Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:23:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
21
22
[
23
]
24
25
26
27
28
29
30
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303110 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1100 Dátum:
2014.10.10 péntek, 19:38:01 »
Idézetet írta: yooccoo - 2014.10.10 péntek, 17:26:27
persze ...
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6492-vizpumpa-ford-mondeo-1992-2007
graf pumpa klubtagként 14.000
Majd hétfőn kifaggatom a Cromaxost...!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1101 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:28:17 »
sziasztok
úgy általánosságba mi a vélemény erről a motorról? kinéztem egy egyet és erősen gondolkodok rajta.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata_full-full_extras-8276777
Ez lenne az.
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1102 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:53:20 »
Idézetet írta: GG - 2014.10.17 péntek, 21:28:17
sziasztok
úgy általánosságba mi a vélemény erről a motorról? kinéztem egy egyet és erősen gondolkodok rajta.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata_full-full_extras-8276777
Ez lenne az.
Szia
A motor maga nagyon jó. Az egyetlen kritikus része a hengerfejtömítés. Ha már cserélték, akkor no problem. Ha még nem, akkor 200.000km környékén lehet rá számítani. Sajnos gyárilag hibásan vágták ki, ezért ég át egy helyen.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1103 Dátum:
2014.10.17 péntek, 22:44:53 »
Idézetet írta: GG - 2014.10.17 péntek, 21:28:17
sziasztok
úgy általánosságba mi a vélemény erről a motorról? kinéztem egy egyet és erősen gondolkodok rajta.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata_full-full_extras-8276777
Ez lenne az.
Biztos én emlékszem rosszul, de ebben az udvarban már láttam 1. Tulajdonostól kb 6-7 autót.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1104 Dátum:
2014.10.18 szombat, 08:46:56 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.17 péntek, 22:44:53
Biztos én emlékszem rosszul, de ebben az udvarban már láttam 1. Tulajdonostól kb 6-7 autót.
van akinek jól megy és a család is nagy ...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1105 Dátum:
2014.10.18 szombat, 09:14:53 »
Idézetet írta: yooccoo - 2014.10.18 szombat, 08:46:56
van akinek jól megy és a család is nagy ...
cálád
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1106 Dátum:
2014.10.18 szombat, 12:41:29 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.10.17 péntek, 21:53:20
Szia
A motor maga nagyon jó. Az egyetlen kritikus része a hengerfejtömítés. Ha már cserélték, akkor no problem. Ha még nem, akkor 200.000km környékén lehet rá számítani. Sajnos gyárilag hibásan vágták ki, ezért ég át egy helyen.
Akkor elég strapabíró motorról beszélünk? Van még más jellemző hibája? Drága ezt a tömítést szervizelni?
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1107 Dátum:
2014.10.18 szombat, 12:43:02 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.17 péntek, 22:44:53
Biztos én emlékszem rosszul, de ebben az udvarban már láttam 1. Tulajdonostól kb 6-7 autót.
Egy igazi "becsületes-nepper" lehet.
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
norbi1212
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1108 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:37:40 »
Idézetet írta: GG - 2014.10.18 szombat, 12:41:29
Akkor elég strapabíró motorról beszélünk? Van még más jellemző hibája? Drága ezt a tömítést szervizelni?
Nekem úgy rémlik, hogy ebben az évjáratban már nem volt jellemző a tömítés hiba, de javítsatok ki, ha nincs igazam. A kinézett autó meg hát..... Én kinéznék egy másikat inkább
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1109 Dátum:
2014.10.18 szombat, 17:01:51 »
Idézetet írta: norbi1212 - 2014.10.18 szombat, 15:37:40
Nekem úgy rémlik, hogy ebben az évjáratban már nem volt jellemző a tömítés hiba, de javítsatok ki, ha nincs igazam. A kinézett autó meg hát..... Én kinéznék egy másikat inkább
Mit látsz így képek alapján amiért ezt mondod?
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1110 Dátum:
2014.10.20 hétfő, 22:40:55 »
Sziasztok!
Túl vagyok a vízpupa cserén, így a tócsa megszűnt a kocsi alatt!
Viszont még mindig nem vagyok teljesen nyugodt... Ma délután 18:30-kor leállítottam a kocsit, de még 22:30-kor is ugyanolyan kemények voltak a vízcsövek, mint közvetlen hazaérés után. Levettem a kiegyenlítő tartály sapkáját óvatosan és nagyon sokáig szuszogott, miközben pár nagyobb buborék is jött az alsó csövön keresztűl a tartályba... Holnap mikor hazaérek munka után, megpróbálom megállni, hogy levegyem a hűtősapkát, csak megnézem melegen a csövek keménységét és következő nap reggel kíváncsi leszek mekkora nyomás marad a rendszerben...
Ha teljesen visszahűl a hűtővíz, akkor szabad nyomásnak lennie a hűtőrendszerben, vagy semekkora nyomás nem lehet?
Én nagyon reménykedek benne, hogy nincs baja, csak én aggódom túl, mert a két kezemen meg tudnám számolni, hogy hányszor pörgettem el a motort 6000rpm-ig...
Azt meg tudná mondani valaki, hogy a hátsó hengerfej levételéhez ki kell venni a motort, vagy milyen módon lehet leszedni?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1111 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 08:55:15 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.10.17 péntek, 21:53:20
Szia
A motor maga nagyon jó. Az egyetlen kritikus része a hengerfejtömítés. Ha már cserélték, akkor no problem. Ha még nem, akkor 200.000km környékén lehet rá számítani. Sajnos gyárilag hibásan vágták ki, ezért ég át egy helyen.
Szia. A V6-osom 210e kilométernél tart es 2001es évjáratú, cserélve nem volt még benne a tömítés amit írtál. Mik lehetnek ennek a jelei, hogy átégett?
Valamint kérdezném mindenkitöl, hogy volt az autónak egy szokása, hogy gáz adáskor rángatott es mintha megtorpanna szakaszosan kis időkre, de utánna megy újra. Gyertyát cseréltünk és úgy tűnik megszűnt a jelenség, azóta mentem 100km-t vele és nem kezdte újra. Szerintetek megoldódott a gond vagy még visszajöhet es mással lesz a baj? Köszi a válaszokat előre is.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1112 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 11:04:56 »
Idézetet írta: kalci - 2014.10.26 vasárnap, 08:55:15
Szia. A V6-osom 210e kilométernél tart es 2001es évjáratú, cserélve nem volt még benne a tömítés amit írtál. Mik lehetnek ennek a jelei, hogy átégett?
Valamint kérdezném mindenkitöl, hogy volt az autónak egy szokása, hogy gáz adáskor rángatott es mintha megtorpanna szakaszosan kis időkre, de utánna megy újra. Gyertyát cseréltünk és úgy tűnik megszűnt a jelenség, azóta mentem 100km-t vele és nem kezdte újra. Szerintetek megoldódott a gond vagy még visszajöhet es mással lesz a baj? Köszi a válaszokat előre is.
Érdemes lenne megvizsgálni a gyertyakábeleket is, mert ha rosszak, annak a tünete ugyanaz. Korom sötétben nyisd fel a mocitetőt járó motornál, és ha nagyon nem jó a kábelek szigetelése, akkor fogsz látni kívül futó szikrázást.
Nem kizárt, hogy MKIII-nál orvosolták a tömítésproblémát, de akkor nem értem, miért ne árulnák minden V6-hoz a javított tömítést.. Ha mégsem így történt volna, és átégésre kell számítani, akkor a vízrendszert érdemes figyelni. Jellemzően a víztérbe dolgozik a dugattyú, így ott túlnyomás van. A csövek kemények, és eldurranhatnak. Gyakran ciccegő hang hallatszik, ami a fordulatszámmal arányosan sűrűsödik.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1113 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 19:42:52 »
Idézetet írta: GG - 2014.10.18 szombat, 17:01:51
Mit látsz így képek alapján amiért ezt mondod?
Nem vagyok szakértő, de képek alapján azt látom, hogy a leírás szerint ferdehátú 5 ajtós, közben egy lépcsőshátú 4 ajtós van a képen
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
ricsi4x
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1114 Dátum:
2014.11.07 péntek, 22:27:28 »
Sziasztok,
Kérlek segítsetek szakik !
2,5 V6-os mondeo-ba kigyulladt a motor szervizlámpa , ezt mi okozhatja ? Gyertya ? Ezzel egyidejűleg meghibásodot az egyik oldali xenon lámpa is, ez kb egyszerre történt, de ez nem okozhatja a szervizlámpa kigyulladását,ugye ?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1115 Dátum:
2014.11.07 péntek, 22:53:35 »
Idézetet írta: ricsi4x - 2014.11.07 péntek, 22:27:28
Sziasztok,
Kérlek segítsetek szakik !
2,5 V6-os mondeo-ba kigyulladt a motor szervizlámpa , ezt mi okozhatja ? Gyertya ? Ezzel egyidejűleg meghibásodot az egyik oldali xenon lámpa is, ez kb egyszerre történt, de ez nem okozhatja a szervizlámpa kigyulladását,ugye ?
Szia,
ezer dolog lehet, diaggal ki kell olvasni a hibakódot.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1116 Dátum:
2014.11.07 péntek, 23:10:45 »
Idézetet írta: ricsi4x - 2014.11.07 péntek, 22:27:28
Sziasztok,
Kérlek segítsetek szakik !
2,5 V6-os mondeo-ba kigyulladt a motor szervizlámpa , ezt mi okozhatja ? Gyertya ? Ezzel egyidejűleg meghibásodot az egyik oldali xenon lámpa is, ez kb egyszerre történt, de ez nem okozhatja a szervizlámpa kigyulladását,ugye ?
Ha megirod merre laksz, biztos lesz aki kiolvassa neked a hibakódot.
Naplózva
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1117 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 18:09:05 »
Idézetet írta: Mondolo - 2014.10.20 hétfő, 22:40:55
Sziasztok!
Túl vagyok a vízpupa cserén, így a tócsa megszűnt a kocsi alatt!
Viszont még mindig nem vagyok teljesen nyugodt... Ma délután 18:30-kor leállítottam a kocsit, de még 22:30-kor is ugyanolyan kemények voltak a vízcsövek, mint közvetlen hazaérés után. Levettem a kiegyenlítő tartály sapkáját óvatosan és nagyon sokáig szuszogott, miközben pár nagyobb buborék is jött az alsó csövön keresztűl a tartályba... Holnap mikor hazaérek munka után, megpróbálom megállni, hogy levegyem a hűtősapkát, csak megnézem melegen a csövek keménységét és következő nap reggel kíváncsi leszek mekkora nyomás marad a rendszerben...
Ha teljesen visszahűl a hűtővíz, akkor szabad nyomásnak lennie a hűtőrendszerben, vagy semekkora nyomás nem lehet?
Én nagyon reménykedek benne, hogy nincs baja, csak én aggódom túl, mert a két kezemen meg tudnám számolni, hogy hányszor pörgettem el a motort 6000rpm-ig...
Azt meg tudná mondani valaki, hogy a hátsó hengerfej levételéhez ki kell venni a motort, vagy milyen módon lehet leszedni?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Kihűlt állapotban nincs nyomás a rendszerben ,a hőmérséklet miatt van nyomás alatt a rendszer működés közben ,mert tágul a víz.Hidegen a nyomás megszűnik.De a csövek meleg állapotban sem keményednek ki teljesen ,akkora nyomás nincs bennük.Ha minden rendben van.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1118 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 18:42:34 »
Idézetet írta: kalci - 2014.10.26 vasárnap, 08:55:15
Szia. A V6-osom 210e kilométernél tart es 2001es évjáratú, cserélve nem volt még benne a tömítés amit írtál. Mik lehetnek ennek a jelei, hogy átégett?
Valamint kérdezném mindenkitöl, hogy volt az autónak egy szokása, hogy gáz adáskor rángatott es mintha megtorpanna szakaszosan kis időkre, de utánna megy újra. Gyertyát cseréltünk és úgy tűnik megszűnt a jelenség, azóta mentem 100km-t vele és nem kezdte újra. Szerintetek megoldódott a gond vagy még visszajöhet es mással lesz a baj? Köszi a válaszokat előre is.
1:sajna nem tudom
2:Ha csak a gyertyákat cserélted,attól,még lehet problem a kábelekkel,trafóval is.Tapasztalatok szerint 1500-2000 fordulatnál csinálja a rángatást.A klasszikus triumvirátus(gyertya,kábel,trafó)csere általában megoldja a rángatást.Megjegyzés:az új gyertyákat kinyírhatja a rossz trafó,vagy kábel is
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1119 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 15:25:42 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.11.13 csütörtök, 18:42:34
1:sajna nem tudom
2:Ha csak a gyertyákat cserélted,attól,még lehet problem a kábelekkel,trafóval is.Tapasztalatok szerint 1500-2000 fordulatnál csinálja a rángatást.A klasszikus triumvirátus(gyertya,kábel,trafó)csere általában megoldja a rángatást.Megjegyzés:az új gyertyákat kinyírhatja a rossz trafó,vagy kábel is
Lassan haladok a dologgal. Most kapott egy új gyertya és kábel szettet. Zárójelben megjegyzem gyári ford alkatrészek és a kábel rövidebb volt kb. 2 centivel mint a régi. Érthetetlen. Rángatás továbbra is fennáll, de nagyon ritkán. Főleg kisebb fordulatról ha lepadlózom akkor meg meg torpan sajnos. Akkor szerinted trafót kéne megnézni még? Kábeleknél megtudtam nézni mi lehet a gond vele, ahogy ajánlottátok sötétben áthúzott a szikra. Trafót lehet valahogy ellenőrizni? Ha nem trafó akkor mi lehet még a gond? Köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1120 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 15:30:01 »
Idézetet írta: kalci - 2014.11.16 vasárnap, 15:25:42
Lassan haladok a dologgal. Most kapott egy új gyertya és kábel szettet. Zárójelben megjegyzem gyári ford alkatrészek és a kábel rövidebb volt kb. 2 centivel mint a régi. Érthetetlen. Rángatás továbbra is fennáll, de nagyon ritkán. Főleg kisebb fordulatról ha lepadlózom akkor meg meg torpan sajnos. Akkor szerinted trafót kéne megnézni még? Kábeleknél megtudtam nézni mi lehet a gond vele, ahogy ajánlottátok sötétben áthúzott a szikra. Trafót lehet valahogy ellenőrizni? Ha nem trafó akkor mi lehet még a gond? Köszönöm a segítő hozzászólásokat.
a trafót is lehet ellenőrizni.diagnosztikai eszközzel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1121 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 15:41:03 »
Idézetet írta: kalci - 2014.11.16 vasárnap, 15:25:42
Lassan haladok a dologgal. Most kapott egy új gyertya és kábel szettet. Zárójelben megjegyzem gyári ford alkatrészek és a kábel rövidebb volt kb. 2 centivel mint a régi. Érthetetlen. Rángatás továbbra is fennáll, de nagyon ritkán. Főleg kisebb fordulatról ha lepadlózom akkor meg meg torpan sajnos. Akkor szerinted trafót kéne megnézni még? Kábeleknél megtudtam nézni mi lehet a gond vele, ahogy ajánlottátok sötétben áthúzott a szikra. Trafót lehet valahogy ellenőrizni? Ha nem trafó akkor mi lehet még a gond? Köszönöm a segítő hozzászólásokat.
A kábelek elég hosszúak. Ha nem, félre dugtál, ami miatt rángathat.
Naplózva
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1122 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 16:52:40 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.16 vasárnap, 15:41:03
A kábelek elég hosszúak. Ha nem, félre dugtál, ami miatt rángathat.
Elég hosszúak csak a tartó kerethez nem érnek már el. Összemértük a régit és az újat sajnos rövidebb. Egyébként szerelő csinálta nem én. Milyen diagnosztikai eszköz kell hozzá? Van ilyen mezei autószerelőnek is vagy speckó dolog?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1123 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 17:03:29 »
Idézetet írta: kalci - 2014.11.16 vasárnap, 16:52:40
Elég hosszúak csak a tartó kerethez nem érnek már el. Összemértük a régit és az újat sajnos rövidebb. Egyébként szerelő csinálta nem én. Milyen diagnosztikai eszköz kell hozzá? Van ilyen mezei autószerelőnek is vagy speckó dolog?
Hibakódot olvasni sokmindennel lehet, diagnosztikát csak hozzáértő csinál, megfelelő cuccal. Mennyi km van a kocsiban?
Naplózva
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1124 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 17:07:48 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.16 vasárnap, 17:03:29
Hibakódot olvasni sokmindennel lehet, diagnosztikát csak hozzáértő csinál, megfelelő cuccal. Mennyi km van a kocsiban?
210ezer van benne szerintem csere érett amúgy.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1125 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 17:11:03 »
Idézetet írta: kalci - 2014.11.16 vasárnap, 17:07:48
210ezer van benne szerintem csere érett amúgy.
Mi a csereérett?
Naplózva
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1126 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 17:22:30 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.16 vasárnap, 17:11:03
Mi a csereérett?
A trafó.
Bár nem tudom van-e ennek valami élettartama amit ajánlanak?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1127 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 17:45:25 »
Idézetet írta: kalci - 2014.11.16 vasárnap, 17:22:30
A trafó.
Bár nem tudom van-e ennek valami élettartama amit ajánlanak?
Élettartam:ameddig el nem romlik.
Diagnosztikán kívül a vizuális szemlézés is megmutatja a rossz trafót(pl:átégés,füstfoltok az alsó fényes szigetelt részen).Nem minden esetben persze
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1128 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 19:06:54 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.11.16 vasárnap, 17:45:25
Élettartam:ameddig el nem romlik.
Diagnosztikán kívül a vizuális szemlézés is megmutatja a rossz trafót(pl:átégés,füstfoltok az alsó fényes szigetelt részen).Nem minden esetben persze
Régebbi kérdés volt részemről a rángatás. Trafó, kábele, gyertya csere utána a gyorsításkor történő rángatás megszűnt. Ellenben ha tartom a sebességet és a fordulat 1800-2000 között van akkor remeg a kocsi, kicsit de érezhető, hogy nem százas. Valami további ötlet, merre kéne tovább?
A másik kérdésem, ami kimondottan zavaró, ha egy kicsit meghajtom az autót, akkor elég érdekes szagot áraszt. Talán égett gumira hasonlít legjobban a szag. Kuplung ha ég annak más szaga van azt kizárnám. Ha a belső keringetés ki van kapcsolva akkor a motortérből ez a szag egyből beömlik és elég kellemetlen. Erre tudtok valami tippet adni?
Köszi előre is az infókat.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1129 Dátum:
2014.12.10 szerda, 20:26:26 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.08 hétfő, 19:06:54
Régebbi kérdés volt részemről a rángatás. Trafó, kábele, gyertya csere utána a gyorsításkor történő rángatás megszűnt. Ellenben ha tartom a sebességet és a fordulat 1800-2000 között van akkor remeg a kocsi, kicsit de érezhető, hogy nem százas. Valami további ötlet, merre kéne tovább?
A másik kérdésem, ami kimondottan zavaró, ha egy kicsit meghajtom az autót, akkor elég érdekes szagot áraszt. Talán égett gumira hasonlít legjobban a szag. Kuplung ha ég annak más szaga van azt kizárnám. Ha a belső keringetés ki van kapcsolva akkor a motortérből ez a szag egyből beömlik és elég kellemetlen. Erre tudtok valami tippet adni?
Köszi előre is az infókat.
Fura szagokat a karter tömítése tud produkálni. Nézd meg, hogy nem nedves e az olajteknő. Simán elpárolog a kijutó olaj, nem csöpög le a kocsi alá.
Naplózva
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1130 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:17:33 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.10 szerda, 20:26:26
Fura szagokat a karter tömítése tud produkálni. Nézd meg, hogy nem nedves e az olajteknő. Simán elpárolog a kijutó olaj, nem csöpög le a kocsi alá.
Hmm. Most lett olajteknő tömítés cserélve. Lehet, hogy nem lett százas és az csinálja?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1131 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:20:45 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.10 szerda, 21:17:33
Hmm. Most lett olajteknő tömítés cserélve. Lehet, hogy nem lett százas és az csinálja?
Innen nehéz megmondani.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1132 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:23:46 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.10 szerda, 21:20:45
Innen nehéz megmondani.
Menj arrébb!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1133 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:36:41 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.10 szerda, 21:23:46
Menj arrébb!
Mész arénázni jövő pénteken?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1134 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:40:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.10 szerda, 21:36:41
Mész arénázni jövő pénteken?
Nem. Miért?
will be *** building
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.10 szerda, 21:45:32 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1135 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:45:59 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.10 szerda, 21:40:53
Nem. Miért?
Csak kérdezem. Céges buli lesz aznap, tehát meló az nem lesz, foglalkozom a gondolattal, hogy szakítok a hagyományaimmal, és elmegyek egy ilyenre.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1136 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:47:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.10 szerda, 21:45:59
Csak kérdezem. Céges buli lesz aznap, tehát meló az nem lesz, foglalkozom a gondolattal, hogy szakítok a hagyományaimmal, és elmegyek egy ilyenre.
Én nem leszek ott. Ahogy gondolod..... Lehet ez a lényeg, hogy mész?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1137 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:47:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.10 szerda, 21:45:59
Csak kérdezem. Céges buli lesz aznap, tehát meló az nem lesz, foglalkozom a gondolattal, hogy szakítok a hagyományaimmal, és elmegyek egy ilyenre.
És Tibi nélkül nem tudsz?
Gyere!
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1138 Dátum:
2014.12.10 szerda, 22:01:02 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.10 szerda, 21:47:53
És Tibi nélkül nem tudsz?
Gyere!
Dehogynem
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1139 Dátum:
2014.12.10 szerda, 22:05:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.10 szerda, 21:47:53
És Tibi nélkül nem tudsz?
Gyere!
Nem vágtad? Megkérdezi, hogy megyek-e.....írtam, hogy nem. Erre egyből, hogy akkor ő lehet.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1140 Dátum:
2014.12.10 szerda, 22:11:17 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.10 szerda, 22:05:49
Nem vágtad? Megkérdezi, hogy megyek-e.....írtam, hogy nem. Erre egyből, hogy akkor ő lehet.....
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1141 Dátum:
2014.12.10 szerda, 22:17:25 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.10 szerda, 22:05:49
Nem vágtad? Megkérdezi, hogy megyek-e.....írtam, hogy nem. Erre egyből, hogy akkor ő lehet.....
Biztos csak Alf miatt akar jönni.....hoz neki V6 alkatrészt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1142 Dátum:
2014.12.10 szerda, 23:20:25 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.10 szerda, 22:17:25
Biztos csak Alf miatt akar jönni.....hoz neki V6 alkatrészt.
Alf végre benzinesre váltott?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1143 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 06:29:01 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.10 szerda, 23:20:25
Alf végre benzinesre váltott?
hát...ha végre elbontod a V6osfhostalicskát...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1144 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 06:36:19 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.11 csütörtök, 06:29:01
hát...ha végre elbontod a V6osfhostalicskát...
Nem jó egybe? Nem legó, tudod, úgy is lehet autót venni, hogy nem neked kell összeraknod.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1145 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 07:01:25 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.11 csütörtök, 06:36:19
Nem jó egybe? Nem legó, tudod, úgy is lehet autót venni, hogy nem neked kell összeraknod.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1146 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 07:06:22 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.11 csütörtök, 06:36:19
Nem jó egybe? Nem legó, tudod, úgy is lehet autót venni, hogy nem neked kell összeraknod.
Mert sokszor össze-vissza kerülnek fel alkatrészek rá.....
Tolatóradar előre, kapunyitó a rendszám mellé...mikor a szélvédőn belül kéne lennie....stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1147 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 09:57:24 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.11 csütörtök, 07:06:22
Mert sokszor össze-vissza kerülnek fel alkatrészek rá.....
Tolatóradar előre, kapunyitó a rendszám mellé...mikor a szélvédőn belül kéne lennie....stb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1148 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 09:58:10 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.11 csütörtök, 06:36:19
Nem jó egybe? Nem legó, tudod, úgy is lehet autót venni, hogy nem neked kell összeraknod.
azért nem jó egyben,mert csak a kaszni,meg a futómű használható,a motort mindenképp a szemétbe kell belőle dobni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1149 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 10:15:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.11 csütörtök, 09:58:10
azért nem jó egyben,mert csak a kaszni,meg a futómű használható,a motort mindenképp a szemétbe kell belőle dobni....
Neeem...egy V6 blokkból lehet szép dohányzóasztalt is csinálni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
21
22
[
23
]
24
25
26
27
28
29
30
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ