Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:42:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1303510 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #850 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 20:55:04 »

Vizes úton némi elpörgéssel nekem egymás után többször mérve is 8.9 volt amikor mértem. 205-ös gumival. A kettest tiltásig kell kihúzni, úgy pont kifutja a 100-at, ha 3ast váltasz, akkor nem lesz 10 alatt. 1 mp is már sokat számít: kb 3 autóhossz differencia, amikor a gyorsabbik eléri a 100-at, és nagyjából 30 lóerő különbség, ha a többi paraméter és körülmény megegyezik.

Egy 10-11 másodperces 100-as gyorsulás érezhetően nem túl kielégítő, ezért is váltottam a V6-ra a 2.0-áról anno. Ez a 8.9 is viszonylag kevésnek számít, de érzésre már megfelelő. Mindenesetre, ha végzek a módosításokkal, akkor nemsokára le kell mennie 8 alá. Mondjuk nem mintha gyakran kihúzatnám, de lóerőkből sosem elég. Smiley

És, hogy a problémádra is tegyek javaslatot: érdemes lenne mérned egy benzinnyomást, ha a kikormolás nem segít. Hibakódot olvastál már?
Aham, akkor már sejtem, hogy hol van az a pár másodperc, mert én eddig mindig 3.-ban értem el a 100-as tempót, mert ez a kocsi nálam még sosem pörgött tiltásig! Azt sem tudom, hogy mikor tilt?! Miket alakítasz át a Mondin?
Benzinnyomást még nem mérettetem és hibakódot sem olvastattam még, de nincs is "karácsonyfa" a műszerfalon! Esetleg tudsz valakit itt a fórumon aki Budapesti és tud olvasni az Ecu-ban?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 21:39:11 »

Aham, akkor már sejtem, hogy hol van az a pár másodperc, mert én eddig mindig 3.-ban értem el a 100-as tempót, mert ez a kocsi nálam még sosem pörgött tiltásig! Azt sem tudom, hogy mikor tilt?! Miket alakítasz át a Mondin?
Benzinnyomást még nem mérettetem és hibakódot sem olvastattam még, de nincs is "karácsonyfa" a műszerfalon! Esetleg tudsz valakit itt a fórumon aki Budapesti és tud olvasni az Ecu-ban?

Én is csak 2-3 alkalommal értem el a leszabályzást ez alatt a 6 év alatt. Amikor a 100-as sprintet teszteltem. Egyéb esetben nincs értelme odáig pörgetni, egyből a teljesítménycsúcs után kell váltani mindig. A kezelési könyv szerint 6250-nél adja le a csúcsteljesítményt és 6925-nél szabályoz le.

Átcseréltem mindent, amiben az ST motorikusan különbözik. Már csak a lényeg, az ST ECU hiányzik, ehhez sajnos át kell kábeleznem az autót kompatibilitási problémák miatt..

Én tudnék hibakódot olvasni, de bedöglött a laptopom, amin rajta van a program. Ha van laptopod, akkor privát üzenetben tudok segíteni a szükséges program beszerzésében, telepítésében, használatában és akkor otthon bármikor bele tudsz kukkantani az autó agyába. Persze ez csak egy alapszintű program (MoDiag), de hibakód olvasásra megfelel.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #852 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 23:55:17 »

Én is csak 2-3 alkalommal értem el a leszabályzást ez alatt a 6 év alatt. Amikor a 100-as sprintet teszteltem. Egyéb esetben nincs értelme odáig pörgetni, egyből a teljesítménycsúcs után kell váltani mindig. A kezelési könyv szerint 6250-nél adja le a csúcsteljesítményt és 6925-nél szabályoz le.

Átcseréltem mindent, amiben az ST motorikusan különbözik. Már csak a lényeg, az ST ECU hiányzik, ehhez sajnos át kell kábeleznem az autót kompatibilitási problémák miatt..

Én tudnék hibakódot olvasni, de bedöglött a laptopom, amin rajta van a program. Ha van laptopod, akkor privát üzenetben tudok segíteni a szükséges program beszerzésében, telepítésében, használatában és akkor otthon bármikor bele tudsz kukkantani az autó agyába. Persze ez csak egy alapszintű program (MoDiag), de hibakód olvasásra megfelel.
De az ST-nek az ereje nem a 3000ccm-ben lakozik leginkább?!
Rendes tőled, de nincs csatlakozási lehetőségem az Ecu-hoz, így a programmal se lennék előrébb, főleg ha csak olvasni lehet vele!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2014.02.25 kedd, 09:26:08 »

De az ST-nek az ereje nem a 3000ccm-ben lakozik leginkább?!
Rendes tőled, de nincs csatlakozási lehetőségem az Ecu-hoz, így a programmal se lennék előrébb, főleg ha csak olvasni lehet vele!
A Dávidé MK II 2.5 V6, MK II-ben 2.5 V6 az ST 200 is az MK III-ban van a 3000 köbcentis ST 220.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #854 Dátum: 2014.02.26 szerda, 20:38:48 »

A Dávidé MK II 2.5 V6, MK II-ben 2.5 V6 az ST 200 is az MK III-ban van a 3000 köbcentis ST 220.
Miben különbözik motorikusan az ST200 és a sima V6?? help
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2014.02.26 szerda, 20:49:54 »

Miben különbözik motorikusan az ST200 és a sima V6?? help
Az ST 200 2495 köbcentiméter és szivó oldali tuningal érték el a+ 30 egynéhány lóerőt, másik szivócső, nagyobb átmérőjű pillangószelep, nagyobb üzemanyag befecskendezők, másik motorvezérlő.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #856 Dátum: 2014.02.26 szerda, 21:16:24 »

Az ST 200 2495 köbcentiméter és szivó oldali tuningal érték el a+ 30 egynéhány lóerőt, másik szivócső, nagyobb átmérőjű pillangószelep, nagyobb üzemanyag befecskendezők, másik motorvezérlő.
A szívósor az egyforma a sima V6-al? Kb. mennyi egy ilyen átalakítás? Mert azért még elférne az én gépháztetőm alatt is az +32 ló! eplus2
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2014.02.26 szerda, 22:29:40 »

A szívósor az egyforma a sima V6-al? Kb. mennyi egy ilyen átalakítás? Mert azért még elférne az én gépháztetőm alatt is az +32 ló! eplus2
Úgy tudom, hogy nem egyforma, ár attól függ, hogy mennyiért tudod megvenni a szűkséges holmikat, ja és elfelejtettem, hogy a kipuf rendszer is más az ST-n.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.26 szerda, 22:32:00 írta Truthful » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2014.02.26 szerda, 22:31:38 »

Úgy tudom, hogy nem egyforma, ár attól függ, hogy mennyiért tudod megvenni a szűkséges holmikat, ja és elfelejtettem, hogy a kipuf rendszer is más az ST-n.

lehet érdemes lenne egy jaguárt megnézni  Wink
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2014.02.26 szerda, 22:33:18 »

lehet érdemes lenne egy jaguárt megnézni  Wink
Én már többet is megnéztem. Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2014.02.26 szerda, 22:36:58 »

Én már többet is megnéztem. Wink

azok mitől erősebbek? a 2.5 és a 3.0 v6 az ford motor volt azokban is csak 197 és 238 lóval.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2014.02.26 szerda, 22:48:32 »

Az ST 200 2495 köbcentiméter és szivó oldali tuningal érték el a+ 30 egynéhány lóerőt, másik szivócső, nagyobb átmérőjű pillangószelep, nagyobb üzemanyag befecskendezők, másik motorvezérlő.

Igen lényegében ennyi. A felső szívósor belső átmérői is nagyobbak és igényesen kimunkáltak. A sima V6 esetében sorjásak, és még csak nem is szabályos kör alakú a csövek keresztmetszete. ('98 után minden V6 Mondeo 2495 ccm lett az adózás és biztosítás besorolás miatt. Így a löket csökkent 0.8 mm-rel, ez nem számít.)

Plusz pár aprósággal kiegészítem, hogy teljes legyen a lista motor téren:
- A hengerfej levegő csatornáit portolták.
- Nagyobb kompresszió 0.5-del a magasabb dugattyúdómok miatt, bár ez szerintem elenyésző differencia.
- A lendkerék 2kg-mal könnyebb.
- A légszűrőház alja is meg van nyitva, egy cső (végén tölcsérrel) jön belőle lefelé váltó elé. Egyébként a sima légszűrőház aljának meglékelésével is már sokat lehet javítani a gázreakción.
- Hátul Y-ba ágazó kipuff
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.26 szerda, 23:04:49 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2014.02.26 szerda, 23:02:09 »

A szívósor az egyforma a sima V6-al? Kb. mennyi egy ilyen átalakítás? Mert azért még elférne az én gépháztetőm alatt is az +32 ló! eplus2

Az ár változó lehet. Érdeklődj olyanoktól, akik bontanak ST-t. Ki kell fogni, mert ritkán fordul elő, hogy a motort is elbontják. Külföldről berendelgetve már húzósabb, ahogy néztem az ebay-t.
Nem árt, ha stimmel az ECU lábkiosztás, különben az átkábelezéssel kicsit emelkedik a szívás. Elvileg egyezik az MKIII Mondeo-k és a '98 utáni MKII-k ecu lábkiosztása.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2014.04.01 kedd, 12:15:51 »

Miben különbözik motorikusan az ST200 és a sima V6?? help

lehet csak az beszél belőlem, hogy sima v6-om van, de st-t nem nagyon vennék. egyrészt, nyilván aki újan st-t vett, azért vette, hogy hajtsa+ ha nem első tulajtól veszed, bejöhet még az egyenletbe egy olyan aki nyilván használtan azért vett st-t hogy hajtsa és így tovább. ráadásul tizenévesen pár Halálosiramban függő tulaj után már jobb eséllyel kibukik, hogy nem annyira tervezték, mint amennyit utólag sikerült kisajtolni belőle
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2014.04.01 kedd, 13:51:06 »

lehet csak az beszél belőlem, hogy sima v6-om van, de st-t nem nagyon vennék. egyrészt, nyilván aki újan st-t vett, azért vette, hogy hajtsa+ ha nem első tulajtól veszed, bejöhet még az egyenletbe egy olyan aki nyilván használtan azért vett st-t hogy hajtsa és így tovább. ráadásul tizenévesen pár Halálosiramban függő tulaj után már jobb eséllyel kibukik, hogy nem annyira tervezték, mint amennyit utólag sikerült kisajtolni belőle
De mindez amit itt leírtál igaz a sima V6-ra is aki előtte 1.6 sor 4-el járt, azok is vehetik a V6-t azért, hogy hajtsák. Wink
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2014.04.01 kedd, 17:31:12 »

De mindez amit itt leírtál igaz a sima V6-ra is aki előtte 1.6 sor 4-el járt, azok is vehetik a V6-t azért, hogy hajtsák. Wink

Másrészről ebben az országban eleve divat igénytelen tuskónak lenni, és ezt ez a V6 nem hálálja meg. Pláne, hogy a hengerfej tömítések gyárilag mind hibásak, és nem is gyártanak belőle jót (2.5 V6 esetén). Így ha már ilyen autóra adja a fejét valaki, akkor jobban jár, ha vesz egyet olcsón és inkább felújítja magának.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 17:33:04 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2014.04.01 kedd, 17:58:37 »

Másrészről ebben az országban eleve divat igénytelen tuskónak lenni, és ezt ez a V6 nem hálálja meg. Pláne, hogy a hengerfej tömítések gyárilag mind hibásak, és nem is gyártanak belőle jót (2.5 V6 esetén). Így ha már ilyen autóra adja a fejét valaki, akkor jobban jár, ha vesz egyet olcsón és inkább felújítja magának.
Szia! Igen, sajnos idehaza még nem vagyunk olyan szinten, mint a nyugati országok többségében, hogy rendszeresen, hordják szakszervízbe, amikor eljön az ideje és többnyire gyári alkatrészekkel javítják. Hát én régóta ugyanígy teszek a mondeómmal, de ennek ellenére, sajnos, elmondhatom, hogy magával a motorral nem volt problémám, de ami körülötte és rajta vannak segédberendezések azok mindegyike megszívatott már. Kezdve a vízpumpa ház kilukadása, előtte 1 évvel kapott gyári új vízpumpát, gyári fagyállóval, szervószivattyú, generátor, első rugók 3 szor törtek el már, elektromos tetőablak motorja, ülésfűtés stb. nem is tudom meddig sorolhatnám a meghibásodott dolgokat és mindez 3 év alatt és mindig egy egy Németországi út során útközben, nehogy egyszerű legyen a hiba elhárítása.
Most 2 hónapja volt az utolsó meglepije a mondeonak, Németországban este bepakoltam az autóba a holmikat, hogy ne hajnalban kelljen, amikor indulok, na az indulásból az lett, hogy kikanyarodtam a parkolóból és kegyetlenűl elkezdte rázni a kasztnit valami, megálltam, körbenéztem az autót és már meg sem lepődtem amikor láttam, hogy a jobb első rugó a keréken támaszkodik. Ja, majd elfelejtettem említeni, hogy az enyémben már egy MK III-as mondeóból származó 2002 áprilisban gyártott motor van. A hengerfejtömítés a 3-as mondeokban módosult, mert csak fém hengerfejtömítéssel szerelték.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 18:07:44 írta Truthful » Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:47:51 »

De mindez amit itt leírtál igaz a sima V6-ra is aki előtte 1.6 sor 4-el járt, azok is vehetik a V6-t azért, hogy hajtsák. Wink

nyilván minden előfordulhat. csak az esélyek változnak. annak szerintem nem olyan nagy az esélye hogy valaki sima v6-ot vegyen keménykedéshez. hiszen azt a tipust zavarja, hogy azért mégsem st és nem is 3 literes "csak" 2,5. na meg persze az is, hogy amennyiért megvesz egy mk3 v6-ot,  annyiért már kap egy 2000-es  évek eleji a6-ot is. persze ez csak elmélet vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 19:51:01 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 20:23:58 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy jó nagy mondit, mivel a mostani, akármennyire is megy, már elérte a végső kor határait...  rinya

Az elképzelésem egy V6-os mk3-as kombi lenne, kizárólag kézi váltóval. A kérdésem egyelőre csak az, hogy az ötsebességes váltó áttételezése miben különbözik a hatsebességestől? A mostani 2.0-s mondim ötösben 3000-et pörög 100km/h-nál, és az már kicsit sok, jó lenne egy hatodik sebesség.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 20:26:27 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy jó nagy mondit, mivel a mostani, akármennyire is megy, már elérte a végső kor határait...  rinya

Az elképzelésem egy V6-os mk3-as kombi lenne, kizárólag kézi váltóval. A kérdésem egyelőre csak az, hogy az ötsebességes váltó áttételezése miben különbözik a hatsebességestől? A mostani 2.0-s mondim ötösben 3000-et pörög 100km/h-nál, és az már kicsit sok, jó lenne egy hatodik sebesség.

ha jól emlékszem a mk3v6 130nél forog 3000-t 6os váltóval, 5össel nem tudom
Naplózva
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #870 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 19:47:50 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy jó nagy mondit, mivel a mostani, akármennyire is megy, már elérte a végső kor határait...  rinya

Az elképzelésem egy V6-os mk3-as kombi lenne, kizárólag kézi váltóval. A kérdésem egyelőre csak az, hogy az ötsebességes váltó áttételezése miben különbözik a hatsebességestől? A mostani 2.0-s mondim ötösben 3000-et pörög 100km/h-nál, és az már kicsit sok, jó lenne egy hatodik sebesség.

Üdv!

Egy biztos, hogy 90-nél forog hatodikban 2000-et! Pontosan nem is tudom, de 120felett vagy már 3000-es fordulatnál...
Majd holnap megnézem!  eplus2
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2014.05.06 kedd, 09:53:37 »

Köszönöm szépen a válaszokat, az érkezőket meg előre is!  wave
Naplózva
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #872 Dátum: 2014.05.06 kedd, 19:14:20 »

Köszönöm szépen a válaszokat, az érkezőket meg előre is!  wave

Egyébként tényleg 3000-es fordulatnál megy 130-at hatodikban. Ennek az előnye inkább hosszú távon jó. Ha sokat mászkálsz városban, felesleges a 6-os váltó szerintem. Utazni viszont jobb vele...
Kicsit tesztelgettem... Smiley
50-nél forog 3-ban 2500-at, 4-ben 2000-et, 5-ben 1500-at.
70-nél forog 4-ben 2500-at, 5-ben 2000-et, 6-ban 1500-at.
6-ban 90-nél 2000, 110-nél 2500, 130-nál 3000.
Felette meg már inkább az utat kell nézni! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.06 kedd, 19:16:16 írta Jericho206 » Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #873 Dátum: 2014.05.16 péntek, 21:57:52 »

Az 5-ös váltóval 120km/h-nál 3000-et pörög!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2014.05.20 kedd, 16:05:15 »

 integet2

alapjáraton nektek mennyit forog a motor?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2014.05.20 kedd, 16:06:55 »

integet2

alapjáraton nektek mennyit forog a motor?

500 és 1000 közt félúton (750) mutat a mutató  Wink hogy diaggal mit mutat azt most nem tudom
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #876 Dátum: 2014.05.20 kedd, 16:24:37 »

500 és 1000 közt félúton (750) mutat a mutató  Wink hogy diaggal mit mutat azt most nem tudom

Aztaaa.....ez durva!  Shocked
Nem csak a főtengely forog?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2014.05.20 kedd, 16:44:33 »

Aztaaa.....ez durva!  Shocked
Nem csak a főtengely forog?  eplus2

mit szedtél be?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #878 Dátum: 2014.05.20 kedd, 16:46:56 »

mit szedtél be?

Nekem nem kell ehhez semmi külső anyag......  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2014.05.21 szerda, 12:22:24 »

500 és 1000 közt félúton (750) mutat a mutató  Wink hogy diaggal mit mutat azt most nem tudom

ok, köszi. nekem is ilyesmi szokott lenni, csak tegnap valamiért egy időre felment 1050 környékére. aztán visszaállt, csak ennek kapcsán elgondolkodtam hogy mennyi is az annyi Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2014.05.23 péntek, 16:07:34 »

Na mostmár stabilan minden indítás után 1000-1100 körül van az alapjárat. Ha menet közben megállok, akkor már rendben 800-körül van.  fejvakaras
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2014.05.23 péntek, 16:16:47 »

Na mostmár stabilan minden indítás után 1000-1100 körül van az alapjárat. Ha menet közben megállok, akkor már rendben 800-körül van.  fejvakaras

csak reggel hidegen, vagy minden indításkor? ha kinyomod a kuplungot visszaesik?
Naplózva
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #882 Dátum: 2014.05.23 péntek, 17:11:40 »

Na mostmár stabilan minden indítás után 1000-1100 körül van az alapjárat. Ha menet közben megállok, akkor már rendben 800-körül van.  fejvakaras

Tuti a meleg idő miatt jött elő, biztos valami hőmérséklet jeladás hibából nem tökéletes a keverékképzés....vagy nem, de az biztos Smiley ...volt már hasonló problémám, igaz nem fordnál.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.23 péntek, 17:15:33 írta Jericho206 » Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2014.05.23 péntek, 18:40:12 »

Tuti a meleg idő miatt jött elő, biztos valami hőmérséklet jeladás hibából nem tökéletes a keverékképzés....vagy nem, de az biztos Smiley ...volt már hasonló problémám, igaz nem fordnál.

csak fura hogy utána helyre áll
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
lali87
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 895


06307605924


E-mail
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2014.06.14 szombat, 16:13:14 »

 Valaki meg tudja mondani hogy 2002 es 2.5 v6  mondihoz  milyen diagnosztika jó szeretnék venni de nem tudom hogy milyen diag jó hozzá?
Naplózva

MKIII 2.5 V6 170PS Smiley
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2014.06.14 szombat, 22:17:22 »

Valaki meg tudja mondani hogy 2002 es 2.5 v6  mondihoz  milyen diagnosztika jó szeretnék venni de nem tudom hogy milyen diag jó hozzá?

ELM-327 jó hozzá....van belőle bt-s és USB-s is. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lali87
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 895


06307605924


E-mail
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2014.06.14 szombat, 22:49:23 »

ELM-327 jó hozzá....van belőle bt-s és USB-s is. 
Gondolom ez jó TDDI-hez is?
Naplózva

MKIII 2.5 V6 170PS Smiley
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2014.06.14 szombat, 22:53:27 »

Gondolom ez jó TDDI-hez is?

nekem a BT elm még a TD-hez is jó
Naplózva
lali87
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 895


06307605924


E-mail
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2014.06.20 péntek, 15:55:59 »

nekem a BT elm még a TD-hez is jó

Valaki ezt meg tudja mondani mitől van ez a jelenség amit a videón is lehet hallani ilyen éles hang gázadásnál?

http://www.youtube.com/watch?v=8PPM2kJb0ac
Naplózva

MKIII 2.5 V6 170PS Smiley
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2014.06.20 péntek, 17:49:11 »

Valaki ezt meg tudja mondani mitől van ez a jelenség amit a videón is lehet hallani ilyen éles hang gázadásnál?

http://www.youtube.com/watch?v=8PPM2kJb0ac
Még mk2nél találkoztam ezzel, moosing névre hallgat a jelenség, nekem a folytószelep előtti gumi csőcsoport cseréje megoldotta.
Naplózva
lali87
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 895


06307605924


E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2014.06.20 péntek, 20:59:00 »

Még mk2nél találkoztam ezzel, moosing névre hallgat a jelenség, nekem a folytószelep előtti gumi csőcsoport cseréje megoldotta.

Hello erre gondolsz?

Naplózva

MKIII 2.5 V6 170PS Smiley
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2014.06.20 péntek, 21:00:00 »

Hello erre gondolsz?



igen. de keress rá még azért, mert hátha azóta találtak rá megoldást Smiley
Naplózva
lali87
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 895


06307605924


E-mail
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2014.06.20 péntek, 21:03:55 »

igen. de keress rá még azért, mert hátha azóta találtak rá megoldást Smiley

Neked lyukas volt vagy ugyanilyen hangot adott?
Naplózva

MKIII 2.5 V6 170PS Smiley
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2014.06.20 péntek, 21:16:54 »

Neked lyukas volt vagy ugyanilyen hangot adott?


Az MKII V6 topikban többek között már ez is ki volt tárgyalva párszor. Ott keress rá a témán belül, hogy moosing, és megoldásokat is fogsz találni.
Egyébként az alapjárati tolattyúra menő cső sérülése okozza többnyire ezt a jelenséget.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2014.06.20 péntek, 21:20:51 »

Neked lyukas volt vagy ugyanilyen hangot adott?


ugyanilyen hangot adott ki. nem néztem, hogy lukas e, kaptam egy bontottat olcsón
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #895 Dátum: 2014.06.21 szombat, 19:59:30 »

Nekem is ilyen hangot ad ki, csak egy kicsit mélyebbet! Én eddig azt hittem, hogy bagoly és már kezdtünk össze haverkodni! Jókat szoktunk dumálni...! nyes
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #896 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 18:30:26 »

Sziasztok!
Arra van valami ésszerű magyarázat, hogy ha menet közben leveszem a lábam a gázpedálról és motorfékezek, akkor ~5mp-ig mintha adná tovább a gázt a kocsi és csak utána kezd el több lépcsőben lassítani...! fejvakaras

Ma kipucoltam az "idle air control valve-t" , mert azt olvastam, hogy ez is segíthet a "Moosing noise" megszüntetésében...
Egyenlőre úgy tünik, hogy csöndben van a kis "Bagjom"! vigyor1
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 20:01:37 »

Nekem is ilyen hangot ad ki, csak egy kicsit mélyebbet! Én eddig azt hittem, hogy bagoly és már kezdtünk össze haverkodni! Jókat szoktunk dumálni...! nyes

 eljen taps
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 22:01:20 »

Sziasztok!
Arra van valami ésszerű magyarázat, hogy ha menet közben leveszem a lábam a gázpedálról és motorfékezek, akkor ~5mp-ig mintha adná tovább a gázt a kocsi és csak utána kezd el több lépcsőben lassítani...! fejvakaras

Ma kipucoltam az "idle air control valve-t" , mert azt olvastam, hogy ez is segíthet a "Moosing noise" megszüntetésében...
Egyenlőre úgy tünik, hogy csöndben van a kis "Bagjom"! vigyor1


A problémás motorfék és a búgás azért van mer rossz az IACV vagy szakadt a cső, ami megy rá. A tisztítás állítólag ritkán segít rajta, vagy max csak egy kis időre.

Nekem a búgás amiatt volt, mert szakadt volt a cső a szelep előtt.
Motorfékem pedig közvetlen és határozott, amióta lehúztam az elektromos csatlakozót az IACV-ről (az alapjáratom is stabil 750). De ez másnál nem jött be, csak nálam valamiért pont ideális helyzetben ragadt be. Viszont egy próbát megér, akinél hibás.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.23 hétfő, 00:24:33 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 23:03:43 »

IACV ? az mi?

szerk.
ja gugli, megvan
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.