Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:29:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
ST220
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
19
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: ST220 (Megtekintve 487603 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 08:39:40 »
Visszatérve, hogy mire kell figyelni vásárláskor.
Írtátok, hogy a kuplung cseréje 100-140e km-nél ajánlott.
6 sebességeset érdemes venni.
Csak is a gyári felnikkel felszerelve.
Mi a helyzet a rozsdával?
ui: egy kis infó az st220-asról:
http://media.ford.com/press_kits_detail.cfm?presskit_id=747&item_id=2695&press_section_id=2870
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 16:28:05 »
Idézetet írta: zeix - 2013.07.14 vasárnap, 08:08:54
Nem rossz, de nem szeretnék kűlső javításokat végezni a kocsin.
Amiket én találtam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-7030843
2007-es évjárat 140e km, bár sok infót nem közölnek róla, csak annyit, hogy céges.
a másik:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-6479840
2004-es 240e km, 6 gang
Bár szeptemberre már egyik sem lesz meg.
Hali! Úgy érzem egy cipőben járunk..., Én is Escort-ból szeretnék St220-ba ülni. A 2004-es 1 éve biztos fent van, amióta én nézem , bár eddig kivont forgalmisként szerepelt. Én is 6 sebességeset szeretnék , ha egyszer már veszek. Annyit észrevettem netes videók alapján, ( ha jól emlékszem ) hogy az 5 sebességes váltóval szerelt 6500-nál 3.-ba 160 km/h-át megy, a 6 sebességes váltóval szerelt pedig olyan 135-öt. Bár ennek csak vmi drasztkiusabb előzésnél van jelentősége. Amit lehetett már én is elolvastam róla, de még azt is kevésnek érzem.
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Muttley
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2013.07.17 szerda, 18:53:24 »
Sziasztok!
Az én kék st-m valószínűleg eladó lesz szeptemberben, bár ez csak 5 sebességes, és van benne 422k km, de hibátlan állapotban van. Volt egy ideig használtautón is, de a dolgok úgy alakultak, hogy egy időre autó nélkül maradhattam volna, így inkább levettem.
Most csak azért írok, hogy ha szeretnétek megnézni, vagy csak dumálni róla, akkor bp-en megbeszélhetünk egy talit, aztán hátha valaki beleszeret, és lecsap rá.
Ha már biztos lesz a másik autó, akkor kirakom újra használtautóra is.
üdv
ricsi
Naplózva
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 08:57:28 »
Én szeptemberig közepéig külföldön dolgozom.
Talán feltudnék menni Pestre megnézni az autódat.
Adhatnál tanácsokat. Mennyire rozsdásodnak ezek a Mondeók?
Nekem az Escortom-mal jelenleg ez a legnagyobb probléma
Ilyen középkonzolt lehet utólag beszerelni?
Ha igen akkor mennyire húzós?
Az első amit megveszek majd az ST-hez az a K&N 57i sportlégszűrő lesz az tuti
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
Lacika71
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 09:09:24 »
Idézetet írta: zeix - 2013.07.18 csütörtök, 08:57:28
Én szeptemberig közepéig külföldön dolgozom.
Talán feltudnék menni Pestre megnézni az autódat.
Adhatnál tanácsokat. Mennyire rozsdásodnak ezek a Mondeók?
Nekem az Escortom-mal jelenleg ez a legnagyobb probléma
Ilyen középkonzolt lehet utólag beszerelni?
Ha igen akkor mennyire húzós?
Az első amit megveszek majd az ST-hez az a K&N 57i sportlégszűrő lesz az tuti
Miért ne lehetne. Ez a Denso navis konzol. Meg kell venni a navis szettet, ami kb 70e bontottan és a hozzá való konzolt, ami pár db ezres.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 12:32:27 »
Idézetet írta: zeix - 2013.07.18 csütörtök, 08:57:28
Én szeptemberig közepéig külföldön dolgozom.
Talán feltudnék menni Pestre megnézni az autódat.
Adhatnál tanácsokat. Mennyire rozsdásodnak ezek a Mondeók?
Nekem az Escortom-mal jelenleg ez a legnagyobb probléma
Ilyen középkonzolt lehet utólag beszerelni?
Ha igen akkor mennyire húzós?
Az első amit megveszek majd az ST-hez az a K&N 57i sportlégszűrő lesz az tuti
Sportlégszűrő? Minek?
Hogy érjen valamit, ahhoz "lent" is meg kell nyitni és a motorvezérlőt is hozzáhangolni.
Egyébként meg -főleg ennél a motornál- felesleges, mert árt a motornak! Persze ha rövidtávra gondolkodsz, akkor majd a következő tulaj fog szívni..... azért olaj mindig legyen a csomagtartóban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 13:06:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.18 csütörtök, 12:32:27
Sportlégszűrő? Minek?
Hogy érjen valamit, ahhoz "lent" is meg kell nyitni és a motorvezérlőt is hozzáhangolni.
Egyébként meg -főleg ennél a motornál- felesleges, mert árt a motornak! Persze ha rövidtávra gondolkodsz, akkor majd a következő tulaj fog szívni..... azért olaj mindig legyen a csomagtartóban.
Hát, ha drágán akar rontani a menetteljesítményen egy kis szívóhangért cserébe, akkor mindenképpen ajánlott a sport légszűrő. Ez a motor úgyis szereti a 70 fokos levegőt szívni a motortérből.
Vajon mikor kerül bele a köztudatba, hogy a sport légszűrő csak akkor eredményez teljesítmény növekedést, ha a kipuff, a befecsi és az ECU is hozzá van igazítva? Ellenkező esetben ugyanis levesz a teljesítményből.
http://www.youtube.com/watch?v=SOsEuScaT78
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 13:08:46 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.18 csütörtök, 13:06:33
http://www.youtube.com/watch?v=SOsEuScaT78
Te, az St mióta turbós?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 13:13:01 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.18 csütörtök, 13:08:46
Te, az St mióta turbós?
Az elmélet és a gyakorlati lényeg ugyan az. A többlet levegőhöz többlet üzemanyag és gyorsabb öblítés is kell. Anélkül csak szegényedik a keverék és csökken a teljesítmény. Függetlenül attól, hogy feltöltött, vagy szívó-e a motor.
Amihez nem értesz, ahhoz ne fűzz kritikai észrevételeket, mert hamar visszaüt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 15:11:25 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.18 csütörtök, 13:06:33
Hát, ha drágán akar rontani a menetteljesítményen egy kis szívóhangért cserébe, akkor mindenképpen ajánlott a sport légszűrő. Ez a motor úgyis szereti a 70 fokos levegőt szívni a motortérből.
Vajon mikor kerül bele a köztudatba, hogy a sport légszűrő csak akkor eredményez teljesítmény növekedést, ha a kipuff, a befecsi és az ECU is hozzá van igazítva? Ellenkező esetben ugyanis levesz a teljesítményből.
http://www.youtube.com/watch?v=SOsEuScaT78
A nagyobb probléma sz élettartam csökkenés!
Nem szűr eléggé....akárki akármit is mond, hiába a tisztítás, olajozás...stb. Ha kiszárad semmit nem szűr.
A rövid élettartamú sport célokra használt járművekre való, amikkel nem kell több százezer km-et elmenni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 19:40:43 »
Köszi az oktatást, megfogadom a tanácsokat.
Nem lesz sport légszűrő. Hosszú távra gondolkodom.
Pedig az a szívó hang, nagyon komoly amit produkál.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.18 csütörtök, 19:44:13 írta zeix
»
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 19:51:16 »
Véleményem szerint az St220 már nem az a kategória amit hülyegyerek módjára kókányolni kéne...
Ahogy kijött a gyárból, úgy kell hagyni.
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 23:04:01 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.18 csütörtök, 13:06:33
Hát, ha drágán akar rontani a menetteljesítményen egy kis szívóhangért cserébe, akkor mindenképpen ajánlott a sport légszűrő. Ez a motor úgyis szereti a 70 fokos levegőt szívni a motortérből.
Vajon mikor kerül bele a köztudatba, hogy a sport légszűrő csak akkor eredményez teljesítmény növekedést, ha a kipuff, a befecsi és az ECU is hozzá van igazítva? Ellenkező esetben ugyanis levesz a teljesítményből.
http://www.youtube.com/watch?v=SOsEuScaT78
Te meg kevered a sportlégszűrőt a direktszűrővel!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2013.07.19 péntek, 07:44:39 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.18 csütörtök, 23:04:01
Te meg kevered a sportlégszűrőt a direktszűrővel!
Lehetséges, bár a sport légszűrőnek (gyári alakú) tudtommal pont ugyan az a lényege, mint a direktnek. Több levegő, több kosz.
Abban nyilván jobb, hogy nem enged be melegebb levegőt, mert a gyári helyről szív. A többletet viszont biztosítja, amihez ugyan úgy kell a többi módosítás is.
Így igazad van, összevontam a kettőt, de nem alaptalanul.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2013.07.19 péntek, 09:44:34 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.19 péntek, 07:44:39
Lehetséges, bár a sport légszűrőnek (gyári alakú) tudtommal pont ugyan az a lényege, mint a direktnek. Több levegő, több kosz.
Abban nyilván jobb, hogy nem enged be melegebb levegőt, mert a gyári helyről szív. A többletet viszont biztosítja, amihez ugyan úgy kell a többi módosítás is.
Így igazad van, összevontam a kettőt, de nem alaptalanul.
És a sportlégszűrőnél nincsen erőteljes szívó hang, mint a direktszűrőnél.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2013.07.19 péntek, 09:48:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.19 péntek, 09:44:34
És a sportlégszűrőnél nincsen erőteljes szívó hang, mint a direktszűrőnél.
És milyen igazad van!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2013.07.19 péntek, 10:05:53 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.19 péntek, 09:48:01
És milyen igazad van!
"Amihez nem értesz, ahhoz ne fűzz kritikai észrevételeket, mert hamar visszaüt."
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2013.07.19 péntek, 10:07:20 »
Hol készül verekedés? Úgy kezdődik, hogy visszaüt?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2013.07.19 péntek, 10:54:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.19 péntek, 10:05:53
"Amihez nem értesz, ahhoz ne fűzz kritikai észrevételeket, mert hamar visszaüt."
Attól, hogy én is hülye vagyok, te még nem lettél okos.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2013.07.19 péntek, 11:13:04 »
Idézetet írta: drof - 2013.07.19 péntek, 10:54:46
Attól, hogy én is hülye vagyok, te még nem lettél okos.
Na ez is igaz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Muttley
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2013.07.26 péntek, 15:36:03 »
Sziasztok!
Felraktam használtautóra. Itt a link:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-7098168
Ha épp Budapesten vagyok, akkor szívesen megmutatom.
üdv
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 12:06:01 »
Odaadom érte az 1.8 benzint, meg a bal karom!
Idézetet írta: Muttley - 2013.07.26 péntek, 15:36:03
Sziasztok!
Felraktam használtautóra. Itt a link:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-7098168
Ha épp Budapesten vagyok, akkor szívesen megmutatom.
üdv
Naplózva
dani0402
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2013.10.18 péntek, 14:55:00 »
Sziasztok!
"Látótávolságba" került az st220 használtvásárlás terén. Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2002,2003-as st220-ashoz mi az átlagos ár? (tehát már az árból ki lehet e szűrni azokat a darabokat, amelyek átverés szagúak) A kuplung cserét írták, hogy valószínűleg esedékes lesz használtvásárláskor. Ez milyen költséggel jár? A szervízköltségek milyen mértékre rúgnak egy benzines mondeóhoz(nem st) képest?
(közben be akartam linkelni egy hasznaltautos linket, délelőtt még láttam, de már nem
)
Köszi az infót előre is!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2013.10.18 péntek, 15:12:20 »
Idézetet írta: dani0402 - 2013.10.18 péntek, 14:55:00
Sziasztok!
"Látótávolságba" került az st220 használtvásárlás terén. Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2002,2003-as st220-ashoz mi az átlagos ár? (tehát már az árból ki lehet e szűrni azokat a darabokat, amelyek átverés szagúak) A kuplung cserét írták, hogy valószínűleg esedékes lesz használtvásárláskor. Ez milyen költséggel jár? A szervízköltségek milyen mértékre rúgnak egy benzines mondeóhoz(nem st) képest?
(közben be akartam linkelni egy hasznaltautos linket, délelőtt még láttam, de már nem
)
Köszi az infót előre is!
A kuplung árakat
itt
meg tudod nézni. Biztos van ennél olcsóbb is és drágább is. Amúgy egyik sem olcsó. (kb. 200e/szett+munkadíj, ami megint kb 30e.) A szervizköltségeket te is le tudod faragni az olyan dolgokkal,amiket te is meg tudsz csinálni.
Naplózva
dani0402
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2013.10.18 péntek, 16:15:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.18 péntek, 15:12:20
A kuplung árakat
itt
meg tudod nézni. Biztos van ennél olcsóbb is és drágább is. Amúgy egyik sem olcsó. (kb. 200e/szett+munkadíj, ami megint kb 30e.) A szervizköltségeket te is le tudod faragni az olyan dolgokkal,amiket te is meg tudsz csinálni.
És az az információ helyes, miszerint az autó szervízköltségei nem haladják meg egy átlagos autó szervízköltségeit? (tehát nem a bmw/vw kategória) vagy ez helytelen?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2013.10.18 péntek, 19:47:40 »
Idézetet írta: dani0402 - 2013.10.18 péntek, 16:15:07
És az az információ helyes, miszerint az autó szervízköltségei nem haladják meg egy átlagos autó szervízköltségeit? (tehát nem a bmw/vw kategória) vagy ez helytelen?
Ezt nem tudnám megmondani, de szerintem némi eltérés azért mutatkozik felfelé, mivel egy 3 literes 200+ LE-s autóról beszélünk. Ha megveszed, akkor vigyázz rá, mert a lökhárítók+a spoilerek körbe az általunk ismert helyről is aranyárban vannak. (200+ e ft) Nem akarlak lebeszélni róla, de mielőtt megveszed, vigyél magaddal valakit, aki már látott mondeot szétszedve vagy vidd el egy szervizbe átnézetni (ne a kereskedő által ajánlottba). Ha mégcsak kipróbálni se engedi, akkor hagyd ott. Ez csak az én véleményem.
Naplózva
dani0402
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2013.10.18 péntek, 21:48:47 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.18 péntek, 19:47:40
Ezt nem tudnám megmondani, de szerintem némi eltérés azért mutatkozik felfelé, mivel egy 3 literes 200+ LE-s autóról beszélünk. Ha megveszed, akkor vigyázz rá, mert a lökhárítók+a spoilerek körbe az általunk ismert helyről is aranyárban vannak. (200+ e ft) Nem akarlak lebeszélni róla, de mielőtt megveszed, vigyél magaddal valakit, aki már látott mondeot szétszedve vagy vidd el egy szervizbe átnézetni (ne a kereskedő által ajánlottba). Ha mégcsak kipróbálni se engedi, akkor hagyd ott. Ez csak az én véleményem.
Igen, szedem az infókat használt vásárláshoz. Igazából a kérdésem az amiatt volt mert nagyon tetszik az autó, de riasztó az átlagfogyasztása. A másik kiszemelt hasonló évjáratból 318i, 320i bmw. Ott ugye kisebb az átlagfogyasztás de magasabb a szervízköltség. Ezért gondoltam, hogy (bár külföldi írások alapján) a mondeo (st220-é is) szervízköltsége alacsonyabb, a fogyasztás több, de így kb egálba ki lehet jönni.
És mi az az ár, amire azt mondjátok, hogy érdemes foglalkozni egy használt st220-al? (amiket én láttam ilyen évjáratban 160-180k km-el 1.3M körül voltak)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2013.10.18 péntek, 21:55:40 »
Idézetet írta: dani0402 - 2013.10.18 péntek, 21:48:47
Igen, szedem az infókat használt vásárláshoz. Igazából a kérdésem az amiatt volt mert nagyon tetszik az autó, de riasztó az átlagfogyasztása. A másik kiszemelt hasonló évjáratból 318i, 320i bmw. Ott ugye kisebb az átlagfogyasztás de magasabb a szervízköltség. Ezért gondoltam, hogy (bár külföldi írások alapján) a mondeo (st220-é is) szervízköltsége alacsonyabb, a fogyasztás több, de így kb egálba ki lehet jönni.
És mi az az ár, amire azt mondjátok, hogy érdemes foglalkozni egy használt st220-al? (amiket én láttam ilyen évjáratban 160-180k km-el 1.3M körül voltak)
Szerintem ha riaszt az átlagfogyasztás, akkor ne vegyél ilyet.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2013.10.18 péntek, 22:01:38 »
Idézetet írta: dani0402 - 2013.10.18 péntek, 21:48:47
Igen, szedem az infókat használt vásárláshoz. Igazából a kérdésem az amiatt volt mert nagyon tetszik az autó, de riasztó az átlagfogyasztása. A másik kiszemelt hasonló évjáratból 318i, 320i bmw. Ott ugye kisebb az átlagfogyasztás de magasabb a szervízköltség. Ezért gondoltam, hogy (bár külföldi írások alapján) a mondeo (st220-é is) szervízköltsége alacsonyabb, a fogyasztás több, de így kb egálba ki lehet jönni.
És mi az az ár, amire azt mondjátok, hogy érdemes foglalkozni egy használt st220-al? (amiket én láttam ilyen évjáratban 160-180k km-el 1.3M körül voltak)
Vegyél kezdetnek 2.5 V6-ost.Biztos jobb állapotúakat kapsz(faceliftest is talán) mint a ritka ST220ból.A maradék pénzből kijöhet egy kis tunning meg spoiler és kész egy autó amihez bontottan is kapni alkatrészt.Jah és 2.5 V6ról több infót kaphatsz itt.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
dani0402
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2013.10.18 péntek, 22:41:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.18 péntek, 21:55:40
Szerintem ha riaszt az átlagfogyasztás, akkor ne vegyél ilyet.
Bocsi, félreérthetően írtam. Nem riaszt most már. A bözsi és az st220 volt a vágyam. Aztán a fogyasztás miatt anno a bözsire szavaztam volna. De végiggondolva h mire használnám és menynit az autót, az amit a fogyasztáson nyernék bmw-vel az elmenne a szervízdíjain. (legalább is ahogy olvasgattam)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2013.10.19 szombat, 15:09:49 »
Idézetet írta: dani0402 - 2013.10.18 péntek, 22:41:48
Bocsi, félreérthetően írtam. Nem riaszt most már. A bözsi és az st220 volt a vágyam. Aztán a fogyasztás miatt anno a bözsire szavaztam volna. De végiggondolva h mire használnám és menynit az autót, az amit a fogyasztáson nyernék bmw-vel az elmenne a szervízdíjain. (legalább is ahogy olvasgattam)
az a lényeg h mind1 melyiket veszed meg, ne kapkodd el a vásárlást, és nézesd át! lehet bele önteni a pénzt ha beleszaladsz 1 leharcoltba. öreg kocsik, km van bőven, és nem az oviba szoktak ilyenekkel járni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2013.10.22 kedd, 18:08:51 »
Idézetet írta: dani0402 - 2013.10.18 péntek, 22:41:48
Bocsi, félreérthetően írtam. Nem riaszt most már. A bözsi és az st220 volt a vágyam. Aztán a fogyasztás miatt anno a bözsire szavaztam volna. De végiggondolva h mire használnám és menynit az autót, az amit a fogyasztáson nyernék bmw-vel az elmenne a szervízdíjain. (legalább is ahogy olvasgattam)
Megmondom neked a tutit.
Vegyél ST TDCI-it. Én februárban vettem. (Németo.-ban)
Kívül st220 belül kicsit finomabb.
2.2 dízel chippelve 200 ló.
Majdnem megy úgy mint a benzines, de lehet h, jobban. 6 sebességes, 5 lütyü a fogyi.
Erősített p. csúcsok és lendkerék, kuplung. Többet bír mint a 2.0
Ha érdekel az én autómat megnézheted,kipróbálhatod.
Nem eladó..
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2013.10.22 kedd, 19:07:46 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.10.22 kedd, 18:08:51
Megmondom neked a tutit.
Vegyél ST TDCI-it. Én februárban vettem. (Németo.-ban)
Kívül st220 belül kicsit finomabb.
2.2 dízel chippelve 200 ló.
Majdnem megy úgy mint a benzines, de lehet h, jobban. 6 sebességes, 5 lütyü a fogyi.
Erősített p. csúcsok és lendkerék, kuplung. Többet bír mint a 2.0
Ha érdekel az én autómat megnézheted,kipróbálhatod.
Nem eladó..
Milyen az az "erősített p. csúcsok"?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2013.10.22 kedd, 19:14:12 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.10.22 kedd, 18:08:51
Megmondom neked a tutit.
Vegyél ST TDCI-it. Én februárban vettem. (Németo.-ban)
Kívül st220 belül kicsit finomabb.
2.2 dízel chippelve 200 ló.
Majdnem megy úgy mint a benzines, de lehet h, jobban. 6 sebességes, 5 lütyü a fogyi.
Erősített p. csúcsok és lendkerék, kuplung. Többet bír mint a 2.0
Ha érdekel az én autómat megnézheted,kipróbálhatod.
Nem eladó..
Majd én kipróbálom!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2013.10.22 kedd, 19:15:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.22 kedd, 19:07:46
Milyen az az "erősített p. csúcsok"?
5literes fogyi,ha a chippelt 200lóerőt kihasználod? Akkor szabadalmaztassuk ezt,mert minden autógyár versenyezni fog ezért
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2013.10.22 kedd, 19:15:51 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.22 kedd, 19:07:46
Milyen az az "erősített p. csúcsok"?
Szigetelőszalaggal körbe van tekerve.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2013.10.22 kedd, 19:26:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.22 kedd, 19:15:51
Szigetelőszalaggal körbe van tekerve.
Köszönöm.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2013.10.22 kedd, 20:47:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.10.22 kedd, 19:15:09
5literes fogyi,ha a chippelt 200lóerőt kihasználod? Akkor szabadalmaztassuk ezt,mert minden autógyár versenyezni fog ezért
Ha 4000-es fordulaton folyamatosan tolod neki akkor nem.
De normális használatnál ennyit mértem.
Ja és nem csak chippelve van, van még egy két átalakítás rajta. Szigetelő szalaggal a p.csúcs
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2013.10.22 kedd, 20:51:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.22 kedd, 19:07:46
Milyen az az "erősített p. csúcsok"?
Másabb p.csúcsok vannak benne mint a 2.0 tdci-ben.
Jobb minőségű és 7 furat van a végén nem 5 mint a 2.0-nak.
Csak ezt akartam hangsúlyozni.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2013.10.22 kedd, 21:18:53 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.10.22 kedd, 20:51:20
Másabb p.csúcsok vannak benne mint a 2.0 tdci-ben.
Jobb minőségű és 7 furat van a végén nem 5 mint a 2.0-nak.
Csak ezt akartam hangsúlyozni.
ami a 2.2 sima tdci-nél is széria.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2013.10.22 kedd, 21:36:54 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.22 kedd, 21:18:53
ami a 2.2 sima tdci-nél is széria.....
Nem akartam én lelőni a "poén"-t....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nika91127
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2013.10.22 kedd, 21:37:41 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.10.22 kedd, 20:47:01
Ha 4000-es fordulaton folyamatosan tolod neki akkor nem.
De normális használatnál ennyit mértem.
Ja és nem csak chippelve van, van még egy két átalakítás rajta. Szigetelő szalaggal a p.csúcs
Mit jelent a normál használat?
Mert nekünk normál használat mellett 5,8-6 alá nem szokott menni...
Idézetet írta: GSR - 2013.10.22 kedd, 21:36:54
Nem akartam én lelőni a "poén"-t....
Hát ja,én is furán néztem,h ugyanaz a pcs lenne-e benne,mint a 2.0-ban...
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2013.10.22 kedd, 21:56:04 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.10.22 kedd, 21:37:41
Mit jelent a normál használat?
Mert nekünk normál használat mellett 5,8-6 alá nem szokott menni...
Hát ja,én is furán néztem,h ugyanaz a pcs lenne-e benne,mint a 2.0-ban...
Jól van okosok én eljárok 5 literrel ti járjatok továbbra is 6-tal
Haleluja
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2013.10.22 kedd, 22:15:59 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.10.22 kedd, 21:37:41
Mit jelent a normál használat?
Mert nekünk normál használat mellett 5,8-6 alá nem szokott menni...
Pedig így van ám! Minél erősebb egy motor, annál kevesebb nyállal elvan, mert biztos nem kell annyira vágtatnia a lovaknak, ugyanis a nagyobb létszámú ménes egyes tagjai nem erőltetik túl magukat.
Tényleg így van, nem vicc. A 300 lovas dízelek 3 literrel elvannak.
Nekem is, mióta 205 lovas lett a motor a 170 helyett, azóta 10 l helyett elég neki 9 is normál használat mellett. Ez a tuti.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2013.10.22 kedd, 22:20:53 »
Idézetet írta: drof - 2013.10.22 kedd, 22:15:59
Pedig így van ám! Minél erősebb egy motor, annál kevesebb nyállal elvan, mert biztos nem kell annyira vágtatnia a lovaknak, ugyanis a nagyobb létszámú ménes egyes tagjai nem erőltetik túl magukat.
Tényleg így van, nem vicc. A 300 lovas dízelek 3 literrel elvannak.
Nekem is, mióta 205 lovas lett a motor a 170 helyett, azóta 10 l helyett elég neki 9 is normál használat mellett. Ez a tuti.
Akkor ha Angel kapna egy chippelt 3.0 dízelt,akkor dízelkutat nyithatna a termelt go-ból?...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2013.10.22 kedd, 22:24:20 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.10.22 kedd, 22:20:53
Akkor ha Angel kapna egy chippelt 3.0 dízelt,akkor dízelkutat nyithatna a termelt go-ból?...
Pontosan.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2013.10.23 szerda, 06:43:06 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.10.22 kedd, 21:56:04
Jól van okosok én eljárok 5 literrel ti járjatok továbbra is 6-tal
Haleluja
Csak a szokásos módon kifogatták/összevonták a miket mondtál! Nevess velünk!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2013.10.23 szerda, 08:10:55 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.10.22 kedd, 21:56:04
Jól van okosok én eljárok 5 literrel ti járjatok továbbra is 6-tal
Haleluja
én nem kérdőjelezem meg az 5littyós fogyidat,sőt!az én buszom is tud 90 nél nagyon jó fogyit(5körül)
az a lényeg,hogy te elégedett legyél az autóddal!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wadasz_22
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2013.10.23 szerda, 08:38:47 »
Szia!
Milyen átalakítás szükséges,hogy 170 ből 205 ló legyen?könnyen megoldható?
Idézetet írta: drof - 2013.10.22 kedd, 22:15:59
Pedig így van ám! Minél erősebb egy motor, annál kevesebb nyállal elvan, mert biztos nem kell annyira vágtatnia a lovaknak, ugyanis a nagyobb létszámú ménes egyes tagjai nem erőltetik túl magukat.
Tényleg így van, nem vicc. A 300 lovas dízelek 3 literrel elvannak.
Nekem is, mióta 205 lovas lett a motor a 170 helyett, azóta 10 l helyett elég neki 9 is normál használat mellett. Ez a tuti.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2013.10.23 szerda, 09:01:59 »
Idézetet írta: Wadasz_22 - 2013.10.23 szerda, 08:38:47
Szia!
Milyen átalakítás szükséges,hogy 170 ből 205 ló legyen?könnyen megoldható?
Drof mk2jében motorcsere volt,ha jól emlékszem
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
19
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ