Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 06:55:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST200, ST24  (Megtekintve 343649 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Tomi46
Vendég
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 19:59:47 »

Igen ez...Miért???
Tudsz esetleg valamit az autóról??
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 20:25:56 »

Tudsz esetleg valamit az autóról??

Jah nem, csak kíváncsi voltam!  futóművet nezesd majd át, lengokar+gátlók elég húzós árban vannak
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Tomi46
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:09:07 »

Jah nem, csak kíváncsi voltam!  futóművet nezesd majd át, lengokar+gátlók elég húzós árban vannak
Tudom,de azért köszi,kicseréli mielőtt elhozom mert megvan neki így egyeztünk meg...Tavaly volt kuplungozva....
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2016.02.17 szerda, 15:49:49 »

Egy igényes videó, benne a V6 kellemes morajlásával finom

https://www.youtube.com/watch?v=achAkG8NiZs
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 15:04:07 »

Raktak ma fel a hahura egy kék kombit,svájci szervízkönyves de mintha azt tavaly is hirdették volna...690 ezerért jól hangzik...

Az én raktam fel, de már el is bontottam. Biztos hogy tavaly nem az volt hirdetve.
Szóval ha kell valakinek alkatrész belőle...
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
DolgoZo
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2016.03.02 szerda, 13:02:41 »

Sziasztok!
Eddig csendes olvasó voltam csak, de lassacskán elkezdi a kisautóm az utazást a javulás/ szépülés útján  vigyor3
Már nagyjából körvonalazódni látszik minden, viszont akadt egy problémám... Nem tudtok véletlenül ajánlani valakit, aki hajlandó belevágni a leömlőcserébe? Eddig bárkit kérdeztem, elfehéredett és beletört csavarokat emlegetett, aztán gépműhelyt meg 1-2-3 napos melót (persze nem alaptalanul  nyes), de gyanítom ST-s körökben lehet olyan szaki, aki ezt már rutinból csinálja... Ebayes rozsdamentes szett menne a helyére...  hehe
Előre is köszönöm a segítséget!
 worship worship worship
Naplózva
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 09:51:54 »

Sziasztok!

Nagyon kíváncsi lennék, hogy mit takar a DURATEC felirat az ST200 motorján?
Köszi a válszokat
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #707 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 10:19:44 »

Sziasztok!

Nagyon kíváncsi lennék, hogy mit takar a DURATEC felirat az ST200 motorján?
Köszi a válszokat

A motort takarja, illetve az azt burkoló műanyagot, ha lefeszegeted, akkor alatta csak a műanyag van...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 11:53:03 »

A motort takarja, illetve az azt burkoló műanyagot, ha lefeszegeted, akkor alatta csak a műanyag van...  vigyor3

Nagyon Köszönöm! Jót röhögtem Cheesy Cheesy Cheesy
De komolyan érdekelne, mi is az a DURATEC. Mit tud, mit tesz hozzá az ST-m motorjához? (a műanyagon kívül)
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 11:59:54 »

Nagyon Köszönöm! Jót röhögtem Cheesy Cheesy Cheesy
De komolyan érdekelne, mi is az a DURATEC. Mit tud, mit tesz hozzá az ST-m motorjához? (a műanyagon kívül)

Nagyjából semmi jelentősége nincs, egész egyszerűen ezt a motorcsaládot így nevezte el a Ford, az első ilyen nevű az 1-es Mondeo V6-os blokkja volt, aztán sok egyéb motorváltozat is megkapta, ami szintén ebbe a családba tartozik. A név eredete elég homályos, de gyanítom az elején a "dura" az a durability-ből jön (tartósság).
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 12:36:54 »

Nagyjából semmi jelentősége nincs, egész egyszerűen ezt a motorcsaládot így nevezte el a Ford, az első ilyen nevű az 1-es Mondeo V6-os blokkja volt, aztán sok egyéb motorváltozat is megkapta, ami szintén ebbe a családba tartozik. A név eredete elég homályos, de gyanítom az elején a "dura" az a durability-ből jön (tartósság).

Tehát semmi nem igaz abból, amit egy magát hozzáértőnek gondoló cimborám mondott a két injektorsorról, ami a fordulatszám emelkedésével válik aktívvá...
Konkrétan az volt a lényege, hogy alapból 1 injektor dolgozik, majd 3500 fordulaton a másik is 50%-on, majd 5500 körül az is 100%. Még hihető is volt, mert az említett fordulatszám-tartományokban érezhető egy plusz megugrás. De ezek szerint ez nem a Duratec technológia eredménye.
Köszönöm válaszodat. Mehetek az orra alá dörgölni, hogy hülyeséget mondott!!! Cheesy
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 14:56:10 »

Tehát semmi nem igaz abból, amit egy magát hozzáértőnek gondoló cimborám mondott a két injektorsorról, ami a fordulatszám emelkedésével válik aktívvá...
Konkrétan az volt a lényege, hogy alapból 1 injektor dolgozik, majd 3500 fordulaton a másik is 50%-on, majd 5500 körül az is 100%. Még hihető is volt, mert az említett fordulatszám-tartományokban érezhető egy plusz megugrás. De ezek szerint ez nem a Duratec technológia eredménye.
Köszönöm válaszodat. Mehetek az orra alá dörgölni, hogy hülyeséget mondott!!! Cheesy


A motor első oldalán a burkolat alatt van egy kis kocka, az varázsol valamit, de nincs V6-om, pontosan nem tudom mit. Annyit tudok, hogy magas fordulaton aktiválódik a varázsdoboz.  vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 15:06:03 »

Tehát semmi nem igaz abból, amit egy magát hozzáértőnek gondoló cimborám mondott a két injektorsorról, ami a fordulatszám emelkedésével válik aktívvá...
Konkrétan az volt a lényege, hogy alapból 1 injektor dolgozik, majd 3500 fordulaton a másik is 50%-on, majd 5500 körül az is 100%. Még hihető is volt, mert az említett fordulatszám-tartományokban érezhető egy plusz megugrás. De ezek szerint ez nem a Duratec technológia eredménye.
Köszönöm válaszodat. Mehetek az orra alá dörgölni, hogy hülyeséget mondott!!! Cheesy


Félig-meddig Smiley A V6-os motoron van egy második szívósor, a motorblokk elején a burkolat alatt az IMRC modul nyitja 3000-es fordulatnál, így magasabb fordulaton több levegőhöz jut a motor. Angol nyelvű leírás pl. itt olvasható róla. Nem ST fícsör, a sima V6-os motorokon is rajta van. Ami lényeges különbség van a sima és az ST közt: módosított szívóoldali vezérlés, nagyobb átmérőjű szívócső, módosított és keményebb futómű - már ami a technikai oldalt illeti.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 19:35:10 »

Félig-meddig Smiley A V6-os motoron van egy második szívósor, a motorblokk elején a burkolat alatt az IMRC modul nyitja 3000-es fordulatnál, így magasabb fordulaton több levegőhöz jut a motor. Angol nyelvű leírás pl. itt olvasható róla. Nem ST fícsör, a sima V6-os motorokon is rajta van. Ami lényeges különbség van a sima és az ST közt: módosított szívóoldali vezérlés, nagyobb átmérőjű szívócső, módosított és keményebb futómű - már ami a technikai oldalt illeti.

Köszönöm a szakértő választ!  worship
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 15:23:29 »

Egy hete most már teljes joggal van az autó hátulján az st200 logó.Másfél év alvó állapot után végre bekerült az autóba....imádom....ég és föld a kettő....ennek az autónak innen már nincs tovább,a mondeoim közül a második amivel sikerült elérni azt,hogy ennyi és ne tovább.Ami kell nekem az benne volt gyárilag (szerencsére....) ez már csak a hab a tortán.A következő lépés is csak pénz kérdése...
Ebből:

[

Ez lett:


« Utoljára szerkesztve: 2016.10.20 csütörtök, 15:29:27 írta puffin__lekvar » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2017.02.21 kedd, 12:24:55 »

ST-s Urak!
Mind1ik ST-nek kék színű a műszeregysége vagy legalább a megvilágítása vagy csak én láttam olyan fotókat?
Mk2-esem belsejét kékítem, a műszeregység is vacakol, így 2 legyet ütnék 1 csapásra.
Köszönöm.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2017.02.21 kedd, 12:55:29 »

ST-s Urak!
Mind1ik ST-nek kék színű a műszeregysége vagy legalább a megvilágítása vagy csak én láttam olyan fotókat?
Mk2-esem belsejét kékítem, a műszeregység is vacakol, így 2 legyet ütnék 1 csapásra.
Köszönöm.

A világítással nem játszottak, csak a számlapok háttere kék, ill. a fordulatszámmérőén ott az ST logo is.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2017.02.21 kedd, 13:05:34 »

A világítással nem játszottak, csak a számlapok háttere kék, ill. a fordulatszámmérőén ott az ST logo is.

Oké.
Milyen színű a világítás?
Nekem ugye fehér, de a zöld plexi miatt, zöldnek látszik.

Az ST-é a kék miatt kéknek látszik?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2017.02.21 kedd, 13:43:52 »

Oké.
Milyen színű a világítás?
Nekem ugye fehér, de a zöld plexi miatt, zöldnek látszik.

Az ST-é a kék miatt kéknek látszik?

Aham, ugyanazok a fehér izzók vannak benne. Aztán persze lehet szórakozni a háttérvilágítás ledesítésével is, arra vannak olyan tippek, hogy össze kell rakni egy apróbb áramkört, amivel lehet azt is dimmelni, meg a mutatók élét befesteni, stb.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2017.02.22 szerda, 08:07:40 »

Aham, ugyanazok a fehér izzók vannak benne. Aztán persze lehet szórakozni a háttérvilágítás ledesítésével is, arra vannak olyan tippek, hogy össze kell rakni egy apróbb áramkört, amivel lehet azt is dimmelni, meg a mutatók élét befesteni, stb.

Az tiszta, azzal nem is lenne gond, de a jelenleginél a kék led színét hamisítja a zöld plexi  szomoru1
Ha az ST-nél nincs semmi egyéb szín csak a fehér izzó, már jó.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2018.02.24 szombat, 09:48:45 »

Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani, hogy ST200-on milyen márkájú felni van gyárilag?
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 12:30:53 »

Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani, hogy ST200-on milyen márkájú felni van gyárilag?

Hát hogy melyik felnigyártóval csináltatták, az passz, de hivatalosan Ford márkájú a felni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #722 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 12:57:01 »

Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani, hogy ST200-on milyen márkájú felni van gyárilag?
Ronal? de csak tipp
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 19:50:16 »

Találtam, de ez sincs jobb állapotban, mint az enyémek. Ennyiért talán javítható is lenne....
https://www.ebay.co.uk/itm/MONDEO-MK2-ST200-17-SET-OF-4-ALLOY-WHEELS-TYRES-215-45-17/152446341847?fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item237e8292d7:g:u8YAAOSwx6pYresq
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.01 csütörtök, 20:13:31 írta ujhagyma » Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 21:41:48 »


Ennyiből biztos. Görgőzéssel, perem újraépítéssel, újrafestéssel (előzőt rendesen eltávolítva) elvileg 10-15ezerből kijön felninként a felújítás. És akkor biztos, hogy teljesen újszerű lesz mind Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2018.03.02 péntek, 20:10:54 »

Ennyiből biztos. Görgőzéssel, perem újraépítéssel, újrafestéssel (előzőt rendesen eltávolítva) elvileg 10-15ezerből kijön felninként a felújítás. És akkor biztos, hogy teljesen újszerű lesz mind Smiley

Igen, így lesz...
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
puffin__lekvar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 00:51:25 »

Ha már ilyen régóta nem írt senki,megteszem én.Egzakt módon mérve fogyasztási rekordot döntött az én többször is feltámasztott,összetákolt,isten tudja hány autóból összefércelt romom.Egy tank benzinnel 700 km-t sikerült letudnom,ebben város (sok) pálya,főút,klíma,nyaralás meg minden,ami vegyes fogyasztásba számít.Kb. 8.5-re jött ki az st motoros öszvér "csoda" (csoda,mert sok ismerősöm szerint az is csoda,hogy működik,azok után amin átment az együtt töltött évek alatt...) átlaga.A 170 lovas  motorral 630 km volt a csúcs.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 11:17:38 »

Ha már ilyen régóta nem írt senki,megteszem én.Egzakt módon mérve fogyasztási rekordot döntött az én többször is feltámasztott,összetákolt,isten tudja hány autóból összefércelt romom.Egy tank benzinnel 700 km-t sikerült letudnom,ebben város (sok) pálya,főút,klíma,nyaralás meg minden,ami vegyes fogyasztásba számít.Kb. 8.5-re jött ki az st motoros öszvér "csoda" (csoda,mert sok ismerősöm szerint az is csoda,hogy működik,azok után amin átment az együtt töltött évek alatt...) átlaga.A 170 lovas  motorral 630 km volt a csúcs.


Most jöttem vissza egy hónapnyi németországozásból. Rendes autópályatempóval, hegyre le-föl, 3800 km, csomagtartó kellően telepakolva, 2 személlyel; 8-8.5-es átlag Cheesy 110 alatti tempóval 7.5 alá be lehet vele menni. ÉS mindezt úgy, hogy totál alkalmatlan a TPS szenzor. Nincs valakinél egy használható példány eladó?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 19:57:21 »

Most jöttem vissza egy hónapnyi németországozásból. Rendes autópályatempóval, hegyre le-föl, 3800 km, csomagtartó kellően telepakolva, 2 személlyel; 8-8.5-es átlag Cheesy 110 alatti tempóval 7.5 alá be lehet vele menni. ÉS mindezt úgy, hogy totál alkalmatlan a TPS szenzor. Nincs valakinél egy használható példány eladó?

Igen, az emberek előítéletesek a 2,5 V6 hallatán. Hányszor hallottam a kérdést, hogy benzinkutat is vettél hozzá?
És amikor meglátják a a kijelzőn az átlag fogyasztást, hitetlenkedve, fejüket rázva azt hajtogatják, hogy csal a fogyasztásmérő....
Hát nem csal, tényleg annyi, amit mutat.
A legrosszabb havi átlagom tavaly télen volt, mikor csak melóba járásra használtam a járgányt. Reggel -10 - 15 fokban melegítés, 6 km melóba, délután haza. így hó végén 13,1 volt az átlag.
Viszont voltam nyaralni családdal, csomagokkal megpakolva 420 km 7,7-tel.
Ennyit az előítéletekről...
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 20:04:41 »

Igen, az emberek előítéletesek a 2,5 V6 hallatán. Hányszor hallottam a kérdést, hogy benzinkutat is vettél hozzá?
És amikor meglátják a a kijelzőn az átlag fogyasztást, hitetlenkedve, fejüket rázva azt hajtogatják, hogy csal a fogyasztásmérő....
Hát nem csal, tényleg annyi, amit mutat.
A legrosszabb havi átlagom tavaly télen volt, mikor csak melóba járásra használtam a járgányt. Reggel -10 - 15 fokban melegítés, 6 km melóba, délután haza. így hó végén 13,1 volt az átlag.
Viszont voltam nyaralni családdal, csomagokkal megpakolva 420 km 7,7-tel.
Ennyit az előítéletekről...

Naja, télen Bp-n, hidegben, 10 km-es utakon nekem is volt 15 körüli fogyasztás már vele. De egy hosszú táv az csak jót tesz neki, konkrétan oda (meg ha van szíve az embernek kitaposni a belét, akkor akár pályanapra Cheesy) való ez a gép. Egy sima 1.6-os is benyelne ennyit, ha megpróbálnánk hasonló dinamikát kihozni belőle. Sőt Cheesy És még nem is menne így. Meg az a V6-os hang, ah! Amúgy addig jó, amíg a fogyasztás miatt sajnálnak le miatta. Ha tudnák, hogy micsoda embertelen sz*pás javíttatni, meg alkatrészeket találni hozzá.. Fél éve nem tudom rendesen pótolni a TPS szenzort, azóta szórakozik a fordulatszám, sokszor nincs motorfék, stb.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 20:35:16 »

Naja, télen Bp-n, hidegben, 10 km-es utakon nekem is volt 15 körüli fogyasztás már vele. De egy hosszú táv az csak jót tesz neki, konkrétan oda (meg ha van szíve az embernek kitaposni a belét, akkor akár pályanapra Cheesy) való ez a gép. Egy sima 1.6-os is benyelne ennyit, ha megpróbálnánk hasonló dinamikát kihozni belőle. Sőt Cheesy És még nem is menne így. Meg az a V6-os hang, ah! Amúgy addig jó, amíg a fogyasztás miatt sajnálnak le miatta. Ha tudnák, hogy micsoda embertelen sz*pás javíttatni, meg alkatrészeket találni hozzá.. Fél éve nem tudom rendesen pótolni a TPS szenzort, azóta szórakozik a fordulatszám, sokszor nincs motorfék, stb.

Azaz. A V6 hangja ah Cheesy
Nekem is volt bajom a TPS-szel, de hála istennek szétszedés és  egy kis WD40 után, meggyógyult. Azóta - lekopogom - semmi baja.
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 21:44:25 »

Azaz. A V6 hangja ah Cheesy
Nekem is volt bajom a TPS-szel, de hála istennek szétszedés és  egy kis WD40 után, meggyógyult. Azóta - lekopogom - semmi baja.

Hát nekem sikerült a csúszka szénpályáit szétgyilkolnom :/ Most egy sima V6-oshoz való van benne, fordított irányú működéssel, felcserélt kábelekkel a csatiban, az eredeti rugóval, és egy kis ofszettel, hogy ami kis szakadás van a sima V6-oshoz való szénpályájának a végén, azt ne érje el most alapállásban. De így se stimmelnek az értékek, úgyhogy 2ezres fordulat környékén tér csak magához a dolog - mondjuk onnan meg gyanús, hogy kevesebb naftát küld a hengerekbe a rendszer.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
csabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2018.10.01 hétfő, 03:20:41 »

Sziasztok!

Érdekelne valakit egy 99-es, forgalomból végleg kivont, fekete st200?
Első-hátsó spoiler megvan, karosszéria egyben, de a lényeg, hogy a motorjában 65 ezer km van.
2001 óta áll, a belseje romos és hiányos, a Recaro megvan, de szakadt.
Tetőablakos, 3 gyári felnije van meg.
Naplózva
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2018.10.01 hétfő, 16:52:22 »

Sziasztok!

Érdekelne valakit egy 99-es, forgalomból végleg kivont, fekete st200?
Első-hátsó spoiler megvan, karosszéria egyben, de a lényeg, hogy a motorjában 65 ezer km van.
2001 óta áll, a belseje romos és hiányos, a Recaro megvan, de szakadt.
Tetőablakos, 3 gyári felnije van meg.

Saját vagy ismerősé?
Mennyi lenne az ára?
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
csabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2018.10.01 hétfő, 23:13:00 »

Saját, egy haveromé volt, aki újonnan vette itthon, de két év után  megtörte végig az oldalát.
Szétszedte, és megjavította a karosszériát, szóval az ép, de aztán nem rakta össze, és ott állt neki azóta.
Amikor én vettem egy ilyet, elhoztam donorautónak, de végül eddig nem kellett semmi belőle.
200 ezerért odaadnám. (néztem, h csak első és hátsó lökhárítót hirdettek 90-ért)
Az ajtók, karosszéria, lámpák, stb ép, szélvédő nincs, és belül tré.
A motor, meg amúgy az összes cucc elvileg két éves, mert azóta áll.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2018.10.02 kedd, 07:09:48 »

Saját, egy haveromé volt, aki újonnan vette itthon, de két év után  megtörte végig az oldalát.
Szétszedte, és megjavította a karosszériát, szóval az ép, de aztán nem rakta össze, és ott állt neki azóta.
Amikor én vettem egy ilyet, elhoztam donorautónak, de végül eddig nem kellett semmi belőle.
200 ezerért odaadnám. (néztem, h csak első és hátsó lökhárítót hirdettek 90-ért)
Az ajtók, karosszéria, lámpák, stb ép, szélvédő nincs, és belül tré.
A motor, meg amúgy az összes cucc elvileg két éves, mert azóta áll.

Nem hangzik rosszul. Helyileg merrefelé lenne? Valakivel közösben lehet beszállnék a megvételébe, lenne nekem is mit kibontani belőle.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
csabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2018.10.02 kedd, 12:16:57 »

Csepelen van most, egy haver udvarán áll.
Naplózva
csabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2018.10.25 csütörtök, 04:17:54 »

Hello!
Akkor, senki többet?
Van egy 160 ezres ajánlatom, ha ennél többért viszi valaki, vasárnapig még megvan.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2018.10.25 csütörtök, 14:47:49 »

Hello!
Akkor, senki többet?
Van egy 160 ezres ajánlatom, ha ennél többért viszi valaki, vasárnapig még megvan.

Igény lenne rá, de külföldön vagyok rengeteget, és csak 9-én tántorgok haza :/
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2018.12.04 kedd, 22:27:16 »

Na egy érdekes kérdés: a kerék környékén mennyire ugyanaz az ST futóműve, mint a normál változatoké? Hihetek annak, hogy a kerékcsapágy egyezik a többivel, és nem kell valami spéci darabot rendelni, ha ***? Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2018.12.05 szerda, 07:25:34 »

Na egy érdekes kérdés: a kerék környékén mennyire ugyanaz az ST futóműve, mint a normál változatoké? Hihetek annak, hogy a kerékcsapágy egyezik a többivel, és nem kell valami spéci darabot rendelni, ha ***? Cheesy
Szia. Én úgy tudom, hogy csak a bölcső és a lengőkar más, a többi megegyezik.
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 20:19:34 »

Szia. Én úgy tudom, hogy csak a bölcső és a lengőkar más, a többi megegyezik.

ami még más :

ST első és hátsó stabrúd+ szilentek ( 19mm)  . ST rugó , ST gátló
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.28 kedd, 15:23:28 írta eSTé™ » Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 20:25:19 »

az első stab szilent , rúgó, gátló  ami még másabb ezekenkívül

Köszi mindenkinek az infókat, ezeket azért jó tudni Smiley Lengéscsillapítókat már nagyon el is kéne vinnem felújíttatni, bár még azt mondja rá a mérés, hogy 70% körüli állapotban vannak (baromság, még a gyári darab, menet közben hallhatóan majd kiesik a helyéről, annyira szét van már az egész). De hogy akkor meg se próbálok alkatrészt vadászni, az autodatában ezt is elcseszték, a sima verziókhoz valókat hozza az ST-re keresve is.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 10:09:16 »

Köszi mindenkinek az infókat, ezeket azért jó tudni Smiley Lengéscsillapítókat már nagyon el is kéne vinnem felújíttatni, bár még azt mondja rá a mérés, hogy 70% körüli állapotban vannak (baromság, még a gyári darab, menet közben hallhatóan majd kiesik a helyéről, annyira szét van már az egész). De hogy akkor meg se próbálok alkatrészt vadászni, az autodatában ezt is elcseszték, a sima verziókhoz valókat hozza az ST-re keresve is.

már nem kapható hozzá ST gyári gátló európában Cheesy úgyhogy marad a felújítás , Kárászyék megcsinálják 15e/db ért
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2019.04.02 kedd, 12:50:01 »

https://www.facebook.com/StiptPolishPoint/posts/2148055425262388

nah ezt hívják úgy ,hogy minőségi munka  worship
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.02 kedd, 12:55:33 írta eSTé™ » Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 19:42:44 »

https://www.facebook.com/StiptPolishPoint/posts/2148055425262388

nah ezt hívják úgy ,hogy minőségi munka  worship

:O Na egy ilyenre az enyémet is benevezném!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2019.04.05 péntek, 08:28:56 »

https://www.facebook.com/StiptPolishPoint/posts/2148055425262388

nah ezt hívják úgy ,hogy minőségi munka  worship

A maga módján egy szép restaurálás.
Ha ezt a "belsővel" is megcsinálták, akkor patika gép lett.
Hol lehet ilyenre benevezni?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2019.04.05 péntek, 18:37:30 »

A maga módján egy szép restaurálás.
Ha ezt a "belsővel" is megcsinálták, akkor patika gép lett.
Hol lehet ilyenre benevezni?

hogy érted hogy a maga módján ? holland cég ,de gondolom egy vagyon
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2019.04.05 péntek, 18:38:23 »

:O Na egy ilyenre az enyémet is benevezném!

ÉN IS, ÉN IS!!!
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2019.04.05 péntek, 20:43:21 »

ÉN IS, ÉN IS!!!


én jövőhéten adom le az enyémet egy teljes  külső megújulásra , nagyon várom már , szinte az összes elemet újrafényeztetem Cheesy  , kopott ford és v6 jelek cseréje, új antenna ,stb.
közben már megérkezett a Powerflex első és hátsó stabilizátor szilent is, úgyhogy majd ha kész a külső akkor azok is mennek be alá  eplus2
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.