Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:00:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 297696 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2010.12.15 szerda, 09:03:18 »

Ma reggel széjjelkattogtattam ezt a fránya ABS-t  hehe  gun
Minden faxán működött, úgy érzésre.
Megint itt a jóöreg "vicces" szituációk sorozata a dimbes-dombos városi kisutcákban  szomoru1
Sajna meg kell állapítsam, ez az orrnehéz mk1 nem éppen a havas hegyi rallyutak hétpróbás ördöge  vigyor3
A téligumi biztos ér valamit, de az abs folyamat működött, a kipörgés is sűrűn megvolt (nincs asr a gépben). Próbáltam egyet kézifékezni egy parkolóban, hát vagy négyszer váltott irányt a mondeo, mire egyenesbe bírtam állítani! Nejem nem szórakozott oly jól, mint én  rinya

A Mondeo egy tipikusan olyan autó, ami egy jó téli gumival hibátlanul lealáz mindenkit hegynek felfelé. Ha ezzel baj van, akkor bizony csak a gumicsere oldja meg a problémát...
Viszont ennyire xarul megálló, vagyis inkább hirtelen blokkoló autóval még nem találkoztam... szomoru1
De irányítani kézifékkel nagyon is jól lehet! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2010.12.15 szerda, 20:53:16 »

A Mondeo egy tipikusan olyan autó, ami egy jó téli gumival hibátlanul lealáz mindenkit hegynek felfelé. Ha ezzel baj van, akkor bizony csak a gumicsere oldja meg a problémát...
Viszont ennyire xarul megálló, vagyis inkább hirtelen blokkoló autóval még nem találkoztam... szomoru1
De irányítani kézifékkel nagyon is jól lehet! eljen

Hát lehet, engem is cserélni kéne  vigyor3
Nagyon nem vagyok egy rallypilóta  nyes Agyon írígykedem a Mecsekrally utolsó beténfergőjét is, mert látom, hogy még ő is vagy 100x jobban vezet, mint én!
Naplózva

MKI 2.0i
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 13:54:23 »

Kedves Kollégák!

Egy kis segítséget kérnék. Adott egy '93-as évjáratú 1.6B, NEM ABS-es Mondeó.
Tegnap vettem rajta észre, amikor kb 90-100-ról kellett nem is túl intenzíven fékeznem, akkor felkeményedett a pedál a teljes pedálút kb 1/3-ánál, jobban nyomni nem tudtam, fékhatás elég gyenge. Nem tudom mi lehet a baj. A betéteket nyáron cseréltem elöl hátul, a fékfolyadék szint nem csökkent, nem érzem levegősnek, nem folyik sehol semmi. Ja, és nem tudom hogy számít-e de télen-nyáron 1-esben parkolok, kéziféket nem húzom be. Elöl a féktárcsáknak van egy kis pereme, de nem vészes.
Szerintetek mi lótúró akar már megint tönkremenni?

Köszönettel: BluELite
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 14:50:42 »

Kedves Kollégák!

Egy kis segítséget kérnék. Adott egy '93-as évjáratú 1.6B, NEM ABS-es Mondeó.
Tegnap vettem rajta észre, amikor kb 90-100-ról kellett nem is túl intenzíven fékeznem, akkor felkeményedett a pedál a teljes pedálút kb 1/3-ánál, jobban nyomni nem tudtam, fékhatás elég gyenge. Nem tudom mi lehet a baj. A betéteket nyáron cseréltem elöl hátul, a fékfolyadék szint nem csökkent, nem érzem levegősnek, nem folyik sehol semmi. Ja, és nem tudom hogy számít-e de télen-nyáron 1-esben parkolok, kéziféket nem húzom be. Elöl a féktárcsáknak van egy kis pereme, de nem vészes.
Szerintetek mi lótúró akar már megint tönkremenni?

Köszönettel: BluELite
fékfolyadék mikor volt cserélve?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 07:10:14 »

fékfolyadék mikor volt cserélve?
2009 nyara...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 08:05:55 »

2009 nyara...
kizárásos alapon főfékhenger csere.nekem a piroson a vákumdobba engedte a fékolajat.Szépen szétmarta a gumit így egy mozdulattal azt is lehetett cserélni.Egyedül fusim tudott adni abs nélküli fékhengert (bontottat mert benne azért megbízok ilyen ügyben) Senki másnál nem volt,de ma már nagyobb a választék.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.10 hétfő, 08:08:10 írta misi107 » Naplózva
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2011.01.11 kedd, 14:36:48 »

Kedves hozzáértők!
Az utóbbi két napon a reggeli indulást követően az első néhány pedáltaposás szinte teljesen hatástalan. A fékpedál felkeményedik de szinte semmit sem fog a fék. Újabb néhány pedálnyomkodást követően folyamatosan javul, majd teljesen helyreáll a dolog. Napközben (nyilván a rövidebb leállítások miatt) nem jön elő a probléma, és tökéletes működik a fék. Még annyi, hogy egyik napról a másikra alakult ki a probléma, nem fokozatosan romlott a helyzet.
Előre is köszönöm a válaszokat.Pek.
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 22:12:43 »

Kedves hozzáértők!
Az utóbbi két napon a reggeli indulást követően az első néhány pedáltaposás szinte teljesen hatástalan. A fékpedál felkeményedik de szinte semmit sem fog a fék. Újabb néhány pedálnyomkodást követően folyamatosan javul, majd teljesen helyreáll a dolog. Napközben (nyilván a rövidebb leállítások miatt) nem jön elő a probléma, és tökéletes működik a fék. Még annyi, hogy egyik napról a másikra alakult ki a probléma, nem fokozatosan romlott a helyzet.
Előre is köszönöm a válaszokat.Pek.

levegős a fékrendszered, így első hallásra
Naplózva

MKI 2.0i
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2011.01.14 péntek, 13:10:39 »

levegős a fékrendszered, így első hallásra


Köszi a választ. A panaszomat követő naptó megjavult a dolog magától, remélem ez így is marad.Pek.
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2011.01.15 szombat, 13:21:57 »


Köszi a választ. A panaszomat követő naptó megjavult a dolog magától, remélem ez így is marad.Pek.

Szia!

A hozzászólásod előtt én is hasonló tünetekről írtam. Ami érdekes, hol előjön a gond, hol nem. Ma délelőtt elvittem a szekeret a szerelő bácsihoz, nézze át, a fék mégsem játék.

Majd beszámolok, mit intézett. Roll Eyes

Üdv: Bluelite
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2011.01.15 szombat, 13:28:33 »

Szia!

A hozzászólásod előtt én is hasonló tünetekről írtam. Ami érdekes, hol előjön a gond, hol nem. Ma délelőtt elvittem a szekeret a szerelő bácsihoz, nézze át, a fék mégsem játék.

Majd beszámolok, mit intézett. Roll Eyes

Üdv: Bluelite

Még valami!

Nem tudom van-e köze a fékhez (szerintem nem sok), de pár nappal a probléma megjelenése előtt tapasztaltam egy érdekességet: egyik reggel (kb -10 volt, piszok hideg), elindítom a járgányt. alapjáraton a motortérből olyan hangot hallottam, mint amikor panellakásokban tavasszal leengedik a vizet a radiátorból. Ugyan olyan csörgedező hangja volt. Fordulaton már nem csinálta. Megállok, körülnézem a verdát, víz nem folyik sehol, nem csöpög sehol semmi, nem hiányzik sehonnét semmi. A rendszer tuti nem levegős. Aztán mikor bemelegedett a járgány, elmaradt ez a hang, azóta sem jött elő. Pedig volt utána is ilyen hideg, meg aztán a fagyállóm is vagy -35-ig jó. Elképzelni sem tudom, mi okozta a problematikát.

Üdv: BluELite
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 15:26:53 »

Kedves hozzáértők!
Az utóbbi két napon a reggeli indulást követően az első néhány pedáltaposás szinte teljesen hatástalan. A fékpedál felkeményedik de szinte semmit sem fog a fék. Újabb néhány pedálnyomkodást követően folyamatosan javul, majd teljesen helyreáll a dolog. Napközben (nyilván a rövidebb leállítások miatt) nem jön elő a probléma, és tökéletes működik a fék. Még annyi, hogy egyik napról a másikra alakult ki a probléma, nem fokozatosan romlott a helyzet.
Előre is köszönöm a válaszokat.Pek.

Itt Németországban nekem is pontosan ugyan ez történt 3 reggel egymás után!!
SŐT!!!!
Kollega /szintén MKII/ is hasonló tünetekről panaszkodott akkoriban....

Lehet ,hogy a H1N1 MondeoFék mutánsával van dolgunk???
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:08:25 »

valami lederesedés nem lehet ennek az oka?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2011.01.18 kedd, 12:40:19 »

valami lederesedés nem lehet ennek az oka?

Nos, elhoztam a szerelőtől az autót, ő semmi hibát nem talált, azt mondta, akármit csinált, nála fogott a fék rendesen. Mondtam, hogy nálam elég hidegben jött elő. A tippje, hogy esetleg a fékerőszabályzó (vagy mi a szösz) viseli nehezen a hideget.

Üdv: BluElite
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2011.01.18 kedd, 12:52:01 »

Nos, elhoztam a szerelőtől az autót, ő semmi hibát nem talált, azt mondta, akármit csinált, nála fogott a fék rendesen. Mondtam, hogy nálam elég hidegben jött elő. A tippje, hogy esetleg a fékerőszabályzó (vagy mi a szösz) viseli nehezen a hideget.

Üdv: BluElite

Szia!

Csak egy tipp, a fékrásegítő vákuummal dolgozik. Nem lehet valahol tömörtelen a vákuumcső ami odamegy, vagy a csatlakozások nem feszülnek be hidegben?
Én mostanában tapasztaltam egy más autón, és más rendszeren egy érdekes dolgot. Ott a kartergáz visszavazető cső volt kicsit kinyilva az alapjárati motor bevezetése előtt és hidegebb időben, ahogy zsugorodott a gumicső jobban megnyílt a lyuk és el is ment teljesen az alapjárat. Ezt az elvet követve pl hasonló helyzetben farsot szívhat, csökkenhet a fékrásegítés ereje, azt érzékelnéd, hogy gyengűl a fékhatás. Ezt megnézni nem kerülne semmibe  integet2
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:17:45 »

Szia!

Csak egy tipp, a fékrásegítő vákuummal dolgozik. Nem lehet valahol tömörtelen a vákuumcső ami odamegy, vagy a csatlakozások nem feszülnek be hidegben?
Én mostanában tapasztaltam egy más autón, és más rendszeren egy érdekes dolgot. Ott a kartergáz visszavazető cső volt kicsit kinyilva az alapjárati motor bevezetése előtt és hidegebb időben, ahogy zsugorodott a gumicső jobban megnyílt a lyuk és el is ment teljesen az alapjárat. Ezt az elvet követve pl hasonló helyzetben farsot szívhat, csökkenhet a fékrásegítés ereje, azt érzékelnéd, hogy gyengűl a fékhatás. Ezt megnézni nem kerülne semmibe  integet2

De gondolom, ha valahol falsot szív, akkor annak talán hangja is van, de az alapjáraton is meglátszana.. Azzal szerencsére semmi gond. Mindegy, köszönöm a tippet, azért én is körbenézem a szekeret.

Üdv.: BluELite
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:31:55 »

De gondolom, ha valahol falsot szív, akkor annak talán hangja is van, de az alapjáraton is meglátszana.. Azzal szerencsére semmi gond. Mindegy, köszönöm a tippet, azért én is körbenézem a szekeret.

Üdv.: BluELite
az egy másik vákuum körön van..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 16:36:51 »

Hi! Indítást követően az ABS és a kipörgésgátló is működik, majd néhány km után mindkettő kontroll lámpája felgyullad. Ezt követően az ABS működik, a kipörgésgátló nem. Ha újraindítom a kocsit, néhány km-ig megint minden renden van, majd kezdődik az egész előről... Mi lehet a hiba, illetve hogyan lehet elhárítani?
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2011.01.29 szombat, 00:16:39 »

Hi! Indítást követően az ABS és a kipörgésgátló is működik, majd néhány km után mindkettő kontroll lámpája felgyullad. Ezt követően az ABS működik, a kipörgésgátló nem. Ha újraindítom a kocsit, néhány km-ig megint minden renden van, majd kezdődik az egész előről... Mi lehet a hiba, illetve hogyan lehet elhárítani?

Ugyanakkora a felni és a gumi is mindenhol?
Naplózva
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2011.01.29 szombat, 08:12:57 »

Ugyanakkora a felni és a gumi is mindenhol?
Igen.
Naplózva
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:30:20 »

Hi! Indítást követően az ABS és a kipörgésgátló is működik, majd néhány km után mindkettő kontroll lámpája felgyullad. Ezt követően az ABS működik, a kipörgésgátló nem. Ha újraindítom a kocsit, néhány km-ig megint minden renden van, majd kezdődik az egész előről... Mi lehet a hiba, illetve hogyan lehet elhárítani?
Az automata váltóban elvileg van egy sebességmérő szenzor, ami az én esetemben hibás (törött ?!). Az ABS és a kipörgésgátló működéséhez a számítógépnek ismernie kell a pillanatnyi sebességet?! Szerintetek lehet ez a hiba oka?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:14:08 »

Az automata váltóban elvileg van egy sebességmérő szenzor, ami az én esetemben hibás (törött ?!). Az ABS és a kipörgésgátló működéséhez a számítógépnek ismernie kell a pillanatnyi sebességet?! Szerintetek lehet ez a hiba oka?
logikus!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 23:56:08 »

Az automata váltóban elvileg van egy sebességmérő szenzor, ami az én esetemben hibás (törött ?!). Az ABS és a kipörgésgátló működéséhez a számítógépnek ismernie kell a pillanatnyi sebességet?! Szerintetek lehet ez a hiba oka?

Ha törött a váltódban a km jeladó - akár a belső spirál, akár a jeladó - a váltód is éppen haldokolna. 3 fokozatban menne az autó, és nem új váltó esetén, már azt is durván kapcsolná. Elvileg a VSS jel hidegen hagyja az ABS-t. Saját magának mér kerékforgási sebességet. A kipörgésgátlót is csak annyiban befolyásolja, hogy két szabályozási módja van: 40 km/h-ig fékezi a megcsúszó kereket, és csökkenti a fordulatszámot, 40 felett pedig már csak a fékekkel szabályoz. Valami más hülyeség lesz. Nekem pédául most egy zárlat miatt a kipörgásgátló megy, az ABS nem (jövő héten cserélem is). Mondjuk ezt nem ilyen színpadiasan teszi. Tongue
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2011.02.04 péntek, 09:30:18 »

Ha törött a váltódban a km jeladó - akár a belső spirál, akár a jeladó - a váltód is éppen haldokolna. 3 fokozatban menne az autó, és nem új váltó esetén, már azt is durván kapcsolná. Elvileg a VSS jel hidegen hagyja az ABS-t. Saját magának mér kerékforgási sebességet. A kipörgésgátlót is csak annyiban befolyásolja, hogy két szabályozási módja van: 40 km/h-ig fékezi a megcsúszó kereket, és csökkenti a fordulatszámot, 40 felett pedig már csak a fékekkel szabályoz. Valami más hülyeség lesz. Nekem pédául most egy zárlat miatt a kipörgásgátló megy, az ABS nem (jövő héten cserélem is). Mondjuk ezt nem ilyen színpadiasan teszi. Tongue
Érdekes, amit írsz, ugyanis ha a kisutcákban (30-as övezetben) közlekedem, akkor nem jön elő a hiba, viszont nagyobb sebességnél (>60 km/h) szinte azonnal. A váltóm szerencsére tökéletesen megy. A műszerfal sebességmérője honnan kapja a jelet? Egyébként két hete volt vizsgázni a kocsi, és biztos vagyok benne, hogy rendesen megrázták...
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2011.02.05 szombat, 18:57:21 »

Érdekes, amit írsz, ugyanis ha a kisutcákban (30-as övezetben) közlekedem, akkor nem jön elő a hiba, viszont nagyobb sebességnél (>60 km/h) szinte azonnal. A váltóm szerencsére tökéletesen megy. A műszerfal sebességmérője honnan kapja a jelet? Egyébként két hete volt vizsgázni a kocsi, és biztos vagyok benne, hogy rendesen megrázták...

A műszerfali sebességmérő MK1 első éveiben még bowdenes volt, 95-96 környékétől pedig már elektromos. Mindkét megoldásnál a váltóban lévő VSS szenzorról szerzi a jelet - a bowdenesnél mechanikus úton. Ha a váltód hibátlanul megy, akkor vagy a bowdennel szorult meg, vagy a vezeték szakadt meg valahol, vagy az óraegységed döglött meg. Az automata minden esetre nem megy hibátlanul VSS jel nékül, mivel a CD4E egy elektronikusan vezérelt, pneumatikus váltó. Az autó sebessége alapján végzi a fokozatok finomhangolását, illetve 80-nál a konverter zárását, majd 100 környéken a 4. fokozat kapcsolását. A kocsidon a kerékméretek megegyeznek? Ilyesmivel ott találkoztam, ahol az eltérő kerékméretek miatt átlépi azt a hibahatárt a kerekek közti forgássebesség, amitől az ABS hibát észlel, és nem szabályoz tovább. Ilyen esetben kis sebességnél még nem jön elő a hiba. Esetleg még meg lehet nézni, hogy a féltengelyeken és a hátsó kerékagyon fizikailag ép-e a fogazott rész, amit az ABS szenzora mér.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2011.02.05 szombat, 21:27:47 »

A műszerfali sebességmérő MK1 első éveiben még bowdenes volt, 95-96 környékétől pedig már elektromos. Mindkét megoldásnál a váltóban lévő VSS szenzorról szerzi a jelet - a bowdenesnél mechanikus úton. Ha a váltód hibátlanul megy, akkor vagy a bowdennel szorult meg, vagy a vezeték szakadt meg valahol, vagy az óraegységed döglött meg. Az automata minden esetre nem megy hibátlanul VSS jel nékül, mivel a CD4E egy elektronikusan vezérelt, pneumatikus váltó. Az autó sebessége alapján végzi a fokozatok finomhangolását, illetve 80-nál a konverter zárását, majd 100 környéken a 4. fokozat kapcsolását. A kocsidon a kerékméretek megegyeznek? Ilyesmivel ott találkoztam, ahol az eltérő kerékméretek miatt átlépi azt a hibahatárt a kerekek közti forgássebesség, amitől az ABS hibát észlel, és nem szabályoz tovább. Ilyen esetben kis sebességnél még nem jön elő a hiba. Esetleg még meg lehet nézni, hogy a féltengelyeken és a hátsó kerékagyon fizikailag ép-e a fogazott rész, amit az ABS szenzora mér.
A műszerfalon a sebességet korrekten mutatja, és a váltó is rendben működik. Egyébként nekem biztosan nem bowdenes, hanem elektronikus a sebességmérőm, ezért is kérdeztem, hogy honnan kapja a jelet. Ha a váltóból nem jön fel, akkor honnan?! Mind a négy kerék azonos méretű, 180185/65R14. Mindenesetre - várhatóan - jövő héten megérkezik a szenzor a váltóba, kíváncsi vagyok, hogy ettől megoldódik-e a hiba...
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.05 szombat, 22:03:02 írta Gabro » Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2011.02.05 szombat, 21:46:14 »

...Mind a négy kerék azonos méretű, 180/65R14. ...
oldaltéma, de a mondeod alap-kerékmérete a 185/65R14, de lehet, hogy csak elgépelted  vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2011.02.05 szombat, 22:03:57 »

oldaltéma, de a mondeod alap-kerékmérete a 185/65R14, de lehet, hogy csak elgépelted  vigyor3
Elgépeltem.  falbav
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2011.02.05 szombat, 22:05:12 »

Elgépeltem.  falbav
az a jobbik eset eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2011.02.09 szerda, 08:21:37 »

Nos, sikerult kb. 4000km-t megtennem a javitas ota es sajnos ismet elokerult a jelenseg. Fekezeskor 80 es 60km/h kozott ujra raz a kormany es emiatt az egesz auto. Ismetelten teljesen tanacstalan vagyok, hogy mi okozhatja ezt. Kozben felkerultek a teli gumik is, termeszetesen centirozassal, felniket is megnezettem, hogy nem ott van-e valami gubanc, de rendben vannak. A teli gumik vadonatujak, a 42. heten keszultek, tehat ez sem okozhatja a problemat. A futomu meg mindig gyari ertekeket mutat, kormany szinten rendben, nem fekeztem el a tarcsakat, sot, meg igazabol fekezesem se volt nagyon.
Kezdek ettol teljesen kesz lenni, mint a matek lecke...

Jo reggelt Mindenkinek!

Nem akarom elkiabalni, de ugy erzem, sejtem mitol raz a fek ill. mi az oka a jelensegnek.
Fenti hsz ota mentem kb. 6000km-t, olyan 70-30 aranyban a varosi forgalom javara. Eszrevehetoen (tapintassal) a tarcsak belso fele mar nem teljesen sik. A kulso felen semmi szokatlan, rendellenes jelenseget nem tudok megallapitani. (Nem muszeres meresre, vizsgalatra gondolok)
A munkahengerek jok, nem szorulnak, rendesen zar/nyit. Nem tudok rajonni, hogy akkor miert csak a belso oldalakon tunik ugy, mintha szorulna. Mivel egy dugattyus a nyereg, a kulso beteteket "kenyszerbol" huzza ra a tarcsara fekezeskor, tehat ha szorulna, akkor a kulso oldalaknak is hasonloan kellene kinezni, nem?
Kicsit meg a rejtely kedveert hozzateszem, hogy teljesen egyforman fognak a fekek, elengedett kormannyal is nyilegyensen all meg az auto, nem huz el semerre; a fekhatas is jo, soha nem erzem gyengebbnek vagy bizonytalannak.
Kerlek titeket, hogy amolyan dr. House modra fel tudnatok-e allitani egy differencialdiagnozist az esetrol?

Koszi es udv

Csocso
Naplózva
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2011.02.09 szerda, 11:02:21 »

Kerlek titeket, hogy amolyan dr. House modra fel tudnatok-e allitani egy differencialdiagnozist az esetrol?
Minden fékezésnél csinálja, vagy csak véletlenszerűen? Ha véletlenszerűen, akkor két ötletem lenne.
Elől megemeled a kocsit, de csak annyira, hogy éppen leérjen a kerék.
1. Ha nem egyenletesen súrolja a talajt, akkor a kerék futófelülete nem szabályos. Mivel a gumi új, vagy felni vagy féltengely (esetleg csapágy). Ugyanezt megnézni új felnivel, vagy esetleg a pótkerékkel (ha az jó állapotban van).
2. Ha egyenletesen súrolja a talajt, akkor a futófelület rendben van, és valószínűleg féktárcsa.
Ha öreg és/vagy kapott hirtelen erőhatást (pl. kátyúba fékezés) akkor deformálódhatott. Én tolómérővel kb. 30 fokonként precízen megmérném a vastagságot.
3. Lehet a kettő kombinációja is...
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2011.02.09 szerda, 11:38:17 »

Minden fékezésnél csinálja, vagy csak véletlenszerűen? Ha véletlenszerűen, akkor két ötletem lenne.


Ezt sajnos allandoan csinalja, tarcsa-csere utan kezdetben 80-90-km/h-ig, most mar 50km/h-ig raz, alatta mar nem.
Mindent kicsereltem mar ujra, gyarira, kiveve a tarcsat (az most Brembo), ha visszaolvasol ebben a topicban, kb. juliustol novemberig irtam le reszletesen mindent, hogy mirol is van szo. (ide valamiert most nem tudom ezeket bemasolni)
 falbav falbav falbav
Naplózva
Qukker
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 08:27:26 »

Sziasztok!
Mennyibe kerül egy ABS jeladó használtan illetve újonnan?Melyiket érdemesebb megvenni?
köszi a válaszokat.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 10:01:59 »

Jo reggelt Mindenkinek!

Nem akarom elkiabalni, de ugy erzem, sejtem mitol raz a fek ill. mi az oka a jelensegnek.
Fenti hsz ota mentem kb. 6000km-t, olyan 70-30 aranyban a varosi forgalom javara. Eszrevehetoen (tapintassal) a tarcsak belso fele mar nem teljesen sik. A kulso felen semmi szokatlan, rendellenes jelenseget nem tudok megallapitani. (Nem muszeres meresre, vizsgalatra gondolok)
A munkahengerek jok, nem szorulnak, rendesen zar/nyit. Nem tudok rajonni, hogy akkor miert csak a belso oldalakon tunik ugy, mintha szorulna. Mivel egy dugattyus a nyereg, a kulso beteteket "kenyszerbol" huzza ra a tarcsara fekezeskor, tehat ha szorulna, akkor a kulso oldalaknak is hasonloan kellene kinezni, nem?
Kicsit meg a rejtely kedveert hozzateszem, hogy teljesen egyforman fognak a fekek, elengedett kormannyal is nyilegyensen all meg az auto, nem huz el semerre; a fekhatas is jo, soha nem erzem gyengebbnek vagy bizonytalannak.
Kerlek titeket, hogy amolyan dr. House modra fel tudnatok-e allitani egy differencialdiagnozist az esetrol?

Koszi es udv

Csocso
Nem biztos.Kopott a fékdugattyú,az úszócsavarok,közel sem azonos már a működése mint egy új féknyeregnek.Elég lehet az is,ha például a kerékcsavarok nem azonosan vannak meghúzva.Én például rászoktam arra,hogy nyomatékkulccsal húzom meg a kerékcsavarokat a gumis után is.Az oka az volt,hogy centírozás stb. és rázott.Kaptam az ötletet erre is,kipróbáltam.És lőn csoda,majdnem teljesen jó lett (a rossz teleszkópok és eltérő rugók miatt nem számítottam teljes gyógyulásra) És ugye a féktárcsákat is a kerékcsavarok fogják le...(meg a két rugós alátét,amennyiben a szerelők el nem hagyják...)
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 12:28:17 »

Nem biztos.Kopott a fékdugattyú,az úszócsavarok,közel sem azonos már a működése mint egy új féknyeregnek.Elég lehet az is,ha például a kerékcsavarok nem azonosan vannak meghúzva.Én például rászoktam arra,hogy nyomatékkulccsal húzom meg a kerékcsavarokat a gumis után is.Az oka az volt,hogy centírozás stb. és rázott.Kaptam az ötletet erre is,kipróbáltam.És lőn csoda,majdnem teljesen jó lett (a rossz teleszkópok és eltérő rugók miatt nem számítottam teljes gyógyulásra) És ugye a féktárcsákat is a kerékcsavarok fogják le...(meg a két rugós alátét,amennyiben a szerelők el nem hagyják...)

Szia Misi,
az alatetek megvannak a helyukon es nyomatekkulccsal vegzodik a kerek felrakasa.
A dugattyut lehet kulon kapni valahol vagy csak nyereggel egyutt? Nyerget mar lattam, de horror aron, viszont bontottra nem szivesen cserelnem, mert ugyebar az ugyanilyen lutri lenne.
Most ismet csereltem tarcsakat, fekolajat lecsereltuk, apro darabokra szedtunk mindent es kipucoltunk, bar egy minimalis fekporon kivul semmit sem kellett eltavolitani.
Az azota eltelt 1500km meg problemamentes, de meg van a "deadline-ig" min 2500-3000km. Ha utana is jo lesz, akkor mar engedhetem magamnak sejteni, hogy rendben lenne...
Szoval most megint bizakodok.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 14:38:12 »

Szia Misi,
az alatetek megvannak a helyukon es nyomatekkulccsal vegzodik a kerek felrakasa.
A dugattyut lehet kulon kapni valahol vagy csak nyereggel egyutt? Nyerget mar lattam, de horror aron, viszont bontottra nem szivesen cserelnem, mert ugyebar az ugyanilyen lutri lenne.
Most ismet csereltem tarcsakat, fekolajat lecsereltuk, apro darabokra szedtunk mindent es kipucoltunk, bar egy minimalis fekporon kivul semmit sem kellett eltavolitani.
Az azota eltelt 1500km meg problemamentes, de meg van a "deadline-ig" min 2500-3000km. Ha utana is jo lesz, akkor mar engedhetem magamnak sejteni, hogy rendben lenne...
Szoval most megint bizakodok.
Ahol hidraulika felújítással foglalkoznak lehet próbálkozni,bár szerintem nem éri meg (én a kinyomócsapágy kapcsán kérdeztem rá,de 5e-ért olcsóbb volt a bontott mint a felújítás) Nem tudom mennyi km van az autódban,de például egy mk2-es nyereg,ami valószínűleg kevesebbet futott 10-15e-ért lehet kapni (csak sacc,én az mk1-ét 8e-ért adtam el fix 133e km-rel) Több ötletem nincs,más is megkínlódott már a fékkel.Én még előtte állok,nem is akarok hiper-szuper tárcsákat,főleg emiatt.A brembo-k is sokaknál félrekoptak már úgy,hogy csere előtt nem volt ilyen gond.
Naplózva
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 18:18:36 »

Érdekes, amit írsz, ugyanis ha a kisutcákban (30-as övezetben) közlekedem, akkor nem jön elő a hiba, viszont nagyobb sebességnél (>60 km/h) szinte azonnal. A váltóm szerencsére tökéletesen megy. A műszerfal sebességmérője honnan kapja a jelet? Egyébként két hete volt vizsgázni a kocsi, és biztos vagyok benne, hogy rendesen megrázták...
No, hosszú időre elmúlt a hiba, de most már 10-ből 7-szer alacsony sebességnél is előjön: indítást követően alig észrevehetően kettőt pislant az ABS és a TCS kontroll lámpa, de 3 másodpercen belül elalszanak. Amint elindulok, néhány méter után kigyullad mindkettő... Most már csak abban bízom, hogy valamelyik ABS szenzor hibásodott meg. Hogyan álljak neki? Hogyan lehet tesztelni/cserélni?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.20 vasárnap, 18:51:14 írta Gabro » Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:11:51 »

No, hosszú időre elmúlt a hiba, de most már 10-ből 7-szer alacsony sebességnél is előjön: indítást követően alig észrevehetően kettőt pislant az ABS és a TCS kontroll lámpa, de 3 másodpercen belül elalszanak. Amint elindulok, néhány méter után kigyullad mindkettő... Most már csak abban bízom, hogy valamelyik ABS szenzor hibásodott meg. Hogyan álljak neki? Hogyan lehet tesztelni/cserélni?
en azert ebben nem biznek a helyedben, mert a jeladok elkepesztoen dragak, hatulra 50-60ezer korul mar lehet is kapni darabjat, elore valamivel olcsobb, de nem az a par ezres kategoria...
Eloszor ki kene olvastatni, hogy mi a hiba vele, ehhez sajnos el kell vinned egy olyan szervizbe, ahol van hozza hardver. Az en autom ugyanilyen, mint a tied, siman ki lehet deriteni, utana meg johet az orvoslas.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:19:51 »

Ahol hidraulika felújítással foglalkoznak lehet próbálkozni,bár szerintem nem éri meg (én a kinyomócsapágy kapcsán kérdeztem rá,de 5e-ért olcsóbb volt a bontott mint a felújítás) Nem tudom mennyi km van az autódban,de például egy mk2-es nyereg,ami valószínűleg kevesebbet futott 10-15e-ért lehet kapni (csak sacc,én az mk1-ét 8e-ért adtam el fix 133e km-rel) Több ötletem nincs,más is megkínlódott már a fékkel.Én még előtte állok,nem is akarok hiper-szuper tárcsákat,főleg emiatt.A brembo-k is sokaknál félrekoptak már úgy,hogy csere előtt nem volt ilyen gond.

300ezer km van benne, de ez a fek kalvaria kb. 30ezer km ota van, azota, amiota a brembo elkopott 80ezer gondnelkuli km utan. Amiota azokat lecsereltem, azota van ez a cirkusz.
Mar mindent, de mindent megneztem, kicsereltem meg azt is, amit nem lett volna feltetlenul szukseges es par ezer km utan razni kezd...
Eloszor gagyi tarcsakat vettem (ket szettet), azoknal nem csodalkoztam, aztan csereltem eggyel jobbra, ott se mukodott sokaig, majd jott a brembo, ezzel kicsit tovabb volt jo, majd ezeket felszabalyoztattam, megint kb. addig ment, amig a szabalyzas elott. Most megint csereltem, most Jurid van fent, Jurid betettel, ezzel meg jo, de meg nem ment tul sokat... Meglatjuk, most ha megint razni kezd, akkor teljesen tanacstalan leszek, hogy mitol...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:21:26 »

300ezer km van benne, de ez a fek kalvaria kb. 30ezer km ota van, azota, amiota a brembo elkopott 80ezer gondnelkuli km utan. Amiota azokat lecsereltem, azota van ez a cirkusz.
Mar mindent, de mindent megneztem, kicsereltem meg azt is, amit nem lett volna feltetlenul szukseges es par ezer km utan razni kezd...
Eloszor gagyi tarcsakat vettem (ket szettet), azoknal nem csodalkoztam, aztan csereltem eggyel jobbra, ott se mukodott sokaig, majd jott a brembo, ezzel kicsit tovabb volt jo, majd ezeket felszabalyoztattam, megint kb. addig ment, amig a szabalyzas elott. Most megint csereltem, most Jurid van fent, Jurid betettel, ezzel meg jo, de meg nem ment tul sokat... Meglatjuk, most ha megint razni kezd, akkor teljesen tanacstalan leszek, hogy mitol...
egy kérdés. féltengely, vagy kerék csapágy nem volt cserélve?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:25:42 »

egy kérdés. féltengely, vagy kerék csapágy nem volt cserélve?

feltengelyek meg a gyariak, a csapagyakat csereltem mar, de evekkel ezelott es utana semmi gondom nem volt a fekkel. Akkoriban csereltem az elso garnitura brembo tarcsakat es minden rendben ment.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:39:08 »

feltengelyek meg a gyariak, a csapagyakat csereltem mar, de evekkel ezelott es utana semmi gondom nem volt a fekkel. Akkoriban csereltem az elso garnitura brembo tarcsakat es minden rendben ment.
csak azért kérdezem, mert egy cimborám kocsiján volt hasonló probléma. 2szer vitte vissza gariban a féktárcsákat. az eredeti probléma viszont az volt, hogy a féltengely végén lévő csavart kézzel tudtam lecsavarni....
ettől az egész agynak volt egy minimális kottyanása és ez szétverte a féktárcsát...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:49:54 »

csak azért kérdezem, mert egy cimborám kocsiján volt hasonló probléma. 2szer vitte vissza gariban a féktárcsákat. az eredeti probléma viszont az volt, hogy a féltengely végén lévő csavart kézzel tudtam lecsavarni....
ettől az egész agynak volt egy minimális kottyanása és ez szétverte a féktárcsát...
elmeletileg ezt eszre kellett volna vennem, de nem emlekszem ra, ugyhogy ahogy lehetosegem lesz ra, mar csekkolom is.
Koszi a tippet!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 21:18:30 »

No, hosszú időre elmúlt a hiba, de most már 10-ből 7-szer alacsony sebességnél is előjön: indítást követően alig észrevehetően kettőt pislant az ABS és a TCS kontroll lámpa, de 3 másodpercen belül elalszanak. Amint elindulok, néhány méter után kigyullad mindkettő... Most már csak abban bízom, hogy valamelyik ABS szenzor hibásodott meg. Hogyan álljak neki? Hogyan lehet tesztelni/cserélni?
A helyedben először a váltó tetején levő jeladót nézném meg.Ha a két lámpa együtt villan fel,ott is lehet gond.Húzd le,némi wd-40,vezeték ellenőrzés (szakadás,törött csatlakozó) és rakd vissza.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 21:22:07 »

No, hosszú időre elmúlt a hiba, de most már 10-ből 7-szer alacsony sebességnél is előjön: indítást követően alig észrevehetően kettőt pislant az ABS és a TCS kontroll lámpa, de 3 másodpercen belül elalszanak. Amint elindulok, néhány méter után kigyullad mindkettő... Most már csak abban bízom, hogy valamelyik ABS szenzor hibásodott meg. Hogyan álljak neki? Hogyan lehet tesztelni/cserélni?
egyébként működik a cucc? csak időnként villog?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 22:08:46 »

egyébként működik a cucc? csak időnként villog?

Ameddig nem égnek a kontroll lámpák, addig van ABS és TCS is. Ha már kigyulladtak a lámpák, akkor folyamatosan égnek a következő indításig, és nem is működik a két rendszer.
Naplózva
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 22:13:22 »

A helyedben először a váltó tetején levő jeladót nézném meg.Ha a két lámpa együtt villan fel,ott is lehet gond.Húzd le,némi wd-40,vezeték ellenőrzés (szakadás,törött csatlakozó) és rakd vissza.
Amint lesz egy kis időm, megemelem, és körbenézek...
Naplózva
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:01:30 »

A helyedben először a váltó tetején levő jeladót nézném meg.Ha a két lámpa együtt villan fel,ott is lehet gond.Húzd le,némi wd-40,vezeték ellenőrzés (szakadás,törött csatlakozó) és rakd vissza.
Sajnos nem találom a váltó tetején lévő jeladót. (Ez lenne a VSS?)
A váltó oldalában, a B1 kerék mögött lévő szenzor (talán TSS) el volt törve, cserélve lett, de valószínűleg nem ez volt a hibás, mivel a jelenség még mindig megvan.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:52:51 »

Sajnos nem találom a váltó tetején lévő jeladót. (Ez lenne a VSS?)
A váltó oldalában, a B1 kerék mögött lévő szenzor (talán TSS) el volt törve, cserélve lett, de valószínűleg nem ez volt a hibás, mivel a jelenség még mindig megvan.
Egy háromeres,háromszög alakú csatlakozó megy rá és igen,az a vss (vehicle speed sensor) NEkem is ***akodott most,a váltócsere után.Kicsit megpiszkáltam (mint utolsó lehetőség) és beállt az alapjáratom normálisra (túl magas volt menet közben)
Ha benézel  a szívócsőben levő hőm jeladó alá,akkor kb. az alatt van nálad.
Naplózva
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 21:57:49 »

Egy háromeres,háromszög alakú csatlakozó megy rá és igen,az a vss (vehicle speed sensor) NEkem is ***akodott most,a váltócsere után.Kicsit megpiszkáltam (mint utolsó lehetőség) és beállt az alapjáratom normálisra (túl magas volt menet közben)
Ha benézel  a szívócsőben levő hőm jeladó alá,akkor kb. az alatt van nálad.
Azon agyalok, hogy ha a VSS-sel lenne gond, akkor nem mutatna semmit a sebességmérő és a tempomat se menne, nem? Egyébként van egy újabb tünetem: ha 5-10 km városi közlekedés után újraindítom az autót, akkor már nem jelez hibát és az ABS is működik. Olyan, mintha valaminek be kellene melegednie. Érintkezési hiba valamelyik ABS jeladóban?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.