyet tudok érteni vele.  nyes

Egyébként városban, reggel, félálmosan munkába járni tökéletes. Megy amúgy is, amikor nem direkt élvezkedni akar az ember.
Élvezkedős autónak meg nem Mondeot vesz az ember...
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.