Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:28:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST220  (Megtekintve 487486 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 22:53:42 »

Sziasztok St220 tulaj vagyok és arra lennék  kíváncsi hogy sperr -e a differenciálmű ebben a típusban? ?? Köszi a válaszokat. ...


Tudtommal nem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2014.12.05 péntek, 23:50:46 »

Sziasztok St220 tulaj vagyok és arra lennék  kíváncsi hogy sperr -e a differenciálmű ebben a típusban? ?? Köszi a válaszokat. ...


Nem, az az RS Focus.
Gratula az ST-hez! Nem fogod megbánni.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2014.12.19 péntek, 18:15:25 »

Köszi még csak 3000 km -t mentem vele és már most nagyon szertem ereje felbecsülhetetlen egy 100 lovas  laguna után, és hogy mennyivel nagyobb is .
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2015.02.11 szerda, 13:52:55 »

Sziasztok
Régebben már mozgatta a fantáziám, most úgy gondolom meg is engedhetek magamnak egy 3.0 v6 st mondeot, viszont idegenkedem kissé, többnyire japán párti vagyok, fordom 20évvel ez előtt volt, illetve páromnak egy KA, amivel a korrozion kívül nem volt igazán gond, de csak kb 1évig volt nálunk, lenne néhány kérdés.
Első körön azokhoz szólnék akiknek fordon kívül van tapasztalatuk japán márkákkal, ehhez mérten mind szerviz-minőséget összehasonlítva milyen is egy st 220?
Olvastam itt 2002es széria motorproblémáról, ezt az évjáratot zárjam ki teljesen?
Köszi előre is az infokat
Naplózva
1face
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2015.02.11 szerda, 15:51:34 »

Sziasztok
Régebben már mozgatta a fantáziám, most úgy gondolom meg is engedhetek magamnak egy 3.0 v6 st mondeot, viszont idegenkedem kissé, többnyire japán párti vagyok, fordom 20évvel ez előtt volt, illetve páromnak egy KA, amivel a korrozion kívül nem volt igazán gond, de csak kb 1évig volt nálunk, lenne néhány kérdés.
Első körön azokhoz szólnék akiknek fordon kívül van tapasztalatuk japán márkákkal, ehhez mérten mind szerviz-minőséget összehasonlítva milyen is egy st 220?
Olvastam itt 2002es széria motorproblémáról, ezt az évjáratot zárjam ki teljesen?
Köszi előre is az infokat

Szia!
Én 14 májusában vettem egy 2003-as ST-t. Először fentartásaim voltak vele, de aztán az idő múlásával egész jól összebarátkoztunk! Mint minden autóra, erre is költeni kell. Semmivel nem tartom drágábbnak az alkatrészeket (nem Ford alkatrészekre gondolok), mint bármi máshoz...
Kényelmes, megbízható, gyors és nekem eddig megbízható volt! Legalább 1-2 évig biztosan ez marad.
Ha nem vagy olyan ember, aki állandóan a zátlagfogyimérőt nézegeti, szerintem kellemes kis autó!
Naplózva
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2015.02.11 szerda, 16:21:15 »

Sziasztok
Régebben már mozgatta a fantáziám, most úgy gondolom meg is engedhetek magamnak egy 3.0 v6 st mondeot, viszont idegenkedem kissé, többnyire japán párti vagyok, fordom 20évvel ez előtt volt, illetve páromnak egy KA, amivel a korrozion kívül nem volt igazán gond, de csak kb 1évig volt nálunk, lenne néhány kérdés.
Első körön azokhoz szólnék akiknek fordon kívül van tapasztalatuk japán márkákkal, ehhez mérten mind szerviz-minőséget összehasonlítva milyen is egy st 220?
Olvastam itt 2002es széria motorproblémáról, ezt az évjáratot zárjam ki teljesen?
Köszi előre is az infokat

Szia!

Írtam privátot neked
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2015.02.11 szerda, 18:55:49 »

Szia!
Én 14 májusában vettem egy 2003-as ST-t. Először fentartásaim voltak vele, de aztán az idő múlásával egész jól összebarátkoztunk! Mint minden autóra, erre is költeni kell. Semmivel nem tartom drágábbnak az alkatrészeket (nem Ford alkatrészekre gondolok), mint bármi máshoz...
Kényelmes, megbízható, gyors és nekem eddig megbízható volt! Legalább 1-2 évig biztosan ez marad.
Ha nem vagy olyan ember, aki állandóan a zátlagfogyimérőt nézegeti, szerintem kellemes kis autó!
Szia
Ha kopó alkatrészekről van szó a költés alatt akkor minden ok, sokat megyek autópályán, nagyon fontos a megbízhatóság, és ezt eddig adták a japán masináim.

Szívesen veszek minden infot, rozsda ügyben mit tudtok mondani?
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2015.02.11 szerda, 19:13:48 »

Szia
Ha kopó alkatrészekről van szó a költés alatt akkor minden ok, sokat megyek autópályán, nagyon fontos a megbízhatóság, és ezt eddig adták a japán masináim.

Szívesen veszek minden infot, rozsda ügyben mit tudtok mondani?

Az enyémen egy gramm rozsda sincs. Én is ettől féltem, mert egy escortom volt előtte. Az meg ugye bár... csak a festék tartotta össze.
Én mikor megvettem elvittem állapotfelmérésre. Ott kiderül pár dolog amire kíváncsi vagy.
Szervizköltség szerintem is átlagos. A hasonló kategóriájú Audinál biztos olcsóbb  duhos2
ST220 (2002) 5 gang


ST220 (2004) 6 gang
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:48:14 »

Az enyémen egy gramm rozsda sincs. Én is ettől féltem, mert egy escortom volt előtte. Az meg ugye bár... csak a festék tartotta össze.
Én mikor megvettem elvittem állapotfelmérésre. Ott kiderül pár dolog amire kíváncsi vagy.

worship
Külsőleg mi a különbség a ráncfelvarrottnál?
Ezek szíjas vagy láncos motorok? olajfogyasztás jellemző?
Mik a típushibák?

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #559 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:51:36 »

worship
Külsőleg mi a különbség a ráncfelvarrottnál?
Ezek szíjas vagy láncos motorok? olajfogyasztás jellemző?
Mik a típushibák?


láncos.az fl csak a kasznit érinti.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2015.02.11 szerda, 21:25:34 »

worship
Külsőleg mi a különbség a ráncfelvarrottnál?
Ezek szíjas vagy láncos motorok? olajfogyasztás jellemző?
Mik a típushibák?


Drága a kuplung és a lendkerék csere, kb 250e km-nél cserés.
Más nem nagyon van.
Olajat nem eszi.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2015.02.11 szerda, 22:35:33 »

láncos.az fl csak a kasznit érinti.
ez nem igaz, azzal jött be a 6os váltó az st-kbe. meg a belső dizájn is változott. illetve érdemesebb a facelift utánit választani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 10:10:44 »

2004 utáni kombi nem sok van a piacon ( német sem ) , nehéz szülés...
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2015.02.14 szombat, 09:49:24 »

Kombibol egy db. van fent. De az leiras szerint jo.
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2015.02.14 szombat, 11:19:22 »

Most vettem csak eszre. Ebbol van 5 ajtos is?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #565 Dátum: 2015.02.14 szombat, 11:26:07 »

Most vettem csak eszre. Ebbol van 5 ajtos is?

Van bizony, az a legszebb. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2015.02.14 szombat, 14:25:23 »

Vajon miert van ekkora kulonbseg azonos evjaratu es leiras szerint hasonlo allapotu auto kozott?
Pl. van 1.300.000ert es 1.700.000ert is 2002es.
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:11:17 »

Én ezt szerettem volna. Csak kevés volt a keret rá.
http://www.jofogas.hu/budapest/Ford_mondeo_ST_elado_20577893.htm
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2015.02.14 szombat, 16:10:02 »

Én ezt szerettem volna. Csak kevés volt a keret rá.
http://www.jofogas.hu/budapest/Ford_mondeo_ST_elado_20577893.htm
Ahoz kepest hogy 2005os nem draga. Kerdes milyen allapotu. Nekem a gyari felni jobban tetszik.
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2015.02.14 szombat, 16:18:50 »

Ahoz kepest hogy 2005os nem draga. Kerdes milyen allapotu. Nekem a gyari felni jobban tetszik.

Nekem ha lett volna rávalóm. Majd nem telitalálat az egész. Egyedül a világos belső nem jön be. Legyen fekete vagy piros inkább. A gyári st felnit szerintem macerásabb takarítani. Nekem alapból nem jön be a sok küllő. De hát így szép az élet hogy, nem vagyunk egyformák. smile
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
1face
Vendég
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2015.02.14 szombat, 17:52:27 »

Itt is van egy, ehuna:

http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-st-220-3-0-v6-ID2Vu31.html#9bb54f0d7e
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 02:28:33 »

Ez egy ideig fent volt a HAHUn is. Vajon miert ilyen olcso?
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 02:48:54 »

Nekem ha lett volna rávalóm. Majd nem telitalálat az egész. Egyedül a világos belső nem jön be. Legyen fekete vagy piros inkább. A gyári st felnit szerintem macerásabb takarítani. Nekem alapból nem jön be a sok küllő. De hát így szép az élet hogy, nem vagyunk egyformák. smile
Meg is nezted az autot? Mit vettel helyette?
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 08:24:21 »

Meg is nezted az autot? Mit vettel helyette?

Nem néztem meg. 1.7 millió volt az ára és már 1,5 az új ára. Annyit úgy sem engedett volna hogy, nekem jó legyen. Meg hát az átírás is több mint egy százas rá. Hitelt megy nem akartam felvenni. Így addig nyújtóztam, ameddig a takaróm ért. nyes Mit vettem helyette? Egy klubtagtól egy 2003 10. havi 2,0 tdci sedant. A benzinessel kevesebb lett volna a baj elvileg. De a fogyasztás ,az horror. Főleg hogy, javarészt városban használtam volna.
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 11:57:00 »

Nem néztem meg. 1.7 millió volt az ára és már 1,5 az új ára. Annyit úgy sem engedett volna hogy, nekem jó legyen. Meg hát az átírás is több mint egy százas rá. Hitelt megy nem akartam felvenni. Így addig nyújtóztam, ameddig a takaróm ért. nyes Mit vettem helyette? Egy klubtagtól egy 2003 10. havi 2,0 tdci sedant. A benzinessel kevesebb lett volna a baj elvileg. De a fogyasztás ,az horror. Főleg hogy, javarészt városban használtam volna.
Mennyi ido alatt ment le az ara? En is fokepp varosban hasznalom az autot. A fogyasztas annyira nem erdekel. Inkabb az a lenyeg ha hosszabb utra megyunk csaladostol akkor legyen egy kenyelmes megbizhato, biztonsagos es gyors auto.
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 13:33:06 »

Most olvastam vissza a forumot es ez az auto mar volt tema. Asszem meg 2009ben. D3 mar akkor volt benne kb. 150.000 km. 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 14:46:03 »

ezt láttam már vagy 2-3x élőben egész jól nézett ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2015.02.17 kedd, 01:27:09 »

Olvastam, hogy az első széria motorproblémás lehet.
Kérdezem, ha kb 200ezret már elment, még akkor is előjöhet az említett típushiba?
Keresgélem a célpontot német oldalon, de ami tetszik mind 2002 vagy 2003év eleji, ezekről mindenképp lebeszéltek?
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2015.02.17 kedd, 13:08:54 »

Olvastam, hogy az első széria motorproblémás lehet.
Kérdezem, ha kb 200ezret már elment, még akkor is előjöhet az említett típushiba?
Keresgélem a célpontot német oldalon, de ami tetszik mind 2002 vagy 2003év eleji, ezekről mindenképp lebeszéltek?

Ez engem is erdekel. Meg azt is olvastam hogy facelift elott elektromos gondok is voltak.
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2015.02.17 kedd, 19:03:50 »

Olvastam, hogy az első széria motorproblémás lehet.
Kérdezem, ha kb 200ezret már elment, még akkor is előjöhet az említett típushiba?
Keresgélem a célpontot német oldalon, de ami tetszik mind 2002 vagy 2003év eleji, ezekről mindenképp lebeszéltek?


Én német ST-t nem vennék. Azoknak párszor kitaposták a lelküket....
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2015.02.17 kedd, 21:10:59 »

Én német ST-t nem vennék. Azoknak párszor kitaposták a lelküket....
Az autopalyara gondolsz? 
Naplózva
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2015.02.18 szerda, 00:42:20 »

Egyre jobb.....biztos a sebességhatár nélküli pályára gondol, de ha valaki taposni akar az magyarországon is megteszi  worship
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2015.02.18 szerda, 06:39:18 »

Egyre jobb.....biztos a sebességhatár nélküli pályára gondol, de ha valaki taposni akar az magyarországon is megteszi  worship
Persze, de a magyar autópályán már jó előre kell villogtatnod, ha tartani akarod a 200-at. A német autópályán nem ez a helyzet. Ott folyamatosan lehet haladni 200 felett is, ha olyan az autód és nincs csúcsforgalom. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem tudsz onnan kifogni egy jó példányt, de jobban körül kell járni a dolgot.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.18 szerda, 06:42:09 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2015.02.18 szerda, 08:32:47 »

Persze, de a magyar autópályán már jó előre kell villogtatnod, ha tartani akarod a 200-at. A német autópályán nem ez a helyzet. Ott folyamatosan lehet haladni 200 felett is, ha olyan az autód és nincs csúcsforgalom. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem tudsz onnan kifogni egy jó példányt, de jobban körül kell járni a dolgot.

Ennek is kétoldala van mint mindennek az életben...

Vettünk két rs2000-et, mindkettőt németből. A karosszéria mindkét autón viseltes volt elég rendesen. De ami a motort , váltót , elektronikát illeti azt mondhatom szó szerint tökéletes volt, a futóműről nem is beszélve. Ráadásul mindkét autó még a gyári futómű alkatrészekkel volt. A motortérben pl az utolsó patentig megvolt minden, nem volt semmi kókányolva stb...

Ehhez képest amit idehaza vettünk , gyalázat volt minden tekintetben...

Szóval én például abszolút jószívvel nézegetnék St-t is odakünn  taps
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2015.02.18 szerda, 10:22:47 »

A német autópályán nem ez a helyzet. Ott folyamatosan lehet haladni 200 felett is, ha olyan az autód és nincs csúcsforgalom.

igen, két fel/lehajtó között. Mert ott viszont 120. Emellett pont nem érdekli a németet hogy te jössz, mert ha lassabban mennek előtte, szépen bejjebb megy és hiába villogtatsz neki, nem izgatja.
Naplózva
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2015.02.18 szerda, 11:06:24 »

Német műszaki vizsgán megkövetelik a dolgokat, illetve a németnek van pénze szervizre, ezért tartom jobbnak a német autót, amitől távol kell maradni azok a kereskedők, nagy részt hülyébbre veszik a vevőközönséget mint magyarban.
Naplózva
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2015.02.18 szerda, 12:50:20 »

A kinti nemet kereskedo az viszonylag korrekt. Azt hallom inkabb a bevandorlok aljaskodnak. Legjobb maganszemelytol nemetbol. De az ritka. Ki kell fogni.
Naplózva
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 01:32:52 »

Németben a német kereskedő ritka  Wink
Azt árulja el valaki, magyarországon mennyi az éves kötelező egy st 220ra? tudom függ sokmindentől, de tól-ig érdekelne, illetve az éves adó is.
köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #588 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 06:09:58 »

Németben a német kereskedő ritka  Wink
Azt árulja el valaki, magyarországon mennyi az éves kötelező egy st 220ra? tudom függ sokmindentől, de tól-ig érdekelne, illetve az éves adó is.
köszi
így van 100ból 99 török cigó....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 08:49:08 »

Németben a német kereskedő ritka  Wink
Azt árulja el valaki, magyarországon mennyi az éves kötelező egy st 220ra? tudom függ sokmindentől, de tól-ig érdekelne, illetve az éves adó is.
köszi

Az én biztosításom : 25 800 Ft / év / csekkes fizetés /Aegon /
( itt jegyzem meg , hogy 2006-ban Ford Orion 1.4 71 LE-re fizettem 116 000 Ft-ot, első autó , suhancz voltam de akkor is .) Röhej  falbav


Az adót is most kaptam meg : 30710 Ft / év / itt viszont azt hittem elszámoltak valamit, mert a netes kalkulátor valami 70.000 Ft körüli összeget ír...
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2015.02.20 péntek, 09:53:13 »

Van egy fekete a Csonticar-nal. 2004-es 1.290.000,-
155.000km nyes
De jot meg nem olvastam roluk.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2015.02.20 péntek, 10:11:12 »

Az én biztosításom : 25 800 Ft / év / csekkes fizetés /Aegon /
( itt jegyzem meg , hogy 2006-ban Ford Orion 1.4 71 LE-re fizettem 116 000 Ft-ot, első autó , suhancz voltam de akkor is .) Röhej  falbav


Az adót is most kaptam meg : 30710 Ft / év / itt viszont azt hittem elszámoltak valamit, mert a netes kalkulátor valami 70.000 Ft körüli összeget ír...

ott lesz az de most csak a felét fizeted a másik felét
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:42:25 »

Csak az hogy van egy ilyen autom a garazsban havi kb. 8000,-?
Jeccus rinya
Naplózva
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2015.02.20 péntek, 15:43:42 »

Csak az hogy van egy ilyen autom a garazsban havi kb. 8000,-?
Jeccus rinya

Na de tegyük fel ,hogy nem dohányzol el havi 30.000.-et.  ( mert ugye nyilván mindenkinek van egy ismerőse aki legalább 1 dbz / nap. )

Ha így nézed , hogy inkább mondjuk erre költesz már nem is olyan sok...  integet2
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2015.02.20 péntek, 16:05:20 »

Na de tegyük fel ,hogy nem dohányzol el havi 30.000.-et.  ( mert ugye nyilván mindenkinek van egy ismerőse aki legalább 1 dbz / nap. )

Ha így nézed , hogy inkább mondjuk erre költesz már nem is olyan sok...  integet2
Nem bagzok vigyor3
Nezopont kerdese ez igaz. Mennyire art ennek a nagy motornak ha csak napi 2-2 km-t megyek vele?
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2015.02.20 péntek, 16:22:36 »

Nem bagzok vigyor3
Nezopont kerdese ez igaz. Mennyire art ennek a nagy motornak ha csak napi 2-2 km-t megyek vele?
napi két két kilométerre vegyél egy bringát Smiley az biztos egyébként hogy nem használ neki de talán kevésbé káros neki mint egy tddi/tdci-nek
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2015.02.20 péntek, 17:22:57 »

Persze, de a magyar autópályán már jó előre kell villogtatnod, ha tartani akarod a 200-at. A német autópályán nem ez a helyzet. Ott folyamatosan lehet haladni 200 felett is, ha olyan az autód és nincs csúcsforgalom. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem tudsz onnan kifogni egy jó példányt, de jobban körül kell járni a dolgot.

meglepődnél, h a nolimit országában milyen gyakran villan a trafipax, és mennyi sebességkorlátozó tábla van kirakva! pályán is elég ritka eset ha nincs sebességkorlátozás. leggyakrabban fent van végig a 120-as korlátozás, de kicsit sem ritka amikor ezt átváltják 100-ra. dugó esetén simán 60-80 a max, és ritkán nincs dugó!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2015.02.20 péntek, 18:05:10 »

napi két két kilométerre vegyél egy bringát Smiley az biztos egyébként hogy nem használ neki de talán kevésbé káros neki mint egy tddi/tdci-nek
Jarnek en gyalog.Nem luxusbol kell kocsi. A melomhoz kell. Abban hordom a szerszamokat.  Wink
Naplózva
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2015.02.20 péntek, 20:14:28 »

Jarnek en gyalog.Nem luxusbol kell kocsi. A melomhoz kell. Abban hordom a szerszamokat.  Wink

Ilyen körülmények közt nem az St a legjobb választás az biztos. Napi 2-2 km-re meg szerintem főleg nem. Bár az olyan üzemet egyik autó se szereti.
Van ismerősöm aki reggelente 800 m-ről jár autóval... Az se semmi :-)
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2015.02.20 péntek, 20:55:27 »

Ilyen körülmények közt nem az St a legjobb választás az biztos. Napi 2-2 km-re meg szerintem főleg nem. Bár az olyan üzemet egyik autó se szereti.
Van ismerősöm aki reggelente 800 m-ről jár autóval... Az se semmi :-)
Nekem konkretan 600 m-re van a melohelyem de mindenkepp autoval kell jarnom. Azert irtam a 2 km-t mert inkabb kepes lennek kerulovel menni csak hogy a kocsinak jo legyen. vigyor3
Jo autot szeretnek amivel ha hosszabb utra megyek a csaladdal vagy egyedul akkor szivesen uljek bele.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.