Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 10:11:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1306334 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:11:20 »

igen. az alap kérdés, hogy hol ment el az olaj. ezt kellene kiderítened.

Még begurultam vele a Petrányiba...Ott azt mondták,h le kellene mosni a motort,mert tiszta olaj az egész...és aztán megnézni,hogy honnan folyik...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:12:40 »

Már Duisburgban vagyok.
A másik kocsimmal jöttem ki.
A gép otthon áll,mert még haza tudtam vele gurulni.(200km-t 2liter olajjal..)
előzménye volt ennek a dolognak? nem volt olajcseréd mostanában?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:14:47 »

előzménye volt ennek a dolognak? nem volt olajcseréd mostanában?

Előzménye,semmi.
Olajcsere óta mentem vele vagy 4500-5000km-t
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 15:18:42 írta schtommy » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:19:29 »

Előzménye,semmi.
Olajcsere óta mentem vele vagy 4500-5000km-t
km mennyi van a kocsiban? hangja nem változott a motornak? teljesítmény változás?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:25:55 »

km mennyi van a kocsiban? hangja nem változott a motornak? teljesítmény változás?

230.000km.
A hangja tökéletes,egyenletes,halk.
semmi teljesítmény változás,húz mint az állat...
Ha nem állok meg egy kúton,akkor....valahol elszálltam volna...mert nem lehetett érezni semmi változást..

....Esetleg annyi,hogy a fed.komp kb 1literrel többet írt a fogyaszásra(ugyan azon körülmények között)
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 15:35:35 írta schtommy » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:57:12 »

230.000km.
A hangja tökéletes,egyenletes,halk.
semmi teljesítmény változás,húz mint az állat...
Ha nem állok meg egy kúton,akkor....valahol elszálltam volna...mert nem lehetett érezni semmi változást..

....Esetleg annyi,hogy a fed.komp kb 1literrel többet írt a fogyaszásra(ugyan azon körülmények között)
elöl, vagy hátul volt olajosabb a motor? vagy az egész motortér olajos volt?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:58:25 »

elöl, vagy hátul volt olajosabb a motor? vagy az egész motortér olajos volt?

alul,és hátul...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:58:58 »

Már Duisburgban vagyok.
A másik kocsimmal jöttem ki.
A gép otthon áll,mert még haza tudtam vele gurulni.(200km-t 2liter olajjal..)
Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:03:32 »

Bár az egyik kollégám mondta,azt a lehetőséget is,hogy az olajszűrő...
Lehet,hogy nem teljesen jól lett visszarakva...és ott a menetnél engedhette el,amit a menetszél felcsapott a motor aljára,meg a kipufogó elején a torokhoz,amiből képződhetett az olajfüst.. rinya
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 16:15:44 írta schtommy » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #209 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:04:58 »

Bár az egyik kollégám mondta,azt a lehetőséget is,hogy az olajszűrő...
Lehet,hogy nem teljesen jól lett visszarakva...és ott a menetnél engedhette el a menetnél,amit a menetszél felcsapott a motor aljára,meg a kipufogó elején a torokhoz,amiből képződhetett az olajfüst.. rinya

Petrányinál nem emelték fel az autót?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:05:33 »

hát jaa... szomoru1
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:06:39 »

Bár az egyik kollégám mondta,azt a lehetőséget is,hogy az olajszűrő...
Lehet,hogy nem teljesen jól lett visszarakva...és ott a menetnél engedhette el a menetnél,amit a menetszél felcsapott a motor aljára,meg a kipufogó elején a torokhoz,amiből képződhetett az olajfüst.. rinya
az olajcserét ezért kérdeztem...
a másik lehetőség a teknő. vagy odacsaptad valahova és megrepedt, vagy a leeresztő csavarnál is megrepedhet, ha túlhúzzák, de a tömítés is ereszthet, de ennyit nem.
a szűrőre megérné ránézni, mert ha az ereszt, az pont a kipufra csorog...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:07:12 »

Bár az egyik kollégám mondta,azt a lehetőséget is,hogy az olajszűrő...
Lehet,hogy nem teljesen jól lett visszarakva...és ott a menetnél engedhette el a menetnél,amit a menetszél felcsapott a motor aljára,meg a kipufogó elején a torokhoz,amiből képződhetett az olajfüst.. rinya
ilyesmi is simán elképzelhető, sajna így látatlanban nehéz. keresd meg a Gabe-t, neki van egy ügyes autószerelő rokona Miskolcon, hátha tud segíteni. Wink

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=6942
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:07:26 »

Petrányinál nem emelték fel az autót?
szerintem oda be sem engedik úgy, hogy csorog belőle az olaj...a betonról is elhajtják...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:14:24 »

szerintem oda be sem engedik úgy, hogy csorog belőle az olaj...a betonról is elhajtják...

Megnéztem járó motornál is....Semmi....
Abszolúlt semmi,nem folyt,néztem vagy 5 percig...
A szervízben felemelték,de nem tudták megmondani hogy honnan jön az olaj...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:17:47 »

Megnéztem járó motornál is....Semmi....
Abszolúlt semmi,nem folyt,néztem vagy 5 percig...
A szervízben felemelték,de nem tudták megmondani hogy honnan jön az olaj...
csak vicceltem... Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:19:32 »

csak vicceltem... Wink
   semmi gond Wink
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:21:48 »

   semmi gond Wink
minden esetre, így távolból elég nehéz lesz orvosolni a dolgot. főleg azért, mert nem csak mi vagyunk távol, hanem te is a kocsitól...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:28:08 »

minden esetre, így távolból elég nehéz lesz orvosolni a dolgot. főleg azért, mert nem csak mi vagyunk távol, hanem te is a kocsitól...

Ez igaz...
De kb 1 hónap mulva megyek haza...És addigra szeretném ha már rendbe lenne rakva a gép....
Így a szerelőnek is lenne ideje,szerelgetni..meg nekem sem akkor kéne az autóra várni,mikor otthon vagyok..
Mellesleg,többmindent szeretnék megcsináltatni rajta....PL:teljes kuplungszerkezet csere,lehet,h egy chip is elférne...stb...
A távolsággal,mint olyasni nincs gond,mert a fater elviszi ott a környéken bárhová...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:32:35 »

Ez igaz...
De kb 1 hónap mulva megyek haza...És addigra szeretném ha már rendbe lenne rakva a gép....
Így a szerelőnek is lenne ideje,szerelgetni..meg nekem sem akkor kéne az autóra várni,mikor otthon vagyok..
Mellesleg,többmindent szeretnék megcsináltatni rajta....PL:teljes kuplungszerkezet csere,lehet,h egy chip is elférne...stb...
A távolsággal,mint olyasni nincs gond,mert a fater elviszi ott a környéken bárhová...

akkor viszont nem marad más, mint szerelőt keresni.
érdemes lenne megkérdezned privátban macsman-t is...
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=8883
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:34:23 »

akkor viszont nem marad más, mint szerelőt keresni.
érdemes lenne megkérdezned privátban macsman-t is...
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=8883

Ő szerelő,vagy tud valakit???
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 16:36:00 írta schtommy » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:35:17 »

Ő szerelő,vagy tud valakit???Miskolc környéki???

akit én írtam, azt olvastad??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:36:34 »

akit én írtam, azt olvastad??

igen már küldtem neki p.ü-t
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:36:58 »

Ő szerelő,vagy tud valakit???

miskolci és a látszat ellenére régi mondeós.
nyugodtan tudom ajánlani, meg akit zsolt írt is keresd meg...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:38:01 »

igen már küldtem neki p.ü-t

Wink eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:39:05 »

miskolci és a látszat ellenére régi mondeós.
nyugodtan tudom ajánlani, meg akit zsolt írt is keresd meg...

ok írok neki....és felveszem a kapcsolatot vele,velük....
És nagyon szépen köszönöm a türelmet,és a segítséget mindenkinek worship worship worship worship worship
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:39:53 »

ok írok neki....és felveszem a kapcsolatot vele,velük....
És nagyon szépen köszönöm a türelmet,és a segítséget mindenkinek worship worship worship worship worship
igazán nincs mit, csak a szánkat téptük, segíteni nem nagyon tudtunk... szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:48:02 »

igazán nincs mit, csak a szánkat téptük, segíteni nem nagyon tudtunk... szomoru1

Dehogynem!!!
Mikor ekkora Shit-ben van az ember,akkor sokat segít ez a "száj tépés"is...hidd el... Wink
Naplózva
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:04:59 »

Most írta macsman,h ő nem szerelő,és nem tudja ki ajánlott neki... wow1
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:27:40 »

Most írta macsman,h ő nem szerelő,és nem tudja ki ajánlott neki... wow1
kérdezted, hogy szerelő, vagy miskolci.
én meg válaszoltam, hogy miskolci.
igaz, azt nem mondtam, hogy nem szerelő Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:29:05 »

Most írta macsman,h ő nem szerelő,és nem tudja ki ajánlott neki... wow1

Hzsolt írt valakit, ő nem jó? Esetleg írj Tsorynak, ő autószerelő, bár most nem szerelőként dolgozik, de biztosan tud valakit ajánlani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:56:08 »

Hzsolt írt valakit, ő nem jó? Esetleg írj Tsorynak, ő autószerelő, bár most nem szerelőként dolgozik, de biztosan tud valakit ajánlani.

Megkérdezem...
Cak most húzok dolgozni..
köszi mindenkinek!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:12:34 »

Hzsolt írt valakit, ő nem jó? Esetleg írj Tsorynak, ő autószerelő, bár most nem szerelőként dolgozik, de biztosan tud valakit ajánlani.
akit én írtam, neki már írt pü-t. csak gondolom próbálja bebiztosítani magát, hogy tuti legyen valaki, aki hozzá kezd. monnyuk én először megnézném magamnak amit tudok...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:17:27 »

akit én írtam, neki már írt pü-t. csak gondolom próbálja bebiztosítani magát, hogy tuti legyen valaki, aki hozzá kezd. monnyuk én először megnézném magamnak amit tudok...
ő is ezt tenné, ha otthon lenne Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:19:55 »

ő is ezt tenné, ha otthon lenne Wink
szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:21:13 »

De kb 1 hónap mulva megyek haza...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2012.02.28 kedd, 17:18:32 »



 worship worship :worship:Köszi,hogy kivédtél távollétemben... Wink
Naplózva
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2012.02.28 kedd, 17:40:59 »

Valaki,Egy Mondeószerelőt Miskolc környékén?Huh?
Eddig minden próbálkozás zsákútca...
Kezdem azt gondolni,hogy ráb...tam,ezzel a V6-tal... szomoru1
Ilyen ritka a V6,hogy nem nagyon értenek hozzá,vagy ennyire bonyolult....vagy csak ennyire sz...Huh?Huh? gun szomoru1 wow1
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.28 kedd, 17:46:41 írta schtommy » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2012.02.28 kedd, 17:44:10 »

Valaki,Egy Mondeószerelőt Miskolc környékén?Huh?
Eddig minden próbálkozás zsákútca...
Kezdem azt gondolni,hogy ráb...tam,ezzel a V6-tal... szomoru1
gondolhatod, de alapvetően ez a fórum azért megy ennyire, mert igazán jó szerelőket senki nem tud.
mindenki próbálja a saját vasának problémáit orvosolni. ha annyira jó szerelőkkel tele lenne az ország, semmi szükség nem lenne a fórumra...
macsmant kérdezd meg, hogy nem tud-e szerelőt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2012.02.28 kedd, 17:51:46 »

Valaki,Egy Mondeószerelőt Miskolc környékén?Huh?
Eddig minden próbálkozás zsákútca...
Kezdem azt gondolni,hogy ráb...tam,ezzel a V6-tal... szomoru1
Ilyen ritka a V6,hogy nem nagyon értenek hozzá,vagy ennyire bonyolult....vagy csak ennyire sz...Huh?Huh? gun szomoru1 wow1
észak-magyarországi topic réggebi hozzászólóinak írj pü-t, hátha pk tudnak segíteni Wink
ott nagyrészt miskolciak voltak. vagy kérdezd meg csalingert, asszem ő is odavalósi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2012.03.02 péntek, 07:56:19 »

Sziasztok!

Elkerült a vas,szerelőhöz....Aki azt mondta:Fő tengely szimering+olaj dekli tömítés+hengerfej pakolás.... wow1 falbav
Van esetleg valakinek,hasonló ügyben tapasztalata?Valami,amire oda kellene figyelni,vagy esetleg valami márka,vagy amit ilyenkor még érdemes kicseréltetni,vagy megnézetni??? help
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2012.03.02 péntek, 10:57:27 »

Sziasztok!

Elkerült a vas,szerelőhöz....Aki azt mondta:Fő tengely szimering+olaj dekli tömítés+hengerfej pakolás.... wow1 falbav
Van esetleg valakinek,hasonló ügyben tapasztalata?Valami,amire oda kellene figyelni,vagy esetleg valami márka,vagy amit ilyenkor még érdemes kicseréltetni,vagy megnézetni??? help

Nem sok összefüggést látok a főtengely szimering/olajteknő tömítés hibája és a HF tömítés között.

Olvass vissza az MK II V6 topicban. Főtengely szimering csere 30 perc és 1000 huf alatti az anyagköltség. A dekni tömítés szintén 30 perc és 10e az anyagköltség.

https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/CrankshaftFrontSealingReplacement?authkey=Gv1sRgCO_m0YqxwYCMmQE

Ha ezek hibásak lennének és ott menne el az olaj, akkor komoly tócsa lenne az autó alatt már fél-1 óra állás után is.

Ez a V6 nem tud úgy hengerfejes lenni, hogy egye az olajat ilyen ipari mennyiségben. Ha hengerfej tömítés problémád lenne ilyen olajfogyással párosulva azt már régen észrevetted volna te is (csörömpölne-cicegne a motor terhelésen és durrogtatná a vízcsöveket).

Vidd (vitesd) el másik szerelőhöz, mert nagyon nagyot fognak húzni így rajtad. Akkorát, hogy abból egy másik motor beépítése is simán kijönne. wave
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2012.03.02 péntek, 12:35:30 »

Hali drof! Holnap? angel
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2012.03.02 péntek, 13:57:06 »

Hali drof! Holnap? angel

Szombat. eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2012.03.02 péntek, 20:38:37 »

Sziasztok!

Elkerült a vas,szerelőhöz....Aki azt mondta:Fő tengely szimering+olaj dekli tömítés+hengerfej pakolás.... wow1 falbav
Van esetleg valakinek,hasonló ügyben tapasztalata?Valami,amire oda kellene figyelni,vagy esetleg valami márka,vagy amit ilyenkor még érdemes kicseréltetni,vagy megnézetni??? help
nem lesz ez így jó!
balekra vették faterodat!
a teljesítmény és hang változást éppen a hf miatt kérdeztem. az olajteknő tömítés csak úgy magától nem ereszt el 100km-enként 1 l olajat.
a hf-nek lennének erőteljes tünetei, de ezt drof is leírta.
lehet, egyszerűen olajat és szűrőt kellene cserélni és meghúzni a szűrőt...
azt tanácsolom én is, hogy oda ne vigyétek vissza a kocsit.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
solaris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:21:48 »

Sziasztok,

Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök.

Nemrégiben vettem sajátnak egy Mondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót, különben meg az összes céges autó amivel jártam az utolsó tíz évben az Mondeo Ghia volt MkIII és MkIV, diesel. Ez most egy benzines, teljesen más világ, van alapon az összehasonlításra. A V6 nagyon lelkesítő típus, gondolom elég robosztus is, hogy hosszútávra is meg akarjam tartani, Fordtól kicsit szokatlanul örömautózást is nyújt az összes többi előnyös tulajdonsága mellett.

Arra gondoltam, hogy veszek egyet használtan és a lehetőségekhez képest formába hozom, hát most itt van. Nem vagyok egy buherálós típus, de kisebb dolgokat azért meg tudok oldani egy autón. Általában szeretem, ha az autó állapota közelít a tökéleteshez, tudom ez akár csak pénz kérdése is lehet, de az sajnos nem sok van. Az autó 7+ éves, ehhez képest relatív egész jó állapotban van: karosszéria, futómű, szép motorhang. Már futottam vele vagy ezer kilométert, minden működik rajta (kivéve info gomb az index karon), udvarias vezetéssel eddig 8.8 lit. a fogyasztás sok autópályával.

Igazából várom a meglepit vagy csapdát, mert egy használt autónál ugye sohasem lehet tudni....    Nem igazán tudom, milyennek kellene lennie, mert ilyet újan sohasem láttam közelről, a dieselek meg egész másként funkcionáltak a tapasztalataim szerint (vezetés, hangzás, kezelés stb.).

Van-e valaki esetleg, akit ajánlani tudnátok, aki megnézné és adna baráti véleményt, tanácsot, őszintét, sajnos tengernyi guru véleményt hallottam a legkülönbözőbb irányokból, ezek alapján a csodálatostól a gagyiig minden volt már, fogalmam sincs kinek higgyek. Az autó nyilván nem hibátlan ennyi év után, de szeretném ha elmúlna ez a bizonytalanság bennem. Mit nézzek / nézessek / keressek rajta / benne stb., hogyan fogjak hozzá. Tudom, elvihetem szakszervízbe is "átnézésre", de ettől tartok egy kicsit életemben annyiszor próbáltak már balekra venni, hogy nem akarnék tudatlanul oda menni (és pl. kit ajánlatok?).  ( Bp. XI. ker felől indítva). Szeretném a járgányt stabilan hosszú ideig használni, annyira jó konstrukció szerintem, hogy simán még kétszer ennyi ideig is használható maradhat, ha megkapja ami jár neki.

Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az elektronika, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?

Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:46:18 »

Sziasztok,

Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök.

Nemrégiben vettem sajátnak egy Mondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót, különben meg az összes céges autó amivel jártam az utolsó tíz évben az Mondeo Ghia volt MkIII és MkIV, diesel. Ez most egy benzines, teljesen más világ, van alapon az összehasonlításra. A V6 nagyon lelkesítő típus, gondolom elég robosztus is, hogy hosszútávra is meg akarjam tartani, Fordtól kicsit szokatlanul örömautózást is nyújt az összes többi előnyös tulajdonsága mellett.

Arra gondoltam, hogy veszek egyet használtan és a lehetőségekhez képest formába hozom, hát most itt van. Nem vagyok egy buherálós típus, de kisebb dolgokat azért meg tudok oldani egy autón. Általában szeretem, ha az autó állapota közelít a tökéleteshez, tudom ez akár csak pénz kérdése is lehet, de az sajnos nem sok van. Az autó 7+ éves, ehhez képest relatív egész jó állapotban van: karosszéria, futómű, szép motorhang. Már futottam vele vagy ezer kilométert, minden működik rajta (kivéve info gomb az index karon), udvarias vezetéssel eddig 8.8 lit. a fogyasztás sok autópályával.

Igazából várom a meglepit vagy csapdát, mert egy használt autónál ugye sohasem lehet tudni....    Nem igazán tudom, milyennek kellene lennie, mert ilyet újan sohasem láttam közelről, a dieselek meg egész másként funkcionáltak a tapasztalataim szerint (vezetés, hangzás, kezelés stb.).

Van-e valaki esetleg, akit ajánlani tudnátok, aki megnézné és adna baráti véleményt, tanácsot, őszintét, sajnos tengernyi guru véleményt hallottam a legkülönbözőbb irányokból, ezek alapján a csodálatostól a gagyiig minden volt már, fogalmam sincs kinek higgyek. Az autó nyilván nem hibátlan ennyi év után, de szeretném ha elmúlna ez a bizonytalanság bennem. Mit nézzek / nézessek / keressek rajta / benne stb., hogyan fogjak hozzá. Tudom, elvihetem szakszervízbe is "átnézésre", de ettől tartok egy kicsit életemben annyiszor próbáltak már balekra venni, hogy nem akarnék tudatlanul oda menni (és pl. kit ajánlatok?).  ( Bp. XI. ker felől indítva). Szeretném a járgányt stabilan hosszú ideig használni, annyira jó konstrukció szerintem, hogy simán még kétszer ennyi ideig is használható maradhat, ha megkapja ami jár neki.

Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az elektronika, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?

Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).


Szia!
Itt a fórumon Vik-et szokták ajánlani, mint hozzáértő és lelkiismeretes szakembert. A Könyves Kálmán körúti ford szervizben dolgozik.

Az, hogy 4000 fölé nem megy lehet néhány dolog, elsőre talán gyújtás környékén kéne körülnézni (szerintem).
Amúgy elvileg ugyanolyan szépen kéne felpörögnie mint ENNEK, csak 34 lóerőnyivel kevésbé vehemensen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:53:36 »

Sziasztok,

Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök.

Nemrégiben vettem sajátnak egy Mondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót,

Én benéznék az MKII topicba is, mert MKIII v6 nem túl sok van, MKII-ből meg jócskán. Úgymond a motor egyforma.
A váltó meg olyan,mint a tdci-ben lévő. Abból sok van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
solaris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2012.05.12 szombat, 08:01:42 »

Szia!
Itt a fórumon Vik-et szokták ajánlani, mint hozzáértő és lelkiismeretes szakembert. A Könyves Kálmán körúti ford szervizben dolgozik.

Az, hogy 4000 fölé nem megy lehet néhány dolog, elsőre talán gyújtás környékén kéne körülnézni (szerintem).
Amúgy elvileg ugyanolyan szépen kéne felpörögnie mint ENNEK, csak 34 lóerőnyivel kevésbé vehemensen.

Köszi a tanácsot, szóval csak Viket kell kérnem a szervízben? úgy értem maga a szervíz is ajánlott? hivatkozzaka Mondeo Clubra?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2012.05.12 szombat, 08:04:31 »

Szia!
Itt a fórumon Vik-et szokták ajánlani, mint hozzáértő és lelkiismeretes szakembert. A Könyves Kálmán körúti ford szervizben dolgozik.

Az, hogy 4000 fölé nem megy lehet néhány dolog, elsőre talán gyújtás környékén kéne körülnézni (szerintem).
Amúgy elvileg ugyanolyan szépen kéne felpörögnie mint ENNEK, csak 34 lóerőnyivel kevésbé vehemensen.
wow1 aaaha
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.