Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:00:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
21
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3) (Megtekintve 473174 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 01:39:50 »
Hali, problémám az, hogy mostanában sokat megyek városban rövid szakaszokat és csak 2 hetente hosszabb távon, akkor a víz ki tud párologni a kipufogórendszerből. Mi a véleményetek arról, hogy ha mind a 2 dob legmélyebb pontjára furnék 1-1 olyan 2-3mm körüli lyukat hogy kicsepegjen a víz, az mennyire ártana a rendszernek? Nem szeretném hogy télen megfaggyon benne. Köszi
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 08:31:11 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.12.06 vasárnap, 01:39:50
Hali, problémám az, hogy mostanában sokat megyek városban rövid szakaszokat és csak 2 hetente hosszabb távon, akkor a víz ki tud párologni a kipufogórendszerből. Mi a véleményetek arról, hogy ha mind a 2 dob legmélyebb pontjára furnék 1-1 olyan 2-3mm körüli lyukat hogy kicsepegjen a víz, az mennyire ártana a rendszernek? Nem szeretném hogy télen megfaggyon benne. Köszi
Csak addig vészes ez, amíg hideg a kipuffod vége. Nincs ott annyi víz, amennyit gondolsz. Így én hagynám. Sztem ha megfúrod, onnan kezd el majd kiindulni a rohadás. Egyébként is többrétegű a dobszerkezet.
Hajcsad'. Az enyémből nem csöpög semmi.
Igaz én úgy hajtom, hogy városban megy le 12-13ra a fogyim (nincs hely menni)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 20:38:00 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.12.06 vasárnap, 01:39:50
Hali, problémám az, hogy mostanában sokat megyek városban rövid szakaszokat és csak 2 hetente hosszabb távon, akkor a víz ki tud párologni a kipufogórendszerből. Mi a véleményetek arról, hogy ha mind a 2 dob legmélyebb pontjára furnék 1-1 olyan 2-3mm körüli lyukat hogy kicsepegjen a víz, az mennyire ártana a rendszernek? Nem szeretném hogy télen megfaggyon benne. Köszi
Ha megfúrod, a rakétahang is jönni fog. Szerintem ne tedd tönkre szándékosan, várd meg, amíg magától tönkremegy.
Naplózva
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 09:00:50 »
Idézetet írta: Gyuri83 - 2015.12.02 szerda, 09:00:18
Sziasztok,
Pár hete büszke tulaja lettem egy 2010-es 2.0 benzines Titanium Mondeonak (A futómű rovatba írtam már:) ), Az lenne a kérdésem, hogy milyen alkatrészekre kell fokozottan odafigyelni? Cseréltettem benne kérdés nélkül gyertyákat, pollen szűrőt, olaj szűrőt, olajat, ékszíjat, hűtővizet. Mit kéne még?
200000 km van benne, tudom ez egy 5 éves autónál nem épp kevés. Állítólag céges autó volt és osztrákokhoz jártak át vele nagyon sokat autopályán. Az állapotából ítélve ez hihető is (a szerelőm mondta). Én úgy gondolom, hogy esetleg ennyi km után egy vezérlés csere is megérett, de ha nem életbe vágó akkor azt még eltolnám a nyárra anyagi okok miatt. Én kb évi 15000 km-t megyek, ami nem sok.
Minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek!
Köszönöm szépen!
Szia
Ha 2.0 szívó benzinesed van, tudtommal az láncos motor, legalább 300 ezerig nem kell bántani (utána sem biztos).
De ha nincs igazam valaki úgyis kijavít. Ha felmész unix honlapjára és nem találsz hozzá vezérműszíjat, akkor biztos, hogy láncos
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Gyuri83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 13:42:04 »
Idézetet írta: bocc - 2015.12.07 hétfő, 09:00:50
Szia
Ha 2.0 szívó benzinesed van, tudtommal az láncos motor, legalább 300 ezerig nem kell bántani (utána sem biztos).
De ha nincs igazam valaki úgyis kijavít. Ha felmész unix honlapjára és nem találsz hozzá vezérműszíjat, akkor biztos, hogy láncos
Szia
Igen láncos, de itt többen is azt írták hogy annak is az elvárt cseréje 160e km után van. Mivel én nem értek hozzá annyira, azért is tettem fel a kérdést, mert úgy látom itt többen azért elég nagy szakik
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 16:43:24 »
Idézetet írta: Gyuri83 - 2015.12.07 hétfő, 13:42:04
Szia
Igen láncos, de itt többen is azt írták hogy annak is az elvárt cseréje 160e km után van. Mivel én nem értek hozzá annyira, azért is tettem fel a kérdést, mert úgy látom itt többen azért elég nagy szakik
dehogy.még a szíjasnak is 180-200e a csereperiódusa.valahol 450e km környékén kell a láncot feszítővel cserélni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 21:20:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.07 hétfő, 16:43:24
dehogy.még a szíjasnak is 180-200e a csereperiódusa.valahol 450e km környékén kell a láncot feszítővel cserélni.
Én is így tudom. Nekem is van egy 2.3 láncos transit. Szerelő azt mondta 300-ig biztos nem, de ha nem nyélgázon közlekedtek vele akkor nyugodtan 400-at is elmegy
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Gyuri83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2015.12.08 kedd, 09:04:53 »
Na akkor jó, biztos a szíjasat írták máshol és arra hittem, hogy a láncosról beszélnek. Akkor megnyugodtam
Naplózva
Gyuri83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2015.12.08 kedd, 10:19:52 »
Lenne még két kérdésem, remélem találkoztatok már ilyennel:
1.) A gépállat enginecheck lámpája folyamatosan világít, szerelő kiolvasta és a "katalizátor nem a megfelelő hatásfokon működik". Ez típus hiba? Találkoztatok ilyennel? Statisztikailag esetleg megállapítható, hogy ez tuti lambda szonda, vagy tuti katalizátor, vagy esetleg csak valami hülyeség?
2.) A szélvédőmosó folyadék úgy fogy mintha lopná valaki. Lehetséges, hogy folyik valahol, majd most fogom ezt kivizsgálni, de találkoztatok-e már ilyennel? Van-e valami szokásos probléma, amire esetleg oda kéne figyelni?
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
siki
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 21:26:32 »
Idézetet írta: Gyuri83 - 2015.12.08 kedd, 10:19:52
Lenne még két kérdésem, remélem találkoztatok már ilyennel:
1.) A gépállat enginecheck lámpája folyamatosan világít, szerelő kiolvasta és a "katalizátor nem a megfelelő hatásfokon működik". Ez típus hiba? Találkoztatok ilyennel? Statisztikailag esetleg megállapítható, hogy ez tuti lambda szonda, vagy tuti katalizátor, vagy esetleg csak valami hülyeség?
2.) A szélvédőmosó folyadék úgy fogy mintha lopná valaki. Lehetséges, hogy folyik valahol, majd most fogom ezt kivizsgálni, de találkoztatok-e már ilyennel? Van-e valami szokásos probléma, amire esetleg oda kéne figyelni?
Válaszokat előre is köszönöm!
1.) passz
2.) ha fényszoró mosós,akkor valóban zabálja,vagyis bocs, issza
Naplózva
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 22:45:13 »
Idézetet írta: Gyuri83 - 2015.12.08 kedd, 10:19:52
Lenne még két kérdésem, remélem találkoztatok már ilyennel:
1.) A gépállat enginecheck lámpája folyamatosan világít, szerelő kiolvasta és a "katalizátor nem a megfelelő hatásfokon működik". Ez típus hiba? Találkoztatok ilyennel? Statisztikailag esetleg megállapítható, hogy ez tuti lambda szonda, vagy tuti katalizátor, vagy esetleg csak valami hülyeség?
2.) A szélvédőmosó folyadék úgy fogy mintha lopná valaki. Lehetséges, hogy folyik valahol, majd most fogom ezt kivizsgálni, de találkoztatok-e már ilyennel? Van-e valami szokásos probléma, amire esetleg oda kéne figyelni?
Válaszokat előre is köszönöm!
Ha Pesten laksz privibe küldök egy címet + egy telszámot. Ők a legapróbb hibát is megtalálják, nem csak hibakódot olvasnak és a lehető legkedvezőbben orvosolják is.
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Gyuri83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2015.12.11 péntek, 12:55:35 »
Idézetet írta: bocc - 2015.12.10 csütörtök, 22:45:13
Ha Pesten laksz privibe küldök egy címet + egy telszámot. Ők a legapróbb hibát is megtalálják, nem csak hibakódot olvasnak és a lehető legkedvezőbben orvosolják is.
Igen pesti vagyok, jöhet
Köszi
Naplózva
Gyuri83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2015.12.11 péntek, 12:58:03 »
Idézetet írta: siki - 2015.12.10 csütörtök, 21:26:32
1.) passz
2.) ha fényszoró mosós,akkor valóban zabálja,vagyis bocs, issza
1.) nekem is passz
2.) igen fényszóró mosós , de 5 litert megiszik 3 nap alatt?... Plusz ha szemből nézed, akkor jobb elöl szokott lenni egy tócsa alatta ha van bele töltve, szóval az valahol folyik szerintem, csak a fényszórót ki kell szedni a tartály megtekintéséhez, és még nem volt rá időm...
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2015.12.22 kedd, 23:26:03 »
Hali. 1 kérdés. Az mk4 fl 203 és 240 pacis motorja között érdemben van különbség? Vagy a 203 csak butább vezérléssel van, chip tuning és kész is? (( szjani, mi a véleményed? 203 és 240 között nagy a különbség?)) köszi
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2015.12.22 kedd, 23:30:56 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.12.22 kedd, 23:26:03
Hali. 1 kérdés. Az mk4 fl 203 és 240 pacis motorja között érdemben van különbség? Vagy a 203 csak butább vezérléssel van, chip tuning és kész is? (( szjani, mi a véleményed? 203 és 240 között nagy a különbség?)) köszi
Nincs különbség, mind a kettő kevés...
(pl asszonynak simán venné ma 203 lovast, magamnak csak az erőset; vedd nyugodtan a 203asat ha az van éppen, aztán legfeljebb ha kevés, kap csippet)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2015.12.22 kedd, 23:48:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.12.22 kedd, 23:30:56
Nincs különbség, mind a kettő kevés...
(pl asszonynak simán venné ma 203 lovast, magamnak csak az erőset; vedd nyugodtan a 203asat ha az van éppen, aztán legfeljebb ha kevés, kap csippet)
Hónapok óta 2011 203 van. Csak azért kérdeztem h van e komolyabb eltérés a kettő között, mert ha csak a chip választja el akkor felhizatom. Nagyi a szívemre vettem amikor egy Audi legyorsult. A régi bmwmmel nem volt ilyen gond. Amúgy megvagyok vele elégedve. Ja amúgy az huzott fel, hogy 2 hónapja most volt időm menni vele kicsit a városban. Naná hogy az ESP tiltott mindent amit csak lehetett és szégyenben maradtam
kikacsoltam és megtáltosodott. Nem várom tőle hogy kategóriákkal jobb legyen csak na. Érted. Ha a 203 és 240 között a chip a kűlönbség és nincs szerkezetbeli eltérés kvázi ugyanaz a motor akkor beleugrok a tuningba
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2015.12.23 szerda, 09:01:01 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.12.22 kedd, 23:48:47
Hónapok óta 2011 203 van. Csak azért kérdeztem h van e komolyabb eltérés a kettő között, mert ha csak a chip választja el akkor felhizatom. Nagyi a szívemre vettem amikor egy Audi legyorsult. A régi bmwmmel nem volt ilyen gond. Amúgy megvagyok vele elégedve. Ja amúgy az huzott fel, hogy 2 hónapja most volt időm menni vele kicsit a városban. Naná hogy az ESP tiltott mindent amit csak lehetett és szégyenben maradtam
kikacsoltam és megtáltosodott. Nem várom tőle hogy kategóriákkal jobb legyen csak na. Érted. Ha a 203 és 240 között a chip a kűlönbség és nincs szerkezetbeli eltérés kvázi ugyanaz a motor akkor beleugrok a tuningba
a LE sosem elég...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2015.12.23 szerda, 10:21:13 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.12.22 kedd, 23:48:47
Hónapok óta 2011 203 van. Csak azért kérdeztem h van e komolyabb eltérés a kettő között, mert ha csak a chip választja el akkor felhizatom. Nagyi a szívemre vettem amikor egy Audi legyorsult. A régi bmwmmel nem volt ilyen gond. Amúgy megvagyok vele elégedve. Ja amúgy az huzott fel, hogy 2 hónapja most volt időm menni vele kicsit a városban. Naná hogy az ESP tiltott mindent amit csak lehetett és szégyenben maradtam
kikacsoltam és megtáltosodott. Nem várom tőle hogy kategóriákkal jobb legyen csak na. Érted. Ha a 203 és 240 között a chip a kűlönbség és nincs szerkezetbeli eltérés kvázi ugyanaz a motor akkor beleugrok a tuningba
Nekem a múltkor egy eresoktávia legyorsulása nem tetszett...
Ugyanabban a cipőben jársz, mint én. Az a baj a Mondeo-val, hogy nehéz. Ahhoz, hogy ne legyenek az általad leírt problémáid, kevés a 240Le... Kevés a 240 lovas MOndeo is chippelve 280 környékére, mert csak elsőkerekes...
Ha normális autóban gondolkodunk, akkor benzines esetén egy 290-300 ló körüli kocsi az, amit látványosan nem előz meg egy átlag-bmw, vagy átlag-audi. Ez pedig márka-típusváltást jelent. Ha 4WD, akkor ódiból vmi 3.0TFSi-Quattro (A6-S4-S5, ilyenek);bömbiből x35i. Dízelekből a 270 ló körüli ódik, vagy x35d-k.
Békélj meg, hogy ez most ennyit tud. Ha tuningolod, akkor is el fog menni egy audi melletted bármikor.
A mostanimmal én is megbékéltem, de a következő már nem Mondeo lesz, hanem vmi nagyonhátsókerekes (jelen állás szerint amcsi) gép.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2015.12.24 csütörtök, 11:20:18 »
Elsősorban a 9 hónapos fiam miatt vettem meg ezt a mondeót a legendásan nagy csomagtere miatt. Kis erőt is akartam bele és 240 le változatot nem találtam így maradt a 203. Nem is baj végülis hogy nem annyira dinamikus, így legalább nem megy el az eszem a gyerek mellett sem. Majd öreg koromra visszaérek valami combosabbra. Kellemes Ünnepeket mindenkinek aki ezt olvasta!
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2015.12.25 péntek, 20:35:24 »
Ha nagy hely kell, s gyorsulásban sem akarsz alulmaradni, akkor e61 530d.
De az utóbbi autóval úgy járni hossz távon, hogy semmi ne legyen rajta rossz, szinte lehetetlen....Lehet, hogy nehéz a Mondeo, meg otthagyja egy komolyabb erőforrással rendelkező "prémium", de nem költöd rá a gatyád. (Azért ne felejtsük, hogy vannak a prémiumokból is elég gyengus autók ( 520i, 520d)), de itt is a súly viszi el az erőt. Egy kategóriával lejjebb, már ezek is jók ( e46, e90, de utóbbi már megintcsak nyűgös széria).
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.12.24 csütörtök, 11:20:18
Elsősorban a 9 hónapos fiam miatt vettem meg ezt a mondeót a legendásan nagy csomagtere miatt. Kis erőt is akartam bele és 240 le változatot nem találtam így maradt a 203. Nem is baj végülis hogy nem annyira dinamikus, így legalább nem megy el az eszem a gyerek mellett sem. Majd öreg koromra visszaérek valami combosabbra. Kellemes Ünnepeket mindenkinek aki ezt olvasta!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2015.12.25 péntek, 20:50:01 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.12.25 péntek, 20:35:24
Ha nagy hely kell, s gyorsulásban sem akarsz alulmaradni, akkor e61 530d.
De az utóbbi autóval úgy járni hossz távon, hogy semmi ne legyen rajta rossz, szinte lehetetlen....Lehet, hogy nehéz a Mondeo, meg otthagyja egy komolyabb erőforrással rendelkező "prémium", de nem költöd rá a gatyád. (Azért ne felejtsük, hogy vannak a prémiumokból is
elég gyengus autók ( 520i, 520d
)), de itt is a súly viszi el az erőt. Egy kategóriával lejjebb, már ezek is jók ( e46, e90, de utóbbi már megintcsak nyűgös széria).
Hm....
5-ös BMW
E sorozatból az 520d 163 LE vagy 177 LE.
F sorozatból az 520d már 184 LE vagy 200 LE....... ezeket nem nevezném gyengének.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2015.12.25 péntek, 21:18:07 »
E sorozatra gondoltam, az 5er kasztnihoz meg sajnos gyenge...bár minden relatív
F sorozat az már más.
Idézetet írta: GSR - 2015.12.25 péntek, 20:50:01
Hm....
5-ös BMW
E sorozatból az 520d 163 LE vagy 177 LE.
F sorozatból az 520d már 184 LE vagy 200 LE....... ezeket nem nevezném gyengének.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2015.12.25 péntek, 21:39:03 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.12.25 péntek, 21:18:07
E sorozatra gondoltam, az 5er kasztnihoz meg sajnos gyenge...bár minden relatív
F sorozat az már más.
E sorozat
1580 kg, 177 hp (179.5 ps) 350 Nm, 8.3 s/100 km/h, ~230 km/h......és ez mind csak a gyári adat. Amit ugye könnyen lehet szobrászkodni.
Ez neked sajnos gyenge?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2015.12.26 szombat, 00:38:33 »
Idézetet írta: GSR - 2015.12.25 péntek, 21:39:03
E sorozat
1580 kg, 177 hp (179.5 ps) 350 Nm, 8.3 s/100 km/h, ~230 km/h......és ez mind csak a gyári adat. Amit ugye könnyen lehet szobrászkodni.
Ez neked sajnos gyenge?
ilyen bömbim volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2015.12.26 szombat, 17:01:12 »
Egy időben jártam vele...530d-t is próbáltam, igaz, az nem volt
Idézetet írta: GSR - 2015.12.25 péntek, 21:39:03
E sorozat
1580 kg, 177 hp (179.5 ps) 350 Nm, 8.3 s/100 km/h, ~230 km/h......és ez mind csak a gyári adat. Amit ugye könnyen lehet szobrászkodni.
Ez neked sajnos gyenge?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2015.12.26 szombat, 20:06:33 »
Az persze igaz, hogy FL előtti (2006) és a 163 LE. Mondeohoz képest persze, hogy nem gyenge, de e61-hez képes igen. Ezért írtam, hogy minden relatív. Mondeóból meg a 163LE-s változatot még nem vezettem, továbbá a programom még a gyári 140LE. Gondolkodom én is a 170 LE-n... Ismerős automatába tett, mert ott még jobban levett a váltó, s azt mondta, hogy 1800 után érezhetően jobban megindul. (Bocsánat, hogy Off-olunk)
Idézetet írta: danidoki - 2015.12.26 szombat, 17:01:12
Egy időben jártam vele...530d-t is próbáltam, igaz, az nem volt
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 17:53:35 »
Nos, negatív rekordot döntöttem:
Kétszámjegyű főút, max. 90, sok falu(50), amikor lehet tempomat, gyerekek alszanak, feleség telefont nyomogat (nem akar hányni), apósék egy 1.1-gyessel követnek...
Nekem olyan érzésem volt, mint ha végig motorfékkel mentem volna. Kb akkor mentem utoljára ennyivel, amikor a szülőcsatornán jöttem keresztül...
Hazafelé már nem bírtam, feltornáztam 7.0-ra.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 18:36:45 »
Jó kevés km-ed van
) szívesen látnám énis a gépemben, de sajna karcolom a 180.000 et
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 19:43:29 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.12.27 vasárnap, 17:53:35
Nos, negatív rekordot döntöttem:
Kétszámjegyű főút, max. 90, sok falu(50), amikor lehet tempomat, gyerekek alszanak, feleség telefont nyomogat (nem akar hányni), apósék egy 1.1-gyessel követnek...
Nekem olyan érzésem volt, mint ha végig motorfékkel mentem volna. Kb akkor mentem utoljára ennyivel, amikor a szülőcsatornán jöttem keresztül...
Hazafelé már nem bírtam, feltornáztam 7.0-ra.
Jani......te is elkurvulsz....lassan kihívás lesz a jó fogyi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 19:48:25 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.12.27 vasárnap, 18:36:45
Jó kevés km-ed van
) szívesen látnám énis a gépemben, de sajna karcolom a 180.000 et
Ne aggódj, sokáig elmennek sztem ezek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 19:50:57 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.27 vasárnap, 19:43:29
Jani......te is elkurvulsz....lassan kihívás lesz a jó fogyi...
Ennyi az alja.
A 240 lovasnál Powershiftesnél a fogyi tehát 6,5-15,5 közé tehető.
Autópálya 130, tempomattal, de amikor kell masszív gázpedálhasználattal: 10,5-11 liter. Pálya lightosan (stabil 130) 9,5.
Nálam a vegyes 11-12 körül mozog, de úgy megyek, mint a nagyapám lova: soha sincs senki előttem.
Ez nem padlógázt jelent, hanem dinamikus közlekedést.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 19:55:19 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.12.27 vasárnap, 19:50:57
Ennyi az alja.
A 240 lovasnál Powershiftesnél a fogyi tehát 6,5-15,5 közé tehető.
Autópálya 130, tempomattal, de amikor kell masszív gázpedálhasználattal: 10,5-11 liter. Pálya lightosan (stabil 130) 9,5.
Nálam a vegyes 11-12 körül mozog, de úgy megyek, mint a nagyapám lova: soha sincs senki előttem.
Ez nem padlógázt jelent, hanem dinamikus közlekedést.
téged megfertőzött a benzinszag.Jani!ne literben határozd meg a vezetési stílusodat,az olyan benzines önigazolás....
Én tudom,hogy ment ez a stílus a dízellel is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 20:00:56 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.27 vasárnap, 19:55:19
téged megfertőzött a benzinszag.Jani!ne literben határozd meg a vezetési stílusodat,az olyan benzines önigazolás....
Én tudom,hogy ment ez a stílus a dízellel is.
Nem, a dízelt nem mertem ennyire "stabilan" hajtani. Most annyira más az érzés amikor hazaérek.
Az előző dízelnél ugyanis koromszag volt, meg lehet, hogy tartott még éppen az aktív regeneráció; ezzel meg ha beállok a garázsba, sokkal jampibb érzés az, hogy csak a kellemes kipufogó pattogást hallom.
Majd csinálok egy videót róla, hogy lásd milyen az.
Ill, nézd csak, a dömperről már csináltam egyszer.
:
https://www.youtube.com/watch?v=2iAcrxNqpeU
(a fogyikat azoknak írtam össze, akiket érdekel majd a jövőben a 2.0 fogyasztása)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 20:07:49 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.27 vasárnap, 19:55:19
téged megfertőzött a benzinszag.Jani!ne literben határozd meg a vezetési stílusodat,az olyan benzines önigazolás....
Én tudom,hogy ment ez a stílus a dízellel is.
Nem a TDCi-ben folytatom a fogyis dolgot, hanem itt.
SZóval az a baj ezzel a 240ló-FWD-vel, hogy ha elviszem akár 15ig a fogyit, akkor az utasok "csak" félnek, sőt, némelyiknek van még bátorsága (szabad agyi kapacitása) puffogni, hogy ne menjek már így.
Ezért akarok következőnek egy olyat, hogy annál csak a fhosás-reszketés-némacsend kombó játsszon.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 21:16:14 »
Majd, mikor a mostani kivénhed, én egy 1,6-ra ácsingóznék (vezettem ilyet + volt ezzel szerelt Focusom). Van valakinek olyan? Hogy alakul a fogyi? A Focusban nagyon kevés volt az erejéhez képest, 200 pacira meg szerintem nem lesz sosem szükségem (más kérdés, hogy jó dolog jól motorizált autóval közlekedni, de annyit nekem nem ér).
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.27 vasárnap, 21:17:54 írta Carmaged
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 23:09:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.12.27 vasárnap, 20:07:49
Nem a TDCi-ben folytatom a fogyis dolgot, hanem itt.
SZóval az a baj ezzel a 240ló-FWD-vel, hogy ha elviszem akár 15ig a fogyit, akkor az utasok "csak" félnek, sőt, némelyiknek van még bátorsága (szabad agyi kapacitása) puffogni, hogy ne menjek már így.
Ezért akarok következőnek egy olyat, hogy annál csak a fhosás-reszketés-némacsend kombó játsszon.
szóval akkor dízel lesz a következő....!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 23:12:21 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.27 vasárnap, 23:09:41
szóval akkor dízel lesz a következő....!
neeeeeeeeem.
Mondjuk vmi nagyonjóV6-tal el lehetne engem csábítani, de most inkább roadpresence-re gyúrok.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 23:14:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.12.27 vasárnap, 23:12:21
neeeeeeeeem.
Mondjuk vmi nagyonjóV6-tal el lehetne engem csábítani, de most inkább roadpresence-re gyúrok.
najó,legyen.nembánom.
de fordot gyalázni nemér....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 23:19:48 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.27 vasárnap, 23:14:08
najó,legyen.nembánom.
de fordot gyalázni nemér....
A Fordot szeretem. Azért is tologatom AP-t mk5 irányba.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 23:29:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.12.27 vasárnap, 23:19:48
A Fordot szeretem. Azért is tologatom AP-t mk5 irányba.
siess,mert a fertőzés eléri a fordot is,és megérjük a Mustang is 2.0-val lesz szerelve.....lásd a hasonló nagy neveket:
http://www.origo.hu/auto/20151224-bmw-7-es-szeria-negyhengeres-turbomotor-kina.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 23:38:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.27 vasárnap, 23:29:04
siess,mert a fertőzés eléri a fordot is,és megérjük a Mustang is 2.0-val lesz szerelve.....lásd a hasonló nagy neveket:
http://www.origo.hu/auto/20151224-bmw-7-es-szeria-negyhengeres-turbomotor-kina.html
AP-nek (normális autónak) jó a 4hengeres is. Bennem meg nem kell majd csalódni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2015.12.28 hétfő, 20:43:01 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.12.27 vasárnap, 21:16:14
Majd, mikor a mostani kivénhed, én egy 1,6-ra ácsingóznék (vezettem ilyet + volt ezzel szerelt Focusom). Van valakinek olyan? Hogy alakul a fogyi? A Focusban nagyon kevés volt az erejéhez képest, 200 pacira meg szerintem nem lesz sosem szükségem (más kérdés, hogy jó dolog jól motorizált autóval közlekedni, de annyit nekem nem ér).
http://ujszo.com/napilap/auto-motor/2011/11/28/ford-mondeo-16-ecoboost-kiralyi-fogyasztas
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2015.12.28 hétfő, 23:45:48 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.12.28 hétfő, 20:43:01
http://ujszo.com/napilap/auto-motor/2011/11/28/ford-mondeo-16-ecoboost-kiralyi-fogyasztas
Köszi, a motort ismerem, 60e-t tekertem bele a Focusban 7,4-es nagy átlaggal. Ehhet képest érdekelne a Mondeo fogyasztása. Tudom, nézzek Spritmonitort.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2015.12.28 hétfő, 23:48:26 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.12.28 hétfő, 23:45:48
Köszi, a motort ismerem, 60e-t tekertem bele a Focusban 7,4-es nagy átlaggal. Ehhet képest érdekelne a Mondeo fogyasztása. Tudom, nézzek Spritmonitort.
ez a cikk 1.6 ECOBOOST Mondeo-ról szól.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2015.12.29 kedd, 04:17:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.12.28 hétfő, 23:48:26
ez a cikk 1.6 ECOBOOST Mondeo-ról szól.
Tudom, elolvastam, de ez csak egy teszt.
Én a valós fogyasztási adatokra lennék kíváncsi - ahogyan te leírtad.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2015.12.29 kedd, 15:18:22 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.12.29 kedd, 04:17:03
Tudom, elolvastam, de ez csak egy teszt.
Én a valós fogyasztási adatokra lennék kíváncsi - ahogyan te leírtad.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&fuelsort=18&constyear_s=2010&gearing=1&powerunit=2
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2015.12.29 kedd, 22:20:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.12.29 kedd, 15:18:22
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&fuelsort=18&constyear_s=2010&gearing=1&powerunit=2
Köszönöm, ezt néztem, amint írtam, a fentebbi stílusfüggő leírásra lettem volna kíváncsi. Egyébként, ahogy nézem, eléggé keveset adtak el belőle, nem értem miért, szerintem a Ford nagyon rég nem csinált annyira épkézláb polgári motort, mint az 1,6 EcoBoost (a 2,0-t nem sorolom polgárinak
).
Naplózva
Tibor64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2015.12.30 szerda, 16:17:00 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.12.29 kedd, 22:20:46
Köszönöm, ezt néztem, amint írtam, a fentebbi stílusfüggő leírásra lettem volna kíváncsi.
Üdvözöllek! Nekem egy 2012 04. havi gépem van ilyen motorral, éppen túl vagyunk a bejáratáson (200.000Km) és normális vezetéssel simán tudod azt hozni, amit a focussal. Az autóba én csak 20.000Km-t tettem bele, de addig is csodálatos az összhang. Ha figyelembe veszed a váltásra felhívó nyilakat, nem öregurasan, de defenzíven használod simán tudod hozni ezt az átlagot, vagy akár ettől kevesebbet is. Egy jó tanács:porral oltó legyen az autódban, mert az enyém menetközben kigyulladt a motor a turbónál, sikerült a tűz továbbterjedését megakadályozni, da a kár így is 1.700.000 Ft. A legszebb az egészben, hogy 2 nyomorult gyári kábelkötegre 3 hónapot kellett várnom
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.30 szerda, 17:02:42 írta Zsolteey
»
Naplózva
Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2015.12.30 szerda, 17:10:58 »
Idézetet írta: Tibor64 - 2015.12.30 szerda, 16:17:00
Üdvözöllek! Nekem egy 2012 04. havi gépem van ilyen motorral, éppen túl vagyunk a bejáratáson (200.000Km) és normális vezetéssel simán tudod azt hozni, amit a focussal. Az autóba én csak 20.000Km-t tettem bele, de addig is csodálatos az összhang. Ha figyelembe veszed a váltásra felhívó nyilakat, nem öregurasan, de defenzíven használod simán tudod hozni ezt az átlagot, vagy akár ettől kevesebbet is. Egy jó tanács:porral oltó legyen az autódban, mert az enyém menetközben kigyulladt a motor a turbónál, sikerült a tűz továbbterjedését megakadályozni, da a kár így is 1.700.000 Ft. A legszebb az egészben, hogy 2 nyomorult gyári kábelkötegre 3 hónapot kellett várnom
Ejha, az hogy történt? Hiányzott valami hővédő lemez?
Naplózva
Tibor64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2015.12.30 szerda, 18:02:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.12.30 szerda, 17:10:58
Ejha, az hogy történt? Hiányzott valami hővédő lemez?
Nem, nagy valószínűséggel a magasnyomású csatlakozó vezeték lazulhatott meg, emiatt szivárgott a benzin a meleg motorra, de ez csak feltételezés, mivel a biztosító tűzvizsgálatot nem kért, nem bonyolítottuk tovább a dolgot. Amúgy az Amerikai Fusion modellek esetében is volt 2 menet közbeni tűzeset, azzal sem foglalkoztak különösen. De ez nem jelenti azt, hogy általánosan jellemző lenne.(vagy ki tudja?)
Még valami! A gépjármű tüzek nem úgy szerepelnek mint a filmeken, hogy egyből berobban és hatalmas lángtengerbe borul az autó. Az én esetemben menet közben a visszapillantóból vettem észre, hogy mintha valami füstölne az autó mögött. A menetszél és a burkolatok miatt a füstöt nem a motorháztető felé hozta, hanem alul vezette le. Motor leállít, kigurulás biztonságos helyre(velem egy felüljáró kezdeti szakaszán történt az eset),-szerencsémre egy ismerős jött mögöttem, aki látta, hogy gond van. Leállást követően én a csomagtartóból elővettem az 1Kg-os porral oltót, a segítségem megnyitotta a motorháztetőt, és ekkor csapott fel a láng, így már könnyebb volt lefújni. Mivel a poroltónak nincs hűtőhatása, emiatt a képződött hő szépen megolvasztott minden műanyagot, csövet, vezetékeket.
Úgy vettem észre, hogy mivel ebből a modellből kevés fut, bontóban fellelhetetlen, szerelők a dieselen csukott szemmel bármit megcsinálnak, de erre a konstrukcióra csak néznek, mint Overdose az ekekapára
Naplózva
Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
21
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ