Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:49:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1303659 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 00:17:46 »

Van valakinek vagy tud valaki olyat, akinek van mk3 V6-os komplett motorja eladó?

nem sok különbség van mk2 és 3 között...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 07:48:05 »

nem sok különbség van mk2 és 3 között...
magában a motorban belül valóban, csatikban viszont szerintem annál több lehet
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2013.05.08 szerda, 20:40:57 »

sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2013.05.08 szerda, 20:42:01 »

sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?
Esetleg egy elrepedt vízcső?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2013.05.08 szerda, 20:46:04 »

sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?
valszeg vízpumpa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2013.05.08 szerda, 20:50:14 »

sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?

Kiegyenlítő tartály is elrepedhetett.
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2013.05.08 szerda, 20:52:35 »

ezek szerint a hengerfejesség kizárva?bár fogalmam sincs mitöl lenne az.semmi jele nem volt.laza 120ezerért haza is cibálnak. falbav
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:15:54 »

ezek szerint a hengerfejesség kizárva?bár fogalmam sincs mitöl lenne az.semmi jele nem volt.laza 120ezerért haza is cibálnak. falbav

honnan, hová?
annyiért már ülök is a kocsiba,és viszem a vontatókötelemet Wink
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:22:12 »

honnan, hová?
annyiért már ülök is a kocsiba,és viszem a vontatókötelemet Wink
passau.itt viszont a vontatás felejtös.nem engedik.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:25:51 »

tegnap a kombi v6-om fogyasztási csucsot döntött  nálam.7liter/100 km.igaz 3ezer fölé nem pörgettem.de akkor is tetszett.még mielött megpusztult megmutatta hogy jó is tud lenni egy ekkora bálna.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #460 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:29:21 »

tegnap a kombi v6-om fogyasztási csucsot döntött  nálam.7liter/100 km.igaz 3ezer fölé nem pörgettem.de akkor is tetszett.még mielött megpusztult megmutatta hogy jó is tud lenni egy ekkora bálna.

Azért én a helyedben teletölteném csapvízzel, és aláfeküdnék amíg a trélerre várok.

Hátha csak szétugrott egy bilincs/cső.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:30:28 »

passau.itt viszont a vontatás felejtös.nem engedik.

akkor viszont nem is olyan sok. engem sopronból fehérvárra (400km odavissza) 60ezerér vittek tavaly.
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:49:31 »

Azért én a helyedben teletölteném csapvízzel, és aláfeküdnék amíg a trélerre várok.

Hátha csak szétugrott egy bilincs/cső.
megtörtént de olyan zsufolt ott is minden esélyem nincs igy mokolni sajna.egyébként nem hiszem hogy meguszom ennyivel.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:52:44 »

akkor viszont nem is olyan sok. engem sopronból fehérvárra (400km odavissza) 60ezerér vittek tavaly.
nálad mi volt a gond?az tényleg sok.ez közel 1200km lesz neki és 100ft/km durván azt mondta 120lesz.e ettöl függetlenül tök mind1 mert most nem kicsit csalodtam.asszem megcsináltatom aztán megy a h.sz-re de lehet az is ezt csak az ideg mondatja velem.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:56:31 »

nálad mi volt a gond?az tényleg sok.ez közel 1200km lesz neki és 100ft/km durván azt mondta 120lesz.e ettöl függetlenül tök mind1 mert most nem kicsit csalodtam.asszem megcsináltatom aztán megy a h.sz-re de lehet az is ezt csak az ideg mondatja velem.

hosszú meló után kicsit bealudtam ..... mentem kb 40nel, és a pillanatnyi bólintás elég volt hogy egy dustert(ami eléggé hűűlyén parkolt)
letoljak odáig az útrol ahol amúgy is parkolnia kellett volna Smiley
lengőkar lengéscsillapító, sárvédő+1 felni. 3 kerékkel nem akart hazajönni.
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:59:21 »

hosszú meló után kicsit bealudtam ..... mentem kb 40nel, és a pillanatnyi bólintás elég volt hogy egy dustert(ami eléggé hűűlyén parkolt)
letoljak odáig az útrol ahol amúgy is parkolnia kellett volna Smiley
lengőkar lengéscsillapító, sárvédő+1 felni. 3 kerékkel nem akart hazajönni.
ajaj az nem semmi.akkor az drága bealvás volt nem?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2013.05.08 szerda, 22:25:20 »

ajaj az nem semmi.akkor az drága bealvás volt nem?

háát 60 a tréler, 40 a bontott cucc innen a fórumról, 40 a 4 18as felni, 40 a felújításuk és görgőzésük, szereléssel stb. még kell a motorháztető sarkát javítani, meg a bontott egyező szinű sárvédőt fényezni. ez eddig összesen 180(+15 majd egy elem fényezése)

a dácsijára 670+áfát fizettek, engem meg b8ba tettek vissza(+20e/év).

Szóval drága volt.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2013.05.08 szerda, 23:51:32 »

sziasztok!tippeket kérnék amig a trailere várok hogy mitöl lehet az hogy menet közben az összes viz elfolyt a motorbol.öntögettem utánna de láttam hogy alul csöpög.és a tartály oldalán is.azzal kezdödött hogy nagyon begyengült a fütésem.de nem gondoltam volna hogy ekkora gond lesz belöle.mi lehet ez?vizpumpa?hengerfej?alulrol a jobb oldalon csöpög ahol a tartály van.szerintetek?
csak alá kellene hemperedned...
a vízpumpa kilőve, mert az a blokk másik oldalán van. a termosztát háznál szokott még ereszteni. ha végső stádiumos hf-es lenne azt a gumi csőpókot szokta ellőni.
lehet beragadt a kiegyenlítő sapkád és szétnyomta valahol valamelyik bilincsnél a rendszert, vagy csak simán lecsúszott egyik cső. persze lehet ennél sokkal rosszabb is a helyzet, de jobb az egyszerűbbel kezdeni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 18:37:38 »

csak alá kellene hemperedned...
a vízpumpa kilőve, mert az a blokk másik oldalán van. a termosztát háznál szokott még ereszteni. ha végső stádiumos hf-es lenne azt a gumi csőpókot szokta ellőni.
lehet beragadt a kiegyenlítő sapkád és szétnyomta valahol valamelyik bilincsnél a rendszert, vagy csak simán lecsúszott egyik cső. persze lehet ennél sokkal rosszabb is a helyzet, de jobb az egyszerűbbel kezdeni.
aham.a traileres autoszerelö ö azt mondta szerinte vizpumpa.nem hinném hogvy hengerfejes lenni mert semmi jele nem volt.viszont ez ugy kezdödött hogy a fütésem végülis megszünt létezni ez volt az elöjel.akkor mi lehet ez ha nem vizpumpa?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 18:45:30 »

háát 60 a tréler, 40 a bontott cucc innen a fórumról, 40 a 4 18as felni, 40 a felújításuk és görgőzésük, szereléssel stb. még kell a motorháztető sarkát javítani, meg a bontott egyező szinű sárvédőt fényezni. ez eddig összesen 180(+15 majd egy elem fényezése)

a dácsijára 670+áfát fizettek, engem meg b8ba tettek vissza(+20e/év).

Szóval drága volt.
sajnálom.18óra kinlodás után végre hazaérkeztem kegyetlen volt.senkinek nem kivánom ezt.de azt se ami veled történt.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2013.05.10 péntek, 01:47:07 »

aham.a traileres autoszerelö ö azt mondta szerinte vizpumpa.nem hinném hogvy hengerfejes lenni mert semmi jele nem volt.viszont ez ugy kezdödött hogy a fütésem végülis megszünt létezni ez volt az elöjel.akkor mi lehet ez ha nem vizpumpa?
ha a rendszerből elmegy a víz akkor nincs fűtés...
a vízpumpa a blokk vezető oldali részén van felül. a rossz fűtés lehet a rossz vízpumpa miatt, ha kopottak a lapátok, de ettől még nem indokolt a kiegyenlítő oldali folyás.
az is elég, ha egy nyest elrágta a vízcsövedet. át kell nézni a rendszert...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2013.05.10 péntek, 07:19:26 »

sajnálom.18óra kinlodás után végre hazaérkeztem kegyetlen volt.senkinek nem kivánom ezt.de azt se ami veled történt.
Köszönöm, túléltem. Te is túl fogod, csak ne csüggedj. A v6 motor az egy jó konstrukció. Kár hogy mk4 már nem készült vele, nekem nem is kell a soros 5t :-)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2013.05.10 péntek, 09:38:15 »

Köszönöm, túléltem. Te is túl fogod, csak ne csüggedj. A v6 motor az egy jó konstrukció. Kár hogy mk4 már nem készült vele, nekem nem is kell a soros 5t :-)

mk v6 után mk3 v6 szopás van nála ... szerinted? Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2013.05.10 péntek, 10:58:30 »

mk v6 után mk3 v6 szopás van nála ... szerinted? Cheesy

Szerintem nem a legolcsóbbat kell megvenni egyik szériából sem.  eplus2

Egyébként mondhatja bárki, hogy a V6 jó konstrukció (ez igaz), de rohadtul kényes és "igényes" motor, ami a karbantartás elhanyagolását / helytelen használatot nagyon csúnyán megbosszulja. Ezt szokás "V6 szhopásként" átélni.

Saját tapasztalat, hogy hazai példányt nem szabad venni 10 év felett, mert általánosan jellemző rájuk a mechanikai karbantartottság hiánya. szomoru1

7 év V6 tapasztalat után annyit tudok javasolni, hogy legyen mellette egy másik autó igénytelenebb motorral. integet2

Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:56:35 »

Köszönöm, túléltem. Te is túl fogod, csak ne csüggedj. A v6 motor az egy jó konstrukció. Kár hogy mk4 már nem készült vele, nekem nem is kell a soros 5t :-)
túl igen csak valami most elmult.igy ez is megy a háztol. szomoru1 kicsit érdekes hogy mk2-mk3 v6-volt van és csak a szivás van vele.elég volt egy életre.már csak egy vevöt várok.amint kész lesz megy a használtautora.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:58:36 »

Szerintem nem a legolcsóbbat kell megvenni egyik szériából sem.  eplus2

Egyébként mondhatja bárki, hogy a V6 jó konstrukció (ez igaz), de rohadtul kényes és "igényes" motor, ami a karbantartás elhanyagolását / helytelen használatot nagyon csúnyán megbosszulja. Ezt szokás "V6 szhopásként" átélni.

Saját tapasztalat, hogy hazai példányt nem szabad venni 10 év felett, mert általánosan jellemző rájuk a mechanikai karbantartottság hiánya. szomoru1

7 év V6 tapasztalat után annyit tudok javasolni, hogy legyen mellette egy másik autó igénytelenebb motorral. integet2


vagy legyen csak 1 ami jó is.ez is megy fenébe.többet ilyen kocsi nem kell.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:59:46 »

mk v6 után mk3 v6 szopás van nála ... szerinted? Cheesy
ennyi.pedig elvileg a kocsi baromi jó állapotban van.vagyis eddig ugy tudtam.és ugy is látszott.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2013.05.10 péntek, 14:03:57 »

mk v6 után mk3 v6 szopás van nála ... szerinted? Cheesy
mk2 v6 egyébként megtette a megtenni valoját.rengeteget mentem vele és pályán sose maradtam ott vele.szoval ezért gondoltam hogy bevált akkor biztos egy fiatalabb és jobb állapotu is be fog.hát nem jött ez az elméletem össze.egyébként meg ez itthon szaladgálva sose történt volna meg vele.aki ennyit megy ott ez elöfordul sajna mindig is rettegtem ettöl mivel rengeteg kocsi lefingott az uton és kb 200-at láttam félreálva vagy adac trélaire felmászni.én is átestem most ezen.ez van.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2013.05.10 péntek, 14:24:07 »

Szerintem nem a legolcsóbbat kell megvenni egyik szériából sem.  eplus2

Egyébként mondhatja bárki, hogy a V6 jó konstrukció (ez igaz), de rohadtul kényes és "igényes" motor, ami a karbantartás elhanyagolását / helytelen használatot nagyon csúnyán megbosszulja. Ezt szokás "V6 szhopásként" átélni.

Saját tapasztalat, hogy hazai példányt nem szabad venni 10 év felett, mert általánosan jellemző rájuk a mechanikai karbantartottság hiánya. szomoru1

7 év V6 tapasztalat után annyit tudok javasolni, hogy legyen mellette egy másik autó igénytelenebb motorral. integet2




én az első v6ommal csúnyán belenyúltam, mk2 kombi volt, automatáról kézi váltósra alakítva. folyamatosan volt vele valami, de 100e kmt beletettem. utána más volt, most 5 éve mk3 v6, 1. tulajtól, végig szervizkönyves sofőrös állami kocsi volt, 180.000-rel vettem 3 évesen, azóta 330e van már benne, de továbbra is rendesen karbantartva minden rendben vele.

Ja mondjuk van egy mk2 1.8td amivel újjabban mezózni szoktam  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2013.05.11 szombat, 20:14:04 »




Ja mondjuk van egy mk2 1.8td amivel újjabban mezózni szoktam  eplus2
Ennyi.
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 16:34:39 »

meglett ma a v6 hiba.az gumicsö ami megy a termora meg a hütésre az a polipipcsö amit sehol nem találtam csak gyáriba volt 32ezerért.kb másfél cetnis lyuk volt rajta.plusz ha hozzá veszem a trailert az már szép summa.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #481 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 16:49:34 »

meglett ma a v6 hiba.az gumicsö ami megy a termora meg a hütésre az a polipipcsö amit sehol nem találtam csak gyáriba volt 32ezerért.kb másfél cetnis lyuk volt rajta.plusz ha hozzá veszem a trailert az már szép summa.

Még mindig olcsóbb, mint amire én készülök.....
V6 motorgenerál, full...... ügyfélé, nem saját.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 17:08:13 »

Még mindig olcsóbb, mint amire én készülök.....
V6 motorgenerál, full...... ügyfélé, nem saját.
miért annyira bexxart neki?akkor már miért nem cseréli a motort?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 19:23:40 »

meglett ma a v6 hiba.az gumicsö ami megy a termora meg a hütésre az a polipipcsö amit sehol nem találtam csak gyáriba volt 32ezerért.kb másfél cetnis lyuk volt rajta.plusz ha hozzá veszem a trailert az már szép summa.

Akkor mégsem a kiegyenlítő tartály oldalán folyt. Szerintem ez egy könnyen feltárható hiba lett volna, főleg, hogy itt is megírták a lehetséges helyeket, így nem volt túl jó ötlet a trélerezés, mert most kiadtál egy rakás pénzt, holott semmi baja az autónak. Erre szokták itt mondani, hogy aki nem szeretne belemászni a motortérbe és magának buherálni, annak nagyon drága és kiábrándító mulatság még akkor is, ha valójában semmi komoly baja nincs a gépnek.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #484 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:04:59 »

miért annyira bexxart neki?akkor már miért nem cseréli a motort?

240e km és pakurapakolás van a motoron belül. Hátsó hengerek 6-6.5 kompresszió, elsők 0...át is ugrott az első vezérlés.....a lánc és a fogaskerekek mély barázdákat koptattak egymásba.
Felvetettem én is a motorcserét.
1. Nem találni V6-os jó bontott motort
2. A tulajnak nincs bizalma a bontottban. (pedig ennél a mostaninál minden jobb lehet csak)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:07:48 »

240e km és pakurapakolás van a motoron belül. Hátsó hengerek 6-6.5 kompresszió, elsők 0...át is ugrott az első vezérlés.....a lánc és a fogaskerekek mély barázdákat koptattak egymásba.
Felvetettem én is a motorcserét.
1. Nem találni V6-os jó bontott motort
2. A tulajnak nincs bizalma a bontottban. (pedig ennél a mostaninál minden jobb lehet csak)

Mi történt ott? Nem volt olajcsere-hívő a tulajdonos?  wow1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #486 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:15:41 »

Mi történt ott? Nem volt olajcsere-hívő a tulajdonos?  wow1

Állítólag mindig szervizelt kocsi. (már egyszer tisztogatták az olajteknőt, mert a pakurától nem bírta szívni az olajat a szivattyú  vigyor3.....ez nem szervizeltségre utal ugye)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:33:11 »

Állítólag mindig szervizelt kocsi. (már egyszer tisztogatták az olajteknőt, mert a pakurától nem bírta szívni az olajat a szivattyú  vigyor3.....ez nem szervizeltségre utal ugye)

 taps
Lehet tudni hova hordta szervizbe előtte?
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:38:57 »

Hordani hordta, fizetett is érte, csupán kimaradt az olajcsere. (gondolom)
Tudok olyanról, aki megjelölte az olajszűrőt, és azzal kapta vissza!
Megkérdezte, meg szokták jelölni a szűrőt?
Válasz: Ők nem!
Csak azért, mert Én megjelöltem, és ugyanaz van rajta!
Érdekes módon, végignézhette az ÚJ olajcseréjét a kocsiján!
Ja FORD cakszervízről beszélünk!
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.16 csütörtök, 20:43:48 írta Wili75 » Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #489 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:49:12 »

volt ott más is... a matrica szerint az utolsó szerviz 2011.08
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 23:04:22 »

Hordani hordta, fizetett is érte, csupán kimaradt az olajcsere. (gondolom)
Tudok olyanról, aki megjelölte az olajszűrőt, és azzal kapta vissza!
Megkérdezte, meg szokták jelölni a szűrőt?
Válasz: Ők nem!
Csak azért, mert Én megjelöltem, és ugyanaz van rajta!
Érdekes módon, végignézhette az ÚJ olajcseréjét a kocsiján!
Ja FORD cakszervízről beszélünk!
A héten majdnem belefutottam egy ilyenbe én is.
Elvittem klímáshoz a romot,  1 napig rá se nézték,  reggel meg ugyanott állt mint előtte este.
Másnap este még mindig ott állt, de állítja hogy rossz a kompresszor.....  Mondtam jó  elhozom inkább...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 23:33:40 »

Akkor mégsem a kiegyenlítő tartály oldalán folyt. Szerintem ez egy könnyen feltárható hiba lett volna, főleg, hogy itt is megírták a lehetséges helyeket, így nem volt túl jó ötlet a trélerezés, mert most kiadtál egy rakás pénzt, holott semmi baja az autónak. Erre szokták itt mondani, hogy aki nem szeretne belemászni a motortérbe és magának buherálni, annak nagyon drága és kiábrándító mulatság még akkor is, ha valójában semmi komoly baja nincs a gépnek.
Arra azert ne vegyetek merget, hogy semmi baja.  Miert  is durrant el a  polip  cso? Egy  dolog  miatt szokott csak ott szetnyilni. Inkabb le sem irom.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 23:35:42 »

240e km és pakurapakolás van a motoron belül. Hátsó hengerek 6-6.5 kompresszió, elsők 0...át is ugrott az első vezérlés.....a lánc és a fogaskerekek mély barázdákat koptattak egymásba.
Felvetettem én is a motorcserét.
1. Nem találni V6-os jó bontott motort
2. A tulajnak nincs bizalma a bontottban. (pedig ennél a mostaninál minden jobb lehet csak)
Dehogynem talalni, csak keresni kell. A tulaj inkabb vegyen 1.2 fabiat, abban lehet majd bizalma.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2013.05.17 péntek, 00:13:59 »

meglett ma a v6 hiba.az gumicsö ami megy a termora meg a hütésre az a polipipcsö amit sehol nem találtam csak gyáriba volt 32ezerért.kb másfél cetnis lyuk volt rajta.plusz ha hozzá veszem a trailert az már szép summa.
ha az elszállt akkor átégett a a hátsó hf tömítésed.
alapvetően ez a végső stádiumos hf-es motornak, hogy ellövi ezt a vízcsövet...
én nem cserélném ki azt a csövet már...
vagy nem csak azt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2013.05.17 péntek, 00:14:48 »

Arra azert ne vegyetek merget, hogy semmi baja.  Miert  is durrant el a  polip  cso? Egy  dolog  miatt szokott csak ott szetnyilni. Inkabb le sem irom.
upsz... wow1
én meg beírtam.. szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2013.05.17 péntek, 07:41:14 »

ha az elszállt akkor átégett a a hátsó hf tömítésed.
alapvetően ez a végső stádiumos hf-es motornak, hogy ellövi ezt a vízcsövet...
én nem cserélném ki azt a csövet már...
vagy nem csak azt...
majd kiderül.mk2 krisz szerint ha nem megfelelö folyadék volt benne attol is keletkezhetett az a repedés rajta.és hogy idövel mindegyiknek annyi lesz.de ha hf-es akkor már legalább tudom kihez kell vinni.haveromnak is az volt és megcsinálták neki azota szuperál.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2013.05.17 péntek, 07:44:19 »

Akkor mégsem a kiegyenlítő tartály oldalán folyt. Szerintem ez egy könnyen feltárható hiba lett volna, főleg, hogy itt is megírták a lehetséges helyeket, így nem volt túl jó ötlet a trélerezés, mert most kiadtál egy rakás pénzt, holott semmi baja az autónak. Erre szokták itt mondani, hogy aki nem szeretne belemászni a motortérbe és magának buherálni, annak nagyon drága és kiábrándító mulatság még akkor is, ha valójában semmi komoly baja nincs a gépnek.
még kiszerelt állapotban is alig vettem észre hol van a repedés rajta nem hogy aláfeküdve ezt észrevegyem.na de most már mind1 is.ez törtnét nem tudok már vele mit csinálni.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2013.05.17 péntek, 07:49:49 »

Arra azert ne vegyetek merget, hogy semmi baja.  Miert  is durrant el a  polip  cso? Egy  dolog  miatt szokott csak ott szetnyilni. Inkabb le sem irom.
ez hamarosan kiderül.ezek szerint ahány v6 annyi félén lesz h.f-es.az elözö cicergett ez semmi jelét nem adta.a motor gyönyörüen dolgozik.olajat sem eszi.nem ugy mint az elözö.én arra gondolok bár lehet nem sok köze van hozzá hogy a vizpumpa szijfeszitö már haldoklott és mire beállt csinált egy kis kárt.ugy megfeszült a csapágy benne hogy mozgatni se tudtam.bár lehet ennek semmi köze hozzá de ezzel indult el az egész.addig semmi gond nem volt az autoval.de ha neked lesz igazad akkor legalább már tudok szerelöt aki megcsinálja jóra.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #498 Dátum: 2013.05.17 péntek, 07:57:34 »

Dehogynem talalni, csak keresni kell. A tulaj inkabb vegyen 1.2 fabiat, abban lehet majd bizalma.

Ott csak annyi a könnyebb, hogy egyszerűbb kivenni a motort. Ami jó is, mert romlós fajta....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2013.05.17 péntek, 10:48:27 »

Ott csak annyi a könnyebb, hogy egyszerűbb kivenni a motort. Ami jó is, mert romlós fajta....  vigyor3
suzukit kell venni. Wink
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.