Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:42:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 472615 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 01:39:50 »

Hali, problémám az, hogy mostanában sokat megyek városban rövid szakaszokat és csak 2 hetente hosszabb távon, akkor a víz ki tud párologni a kipufogórendszerből. Mi a véleményetek arról, hogy ha mind a 2 dob legmélyebb pontjára furnék 1-1 olyan 2-3mm körüli lyukat hogy kicsepegjen a víz, az mennyire ártana a rendszernek? Nem szeretném hogy télen megfaggyon benne. Köszi
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #401 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 08:31:11 »

Hali, problémám az, hogy mostanában sokat megyek városban rövid szakaszokat és csak 2 hetente hosszabb távon, akkor a víz ki tud párologni a kipufogórendszerből. Mi a véleményetek arról, hogy ha mind a 2 dob legmélyebb pontjára furnék 1-1 olyan 2-3mm körüli lyukat hogy kicsepegjen a víz, az mennyire ártana a rendszernek? Nem szeretném hogy télen megfaggyon benne. Köszi

Csak addig vészes ez, amíg hideg a kipuffod vége. Nincs ott annyi víz, amennyit gondolsz. Így én hagynám. Sztem ha megfúrod, onnan kezd el majd kiindulni a rohadás. Egyébként is többrétegű a dobszerkezet.

Hajcsad'. Az enyémből nem csöpög semmi.  eplus2
Igaz én úgy hajtom, hogy városban megy le 12-13ra a fogyim (nincs hely menni)  hehe
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #402 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 20:38:00 »

Hali, problémám az, hogy mostanában sokat megyek városban rövid szakaszokat és csak 2 hetente hosszabb távon, akkor a víz ki tud párologni a kipufogórendszerből. Mi a véleményetek arról, hogy ha mind a 2 dob legmélyebb pontjára furnék 1-1 olyan 2-3mm körüli lyukat hogy kicsepegjen a víz, az mennyire ártana a rendszernek? Nem szeretném hogy télen megfaggyon benne. Köszi
Ha megfúrod, a rakétahang is jönni fog. Szerintem ne tedd tönkre szándékosan, várd meg, amíg magától tönkremegy. Smiley
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 09:00:50 »

Sziasztok,

Pár hete büszke tulaja lettem egy 2010-es 2.0 benzines Titanium Mondeonak (A futómű rovatba írtam már:) ), Az lenne a kérdésem, hogy milyen alkatrészekre kell fokozottan odafigyelni? Cseréltettem benne kérdés nélkül gyertyákat, pollen szűrőt, olaj szűrőt, olajat, ékszíjat, hűtővizet. Mit kéne még?

200000 km van benne, tudom ez egy 5 éves autónál nem épp kevés. Állítólag céges autó volt és osztrákokhoz jártak át vele nagyon sokat autopályán. Az állapotából ítélve ez hihető is (a szerelőm mondta). Én úgy gondolom, hogy esetleg ennyi km után egy vezérlés csere is megérett, de ha nem életbe vágó akkor azt még eltolnám a nyárra anyagi okok miatt. Én kb évi 15000 km-t megyek, ami nem sok.

Minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek!

Köszönöm szépen!


Szia

Ha 2.0 szívó benzinesed van, tudtommal az láncos motor, legalább 300 ezerig nem kell bántani (utána sem biztos).
De ha nincs igazam valaki úgyis kijavít. Ha felmész unix honlapjára és nem találsz hozzá vezérműszíjat, akkor biztos, hogy láncos wave
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Gyuri83
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 13:42:04 »

Szia

Ha 2.0 szívó benzinesed van, tudtommal az láncos motor, legalább 300 ezerig nem kell bántani (utána sem biztos).
De ha nincs igazam valaki úgyis kijavít. Ha felmész unix honlapjára és nem találsz hozzá vezérműszíjat, akkor biztos, hogy láncos wave

Szia

Igen láncos, de itt többen is azt írták hogy annak is az elvárt cseréje 160e km után van. Mivel én nem értek hozzá annyira, azért is tettem fel a kérdést, mert úgy látom itt többen azért elég nagy szakik Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #405 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 16:43:24 »

Szia

Igen láncos, de itt többen is azt írták hogy annak is az elvárt cseréje 160e km után van. Mivel én nem értek hozzá annyira, azért is tettem fel a kérdést, mert úgy látom itt többen azért elég nagy szakik Smiley
dehogy.még a szíjasnak is 180-200e a csereperiódusa.valahol 450e km környékén kell a láncot feszítővel cserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 21:20:00 »

dehogy.még a szíjasnak is 180-200e a csereperiódusa.valahol 450e km környékén kell a láncot feszítővel cserélni.

Én is így tudom. Nekem is van egy 2.3 láncos transit. Szerelő azt mondta 300-ig biztos nem, de ha nem nyélgázon közlekedtek vele akkor nyugodtan 400-at is elmegy
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Gyuri83
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2015.12.08 kedd, 09:04:53 »

Na akkor jó, biztos a szíjasat írták máshol és arra hittem, hogy a láncosról beszélnek. Akkor megnyugodtam Smiley
Naplózva
Gyuri83
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:19:52 »

Lenne még két kérdésem, remélem találkoztatok már ilyennel:

        1.) A gépállat enginecheck lámpája folyamatosan világít, szerelő kiolvasta és a "katalizátor nem a megfelelő hatásfokon működik". Ez típus hiba? Találkoztatok ilyennel? Statisztikailag esetleg megállapítható, hogy ez tuti lambda szonda, vagy tuti katalizátor, vagy esetleg csak valami hülyeség?

        2.) A szélvédőmosó folyadék úgy fogy mintha lopná valaki. Lehetséges, hogy folyik valahol, majd most fogom ezt kivizsgálni, de találkoztatok-e már ilyennel? Van-e valami szokásos probléma, amire esetleg oda kéne figyelni?


Válaszokat előre is köszönöm!


Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 21:26:32 »

Lenne még két kérdésem, remélem találkoztatok már ilyennel:

        1.) A gépállat enginecheck lámpája folyamatosan világít, szerelő kiolvasta és a "katalizátor nem a megfelelő hatásfokon működik". Ez típus hiba? Találkoztatok ilyennel? Statisztikailag esetleg megállapítható, hogy ez tuti lambda szonda, vagy tuti katalizátor, vagy esetleg csak valami hülyeség?

        2.) A szélvédőmosó folyadék úgy fogy mintha lopná valaki. Lehetséges, hogy folyik valahol, majd most fogom ezt kivizsgálni, de találkoztatok-e már ilyennel? Van-e valami szokásos probléma, amire esetleg oda kéne figyelni?


Válaszokat előre is köszönöm!





1.) passz

2.) ha fényszoró mosós,akkor valóban zabálja,vagyis bocs, issza
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 22:45:13 »

Lenne még két kérdésem, remélem találkoztatok már ilyennel:

        1.) A gépállat enginecheck lámpája folyamatosan világít, szerelő kiolvasta és a "katalizátor nem a megfelelő hatásfokon működik". Ez típus hiba? Találkoztatok ilyennel? Statisztikailag esetleg megállapítható, hogy ez tuti lambda szonda, vagy tuti katalizátor, vagy esetleg csak valami hülyeség?

        2.) A szélvédőmosó folyadék úgy fogy mintha lopná valaki. Lehetséges, hogy folyik valahol, majd most fogom ezt kivizsgálni, de találkoztatok-e már ilyennel? Van-e valami szokásos probléma, amire esetleg oda kéne figyelni?


Válaszokat előre is köszönöm!





Ha Pesten laksz privibe küldök egy címet + egy telszámot. Ők a legapróbb hibát is megtalálják, nem csak hibakódot olvasnak és a lehető legkedvezőbben orvosolják is.
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Gyuri83
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2015.12.11 péntek, 12:55:35 »

Ha Pesten laksz privibe küldök egy címet + egy telszámot. Ők a legapróbb hibát is megtalálják, nem csak hibakódot olvasnak és a lehető legkedvezőbben orvosolják is.
Igen pesti vagyok, jöhet Smiley

Köszi
Naplózva
Gyuri83
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2015.12.11 péntek, 12:58:03 »


1.) passz

2.) ha fényszoró mosós,akkor valóban zabálja,vagyis bocs, issza

1.) nekem is passz Smiley

2.) igen fényszóró mosós , de 5 litert megiszik 3 nap alatt?... Plusz ha szemből nézed, akkor jobb elöl szokott lenni egy tócsa alatta ha van bele töltve, szóval az valahol folyik szerintem, csak a fényszórót ki kell szedni a tartály megtekintéséhez, és még nem volt rá időm...

Naplózva
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2015.12.22 kedd, 23:26:03 »

Hali. 1 kérdés. Az mk4 fl 203 és 240  pacis motorja között érdemben van különbség? Vagy a 203  csak butább vezérléssel van, chip tuning és kész is? (( szjani, mi a véleményed? 203 és 240  között nagy a különbség?)) köszi
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #414 Dátum: 2015.12.22 kedd, 23:30:56 »

Hali. 1 kérdés. Az mk4 fl 203 és 240  pacis motorja között érdemben van különbség? Vagy a 203  csak butább vezérléssel van, chip tuning és kész is? (( szjani, mi a véleményed? 203 és 240  között nagy a különbség?)) köszi

Nincs különbség, mind a kettő kevés...  vigyor3  vigyor3  vigyor3
(pl asszonynak simán venné ma 203 lovast, magamnak csak az erőset; vedd nyugodtan a 203asat ha az van éppen, aztán legfeljebb ha kevés, kap csippet)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2015.12.22 kedd, 23:48:47 »

Nincs különbség, mind a kettő kevés...  vigyor3  vigyor3  vigyor3
(pl asszonynak simán venné ma 203 lovast, magamnak csak az erőset; vedd nyugodtan a 203asat ha az van éppen, aztán legfeljebb ha kevés, kap csippet)

Hónapok óta 2011 203 van. Csak azért kérdeztem h van e komolyabb eltérés a kettő között, mert ha csak a chip választja el akkor felhizatom. Nagyi a szívemre vettem amikor egy Audi legyorsult. A régi bmwmmel nem volt ilyen gond. Amúgy megvagyok vele elégedve. Ja amúgy az huzott fel, hogy 2 hónapja most volt időm menni vele kicsit a városban. Naná hogy az ESP tiltott mindent amit csak lehetett és szégyenben maradtam Cheesy kikacsoltam és megtáltosodott. Nem várom tőle hogy kategóriákkal jobb legyen csak na. Érted. Ha a 203 és 240  között a chip a kűlönbség és nincs szerkezetbeli eltérés kvázi ugyanaz a motor akkor beleugrok a tuningba
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #416 Dátum: 2015.12.23 szerda, 09:01:01 »

Hónapok óta 2011 203 van. Csak azért kérdeztem h van e komolyabb eltérés a kettő között, mert ha csak a chip választja el akkor felhizatom. Nagyi a szívemre vettem amikor egy Audi legyorsult. A régi bmwmmel nem volt ilyen gond. Amúgy megvagyok vele elégedve. Ja amúgy az huzott fel, hogy 2 hónapja most volt időm menni vele kicsit a városban. Naná hogy az ESP tiltott mindent amit csak lehetett és szégyenben maradtam Cheesy kikacsoltam és megtáltosodott. Nem várom tőle hogy kategóriákkal jobb legyen csak na. Érted. Ha a 203 és 240  között a chip a kűlönbség és nincs szerkezetbeli eltérés kvázi ugyanaz a motor akkor beleugrok a tuningba
Cheesy a LE sosem elég... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #417 Dátum: 2015.12.23 szerda, 10:21:13 »

Hónapok óta 2011 203 van. Csak azért kérdeztem h van e komolyabb eltérés a kettő között, mert ha csak a chip választja el akkor felhizatom. Nagyi a szívemre vettem amikor egy Audi legyorsult. A régi bmwmmel nem volt ilyen gond. Amúgy megvagyok vele elégedve. Ja amúgy az huzott fel, hogy 2 hónapja most volt időm menni vele kicsit a városban. Naná hogy az ESP tiltott mindent amit csak lehetett és szégyenben maradtam Cheesy kikacsoltam és megtáltosodott. Nem várom tőle hogy kategóriákkal jobb legyen csak na. Érted. Ha a 203 és 240  között a chip a kűlönbség és nincs szerkezetbeli eltérés kvázi ugyanaz a motor akkor beleugrok a tuningba

Nekem a múltkor egy eresoktávia legyorsulása nem tetszett...
Ugyanabban a cipőben jársz, mint én. Az a baj a Mondeo-val, hogy nehéz. Ahhoz, hogy ne legyenek az általad leírt problémáid, kevés a 240Le... Kevés a 240 lovas MOndeo is chippelve 280 környékére, mert csak elsőkerekes...
Ha normális autóban gondolkodunk, akkor benzines esetén egy 290-300 ló körüli kocsi az, amit látványosan nem előz meg egy átlag-bmw, vagy átlag-audi. Ez pedig márka-típusváltást jelent. Ha 4WD, akkor ódiból vmi 3.0TFSi-Quattro (A6-S4-S5, ilyenek);bömbiből x35i. Dízelekből a 270 ló körüli ódik, vagy x35d-k.
Békélj meg, hogy ez most ennyit tud. Ha tuningolod, akkor is el fog menni egy audi melletted bármikor.
A mostanimmal én is megbékéltem, de a következő már nem Mondeo lesz, hanem vmi nagyonhátsókerekes (jelen állás szerint amcsi) gép.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2015.12.24 csütörtök, 11:20:18 »

Elsősorban a 9 hónapos fiam miatt vettem meg ezt a mondeót a legendásan nagy csomagtere miatt. Kis erőt is akartam bele és 240 le változatot nem találtam így maradt a 203. Nem is baj végülis hogy nem annyira dinamikus, így legalább nem megy el az eszem a gyerek mellett sem. Majd öreg koromra visszaérek valami combosabbra. Kellemes Ünnepeket mindenkinek aki ezt olvasta!
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2015.12.25 péntek, 20:35:24 »

Ha nagy hely kell, s gyorsulásban sem akarsz alulmaradni, akkor e61 530d. Smiley

De az utóbbi autóval úgy járni hossz távon, hogy semmi ne legyen rajta rossz, szinte lehetetlen....Lehet, hogy nehéz a Mondeo, meg otthagyja egy komolyabb erőforrással rendelkező "prémium", de nem költöd rá a gatyád. (Azért ne felejtsük, hogy vannak a prémiumokból is elég gyengus autók ( 520i, 520d)), de itt is a súly viszi el az erőt. Egy kategóriával lejjebb, már ezek is jók ( e46, e90, de utóbbi már megintcsak nyűgös széria).

Elsősorban a 9 hónapos fiam miatt vettem meg ezt a mondeót a legendásan nagy csomagtere miatt. Kis erőt is akartam bele és 240 le változatot nem találtam így maradt a 203. Nem is baj végülis hogy nem annyira dinamikus, így legalább nem megy el az eszem a gyerek mellett sem. Majd öreg koromra visszaérek valami combosabbra. Kellemes Ünnepeket mindenkinek aki ezt olvasta!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #420 Dátum: 2015.12.25 péntek, 20:50:01 »

Ha nagy hely kell, s gyorsulásban sem akarsz alulmaradni, akkor e61 530d. Smiley

De az utóbbi autóval úgy járni hossz távon, hogy semmi ne legyen rajta rossz, szinte lehetetlen....Lehet, hogy nehéz a Mondeo, meg otthagyja egy komolyabb erőforrással rendelkező "prémium", de nem költöd rá a gatyád. (Azért ne felejtsük, hogy vannak a prémiumokból is elég gyengus autók ( 520i, 520d)), de itt is a súly viszi el az erőt. Egy kategóriával lejjebb, már ezek is jók ( e46, e90, de utóbbi már megintcsak nyűgös széria).


Hm....
5-ös BMW
E sorozatból az 520d 163 LE vagy 177 LE.
F sorozatból az 520d már 184 LE vagy 200 LE....... ezeket nem nevezném gyengének.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2015.12.25 péntek, 21:18:07 »

E sorozatra gondoltam, az 5er  kasztnihoz meg sajnos gyenge...bár minden relatív Smiley

F sorozat az már más. Smiley

Hm....
5-ös BMW
E sorozatból az 520d 163 LE vagy 177 LE.
F sorozatból az 520d már 184 LE vagy 200 LE....... ezeket nem nevezném gyengének.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #422 Dátum: 2015.12.25 péntek, 21:39:03 »

E sorozatra gondoltam, az 5er  kasztnihoz meg sajnos gyenge...bár minden relatív Smiley

F sorozat az már más. Smiley



E sorozat
1580 kg, 177 hp (179.5 ps) 350 Nm, 8.3 s/100 km/h, ~230 km/h......és ez mind csak a gyári adat. Amit ugye könnyen lehet szobrászkodni.

Ez neked sajnos gyenge?  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #423 Dátum: 2015.12.26 szombat, 00:38:33 »


E sorozat
1580 kg, 177 hp (179.5 ps) 350 Nm, 8.3 s/100 km/h, ~230 km/h......és ez mind csak a gyári adat. Amit ugye könnyen lehet szobrászkodni.

Ez neked sajnos gyenge?  taps
ilyen bömbim volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2015.12.26 szombat, 17:01:12 »

Egy időben jártam vele...530d-t is próbáltam, igaz, az nem volt Sad



E sorozat
1580 kg, 177 hp (179.5 ps) 350 Nm, 8.3 s/100 km/h, ~230 km/h......és ez mind csak a gyári adat. Amit ugye könnyen lehet szobrászkodni.

Ez neked sajnos gyenge?  taps
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2015.12.26 szombat, 20:06:33 »

Az persze igaz, hogy FL előtti (2006) és a 163 LE. Mondeohoz képest persze, hogy nem gyenge, de e61-hez képes igen. Ezért írtam, hogy minden relatív. Mondeóból meg a 163LE-s változatot még nem vezettem, továbbá a programom még a gyári 140LE. Gondolkodom én is a 170 LE-n... Ismerős automatába tett, mert ott még jobban levett a váltó, s azt mondta, hogy 1800 után érezhetően jobban megindul. (Bocsánat, hogy Off-olunk)  Wink

Egy időben jártam vele...530d-t is próbáltam, igaz, az nem volt Sad


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #426 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 17:53:35 »

Nos, negatív rekordot döntöttem:



Kétszámjegyű főút, max. 90, sok falu(50), amikor lehet tempomat, gyerekek alszanak, feleség telefont nyomogat (nem akar hányni), apósék egy 1.1-gyessel követnek...
Nekem olyan érzésem volt, mint ha végig motorfékkel mentem volna. Kb akkor mentem utoljára ennyivel, amikor a szülőcsatornán jöttem keresztül...  vigyor3 Hazafelé már nem bírtam, feltornáztam 7.0-ra.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 18:36:45 »

Jó kevés km-ed van Smiley) szívesen látnám énis a gépemben, de sajna karcolom a 180.000 et
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #428 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 19:43:29 »

Nos, negatív rekordot döntöttem:



Kétszámjegyű főút, max. 90, sok falu(50), amikor lehet tempomat, gyerekek alszanak, feleség telefont nyomogat (nem akar hányni), apósék egy 1.1-gyessel követnek...
Nekem olyan érzésem volt, mint ha végig motorfékkel mentem volna. Kb akkor mentem utoljára ennyivel, amikor a szülőcsatornán jöttem keresztül...  vigyor3 Hazafelé már nem bírtam, feltornáztam 7.0-ra.

Jani......te is elkurvulsz....lassan kihívás lesz a jó fogyi... eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #429 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 19:48:25 »

Jó kevés km-ed van Smiley) szívesen látnám énis a gépemben, de sajna karcolom a 180.000 et

Ne aggódj, sokáig elmennek sztem ezek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #430 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 19:50:57 »

Jani......te is elkurvulsz....lassan kihívás lesz a jó fogyi... eplus2 eplus2 eplus2

Ennyi az alja.  Wink
A 240 lovasnál Powershiftesnél a fogyi tehát 6,5-15,5 közé tehető.
Autópálya 130, tempomattal, de amikor kell masszív gázpedálhasználattal: 10,5-11 liter. Pálya lightosan (stabil 130) 9,5.
Nálam a vegyes 11-12 körül mozog, de úgy megyek, mint a nagyapám lova: soha sincs senki előttem.  vigyor3
Ez nem padlógázt jelent, hanem dinamikus közlekedést.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #431 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 19:55:19 »

Ennyi az alja.  Wink
A 240 lovasnál Powershiftesnél a fogyi tehát 6,5-15,5 közé tehető.
Autópálya 130, tempomattal, de amikor kell masszív gázpedálhasználattal: 10,5-11 liter. Pálya lightosan (stabil 130) 9,5.
Nálam a vegyes 11-12 körül mozog, de úgy megyek, mint a nagyapám lova: soha sincs senki előttem.  vigyor3
Ez nem padlógázt jelent, hanem dinamikus közlekedést.
téged megfertőzött a benzinszag.Jani!ne literben határozd meg a vezetési stílusodat,az olyan benzines önigazolás.... eplus2

Én tudom,hogy ment ez a stílus a dízellel is. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #432 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 20:00:56 »

téged megfertőzött a benzinszag.Jani!ne literben határozd meg a vezetési stílusodat,az olyan benzines önigazolás.... eplus2

Én tudom,hogy ment ez a stílus a dízellel is. nyes

Nem, a dízelt nem mertem ennyire "stabilan" hajtani. Most annyira más az érzés amikor hazaérek.
Az előző dízelnél ugyanis koromszag volt, meg lehet, hogy tartott még éppen az aktív regeneráció; ezzel meg ha beállok a garázsba, sokkal jampibb érzés az, hogy csak a kellemes kipufogó pattogást hallom. Wink Majd csinálok egy videót róla, hogy lásd milyen az. Wink
Ill, nézd csak, a dömperről már csináltam egyszer. Wink : https://www.youtube.com/watch?v=2iAcrxNqpeU

(a fogyikat azoknak írtam össze, akiket érdekel majd a jövőben a 2.0 fogyasztása)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #433 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 20:07:49 »

téged megfertőzött a benzinszag.Jani!ne literben határozd meg a vezetési stílusodat,az olyan benzines önigazolás.... eplus2

Én tudom,hogy ment ez a stílus a dízellel is. nyes

Nem a TDCi-ben folytatom a fogyis dolgot, hanem itt.
SZóval az a baj ezzel a 240ló-FWD-vel, hogy ha elviszem akár 15ig a fogyit, akkor az utasok "csak" félnek, sőt, némelyiknek van még bátorsága (szabad agyi kapacitása) puffogni, hogy ne menjek már így.  vigyor3
Ezért akarok következőnek egy olyat, hogy annál csak a fhosás-reszketés-némacsend kombó játsszon. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #434 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 21:16:14 »

Majd, mikor a mostani kivénhed, én egy 1,6-ra ácsingóznék (vezettem ilyet + volt ezzel szerelt Focusom). Van valakinek olyan? Hogy alakul a fogyi? A Focusban nagyon kevés volt az erejéhez képest, 200 pacira meg szerintem nem lesz sosem szükségem (más kérdés, hogy jó dolog jól motorizált autóval közlekedni, de annyit nekem nem ér).
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.27 vasárnap, 21:17:54 írta Carmaged » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #435 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:09:41 »

Nem a TDCi-ben folytatom a fogyis dolgot, hanem itt.
SZóval az a baj ezzel a 240ló-FWD-vel, hogy ha elviszem akár 15ig a fogyit, akkor az utasok "csak" félnek, sőt, némelyiknek van még bátorsága (szabad agyi kapacitása) puffogni, hogy ne menjek már így.  vigyor3
Ezért akarok következőnek egy olyat, hogy annál csak a fhosás-reszketés-némacsend kombó játsszon. Wink
szóval akkor dízel lesz a következő....! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #436 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:12:21 »

szóval akkor dízel lesz a következő....! eplus2

neeeeeeeeem.  vigyor3 Mondjuk vmi nagyonjóV6-tal el lehetne engem csábítani, de most inkább roadpresence-re gyúrok.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #437 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:14:08 »

neeeeeeeeem.  vigyor3 Mondjuk vmi nagyonjóV6-tal el lehetne engem csábítani, de most inkább roadpresence-re gyúrok.  vigyor3
najó,legyen.nembánom. nyes de fordot gyalázni nemér.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #438 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:19:48 »

najó,legyen.nembánom. nyes de fordot gyalázni nemér.... hehe

A Fordot szeretem. Azért is tologatom AP-t mk5 irányba.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #439 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:29:04 »

A Fordot szeretem. Azért is tologatom AP-t mk5 irányba.  Wink
siess,mert a fertőzés eléri a fordot is,és megérjük a Mustang is 2.0-val lesz szerelve.....lásd a hasonló nagy neveket: http://www.origo.hu/auto/20151224-bmw-7-es-szeria-negyhengeres-turbomotor-kina.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #440 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:38:59 »

siess,mert a fertőzés eléri a fordot is,és megérjük a Mustang is 2.0-val lesz szerelve.....lásd a hasonló nagy neveket: http://www.origo.hu/auto/20151224-bmw-7-es-szeria-negyhengeres-turbomotor-kina.html

AP-nek (normális autónak) jó a 4hengeres is. Bennem meg nem kell majd csalódni. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #441 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 20:43:01 »

Majd, mikor a mostani kivénhed, én egy 1,6-ra ácsingóznék (vezettem ilyet + volt ezzel szerelt Focusom). Van valakinek olyan? Hogy alakul a fogyi? A Focusban nagyon kevés volt az erejéhez képest, 200 pacira meg szerintem nem lesz sosem szükségem (más kérdés, hogy jó dolog jól motorizált autóval közlekedni, de annyit nekem nem ér).

http://ujszo.com/napilap/auto-motor/2011/11/28/ford-mondeo-16-ecoboost-kiralyi-fogyasztas
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #442 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 23:45:48 »

Köszi, a motort ismerem, 60e-t tekertem bele a Focusban 7,4-es nagy átlaggal. Ehhet képest érdekelne a Mondeo fogyasztása. Tudom, nézzek Spritmonitort. Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #443 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 23:48:26 »

Köszi, a motort ismerem, 60e-t tekertem bele a Focusban 7,4-es nagy átlaggal. Ehhet képest érdekelne a Mondeo fogyasztása. Tudom, nézzek Spritmonitort. Smiley

ez a cikk 1.6 ECOBOOST Mondeo-ról szól.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #444 Dátum: 2015.12.29 kedd, 04:17:03 »

ez a cikk 1.6 ECOBOOST Mondeo-ról szól.
Tudom, elolvastam, de ez csak egy teszt. Wink Én a valós fogyasztási adatokra lennék kíváncsi - ahogyan te leírtad.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2015.12.29 kedd, 15:18:22 »

Tudom, elolvastam, de ez csak egy teszt. Wink Én a valós fogyasztási adatokra lennék kíváncsi - ahogyan te leírtad.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&fuelsort=18&constyear_s=2010&gearing=1&powerunit=2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #446 Dátum: 2015.12.29 kedd, 22:20:46 »

Köszönöm, ezt néztem, amint írtam, a fentebbi stílusfüggő leírásra lettem volna kíváncsi. Egyébként, ahogy nézem, eléggé keveset adtak el belőle, nem értem miért, szerintem a Ford nagyon rég nem csinált annyira épkézláb polgári motort, mint az 1,6 EcoBoost (a 2,0-t nem sorolom polgárinak Smiley ).
Naplózva
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2015.12.30 szerda, 16:17:00 »

Köszönöm, ezt néztem, amint írtam, a fentebbi stílusfüggő leírásra lettem volna kíváncsi.

Üdvözöllek! Nekem egy 2012 04. havi gépem van ilyen motorral, éppen túl vagyunk a bejáratáson (200.000Km) és normális vezetéssel simán tudod azt hozni, amit a focussal. Az autóba én csak 20.000Km-t tettem bele, de addig is csodálatos az összhang. Ha figyelembe veszed a váltásra felhívó nyilakat, nem öregurasan, de defenzíven használod simán tudod hozni ezt az átlagot, vagy akár ettől kevesebbet is. Egy jó tanács:porral oltó legyen az autódban, mert az enyém menetközben kigyulladt a motor a turbónál, sikerült a tűz továbbterjedését megakadályozni, da a kár így is 1.700.000 Ft. A legszebb az egészben, hogy 2 nyomorult gyári kábelkötegre 3 hónapot kellett várnom levele

« Utoljára szerkesztve: 2015.12.30 szerda, 17:02:42 írta Zsolteey » Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2015.12.30 szerda, 17:10:58 »

Üdvözöllek! Nekem egy 2012 04. havi gépem van ilyen motorral, éppen túl vagyunk a bejáratáson (200.000Km) és normális vezetéssel simán tudod azt hozni, amit a focussal. Az autóba én csak 20.000Km-t tettem bele, de addig is csodálatos az összhang. Ha figyelembe veszed a váltásra felhívó nyilakat, nem öregurasan, de defenzíven használod simán tudod hozni ezt az átlagot, vagy akár ettől kevesebbet is. Egy jó tanács:porral oltó legyen az autódban, mert az enyém menetközben kigyulladt a motor a turbónál, sikerült a tűz továbbterjedését megakadályozni, da a kár így is 1.700.000 Ft. A legszebb az egészben, hogy 2 nyomorult gyári kábelkötegre 3 hónapot kellett várnom levele



Ejha, az hogy történt? Hiányzott valami hővédő lemez?  wow1
Naplózva
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2015.12.30 szerda, 18:02:09 »

Ejha, az hogy történt? Hiányzott valami hővédő lemez?  wow1
Nem, nagy valószínűséggel a magasnyomású csatlakozó vezeték lazulhatott meg, emiatt szivárgott a benzin a meleg motorra, de ez csak feltételezés, mivel a biztosító tűzvizsgálatot nem kért, nem bonyolítottuk tovább a dolgot. Amúgy az Amerikai Fusion modellek esetében is volt 2 menet közbeni tűzeset, azzal sem foglalkoztak különösen. De ez nem jelenti azt, hogy általánosan jellemző lenne.(vagy ki tudja?)
Még valami! A gépjármű tüzek nem úgy szerepelnek mint a filmeken, hogy egyből berobban és hatalmas lángtengerbe borul az autó. Az én esetemben menet közben a visszapillantóból vettem észre, hogy mintha valami füstölne az autó mögött. A menetszél és a burkolatok miatt a füstöt nem a motorháztető felé hozta, hanem alul vezette le. Motor leállít, kigurulás biztonságos helyre(velem egy felüljáró kezdeti szakaszán történt az eset),-szerencsémre egy ismerős jött mögöttem, aki látta, hogy gond van. Leállást követően én a csomagtartóból elővettem az 1Kg-os porral oltót, a segítségem megnyitotta a motorháztetőt, és ekkor csapott fel a láng, így már könnyebb volt lefújni. Mivel a poroltónak nincs hűtőhatása, emiatt a képződött hő szépen megolvasztott minden műanyagot, csövet, vezetékeket.
Úgy vettem észre, hogy mivel ebből a modellből kevés fut, bontóban fellelhetetlen, szerelők a dieselen csukott szemmel bármit megcsinálnak, de erre a konstrukcióra csak néznek, mint Overdose az ekekapára szomoru1
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.