Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.31 csütörtök, 23:59:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 12   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 297695 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2010.07.14 szerda, 15:01:20 »

azok meg gyariak, szemre jol neznek ki a dugattyuk is, tomitettek, mozognak rendesen.
Azért kérdezem,mert ha még nem tetted meg,nem ártana egy kimondottan fékes szakival megnézetni.Idővel azok is kopnak és okozhatnak hibát.Általában a féloldalas betétkopás szokott lenni az első jel,aztán ha nagyon ki van kopva a dugattyú mehet bele fékpor és akkor a szorulástól kezdve mindent csinál,ráadásként menet közben is meg-meg szorulhat,extrém terhelésnek kitéve a tárcsát.De ez csak tipp,elég pénzes móka,bár itteni bontós tagtól is lehet venni kevés km-t futott komplett nyerget (ha ez a nyűgje persze).Viszont az élet múlik/múlhat rajta.Nekem a jobbhátsó fékem ragad be,megnéztem,kipucoltam és akkor is.Szemre minden jó...de a szerelő azt is meglátja amit én nem.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2010.07.14 szerda, 16:20:47 »

Azért kérdezem,mert ha még nem tetted meg,nem ártana egy kimondottan fékes szakival megnézetni.Idővel azok is kopnak és okozhatnak hibát.Általában a féloldalas betétkopás szokott lenni az első jel,aztán ha nagyon ki van kopva a dugattyú mehet bele fékpor és akkor a szorulástól kezdve mindent csinál,ráadásként menet közben is meg-meg szorulhat,extrém terhelésnek kitéve a tárcsát.De ez csak tipp,elég pénzes móka,bár itteni bontós tagtól is lehet venni kevés km-t futott komplett nyerget (ha ez a nyűgje persze).Viszont az élet múlik/múlhat rajta.Nekem a jobbhátsó fékem ragad be,megnéztem,kipucoltam és akkor is.Szemre minden jó...de a szerelő azt is meglátja amit én nem.
Koszi Misi, amint tudom elviszem egy fekszakihoz  smile
Naplózva
jakuzaaa
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 16:09:33 »

Üdv.

A fékkopás visszajelzőm világít (így vettem meg nem régen), és már azt is kiderítettem, hogy miért. Az egyik fékbetétről hiányzik a csatlakozó és így nincs bedugva. Kérdésem az, hogy simán saruval összekössem-e, vagy lehet venni külön csatlakozót? A betét még jó állapotban van, ezért azt még nem akarom cserélni. Ez a csatlakozás polaritás függő, vagy mindegy hogy kötöm?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2010.08.07 szombat, 12:17:30 »

Üdv.

A fékkopás visszajelzőm világít (így vettem meg nem régen), és már azt is kiderítettem, hogy miért. Az egyik fékbetétről hiányzik a csatlakozó és így nincs bedugva. Kérdésem az, hogy simán saruval összekössem-e, vagy lehet venni külön csatlakozót? A betét még jó állapotban van, ezért azt még nem akarom cserélni. Ez a csatlakozás polaritás függő, vagy mindegy hogy kötöm?

Hiányzik, mert nem visszajelzős, vagy mert leszakadt?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2010.08.07 szombat, 14:31:53 »

Hiányzik, mert nem visszajelzős, vagy mert leszakadt?
Nálam is hasonló volt, az egyik oldalon leszakadt, a másikon meg hiányzik a csati.Én egyszerűsítettem a dolgon, kivettem az aws-ből az izzót.
Naplózva
jakuzaaa
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 23:48:44 »

Hiányzik, mert nem visszajelzős, vagy mert leszakadt?

A vezeték meg van, csak a csatlakozó szakadt le a fékbetét felől jövő végéről.

Guci07-nak:
Az AWS-ből nem akarom kivenni az izzót, mert annyira nem zavar így hogy tudom mi a hiba. Meg nem vagyok híve az ilyennek. Meg szeretném csinálni, hogy használható legyen a visszajelző.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 16:41:51 »

A vezeték meg van, csak a csatlakozó szakadt le a fékbetét felől jövő végéről.

Guci07-nak:
Az AWS-ből nem akarom kivenni az izzót, mert annyira nem zavar így hogy tudom mi a hiba. Meg nem vagyok híve az ilyennek. Meg szeretném csinálni, hogy használható legyen a visszajelző.

Nem láttam még ilyet, de kis sarukkal nem lehet bekötni az ellendarabba?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 20:50:35 »

A vezeték meg van, csak a csatlakozó szakadt le a fékbetét felől jövő végéről.

Guci07-nak:
Az AWS-ből nem akarom kivenni az izzót, mert annyira nem zavar így hogy tudom mi a hiba. Meg nem vagyok híve az ilyennek. Meg szeretném csinálni, hogy használható legyen a visszajelző.
Persze érthető. Én csak azért javasoltamm, mert nekem vannak jelenleg sokkal égetőbb problémáim, így erre nem jutot. Amúgy azért is jó kivenni, mert ha folyamat világít, akkor megolvaszthatja az  aws burkolatát. (többek között ezért is kellett lecserélnem a saját aws em egy másikra)
Naplózva
mondi095
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2010.10.16 szombat, 19:37:51 »

Hello Mindenki,

kis segitsegre lenne szuksegem, mert teljesen tanacstalan vagyok mar.
Mk1, '96.06. havi a kocsi es az utobbi 5000km-en mar harmadszor csereltem fektarcsat a kovetkezo jelenseg miatt: a csere utani kb. ezredik km-t kovetoen 60 felett ugy elkezd razni a fek, mintha teljesen szettapostam volna a tarcsat. Kicsereltem az osszes lengokar-szilentet es valamennyi gumi bisz***t az elso futomunel, kormanynal es a hatso futomunel is, a jelenseg pedig ismet szomoritja az eletem.
A tarcsacsere utan minden szep es jo, az elso ezer km-ig kb.
Ha lenne valami otletetek, hogy mi okozhatja ezt illetve mit tehetnek ellene, szivesen vennem. Ja, a fek nincs szettaposva smile

Koszi es udv

Csocso

P.S.: elnezest mindenkitol a hosszu hallgatas miatt
Szia! Sikerült azóta felderítened a hiba okát?
Nekem detto ugyanazt csinálja! Erős fékezésnél, nagy sebességnél berázza a kasznit (kis teljesítményű fékezésnél, érezni hogy egyenetlenül fog.
Első féktárcsák cseréje (igaz, bontósat vettem:). első féktárcsák beszabályozása (volt benne, vagy 0.05 mm eltérés) fékbetét csere.  A gumik nem lehetnek, mert már lett cserélve az egész garnitúra és előtte is ugyanezt játszotta.
Arra gondolok, hogy esetleg a futómű kapott valamikor (az elődömnél) egy pofont? Vagy az ABS rendetlenkedik (ezt azért kizárnám, mert ha gurul a kocsi, akkor is érezni a fordulatonkénti hol erősebb, hol gyengébb fékhatást.
Ha valaki tudja a megoldást, szívesen veszem.
Naplózva
sanyka77
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 09:16:34 »

 :worship:Ahoj! Nekem is hasonló hibám volt az autón, nagy sebességről lassítva kirázta a kezemből a kormányt, pedig elől-hátul új tárcsát raktam fel, új betétekkel. Csak hát olcsó húsnak híg a leve! Autószerelő ismerőseim tanácsára, (meg az autóalkatrész-boltos megkérdezése után), nemrég vettem rá kicsit jobb minőségüeket azóta hibátlanul működik! Most TEXTAR van rajta.
Naplózva
sanyka77
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 09:25:27 »

 :worship:Ahoj! Viszont nekem is lenne egy tegnap felmerült hibával kapcsolatos kérdésem! Kerékcsapágyat cseréltem a bal elején. A fékrendszert nem bontottam meg, csak a nyerget vettem le a csonk-álványról. Mégis felpuhult a fékpedál! A jelenség az, hogy amikor először rátaposok a pedálra padlóig bemegy, második-harmadik nyomásra pedig kő kemény és hibátlanul fékezi az autót. Már átlégtelenítettem, főfékhengert cseréltem gyorsba, mégis a jelenség megmarad. Mi lehet a baj? szomoru1
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 06:10:54 »

Jo reggelt Mindenkinek!

Egyelore ugy tunik, hogy sikerult megoldani a fekproblemat, de nem akartam meg megirni, mert nem mentem meg csak kb. 1500-2000km-t es nem vagyok biztos benne, hogy valoban meg is oldodott.
Szal most kicsereltem a beteteket es fel lettek szabalyozva a tarcsak. Ettol nem vartam csodat, mert nem gondoltam sose, hogy nem lehet normalis minosegu tarcsat venni mostanaban, viszont a szaki szerint ujabban csak ilyen meloi vannak. Vadonatuj Brembo tarcsam igy fel lett szabalyozva. Megjegyzeskent hozzatennem, hogy az elozo Brembo tarcsaimmal 80ezer km-t mentem mindenfele hasonlo jelenseg nelkul... A szaki elmondasa alapjan ujabban teljesen mindegy, hogy milyen gyartmany, milyen nagysagu a tacsa, vadonatuj kocsikkal mennek hozza szabalyoztatni es utana erdekes modon helyrejon mindegyiknel a fek... De eppen ezert mondom, meg szkeptikus vagyok, hogy valoban ez lett volna a problema oka, bar a jelenseg eddig a tarcsa csereket kovetoen 1000km-en belul kezdodott es ezen mar tul vagyok. A remeny hal meg utoljara...
Futomu hiba viszont ki lett zarva, mint ahogy korabban is irtam, minden ki lett cserelve ujra, feltengelyek, gatlok jok, beallitas gyari ertekeken, gumik jok, felnik jok, szal semmi olyan nincs, ami okozhatna ezt.
Megyek meg par ezer km-t es jelentkezem ujra.

Udv!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2010.10.19 kedd, 08:30:12 »

Szia! Sikerült azóta felderítened a hiba okát?
Nekem detto ugyanazt csinálja! Erős fékezésnél, nagy sebességnél berázza a kasznit (kis teljesítményű fékezésnél, érezni hogy egyenetlenül fog.
Első féktárcsák cseréje (igaz, bontósat vettem:). első féktárcsák beszabályozása (volt benne, vagy 0.05 mm eltérés) fékbetét csere.  A gumik nem lehetnek, mert már lett cserélve az egész garnitúra és előtte is ugyanezt játszotta.
Arra gondolok, hogy esetleg a futómű kapott valamikor (az elődömnél) egy pofont? Vagy az ABS rendetlenkedik (ezt azért kizárnám, mert ha gurul a kocsi, akkor is érezni a fordulatonkénti hol erősebb, hol gyengébb fékhatást.
Ha valaki tudja a megoldást, szívesen veszem.


Én itt szilent problémára gyanakodnék. Nekem is volt ilyen, és az oldotta meg.
Ha  a kormányt rázza, akkor fék!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2010.10.19 kedd, 08:32:07 »

:worship:Ahoj! Viszont nekem is lenne egy tegnap felmerült hibával kapcsolatos kérdésem! Kerékcsapágyat cseréltem a bal elején. A fékrendszert nem bontottam meg, csak a nyerget vettem le a csonk-álványról. Mégis felpuhult a fékpedál! A jelenség az, hogy amikor először rátaposok a pedálra padlóig bemegy, második-harmadik nyomásra pedig kő kemény és hibátlanul fékezi az autót. Már átlégtelenítettem, főfékhengert cseréltem gyorsba, mégis a jelenség megmarad. Mi lehet a baj? szomoru1

Vmit mégis sikerült csinálni...
Én vmi tömítetlenségre tippelnék. Meg kéne nézni a fékcsöveket is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
sanyka77
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2010.10.19 kedd, 23:55:03 »

 :worship:Aholy! Ha tömítetlenség lenne, második nyomásra sem lenne kemény szerintem. De már végignéztem a rendszert, nincs szivárgás! Mit gondoltok ABS-hez lehet köze? Mondjuk megdöglöttek a kerékszenzoraim, és valaidióta jelet küld a központnak, ami simán meghülyült? Vagy inkább ne kombináljak? Vagy a hátsó tárcsafékek nem működnek tökéletesen? Egy kis oxidáció a dugattyúk környékén és esetleg szorul valami? 15 éve javítok autót, de ilyennel nem találkoztam még!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2010.10.20 szerda, 08:43:36 »

:worship:Aholy! Ha tömítetlenség lenne, második nyomásra sem lenne kemény szerintem. De már végignéztem a rendszert, nincs szivárgás! Mit gondoltok ABS-hez lehet köze? Mondjuk megdöglöttek a kerékszenzoraim, és valaidióta jelet küld a központnak, ami simán meghülyült? Vagy inkább ne kombináljak? Vagy a hátsó tárcsafékek nem működnek tökéletesen? Egy kis oxidáció a dugattyúk környékén és esetleg szorul valami? 15 éve javítok autót, de ilyennel nem találkoztam még!

Ha tömítetlenség van, akkor a második-harmadikra felkeményedik.
Ha a jeladó nem működik, akkor általában az ABS sem. De bármi lehet...
Az új Transitnál van ilyen, amivel járok. Ott is kettőt nyomok, ha súly van a platón, mert először taknyosan fog. Egy haver mondta, hogy neki megcsinálták végleg, ennél még küszködnek, azaz itt felénk a szervíz nem ért hozzá. Kipucolták a hátsó féket, illetve megjáratták a dugattyúkat, és egy ideig jó volt. Sztem csak ki kéne cserélni a dugattyúkat, és kész. Kicsit be is fog...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2010.10.20 szerda, 10:50:13 »

:worship:Aholy! Ha tömítetlenség lenne, második nyomásra sem lenne kemény szerintem. De már végignéztem a rendszert, nincs szivárgás! Mit gondoltok ABS-hez lehet köze? Mondjuk megdöglöttek a kerékszenzoraim, és valaidióta jelet küld a központnak, ami simán meghülyült? Vagy inkább ne kombináljak? Vagy a hátsó tárcsafékek nem működnek tökéletesen? Egy kis oxidáció a dugattyúk környékén és esetleg szorul valami? 15 éve javítok autót, de ilyennel nem találkoztam még!

Az ABS jeladohoz annyit tennek hozza, hogy en a bal hatsot csaptam szet gatlocserenel. Jelzi is a hibat, ellenben rendesen mukodik a tobbi kereknel...
Egyetlen baja van ezeknek a hatso jeladoknak, hogy 50ezertol indul az ara, bontottat lehetetlen kiszedni a helyerol, igy amig nem talalok erre a celra ennyi penzt, addig ugy kell vezetni, hogy ne kelljen az ABS segitsegere szorulni...
A felpuhulas miatt en korulneznek a szervotartalynal is, hatha ott leledzik valami tomitetlenseg.
Naplózva
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 10:08:32 »

Hali!

Az előműszakin a szaki azt mondta, hogy a kézifék mérésénél a jobb oldali gyengébb. Nem értem hogy lehet gyengébb, megnéztem ezt az agyament bowdenezést, egyforma kellene, hogy legyen. Egyformán jó vagy egyformán rossz. Nem?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 11:03:18 »

Hali!

Az előműszakin a szaki azt mondta, hogy a kézifék mérésénél a jobb oldali gyengébb. Nem értem hogy lehet gyengébb, megnéztem ezt az agyament bowdenezést, egyforma kellene, hogy legyen. Egyformán jó vagy egyformán rossz. Nem?
Szerintem nem biztos.Azért a bowdenek sem egyformán nyúlnak.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 12:56:32 »

Szerintem nem biztos.Azért a bowdenek sem egyformán nyúlnak.

Nekem 28% az eltérés a kettő közt. Most következik a koplett fékcsere(mondjuk nálam a betétek is szarok már)
Naplózva
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 13:14:47 »

A betétek most voltak (fél éve) cserélve. A tárcsákat szabályoztattam emiatt, bár nem is igazi szabályozás volt, csak egyenesre húzás, mert egy éve lettek cserélve.
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2010.10.30 szombat, 19:29:42 »

van pár kérdésem ide is. Cheesy A 93'-as TD Kombi mondeoba elég mélyen fog a fékpedál,majdnem hogy félig be tudom nyomni amikor elkezd fékezni az autó. Első tárcsák picit vékonyak,de nem vészesen. Ha párszor kicsit fékezek rövid időn belül egymás után,akkor valamivel jobban megkeményedik a pedál. Hátsó dob az okés. Valakinek van ötlete,hogy mitől lehet ez? (Fékmunkahengerre gyanakszok). Másik kérdés: Huzamossabb 130 feletti tempónál kigyullad az ABS visszajelző a műszerfalon. Az autó leállítása, újraindítása után tűnik csak el. (egyébként elöl /65-ös hátul /70-es gumik vannak). Ez miért van? Kösz előre  Wink
Naplózva
sanyka77
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2010.10.30 szombat, 20:42:55 »

Hali!
Túlságosan nem értek hozzá, de szerintem az ABS jeladók a kerekek közötti fordulatszám eltérést figyelik, így elképzelhető hogy a gumik miatt csinálja ezt a jelenséget! A gumiméretben a /65 vagy a / 70 a futófelület szélességének a %-os hányadát jelzi. Ez a gumiabroncs oldalmagassága. Tehát ha a gumi mérete pl.:195/70R15 elöl, és 195/65R15 hátul akkor a hátsó kerekeknek nagyobb a fordulatszámuk, mivel kisebb az átmérőjük! 120-nál már lehet bezavarja a vezérlő egységet és hibát észlel! A fékre pedig vagy levegős a rendszer, vagy valami kosz került a főfékhenger fenékszelepéhez és nem zár el. Én speciel nem rég ezzel szívtam! Kitakarítottam, és most hibátlanul működik! Azt azért nézd meg, hogy nem szivárog-e valahol a fékrendszer. Az is tud hasonló galibát okozni!
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2010.10.30 szombat, 22:23:18 »

Hali!
Túlságosan nem értek hozzá, de szerintem az ABS jeladók a kerekek közötti fordulatszám eltérést figyelik, így elképzelhető hogy a gumik miatt csinálja ezt a jelenséget! A gumiméretben a /65 vagy a / 70 a futófelület szélességének a %-os hányadát jelzi. Ez a gumiabroncs oldalmagassága. Tehát ha a gumi mérete pl.:195/70R15 elöl, és 195/65R15 hátul akkor a hátsó kerekeknek nagyobb a fordulatszámuk, mivel kisebb az átmérőjük! 120-nál már lehet bezavarja a vezérlő egységet és hibát észlel! A fékre pedig vagy levegős a rendszer, vagy valami kosz került a főfékhenger fenékszelepéhez és nem zár el. Én speciel nem rég ezzel szívtam! Kitakarítottam, és most hibátlanul működik! Azt azért nézd meg, hogy nem szivárog-e valahol a fékrendszer. Az is tud hasonló galibát okozni!

Köszi a gyors választ worship. Egyébkén elöl 195/65r14 hátul 195/70r14-es kereken gurul az autó. Fékolajat pedig nemrég cseréltük, már elég fekete volt az olaj, szerelő csinálta, és csere elött és után is megmaradt a rossz fékhatás, de sztem nem levegős ha csere után se mult el a hiba. Lehet hogy koszos a munkahenger, majd valamikor aláfekszünk és megbuherjük/kipucoljuk és meglátjuk h mi lesz  nyes
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 13:05:03 »

Köszi a gyors választ worship. Egyébkén elöl 195/65r14 hátul 195/70r14-es kereken gurul az autó. Fékolajat pedig nemrég cseréltük, már elég fekete volt az olaj, szerelő csinálta, és csere elött és után is megmaradt a rossz fékhatás, de sztem nem levegős ha csere után se mult el a hiba. Lehet hogy koszos a munkahenger, majd valamikor aláfekszünk és megbuherjük/kipucoljuk és meglátjuk h mi lesz  nyes

a gyári váltóméret szerintem a te kocsidhoz 195/60R14.
Az alap a 185/65R14.
Főleg a /70-esed nem a legkorrektebb már.
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 13:07:30 »

a gyári váltóméret szerintem a te kocsidhoz 195/60R14.
Az alap a 185/65R14.
Főleg a /70-esed nem a legkorrektebb már.

van a neten több kalkulátor, itt egy: http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/

A /70-re azt írja, hogy nem ajánlott.
Naplózva

MKI 2.0i
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 14:32:38 »

Köszi a gyors választ worship. Egyébkén elöl 195/65r14 hátul 195/70r14-es kereken gurul az autó. Fékolajat pedig nemrég cseréltük, már elég fekete volt az olaj, szerelő csinálta, és csere elött és után is megmaradt a rossz fékhatás, de sztem nem levegős ha csere után se mult el a hiba. Lehet hogy koszos a munkahenger, majd valamikor aláfekszünk és megbuherjük/kipucoljuk és meglátjuk h mi lesz  nyes

Azt ugye tudod, hogy a futomu geometria ezekkel az eltero magassagu gumikkal koszonoviszonyban sincs a gyari ertekekkel?
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 15:04:55 »

Azt ugye tudod, hogy a futomu geometria ezekkel az eltero magassagu gumikkal koszonoviszonyban sincs a gyari ertekekkel?
ŐŐ erről nem tudtam. Azért van hátúl /70-es mert igy nem ér le az alja mindig Cheesy De ez okozthat több próblémát is h elöl 65, hátul 70-es van?
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 15:42:48 »

ŐŐ erről nem tudtam. Azért van hátúl /70-es mert igy nem ér le az alja mindig Cheesy De ez okozthat több próblémát is h elöl 65, hátul 70-es van?

Mivel nem eltero magassagu gumikra lett tervezve a futomu, gyakorlatilag az autod menettulajdonsagait valtoztatod meg ezzel, ugymint kanyarveteli tulajdonsagok, stabilitas, stb., nem beszelve arrol, ha pl. kanyarban kell fekezned. Ilyenkor teljesen maskepp fest a terheles. Szoval nem egeszseges, ha megnezed az autodhoz a leirast, akkor lathatod, hogy sehol sem szerepel a hasznalhato gumimereteknel kulonbozo magassagu kompozicio.
De ezzel a modszerrel ugy haritottad el most azt a hibat, hogy leer az alja, mintha a radiot hangositottad volna fol, hogy ne halld a kerregest a motorbol...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 16:00:42 »

ŐŐ erről nem tudtam. Azért van hátúl /70-es mert igy nem ér le az alja mindig Cheesy De ez okozthat több próblémát is h elöl 65, hátul 70-es van?

A gyári méretek: 185/65R14, 195/60R14, vagy R15...
Ez akár a futóműnek is megterhelő lehet...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 22:42:35 »

Mivel nem eltero magassagu gumikra lett tervezve a futomu, gyakorlatilag az autod menettulajdonsagait valtoztatod meg ezzel, ugymint kanyarveteli tulajdonsagok, stabilitas, stb., nem beszelve arrol, ha pl. kanyarban kell fekezned. Ilyenkor teljesen maskepp fest a terheles. Szoval nem egeszseges, ha megnezed az autodhoz a leirast, akkor lathatod, hogy sehol sem szerepel a hasznalhato gumimereteknel kulonbozo magassagu kompozicio.
De ezzel a modszerrel ugy haritottad el most azt a hibat, hogy leer az alja, mintha a radiot hangositottad volna fol, hogy ne halld a kerregest a motorbol...

Háát végülis azt már észrevettem h az autónak mindig a seggge indul meg egy-egy tempósabb kanyarvételnél, esőzéskor,de ezt eddig a kombi karosszériára fogtam, meg a nehéz farra.Kösz az infókat Jó tudni Wink
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2010.11.10 szerda, 08:36:26 »

Helló
Segítsetek ha kiveszem az ABS biztijét akkor az autóval ugye nem lehet baj?Az ABS-em valamiért hamarabb kapcsol mint ahogy kéne.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 08:43:42 »

Egy ideig nekem is elöl 195/60/R15 méretű gumi volt, hátul pedig 195/65/R15. A kerületben ez 1,5%-os eltérés, de semmi bajt nem okozott a menettulajdonságokban, viszont az enyém 4x4-es és ez már dolgoztathatja a középső diffit. Most már mindenhol 195/65/R15 van.

Érdekes, hogy elöl sokkal jobban kopik a gumi, majd a hátsók mennek előre.

A pótkerék téligumis. Egyszer volt valami kis gubanc a futóműben és folyamatosan (azt hiszem) balra húzott. Egy jobb első defekt és a téligumis pótkerékre cserélés után tökéletes lett az iránytartás. Ennyit tesz az eltérő gumi azonos tengelyen.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2010.11.17 szerda, 09:37:27 »

Jo reggelt Mindenkinek!

Egyelore ugy tunik, hogy sikerult megoldani a fekproblemat, de nem akartam meg megirni, mert nem mentem meg csak kb. 1500-2000km-t es nem vagyok biztos benne, hogy valoban meg is oldodott.
Szal most kicsereltem a beteteket es fel lettek szabalyozva a tarcsak. Ettol nem vartam csodat, mert nem gondoltam sose, hogy nem lehet normalis minosegu tarcsat venni mostanaban, viszont a szaki szerint ujabban csak ilyen meloi vannak. Vadonatuj Brembo tarcsam igy fel lett szabalyozva. Megjegyzeskent hozzatennem, hogy az elozo Brembo tarcsaimmal 80ezer km-t mentem mindenfele hasonlo jelenseg nelkul... A szaki elmondasa alapjan ujabban teljesen mindegy, hogy milyen gyartmany, milyen nagysagu a tacsa, vadonatuj kocsikkal mennek hozza szabalyoztatni es utana erdekes modon helyrejon mindegyiknel a fek... De eppen ezert mondom, meg szkeptikus vagyok, hogy valoban ez lett volna a problema oka, bar a jelenseg eddig a tarcsa csereket kovetoen 1000km-en belul kezdodott es ezen mar tul vagyok. A remeny hal meg utoljara...
Futomu hiba viszont ki lett zarva, mint ahogy korabban is irtam, minden ki lett cserelve ujra, feltengelyek, gatlok jok, beallitas gyari ertekeken, gumik jok, felnik jok, szal semmi olyan nincs, ami okozhatna ezt.
Megyek meg par ezer km-t es jelentkezem ujra.

Udv!

Nos, sikerult kb. 4000km-t megtennem a javitas ota es sajnos ismet elokerult a jelenseg. Fekezeskor 80 es 60km/h kozott ujra raz a kormany es emiatt az egesz auto. Ismetelten teljesen tanacstalan vagyok, hogy mi okozhatja ezt. Kozben felkerultek a teli gumik is, termeszetesen centirozassal, felniket is megnezettem, hogy nem ott van-e valami gubanc, de rendben vannak. A teli gumik vadonatujak, a 42. heten keszultek, tehat ez sem okozhatja a problemat. A futomu meg mindig gyari ertekeket mutat, kormany szinten rendben, nem fekeztem el a tarcsakat, sot, meg igazabol fekezesem se volt nagyon.
Kezdek ettol teljesen kesz lenni, mint a matek lecke...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2010.11.17 szerda, 10:28:59 »

Nos, sikerult kb. 4000km-t megtennem a javitas ota es sajnos ismet elokerult a jelenseg. Fekezeskor 80 es 60km/h kozott ujra raz a kormany es emiatt az egesz auto. Ismetelten teljesen tanacstalan vagyok, hogy mi okozhatja ezt. Kozben felkerultek a teli gumik is, termeszetesen centirozassal, felniket is megnezettem, hogy nem ott van-e valami gubanc, de rendben vannak. A teli gumik vadonatujak, a 42. heten keszultek, tehat ez sem okozhatja a problemat. A futomu meg mindig gyari ertekeket mutat, kormany szinten rendben, nem fekeztem el a tarcsakat, sot, meg igazabol fekezesem se volt nagyon.
Kezdek ettol teljesen kesz lenni, mint a matek lecke...
ha egy tárcsa elkezdett ütni, akkor hiába szabályoztatod fel, újra elkezdi
brembo-ból van sok hamisítvány, de sok más, kevésbé márkás tárcsa is megteszi
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2010.11.17 szerda, 11:46:11 »

ha egy tárcsa elkezdett ütni, akkor hiába szabályoztatod fel, újra elkezdi
brembo-ból van sok hamisítvány, de sok más, kevésbé márkás tárcsa is megteszi

a mostani tarcsa elott 2 garnitura tarcsat csereltem ugyanezen jelenseg miatt, azok nem voltak es lettek felszabalyozva, megis detto ugyanez az eredmeny volt, csak nem 4000, hanem 1000-2000km-en belul...
Lassan mar tobb, mint 1 eve tart ez a kalvaria es meg senki, de senki nem tudott rajonni, hogy mitol van. Mar neha neha ott tartok, hogy hagyom igy es bosszankodva, de megprobalok egyutt elni vele...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2010.11.17 szerda, 14:43:26 »

a mostani tarcsa elott 2 garnitura tarcsat csereltem ugyanezen jelenseg miatt, azok nem voltak es lettek felszabalyozva, megis detto ugyanez az eredmeny volt, csak nem 4000, hanem 1000-2000km-en belul...
Lassan mar tobb, mint 1 eve tart ez a kalvaria es meg senki, de senki nem tudott rajonni, hogy mitol van. Mar neha neha ott tartok, hogy hagyom igy es bosszankodva, de megprobalok egyutt elni vele...

Én is ezt tettem, aztán bekopott....

Kérdések: mindent ugyan ott csináltatsz? Mindig ugyan az a szerelő intézi? Mindig zsír új tárcsa megy fel, új betétekkel? Most a téli gumi lecserélése után jött elő?
Milyenek is a felni/gumi méretek?(téli-nyári)
Futóművet is mindig ugyan ott állíttatsz?
Nincs vmi oltári kátyú ott messzi földön, vagy vmi beálló egyenetlenség, ami ide vezethet?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2010.11.17 szerda, 15:45:36 »

Én is ezt tettem, aztán bekopott....

Kérdések: mindent ugyan ott csináltatsz? Mindig ugyan az a szerelő intézi? Mindig zsír új tárcsa megy fel, új betétekkel? Most a téli gumi lecserélése után jött elő?
Milyenek is a felni/gumi méretek?(téli-nyári)
Futóművet is mindig ugyan ott állíttatsz?
Nincs vmi oltári kátyú ott messzi földön, vagy vmi beálló egyenetlenség, ami ide vezethet?

A valaszok:
mindent ugyan ott csináltatsz? Mindig ugyan az a szerelő intézi? >> altalaban igen, de most itt Sofiaban az itteni Ford kereskedo cserelte ki az osszes szilentet es gumicuccot a futomunel, itt is allittattam naluk. De otthon mindig ugyanazok csinaljak a kocsit, a futomuvet otthon is megmerettem ket kulonbozo muhelyben is...

Mindig zsír új tárcsa megy fel, új betétekkel? >> igen, en veszem oket.

Most a téli gumi lecserélése után jött elő? >> nem, elotte is megvolt, remeltem, hogy azert jott vissza, mert talan a gumiknak fott le a kave (kb. 60ezret mentek eddig - van meg 4-5mm felulet rajtuk), de nem ez volt a baj.

Milyenek is a felni/gumi méretek?(téli-nyári) >> gyari 15 collos lemezfelnik, 195/65R15-os gumikkal, a nyari Pirelli P6 volt, a teli Michelin Alpin A4.

Futóművet is mindig ugyan ott állíttatsz? >> lasd fentebb, kikerulendo, hogy esetleg egy rossz muszer miatt szivjak...

Nincs vmi oltári kátyú ott messzi földön, vagy vmi beálló egyenetlenség, ami ide vezethet? >> itt Sofiaban es Bulgariaban tulajdonkeppen csak katyuk vannak, kb. olyan utak, ami utan a regi Bartok Bela utat olyan simanak erzed, mint a billiard asztalt... De emiatt nem lehet, mert mar ugy vezetek, mint a postas, csak fel szemmel nem a hazszamot nezem, hanem az aknakat. Emiatt sikerul is kikerulgetnem oket, erre kulon ugyelek.

Most minden cserelt cucc gyarira lett cserelve, kiveve a tarcsakat. Azokat csak azert nem, mert amikor megvettem, mar razott a gyari tarcsa, mint allat es a tulaj elmondasa alapjan 20ezer km volt benne, akkor csereltem Brembora es lett 80ezer gond nelkuli km-em. Viszont amiota az lefutott, gyakorlatilag az azota cserelt tarcsakkal jon elo mindig ugyanugy ez a razas... Ami Ha veszek egy sz@r tarcsat (volt sajnos rajta egy ilyen par, mar nem emlekszem a markajara) es az vetemedik el par km utan, akkor nincs benne semmi meglepo, olcso hus es kesz. De az, hogy mar a Brembo se birjon ki 3000 + 4000km-t, ez mar hihetetlen szamomra.
 
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2010.12.10 péntek, 15:58:21 »

Tegnap piros lámpához közeledve kicsit határozottabban fékeztem, mire nekikezdett kattogni az ABS veszettül, száraz úton, de oly módon, hogy nem bökögette a talpam! Csak a kattogás-sorozatot hallottam veszettül, igaz, így utólag nem 100%-ban volt a hang klasszik (eddig tapasztalt) MK1 ABS kattogás.
Ma reggel esett 7-8centi hó, amit az utcánkban jól letapostak a nálamnál korábban kelők. Elindulok, mondom a családnak, kapaszkodjanak, tesztelem az út csúszósságát. Beletaposok a jeges felületen a fékbe, hát semmi ABS! Érzetre befogott az összes fék, és azzal a lendülettel szép lassan nekicsúsztunk a járdaszegélynek.
Akinek van infója, legyen szíves hozzon kicsit képbe engem ezzel az ABS-témával kapcsolatban.   help
Danke

ui: Joe és Misi, én szívesen olvasok többféle megközelítést is  vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2010.12.10 péntek, 16:27:06 »


Az ABS lámpa felvillan, illetve elalszik miután indítasz?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2010.12.10 péntek, 22:25:38 »

Az ABS lámpa felvillan, illetve elalszik miután indítasz?

igen, lámpa-ügyileg minden OK-nak néz ki
Naplózva

MKI 2.0i
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2010.12.11 szombat, 02:51:27 »

Tegnap piros lámpához közeledve kicsit határozottabban fékeztem, mire nekikezdett kattogni az ABS veszettül, száraz úton, de oly módon, hogy nem bökögette a talpam! Csak a kattogás-sorozatot hallottam veszettül, igaz, így utólag nem 100%-ban volt a hang klasszik (eddig tapasztalt) MK1 ABS kattogás.
Ma reggel esett 7-8centi hó, amit az utcánkban jól letapostak a nálamnál korábban kelők. Elindulok, mondom a családnak, kapaszkodjanak, tesztelem az út csúszósságát. Beletaposok a jeges felületen a fékbe, hát semmi ABS! Érzetre befogott az összes fék, és azzal a lendülettel szép lassan nekicsúsztunk a járdaszegélynek.
Akinek van infója, legyen szíves hozzon kicsit képbe engem ezzel az ABS-témával kapcsolatban.   help
Danke

ui: Joe és Misi, én szívesen olvasok többféle megközelítést is  vigyor3
esetleg az abs jeladók nem lettek trutyisak?
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2010.12.11 szombat, 11:45:34 »

esetleg az abs jeladók nem lettek trutyisak?

Megnézem.
Bár még nem tudom, hol, és azt se, hogyan néznek ki ezek a jeladók.
1994-es gyártású mondeommal jellemzően nincs és nem is volt semmi baj, így nagyjából sose kellett semmit se csináljak vele a vezetésen és üzemeltetésen kívül  vigyor3
Éltem/élem az autót HASZNÁLÓk kényelmes életét. Anno a kocsidról véve az ötletet a hátsó üléssor cseréjekor is mire én kettőt mozdultam, kedves barátom pikk-pakk, ki- és becsavarozta az ülést a leírásod alapján.  taps
Naplózva

MKI 2.0i
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2010.12.11 szombat, 11:59:07 »

Megnézem.
Bár még nem tudom, hol, és azt se, hogyan néznek ki ezek a jeladók.
1994-es gyártású mondeommal jellemzően nincs és nem is volt semmi baj, így nagyjából sose kellett semmit se csináljak vele a vezetésen és üzemeltetésen kívül  vigyor3
Éltem/élem az autót HASZNÁLÓk kényelmes életét. Anno a kocsidról véve az ötletet a hátsó üléssor cseréjekor is mire én kettőt mozdultam, kedves barátom pikk-pakk, ki- és becsavarozta az ülést a leírásod alapján.  taps
worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 10:01:15 »

...Bár még nem tudom, hol, és azt se, hogyan néznek ki ezek a jeladók...
Első keréknél a jeladó. Kicsit közeli kép, a kerék hátulja felől fényképelve.
A hátsó keréknél váltózó az elhelyezkedése, függően, hogy 4/5 ajtós avagy kombi a kocsi.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 10:18:24 »

igen, lámpa-ügyileg minden OK-nak néz ki
Ha a lámpa kialszik akkor áramkörileg és érzékelőügyileg rendben kell, hogy legyen a dolog (nincs szakadás). Szerintem két dolog lehet. Vagy egyszerrre csúszott mind a négy kerék a havon, ez kis sebességnél, csúszós úton, hirtelen, erős fékezésnél előfordul, ebben az esetben ugye a renccer nem érez forgáskülönbséget a kerekek között. A másik, hogy az egyik kerékérzékelő beázik, koszos, kilazult stb. és hibát jelet ad. A blokkolásgátló legjobb tesztje, az egyik kerékkel menj rá egy csúszós felületre (hó, jég, sár, útpadka, fű), a másikkal maradj a száraz aszfalton és akkor fékezz egy erősebbet.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 18:46:39 »

Első keréknél a jeladó. Kicsit közeli kép, a kerék hátulja felől fényképelve.
A hátsó keréknél váltózó az elhelyezkedése, függően, hogy 4/5 ajtós avagy kombi a kocsi.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.

ok, köszi. Szemrevételezés lészen.
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 18:47:45 »

Ha a lámpa kialszik akkor áramkörileg és érzékelőügyileg rendben kell, hogy legyen a dolog (nincs szakadás). Szerintem két dolog lehet. Vagy egyszerrre csúszott mind a négy kerék a havon, ez kis sebességnél, csúszós úton, hirtelen, erős fékezésnél előfordul, ebben az esetben ugye a renccer nem érez forgáskülönbséget a kerekek között. A másik, hogy az egyik kerékérzékelő beázik, koszos, kilazult stb. és hibát jelet ad. A blokkolásgátló legjobb tesztje, az egyik kerékkel menj rá egy csúszós felületre (hó, jég, sár, útpadka, fű), a másikkal maradj a száraz aszfalton és akkor fékezz egy erősebbet.
TZS, logikusan hangzik, amit írsz! Záros időn belül ki fogom tudni próbálni, az biztos!  hehe
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2010.12.14 kedd, 20:22:47 »

TZS, logikusan hangzik, amit írsz! Záros időn belül ki fogom tudni próbálni, az biztos!  hehe
Ma reggel széjjelkattogtattam ezt a fránya ABS-t  hehe  gun
Minden faxán működött, úgy érzésre.
Megint itt a jóöreg "vicces" szituációk sorozata a dimbes-dombos városi kisutcákban  szomoru1
Sajna meg kell állapítsam, ez az orrnehéz mk1 nem éppen a havas hegyi rallyutak hétpróbás ördöge  vigyor3
A téligumi biztos ér valamit, de az abs folyamat működött, a kipörgés is sűrűn megvolt (nincs asr a gépben). Próbáltam egyet kézifékezni egy parkolóban, hát vagy négyszer váltott irányt a mondeo, mire egyenesbe bírtam állítani! Nejem nem szórakozott oly jól, mint én  rinya
Naplózva

MKI 2.0i
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2010.12.15 szerda, 07:12:34 »

Ma reggel széjjelkattogtattam ezt a fránya ABS-t  hehe  gun
Minden faxán működött, úgy érzésre.
Megint itt a jóöreg "vicces" szituációk sorozata a dimbes-dombos városi kisutcákban  szomoru1
Sajna meg kell állapítsam, ez az orrnehéz mk1 nem éppen a havas hegyi rallyutak hétpróbás ördöge  vigyor3
A téligumi biztos ér valamit, de az abs folyamat működött, a kipörgés is sűrűn megvolt (nincs asr a gépben). Próbáltam egyet kézifékezni egy parkolóban, hát vagy négyszer váltott irányt a mondeo, mire egyenesbe bírtam állítani! Nejem nem szórakozott oly jól, mint én  rinya
nem nejjel kell az ilyet csinálni  nyes
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 12   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.