Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:49:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303659 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 00:17:46 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.04 szombat, 11:32:30
Van valakinek vagy tud valaki olyat, akinek van mk3 V6-os komplett motorja eladó?
nem sok különbség van mk2 és 3 között...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 07:48:05 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.05.05 vasárnap, 00:17:46
nem sok különbség van mk2 és 3 között...
magában a motorban belül valóban, csatikban viszont szerintem annál több lehet
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:40:57 »
sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:42:01 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.08 szerda, 20:40:57
sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?
Esetleg egy elrepedt vízcső?
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:46:04 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.08 szerda, 20:40:57
sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?
valszeg vízpumpa
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:50:14 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.08 szerda, 20:40:57
sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?
Kiegyenlítő tartály is elrepedhetett.
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:52:35 »
ezek szerint a hengerfejesség kizárva?bár fogalmam sincs mitöl lenne az.semmi jele nem volt.laza 120ezerért haza is cibálnak.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:15:54 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.08 szerda, 20:52:35
ezek szerint a hengerfejesség kizárva?bár fogalmam sincs mitöl lenne az.semmi jele nem volt.laza 120ezerért haza is cibálnak.
honnan, hová?
annyiért már ülök is a kocsiba,és viszem a vontatókötelemet
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:22:12 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.08 szerda, 21:15:54
honnan, hová?
annyiért már ülök is a kocsiba,és viszem a vontatókötelemet
passau.itt viszont a vontatás felejtös.nem engedik.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:25:51 »
tegnap a kombi v6-om fogyasztási csucsot döntött nálam.7liter/100 km.igaz 3ezer fölé nem pörgettem.de akkor is tetszett.még mielött megpusztult megmutatta hogy jó is tud lenni egy ekkora bálna.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:29:21 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.08 szerda, 21:25:51
tegnap a kombi v6-om fogyasztási csucsot döntött nálam.7liter/100 km.igaz 3ezer fölé nem pörgettem.de akkor is tetszett.még mielött megpusztult megmutatta hogy jó is tud lenni egy ekkora bálna.
Azért én a helyedben teletölteném csapvízzel, és aláfeküdnék amíg a trélerre várok.
Hátha csak szétugrott egy bilincs/cső.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:30:28 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.08 szerda, 21:22:12
passau.itt viszont a vontatás felejtös.nem engedik.
akkor viszont nem is olyan sok. engem sopronból fehérvárra (400km odavissza) 60ezerér vittek tavaly.
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:49:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.05.08 szerda, 21:29:21
Azért én a helyedben teletölteném csapvízzel, és aláfeküdnék amíg a trélerre várok.
Hátha csak szétugrott egy bilincs/cső.
megtörtént de olyan zsufolt ott is minden esélyem nincs igy mokolni sajna.egyébként nem hiszem hogy meguszom ennyivel.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:52:44 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.08 szerda, 21:30:28
akkor viszont nem is olyan sok. engem sopronból fehérvárra (400km odavissza) 60ezerér vittek tavaly.
nálad mi volt a gond?az tényleg sok.ez közel 1200km lesz neki és 100ft/km durván azt mondta 120lesz.e ettöl függetlenül tök mind1 mert most nem kicsit csalodtam.asszem megcsináltatom aztán megy a h.sz-re de lehet az is ezt csak az ideg mondatja velem.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:56:31 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.08 szerda, 21:52:44
nálad mi volt a gond?az tényleg sok.ez közel 1200km lesz neki és 100ft/km durván azt mondta 120lesz.e ettöl függetlenül tök mind1 mert most nem kicsit csalodtam.asszem megcsináltatom aztán megy a h.sz-re de lehet az is ezt csak az ideg mondatja velem.
hosszú meló után kicsit bealudtam ..... mentem kb 40nel, és a pillanatnyi bólintás elég volt hogy egy dustert(ami eléggé hűűlyén parkolt)
letoljak odáig az útrol ahol amúgy is parkolnia kellett volna
lengőkar lengéscsillapító, sárvédő+1 felni. 3 kerékkel nem akart hazajönni.
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:59:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.08 szerda, 21:56:31
hosszú meló után kicsit bealudtam ..... mentem kb 40nel, és a pillanatnyi bólintás elég volt hogy egy dustert(ami eléggé hűűlyén parkolt)
letoljak odáig az útrol ahol amúgy is parkolnia kellett volna
lengőkar lengéscsillapító, sárvédő+1 felni. 3 kerékkel nem akart hazajönni.
ajaj az nem semmi.akkor az drága bealvás volt nem?
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2013.05.08 szerda, 22:25:20 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.08 szerda, 21:59:21
ajaj az nem semmi.akkor az drága bealvás volt nem?
háát 60 a tréler, 40 a bontott cucc innen a fórumról, 40 a 4 18as felni, 40 a felújításuk és görgőzésük, szereléssel stb. még kell a motorháztető sarkát javítani, meg a bontott egyező szinű sárvédőt fényezni. ez eddig összesen 180(+15 majd egy elem fényezése)
a dácsijára 670+áfát fizettek, engem meg b8ba tettek vissza(+20e/év).
Szóval drága volt.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2013.05.08 szerda, 23:51:32 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.08 szerda, 20:40:57
sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?
csak alá kellene hemperedned...
a vízpumpa kilőve, mert az a blokk másik oldalán van. a termosztát háznál szokott még ereszteni. ha végső stádiumos hf-es lenne azt a gumi csőpókot szokta ellőni.
lehet beragadt a kiegyenlítő sapkád és szétnyomta valahol valamelyik bilincsnél a rendszert, vagy csak simán lecsúszott egyik cső. persze lehet ennél sokkal rosszabb is a helyzet, de jobb az egyszerűbbel kezdeni.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 18:37:38 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.05.08 szerda, 23:51:32
csak alá kellene hemperedned...
a vízpumpa kilőve, mert az a blokk másik oldalán van. a termosztát háznál szokott még ereszteni. ha végső stádiumos hf-es lenne azt a gumi csőpókot szokta ellőni.
lehet beragadt a kiegyenlítő sapkád és szétnyomta valahol valamelyik bilincsnél a rendszert, vagy csak simán lecsúszott egyik cső. persze lehet ennél sokkal rosszabb is a helyzet, de jobb az egyszerűbbel kezdeni.
aham.a traileres autoszerelö ö azt mondta szerinte vizpumpa.nem hinném hogvy hengerfejes lenni mert semmi jele nem volt.viszont ez ugy kezdödött hogy a fütésem végülis megszünt létezni ez volt az elöjel.akkor mi lehet ez ha nem vizpumpa?
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 18:45:30 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.08 szerda, 22:25:20
háát 60 a tréler, 40 a bontott cucc innen a fórumról, 40 a 4 18as felni, 40 a felújításuk és görgőzésük, szereléssel stb. még kell a motorháztető sarkát javítani, meg a bontott egyező szinű sárvédőt fényezni. ez eddig összesen 180(+15 majd egy elem fényezése)
a dácsijára 670+áfát fizettek, engem meg b8ba tettek vissza(+20e/év).
Szóval drága volt.
sajnálom.18óra kinlodás után végre hazaérkeztem kegyetlen volt.senkinek nem kivánom ezt.de azt se ami veled történt.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2013.05.10 péntek, 01:47:07 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.09 csütörtök, 18:37:38
aham.a traileres autoszerelö ö azt mondta szerinte vizpumpa.nem hinném hogvy hengerfejes lenni mert semmi jele nem volt.viszont ez ugy kezdödött hogy a fütésem végülis megszünt létezni ez volt az elöjel.akkor mi lehet ez ha nem vizpumpa?
ha a rendszerből elmegy a víz akkor nincs fűtés...
a vízpumpa a blokk vezető oldali részén van felül. a rossz fűtés lehet a rossz vízpumpa miatt, ha kopottak a lapátok, de ettől még nem indokolt a kiegyenlítő oldali folyás.
az is elég, ha egy nyest elrágta a vízcsövedet. át kell nézni a rendszert...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2013.05.10 péntek, 07:19:26 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.09 csütörtök, 18:45:30
sajnálom.18óra kinlodás után végre hazaérkeztem kegyetlen volt.senkinek nem kivánom ezt.de azt se ami veled történt.
Köszönöm, túléltem. Te is túl fogod, csak ne csüggedj. A v6 motor az egy jó konstrukció. Kár hogy mk4 már nem készült vele, nekem nem is kell a soros 5t :-)
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2013.05.10 péntek, 09:38:15 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.10 péntek, 07:19:26
Köszönöm, túléltem. Te is túl fogod, csak ne csüggedj. A v6 motor az egy jó konstrukció. Kár hogy mk4 már nem készült vele, nekem nem is kell a soros 5t :-)
mk v6 után mk3 v6 szopás van nála ... szerinted?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2013.05.10 péntek, 10:58:30 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.05.10 péntek, 09:38:15
mk v6 után mk3 v6 szopás van nála ... szerinted?
Szerintem nem a legolcsóbbat kell megvenni egyik szériából sem.
Egyébként mondhatja bárki, hogy a V6 jó konstrukció (ez igaz), de rohadtul kényes és "igényes" motor, ami a karbantartás elhanyagolását / helytelen használatot nagyon csúnyán megbosszulja. Ezt szokás "V6 szhopásként" átélni.
Saját tapasztalat, hogy hazai példányt nem szabad venni 10 év felett, mert általánosan jellemző rájuk a mechanikai karbantartottság hiánya.
7 év V6 tapasztalat után annyit tudok javasolni, hogy legyen mellette egy másik autó igénytelenebb motorral.
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2013.05.10 péntek, 13:56:35 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.10 péntek, 07:19:26
Köszönöm, túléltem. Te is túl fogod, csak ne csüggedj. A v6 motor az egy jó konstrukció. Kár hogy mk4 már nem készült vele, nekem nem is kell a soros 5t :-)
túl igen csak valami most elmult.igy ez is megy a háztol.
kicsit érdekes hogy mk2-mk3 v6-volt van és csak a szivás van vele.elég volt egy életre.már csak egy vevöt várok.amint kész lesz megy a használtautora.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2013.05.10 péntek, 13:58:36 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.10 péntek, 10:58:30
Szerintem nem a legolcsóbbat kell megvenni egyik szériából sem.
Egyébként mondhatja bárki, hogy a V6 jó konstrukció (ez igaz), de rohadtul kényes és "igényes" motor, ami a karbantartás elhanyagolását / helytelen használatot nagyon csúnyán megbosszulja. Ezt szokás "V6 szhopásként" átélni.
Saját tapasztalat, hogy hazai példányt nem szabad venni 10 év felett, mert általánosan jellemző rájuk a mechanikai karbantartottság hiánya.
7 év V6 tapasztalat után annyit tudok javasolni, hogy legyen mellette egy másik autó igénytelenebb motorral.
vagy legyen csak 1 ami jó is.ez is megy fenébe.többet ilyen kocsi nem kell.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2013.05.10 péntek, 13:59:46 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.05.10 péntek, 09:38:15
mk v6 után mk3 v6 szopás van nála ... szerinted?
ennyi.pedig elvileg a kocsi baromi jó állapotban van.vagyis eddig ugy tudtam.és ugy is látszott.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2013.05.10 péntek, 14:03:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.05.10 péntek, 09:38:15
mk v6 után mk3 v6 szopás van nála ... szerinted?
mk2 v6 egyébként megtette a megtenni valoját.rengeteget mentem vele és pályán sose maradtam ott vele.szoval ezért gondoltam hogy bevált akkor biztos egy fiatalabb és jobb állapotu is be fog.hát nem jött ez az elméletem össze.egyébként meg ez itthon szaladgálva sose történt volna meg vele.aki ennyit megy ott ez elöfordul sajna mindig is rettegtem ettöl mivel rengeteg kocsi lefingott az uton és kb 200-at láttam félreálva vagy adac trélaire felmászni.én is átestem most ezen.ez van.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2013.05.10 péntek, 14:24:07 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.10 péntek, 10:58:30
Szerintem nem a legolcsóbbat kell megvenni egyik szériából sem.
Egyébként mondhatja bárki, hogy a V6 jó konstrukció (ez igaz), de rohadtul kényes és "igényes" motor, ami a karbantartás elhanyagolását / helytelen használatot nagyon csúnyán megbosszulja. Ezt szokás "V6 szhopásként" átélni.
Saját tapasztalat, hogy hazai példányt nem szabad venni 10 év felett, mert általánosan jellemző rájuk a mechanikai karbantartottság hiánya.
7 év V6 tapasztalat után annyit tudok javasolni, hogy legyen mellette egy másik autó igénytelenebb motorral.
én az első v6ommal csúnyán belenyúltam, mk2 kombi volt, automatáról kézi váltósra alakítva. folyamatosan volt vele valami, de 100e kmt beletettem. utána más volt, most 5 éve mk3 v6, 1. tulajtól, végig szervizkönyves sofőrös állami kocsi volt, 180.000-rel vettem 3 évesen, azóta 330e van már benne, de továbbra is rendesen karbantartva minden rendben vele.
Ja mondjuk van egy mk2 1.8td amivel újjabban mezózni szoktam
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2013.05.11 szombat, 20:14:04 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.10 péntek, 14:24:07
Ja mondjuk van egy mk2 1.8td amivel újjabban mezózni szoktam
Ennyi.
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
megvan a hiba
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 16:34:39 »
meglett ma a v6 hiba.az gumicsö ami megy a termora meg a hütésre az a polipipcsö amit sehol nem találtam csak gyáriba volt 32ezerért.kb másfél cetnis lyuk volt rajta.plusz ha hozzá veszem a trailert az már szép summa.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 16:49:34 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.16 csütörtök, 16:34:39
meglett ma a v6 hiba.az gumicsö ami megy a termora meg a hütésre az a polipipcsö amit sehol nem találtam csak gyáriba volt 32ezerért.kb másfél cetnis lyuk volt rajta.plusz ha hozzá veszem a trailert az már szép summa.
Még mindig olcsóbb, mint amire én készülök.....
V6 motorgenerál, full...... ügyfélé, nem saját.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 17:08:13 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.16 csütörtök, 16:49:34
Még mindig olcsóbb, mint amire én készülök.....
V6 motorgenerál, full...... ügyfélé, nem saját.
miért annyira bexxart neki?akkor már miért nem cseréli a motort?
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 19:23:40 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.16 csütörtök, 16:34:39
meglett ma a v6 hiba.az gumicsö ami megy a termora meg a hütésre az a polipipcsö amit sehol nem találtam csak gyáriba volt 32ezerért.kb másfél cetnis lyuk volt rajta.plusz ha hozzá veszem a trailert az már szép summa.
Akkor mégsem a kiegyenlítő tartály oldalán folyt. Szerintem ez egy könnyen feltárható hiba lett volna, főleg, hogy itt is megírták a lehetséges helyeket, így nem volt túl jó ötlet a trélerezés, mert most kiadtál egy rakás pénzt, holott semmi baja az autónak. Erre szokták itt mondani, hogy aki nem szeretne belemászni a motortérbe és magának buherálni, annak nagyon drága és kiábrándító mulatság még akkor is, ha valójában semmi komoly baja nincs a gépnek.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:04:59 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.16 csütörtök, 17:08:13
miért annyira bexxart neki?akkor már miért nem cseréli a motort?
240e km és pakurapakolás van a motoron belül. Hátsó hengerek 6-6.5 kompresszió, elsők 0...át is ugrott az első vezérlés.....a lánc és a fogaskerekek mély barázdákat koptattak egymásba.
Felvetettem én is a motorcserét.
1. Nem találni V6-os jó bontott motort
2. A tulajnak nincs bizalma a bontottban. (pedig ennél a mostaninál minden jobb lehet csak)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:07:48 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.16 csütörtök, 20:04:59
240e km és pakurapakolás van a motoron belül. Hátsó hengerek 6-6.5 kompresszió, elsők 0...át is ugrott az első vezérlés.....a lánc és a fogaskerekek mély barázdákat koptattak egymásba.
Felvetettem én is a motorcserét.
1. Nem találni V6-os jó bontott motort
2. A tulajnak nincs bizalma a bontottban. (pedig ennél a mostaninál minden jobb lehet csak)
Mi történt ott? Nem volt olajcsere-hívő a tulajdonos?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:15:41 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.16 csütörtök, 20:07:48
Mi történt ott? Nem volt olajcsere-hívő a tulajdonos?
Állítólag mindig szervizelt kocsi. (már egyszer tisztogatták az olajteknőt, mert a pakurától nem bírta szívni az olajat a szivattyú
.....ez nem szervizeltségre utal ugye)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:33:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.16 csütörtök, 20:15:41
Állítólag mindig szervizelt kocsi. (már egyszer tisztogatták az olajteknőt, mert a pakurától nem bírta szívni az olajat a szivattyú
.....ez nem szervizeltségre utal ugye)
Lehet tudni hova hordta szervizbe előtte?
Naplózva
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:38:57 »
Hordani hordta, fizetett is érte, csupán kimaradt az olajcsere. (gondolom)
Tudok olyanról, aki megjelölte az olajszűrőt, és azzal kapta vissza!
Megkérdezte, meg szokták jelölni a szűrőt?
Válasz: Ők nem!
Csak azért, mert Én megjelöltem, és ugyanaz van rajta!
Érdekes módon, végignézhette az ÚJ olajcseréjét a kocsiján!
Ja FORD cakszervízről beszélünk!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.16 csütörtök, 20:43:48 írta Wili75
»
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:49:12 »
volt ott más is... a matrica szerint az utolsó szerviz 2011.08
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 23:04:22 »
Idézetet írta: Wili75 - 2013.05.16 csütörtök, 20:38:57
Hordani hordta, fizetett is érte, csupán kimaradt az olajcsere. (gondolom)
Tudok olyanról, aki megjelölte az olajszűrőt, és azzal kapta vissza!
Megkérdezte, meg szokták jelölni a szűrőt?
Válasz: Ők nem!
Csak azért, mert Én megjelöltem, és ugyanaz van rajta!
Érdekes módon, végignézhette az ÚJ olajcseréjét a kocsiján!
Ja FORD cakszervízről beszélünk!
A héten majdnem belefutottam egy ilyenbe én is.
Elvittem klímáshoz a romot, 1 napig rá se nézték, reggel meg ugyanott állt mint előtte este.
Másnap este még mindig ott állt, de állítja hogy rossz a kompresszor..... Mondtam jó elhozom inkább...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 23:33:40 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.05.16 csütörtök, 19:23:40
Akkor mégsem a kiegyenlítő tartály oldalán folyt. Szerintem ez egy könnyen feltárható hiba lett volna, főleg, hogy itt is megírták a lehetséges helyeket, így nem volt túl jó ötlet a trélerezés, mert most kiadtál egy rakás pénzt, holott semmi baja az autónak. Erre szokták itt mondani, hogy aki nem szeretne belemászni a motortérbe és magának buherálni, annak nagyon drága és kiábrándító mulatság még akkor is, ha valójában semmi komoly baja nincs a gépnek.
Arra azert ne vegyetek merget, hogy semmi baja. Miert is durrant el a polip cso? Egy dolog miatt szokott csak ott szetnyilni. Inkabb le sem irom.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 23:35:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.16 csütörtök, 20:04:59
240e km és pakurapakolás van a motoron belül. Hátsó hengerek 6-6.5 kompresszió, elsők 0...át is ugrott az első vezérlés.....a lánc és a fogaskerekek mély barázdákat koptattak egymásba.
Felvetettem én is a motorcserét.
1. Nem találni V6-os jó bontott motort
2. A tulajnak nincs bizalma a bontottban. (pedig ennél a mostaninál minden jobb lehet csak)
Dehogynem talalni, csak keresni kell. A tulaj inkabb vegyen 1.2 fabiat, abban lehet majd bizalma.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2013.05.17 péntek, 00:13:59 »
Idézetet írta: don80 - 2013.05.16 csütörtök, 16:34:39
meglett ma a v6 hiba.az gumicsö ami megy a termora meg a hütésre az a polipipcsö amit sehol nem találtam csak gyáriba volt 32ezerért.kb másfél cetnis lyuk volt rajta.plusz ha hozzá veszem a trailert az már szép summa.
ha az elszállt akkor átégett a a hátsó hf tömítésed.
alapvetően ez a végső stádiumos hf-es motornak, hogy ellövi ezt a vízcsövet...
én nem cserélném ki azt a csövet már...
vagy nem csak azt...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2013.05.17 péntek, 00:14:48 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.16 csütörtök, 23:33:40
Arra azert ne vegyetek merget, hogy semmi baja. Miert is durrant el a polip cso? Egy dolog miatt szokott csak ott szetnyilni. Inkabb le sem irom.
upsz...
én meg beírtam..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2013.05.17 péntek, 07:41:14 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.05.17 péntek, 00:13:59
ha az elszállt akkor átégett a a hátsó hf tömítésed.
alapvetően ez a végső stádiumos hf-es motornak, hogy ellövi ezt a vízcsövet...
én nem cserélném ki azt a csövet már...
vagy nem csak azt...
majd kiderül.mk2 krisz szerint ha nem megfelelö folyadék volt benne attol is keletkezhetett az a repedés rajta.és hogy idövel mindegyiknek annyi lesz.de ha hf-es akkor már legalább tudom kihez kell vinni.haveromnak is az volt és megcsinálták neki azota szuperál.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2013.05.17 péntek, 07:44:19 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.05.16 csütörtök, 19:23:40
Akkor mégsem a kiegyenlítő tartály oldalán folyt. Szerintem ez egy könnyen feltárható hiba lett volna, főleg, hogy itt is megírták a lehetséges helyeket, így nem volt túl jó ötlet a trélerezés, mert most kiadtál egy rakás pénzt, holott semmi baja az autónak. Erre szokták itt mondani, hogy aki nem szeretne belemászni a motortérbe és magának buherálni, annak nagyon drága és kiábrándító mulatság még akkor is, ha valójában semmi komoly baja nincs a gépnek.
még kiszerelt állapotban is alig vettem észre hol van a repedés rajta nem hogy aláfeküdve ezt észrevegyem.na de most már mind1 is.ez törtnét nem tudok már vele mit csinálni.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2013.05.17 péntek, 07:49:49 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.16 csütörtök, 23:33:40
Arra azert ne vegyetek merget, hogy semmi baja. Miert is durrant el a polip cso? Egy dolog miatt szokott csak ott szetnyilni. Inkabb le sem irom.
ez hamarosan kiderül.ezek szerint ahány v6 annyi félén lesz h.f-es.az elözö cicergett ez semmi jelét nem adta.a motor gyönyörüen dolgozik.olajat sem eszi.nem ugy mint az elözö.én arra gondolok bár lehet nem sok köze van hozzá hogy a vizpumpa szijfeszitö már haldoklott és mire beállt csinált egy kis kárt.ugy megfeszült a csapágy benne hogy mozgatni se tudtam.bár lehet ennek semmi köze hozzá de ezzel indult el az egész.addig semmi gond nem volt az autoval.de ha neked lesz igazad akkor legalább már tudok szerelöt aki megcsinálja jóra.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2013.05.17 péntek, 07:57:34 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.16 csütörtök, 23:35:42
Dehogynem talalni, csak keresni kell. A tulaj inkabb vegyen 1.2 fabiat, abban lehet majd bizalma.
Ott csak annyi a könnyebb, hogy egyszerűbb kivenni a motort. Ami jó is, mert romlós fajta....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: megvan a hiba
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2013.05.17 péntek, 10:48:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.17 péntek, 07:57:34
Ott csak annyi a könnyebb, hogy egyszerűbb kivenni a motort. Ami jó is, mert romlós fajta....
suzukit kell venni.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ