Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST220  (Megtekintve 488092 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #750 Dátum: 2015.05.08 péntek, 12:44:55 »

melyik márkát töltötted bele?

Ford Formula 5w30!
Olvastam is egy cikket erről, hogy az st be nem érdemes más olajat önteni, mert végzetes lehet (pl 5w40 stb) az 5w30 az oké vagy 0w -s olajakat ajánlották még....
De ha másik fajtát veszel nagyon oda kell figyelni arra, hogy a gyári előírásnak megfeleljen..: WSS-M2C913-C .,WSS-M2C913-B .

Van hozzá való Motul is.: http://www.arukereso.hu/motorolaj-c3678/motul/specific-ford-913c-5w-30-5l-p50201706/#termek-leiras



Szabvány:ACEA A5/B5 FORD WSS M2C 913 C, ami visszafelé csereszabatos a FORD WSS M2C 913A és 913B-vel. Az újonnan kifejlesztett kenőanyag kimondottan olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártó (Ford, Land Rover, Jaguar, Volvo) csökkentett HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitású, és ACEA A1/B1 vagy A5/B5 szabványú motorolaj használatát írja elő. A MOTUL Specific 913C 5W30 a Ford Csoport járműveihez készült.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:34:08 »

Üdv!

Valaki tud nekem abban segíteni, hogy hol érdemes "tuning" féknyerget keresni st220-ra a gyárit olykor gyengének érzem......
(betét, tárcsa, nyereg nem hibás)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #752 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:39:07 »

Üdv!

Valaki tud nekem abban segíteni, hogy hol érdemes "tuning" féknyerget keresni st220-ra a gyárit olykor gyengének érzem......
(betét, tárcsa, nyereg nem hibás)
a fókusz klubban.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:50:55 »

Üdv!

Valaki tud nekem abban segíteni, hogy hol érdemes "tuning" féknyerget keresni st220-ra a gyárit olykor gyengének érzem......
(betét, tárcsa, nyereg nem hibás)
ha találsz valahol, szólj, kéne nekem is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2015.05.22 péntek, 20:55:41 »

ha találsz valahol, szólj, kéne nekem is

Okké
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2015.05.22 péntek, 21:21:29 »

Üdv!

Valaki tud nekem abban segíteni, hogy hol érdemes "tuning" féknyerget keresni st220-ra a gyárit olykor gyengének érzem......
(betét, tárcsa, nyereg nem hibás)
Ja,a focus rs féket szokták ráépíteni, de onnantól a 16 os alufelni felejtős.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2015.05.22 péntek, 22:39:08 »

Ja,a focus rs féket szokták ráépíteni, de onnantól a 16 os alufelni felejtős.
st225 focus. és még rámegy a 16, csak nem mindegyik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2015.05.22 péntek, 22:47:37 »

st225 focus. és még rámegy a 16, csak nem mindegyik
A gyári 16 os alut mondják felejtősnek, a lemez az ok. Talkford szerint.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2015.05.23 szombat, 00:37:26 »

A gyári 16 os alut mondják felejtősnek, a lemez az ok. Talkford szerint.
aluból is van ami felmegy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2015.05.23 szombat, 14:45:12 »

aluból is van ami felmegy

talkford mondta, én nem próbáltam.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2015.05.23 szombat, 19:56:11 »

talkford mondta, én nem próbáltam.

Egy barátom mondeójára felkerült a fóka st fék, két gyári 16-os alufelni szettet is megpróbáltunk feltenni (egyik a facelift előtti standard 16-os ghia szett, a másik a facelift utáni szintén standard ghia szett), és mindkettő nagyon messze volt attól, hogy alámenjen a féknyereg.
Engem is érdekelne, hogy melyik megy fel, mert a téli hulladék, kátyús bp-i utakra szerinte sem igazi a nagy felni.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2015.05.26 kedd, 21:22:39 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek, nem akarok mellényúlni. Autót szeretnék, de a lehetőségeimet beszűkíti, hogy 400ccm luxus robogó beszámításával. Jelenleg egy Mondeo "eladó" reagált pozitívan. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-8500279

Kérdésem az, hogy érdemes lenne ebbe az autóba beleugrani, vagy felejtsem el? Fogyasztással megbarátkoznék, de amennyiben tényleg költségmentes, bevállalnám. 100km-re van, tehát nagyon kellene tudnom laikusként miket kérdezzek, és mit nézzek meg, mit próbáljak ki.

Szóval "'segítsen Obi Wan Kenobi, ön az utolsó reményem" helyett, segítsetek ST tulajok, ti vagytok az egyetlen reményem. Smiley)
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2015.05.26 kedd, 21:41:03 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek, nem akarok mellényúlni. Autót szeretnék, de a lehetőségeimet beszűkíti, hogy 400ccm luxus robogó beszámításával. Jelenleg egy Mondeo "eladó" reagált pozitívan. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-8500279

Kérdésem az, hogy érdemes lenne ebbe az autóba beleugrani, vagy felejtsem el? Fogyasztással megbarátkoznék, de amennyiben tényleg költségmentes, bevállalnám. 100km-re van, tehát nagyon kellene tudnom laikusként miket kérdezzek, és mit nézzek meg, mit próbáljak ki.

Szóval "'segítsen Obi Wan Kenobi, ön az utolsó reményem" helyett, segítsetek ST tulajok, ti vagytok az egyetlen reményem. Smiley)
Szia,
Figyi, ez ránézésre egy u.n. hülyegyerekautó lehetett valami szerencsésebb országban.
Ahol volt pénz benzinre, tehát rúghatták is neki, én nem eröltetném.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2015.05.26 kedd, 21:51:48 »

Szia,
Figyi, ez ránézésre egy u.n. hülyegyerekautó lehetett valami szerencsésebb országban.
Ahol volt pénz benzinre, tehát rúghatták is neki, én nem eröltetném.

De benne lehet a pakliban hogy jó? Sokszor a látszat csal. Persze lehet, hogy igazad van, ha meg is venném, ezeket a matricákat az oldaláról biztos letépném az első nap. Undecided Az a másik, melyik az az ST amelyiknek nem nyomták? Általában olyan veszi ezt a kategóriát, aki haladósabban szeret közlekedni. Én is azért gondolkodom ebben mert pont 2,5 éve adtam el a GSXR1000-et 6 év használat után. Kellene valami pótlék, még akkor is, ha a GSXR1000 feeling autóban megközelíthetetlen számomra (vételárban).
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #764 Dátum: 2015.05.26 kedd, 21:59:36 »

De benne lehet a pakliban hogy jó? Sokszor a látszat csal. Persze lehet, hogy igazad van, ha meg is venném, ezeket a matricákat az oldaláról biztos letépném az első nap. Undecided Az a másik, melyik az az ST amelyiknek nem nyomták? Általában olyan veszi ezt a kategóriát, aki haladósabban szeret közlekedni. Én is azért gondolkodom ebben mert pont 2,5 éve adtam el a GSXR1000-et 6 év használat után. Kellene valami pótlék, még akkor is, ha a GSXR1000 feeling autóban megközelíthetetlen számomra (vételárban).
Te tudod. Igaz nekem "csak" v6om van, de nem a mondeo az, ami a gixer feelingre akárcsak egy kicsit is emlékeztet. Ez egy nyugis kényelmes icipicit sportos jellegüre hangolt családi szedán.
Benne van a pakliban, hogy jó, m es rendszámmal gondolom kintröl jött, nem is rég, ott azért van esély hogy megkapta a tipráson kívül azt is ami járneki.
A v6 amúgy jó motor, ha jó, akkor jó, ha nem az, akkor szopóroller, de nagy.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:08:03 »

Te tudod. Igaz nekem "csak" v6om van, de nem a mondeo az, ami a gixer feelingre akárcsak egy kicsit is emlékeztet. Ez egy nyugis kényelmes icipicit sportos jellegüre hangolt családi szedán.
Benne van a pakliban, hogy jó, m es rendszámmal gondolom kintröl jött, nem is rég, ott azért van esély hogy megkapta a tipráson kívül azt is ami járneki.
A v6 amúgy jó motor, ha jó, akkor jó, ha nem az, akkor ***óroller, de nagy.

A reményhal meg utoljára az akváriumban. Grin Sok lehetőségem nincs. Kevesen akarnak motort beszámítani autóba. Nem azért mert nem jó, hanem mert 7-800e ér és 2008-as. Az autót értékesítők 95% nem meri bevállalni mert nem értenek hozzá. Sajnos a Yamaha Majesty 400 itthon nem egy közkedvelt típus,l tehát az eladásához nagy szerencse fog kelleni, vagy mélyen ár alatt, de ezt meg nem akarom.
Félreértettél. Tudom milyen a Mondeo. Most is használok egy 2.0 TDCi-t kölcsönbe, de a torka véres. Családi autónak kell, ami ha kell megindul. Ha GSXR feelinget keresnék, akkor az Lambo, Ferrrari, Porsche 911 Turbo kategória lenne, de ez árban, és a családdal nem összeegyeztethető. 
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:14:10 »

A reményhal meg utoljára az akváriumban. Grin Sok lehetőségem nincs. Kevesen akarnak motort beszámítani autóba. Nem azért mert nem jó, hanem mert 7-800e ér és 2008-as. Az autót értékesítők 95% nem meri bevállalni mert nem értenek hozzá. Sajnos a Yamaha Majesty 400 itthon nem egy közkedvelt típus,l tehát az eladásához nagy szerencse fog kelleni, vagy mélyen ár alatt, de ezt meg nem akarom.
Félreértettél. Tudom milyen a Mondeo. Most is használok egy 2.0 TDCi-t kölcsönbe, de a torka véres. Családi autónak kell, ami ha kell megindul. Ha GSXR feelinget keresnék, akkor az Lambo, Ferrrari, Porsche 911 Turbo kategória lenne, de ez árban, és a családdal nem összeegyeztethető. 
Á, csudát. A gixer feeelinget nem ezek hozzák. Egy evo vagy egy sti sokkal inkább.
En azt mondanám, ha haladós és csaladit keresel, hirdesd a mocit, ha sokára is, de el fogják vinni, jobban mint amiért beszamoljak.
Az elveimmel ellentétes ugyan, de nézz meg inkább egy 2.2 tdci-t. Megy úgy mint egy v6 ellenbe 8 fölé nehéz vinni a fogyiját. Szerintem. Mondjuk nekem könnyű, van mindkettő.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:21:28 »

Á, csudát. A gixer feeelinget nem ezek hozzák. Egy evo vagy egy sti sokkal inkább.
En azt mondanám, ha haladós és csaladit keresel, hirdesd a mocit, ha sokára is, de el fogják vinni, jobban mint amiért beszamoljak.
Az elveimmel ellentétes ugyan, de nézz meg inkább egy 2.2 tdci-t. Megy úgy mint egy v6 ellenbe 8 fölé nehéz vinni a fogyiját. Szerintem. Mondjuk nekem könnyű, van mindkettő.

Nézegettem a 2.2 TDCi-t, és gondolom mit tudhat a 155LE dízel, a 2.0 TDCi 133LE után. De elriaszt a "nyűgös" használat. Sokszor használnám rövid távra városon belül, erre pedig egy benzines jobb. Ráadásul nem mennék vele annyit egyelőre, hogy megérje a dízel, és akkor ott a sok buktató. Kettős tömegű + kuplung, Turbo, porlasztó csúcsok stb. Benzinesnél azért kevesebb a buktató, főleg ha rövid távok dominálnak nagy részben.
Elméletileg azt kellene tudnom, mik azok a kérdések amiket email-ben feltehetek az eladónak, ami kiszűrheti azt, induljak e el megnézni vagy sem, és ha ott vagyok mit nézzek meg. Azt írja "költségmentes". Tudom bárki írhat bármit, de az én hirdetésemben nem szerepel, mert nem vállalom fel, pedig jó a motorom, de bármikor bármi történhet.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.26 kedd, 22:25:38 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:31:54 »

Nézegettem a 2.2 TDCi-t, és gondolom mit tudhat a 155LE dízel, a 2.0 TDCi 133LE után. De elriaszt a "nyűgös" használat. Sokszor használnám rövid távra városon belül, erre pedig egy benzines jobb. Ráadásul nem mennék vele annyit egyelőre, hogy megérje a dízel, és akkor ott a sok buktató. Kettős tömegű + kuplung, Turbo, porlasztó csúcsok stb. Benzinesnél azért kevesebb a buktató, főleg ha rövid távok dominálnak nagy részben.
Elméletileg azt kellene tudnom, mik azok a kérdések amiket email-ben feltehetek az eladónak, ami kiszűrheti azt, induljak e el megnézni vagy sem, és ha ott vagyok mit nézzek meg. Azt írja "költségmentes". Tudom bárki írhat bármit, de az én hirdetésemben nem szerepel, mert nem vállalom fel, pedig jó a motorom, de bármikor bármi történhet.
A költségmentes a nepperszlengben aaz jelenti, hogy nem kellett sokat költenie rá, és kibírja nagyobb hiba nélkül fél évig.
szerintem.
A v6 nál is jöhet gond. Rángatás, csörgés, vezérműlánc csapkolódás.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2015.05.26 kedd, 23:17:23 »

A költségmentes a nepperszlengben aaz jelenti, hogy nem kellett sokat költenie rá, és kibírja nagyobb hiba nélkül fél évig.
szerintem.
A v6 nál is jöhet gond. Rángatás, csörgés, vezérműlánc csapkolódás.

Azért erre is van ellenpélda. Kereskedővel cseréltem a mostani robogót, és évek óta csak olajat és szűrőt cserélek. Semmi baja. Nem gondolom, hogy minden kereskedő által eladott autó kaki. Persze ettől ez még lehet az. Csak meg kell adni az esélyt. A piros bőrbelső pont azt tükrözi számomra, hogy vagy rommá volt törve, és mivel pénzes tulaja volt nem sajnálta rá a lét, vagy pusztán igényesség vezérelte. Mert a képről nem tűnik egy kiült elhasznált ülésnek.
Az, hogy rommá volt e törve, gondolom festékmérővel mérhető.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2015.05.26 kedd, 23:23:24 »

Azért erre is van ellenpélda. Kereskedővel cseréltem a mostani robogót, és évek óta csak olajat és szűrőt cserélek. Semmi baja. Nem gondolom, hogy minden kereskedő által eladott autó kaki. Persze ettől ez még lehet az. Csak meg kell adni az esélyt. A piros bőrbelső pont azt tükrözi számomra, hogy vagy rommá volt törve, és mivel pénzes tulaja volt nem sajnálta rá a lét, vagy pusztán igényesség vezérelte. Mert a képről nem tűnik egy kiült elhasznált ülésnek.
Az, hogy rommá volt e törve, gondolom festékmérővel mérhető.
Véged van Wink már rákattantál. Ismerem az érzést. Ha nincs messze menj el nézd meg.
A piros recaro pedig gyári. Stben volt ilyen belső.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #771 Dátum: 2015.05.26 kedd, 23:58:26 »

Véged van Wink már rákattantál. Ismerem az érzést. Ha nincs messze menj el nézd meg.
A piros recaro pedig gyári. Stben volt ilyen belső.

Meglátom. Ennek az autónak évjárat szerint túl magas az ára, remélhetőleg azért, mert jó.  Grin GSXR-t 2 évesen vettem, 200e-rel a reális ára felett (2,2M). 6 évig nem kellett rá költenem, csak olaj + szűrők. Megérte? Meeeeg. Persze itt valószínű nem erről van szó, maximum megkíméltebb mint a nagy átlag, ami a szolid külsejéből teljesen egyértelmű. hehe
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2015.05.27 szerda, 00:58:37 »

Fogyasztás nem érdekel, de tisztában akarok lenni azzal is, havi szinten mennyibe kerül, ha áll az autó.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2015.05.27 szerda, 01:09:27 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek, nem akarok mellényúlni. Autót szeretnék, de a lehetőségeimet beszűkíti, hogy 400ccm luxus robogó beszámításával. Jelenleg egy Mondeo "eladó" reagált pozitívan. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-8500279

Kérdésem az, hogy érdemes lenne ebbe az autóba beleugrani, vagy felejtsem el? Fogyasztással megbarátkoznék, de amennyiben tényleg költségmentes, bevállalnám. 100km-re van, tehát nagyon kellene tudnom laikusként miket kérdezzek, és mit nézzek meg, mit próbáljak ki.

Szóval "'segítsen Obi Wan Kenobi, ön az utolsó reményem" helyett, segítsetek ST tulajok, ti vagytok az egyetlen reményem. Smiley)
a tyuning lámpa és kipuff szerintem nem valami szép. főleg, hogy a második még csak helyre sem hozható, mert vágva lett az ST lökös falbav falbav
jah, és az elejét jól megnézém, nem ilyen hűtőmaszknak kéne rajta lenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2015.05.27 szerda, 08:04:15 »

a tyuning lámpa és kipuff szerintem nem valami szép. főleg, hogy a második még csak helyre sem hozható, mert vágva lett az ST lökös falbav falbav
jah, és az elejét jól megnézém, nem ilyen hűtőmaszknak kéne rajta lenni

Ez az autó , ha jól emlékszem Szegedről való... Egy darabig árulta az emberke 1,9- 2 M körül... ,egyszercsak valaki (? kereskedő ?) elvitte... de rá kb 2 hétre megint neten volt másik városból. Azóta hébe hóba eltűnik, feltűnik.

Nekem az a benyomásom az autóval kapcsolatban, hogy a kutyának se kell kategória, amihez nyilván a kinézete erősen hozzájárul.

Sőt... ( ez nem biztos ) de valami olyan rémlik, hogy újra van festve, majd kapott körbe matricázást.... és mintha olyan is rémlene hogy a matricázás után lett több rétegben lelakkozva.......... ( hogy védve legyen a matrica ) Mintha ezt írta volna akkor még az eladó, mármint az a magánember aki annó árulta.

Na majd ha eszembejut megnézem az st dossziémat. Amikor aktuális volt, minden St hirdetést kinyomtattam biztos ami biztos alapon... Szerintem ez is köztük volt / van :-)
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2015.05.27 szerda, 17:52:15 »

Ez az autó , ha jól emlékszem Szegedről való... Egy darabig árulta az emberke 1,9- 2 M körül... ,egyszercsak valaki (? kereskedő ?) elvitte... de rá kb 2 hétre megint neten volt másik városból. Azóta hébe hóba eltűnik, feltűnik.

Nekem az a benyomásom az autóval kapcsolatban, hogy a kutyának se kell kategória, amihez nyilván a kinézete erősen hozzájárul.

Sőt... ( ez nem biztos ) de valami olyan rémlik, hogy újra van festve, majd kapott körbe matricázást.... és mintha olyan is rémlene hogy a matricázás után lett több rétegben lelakkozva.......... ( hogy védve legyen a matrica ) Mintha ezt írta volna akkor még az eladó, mármint az a magánember aki annó árulta.

Na majd ha eszembejut megnézem az st dossziémat. Amikor aktuális volt, minden St hirdetést kinyomtattam biztos ami biztos alapon... Szerintem ez is köztük volt / van :-)

Köszi. worship
Autószerelő, kereskedő barátom ránézett, és azt mondta, ha jót akarok, nem veszem meg. Mondta ezt úgy, hogy aki ott volt kereskedő, autószerelő, mind csóválta a fejét.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 09:19:40 »

Köszi. worship
Autószerelő, kereskedő barátom ránézett, és azt mondta, ha jót akarok, nem veszem meg. Mondta ezt úgy, hogy aki ott volt kereskedő, autószerelő, mind csóválta a fejét.

Igazán nincs mit!

Egyébként jó autók ezek szerintem. Aminek tönkre kell menni az úgyis tönkre megy a másik autón is. Remélem sikerül valami jót kifognod.
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 09:44:43 »

Köszi. worship
Autószerelő, kereskedő barátom ránézett, és azt mondta, ha jót akarok, nem veszem meg. Mondta ezt úgy, hogy aki ott volt kereskedő, autószerelő, mind csóválta a fejét.

kb ezt mondtuk mi is Wink
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 10:22:53 »

kb ezt mondtuk mi is Wink

Ti is. smile De nehéz volt lebeszélni. 3x hívtak telefonon, mert csak harmadszorra jutott el, hogy tényleg nem szabad megvenni.
2.5 V6 mennyire nyűgös, illetve alkatrészek tekintetében olcsóbb mint az ST? Fogyasztás mennyire tartható városban 12L körül?
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.28 csütörtök, 10:41:16 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 13:12:11 »

Ti is. smile De nehéz volt lebeszélni. 3x hívtak telefonon, mert csak harmadszorra jutott el, hogy tényleg nem szabad megvenni.
2.5 V6 mennyire nyűgös, illetve alkatrészek tekintetében olcsóbb mint az ST? Fogyasztás mennyire tartható városban 12L körül?

A v6 gyakoribb. Kevésbé nyűgös talán, mert nem sport a neve. 170 paci is elég jó. Próbálj facelift1 vagy újabbat keresni, azoknál ritkább a hengerfejesség, kézifék és zár gond.
Városban megvan a 10-12, pesti dugóban a több is.
Naplózva
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 21:37:43 »

A v6 gyakoribb. Kevésbé nyűgös talán, mert nem sport a neve. 170 paci is elég jó. Próbálj facelift1 vagy újabbat keresni, azoknál ritkább a hengerfejesség, kézifék és zár gond.
Városban megvan a 10-12, pesti dugóban a több is.

Mikor az enyém elhoztam Pestről egy éve lassan 13.5 volt benne neki... és nem volt könnyű a  lába.... azóta pályán németbe járok vele 9.5 -10 ben megáll....
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 23:44:08 »

Mikor az enyém elhoztam Pestről egy éve lassan 13.5 volt benne neki... és nem volt könnyű a  lába.... azóta pályán németbe járok vele 9.5 -10 ben megáll....
Nekem országúton 8 alá is ment már.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #782 Dátum: 2015.06.02 kedd, 05:59:32 »

Nekem országúton 8 alá is ment már.
de akkor már húztad vontatókötéllel! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2015.06.02 kedd, 07:04:27 »

de akkor már húztad vontatókötéllel! hehe

Na ezért nem kell nekem benzines autó! Újra meg kellene tanulnom Andersen, a nagy mesemondó nyelvét.  eplus2 Dízellel meg mi történik? Kérdezik mennyit fogyaszt? .....mondom, 6-és 7 liter között éves átlagban.  smile
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2015.06.02 kedd, 08:24:58 »

Na ezért nem kell nekem benzines autó! Újra meg kellene tanulnom Andersen, a nagy mesemondó nyelvét.  eplus2 Dízellel meg mi történik? Kérdezik mennyit fogyaszt? .....mondom, 6-és 7 liter között éves átlagban.  smile


dízellel csak a kerekítést tanulod újra. 6.8=5-6 mf1
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2015.06.02 kedd, 08:25:25 »

de akkor már húztad vontatókötéllel! hehe

sertepertéljél vissza az smax topicba Gimli Tongue
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #786 Dátum: 2015.06.02 kedd, 10:17:07 »

sertepertéljél vissza az smax topicba Gimli Tongue
miért,ez nem dízel topik?éééééted!ST220 TDCI! eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2015.07.17 péntek, 17:58:16 »

sziasztok.problémám a következö lenne.st220-am van és problémám a váltójával van.kinyomócsapágyat cseréltem benne minden jó volt és most elég nehezen veszi a sebességet. Pl.:hátramenetbe nagyon nehéz betenni 1,2-be pedig darál.le lett légtelenítve a csapágy és eléggé nyűgös vagyok kicsit mert mennék vele haza németből.2002-es évjárat 5 sebességes.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #788 Dátum: 2015.07.17 péntek, 19:56:41 »

sziasztok.problémám a következö lenne.st220-am van és problémám a váltójával van.kinyomócsapágyat cseréltem benne minden jó volt és most elég nehezen veszi a sebességet. Pl.:hátramenetbe nagyon nehéz betenni 1,2-be pedig darál.le lett légtelenítve a csapágy és eléggé nyűgös vagyok kicsit mert mennék vele haza németből.2002-es évjárat 5 sebességes.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.msg612387#msg612387
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2015.07.17 péntek, 21:14:04 »

a jelenség hogy nehezen lehet betenni sebességbe a kinyomócsapágy hibájakor is meg volt de csere után enyhült.ujra le kellene légteleníteni esetleg vagy dobjam a kukába az egészet és vegyek ujat kuplungtárcsa kopása nem okozhatja vagy olajcsere a váltóba?
Naplózva
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2015.07.22 szerda, 16:44:49 »

a gyri 5ös váltót le tudom cserélni 6-osra meik válto jó rá.esetleg tipus szám évjárat? előre is köszi.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2015.08.12 szerda, 14:00:05 »

Sziasztok kellene 1 kis segítség st220 2002 évj tegnap szétment egy vízcső cseréltem is de nem tudom, hogy ezeket a típusokat kell-e légteleníteni??? Elég sok víz elfojt, kb az 50 a a fagyállónak.
Valaki vmi info?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2015.08.12 szerda, 14:09:36 »

Sziasztok kellene 1 kis segítség st220 2002 évj tegnap szétment egy vízcső cseréltem is de nem tudom, hogy ezeket a típusokat kell-e légteleníteni??? Elég sok víz elfojt, kb az 50 a a fagyállónak.
Valaki vmi info?


Nem kell légteleníteni.
1. Feltöltöd a tartályt max fölé egy picivel.
2. Kocsi beindít, hagyod ketyegni (ha már üzemmeleg akkor 2000 fordulat környékén tarthatod kicsit) amíg nem nyit a termosztát (nem indul el a hűtőventilátor) utána hagyd még pár percig ketyegni és leállíthatod.
3. Miután lehűlt a rendszer beállítod a szintet és kész is vagy.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2015.08.12 szerda, 21:01:27 »

KÖSZIA  Wink
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2015.08.29 szombat, 13:13:20 »

Hali valaki tud esetleg bontott mondeo st220 at?
6 sebességes váltót keresek.... + 1-2 apróságot még hozzá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #795 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:22:47 »

Hali valaki tud esetleg bontott mondeo st220 at?
6 sebességes váltót keresek.... + 1-2 apróságot még hozzá.
kérdezd meg mk2-t,hátha.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2015.09.05 szombat, 18:04:34 »

Sziasztok!

Mennyi most a reális piaci értéke egy normális állapotban lévő ST220-nak? Szeretnék egyet, de nem nagy a kínálat hahu-n, és abból a háromból (ami ránézésre inkább csak egy) nem nagyon lehet leszűrni, hogy mi a reális. Van amúgy esélye annak, hogy itthon kapok egy jobb darabot (értem itt alatta azt, hogy nincs "tuningolva" és aránylag karban volt tartva)?
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #797 Dátum: 2015.09.05 szombat, 18:10:46 »

Sziasztok!

Mennyi most a reális piaci értéke egy normális állapotban lévő ST220-nak? Szeretnék egyet, de nem nagy a kínálat hahu-n, és abból a háromból (ami ránézésre inkább csak egy) nem nagyon lehet leszűrni, hogy mi a reális. Van amúgy esélye annak, hogy itthon kapok egy jobb darabot (értem itt alatta azt, hogy nincs "tuningolva" és aránylag karban volt tartva)?
szerintem inkább külföldi oldalakat nézz meg.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 19:04:15 »

szerintem inkább külföldi oldalakat nézz meg.....

Köszönöm! Szétnézek akkor külföldi oldalakon.
Van amúgy olyan dolog, ami nem látványos, de nagyon be lehet szívni vele? Szándékaim szerint vennék egyet, majd ráköltenék max. 500k-t, hogy rendbe hozzam amennyire lehet. Tudok olyat venni, ami jónak tűnik, de olyan mértékű rejtett hibája van, hogy ezt az összeget felülmúlja? (Tehát lehet olyan sunyi hiba, vagy azok kombinációja, aminek a javítása ennél drágább lesz, és itt persze nem olyanra gondolok, hogy alapból nem indul, vagy, hiányzik az eleje  smile. )

Az öt és a hat sebesség között érezhetően nagy a különbség, vagy az ötössel is el lehet élni boldogan?
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 19:14:32 »

Az öt és a hat sebesség között érezhetően nagy a különbség, vagy az ötössel is el lehet élni boldogan?

Ha sokat mész hosszú utakra, és jellemzően autópályán, javasolt a 6 sebesség.
Én biztosannem vennék 5-öst...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.