Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 01:55:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1176545 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2014.10.10 péntek, 19:38:01 »

Majd hétfőn kifaggatom a Cromaxost...! Wink
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:28:17 »

sziasztok

úgy általánosságba mi a vélemény erről a motorról? kinéztem egy egyet és erősen gondolkodok rajta.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata_full-full_extras-8276777

Ez lenne az.
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:53:20 »

sziasztok

úgy általánosságba mi a vélemény erről a motorról? kinéztem egy egyet és erősen gondolkodok rajta.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata_full-full_extras-8276777

Ez lenne az.

Szia

A motor maga nagyon jó. Az egyetlen kritikus része a hengerfejtömítés. Ha már cserélték, akkor no problem. Ha még nem, akkor 200.000km környékén lehet rá számítani. Sajnos gyárilag hibásan vágták ki, ezért ég át egy helyen.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2014.10.17 péntek, 22:44:53 »

sziasztok

úgy általánosságba mi a vélemény erről a motorról? kinéztem egy egyet és erősen gondolkodok rajta.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata_full-full_extras-8276777

Ez lenne az.
Biztos én emlékszem rosszul, de ebben az udvarban már láttam 1. Tulajdonostól kb 6-7 autót.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2014.10.18 szombat, 08:46:56 »

Biztos én emlékszem rosszul, de ebben az udvarban már láttam 1. Tulajdonostól kb 6-7 autót.

van akinek jól megy és a család is nagy ...  eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2014.10.18 szombat, 09:14:53 »

van akinek jól megy és a család is nagy ...  eplus2
cálád
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2014.10.18 szombat, 12:41:29 »

Szia

A motor maga nagyon jó. Az egyetlen kritikus része a hengerfejtömítés. Ha már cserélték, akkor no problem. Ha még nem, akkor 200.000km környékén lehet rá számítani. Sajnos gyárilag hibásan vágták ki, ezért ég át egy helyen.

Akkor elég strapabíró motorról beszélünk? Van még más jellemző hibája? Drága ezt a tömítést szervizelni?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2014.10.18 szombat, 12:43:02 »

Biztos én emlékszem rosszul, de ebben az udvarban már láttam 1. Tulajdonostól kb 6-7 autót.


Egy igazi "becsületes-nepper" lehet.  laugh
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:37:40 »

Akkor elég strapabíró motorról beszélünk? Van még más jellemző hibája? Drága ezt a tömítést szervizelni?

Nekem úgy rémlik, hogy ebben az évjáratban már nem volt jellemző a tömítés hiba, de javítsatok ki, ha nincs igazam. A kinézett autó meg hát..... Én kinéznék egy másikat inkább  Wink
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2014.10.18 szombat, 17:01:51 »

Nekem úgy rémlik, hogy ebben az évjáratban már nem volt jellemző a tömítés hiba, de javítsatok ki, ha nincs igazam. A kinézett autó meg hát..... Én kinéznék egy másikat inkább  Wink

Mit látsz így képek alapján amiért ezt mondod?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 22:40:55 »

Sziasztok!
Túl vagyok a vízpupa cserén, így a tócsa megszűnt a kocsi alatt!
Viszont még mindig nem vagyok teljesen nyugodt... Ma délután 18:30-kor leállítottam a kocsit, de még 22:30-kor is ugyanolyan kemények voltak a vízcsövek, mint közvetlen hazaérés után. Levettem a kiegyenlítő tartály sapkáját óvatosan és nagyon sokáig szuszogott, miközben pár nagyobb buborék is jött az alsó csövön keresztűl a tartályba... Holnap mikor hazaérek munka után, megpróbálom megállni, hogy levegyem a hűtősapkát, csak megnézem melegen a csövek keménységét és következő nap reggel kíváncsi leszek mekkora nyomás marad a rendszerben...
Ha teljesen visszahűl a hűtővíz, akkor szabad nyomásnak lennie a hűtőrendszerben, vagy semekkora nyomás nem lehet?
Én nagyon reménykedek benne, hogy nincs baja, csak én aggódom túl, mert a két kezemen meg tudnám számolni, hogy hányszor pörgettem el a motort 6000rpm-ig...
Azt meg tudná mondani valaki, hogy a hátsó hengerfej levételéhez ki kell venni a motort, vagy milyen módon lehet leszedni?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 08:55:15 »

Szia

A motor maga nagyon jó. Az egyetlen kritikus része a hengerfejtömítés. Ha már cserélték, akkor no problem. Ha még nem, akkor 200.000km környékén lehet rá számítani. Sajnos gyárilag hibásan vágták ki, ezért ég át egy helyen.


Szia. A V6-osom 210e kilométernél tart es 2001es évjáratú, cserélve nem volt még benne a tömítés amit írtál. Mik lehetnek ennek a jelei, hogy átégett?

Valamint kérdezném mindenkitöl, hogy volt az autónak egy szokása, hogy gáz adáskor rángatott es mintha megtorpanna szakaszosan kis időkre, de utánna megy újra. Gyertyát cseréltünk és úgy tűnik megszűnt a jelenség, azóta mentem 100km-t vele és nem kezdte újra.  Szerintetek megoldódott a gond vagy még visszajöhet es mással lesz a baj? Köszi a válaszokat előre is.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 11:04:56 »


Szia. A V6-osom 210e kilométernél tart es 2001es évjáratú, cserélve nem volt még benne a tömítés amit írtál. Mik lehetnek ennek a jelei, hogy átégett?

Valamint kérdezném mindenkitöl, hogy volt az autónak egy szokása, hogy gáz adáskor rángatott es mintha megtorpanna szakaszosan kis időkre, de utánna megy újra. Gyertyát cseréltünk és úgy tűnik megszűnt a jelenség, azóta mentem 100km-t vele és nem kezdte újra.  Szerintetek megoldódott a gond vagy még visszajöhet es mással lesz a baj? Köszi a válaszokat előre is.


Érdemes lenne megvizsgálni a gyertyakábeleket is, mert ha rosszak, annak a tünete ugyanaz. Korom sötétben nyisd fel a mocitetőt járó motornál, és ha nagyon nem jó a kábelek szigetelése, akkor fogsz látni kívül futó szikrázást.

Nem kizárt, hogy MKIII-nál orvosolták a tömítésproblémát, de akkor nem értem, miért ne árulnák minden V6-hoz a javított tömítést.. Ha mégsem így történt volna, és átégésre kell számítani, akkor a vízrendszert érdemes figyelni. Jellemzően a víztérbe dolgozik a dugattyú, így ott túlnyomás van. A csövek kemények, és eldurranhatnak. Gyakran ciccegő hang hallatszik, ami a fordulatszámmal arányosan sűrűsödik.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 19:42:52 »

Mit látsz így képek alapján amiért ezt mondod?

Nem vagyok szakértő, de képek alapján azt látom, hogy a leírás szerint ferdehátú 5 ajtós, közben egy lépcsőshátú 4 ajtós van a képen vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
ricsi4x
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2014.11.07 péntek, 22:27:28 »

Sziasztok,

Kérlek segítsetek szakik !  worship

2,5 V6-os mondeo-ba kigyulladt a motor szervizlámpa , ezt mi okozhatja ? Gyertya ? Ezzel egyidejűleg meghibásodot az egyik oldali xenon lámpa is, ez kb egyszerre történt, de ez nem okozhatja a szervizlámpa kigyulladását,ugye ?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2014.11.07 péntek, 22:53:35 »

Sziasztok,

Kérlek segítsetek szakik !  worship

2,5 V6-os mondeo-ba kigyulladt a motor szervizlámpa , ezt mi okozhatja ? Gyertya ? Ezzel egyidejűleg meghibásodot az egyik oldali xenon lámpa is, ez kb egyszerre történt, de ez nem okozhatja a szervizlámpa kigyulladását,ugye ?

Szia,

ezer dolog lehet, diaggal ki kell olvasni a hibakódot.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2014.11.07 péntek, 23:10:45 »

Sziasztok,

Kérlek segítsetek szakik !  worship

2,5 V6-os mondeo-ba kigyulladt a motor szervizlámpa , ezt mi okozhatja ? Gyertya ? Ezzel egyidejűleg meghibásodot az egyik oldali xenon lámpa is, ez kb egyszerre történt, de ez nem okozhatja a szervizlámpa kigyulladását,ugye ?
Ha megirod merre laksz, biztos lesz aki kiolvassa neked a hibakódot.
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:09:05 »

Sziasztok!
Túl vagyok a vízpupa cserén, így a tócsa megszűnt a kocsi alatt!
Viszont még mindig nem vagyok teljesen nyugodt... Ma délután 18:30-kor leállítottam a kocsit, de még 22:30-kor is ugyanolyan kemények voltak a vízcsövek, mint közvetlen hazaérés után. Levettem a kiegyenlítő tartály sapkáját óvatosan és nagyon sokáig szuszogott, miközben pár nagyobb buborék is jött az alsó csövön keresztűl a tartályba... Holnap mikor hazaérek munka után, megpróbálom megállni, hogy levegyem a hűtősapkát, csak megnézem melegen a csövek keménységét és következő nap reggel kíváncsi leszek mekkora nyomás marad a rendszerben...
Ha teljesen visszahűl a hűtővíz, akkor szabad nyomásnak lennie a hűtőrendszerben, vagy semekkora nyomás nem lehet?
Én nagyon reménykedek benne, hogy nincs baja, csak én aggódom túl, mert a két kezemen meg tudnám számolni, hogy hányszor pörgettem el a motort 6000rpm-ig...
Azt meg tudná mondani valaki, hogy a hátsó hengerfej levételéhez ki kell venni a motort, vagy milyen módon lehet leszedni?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Kihűlt állapotban nincs nyomás a rendszerben ,a hőmérséklet miatt van nyomás alatt a rendszer működés közben ,mert tágul a víz.Hidegen a nyomás megszűnik.De a csövek meleg állapotban sem keményednek ki teljesen ,akkora nyomás nincs bennük.Ha minden rendben van.
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:42:34 »


Szia. A V6-osom 210e kilométernél tart es 2001es évjáratú, cserélve nem volt még benne a tömítés amit írtál. Mik lehetnek ennek a jelei, hogy átégett?

Valamint kérdezném mindenkitöl, hogy volt az autónak egy szokása, hogy gáz adáskor rángatott es mintha megtorpanna szakaszosan kis időkre, de utánna megy újra. Gyertyát cseréltünk és úgy tűnik megszűnt a jelenség, azóta mentem 100km-t vele és nem kezdte újra.  Szerintetek megoldódott a gond vagy még visszajöhet es mással lesz a baj? Köszi a válaszokat előre is.
1:sajna nem tudom szomoru1
2:Ha csak a gyertyákat cserélted,attól,még lehet problem a kábelekkel,trafóval is.Tapasztalatok szerint 1500-2000 fordulatnál csinálja a rángatást.A klasszikus triumvirátus(gyertya,kábel,trafó)csere általában megoldja a rángatást.Megjegyzés:az új gyertyákat kinyírhatja a rossz trafó,vagy kábel is  falbav
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 15:25:42 »

1:sajna nem tudom szomoru1
2:Ha csak a gyertyákat cserélted,attól,még lehet problem a kábelekkel,trafóval is.Tapasztalatok szerint 1500-2000 fordulatnál csinálja a rángatást.A klasszikus triumvirátus(gyertya,kábel,trafó)csere általában megoldja a rángatást.Megjegyzés:az új gyertyákat kinyírhatja a rossz trafó,vagy kábel is  falbav

Lassan haladok a dologgal. Most kapott egy új gyertya és kábel szettet. Zárójelben megjegyzem gyári ford alkatrészek és a kábel rövidebb volt kb. 2 centivel mint a régi. Érthetetlen. Rángatás továbbra is fennáll, de nagyon ritkán. Főleg kisebb fordulatról ha lepadlózom akkor meg meg torpan sajnos. Akkor szerinted trafót kéne megnézni még? Kábeleknél megtudtam nézni mi lehet a gond vele, ahogy ajánlottátok sötétben áthúzott a szikra. Trafót lehet valahogy ellenőrizni? Ha nem trafó akkor mi lehet még a gond? Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 15:30:01 »

Lassan haladok a dologgal. Most kapott egy új gyertya és kábel szettet. Zárójelben megjegyzem gyári ford alkatrészek és a kábel rövidebb volt kb. 2 centivel mint a régi. Érthetetlen. Rángatás továbbra is fennáll, de nagyon ritkán. Főleg kisebb fordulatról ha lepadlózom akkor meg meg torpan sajnos. Akkor szerinted trafót kéne megnézni még? Kábeleknél megtudtam nézni mi lehet a gond vele, ahogy ajánlottátok sötétben áthúzott a szikra. Trafót lehet valahogy ellenőrizni? Ha nem trafó akkor mi lehet még a gond? Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Smiley
a trafót is lehet ellenőrizni.diagnosztikai eszközzel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 15:41:03 »

Lassan haladok a dologgal. Most kapott egy új gyertya és kábel szettet. Zárójelben megjegyzem gyári ford alkatrészek és a kábel rövidebb volt kb. 2 centivel mint a régi. Érthetetlen. Rángatás továbbra is fennáll, de nagyon ritkán. Főleg kisebb fordulatról ha lepadlózom akkor meg meg torpan sajnos. Akkor szerinted trafót kéne megnézni még? Kábeleknél megtudtam nézni mi lehet a gond vele, ahogy ajánlottátok sötétben áthúzott a szikra. Trafót lehet valahogy ellenőrizni? Ha nem trafó akkor mi lehet még a gond? Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Smiley
A kábelek elég hosszúak. Ha nem, félre dugtál, ami miatt rángathat.
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 16:52:40 »

A kábelek elég hosszúak. Ha nem, félre dugtál, ami miatt rángathat.

Elég hosszúak csak a tartó kerethez nem érnek már el. Összemértük a régit és az újat sajnos rövidebb. Egyébként szerelő csinálta nem én. Milyen diagnosztikai eszköz kell hozzá? Van ilyen mezei autószerelőnek is vagy speckó dolog?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 17:03:29 »

Elég hosszúak csak a tartó kerethez nem érnek már el. Összemértük a régit és az újat sajnos rövidebb. Egyébként szerelő csinálta nem én. Milyen diagnosztikai eszköz kell hozzá? Van ilyen mezei autószerelőnek is vagy speckó dolog?
Hibakódot olvasni sokmindennel lehet, diagnosztikát csak hozzáértő csinál, megfelelő cuccal. Mennyi km van a kocsiban?
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 17:07:48 »

Hibakódot olvasni sokmindennel lehet, diagnosztikát csak hozzáértő csinál, megfelelő cuccal. Mennyi km van a kocsiban?

210ezer van benne szerintem csere érett amúgy.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 17:11:03 »

210ezer van benne szerintem csere érett amúgy.
Mi a csereérett?
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 17:22:30 »

Mi a csereérett?

A trafó. Smiley Bár nem tudom van-e ennek valami élettartama amit ajánlanak?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 17:45:25 »

A trafó. Smiley Bár nem tudom van-e ennek valami élettartama amit ajánlanak?
Élettartam:ameddig el nem romlik. hehe
Diagnosztikán kívül a vizuális szemlézés is megmutatja a rossz trafót(pl:átégés,füstfoltok az alsó fényes szigetelt részen).Nem minden esetben persze wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 19:06:54 »

Élettartam:ameddig el nem romlik. hehe
Diagnosztikán kívül a vizuális szemlézés is megmutatja a rossz trafót(pl:átégés,füstfoltok az alsó fényes szigetelt részen).Nem minden esetben persze wow1

Régebbi kérdés volt részemről a rángatás. Trafó, kábele, gyertya csere utána a gyorsításkor történő rángatás megszűnt. Ellenben ha tartom a sebességet és a fordulat 1800-2000 között van akkor remeg a kocsi, kicsit de érezhető, hogy nem százas. Valami további ötlet, merre kéne tovább?

A másik kérdésem, ami kimondottan zavaró, ha egy kicsit meghajtom az autót, akkor elég érdekes szagot áraszt. Talán égett gumira hasonlít legjobban a szag. Kuplung ha ég annak más szaga van azt kizárnám. Ha a belső keringetés ki van kapcsolva akkor a motortérből ez a szag egyből beömlik és elég kellemetlen. Erre tudtok valami tippet adni?

Köszi előre is az infókat. Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2014.12.10 szerda, 20:26:26 »

Régebbi kérdés volt részemről a rángatás. Trafó, kábele, gyertya csere utána a gyorsításkor történő rángatás megszűnt. Ellenben ha tartom a sebességet és a fordulat 1800-2000 között van akkor remeg a kocsi, kicsit de érezhető, hogy nem százas. Valami további ötlet, merre kéne tovább?

A másik kérdésem, ami kimondottan zavaró, ha egy kicsit meghajtom az autót, akkor elég érdekes szagot áraszt. Talán égett gumira hasonlít legjobban a szag. Kuplung ha ég annak más szaga van azt kizárnám. Ha a belső keringetés ki van kapcsolva akkor a motortérből ez a szag egyből beömlik és elég kellemetlen. Erre tudtok valami tippet adni?

Köszi előre is az infókat. Smiley
Fura szagokat a karter tömítése tud produkálni. Nézd meg, hogy nem nedves e az olajteknő. Simán elpárolog a kijutó olaj, nem csöpög le a kocsi alá.
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:17:33 »

Fura szagokat a karter tömítése tud produkálni. Nézd meg, hogy nem nedves e az olajteknő. Simán elpárolog a kijutó olaj, nem csöpög le a kocsi alá.

Hmm. Most lett olajteknő tömítés cserélve. Lehet, hogy nem lett százas és az csinálja?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:20:45 »

Hmm. Most lett olajteknő tömítés cserélve. Lehet, hogy nem lett százas és az csinálja?
Innen nehéz megmondani.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:23:46 »

Innen nehéz megmondani.


Menj arrébb!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:36:41 »


Menj arrébb!  eplus2
Mész arénázni jövő pénteken?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:40:53 »

Mész arénázni jövő pénteken?

Nem. Miért?




will be *** building
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.10 szerda, 21:45:32 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:45:59 »

Nem. Miért?
Csak kérdezem. Céges buli lesz aznap, tehát meló az nem lesz, foglalkozom a gondolattal, hogy szakítok a hagyományaimmal, és elmegyek egy ilyenre.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:47:28 »

Csak kérdezem. Céges buli lesz aznap, tehát meló az nem lesz, foglalkozom a gondolattal, hogy szakítok a hagyományaimmal, és elmegyek egy ilyenre.

Én nem leszek ott. Ahogy gondolod..... Lehet ez a lényeg, hogy mész?  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:47:53 »

Csak kérdezem. Céges buli lesz aznap, tehát meló az nem lesz, foglalkozom a gondolattal, hogy szakítok a hagyományaimmal, és elmegyek egy ilyenre.


És Tibi nélkül nem tudsz?  vigyor3   Gyere! 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:01:02 »



És Tibi nélkül nem tudsz?  vigyor3   Gyere! 
Dehogynem Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:05:49 »



És Tibi nélkül nem tudsz?  vigyor3   Gyere! 

Nem vágtad?  Megkérdezi, hogy megyek-e.....írtam, hogy nem. Erre egyből, hogy akkor ő lehet.....  Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:11:17 »

Nem vágtad?  Megkérdezi, hogy megyek-e.....írtam, hogy nem. Erre egyből, hogy akkor ő lehet.....  Grin
eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:17:25 »

Nem vágtad?  Megkérdezi, hogy megyek-e.....írtam, hogy nem. Erre egyből, hogy akkor ő lehet.....  Grin

 taps vigyor3 
Biztos csak Alf miatt akar jönni.....hoz neki V6 alkatrészt.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2014.12.10 szerda, 23:20:25 »


 taps vigyor3 
Biztos csak Alf miatt akar jönni.....hoz neki V6 alkatrészt.  hehe
Alf végre benzinesre váltott?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 06:29:01 »

Alf végre benzinesre váltott?
hát...ha végre elbontod a V6osfhostalicskát... Roll Eyes hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 06:36:19 »

hát...ha végre elbontod a V6osfhostalicskát... Roll Eyes hehe
Nem jó egybe? Nem legó, tudod, úgy is lehet autót venni, hogy nem neked kell összeraknod. Cheesy
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 07:01:25 »

Nem jó egybe? Nem legó, tudod, úgy is lehet autót venni, hogy nem neked kell összeraknod. Cheesy

 hehe taps
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 07:06:22 »

Nem jó egybe? Nem legó, tudod, úgy is lehet autót venni, hogy nem neked kell összeraknod. Cheesy


Mert sokszor össze-vissza kerülnek fel alkatrészek rá.....  vigyor3
Tolatóradar előre, kapunyitó a rendszám mellé...mikor a szélvédőn belül kéne lennie....stb.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 09:57:24 »


Mert sokszor össze-vissza kerülnek fel alkatrészek rá.....  vigyor3
Tolatóradar előre, kapunyitó a rendszám mellé...mikor a szélvédőn belül kéne lennie....stb.  eplus2
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 09:58:10 »

Nem jó egybe? Nem legó, tudod, úgy is lehet autót venni, hogy nem neked kell összeraknod. Cheesy
azért nem jó egyben,mert csak a kaszni,meg a futómű használható,a motort mindenképp a szemétbe kell belőle dobni.... eplus2 eplus2 eplus2 taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 10:15:07 »

azért nem jó egyben,mert csak a kaszni,meg a futómű használható,a motort mindenképp a szemétbe kell belőle dobni.... eplus2 eplus2 eplus2 taps


Neeem...egy V6 blokkból lehet szép dohányzóasztalt is csinálni.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.