Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 19   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST220  (Megtekintve 488086 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:00:30 »

MK II 2.5 V6: 170 le
ST200: 205 le
MK III 2.5 V6 170 le
MK III 3.0 V6 205 le
ST220 226 le
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #401 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:03:23 »

MK II 2.5 V6: 170 le
ST200: 205 le
MK III 2.5 V6 170 le
MK III 3.0 V6 205 le
ST220 226 le

Mk2 V6 177 LE
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #402 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:05:09 »

Ami +35. Wink

205-177=28
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:11:56 »

Mk2 V6 177 LE
2funny 2funny

MK 2 V6 125 Kw (170 le).

205-170=35.

FYI
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #404 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:27:26 »

2funny 2funny

MK 2 V6 125 Kw (170 le).

205-170=35.

FYI
Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #405 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:28:59 »

2funny 2funny

MK 2 V6 125 Kw (170 le).

205-170=35.

FYI
Elsőre én is 35-öt írtam, aztán utána néztem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:36:48 »

Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......  wave

A wiki-t bárki szerkeztheti. Amúgy igaz,amit írsz,a táblázatban 177PS-t ír,de szövegben előtte meg végig 170PS-t ír a 2.5 V6osra  integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:37:03 »

Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......  wave

Hát nem. Nagyon nem. A 2.5 V6 1994-2007-ig 125KW / 170 le. wave

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:37:30 »

Elsőre én is 35-öt írtam, aztán utána néztem.

Csak rossz helyen.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:38:30 »

Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......  wave

Na meg a Ford Wiki-t nem a Ford jegyzi és szerkeszti.  integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #410 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:48:28 »

Na meg a Ford Wiki-t nem a Ford jegyzi és szerkeszti.  integet2

Komolyan?  Shocked  vigyor3
Mindig ez az egyik hozzáfűzés....

Bárki is szerkeszti, kérhet/kaphat információkát a Fordtól.
Persze ti biztos ismeritek a szerkesztőt, aki soha nem kereste fel a Fordot, hogy csinálna egy áttekintést.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:49:08 »

Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......  wave

Erre gondolsz? Ez 7 éve is pont rosszul írta, meg ma is rosszul írja (a táblázat és a szöveg is).

 http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo

130 KW-ot ír, amit átvált 170 lóerőre, aztán belekeveri az ST24-et, mintha az 130 KW-lenne a 125 helyett, holott az ST24 csak trim level.

A 2.5 V6 motor 1994-2007 között 125 KW /170 le. Mindig, mindenhol.  Nekem elhiheted. Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #412 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:51:21 »

Csak rossz helyen.
Amit te írsz az mennyivel hitelesebb?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:52:41 »

Komolyan?  Shocked  vigyor3
Mindig ez az egyik hozzáfűzés....

Bárki is szerkeszti, kérhet/kaphat információkát a Fordtól.
Persze ti biztos ismeritek a szerkesztőt, aki soha nem kereste fel a Fordot, hogy csinálna egy áttekintést.
 wave

Nekem csak 8 év V6 tapasztalatom és pár forgalmim van. Tőlem hihetsz a 177 lóerőben, attól az még 125 Kw /170 lóerő. Az összes nyilvántartásban, a forgalmikban és mindenhol máshol is.

De ha te megbízol egy olyan pongyola forrásban, ahol a 170 lovat 130 KW-ra váltja át a szerkesztő, akkor nem érdemes erről beszélgetnünk.

Ha akarod, lefotózok neked egy forgalmit.  
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 22:54:02 »

Amit te írsz az mennyivel hitelesebb?  eplus2

Mondjuk van mögötte egy valós forgalmi, meg pár - teljesítmény alapján befizetett - csekk és alkatrésszámla az elmúlt pár évből. laugh
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:00:11 »

MK3 3.0 204 ló.
A 2,5V6 pedig 170, akár mk2, akár mk3 még ha a wiki mást is mond.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:02:46 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine

Tessék, itt is rosszul van, 170 le/ 130 KW. Ami sehogy sem jó. Ennyit a wikiről, egymástól veszik át a hibás adatokat a "szerkesztők".

Itt meg egy helyes:

http://www.auto-data.net/en/?f=showSubModel&modeli_id=806#Mondeo II Hatchback

Az is megvan, hogy miért rossz a Wiki: ha rámész az edit gombra a motor oldalon csak a 170 lóerő van megadva, amit a gép átszámol (rosszul) 130KW-ra. A másik (először hivatkozott) wiki cikk a 130KW-ot számolja át (már jól) 177 lóerőre.
A hiba a wikiben van, a 170 le a jó adat, ami 125 KW.

A hitelességről meg csak annyit, hogy mindjárt átírom a wiki cikket 100 le-re. nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:03:47 »

Most nézd meg, átírtam vigyor3

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine#Duratec_VE
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:04:41 »

Itt van még egy helyes.

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Ford/7212/Ford-Mondeo-2-25i-V6.html
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:05:20 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine

Tessék, itt is rosszul van, 170 le/ 130 KW. Ami sehogy sem jó. Ennyit a wikiről, egymástól veszik át a hibás adatokat a "szerkesztők".

Itt meg egy helyes:

http://www.auto-data.net/en/?f=showSubModel&modeli_id=806#Mondeo II Hatchback

Az is megvan, hogy miért rossz a Wiki: ha rámész az edit gombra a motor oldalon csak a 170 lóerő van megadva, amit a gép átszámol (rosszul) 130KW-ra. A másik (először hivatkozott) wiki cikk a 130KW-ot számolja át (már jól) 177 lóerőre.
A hiba a wikiben van, a 170 le a jó adat, ami 125 KW.

A hitelességről meg csak annyit, hogy mindjárt átírom a wiki cikket 100 le-re. nyes

inkább 24-re taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:07:18 »

inkább 24-re taps

Tessék,



Ennyit a wikiről, mint hiteles forrásról. eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:08:03 »

Komolyan?  Shocked  vigyor3
Mindig ez az egyik hozzáfűzés....

Bárki is szerkeszti, kérhet/kaphat információkát a Fordtól.
Persze ti biztos ismeritek a szerkesztőt, aki soha nem kereste fel a Fordot, hogy csinálna egy áttekintést.
 wave

Továbbra is úgy véled, hogy a wikire lehet hagyatkozni? Konkrétan azt írok bele, amit akarok.

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:08:26 »

Tessék,



Ennyit a wikiről, mint hiteles forrásról. eplus2
party0038 party0038 party0038
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:08:48 »

MK3 3.0 204 ló.
A 2,5V6 pedig 170, akár mk2, akár mk3 még ha a wiki mást is mond.

Így van.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:22:15 »

Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......  wave

Szerintem csak te olvastál valamit félre......

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo#Engines

Nálam 170 Le-t ír.



Qrva mókás ez a wiki, hogy bárki belejavíthat....

Szóval nyugodjunk meg, a 2.5 V6 mindig 170 le, akkor is, ha Mk2, meg akkor is, ha a wiki téved.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:39:10 »

Szerintem csak te olvastál valamit félre......

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo#Engines

Nálam 170 Le-t ír.



Qrva mókás ez a wiki, hogy bárki belejavíthat....

Szóval nyugodjunk meg, a 2.5 V6 mindig 170 le, akkor is, ha Mk2, meg akkor is, ha a wiki téved.

az alap kérdés nem ez volt hehe de a bizonyítási eljárás az kifogástalan volt doktorúr taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:53:01 »

sziasztok
mi a külömbség az st200 és a sima v6-os között?

Motor:
- Nagyobb dugattyú dómok (sűrítési viszony a sima V6 9.8 helyett 10.3)
- Kovácsolt hajtókarok (porkohászattal gyártva)
- Üreges veztengely (a bütyökprofil nem tér el a sima V6tól)
- Szívóoldal: nagyobb átmérőjű szívóoldal, kedvező felületi érdességű a szívósor öntvény, a légszűrőház aljára külön cső megy így nem csak a sárvédő alól tud szívni, és a fojtószelep potméter módosított áttételezésű a jobb gázreakcióért
- Injektorok: a sima V6 180 ccm/min, az ST 200 ccm/min
- Y kipuff
- Könnyített lendkerék (9.97 kg-ról 7.71-re)
- Saját ECU program
- Hengerfej szívó és kipuff csatornái is jobban kimunkáltak

Váltó:
- Rövidített váltókar utak
- Módosított 5. fokozat

Futómű:
- Erősebb lengőkarok elől

Kormányzás:
- Közvetlenebb

A külső-belső kialakítást nem sorolom, azt mindenki tudja.

Viszont, ha az ST220 és sima V6 közti különbség érdekel, azt nem szedtem így össze, de majd valaki pótolja a hiányosságot.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 hétfő, 00:00:04 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #427 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 07:34:09 »

az alap kérdés nem ez volt hehe de a bizonyítási eljárás az kifogástalan volt doktorúr taps


Vagy nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #428 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 07:43:31 »

Szerintem csak te olvastál valamit félre......

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo#Engines

Nálam 170 Le-t ír.



Qrva mókás ez a wiki, hogy bárki belejavíthat....

Szóval nyugodjunk meg, a 2.5 V6 mindig 170 le, akkor is, ha Mk2, meg akkor is, ha a wiki téved.


Tessék, nem olvastam semmit félre.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo



 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #429 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 07:46:05 »

Szerintem csak te olvastál valamit félre......

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo#Engines

Nálam 170 Le-t ír.



Qrva mókás ez a wiki, hogy bárki belejavíthat....

Szóval nyugodjunk meg, a 2.5 V6 mindig 170 le, akkor is, ha Mk2, meg akkor is, ha a wiki téved.


A linkedre kattintva is 177 van a táblázatban.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #430 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 08:29:07 »



Ezért szeretlek titeket, mert simán elxarozunk egy estét egy wiki hitelességén...  taps eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 09:34:33 »

A linkedre kattintva is 177 van a táblázatban.  eplus2

Nem hinném.  eplus2



Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 09:37:22 »

A linkedre kattintva is 177 van a táblázatban.  eplus2

Bocsi, az a te linked. Az enyém már javított, ott 170 LE van. Még egy darabig, amíg bele nem javít újra valaki. Rosszul.  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #433 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 10:18:54 »

Bocsi, az a te linked. Az enyém már javított, ott 170 LE van. Még egy darabig, amíg bele nem javít újra valaki. Rosszul.  eplus2

A #425-ös hozzászólásodban található linkre kattintva 177 van a táblázatban. Ezt te írtad linkelted.

Az én linkemnek Ford_Mondeo a vége............a tiednek Engines.

« Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 hétfő, 10:20:36 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 14:04:20 »

A #425-ös hozzászólásodban található linkre kattintva 177 van a táblázatban. Ezt te írtad linkelted.

Az én linkemnek Ford_Mondeo a vége............a tiednek Engines.



Látom. A wiki 1 óra után visszaáll a javítás előtti adatra. Ezért.

Így már ketten tudjátok rosszul, hogy 177 Le. A wiki és te.

Inkább nem fűzöm tovább a történetet. Maradjatok ebben a hitben, mi meg maradunk a valóságnál. eplus2

Bár autószerelő létedre elővehettél volna egy rendes technical specifications katalógust a wiki helyett. Már csak azért is, mert tegnap kedvemre átírtam a V6 teljesítményét 136 lóra (lásd a képet feljebb). Így azt állítani, hogy az Mk2 V6 azért 177 Le, mert a wiki azt írja és mi tudjuk rosszul.......hát hogy is mondjam, elég gyenge érvelés.

Szóval, az Mk2 V6 és az ST200 közötti teljesítménykülönbség 35 le, ha valakit érdekel még a sok marhaság mellett a lényeg is.  integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #435 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:05:14 »

Látom. A wiki 1 óra után visszaáll a javítás előtti adatra. Ezért.

Így már ketten tudjátok rosszul, hogy 177 Le. A wiki és te.

Inkább nem fűzöm tovább a történetet. Maradjatok ebben a hitben, mi meg maradunk a valóságnál. eplus2

Bár autószerelő létedre elővehettél volna egy rendes technical specifications katalógust a wiki helyett. Már csak azért is, mert tegnap kedvemre átírtam a V6 teljesítményét 136 lóra (lásd a képet feljebb). Így azt állítani, hogy az Mk2 V6 azért 177 Le, mert a wiki azt írja és mi tudjuk rosszul.......hát hogy is mondjam, elég gyenge érvelés.

Szóval, az Mk2 V6 és az ST200 közötti teljesítménykülönbség 35 le, ha valakit érdekel még a sok marhaság mellett a lényeg is.  integet2

Hát én pont lesz@...., hogy mi mennyi. Annyit írtam, hogy a wiki azt írja 177.
Csak annyit időt szántam rá, hogy beütöttem a google-ra.
Sosem mondtam, hogy SZERINTEM..... a wiki-t írtam, hogy ott annyi.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 hétfő, 15:06:45 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:07:18 »

Mk2 V6 177 LE
Én itt nem látok wiki hivatkozást.  wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:07:40 »

205-177=28

Meg itt se.  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:08:46 »

Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......  wave

Itt említed először, hogy nem a saját véleményed, hanem a wikiről vetted.

Majd közlöd, hogy a wiki tudja jól és mi rosszul.

Mint kiderült, pont fordítva van.  wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:10:19 »

Elsőre én is 35-öt írtam, aztán utána néztem.

És csak itt látszik, hogy az első megérzésed (saját kútfő) volt a helyes, a wiki meg a nem helyes.

szóval, ha most megkérdezném, hogy hány lovas az Mk2 V6, akkor mit írnál saját kútfőből?  Huh?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #440 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:14:06 »

És csak itt látszik, hogy az első megérzésed (saját kútfő) volt a helyes, a wiki meg a nem helyes.

szóval, ha most megkérdezném, hogy hány lovas az Mk2 V6, akkor mit írnál saját kútfőből?  Huh?

177.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:14:43 »

Hát én pont lesz@...., hogy mi mennyi. Annyit írtam, hogy a wiki azt írja 177.
Csak annyit időt szántam rá, hogy beütöttem a google-ra.
Sosem mondtam, hogy SZERINTEM..... a wiki-t írtam, hogy ott annyi.


Azt láttuk.  email
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #442 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:14:59 »


Csak annyit időt szántam rá, hogy beütöttem a google-ra.

Biztos? Mert lassan egy napja lesz, hogy megszületett az első hsz.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #443 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:15:34 »

(egy rugóra jár az agyunk...  eljen wave)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:15:58 »

177.  eplus2

A média meggyőző hatása..... nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:17:16 »

Biztos? Mert lassan egy napja lesz, hogy megszületett az első hsz.  hehe

Ennyi idő alatt utána is lehetett volna nézni rendesen, igaz?

Az nem baj, ha valaki nem biztos abban, amit nem tud. Az a baj, ha köti az ebet a karóhoz, mert olvasta a wikin.  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 15:18:23 »

(egy rugóra jár az agyunk...  eljen wave)

Nem, nem. Én lányokra szoktam gondolni.

De ebben a kérdésben amúgy igen, pont ugyan arra gondoltunk.  vigyor3
Naplózva
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 16:16:28 »

Motor:
- Nagyobb dugattyú dómok (sűrítési viszony a sima V6 9.8 helyett 10.3)
- Kovácsolt hajtókarok (porkohászattal gyártva)
- Üreges veztengely (a bütyökprofil nem tér el a sima V6tól)
- Szívóoldal: nagyobb átmérőjű szívóoldal, kedvező felületi érdességű a szívósor öntvény, a légszűrőház aljára külön cső megy így nem csak a sárvédő alól tud szívni, és a fojtószelep potméter módosított áttételezésű a jobb gázreakcióért
- Injektorok: a sima V6 180 ccm/min, az ST 200 ccm/min
- Y kipuff
- Könnyített lendkerék (9.97 kg-ról 7.71-re)
- Saját ECU program
- Hengerfej szívó és kipuff csatornái is jobban kimunkáltak

Váltó:
- Rövidített váltókar utak
- Módosított 5. fokozat

Futómű:
- Erősebb lengőkarok elől

Kormányzás:
- Közvetlenebb

A külső-belső kialakítást nem sorolom, azt mindenki tudja.

Viszont, ha az ST220 és sima V6 közti különbség érdekel, azt nem szedtem így össze, de majd valaki pótolja a hiányosságot.
köszönöm az infót
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 18:30:41 »

Ezer köszönet érte!

E-mailodra ment az iromány. Remélem odaér...  wave
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #449 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 18:33:33 »

Ennyi idő alatt utána is lehetett volna nézni rendesen, igaz?

Az nem baj, ha valaki nem biztos abban, amit nem tud. Az a baj, ha köti az ebet a karóhoz, mert olvasta a wikin.  Wink

Úgy látom valamit nehéz értelmezni.
Nincs média meggyőző hatás és semmi ki mit nem tud......
Annyit írtam, hogy ott annyi. Sehol nem erőltetem, hogy szerintem, meggyőződésem.......ne mond már ezt folyton.  
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 19   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.