Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 06:22:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 19   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST220  (Megtekintve 449115 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 08:39:40 »

Visszatérve, hogy mire kell figyelni vásárláskor.
Írtátok, hogy a kuplung cseréje 100-140e km-nél ajánlott.
6 sebességeset érdemes venni.
Csak is a gyári felnikkel felszerelve.

Mi a helyzet a rozsdával?

ui: egy kis infó az st220-asról:
http://media.ford.com/press_kits_detail.cfm?presskit_id=747&item_id=2695&press_section_id=2870
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 16:28:05 »

Nem rossz, de nem szeretnék kűlső javításokat végezni a kocsin.
Amiket én találtam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-7030843
2007-es évjárat 140e km, bár sok infót nem közölnek róla, csak annyit, hogy céges.
a másik:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-6479840
2004-es 240e km, 6 gang
Bár szeptemberre már egyik sem lesz meg.

Hali! Úgy érzem egy cipőben járunk..., Én is Escort-ból szeretnék St220-ba ülni. A 2004-es 1 éve biztos fent van, amióta én nézem , bár eddig kivont forgalmisként szerepelt. Én is 6 sebességeset szeretnék , ha egyszer már veszek. Annyit észrevettem netes videók alapján, ( ha jól emlékszem ) hogy az 5 sebességes váltóval szerelt 6500-nál 3.-ba 160 km/h-át megy, a 6 sebességes váltóval szerelt pedig olyan 135-öt. Bár ennek csak vmi drasztkiusabb előzésnél van jelentősége. Amit lehetett már én is elolvastam róla, de még azt is kevésnek érzem.  Wink
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Muttley
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2013.07.17 szerda, 18:53:24 »

Sziasztok!

Az én kék st-m valószínűleg eladó lesz szeptemberben, bár ez csak 5 sebességes, és van benne 422k km, de hibátlan állapotban van. Volt egy ideig használtautón is, de a dolgok úgy alakultak, hogy egy időre autó nélkül maradhattam volna, így inkább levettem.

Most csak azért írok, hogy ha szeretnétek megnézni, vagy csak dumálni róla, akkor bp-en megbeszélhetünk egy talit, aztán hátha valaki beleszeret, és lecsap rá. Smiley Ha már biztos lesz a másik autó, akkor kirakom újra használtautóra is.

üdv

ricsi
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 08:57:28 »

Én szeptemberig közepéig külföldön dolgozom.
Talán feltudnék menni Pestre megnézni az autódat.
Adhatnál tanácsokat. Mennyire rozsdásodnak ezek a Mondeók?
Nekem az Escortom-mal jelenleg ez a legnagyobb probléma
Ilyen középkonzolt lehet utólag beszerelni?
Ha igen akkor mennyire húzós?
Az első amit megveszek majd az ST-hez az a K&N 57i sportlégszűrő lesz az tuti Smiley
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:09:24 »

Én szeptemberig közepéig külföldön dolgozom.
Talán feltudnék menni Pestre megnézni az autódat.
Adhatnál tanácsokat. Mennyire rozsdásodnak ezek a Mondeók?
Nekem az Escortom-mal jelenleg ez a legnagyobb probléma
Ilyen középkonzolt lehet utólag beszerelni?
Ha igen akkor mennyire húzós?
Az első amit megveszek majd az ST-hez az a K&N 57i sportlégszűrő lesz az tuti Smiley


Miért ne lehetne. Ez a Denso navis konzol. Meg kell venni a navis szettet, ami kb 70e bontottan és a hozzá való konzolt, ami pár db ezres.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #305 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 12:32:27 »

Én szeptemberig közepéig külföldön dolgozom.
Talán feltudnék menni Pestre megnézni az autódat.
Adhatnál tanácsokat. Mennyire rozsdásodnak ezek a Mondeók?
Nekem az Escortom-mal jelenleg ez a legnagyobb probléma
Ilyen középkonzolt lehet utólag beszerelni?
Ha igen akkor mennyire húzós?
Az első amit megveszek majd az ST-hez az a K&N 57i sportlégszűrő lesz az tuti Smiley


Sportlégszűrő? Minek?
Hogy érjen valamit, ahhoz "lent" is meg kell nyitni és a motorvezérlőt is hozzáhangolni.
Egyébként meg -főleg ennél a motornál- felesleges, mert árt a motornak! Persze ha rövidtávra gondolkodsz, akkor majd a következő tulaj fog szívni..... azért olaj mindig legyen a csomagtartóban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 13:06:33 »

Sportlégszűrő? Minek?
Hogy érjen valamit, ahhoz "lent" is meg kell nyitni és a motorvezérlőt is hozzáhangolni.
Egyébként meg -főleg ennél a motornál- felesleges, mert árt a motornak! Persze ha rövidtávra gondolkodsz, akkor majd a következő tulaj fog szívni..... azért olaj mindig legyen a csomagtartóban.

Hát, ha drágán akar rontani a menetteljesítményen egy kis szívóhangért cserébe, akkor mindenképpen ajánlott a sport légszűrő. Ez a motor úgyis szereti a 70 fokos levegőt szívni a motortérből.  eplus2

Vajon mikor kerül bele a köztudatba, hogy a sport légszűrő csak akkor eredményez teljesítmény növekedést, ha a kipuff, a befecsi és az ECU is hozzá van igazítva? Ellenkező esetben ugyanis levesz a teljesítményből.

http://www.youtube.com/watch?v=SOsEuScaT78
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #307 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 13:08:46 »


Te, az St mióta turbós?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 13:13:01 »

Te, az St mióta turbós?

Az elmélet és a gyakorlati lényeg ugyan az. A többlet levegőhöz többlet üzemanyag és gyorsabb öblítés is kell. Anélkül csak szegényedik a keverék és csökken a teljesítmény. Függetlenül attól, hogy feltöltött, vagy szívó-e a motor.

Amihez nem értesz, ahhoz ne fűzz kritikai észrevételeket, mert hamar visszaüt. wave eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #309 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 15:11:25 »

Hát, ha drágán akar rontani a menetteljesítményen egy kis szívóhangért cserébe, akkor mindenképpen ajánlott a sport légszűrő. Ez a motor úgyis szereti a 70 fokos levegőt szívni a motortérből.  eplus2

Vajon mikor kerül bele a köztudatba, hogy a sport légszűrő csak akkor eredményez teljesítmény növekedést, ha a kipuff, a befecsi és az ECU is hozzá van igazítva? Ellenkező esetben ugyanis levesz a teljesítményből.

http://www.youtube.com/watch?v=SOsEuScaT78

A nagyobb probléma sz élettartam csökkenés!
Nem szűr eléggé....akárki akármit is mond, hiába a tisztítás, olajozás...stb. Ha kiszárad semmit nem szűr.
A rövid élettartamú sport célokra használt járművekre való, amikkel nem kell több százezer km-et elmenni.
 vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 19:40:43 »

Köszi az oktatást, megfogadom a tanácsokat. worship
Nem lesz sport légszűrő. Hosszú távra gondolkodom.
Pedig az a szívó hang, nagyon komoly amit produkál. wow1
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.18 csütörtök, 19:44:13 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 19:51:16 »

Véleményem szerint az St220 már nem az a kategória amit hülyegyerek módjára kókányolni kéne... falbav Ahogy kijött a gyárból, úgy kell hagyni.
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 23:04:01 »

Hát, ha drágán akar rontani a menetteljesítményen egy kis szívóhangért cserébe, akkor mindenképpen ajánlott a sport légszűrő. Ez a motor úgyis szereti a 70 fokos levegőt szívni a motortérből.  eplus2

Vajon mikor kerül bele a köztudatba, hogy a sport légszűrő csak akkor eredményez teljesítmény növekedést, ha a kipuff, a befecsi és az ECU is hozzá van igazítva? Ellenkező esetben ugyanis levesz a teljesítményből.

http://www.youtube.com/watch?v=SOsEuScaT78
Te meg kevered a sportlégszűrőt a direktszűrővel!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
drof
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2013.07.19 péntek, 07:44:39 »

Te meg kevered a sportlégszűrőt a direktszűrővel!  Wink

Lehetséges, bár a sport légszűrőnek (gyári alakú) tudtommal pont ugyan az a lényege, mint a direktnek. Több levegő, több kosz.

Abban nyilván jobb, hogy nem enged be melegebb levegőt, mert a gyári helyről szív. A többletet viszont biztosítja, amihez ugyan úgy kell a többi módosítás is.

Így igazad van, összevontam a kettőt, de nem alaptalanul. Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2013.07.19 péntek, 09:44:34 »

Lehetséges, bár a sport légszűrőnek (gyári alakú) tudtommal pont ugyan az a lényege, mint a direktnek. Több levegő, több kosz.

Abban nyilván jobb, hogy nem enged be melegebb levegőt, mert a gyári helyről szív. A többletet viszont biztosítja, amihez ugyan úgy kell a többi módosítás is.

Így igazad van, összevontam a kettőt, de nem alaptalanul. Wink
És a sportlégszűrőnél nincsen erőteljes szívó hang,  mint a direktszűrőnél. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
drof
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2013.07.19 péntek, 09:48:01 »

És a sportlégszűrőnél nincsen erőteljes szívó hang,  mint a direktszűrőnél. wave

És milyen igazad van! worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #316 Dátum: 2013.07.19 péntek, 10:05:53 »

És milyen igazad van! worship

"Amihez nem értesz, ahhoz ne fűzz kritikai észrevételeket, mert hamar visszaüt."   wave eplus2

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #317 Dátum: 2013.07.19 péntek, 10:07:20 »

Hol készül verekedés?  Úgy kezdődik, hogy visszaüt?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2013.07.19 péntek, 10:54:46 »

"Amihez nem értesz, ahhoz ne fűzz kritikai észrevételeket, mert hamar visszaüt."   wave eplus2

 eplus2

Attól, hogy én is hülye vagyok, te még nem lettél okos.  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #319 Dátum: 2013.07.19 péntek, 11:13:04 »

Attól, hogy én is hülye vagyok, te még nem lettél okos.  eplus2
Na ez is igaz.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Muttley
Vendég
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2013.07.26 péntek, 15:36:03 »

Sziasztok!

Felraktam használtautóra. Itt a link:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-7098168

Ha épp Budapesten vagyok, akkor szívesen megmutatom.

üdv
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 12:06:01 »

Odaadom érte az 1.8 benzint, meg a bal karom!  nyes

Sziasztok!

Felraktam használtautóra. Itt a link:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-7098168

Ha épp Budapesten vagyok, akkor szívesen megmutatom.

üdv
Naplózva
dani0402
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2013.10.18 péntek, 14:55:00 »

Sziasztok!

"Látótávolságba" került az st220 használtvásárlás terén. Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2002,2003-as st220-ashoz mi az átlagos ár? (tehát már az árból ki lehet e szűrni azokat a darabokat, amelyek átverés szagúak) A kuplung cserét írták, hogy valószínűleg esedékes lesz használtvásárláskor. Ez milyen költséggel jár? A szervízköltségek milyen mértékre rúgnak egy benzines mondeóhoz(nem st) képest?
(közben be akartam linkelni egy hasznaltautos linket, délelőtt még láttam, de már nem Sad )
Köszi az infót előre is!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2013.10.18 péntek, 15:12:20 »

Sziasztok!

"Látótávolságba" került az st220 használtvásárlás terén. Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2002,2003-as st220-ashoz mi az átlagos ár? (tehát már az árból ki lehet e szűrni azokat a darabokat, amelyek átverés szagúak) A kuplung cserét írták, hogy valószínűleg esedékes lesz használtvásárláskor. Ez milyen költséggel jár? A szervízköltségek milyen mértékre rúgnak egy benzines mondeóhoz(nem st) képest?
(közben be akartam linkelni egy hasznaltautos linket, délelőtt még láttam, de már nem Sad )
Köszi az infót előre is!

A kuplung árakat itt  meg tudod nézni. Biztos van ennél olcsóbb is és drágább is. Amúgy egyik sem olcsó. (kb. 200e/szett+munkadíj, ami megint kb 30e.) A szervizköltségeket te is le tudod faragni az olyan dolgokkal,amiket te is meg tudsz csinálni.
Naplózva
dani0402
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2013.10.18 péntek, 16:15:07 »

A kuplung árakat itt  meg tudod nézni. Biztos van ennél olcsóbb is és drágább is. Amúgy egyik sem olcsó. (kb. 200e/szett+munkadíj, ami megint kb 30e.) A szervizköltségeket te is le tudod faragni az olyan dolgokkal,amiket te is meg tudsz csinálni.

És az az információ helyes, miszerint az autó szervízköltségei nem haladják meg egy átlagos autó szervízköltségeit? (tehát nem a bmw/vw kategória) vagy ez helytelen?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2013.10.18 péntek, 19:47:40 »

És az az információ helyes, miszerint az autó szervízköltségei nem haladják meg egy átlagos autó szervízköltségeit? (tehát nem a bmw/vw kategória) vagy ez helytelen?

Ezt nem tudnám megmondani, de szerintem némi eltérés azért mutatkozik felfelé, mivel egy 3 literes 200+ LE-s autóról beszélünk. Ha megveszed, akkor vigyázz rá, mert a lökhárítók+a spoilerek körbe az általunk ismert helyről is aranyárban vannak. (200+ e ft) Nem akarlak lebeszélni róla, de mielőtt megveszed, vigyél magaddal valakit, aki már látott mondeot szétszedve vagy vidd el egy szervizbe átnézetni (ne a kereskedő által ajánlottba). Ha mégcsak kipróbálni se engedi, akkor hagyd ott. Ez csak az én véleményem.
Naplózva
dani0402
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2013.10.18 péntek, 21:48:47 »

Ezt nem tudnám megmondani, de szerintem némi eltérés azért mutatkozik felfelé, mivel egy 3 literes 200+ LE-s autóról beszélünk. Ha megveszed, akkor vigyázz rá, mert a lökhárítók+a spoilerek körbe az általunk ismert helyről is aranyárban vannak. (200+ e ft) Nem akarlak lebeszélni róla, de mielőtt megveszed, vigyél magaddal valakit, aki már látott mondeot szétszedve vagy vidd el egy szervizbe átnézetni (ne a kereskedő által ajánlottba). Ha mégcsak kipróbálni se engedi, akkor hagyd ott. Ez csak az én véleményem.

Igen, szedem az infókat használt vásárláshoz. Igazából a kérdésem az amiatt volt mert nagyon tetszik az autó, de riasztó az átlagfogyasztása. A másik kiszemelt hasonló évjáratból 318i, 320i bmw. Ott ugye kisebb az átlagfogyasztás de magasabb a szervízköltség. Ezért gondoltam, hogy (bár külföldi írások alapján) a mondeo (st220-é is) szervízköltsége alacsonyabb, a fogyasztás több, de így kb egálba ki lehet jönni.
És mi az az ár, amire azt mondjátok, hogy érdemes foglalkozni egy használt st220-al? (amiket én láttam ilyen évjáratban 160-180k km-el 1.3M körül voltak)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2013.10.18 péntek, 21:55:40 »

Igen, szedem az infókat használt vásárláshoz. Igazából a kérdésem az amiatt volt mert nagyon tetszik az autó, de riasztó az átlagfogyasztása. A másik kiszemelt hasonló évjáratból 318i, 320i bmw. Ott ugye kisebb az átlagfogyasztás de magasabb a szervízköltség. Ezért gondoltam, hogy (bár külföldi írások alapján) a mondeo (st220-é is) szervízköltsége alacsonyabb, a fogyasztás több, de így kb egálba ki lehet jönni.
És mi az az ár, amire azt mondjátok, hogy érdemes foglalkozni egy használt st220-al? (amiket én láttam ilyen évjáratban 160-180k km-el 1.3M körül voltak)
Szerintem ha riaszt az átlagfogyasztás, akkor ne vegyél ilyet.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:01:38 »

Igen, szedem az infókat használt vásárláshoz. Igazából a kérdésem az amiatt volt mert nagyon tetszik az autó, de riasztó az átlagfogyasztása. A másik kiszemelt hasonló évjáratból 318i, 320i bmw. Ott ugye kisebb az átlagfogyasztás de magasabb a szervízköltség. Ezért gondoltam, hogy (bár külföldi írások alapján) a mondeo (st220-é is) szervízköltsége alacsonyabb, a fogyasztás több, de így kb egálba ki lehet jönni.
És mi az az ár, amire azt mondjátok, hogy érdemes foglalkozni egy használt st220-al? (amiket én láttam ilyen évjáratban 160-180k km-el 1.3M körül voltak)


Vegyél kezdetnek 2.5 V6-ost.Biztos jobb állapotúakat kapsz(faceliftest is talán) mint a ritka ST220ból.A maradék pénzből kijöhet  egy kis tunning meg spoiler és kész egy autó amihez bontottan is kapni alkatrészt.Jah és 2.5 V6ról több infót kaphatsz itt. eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
dani0402
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2013.10.18 péntek, 22:41:48 »

Szerintem ha riaszt az átlagfogyasztás, akkor ne vegyél ilyet.

Bocsi, félreérthetően írtam. Nem riaszt most már. A bözsi és az st220 volt a vágyam. Aztán a fogyasztás miatt anno a bözsire szavaztam volna. De végiggondolva h mire használnám és menynit az autót, az amit a fogyasztáson nyernék bmw-vel az elmenne a szervízdíjain. (legalább is ahogy olvasgattam)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2013.10.19 szombat, 15:09:49 »

Bocsi, félreérthetően írtam. Nem riaszt most már. A bözsi és az st220 volt a vágyam. Aztán a fogyasztás miatt anno a bözsire szavaztam volna. De végiggondolva h mire használnám és menynit az autót, az amit a fogyasztáson nyernék bmw-vel az elmenne a szervízdíjain. (legalább is ahogy olvasgattam)
az a lényeg h mind1 melyiket veszed meg, ne kapkodd el a vásárlást, és nézesd át! lehet bele önteni a pénzt ha beleszaladsz 1 leharcoltba. öreg kocsik, km van bőven, és nem az oviba szoktak ilyenekkel járni.     
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2013.10.22 kedd, 18:08:51 »

Bocsi, félreérthetően írtam. Nem riaszt most már. A bözsi és az st220 volt a vágyam. Aztán a fogyasztás miatt anno a bözsire szavaztam volna. De végiggondolva h mire használnám és menynit az autót, az amit a fogyasztáson nyernék bmw-vel az elmenne a szervízdíjain. (legalább is ahogy olvasgattam)

Megmondom neked a tutit. Wink

Vegyél ST TDCI-it. Én februárban vettem. (Németo.-ban)
Kívül st220 belül kicsit finomabb.
2.2 dízel chippelve 200 ló.
Majdnem megy úgy mint a benzines, de lehet h, jobban. 6 sebességes, 5 lütyü a fogyi.  eplus2
Erősített p. csúcsok és lendkerék, kuplung. Többet bír mint a 2.0
Ha érdekel az én autómat megnézheted,kipróbálhatod.
Nem eladó.. taps
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #332 Dátum: 2013.10.22 kedd, 19:07:46 »

Megmondom neked a tutit. Wink

Vegyél ST TDCI-it. Én februárban vettem. (Németo.-ban)
Kívül st220 belül kicsit finomabb.
2.2 dízel chippelve 200 ló.
Majdnem megy úgy mint a benzines, de lehet h, jobban. 6 sebességes, 5 lütyü a fogyi.  eplus2
Erősített p. csúcsok és lendkerék, kuplung. Többet bír mint a 2.0
Ha érdekel az én autómat megnézheted,kipróbálhatod.
Nem eladó.. taps

Milyen az az "erősített p. csúcsok"?   nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2013.10.22 kedd, 19:14:12 »

Megmondom neked a tutit. Wink

Vegyél ST TDCI-it. Én februárban vettem. (Németo.-ban)
Kívül st220 belül kicsit finomabb.
2.2 dízel chippelve 200 ló.
Majdnem megy úgy mint a benzines, de lehet h, jobban. 6 sebességes, 5 lütyü a fogyi.  eplus2
Erősített p. csúcsok és lendkerék, kuplung. Többet bír mint a 2.0
Ha érdekel az én autómat megnézheted,kipróbálhatod.
Nem eladó.. taps
Majd én kipróbálom!  laugh
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2013.10.22 kedd, 19:15:09 »

Milyen az az "erősített p. csúcsok"?   nyes

5literes fogyi,ha a chippelt 200lóerőt kihasználod? Akkor szabadalmaztassuk ezt,mert minden autógyár versenyezni fog ezért  eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2013.10.22 kedd, 19:15:51 »

Milyen az az "erősített p. csúcsok"?   nyes
Szigetelőszalaggal körbe van tekerve.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #336 Dátum: 2013.10.22 kedd, 19:26:13 »

Szigetelőszalaggal körbe van tekerve.  eplus2

Köszönöm.  worship
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2013.10.22 kedd, 20:47:01 »

5literes fogyi,ha a chippelt 200lóerőt kihasználod? Akkor szabadalmaztassuk ezt,mert minden autógyár versenyezni fog ezért  eplus2


Ha 4000-es fordulaton folyamatosan tolod neki akkor nem.
De normális használatnál ennyit mértem.
Ja és nem csak chippelve van, van még egy két átalakítás rajta. Szigetelő szalaggal a p.csúcs  vigyor3
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2013.10.22 kedd, 20:51:20 »

Milyen az az "erősített p. csúcsok"?   nyes

Másabb p.csúcsok vannak benne mint a 2.0 tdci-ben.
Jobb minőségű és 7 furat van a végén nem 5 mint a 2.0-nak.
Csak ezt akartam hangsúlyozni.  action
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #339 Dátum: 2013.10.22 kedd, 21:18:53 »

Másabb p.csúcsok vannak benne mint a 2.0 tdci-ben.
Jobb minőségű és 7 furat van a végén nem 5 mint a 2.0-nak.
Csak ezt akartam hangsúlyozni.  action
ami a 2.2 sima tdci-nél is széria..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #340 Dátum: 2013.10.22 kedd, 21:36:54 »

ami a 2.2 sima tdci-nél is széria..... Wink

Nem akartam én lelőni a "poén"-t....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2013.10.22 kedd, 21:37:41 »


Ha 4000-es fordulaton folyamatosan tolod neki akkor nem.
De normális használatnál ennyit mértem.
Ja és nem csak chippelve van, van még egy két átalakítás rajta. Szigetelő szalaggal a p.csúcs  vigyor3

Mit jelent a normál használat? Smiley Mert nekünk normál használat mellett 5,8-6 alá nem szokott menni... szomoru1

Nem akartam én lelőni a "poén"-t....  vigyor3

Hát ja,én is furán néztem,h ugyanaz a pcs lenne-e benne,mint a 2.0-ban... vigyor3
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2013.10.22 kedd, 21:56:04 »

Mit jelent a normál használat? Smiley Mert nekünk normál használat mellett 5,8-6 alá nem szokott menni... szomoru1

Hát ja,én is furán néztem,h ugyanaz a pcs lenne-e benne,mint a 2.0-ban... vigyor3

Jól van okosok én eljárok 5 literrel ti járjatok továbbra is 6-tal
Haleluja
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
drof
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2013.10.22 kedd, 22:15:59 »

Mit jelent a normál használat? Smiley Mert nekünk normál használat mellett 5,8-6 alá nem szokott menni... szomoru1


Pedig így van ám! Minél erősebb egy motor, annál kevesebb nyállal elvan, mert biztos nem kell annyira vágtatnia a lovaknak, ugyanis a nagyobb létszámú ménes egyes tagjai nem erőltetik túl magukat.

Tényleg így van, nem vicc. A 300 lovas dízelek 3 literrel elvannak. hehe

Nekem is, mióta 205 lovas lett a motor a 170 helyett, azóta 10 l helyett elég neki 9 is normál használat mellett. Ez a tuti. whatever 2funny 
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2013.10.22 kedd, 22:20:53 »

Pedig így van ám! Minél erősebb egy motor, annál kevesebb nyállal elvan, mert biztos nem kell annyira vágtatnia a lovaknak, ugyanis a nagyobb létszámú ménes egyes tagjai nem erőltetik túl magukat.

Tényleg így van, nem vicc. A 300 lovas dízelek 3 literrel elvannak. hehe

Nekem is, mióta 205 lovas lett a motor a 170 helyett, azóta 10 l helyett elég neki 9 is normál használat mellett. Ez a tuti. whatever 2funny 

Akkor ha Angel kapna egy chippelt 3.0 dízelt,akkor dízelkutat nyithatna a termelt go-ból?... eplus2 eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2013.10.22 kedd, 22:24:20 »

Akkor ha Angel kapna egy chippelt 3.0 dízelt,akkor dízelkutat nyithatna a termelt go-ból?... eplus2 eplus2

Pontosan. Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2013.10.23 szerda, 06:43:06 »

Jól van okosok én eljárok 5 literrel ti járjatok továbbra is 6-tal
Haleluja
Csak a szokásos módon kifogatták/összevonták a miket mondtál! Nevess velünk!  vigyor3 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #347 Dátum: 2013.10.23 szerda, 08:10:55 »

Jól van okosok én eljárok 5 literrel ti járjatok továbbra is 6-tal
Haleluja
én nem kérdőjelezem meg az 5littyós fogyidat,sőt!az én buszom is tud 90 nél nagyon jó fogyit(5körül)

az a lényeg,hogy te elégedett legyél az autóddal! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2013.10.23 szerda, 08:38:47 »

Szia!
Milyen átalakítás szükséges,hogy 170 ből 205 ló legyen?könnyen megoldható?


Pedig így van ám! Minél erősebb egy motor, annál kevesebb nyállal elvan, mert biztos nem kell annyira vágtatnia a lovaknak, ugyanis a nagyobb létszámú ménes egyes tagjai nem erőltetik túl magukat.

Tényleg így van, nem vicc. A 300 lovas dízelek 3 literrel elvannak. hehe

Nekem is, mióta 205 lovas lett a motor a 170 helyett, azóta 10 l helyett elég neki 9 is normál használat mellett. Ez a tuti. whatever 2funny 
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2013.10.23 szerda, 09:01:59 »

Szia!
Milyen átalakítás szükséges,hogy 170 ből 205 ló legyen?könnyen megoldható?



Drof mk2jében motorcsere volt,ha jól emlékszem  wave
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 19   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.