Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:00:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303908 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #200 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 15:11:20 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 12:56:24
igen. az alap kérdés, hogy hol ment el az olaj. ezt kellene kiderítened.
Még begurultam vele a Petrányiba...Ott azt mondták,h le kellene mosni a motort,mert tiszta olaj az egész...és aztán megnézni,hogy honnan folyik...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #201 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 15:12:40 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 15:09:18
Már Duisburgban vagyok.
A másik kocsimmal jöttem ki.
A gép otthon áll,mert még haza tudtam vele gurulni.(200km-t 2liter olajjal..)
előzménye volt ennek a dolognak? nem volt olajcseréd mostanában?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #202 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 15:14:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 15:12:40
előzménye volt ennek a dolognak? nem volt olajcseréd mostanában?
Előzménye,semmi.
Olajcsere óta mentem vele vagy 4500-5000km-t
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 15:18:42 írta schtommy
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #203 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 15:19:29 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 15:14:47
Előzménye,semmi.
Olajcsere óta mentem vele vagy 4500-5000km-t
km mennyi van a kocsiban? hangja nem változott a motornak? teljesítmény változás?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #204 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 15:25:55 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 15:19:29
km mennyi van a kocsiban? hangja nem változott a motornak? teljesítmény változás?
230.000km.
A hangja tökéletes,egyenletes,halk.
semmi teljesítmény változás,húz mint az állat...
Ha nem állok meg egy kúton,akkor....valahol elszálltam volna...mert nem lehetett érezni semmi változást..
....Esetleg annyi,hogy a fed.komp kb 1literrel többet írt a fogyaszásra(ugyan azon körülmények között)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 15:35:35 írta schtommy
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #205 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 15:57:12 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 15:25:55
230.000km.
A hangja tökéletes,egyenletes,halk.
semmi teljesítmény változás,húz mint az állat...
Ha nem állok meg egy kúton,akkor....valahol elszálltam volna...mert nem lehetett érezni semmi változást..
....Esetleg annyi,hogy a fed.komp kb 1literrel többet írt a fogyaszásra(ugyan azon körülmények között)
elöl, vagy hátul volt olajosabb a motor? vagy az egész motortér olajos volt?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #206 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 15:58:25 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 15:57:12
elöl, vagy hátul volt olajosabb a motor? vagy az egész motortér olajos volt?
alul,és hátul...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #207 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 15:58:58 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 15:09:18
Már Duisburgban vagyok.
A másik kocsimmal jöttem ki.
A gép otthon áll,mert még haza tudtam vele gurulni.(200km-t 2liter olajjal..)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #208 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:03:32 »
Bár az egyik kollégám mondta,azt a lehetőséget is,hogy az olajszűrő...
Lehet,hogy nem teljesen jól lett visszarakva...és ott a menetnél engedhette el,amit a menetszél felcsapott a motor aljára,meg a kipufogó elején a torokhoz,amiből képződhetett az olajfüst..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 16:15:44 írta schtommy
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #209 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:04:58 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:03:32
Bár az egyik kollégám mondta,azt a lehetőséget is,hogy az olajszűrő...
Lehet,hogy nem teljesen jól lett visszarakva...és ott a menetnél engedhette el a menetnél,amit a menetszél felcsapott a motor aljára,meg a kipufogó elején a torokhoz,amiből képződhetett az olajfüst..
Petrányinál nem emelték fel az autót?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #210 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:05:33 »
hát jaa...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #211 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:06:39 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:03:32
Bár az egyik kollégám mondta,azt a lehetőséget is,hogy az olajszűrő...
Lehet,hogy nem teljesen jól lett visszarakva...és ott a menetnél engedhette el a menetnél,amit a menetszél felcsapott a motor aljára,meg a kipufogó elején a torokhoz,amiből képződhetett az olajfüst..
az olajcserét ezért kérdeztem...
a másik lehetőség a teknő. vagy odacsaptad valahova és megrepedt, vagy a leeresztő csavarnál is megrepedhet, ha túlhúzzák, de a tömítés is ereszthet, de ennyit nem.
a szűrőre megérné ránézni, mert ha az ereszt, az pont a kipufra csorog...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #212 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:07:12 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:03:32
Bár az egyik kollégám mondta,azt a lehetőséget is,hogy az olajszűrő...
Lehet,hogy nem teljesen jól lett visszarakva...és ott a menetnél engedhette el a menetnél,amit a menetszél felcsapott a motor aljára,meg a kipufogó elején a torokhoz,amiből képződhetett az olajfüst..
ilyesmi is simán elképzelhető, sajna így látatlanban nehéz. keresd meg a Gabe-t, neki van egy ügyes autószerelő rokona Miskolcon, hátha tud segíteni.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=6942
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #213 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:07:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.02.27 hétfő, 16:04:58
Petrányinál nem emelték fel az autót?
szerintem oda be sem engedik úgy, hogy csorog belőle az olaj...a betonról is elhajtják...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #214 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:14:24 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 16:07:26
szerintem oda be sem engedik úgy, hogy csorog belőle az olaj...a betonról is elhajtják...
Megnéztem járó motornál is....Semmi....
Abszolúlt semmi,nem folyt,néztem vagy 5 percig...
A szervízben felemelték,de nem tudták megmondani hogy honnan jön az olaj...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #215 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:17:47 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:14:24
Megnéztem járó motornál is....Semmi....
Abszolúlt semmi,nem folyt,néztem vagy 5 percig...
A szervízben felemelték,de nem tudták megmondani hogy honnan jön az olaj...
csak vicceltem...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #216 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:19:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 16:17:47
csak vicceltem...
semmi gond
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #217 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:21:48 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:19:32
semmi gond
minden esetre, így távolból elég nehéz lesz orvosolni a dolgot. főleg azért, mert nem csak mi vagyunk távol, hanem te is a kocsitól...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #218 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:28:08 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 16:21:48
minden esetre, így távolból elég nehéz lesz orvosolni a dolgot. főleg azért, mert nem csak mi vagyunk távol, hanem te is a kocsitól...
Ez igaz...
De kb 1 hónap mulva megyek haza...És addigra szeretném ha már rendbe lenne rakva a gép....
Így a szerelőnek is lenne ideje,szerelgetni..meg nekem sem akkor kéne az autóra várni,mikor otthon vagyok..
Mellesleg,többmindent szeretnék megcsináltatni rajta....PL:teljes kuplungszerkezet csere,lehet,h egy chip is elférne...stb...
A távolsággal,mint olyasni nincs gond,mert a fater elviszi ott a környéken bárhová...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #219 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:32:35 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:28:08
Ez igaz...
De kb 1 hónap mulva megyek haza...És addigra szeretném ha már rendbe lenne rakva a gép....
Így a szerelőnek is lenne ideje,szerelgetni..meg nekem sem akkor kéne az autóra várni,mikor otthon vagyok..
Mellesleg,többmindent szeretnék megcsináltatni rajta....PL:teljes kuplungszerkezet csere,lehet,h egy chip is elférne...stb...
A távolsággal,mint olyasni nincs gond,mert a fater elviszi ott a környéken bárhová...
akkor viszont nem marad más, mint szerelőt keresni.
érdemes lenne megkérdezned privátban macsman-t is...
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=8883
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #220 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:34:23 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 16:32:35
akkor viszont nem marad más, mint szerelőt keresni.
érdemes lenne megkérdezned privátban macsman-t is...
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=8883
Ő szerelő,vagy tud valakit???
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 16:36:00 írta schtommy
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #221 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:35:17 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:34:23
Ő szerelő,vagy tud valakit???Miskolc környéki???
akit én írtam, azt olvastad??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #222 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:36:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.27 hétfő, 16:35:17
akit én írtam, azt olvastad??
igen már küldtem neki p.ü-t
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #223 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:36:58 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:34:23
Ő szerelő,vagy tud valakit???
miskolci és a látszat ellenére régi mondeós.
nyugodtan tudom ajánlani, meg akit zsolt írt is keresd meg...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #224 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:38:01 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:36:34
igen már küldtem neki p.ü-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #225 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:39:05 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 16:36:58
miskolci és a látszat ellenére régi mondeós.
nyugodtan tudom ajánlani, meg akit zsolt írt is keresd meg...
ok írok neki....és felveszem a kapcsolatot vele,velük....
És nagyon szépen köszönöm a türelmet,és a segítséget mindenkinek
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #226 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:39:53 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:39:05
ok írok neki....és felveszem a kapcsolatot vele,velük....
És nagyon szépen köszönöm a türelmet,és a segítséget mindenkinek
igazán nincs mit, csak a szánkat téptük, segíteni nem nagyon tudtunk...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #227 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 16:48:02 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 16:39:53
igazán nincs mit, csak a szánkat téptük, segíteni nem nagyon tudtunk...
Dehogynem!!!
Mikor ekkora Shit-ben van az ember,akkor sokat segít ez a "száj tépés"is...hidd el...
Naplózva
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #228 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 17:04:59 »
Most írta macsman,h ő nem szerelő,és nem tudja ki ajánlott neki...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #229 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 17:27:40 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 17:04:59
Most írta macsman,h ő nem szerelő,és nem tudja ki ajánlott neki...
kérdezted, hogy szerelő, vagy miskolci.
én meg válaszoltam, hogy miskolci.
igaz, azt nem mondtam, hogy nem szerelő
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #230 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 17:29:05 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 17:04:59
Most írta macsman,h ő nem szerelő,és nem tudja ki ajánlott neki...
Hzsolt írt valakit, ő nem jó? Esetleg írj Tsorynak, ő autószerelő, bár most nem szerelőként dolgozik, de biztosan tud valakit ajánlani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #231 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 17:56:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.27 hétfő, 17:29:05
Hzsolt írt valakit, ő nem jó? Esetleg írj Tsorynak, ő autószerelő, bár most nem szerelőként dolgozik, de biztosan tud valakit ajánlani.
Megkérdezem...
Cak most húzok dolgozni..
köszi mindenkinek!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #232 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 19:12:34 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.27 hétfő, 17:29:05
Hzsolt írt valakit, ő nem jó? Esetleg írj Tsorynak, ő autószerelő, bár most nem szerelőként dolgozik, de biztosan tud valakit ajánlani.
akit én írtam, neki már írt pü-t. csak gondolom próbálja bebiztosítani magát, hogy tuti legyen valaki, aki hozzá kezd. monnyuk én először megnézném magamnak amit tudok...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #233 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 19:17:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.27 hétfő, 19:12:34
akit én írtam, neki már írt pü-t. csak gondolom próbálja bebiztosítani magát, hogy tuti legyen valaki, aki hozzá kezd. monnyuk én először megnézném magamnak amit tudok...
ő is ezt tenné, ha otthon lenne
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #234 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 19:19:55 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 19:17:27
ő is ezt tenné, ha otthon lenne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #235 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 19:21:13 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.27 hétfő, 16:28:08
De kb 1 hónap mulva megyek haza...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #236 Dátum:
2012.02.28 kedd, 17:18:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.27 hétfő, 19:21:13
:worship:Köszi,hogy kivédtél távollétemben...
Naplózva
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #237 Dátum:
2012.02.28 kedd, 17:40:59 »
Valaki,Egy Mondeószerelőt Miskolc környékén?
Eddig minden próbálkozás zsákútca...
Kezdem azt gondolni,hogy ráb...tam,ezzel a V6-tal...
Ilyen ritka a V6,hogy nem nagyon értenek hozzá,vagy ennyire bonyolult....vagy csak ennyire sz...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.28 kedd, 17:46:41 írta schtommy
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #238 Dátum:
2012.02.28 kedd, 17:44:10 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.28 kedd, 17:40:59
Valaki,Egy Mondeószerelőt Miskolc környékén?
Eddig minden próbálkozás zsákútca...
Kezdem azt gondolni,hogy ráb...tam,ezzel a V6-tal...
gondolhatod, de alapvetően ez a fórum azért megy ennyire, mert igazán jó szerelőket senki nem tud.
mindenki próbálja a saját vasának problémáit orvosolni. ha annyira jó szerelőkkel tele lenne az ország, semmi szükség nem lenne a fórumra...
macsmant kérdezd meg, hogy nem tud-e szerelőt...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #239 Dátum:
2012.02.28 kedd, 17:51:46 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.02.28 kedd, 17:40:59
Valaki,Egy Mondeószerelőt Miskolc környékén?
Eddig minden próbálkozás zsákútca...
Kezdem azt gondolni,hogy ráb...tam,ezzel a V6-tal...
Ilyen ritka a V6,hogy nem nagyon értenek hozzá,vagy ennyire bonyolult....vagy csak ennyire sz...
észak-magyarországi topic réggebi hozzászólóinak írj pü-t, hátha pk tudnak segíteni
ott nagyrészt miskolciak voltak. vagy kérdezd meg csalingert, asszem ő is odavalósi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #240 Dátum:
2012.03.02 péntek, 07:56:19 »
Sziasztok!
Elkerült a vas,szerelőhöz....Aki azt mondta:Fő tengely szimering+olaj dekli tömítés+hengerfej pakolás....
Van esetleg valakinek,hasonló ügyben tapasztalata?Valami,amire oda kellene figyelni,vagy esetleg valami márka,vagy amit ilyenkor még érdemes kicseréltetni,vagy megnézetni???
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #241 Dátum:
2012.03.02 péntek, 10:57:27 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.03.02 péntek, 07:56:19
Sziasztok!
Elkerült a vas,szerelőhöz....Aki azt mondta:Fő tengely szimering+olaj dekli tömítés+hengerfej pakolás....
Van esetleg valakinek,hasonló ügyben tapasztalata?Valami,amire oda kellene figyelni,vagy esetleg valami márka,vagy amit ilyenkor még érdemes kicseréltetni,vagy megnézetni???
Nem sok összefüggést látok a főtengely szimering/olajteknő tömítés hibája és a HF tömítés között.
Olvass vissza az MK II V6 topicban. Főtengely szimering csere 30 perc és 1000 huf alatti az anyagköltség. A dekni tömítés szintén 30 perc és 10e az anyagköltség.
https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/CrankshaftFrontSealingReplacement?authkey=Gv1sRgCO_m0YqxwYCMmQE
Ha ezek hibásak lennének és ott menne el az olaj, akkor komoly tócsa lenne az autó alatt már fél-1 óra állás után is.
Ez a V6 nem tud úgy hengerfejes lenni, hogy egye az olajat ilyen ipari mennyiségben. Ha hengerfej tömítés problémád lenne ilyen olajfogyással párosulva azt már régen észrevetted volna te is (csörömpölne-cicegne a motor terhelésen és durrogtatná a vízcsöveket).
Vidd (vitesd) el másik szerelőhöz, mert nagyon nagyot fognak húzni így rajtad. Akkorát, hogy abból egy másik motor beépítése is simán kijönne.
Naplózva
KNT85
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #242 Dátum:
2012.03.02 péntek, 12:35:30 »
Hali drof! Holnap?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #243 Dátum:
2012.03.02 péntek, 13:57:06 »
Idézetet írta: KNT85 - 2012.03.02 péntek, 12:35:30
Hali drof! Holnap?
Szombat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #244 Dátum:
2012.03.02 péntek, 20:38:37 »
Idézetet írta: schtommy - 2012.03.02 péntek, 07:56:19
Sziasztok!
Elkerült a vas,szerelőhöz....Aki azt mondta:Fő tengely szimering+olaj dekli tömítés+hengerfej pakolás....
Van esetleg valakinek,hasonló ügyben tapasztalata?Valami,amire oda kellene figyelni,vagy esetleg valami márka,vagy amit ilyenkor még érdemes kicseréltetni,vagy megnézetni???
nem lesz ez így jó!
balekra vették faterodat!
a teljesítmény és hang változást éppen a hf miatt kérdeztem. az olajteknő tömítés csak úgy magától nem ereszt el 100km-enként 1 l olajat.
a hf-nek lennének erőteljes tünetei, de ezt drof is leírta.
lehet, egyszerűen olajat és szűrőt kellene cserélni és meghúzni a szűrőt...
azt tanácsolom én is, hogy oda ne vigyétek vissza a kocsit.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #245 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:21:48 »
Sziasztok,
Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök.
Nemrégiben vettem sajátnak egy Mondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót, különben meg az összes céges autó amivel jártam az utolsó tíz évben az Mondeo Ghia volt MkIII és MkIV, diesel. Ez most egy benzines, teljesen más világ, van alapon az összehasonlításra. A V6 nagyon lelkesítő típus, gondolom elég robosztus is, hogy hosszútávra is meg akarjam tartani, Fordtól kicsit szokatlanul örömautózást is nyújt az összes többi előnyös tulajdonsága mellett.
Arra gondoltam, hogy veszek egyet használtan és a lehetőségekhez képest formába hozom, hát most itt van. Nem vagyok egy buherálós típus, de kisebb dolgokat azért meg tudok oldani egy autón. Általában szeretem, ha az autó állapota közelít a tökéleteshez, tudom ez akár csak pénz kérdése is lehet, de az sajnos nem sok van. Az autó 7+ éves, ehhez képest relatív egész jó állapotban van: karosszéria, futómű, szép motorhang. Már futottam vele vagy ezer kilométert, minden működik rajta (kivéve info gomb az index karon), udvarias vezetéssel eddig 8.8 lit. a fogyasztás sok autópályával.
Igazából várom a meglepit vagy csapdát, mert egy használt autónál ugye sohasem lehet tudni.... Nem igazán tudom, milyennek kellene lennie, mert ilyet újan sohasem láttam közelről, a dieselek meg egész másként funkcionáltak a tapasztalataim szerint (vezetés, hangzás, kezelés stb.).
Van-e valaki esetleg, akit ajánlani tudnátok, aki megnézné és adna baráti véleményt, tanácsot, őszintét, sajnos tengernyi guru véleményt hallottam a legkülönbözőbb irányokból, ezek alapján a csodálatostól a gagyiig minden volt már, fogalmam sincs kinek higgyek. Az autó nyilván nem hibátlan ennyi év után, de szeretném ha elmúlna ez a bizonytalanság bennem. Mit nézzek / nézessek / keressek rajta / benne stb., hogyan fogjak hozzá. Tudom, elvihetem szakszervízbe is "átnézésre", de ettől tartok egy kicsit életemben annyiszor próbáltak már balekra venni, hogy nem akarnék tudatlanul oda menni (és pl. kit ajánlatok?). ( Bp. XI. ker felől indítva). Szeretném a járgányt stabilan hosszú ideig használni, annyira jó konstrukció szerintem, hogy simán még kétszer ennyi ideig is használható maradhat, ha megkapja ami jár neki.
Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az elektronika, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?
Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #246 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:46:18 »
Idézetet írta: solaris - 2012.05.11 péntek, 22:21:48
Sziasztok,
Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök.
Nemrégiben vettem sajátnak egy Mondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót, különben meg az összes céges autó amivel jártam az utolsó tíz évben az Mondeo Ghia volt MkIII és MkIV, diesel. Ez most egy benzines, teljesen más világ, van alapon az összehasonlításra. A V6 nagyon lelkesítő típus, gondolom elég robosztus is, hogy hosszútávra is meg akarjam tartani, Fordtól kicsit szokatlanul örömautózást is nyújt az összes többi előnyös tulajdonsága mellett.
Arra gondoltam, hogy veszek egyet használtan és a lehetőségekhez képest formába hozom, hát most itt van. Nem vagyok egy buherálós típus, de kisebb dolgokat azért meg tudok oldani egy autón. Általában szeretem, ha az autó állapota közelít a tökéleteshez, tudom ez akár csak pénz kérdése is lehet, de az sajnos nem sok van. Az autó 7+ éves, ehhez képest relatív egész jó állapotban van: karosszéria, futómű, szép motorhang. Már futottam vele vagy ezer kilométert, minden működik rajta (kivéve info gomb az index karon), udvarias vezetéssel eddig 8.8 lit. a fogyasztás sok autópályával.
Igazából várom a meglepit vagy csapdát, mert egy használt autónál ugye sohasem lehet tudni.... Nem igazán tudom, milyennek kellene lennie, mert ilyet újan sohasem láttam közelről, a dieselek meg egész másként funkcionáltak a tapasztalataim szerint (vezetés, hangzás, kezelés stb.).
Van-e valaki esetleg, akit ajánlani tudnátok, aki megnézné és adna baráti véleményt, tanácsot, őszintét, sajnos tengernyi guru véleményt hallottam a legkülönbözőbb irányokból, ezek alapján a csodálatostól a gagyiig minden volt már, fogalmam sincs kinek higgyek. Az autó nyilván nem hibátlan ennyi év után, de szeretném ha elmúlna ez a bizonytalanság bennem. Mit nézzek / nézessek / keressek rajta / benne stb., hogyan fogjak hozzá. Tudom, elvihetem szakszervízbe is "átnézésre", de ettől tartok egy kicsit életemben annyiszor próbáltak már balekra venni, hogy nem akarnék tudatlanul oda menni (és pl. kit ajánlatok?). ( Bp. XI. ker felől indítva). Szeretném a járgányt stabilan hosszú ideig használni, annyira jó konstrukció szerintem, hogy simán még kétszer ennyi ideig is használható maradhat, ha megkapja ami jár neki.
Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az elektronika, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?
Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
Szia!
Itt a fórumon Vik-et szokták ajánlani, mint hozzáértő és lelkiismeretes szakembert. A Könyves Kálmán körúti ford szervizben dolgozik.
Az, hogy 4000 fölé nem megy lehet néhány dolog, elsőre talán gyújtás környékén kéne körülnézni (szerintem).
Amúgy elvileg ugyanolyan szépen kéne felpörögnie mint
ENNEK
, csak 34 lóerőnyivel kevésbé vehemensen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #247 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:53:36 »
Idézetet írta: solaris - 2012.05.11 péntek, 22:21:48
Sziasztok,
Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök.
Nemrégiben vettem sajátnak egy Mondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót,
Én benéznék az MKII topicba is, mert MKIII v6 nem túl sok van, MKII-ből meg jócskán. Úgymond a motor egyforma.
A váltó meg olyan,mint a tdci-ben lévő. Abból sok van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #248 Dátum:
2012.05.12 szombat, 08:01:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.11 péntek, 22:46:18
Szia!
Itt a fórumon Vik-et szokták ajánlani, mint hozzáértő és lelkiismeretes szakembert. A Könyves Kálmán körúti ford szervizben dolgozik.
Az, hogy 4000 fölé nem megy lehet néhány dolog, elsőre talán gyújtás környékén kéne körülnézni (szerintem).
Amúgy elvileg ugyanolyan szépen kéne felpörögnie mint
ENNEK
, csak 34 lóerőnyivel kevésbé vehemensen.
Köszi a tanácsot, szóval csak Viket kell kérnem a szervízben? úgy értem maga a szervíz is ajánlott? hivatkozzaka Mondeo Clubra?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #249 Dátum:
2012.05.12 szombat, 08:04:31 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.11 péntek, 22:46:18
Szia!
Itt a fórumon Vik-et szokták ajánlani, mint hozzáértő és lelkiismeretes szakembert. A Könyves Kálmán körúti ford szervizben dolgozik.
Az, hogy 4000 fölé nem megy lehet néhány dolog, elsőre talán gyújtás környékén kéne körülnézni (szerintem).
Amúgy elvileg ugyanolyan szépen kéne felpörögnie mint
ENNEK
, csak 34 lóerőnyivel kevésbé vehemensen.
aaaha
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ