Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:32:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
ST200, ST24
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: ST200, ST24 (Megtekintve 343280 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2013.05.25 szombat, 22:15:03 »
Idézetet írta: kozy266 - 2013.03.20 szerda, 18:58:55
Heloo mindenknek
Megtudna nekem mondani hol tudnak ijen lampakat szerezni?
http://www.bestautophoto.com/imgs/22060-tuning-ford-mondeo-st-200-02.jpg.html
Helló nekem van egy szettem ha kell 45000 ért viheted de sajna forditva világit mint kéne
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2013.06.16 vasárnap, 12:04:50 »
Uff! Fogós kérdés: ST200-ba pontosan milyen gyújtógyertyák valók? MKII-es kezelési könyvben a V6-os motorhoz Motorcraft AWSF 32 PP-t ír, valami külföldi oldalon rákerestem ennek az ekvivalenciáira, ill. Láng autó, meg Bárdinál az ehhez a típushoz tartozókra, és hát csak 1-2 gyertya volt ami közös volt a listákon. Jelenleg valami 22-es feliratú EGK cucc van a kocsiban (talán a 4hengeresekhez való AYFS 22 PP-nek megfelelő..?), és hát hmm. Terhelésen rángat az autó, kihagy a gyújtás pár hengernél. Az egyik tippem a nem megfelelő gyertya lenne. Az állapotuk mellesleg jó, nem kormos/koszos egyáltalán, vékonyka elektródás, kúpos fészkes darabok, 1.3 mm-es hézaggal.
Lehet kéne helyettük másmilyen, de igaziból lövésem sincs, hogy tényleg kell-e, és ha igen, akkor milyen?
Adjatok plíz pár tippet!
Előre is köszi
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Rozmar127
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2013.07.06 szombat, 22:33:36 »
Tiszteletem a kolléga Uraknak!
A bizonyára már többeknél felmerült kérdésre talán valaki tudja a választ... az ST200 motor sajnos megszokott problémája már több, mint bosszantó méreteket ölt; a fordulatszám önálló életet él, olykor semmi motorfék, kinyomott kuplungnál 4-5ezerig (volt rá példa, hogy tiltásig) felpörög teljesen magától... Akikkel erről eddig beszéltem, vagy megrökönyödve fogadták, vagy -márkatársak esetében- legyintve adták tudomásomra, hogy "evvan".
Ha van valaki, aki ezt a nem kis mértékben idegesítő problémát orvosolni tudta, arra tudásáért félistenként tekintenék, és nagyon szívesen fogadnám a segítségét!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 11:27:37 »
Idézetet írta: Rozmar127 - 2013.07.06 szombat, 22:33:36
Tiszteletem a kolléga Uraknak!
A bizonyára már többeknél felmerült kérdésre talán valaki tudja a választ... az ST200 motor sajnos megszokott problémája már több, mint bosszantó méreteket ölt; a fordulatszám önálló életet él, olykor semmi motorfék, kinyomott kuplungnál 4-5ezerig (volt rá példa, hogy tiltásig) felpörög teljesen magától... Akikkel erről eddig beszéltem, vagy megrökönyödve fogadták, vagy -márkatársak esetében- legyintve adták tudomásomra, hogy "evvan".
Ha van valaki, aki ezt a nem kis mértékben idegesítő problémát orvosolni tudta, arra tudásáért félistenként tekintenék, és nagyon szívesen fogadnám a segítségét!
Alapjárati motor. Keresd drof usert. de ha jól emlékszem v6 esetén rácsatlakozik az alapjáratira egy cső, annak a keresztmetszetét kell lecsökkenteni. (kikopik a szelep, és nem tudja szabájozni rendesen a levegőt.....) Itt egy oldal, ezt tőle kaptam én is....
http://www.contour.org/ceg-vb/showthread.php?47435-Beginners-How-To-Throttle-Hang-Fix
ha ez megcsinálod (vagy hasonlóképen, megszűnik a gondod...)
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rozmar127
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 12:32:15 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.07.07 vasárnap, 11:27:37
Alapjárati motor. Keresd drof usert. de ha jól emlékszem v6 esetén rácsatlakozik az alapjáratira egy cső, annak a keresztmetszetét kell lecsökkenteni. (kikopik a szelep, és nem tudja szabájozni rendesen a levegőt.....) Itt egy oldal, ezt tőle kaptam én is....
http://www.contour.org/ceg-vb/showthread.php?47435-Beginners-How-To-Throttle-Hang-Fix
ha ez megcsinálod (vagy hasonlóképen, megszűnik a gondod...)
Juhú!
A cikket átolvastam, mindenképp neki fogok állni, amint beszereztem hozzá a fél collos réz-biszbaszt
Alapjárati motort cseréltük rajta, egyből, amikor először tapasztaltam a hibát (kb. 4 éve)... azon kívül, hogy szép fényes vadi új alkatrészt kapott, semmi változás nem történt
Ettől függetlenül hiszek minden trükkben, ráolvasásban
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 12:44:39 »
Idézetet írta: Rozmar127 - 2013.07.07 vasárnap, 12:32:15
Juhú!
A cikket átolvastam, mindenképp neki fogok állni, amint beszereztem hozzá a fél collos réz-biszbaszt
Alapjárati motort cseréltük rajta, egyből, amikor először tapasztaltam a hibát (kb. 4 éve)... azon kívül, hogy szép fényes vadi új alkatrészt kapott, semmi változás nem történt
Ettől függetlenül hiszek minden trükkben, ráolvasásban
Szerintem egy gumicsővel is kitudod próbálni, ami belefér és van rajta lik. Biztos van a motortérben olyan ami a célnak megfelel
és enged is magából annyit levágni.....
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 13:02:10 »
Idézetet írta: Rozmar127 - 2013.07.07 vasárnap, 12:32:15
Juhú!
A cikket átolvastam, mindenképp neki fogok állni, amint beszereztem hozzá a fél collos réz-biszbaszt
Alapjárati motort cseréltük rajta, egyből, amikor először tapasztaltam a hibát (kb. 4 éve)... azon kívül, hogy szép fényes vadi új alkatrészt kapott, semmi változás nem történt
Ettől függetlenül hiszek minden trükkben, ráolvasásban
Nekem is drof segített ebben, mondeo1 v6 motorok első oldal vége felé volt róla szó. Nekem egy filctoll kupakja van benne.
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 16:53:22 »
Ha a fordulat az említett módon mászkál, az az alapjárati motor totális meghibásodására utal. Egy hibátlan alkatrésszel nincsenek ilyen problémák. Próbáld ki, hogy lehúzod róla a csatlakozót, akkor tökéletesen kell esnie a fordulatnak gázelvételkor, és az alapjárat is bemelegedett motornál 750-en áll stabilan (hidegen 500-on).
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.07 vasárnap, 16:57:37 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Rozmar127
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 18:43:09 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.07.07 vasárnap, 16:53:22
Ha a fordulat az említett módon mászkál, az az alapjárati motor totális meghibásodására utal. Egy hibátlan alkatrésszel nincsenek ilyen problémák. Próbáld ki, hogy lehúzod róla a csatlakozót, akkor tökéletesen kell esnie a fordulatnak gázelvételkor, és az alapjárat is bemelegedett motornál 750-en áll stabilan (hidegen 500-on).
Holnap reggel ugrok is a csavarboltba, adnak egy bármit... kikísérletezem (maximum jó lesz a 45 ACP töltényhüvely, vagy majd mindenkinek azt hazudom, hogy az van benne
). Már önmagában varázslatos, hogy több hasonló problémára ez megoldást jelentett, és nem kellett csilliárd-billiárdokért átmatekozni a computer-t. A csatis trükköt is kipróbálom még előtte.
Viszont vákicsit! Alapjárat melegen 750?
Most merjem mondani, hogy amióta megvan az autó 1000-1100 az alapjárat? Illetve még egy jelenség: nyugodt lassításnál (begördülök a piros lámpához) leveszem a gázról a lábam, esetleg még ki is veszem üresbe, szépen gurulunk... az alapjárat egészen addig, míg teljesen meg nem áll a szekér 2000-3000 között van, amivel nem tudok mit kezdeni. Közben érdemes figyelni a pillanatnyi fogyasztásmérőt: 8l/h, utána 5l/h, majd 4, 3, 10, 14, 45.... és ezután áll csak meg a stabil 1000 körüli alapjáraton 1.1l/h adatnál. Hmm.
Naplózva
Rozmar127
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 18:57:05 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.07.07 vasárnap, 13:02:10
Nekem is drof segített ebben, mondeo1 v6 motorok első oldal vége felé volt róla szó. Nekem egy filctoll kupakja van benne.
Olvastam az említett beszélgetést, és igen, szinte teljesen azonos a hibajelenség. Azt nem tudtam még semmihez sem kötni, hogy mikor produkálja, mikor nem. Felcsigázottságomat meg csak növeli, hogy eddig szinte már beletörődtem a helyzetbe, most viszont mintha már lenne fény az alagút végén (de mé' dudál?
)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 19:44:55 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.07.07 vasárnap, 16:53:22
Ha a fordulat az említett módon mászkál, az az alapjárati motor totális meghibásodására utal. Egy hibátlan alkatrésszel nincsenek ilyen problémák. Próbáld ki, hogy lehúzod róla a csatlakozót, akkor tökéletesen kell esnie a fordulatnak gázelvételkor, és az alapjárat is bemelegedett motornál 750-en áll stabilan (hidegen 500-on).
Amiről azért annyit illik még tudni, hogy hibátlan TB esetén alapjáraton kizárólag az alapjárati motorból kap levegőt a szívósor. Kivéve azt a 0.5mm-es likat a pillangószelep közepén. Lényeg, hogy ha minden rendeltetésszerűen működik, akkor az alapjáratiról lehúzott csatival konkrétan semmilyen alapjárat nincs, le kell fulladnia.
Ha nem fullad le, akkor ott már nem kerek a történet (áteresztő alapjárati, nem jól záró TB, túl feszes gázbowden, stb.).
Naplózva
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 19:59:37 »
Idézetet írta: Rozmar127 - 2013.07.07 vasárnap, 18:57:05
Olvastam az említett beszélgetést, és igen, szinte teljesen azonos a hibajelenség. Azt nem tudtam még semmihez sem kötni, hogy mikor produkálja, mikor nem. Felcsigázottságomat meg csak növeli, hogy eddig szinte már beletörődtem a helyzetbe, most viszont mintha már lenne fény az alagút végén (de mé' dudál?
)
Mondjuk a lyukméretet próbálgatni kell, mert nálam 4.5 - 5-ös lyuknál hidegen lefulladt, aztán második indításnál 500 - 1000 között ingadozott az alapjárat, majd egy kis idő után beállt 750-re.
Amúgy nekem meg csak hidegen 750 az alapjárat, melegen már csak 600 körül van...
(hát igen a duda, az egy más téma, azt most nem részletezném
)
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Rozmar127
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 20:10:13 »
Naná, hogy lementem kipróbálni a csatis ügyet... lefulladt
De addig, amíg lábbal tartottam az alapjáratot, illetve meg-meg rugdostam a gázpedált, teljesen máshogy reagált, mintha nem is ugyanaz a motor lenne... vagy ez csak számomra fekete mágia, egyébként nyilvánvaló dolog?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 20:23:02 »
Idézetet írta: Rozmar127 - 2013.07.07 vasárnap, 20:10:13
Naná, hogy lementem kipróbálni a csatis ügyet... lefulladt
De addig, amíg lábbal tartottam az alapjáratot, illetve meg-meg rugdostam a gázpedált, teljesen máshogy reagált, mintha nem is ugyanaz a motor lenne... vagy ez csak számomra fekete mágia, egyébként nyilvánvaló dolog?
Akkor válik nyilvánvalóvá, amikor elkezd nem jól működni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 00:31:44 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.07 vasárnap, 19:44:55
Amiről azért annyit illik még tudni, hogy hibátlan TB esetén alapjáraton kizárólag az alapjárati motorból kap levegőt a szívósor. Kivéve azt a 0.5mm-es likat a pillangószelep közepén. Lényeg, hogy ha minden rendeltetésszerűen működik, akkor az alapjáratiról lehúzott csatival konkrétan semmilyen alapjárat nincs, le kell fulladnia.
Ha nem fullad le, akkor ott már nem kerek a történet (áteresztő alapjárati, nem jól záró TB, túl feszes gázbowden, stb.).
A TB és a bowden rendben van, valószínűleg pont szerencsés helyzetben áll be az alapjáratim. Ezért én lehúzott csatival közlekedek, és élvezem az azonnali motorféket, és a stabil 750es alapjáratot. Télre viszont én is kitalálok valamit, mert akkor már hideg mocinál túl sokat kéne játszanom a pedállal, hogy az alapjárati funkcióját kompenzáljam.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.08 hétfő, 00:34:54 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 13:05:49 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.07.08 hétfő, 00:31:44
A TB és a bowden rendben van, valószínűleg pont szerencsés helyzetben áll be az alapjáratim. Ezért én lehúzott csatival közlekedek, és élvezem az azonnali motorféket, és a stabil 750es alapjáratot. Télre viszont én is kitalálok valamit, mert akkor már hideg mocinál túl sokat kéne játszanom a pedállal, hogy az alapjárati funkcióját kompenzáljam.
Hmm... ez a (picikét csak) egyenetlen alapjárat nálam is megvan, motorfék néha semmi, néha tökjó; terhelésen fullad a motor, nagy fulladásból indulva, aztán kinyomva a kuplungot jó pár másodpercig 3-4 ezer közti fordulat.. Ha minden jól megy nemsokára viszem full diagnosztikára a kocsit, aztán beszámolok az eredményekről. Hátha az is hasznos lesz
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Rozmar127
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2013.07.09 kedd, 16:47:41 »
Uraim, köszönöm a segítséget! Bekerült a sokat emlegetett biszbasz az alapjárati elé... el se hiszem, mintha egy másik autót vezetnék! Nincs fordulatszám ugra-bugra, van motorfék (nem fejelem ki az üveget, de van), elképesztő! És mindezt egy 30 forintos alkatrésszel! Köszönet mindenkinek!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2013.07.10 szerda, 00:35:11 »
Idézetet írta: Rozmar127 - 2013.07.09 kedd, 16:47:41
Uraim, köszönöm a segítséget! Bekerült a sokat emlegetett biszbasz az alapjárati elé... el se hiszem, mintha egy másik autót vezetnék! Nincs fordulatszám ugra-bugra, van motorfék (nem fejelem ki az üveget, de van), elképesztő! És mindezt egy 30 forintos alkatrésszel! Köszönet mindenkinek!
na ugye
itt nem sok olyan hiba van amivel.......
szerelő előtt érdemes itt kérdezni előbb a fórumon.
Azért egy jó alapjáratival (gyári) erősebb lenne a motorfék. Ez csak amolyan hiba elfedés, tünetmentes állapot..... Mindenesetre örülök, hogy a sok éves bajodtól megszabadultál
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2013.07.10 szerda, 15:55:13 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.07.10 szerda, 00:35:11
na ugye
itt nem sok olyan hiba van amivel.......
szerelő előtt érdemes itt kérdezni előbb a fórumon.
Azért egy jó alapjáratival (gyári) erősebb lenne a motorfék. Ez csak amolyan hiba elfedés, tünetmentes állapot..... Mindenesetre örülök, hogy a sok éves bajodtól megszabadultál
Tudtok valami jó helyet, ahol lehet azt a kis réz kupakot venni? Kipróbálnám én is, hátha..
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2013.07.10 szerda, 16:48:31 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.07.10 szerda, 15:55:13
Tudtok valami jó helyet, ahol lehet azt a kis réz kupakot venni? Kipróbálnám én is, hátha..
Nem kell rézkupak. Ez kell:
http://www.argep.hu/trend/ICOS/Ico-szoevegkiemeloe.html
Vegyél mindjárt kettőt-hármat. Úgy tudsz kísérletezni és lesz egy téli meg egy nyári.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2013.07.10 szerda, 17:43:42 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.10 szerda, 16:48:31
Nem kell rézkupak. Ez kell:
http://www.argep.hu/trend/ICOS/Ico-szoevegkiemeloe.html
Vegyél mindjárt kettőt-hármat. Úgy tudsz kísérletezni és lesz egy téli meg egy nyári.
Muha
Tegnap kotortam otthon ilyesmiket, de nem mertem egy műanyag kupakra rábízni a feladatot
De akkor majd most!
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Rozmar127
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2013.07.16 kedd, 14:25:52 »
A hihetetlen autószerelésből nekem maradtak rézkupakok... szívesen odaadom, ha még aktuális a kérdés. Egy remek Tesco parkoló vagy efféle?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2013.07.17 szerda, 18:20:06 »
Idézetet írta: Rozmar127 - 2013.07.16 kedd, 14:25:52
A hihetetlen autószerelésből nekem maradtak rézkupakok... szívesen odaadom, ha még aktuális a kérdés. Egy remek Tesco parkoló vagy efféle?
Kipróbáltam egy masszívabb műanyag darabbal. Hááát.. Ha lehet még rosszabb lett, mint volt. :S Ki is szedtem a francba. Egyelőre jó így, aztán 8-án megy a kis drága full motordiagnosztikára.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newbie
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2013.09.04 szerda, 15:30:33 »
Köszönöm srácok! Ezzel a megoldással egy kisebb vagyont spóroltatok meg nekem!(: Köszönöm még egyszer!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2013.09.04 szerda, 20:58:00 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.07.17 szerda, 18:20:06
Kipróbáltam egy masszívabb műanyag darabbal. Hááát.. Ha lehet még rosszabb lett, mint volt. :S Ki is szedtem a francba. Egyelőre jó így, aztán 8-án megy a kis drága full motordiagnosztikára.
Akkor ott más gond is van.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2013.09.04 szerda, 20:58:20 »
Idézetet írta: newbie - 2013.09.04 szerda, 15:30:33
Köszönöm srácok! Ezzel a megoldással egy kisebb vagyont spóroltatok meg nekem!(: Köszönöm még egyszer!
Hát még magunknak.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 15:10:33 »
Idézetet írta: drof - 2013.09.04 szerda, 20:58:00
Akkor ott más gond is van.
Gyújtókábel probléma volt. Még az eredeti volt benne, aztán szanaszét áttesteltek. Naná, hogy nem volt rendesen szikra
Most viszont a fékek kerülnek sorra. Az is a gyári, és néhány nagyobb fékezés után már 60-70 méter kell egy 100-ról lassításhoz. Jobb első még füstöl is egyet, el is barnul a tárcsa, .. asszem valami nincs rendesen beállítva
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 11:18:37 »
Hétvégén meglepett a vas egy kis apró figyelmességgel. Vízhőfok országúti tempónál (90-110 között, 13 fokos kinti hőmérséklet mellett) nem ment 72 fok fölé. Nagyobb előzéseknél (6500/7000-ig húzatva) és lassú cammogásoknál felment 80 fokig is. Fogyasztás ennek megfelelően magasabb volt.
Az úticélnál szétszedtem a termosztátházat, nyitott állapotban megdöglött termoszt keresve. A termosz 2 éves, 93 fokos Gates. Van a csomiban tartalék, 1 gyári motorcraft és egy utángyártott, 88 fokosak. Gondoltam kicserélem pikk-pakk.
Meglepetés fogadott. A bent lévő termosztát működött, nyitott zárt majdnem rendesen. A rajta lévő gumigyűrű (tömítés) viszont kettévált, két vékonyabb gyűrűt formázva, amikből az egyik beszorult a termosz mozgó részébe és ez nem engedte teljesen becsukódni azt.
Beraktam egy 88 fokosat a helyére új tömítéssel (hát éppen az is volt a csomiban, véletlenül
) aztán kifőztem a tömítészabáló termoszt, hogy ki tudjam belőle szedni a csafatokat.
Érdekes, nem nagyon értem, hogy mitől vált ketté a 2 éves tömítés. Tán a 93 fokos termosz miatti magasabb üzemi hőfok (90 helyett 95 fokon üzemelt a motor a gyári ménes teljes előkergetése végett) nem tett neki jót?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 11:44:55 »
Idézetet írta: drof - 2013.09.16 hétfő, 11:18:37
Hétvégén meglepett a vas egy kis apró figyelmességgel. Vízhőfok országúti tempónál (90-110 között, 13 fokos kinti hőmérséklet mellett) nem ment 72 fok fölé. Nagyobb előzéseknél (6500/7000-ig húzatva) és lassú cammogásoknál felment 80 fokig is. Fogyasztás ennek megfelelően magasabb volt.
Az úticélnál szétszedtem a termosztátházat, nyitott állapotban megdöglött termoszt keresve. A termosz 2 éves, 93 fokos Gates. Van a csomiban tartalék, 1 gyári motorcraft és egy utángyártott, 88 fokosak. Gondoltam kicserélem pikk-pakk.
Meglepetés fogadott. A bent lévő termosztát működött, nyitott zárt majdnem rendesen. A rajta lévő gumigyűrű (tömítés) viszont kettévált, két vékonyabb gyűrűt formázva, amikből az egyik beszorult a termosz mozgó részébe és ez nem engedte teljesen becsukódni azt.
Beraktam egy 88 fokosat a helyére új tömítéssel (hát éppen az is volt a csomiban, véletlenül
) aztán kifőztem a tömítészabáló termoszt, hogy ki tudjam belőle szedni a csafatokat.
Érdekes, nem nagyon értem, hogy mitől vált ketté a 2 éves tömítés. Tán a 93 fokos termosz miatti magasabb üzemi hőfok (90 helyett 95 fokon üzemelt a motor a gyári ménes teljes előkergetése végett) nem tett neki jót?
nem kell évente cserélni pollenszűrővel együtt?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 11:51:39 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.09.16 hétfő, 11:44:55
nem kell évente cserélni pollenszűrővel együtt?
Mi az a pollenszűrő?
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2013.10.25 péntek, 06:33:30 »
Urak!
Egyik cimbimnek van egy st200-a. a 2. és 3. henger nem megy. Erre a problémára keresek megoldást. ami előtte történt:
Hengerfejes lett. Ki lett cserélve minden ami csak kell ilyenkor(termosztát is, vízpumpa is stb.) Mikor kész lett az autó hibátlanul működött.
2 napig.
Aztán jött a probléma a gyertya koxszos lett. Ezután ismét szét lett kapva és gyertyát gyertyakábelek trafók mind újak. És az autóban nem megy a 2. 3. henger... Érdekes. Szikrát kap. Kábelszakadás nincs. Alapjárat ok. Üzemanyagot kap. Csak a 2. 3. henger nem akar "beröfenni".
Nincs már használható ötletünk. Vki segítsen! Köszi!
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:02:33 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.10.25 péntek, 06:33:30
Urak!
Egyik cimbimnek van egy st200-a. a 2. és 3. henger nem megy. Erre a problémára keresek megoldást. ami előtte történt:
Hengerfejes lett. Ki lett cserélve minden ami csak kell ilyenkor(termosztát is, vízpumpa is stb.) Mikor kész lett az autó hibátlanul működött.
2 napig.
Aztán jött a probléma a gyertya koxszos lett. Ezután ismét szét lett kapva és gyertyát gyertyakábelek trafók mind újak. És az autóban nem megy a 2. 3. henger... Érdekes. Szikrát kap. Kábelszakadás nincs. Alapjárat ok. Üzemanyagot kap. Csak a 2. 3. henger nem akar "beröfenni".
Nincs már használható ötletünk. Vki segítsen! Köszi!
Azt néztétek, hogy a trafón nem cseréltétek-e fel a 2 kábelt? A pipák jól biztosan jól rá vannak dugva a gyertyákra?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2013.10.25 péntek, 18:09:15 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.10.25 péntek, 15:02:33
Azt néztétek, hogy a trafón nem cseréltétek-e fel a 2 kábelt? A pipák jól biztosan jól rá vannak dugva a gyertyákra?
Igen megnéztük, hogy jó e. Minden gyertyakábelt le meg fől húztunk hogy nincs e vmelyik rosszul rajta. És nem! A trafób is jól vannak bekötve a kábelek. Ráadásul az is ad rendesen áramot a 2. 3. hengernek... Még a lambdaszondára gyanakodtunk hogy hátha az a baja de ezt elvetettük.
Ötlet még hozzá? Már Mátészalkán a Zentaiéknak is szóltunk, mivel az övék volt előzőleg a kocsi, hogy van e ötletük, de ők is agyalnak még rajta.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Truthful
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 15:51:44 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.10.25 péntek, 06:33:30
Urak!
Egyik cimbimnek van egy st200-a. a 2. és 3. henger nem megy. Erre a problémára keresek megoldást. ami előtte történt:
Hengerfejes lett. Ki lett cserélve minden ami csak kell ilyenkor(termosztát is, vízpumpa is stb.) Mikor kész lett az autó hibátlanul működött.
2 napig.
Aztán jött a probléma a gyertya koxszos lett. Ezután ismét szét lett kapva és gyertyát gyertyakábelek trafók mind újak. És az autóban nem megy a 2. 3. henger... Érdekes. Szikrát kap. Kábelszakadás nincs. Alapjárat ok. Üzemanyagot kap. Csak a 2. 3. henger nem akar "beröfenni".
Nincs már használható ötletünk. Vki segítsen! Köszi!
Szia!
Sűrítési végnyomást mértetek e, hidro tőkék megfelelően működnek e vajon?
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:22:17 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.10.27 vasárnap, 15:51:44
Szia!
Sűrítési végnyomást mértetek e, hidro tőkék megfelelően működnek e vajon?
10 bar a kompresszió mind a 6 hengerben. 2 napig teljesen jó volt az autó! Aztán egyszer csak ezt csinálta indítás után. Hidrotőkék jók!
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2013.10.29 kedd, 11:12:27 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.10.28 hétfő, 20:22:17
10 bar a kompresszió mind a 6 hengerben. 2 napig teljesen jó volt az autó! Aztán egyszer csak ezt csinálta indítás után. Hidrotőkék jók!
Vidd el Novoth Tibihez. Legalább lát megint egy ST200-at
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2013.10.29 kedd, 11:16:48 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.10.29 kedd, 11:12:27
Vidd el Novoth Tibihez. Legalább lát megint egy ST200-at
Hátha másodszorra megtanulja, hogy az IMRC az nem tempomat.
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2013.10.29 kedd, 12:01:59 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.10.29 kedd, 11:12:27
Vidd el Novoth Tibihez. Legalább lát megint egy ST200-at
Őt merre találni? Amúgy most is a szerelőnél van a kocsi de már neki sincs lassan ötlete mi lehet. Most a lamdbaszondával próbálkozunk hátha..
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2013.10.29 kedd, 15:26:21 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.10.29 kedd, 12:01:59
Őt merre találni? Amúgy most is a szerelőnél van a kocsi de már neki sincs lassan ötlete mi lehet. Most a lamdbaszondával próbálkozunk hátha..
http://www.novothauto.hu/
Hívd fel, kérj időpontot. IMRC-t meg én se tudtam micsoda, pedig én többet nézegettem a motorteremet mint ő
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2013.10.29 kedd, 15:32:07 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.10.29 kedd, 15:26:21
http://www.novothauto.hu/
Hívd fel, kérj időpontot. IMRC-t meg én se tudtam micsoda, pedig én többet nézegettem a motorteremet mint ő
Hát most erre mit mondjak? Vak meg a világtalan esete?
Biztos jó szerelő. Inkább csak alapvető szocializációs kérdés az, hogy ha nem tudok valamit, akkor azt válaszolom, hogy
nem tudom
és nem azt, hogy
biztosan valami lehet
, ami nem is.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2013.10.30 szerda, 17:37:48 »
Idézetet írta: drof - 2013.10.29 kedd, 15:32:07
Hát most erre mit mondjak? Vak meg a világtalan esete?
Biztos jó szerelő. Inkább csak alapvető szocializációs kérdés az, hogy ha nem tudok valamit, akkor azt válaszolom, hogy
nem tudom
és nem azt, hogy
biztosan valami lehet
, ami nem is.
Ők is csak tippelgettek, a bowden miatt meg logikus is lett volna a tempomat, aztán gyorsan el is vetettük, mert valahogy nagyon nem illett a képbe, főleg h nincs is a kocsiban
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2013.10.30 szerda, 18:41:13 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.10.30 szerda, 17:37:48
Ők is csak tippelgettek, a bowden miatt meg logikus is lett volna a tempomat, aztán gyorsan el is vetettük, mert valahogy nagyon nem illett a képbe,
főleg h nincs is a kocsiban
Úgy mondjuk tényleg furcsa lett volna.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 12:10:29 »
Idézetet írta: drof - 2013.10.30 szerda, 18:41:13
Úgy mondjuk tényleg furcsa lett volna.
Pedig hogy örültem volna neki ha kiderül hogy mégis van..
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newbie
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 11:50:34 »
Sziasztok! Nem tudja valaki mennyire bonyolult kiszedni és kicserélni a kormány szervó tartályt ST200.-ban? Előre is köszönöm!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 11:52:04 »
Idézetet írta: newbie - 2013.12.16 hétfő, 11:50:34
Sziasztok! Nem tudja valaki mennyire bonyolult kiszedni és kicserélni a kormány szervó tartályt ST200.-ban? Előre is köszönöm!
Abszolóte nem bonyolult. Kifejezetten egyszerű.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 14:34:10 »
Idézetet írta: drof - 2013.12.16 hétfő, 11:52:04
Abszolóte nem bonyolult. Kifejezetten egyszerű.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 15:03:07 »
BÚÉK pajtik!
Kérdés: ST200-hoz milyen hosszú kormányösszekötő kell? (Jobb oldali axiál csukló lóg, az meg ezzel együtt van csak) 345-355 mm közti méreteket írnak a webshopok. Legyen a nagyobb, aztán úgyis be lehet eléggé tekerni a kormányműbe?
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newbie
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 21:03:08 »
Idézetet írta: drof - 2013.12.16 hétfő, 11:52:04
Abszolóte nem bonyolult. Kifejezetten egyszerű.
Segitenel hogy kezjek hozza mit kell csinalni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 21:04:04 »
Idézetet írta: newbie - 2014.01.20 hétfő, 21:03:08
Segitenel hogy kezjek hozza mit kell csinalni?
Majd GSR segít!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 23:47:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.20 hétfő, 21:04:04
Majd GSR segít!
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ