Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:10:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306687 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #850 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 20:55:04 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.02.24 hétfő, 19:04:58
Vizes úton némi elpörgéssel nekem egymás után többször mérve is 8.9 volt amikor mértem. 205-ös gumival. A kettest tiltásig kell kihúzni, úgy pont kifutja a 100-at, ha 3ast váltasz, akkor nem lesz 10 alatt. 1 mp is már sokat számít: kb 3 autóhossz differencia, amikor a gyorsabbik eléri a 100-at, és nagyjából 30 lóerő különbség, ha a többi paraméter és körülmény megegyezik.
Egy 10-11 másodperces 100-as gyorsulás érezhetően nem túl kielégítő, ezért is váltottam a V6-ra a 2.0-áról anno. Ez a 8.9 is viszonylag kevésnek számít, de érzésre már megfelelő. Mindenesetre, ha végzek a módosításokkal, akkor nemsokára le kell mennie 8 alá. Mondjuk nem mintha gyakran kihúzatnám, de lóerőkből sosem elég.
És, hogy a problémádra is tegyek javaslatot: érdemes lenne mérned egy benzinnyomást, ha a kikormolás nem segít. Hibakódot olvastál már?
Aham, akkor már sejtem, hogy hol van az a pár másodperc, mert én eddig mindig 3.-ban értem el a 100-as tempót, mert ez a kocsi nálam még sosem pörgött tiltásig! Azt sem tudom, hogy mikor tilt?! Miket alakítasz át a Mondin?
Benzinnyomást még nem mérettetem és hibakódot sem olvastattam még, de nincs is "karácsonyfa" a műszerfalon! Esetleg tudsz valakit itt a fórumon aki Budapesti és tud olvasni az Ecu-ban?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #851 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 21:39:11 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.24 hétfő, 20:55:04
Aham, akkor már sejtem, hogy hol van az a pár másodperc, mert én eddig mindig 3.-ban értem el a 100-as tempót, mert ez a kocsi nálam még sosem pörgött tiltásig! Azt sem tudom, hogy mikor tilt?! Miket alakítasz át a Mondin?
Benzinnyomást még nem mérettetem és hibakódot sem olvastattam még, de nincs is "karácsonyfa" a műszerfalon! Esetleg tudsz valakit itt a fórumon aki Budapesti és tud olvasni az Ecu-ban?
Én is csak 2-3 alkalommal értem el a leszabályzást ez alatt a 6 év alatt. Amikor a 100-as sprintet teszteltem. Egyéb esetben nincs értelme odáig pörgetni, egyből a teljesítménycsúcs után kell váltani mindig. A kezelési könyv szerint 6250-nél adja le a csúcsteljesítményt és 6925-nél szabályoz le.
Átcseréltem mindent, amiben az ST motorikusan különbözik. Már csak a lényeg, az ST ECU hiányzik, ehhez sajnos át kell kábeleznem az autót kompatibilitási problémák miatt..
Én tudnék hibakódot olvasni, de bedöglött a laptopom, amin rajta van a program. Ha van laptopod, akkor privát üzenetben tudok segíteni a szükséges program beszerzésében, telepítésében, használatában és akkor otthon bármikor bele tudsz kukkantani az autó agyába. Persze ez csak egy alapszintű program (MoDiag), de hibakód olvasásra megfelel.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #852 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 23:55:17 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.02.24 hétfő, 21:39:11
Én is csak 2-3 alkalommal értem el a leszabályzást ez alatt a 6 év alatt. Amikor a 100-as sprintet teszteltem. Egyéb esetben nincs értelme odáig pörgetni, egyből a teljesítménycsúcs után kell váltani mindig. A kezelési könyv szerint 6250-nél adja le a csúcsteljesítményt és 6925-nél szabályoz le.
Átcseréltem mindent, amiben az ST motorikusan különbözik. Már csak a lényeg, az ST ECU hiányzik, ehhez sajnos át kell kábeleznem az autót kompatibilitási problémák miatt..
Én tudnék hibakódot olvasni, de bedöglött a laptopom, amin rajta van a program. Ha van laptopod, akkor privát üzenetben tudok segíteni a szükséges program beszerzésében, telepítésében, használatában és akkor otthon bármikor bele tudsz kukkantani az autó agyába. Persze ez csak egy alapszintű program (MoDiag), de hibakód olvasásra megfelel.
De az ST-nek az ereje nem a 3000ccm-ben lakozik leginkább?!
Rendes tőled, de nincs csatlakozási lehetőségem az Ecu-hoz, így a programmal se lennék előrébb, főleg ha csak olvasni lehet vele!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #853 Dátum:
2014.02.25 kedd, 09:26:08 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.24 hétfő, 23:55:17
De az ST-nek az ereje nem a 3000ccm-ben lakozik leginkább?!
Rendes tőled, de nincs csatlakozási lehetőségem az Ecu-hoz, így a programmal se lennék előrébb, főleg ha csak olvasni lehet vele!
A Dávidé MK II 2.5 V6, MK II-ben 2.5 V6 az ST 200 is az MK III-ban van a 3000 köbcentis ST 220.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #854 Dátum:
2014.02.26 szerda, 20:38:48 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.02.25 kedd, 09:26:08
A Dávidé MK II 2.5 V6, MK II-ben 2.5 V6 az ST 200 is az MK III-ban van a 3000 köbcentis ST 220.
Miben különbözik motorikusan az ST200 és a sima V6??
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #855 Dátum:
2014.02.26 szerda, 20:49:54 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.26 szerda, 20:38:48
Miben különbözik motorikusan az ST200 és a sima V6??
Az ST 200 2495 köbcentiméter és szivó oldali tuningal érték el a+ 30 egynéhány lóerőt, másik szivócső, nagyobb átmérőjű pillangószelep, nagyobb üzemanyag befecskendezők, másik motorvezérlő.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #856 Dátum:
2014.02.26 szerda, 21:16:24 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.02.26 szerda, 20:49:54
Az ST 200 2495 köbcentiméter és szivó oldali tuningal érték el a+ 30 egynéhány lóerőt, másik szivócső, nagyobb átmérőjű pillangószelep, nagyobb üzemanyag befecskendezők, másik motorvezérlő.
A szívósor az egyforma a sima V6-al? Kb. mennyi egy ilyen átalakítás? Mert azért még elférne az én gépháztetőm alatt is az +32 ló!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #857 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:29:40 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.26 szerda, 21:16:24
A szívósor az egyforma a sima V6-al? Kb. mennyi egy ilyen átalakítás? Mert azért még elférne az én gépháztetőm alatt is az +32 ló!
Úgy tudom, hogy nem egyforma, ár attól függ, hogy mennyiért tudod megvenni a szűkséges holmikat, ja és elfelejtettem, hogy a kipuf rendszer is más az ST-n.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.26 szerda, 22:32:00 írta Truthful
»
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #858 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:31:38 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.02.26 szerda, 22:29:40
Úgy tudom, hogy nem egyforma, ár attól függ, hogy mennyiért tudod megvenni a szűkséges holmikat, ja és elfelejtettem, hogy a kipuf rendszer is más az ST-n.
lehet érdemes lenne egy jaguárt megnézni
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #859 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:33:18 »
Idézetet írta: hisztis sértődékeny vzoli - 2014.02.26 szerda, 22:31:38
lehet érdemes lenne egy jaguárt megnézni
Én már többet is megnéztem.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #860 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:36:58 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.02.26 szerda, 22:33:18
Én már többet is megnéztem.
azok mitől erősebbek? a 2.5 és a 3.0 v6 az ford motor volt azokban is csak 197 és 238 lóval.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #861 Dátum:
2014.02.26 szerda, 22:48:32 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.02.26 szerda, 20:49:54
Az ST 200 2495 köbcentiméter és szivó oldali tuningal érték el a+ 30 egynéhány lóerőt, másik szivócső, nagyobb átmérőjű pillangószelep, nagyobb üzemanyag befecskendezők, másik motorvezérlő.
Igen lényegében ennyi. A felső szívósor belső átmérői is nagyobbak és igényesen kimunkáltak. A sima V6 esetében sorjásak, és még csak nem is szabályos kör alakú a csövek keresztmetszete. ('98 után minden V6 Mondeo 2495 ccm lett az adózás és biztosítás besorolás miatt. Így a löket csökkent 0.8 mm-rel, ez nem számít.)
Plusz pár aprósággal kiegészítem, hogy teljes legyen a lista motor téren:
- A hengerfej levegő csatornáit portolták.
- Nagyobb kompresszió 0.5-del a magasabb dugattyúdómok miatt, bár ez szerintem elenyésző differencia.
- A lendkerék 2kg-mal könnyebb.
- A légszűrőház alja is meg van nyitva, egy cső (végén tölcsérrel) jön belőle lefelé váltó elé. Egyébként a sima légszűrőház aljának meglékelésével is már sokat lehet javítani a gázreakción.
- Hátul Y-ba ágazó kipuff
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.26 szerda, 23:04:49 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #862 Dátum:
2014.02.26 szerda, 23:02:09 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.26 szerda, 21:16:24
A szívósor az egyforma a sima V6-al? Kb. mennyi egy ilyen átalakítás? Mert azért még elférne az én gépháztetőm alatt is az +32 ló!
Az ár változó lehet. Érdeklődj olyanoktól, akik bontanak ST-t. Ki kell fogni, mert ritkán fordul elő, hogy a motort is elbontják. Külföldről berendelgetve már húzósabb, ahogy néztem az ebay-t.
Nem árt, ha stimmel az ECU lábkiosztás, különben az átkábelezéssel kicsit emelkedik a szívás. Elvileg egyezik az MKIII Mondeo-k és a '98 utáni MKII-k ecu lábkiosztása.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #863 Dátum:
2014.04.01 kedd, 12:15:51 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.02.26 szerda, 20:38:48
Miben különbözik motorikusan az ST200 és a sima V6??
lehet csak az beszél belőlem, hogy sima v6-om van, de st-t nem nagyon vennék. egyrészt, nyilván aki újan st-t vett, azért vette, hogy hajtsa+ ha nem első tulajtól veszed, bejöhet még az egyenletbe egy olyan aki nyilván használtan azért vett st-t hogy hajtsa és így tovább. ráadásul tizenévesen pár Halálosiramban függő tulaj után már jobb eséllyel kibukik, hogy nem annyira tervezték, mint amennyit utólag sikerült kisajtolni belőle
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #864 Dátum:
2014.04.01 kedd, 13:51:06 »
Idézetet írta: D - 2014.04.01 kedd, 12:15:51
lehet csak az beszél belőlem, hogy sima v6-om van, de st-t nem nagyon vennék. egyrészt, nyilván aki újan st-t vett, azért vette, hogy hajtsa+ ha nem első tulajtól veszed, bejöhet még az egyenletbe egy olyan aki nyilván használtan azért vett st-t hogy hajtsa és így tovább. ráadásul tizenévesen pár Halálosiramban függő tulaj után már jobb eséllyel kibukik, hogy nem annyira tervezték, mint amennyit utólag sikerült kisajtolni belőle
De mindez amit itt leírtál igaz a sima V6-ra is aki előtte 1.6 sor 4-el járt, azok is vehetik a V6-t azért, hogy hajtsák.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #865 Dátum:
2014.04.01 kedd, 17:31:12 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.04.01 kedd, 13:51:06
De mindez amit itt leírtál igaz a sima V6-ra is aki előtte 1.6 sor 4-el járt, azok is vehetik a V6-t azért, hogy hajtsák.
Másrészről ebben az országban eleve divat igénytelen tuskónak lenni, és ezt ez a V6 nem hálálja meg. Pláne, hogy a hengerfej tömítések gyárilag mind hibásak, és nem is gyártanak belőle jót (2.5 V6 esetén). Így ha már ilyen autóra adja a fejét valaki, akkor jobban jár, ha vesz egyet olcsón és inkább felújítja magának.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 17:33:04 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #866 Dátum:
2014.04.01 kedd, 17:58:37 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.04.01 kedd, 17:31:12
Másrészről ebben az országban eleve divat igénytelen tuskónak lenni, és ezt ez a V6 nem hálálja meg. Pláne, hogy a hengerfej tömítések gyárilag mind hibásak, és nem is gyártanak belőle jót (2.5 V6 esetén). Így ha már ilyen autóra adja a fejét valaki, akkor jobban jár, ha vesz egyet olcsón és inkább felújítja magának.
Szia! Igen, sajnos idehaza még nem vagyunk olyan szinten, mint a nyugati országok többségében, hogy rendszeresen, hordják szakszervízbe, amikor eljön az ideje és többnyire gyári alkatrészekkel javítják. Hát én régóta ugyanígy teszek a mondeómmal, de ennek ellenére, sajnos, elmondhatom, hogy magával a motorral nem volt problémám, de ami körülötte és rajta vannak segédberendezések azok mindegyike megszívatott már. Kezdve a vízpumpa ház kilukadása, előtte 1 évvel kapott gyári új vízpumpát, gyári fagyállóval, szervószivattyú, generátor, első rugók 3 szor törtek el már, elektromos tetőablak motorja, ülésfűtés stb. nem is tudom meddig sorolhatnám a meghibásodott dolgokat és mindez 3 év alatt és mindig egy egy Németországi út során útközben, nehogy egyszerű legyen a hiba elhárítása.
Most 2 hónapja volt az utolsó meglepije a mondeonak, Németországban este bepakoltam az autóba a holmikat, hogy ne hajnalban kelljen, amikor indulok, na az indulásból az lett, hogy kikanyarodtam a parkolóból és kegyetlenűl elkezdte rázni a kasztnit valami, megálltam, körbenéztem az autót és már meg sem lepődtem amikor láttam, hogy a jobb első rugó a keréken támaszkodik. Ja, majd elfelejtettem említeni, hogy az enyémben már egy MK III-as mondeóból származó 2002 áprilisban gyártott motor van. A hengerfejtömítés a 3-as mondeokban módosult, mert csak fém hengerfejtömítéssel szerelték.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 18:07:44 írta Truthful
»
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #867 Dátum:
2014.04.01 kedd, 19:47:51 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.04.01 kedd, 13:51:06
De mindez amit itt leírtál igaz a sima V6-ra is aki előtte 1.6 sor 4-el járt, azok is vehetik a V6-t azért, hogy hajtsák.
nyilván minden előfordulhat. csak az esélyek változnak. annak szerintem nem olyan nagy az esélye hogy valaki sima v6-ot vegyen keménykedéshez. hiszen azt a tipust zavarja, hogy azért mégsem st és nem is 3 literes "csak" 2,5. na meg persze az is, hogy amennyiért megvesz egy mk3 v6-ot, annyiért már kap egy 2000-es évek eleji a6-ot is. persze ez csak elmélet
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 19:51:01 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Rob
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #868 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 20:23:58 »
Sziasztok!
Szeretnék venni egy jó nagy mondit, mivel a mostani, akármennyire is megy, már elérte a végső kor határait...
Az elképzelésem egy V6-os mk3-as kombi lenne, kizárólag kézi váltóval.
A kérdésem egyelőre csak az, hogy az ötsebességes váltó áttételezése miben különbözik a hatsebességestől?
A mostani 2.0-s mondim ötösben 3000-et pörög 100km/h-nál, és az már kicsit sok, jó lenne egy hatodik sebesség.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #869 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 20:26:27 »
Idézetet írta: Rob - 2014.05.04 vasárnap, 20:23:58
Sziasztok!
Szeretnék venni egy jó nagy mondit, mivel a mostani, akármennyire is megy, már elérte a végső kor határait...
Az elképzelésem egy V6-os mk3-as kombi lenne, kizárólag kézi váltóval.
A kérdésem egyelőre csak az, hogy az ötsebességes váltó áttételezése miben különbözik a hatsebességestől?
A mostani 2.0-s mondim ötösben 3000-et pörög 100km/h-nál, és az már kicsit sok, jó lenne egy hatodik sebesség.
ha jól emlékszem a mk3v6 130nél forog 3000-t 6os váltóval, 5össel nem tudom
Naplózva
Jericho
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #870 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 19:47:50 »
Idézetet írta: Rob - 2014.05.04 vasárnap, 20:23:58
Sziasztok!
Szeretnék venni egy jó nagy mondit, mivel a mostani, akármennyire is megy, már elérte a végső kor határait...
Az elképzelésem egy V6-os mk3-as kombi lenne, kizárólag kézi váltóval.
A kérdésem egyelőre csak az, hogy az ötsebességes váltó áttételezése miben különbözik a hatsebességestől?
A mostani 2.0-s mondim ötösben 3000-et pörög 100km/h-nál, és az már kicsit sok, jó lenne egy hatodik sebesség.
Üdv!
Egy biztos, hogy 90-nél forog hatodikban 2000-et! Pontosan nem is tudom, de 120felett vagy már 3000-es fordulatnál...
Majd holnap megnézem!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Rob
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #871 Dátum:
2014.05.06 kedd, 09:53:37 »
Köszönöm szépen a válaszokat, az érkezőket meg előre is!
Naplózva
Jericho
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #872 Dátum:
2014.05.06 kedd, 19:14:20 »
Idézetet írta: Rob - 2014.05.06 kedd, 09:53:37
Köszönöm szépen a válaszokat, az érkezőket meg előre is!
Egyébként tényleg 3000-es fordulatnál megy 130-at hatodikban. Ennek az előnye inkább hosszú távon jó. Ha sokat mászkálsz városban, felesleges a 6-os váltó szerintem. Utazni viszont jobb vele...
Kicsit tesztelgettem...
50-nél forog 3-ban 2500-at, 4-ben 2000-et, 5-ben 1500-at.
70-nél forog 4-ben 2500-at, 5-ben 2000-et, 6-ban 1500-at.
6-ban 90-nél 2000, 110-nél 2500, 130-nál 3000.
Felette meg már inkább az utat kell nézni!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.06 kedd, 19:16:16 írta Jericho206
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #873 Dátum:
2014.05.16 péntek, 21:57:52 »
Az 5-ös váltóval 120km/h-nál 3000-et pörög!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #874 Dátum:
2014.05.20 kedd, 16:05:15 »
alapjáraton nektek mennyit forog a motor?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #875 Dátum:
2014.05.20 kedd, 16:06:55 »
Idézetet írta: D - 2014.05.20 kedd, 16:05:15
alapjáraton nektek mennyit forog a motor?
500 és 1000 közt félúton (750) mutat a mutató
hogy diaggal mit mutat azt most nem tudom
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #876 Dátum:
2014.05.20 kedd, 16:24:37 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.05.20 kedd, 16:06:55
500 és 1000 közt félúton (750) mutat a mutató
hogy diaggal mit mutat azt most nem tudom
Aztaaa.....ez durva!
Nem csak a főtengely forog?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #877 Dátum:
2014.05.20 kedd, 16:44:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.20 kedd, 16:24:37
Aztaaa.....ez durva!
Nem csak a főtengely forog?
mit szedtél be?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #878 Dátum:
2014.05.20 kedd, 16:46:56 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.05.20 kedd, 16:44:33
mit szedtél be?
Nekem nem kell ehhez semmi külső anyag......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #879 Dátum:
2014.05.21 szerda, 12:22:24 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.05.20 kedd, 16:06:55
500 és 1000 közt félúton (750) mutat a mutató
hogy diaggal mit mutat azt most nem tudom
ok, köszi. nekem is ilyesmi szokott lenni, csak tegnap valamiért egy időre felment 1050 környékére. aztán visszaállt, csak ennek kapcsán elgondolkodtam hogy mennyi is az annyi
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #880 Dátum:
2014.05.23 péntek, 16:07:34 »
Na mostmár stabilan minden indítás után 1000-1100 körül van az alapjárat. Ha menet közben megállok, akkor már rendben 800-körül van.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #881 Dátum:
2014.05.23 péntek, 16:16:47 »
Idézetet írta: D - 2014.05.23 péntek, 16:07:34
Na mostmár stabilan minden indítás után 1000-1100 körül van az alapjárat. Ha menet közben megállok, akkor már rendben 800-körül van.
csak reggel hidegen, vagy minden indításkor? ha kinyomod a kuplungot visszaesik?
Naplózva
Jericho
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #882 Dátum:
2014.05.23 péntek, 17:11:40 »
Idézetet írta: D - 2014.05.23 péntek, 16:07:34
Na mostmár stabilan minden indítás után 1000-1100 körül van az alapjárat. Ha menet közben megállok, akkor már rendben 800-körül van.
Tuti a meleg idő miatt jött elő, biztos valami hőmérséklet jeladás hibából nem tökéletes a keverékképzés....vagy nem, de az biztos
...volt már hasonló problémám, igaz nem fordnál.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.23 péntek, 17:15:33 írta Jericho206
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #883 Dátum:
2014.05.23 péntek, 18:40:12 »
Idézetet írta: Jericho206 - 2014.05.23 péntek, 17:11:40
Tuti a meleg idő miatt jött elő, biztos valami hőmérséklet jeladás hibából nem tökéletes a keverékképzés....vagy nem, de az biztos
...volt már hasonló problémám, igaz nem fordnál.
csak fura hogy utána helyre áll
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
lali87
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 895
06307605924
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #884 Dátum:
2014.06.14 szombat, 16:13:14 »
Valaki meg tudja mondani hogy 2002 es 2.5 v6 mondihoz milyen diagnosztika jó szeretnék venni de nem tudom hogy milyen diag jó hozzá?
Naplózva
MKIII 2.5 V6 170PS
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #885 Dátum:
2014.06.14 szombat, 22:17:22 »
Idézetet írta: lali87 - 2014.06.14 szombat, 16:13:14
Valaki meg tudja mondani hogy 2002 es 2.5 v6 mondihoz milyen diagnosztika jó szeretnék venni de nem tudom hogy milyen diag jó hozzá?
ELM-327 jó hozzá....van belőle bt-s és USB-s is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lali87
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 895
06307605924
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #886 Dátum:
2014.06.14 szombat, 22:49:23 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.06.14 szombat, 22:17:22
ELM-327 jó hozzá....van belőle bt-s és USB-s is.
Gondolom ez jó TDDI-hez is?
Naplózva
MKIII 2.5 V6 170PS
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #887 Dátum:
2014.06.14 szombat, 22:53:27 »
Idézetet írta: lali87 - 2014.06.14 szombat, 22:49:23
Gondolom ez jó TDDI-hez is?
nekem a BT elm még a TD-hez is jó
Naplózva
lali87
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 895
06307605924
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #888 Dátum:
2014.06.20 péntek, 15:55:59 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.14 szombat, 22:53:27
nekem a BT elm még a TD-hez is jó
Valaki ezt meg tudja mondani mitől van ez a jelenség amit a videón is lehet hallani ilyen éles hang gázadásnál?
http://www.youtube.com/watch?v=8PPM2kJb0ac
Naplózva
MKIII 2.5 V6 170PS
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #889 Dátum:
2014.06.20 péntek, 17:49:11 »
Idézetet írta: lali87 - 2014.06.20 péntek, 15:55:59
Valaki ezt meg tudja mondani mitől van ez a jelenség amit a videón is lehet hallani ilyen éles hang gázadásnál?
http://www.youtube.com/watch?v=8PPM2kJb0ac
Még mk2nél találkoztam ezzel, moosing névre hallgat a jelenség, nekem a folytószelep előtti gumi csőcsoport cseréje megoldotta.
Naplózva
lali87
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 895
06307605924
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #890 Dátum:
2014.06.20 péntek, 20:59:00 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.20 péntek, 17:49:11
Még mk2nél találkoztam ezzel, moosing névre hallgat a jelenség, nekem a folytószelep előtti gumi csőcsoport cseréje megoldotta.
Hello erre gondolsz?
Naplózva
MKIII 2.5 V6 170PS
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #891 Dátum:
2014.06.20 péntek, 21:00:00 »
Idézetet írta: lali87 - 2014.06.20 péntek, 20:59:00
Hello erre gondolsz?
igen. de keress rá még azért, mert hátha azóta találtak rá megoldást
Naplózva
lali87
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 895
06307605924
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #892 Dátum:
2014.06.20 péntek, 21:03:55 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.20 péntek, 21:00:00
igen. de keress rá még azért, mert hátha azóta találtak rá megoldást
Neked lyukas volt vagy ugyanilyen hangot adott?
Naplózva
MKIII 2.5 V6 170PS
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #893 Dátum:
2014.06.20 péntek, 21:16:54 »
Idézetet írta: lali87 - 2014.06.20 péntek, 21:03:55
Neked lyukas volt vagy ugyanilyen hangot adott?
Az MKII V6 topikban többek között már ez is ki volt tárgyalva párszor. Ott keress rá a témán belül, hogy moosing, és megoldásokat is fogsz találni.
Egyébként az alapjárati tolattyúra menő cső sérülése okozza többnyire ezt a jelenséget.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #894 Dátum:
2014.06.20 péntek, 21:20:51 »
Idézetet írta: lali87 - 2014.06.20 péntek, 21:03:55
Neked lyukas volt vagy ugyanilyen hangot adott?
ugyanilyen hangot adott ki. nem néztem, hogy lukas e, kaptam egy bontottat olcsón
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #895 Dátum:
2014.06.21 szombat, 19:59:30 »
Nekem is ilyen hangot ad ki, csak egy kicsit mélyebbet! Én eddig azt hittem, hogy bagoly és már kezdtünk össze haverkodni! Jókat szoktunk dumálni...!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #896 Dátum:
2014.06.22 vasárnap, 18:30:26 »
Sziasztok!
Arra van valami ésszerű magyarázat, hogy ha menet közben leveszem a lábam a gázpedálról és motorfékezek, akkor ~5mp-ig mintha adná tovább a gázt a kocsi és csak utána kezd el több lépcsőben lassítani...!
Ma kipucoltam az "idle air control valve-t" , mert azt olvastam, hogy ez is segíthet a "Moosing noise" megszüntetésében...
Egyenlőre úgy tünik, hogy csöndben van a kis "Bagjom"!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #897 Dátum:
2014.06.22 vasárnap, 20:01:37 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.06.21 szombat, 19:59:30
Nekem is ilyen hangot ad ki, csak egy kicsit mélyebbet! Én eddig azt hittem, hogy bagoly és már kezdtünk össze haverkodni! Jókat szoktunk dumálni...!
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #898 Dátum:
2014.06.22 vasárnap, 22:01:20 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.06.22 vasárnap, 18:30:26
Sziasztok!
Arra van valami ésszerű magyarázat, hogy ha menet közben leveszem a lábam a gázpedálról és motorfékezek, akkor ~5mp-ig mintha adná tovább a gázt a kocsi és csak utána kezd el több lépcsőben lassítani...!
Ma kipucoltam az "idle air control valve-t" , mert azt olvastam, hogy ez is segíthet a "Moosing noise" megszüntetésében...
Egyenlőre úgy tünik, hogy csöndben van a kis "Bagjom"!
A problémás motorfék és a búgás azért van mer rossz az IACV vagy szakadt a cső, ami megy rá. A tisztítás állítólag ritkán segít rajta, vagy max csak egy kis időre.
Nekem a búgás amiatt volt, mert szakadt volt a cső a szelep előtt.
Motorfékem pedig közvetlen és határozott, amióta lehúztam az elektromos csatlakozót az IACV-ről (az alapjáratom is stabil 750). De ez másnál nem jött be, csak nálam valamiért pont ideális helyzetben ragadt be. Viszont egy próbát megér, akinél hibás.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.23 hétfő, 00:24:33 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #899 Dátum:
2014.06.22 vasárnap, 23:03:43 »
IACV ? az mi?
szerk.
ja gugli, megvan
Naplózva
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ