Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:39:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 568426 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2013.07.09 kedd, 07:54:47 »

melyik katalizatort vetted meg,és mennyi volt?

Végül egy Bosal lett, a Lörinczi autósbolt ajánlatával éltem. A Janó dob szerelte.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2013.07.09 kedd, 08:01:12 »

Végül egy Bosal lett, a Lörinczi autósbolt ajánlatával éltem. A Janó dob szerelte.
gondolom horror áron..
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2013.07.09 kedd, 08:07:28 »

gondolom horror áron..
Olcsóbb volt mint mindenhol máshol.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2013.07.10 szerda, 11:28:36 »

Végül egy Bosal lett, a Lörinczi autósbolt ajánlatával éltem. A Janó dob szerelte.
jó gyerek a Nándi Smiley
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2013.07.10 szerda, 11:45:44 »

Olcsóbb volt mint mindenhol máshol.
egy uj katalizator az biztosan tuti dolog,de ha nem jo a motorodban valami,hamar tönkre fog menni! már csak mint ötlet mondom. én is nézegettem a jeladókat,milyen jó is lenne ha mindet kitudnám cserélni,mert egy 20 éves autóban tuti hogy egy csomo alkatrész még eredeti! nekem 308 000 van benne,és a lamdaszonda kb 100 e km ként kéne cserélni,,és tuti h nem a 3. van benne! de az is minimum 10 e...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2013.07.10 szerda, 12:48:55 »

jó gyerek a Nándi Smiley
A kapcsolatok kiderülnek  smile  wave
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2013.07.10 szerda, 15:04:19 »

egy uj katalizator az biztosan tuti dolog,de ha nem jo a motorodban valami,hamar tönkre fog menni! már csak mint ötlet mondom. én is nézegettem a jeladókat,milyen jó is lenne ha mindet kitudnám cserélni,mert egy 20 éves autóban tuti hogy egy csomo alkatrész még eredeti! nekem 308 000 van benne,és a lamdaszonda kb 100 e km ként kéne cserélni,,és tuti h nem a 3. van benne! de az is minimum 10 e...
Annyi ki igazítást tennék, hogy 160 000km megtétele után ajánlott a lambdaszonda cseréje.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2013.07.10 szerda, 15:07:44 »

Annyi ki igazítást tennék, hogy 160 000km megtétele után ajánlott a lambdaszonda cseréje.
én valahol talán 100e körül olvastam,de lehetséges. az én autómon minden agyon van rozsdásodva,,,nem hiszem h volna benne uj cucc...gondolom a lamdaszonda hibáját nem jelzi semmi! azelött a seicentomban volt egy lámpa,ami a lamdaszonda hibát hivatott jelezni!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 19:11:32 »

 na fiuk végre lett egy motorháztetőm.. én nem is hittem volna mekkora obi egy ilyet cserélni! 4 db csavar tartja,és a csövek,és a kábelek.. gyakorlatilag kb 10 perc alatt lent volt a régi! a bontottat mondom felteszem, ja,,a csavarok menet csupa rozsda volt amire ugye nem is figyeltem. a csavart befele tekerve beletört,kiszedni nem birtam még ugy sem h már kinomban ráhegesztettem egy anyát,akkor tőben tört le,.na akkor egy csavart hegesztettem rá,és ugy már össze birtam rakni,igaz az összes menetet meg kellett javitani! a beállitás,,nagy cumi volt. a zárat kb 1 cm rel kellett feljebb hozni,,és felül a müanyag rácsnál a sarkok mindig beleértek a sárvédőbe. egyszerüen akár hogy csináltam beleért..lejjebb kéne hogy jöjjön,de nem jött. aztán jött a másik,a tető füle ami a zárba akad hajlitani kellett,mert az se passzolt! kb 3 órát vacakoltam vele,és épp jó lett! lehet hogy azelött a kocsit javitották,és nem eredeti sárvédők vannak rajta,nem tudom,de vagy a rések,vagy a csukódás nem volt jó! hihetetlen szivás volt...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 19:42:15 »

na fiuk végre lett egy motorháztetőm.. én nem is hittem volna mekkora obi egy ilyet cserélni! 4 db csavar tartja,és a csövek,és a kábelek.. gyakorlatilag kb 10 perc alatt lent volt a régi! a bontottat mondom felteszem, ja,,a csavarok menet csupa rozsda volt amire ugye nem is figyeltem. a csavart befele tekerve beletört,kiszedni nem birtam még ugy sem h már kinomban ráhegesztettem egy anyát,akkor tőben tört le,.na akkor egy csavart hegesztettem rá,és ugy már össze birtam rakni,igaz az összes menetet meg kellett javitani! a beállitás,,nagy cumi volt. a zárat kb 1 cm rel kellett feljebb hozni,,és felül a müanyag rácsnál a sarkok mindig beleértek a sárvédőbe. egyszerüen akár hogy csináltam beleért..lejjebb kéne hogy jöjjön,de nem jött. aztán jött a másik,a tető füle ami a zárba akad hajlitani kellett,mert az se passzolt! kb 3 órát vacakoltam vele,és épp jó lett! lehet hogy azelött a kocsit javitották,és nem eredeti sárvédők vannak rajta,nem tudom,de vagy a rések,vagy a csukódás nem volt jó! hihetetlen szivás volt...

 eljen
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:13:30 »

eljen
wave most már csak az elrohadt sárvédő ivekkel kellene kezdeni valamit! hegesztettni nincs kedvem,valoszinü marad a gitt
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #961 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:24:21 »

wave most már csak az elrohadt sárvédő ivekkel kellene kezdeni valamit! hegesztettni nincs kedvem,valoszinü marad a gitt
az jó. ronda, de legalább nem ér semmit. hozzáér bármi, és letörik, közben pár hét múlva jön a rohadás mellette
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:50:22 »

az jó. ronda, de legalább nem ér semmit. hozzáér bármi, és letörik, közben pár hét múlva jön a rohadás mellette
ja,en azt tudom hogy ki lehet vagni es be hegeszteni,egy
javitó ivet,le festeni,lekezelni!
de ki csinalja meg!?az egesz nem er annyit!a javito iv
meg oke,5e a kettő,,,a munka meg 20e,festeni,belűlről pkezelni
horror.....sajnos nekem arra nem fussa.de ha van egy vallakozo
szellemű segitseg ,,""
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 21:17:03 »

ja,en azt tudom hogy ki lehet vagni es be hegeszteni,egy
javitó ivet,le festeni,lekezelni!
de ki csinalja meg!?az egesz nem er annyit!a javito iv
meg oke,5e a kettő,,,a munka meg 20e,festeni,belűlről pkezelni
horror.....sajnos nekem arra nem fussa.de ha van egy vallakozo
szellemű segitseg ,,""

Vagy szerzel másik sárvédőt.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 21:28:54 »

Vagy szerzel másik sárvédőt.
hátra???
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 21:33:57 »

hátra???

Akár.  eplus2  Azt nem írtad, hogy az van szétrohadva. Arra tényleg a javítóíves megoldás a legjobb. Ittérdeklődtél már?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 21:42:19 »

Akár.  eplus2  Azt nem írtad, hogy az van szétrohadva. Arra tényleg a javítóíves megoldás a legjobb. Ittérdeklődtél már?
a tipikus sárvédő ivek vannak elrohadva. az egész sárvédőt hogyan cseréled,mikor egyben van egész a tetőig. ha csak el nem vágod valahol. de akkor már elég a sárvédőiv. még nem kérdeztem...de még ugy is ráér,csak azon agyalok hogyan tovább
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2013.07.12 péntek, 06:41:21 »

Akár.  eplus2  Azt nem írtad, hogy az van szétrohadva. Arra tényleg a javítóíves megoldás a legjobb. Ittérdeklődtél már?
ja,es bocs.nekem termeszetes volt,mert a
hatsók szoktak elrohadni.ha az
elsővel lenne baj,nem is emlitenem!az csavarozós...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2013.07.12 péntek, 09:49:47 »

na fiuk végre lett egy motorháztetőm.. én nem is hittem volna mekkora obi egy ilyet cserélni! 4 db csavar tartja,és a csövek,és a kábelek..
... a beállitás,,nagy cumi volt. a zárat kb 1 cm rel kellett feljebb hozni,,és felül a müanyag rácsnál a sarkok mindig beleértek a sárvédőbe. egyszerüen akár hogy csináltam beleért..lejjebb kéne hogy jöjjön,de nem jött. aztán jött a másik,a tető füle ami a zárba akad hajlitani kellett,mert az se passzolt! kb 3 órát vacakoltam vele,és épp jó lett! lehet hogy azelött a kocsit javitották,és nem eredeti sárvédők vannak rajta,nem tudom,de vagy a rések,vagy a csukódás nem volt jó! hihetetlen szivás volt...
A géptető zsanérok alsó csavarjai sem fixek, azokat kilazítva is lehet állítani a géptetőn. Nekem is kéne Smiley.

Hátsó sárvédő meg javítóív, mást nem igazán tudsz vele tenni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2013.07.12 péntek, 09:56:02 »

A géptető zsanérok alsó csavarjai sem fixek, azokat kilazítva is lehet állítani a géptetőn. Nekem is kéne Smiley.

Hátsó sárvédő meg javítóív, mást nem igazán tudsz vele tenni.
melyik alsó csavarokat mondod? oldalanként van kettő!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2013.07.12 péntek, 09:57:03 »

melyik alsó csavarokat mondod? oldalanként van kettő!
félek nekem a küszöb be is bele kell majd mászni,mert ott is van rozsdafolt...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2013.07.12 péntek, 10:05:42 »

félek nekem a küszöb be is bele kell majd mászni,mert ott is van rozsdafolt...
mert ahol hajlik az egész,,oda nem láttam be hogy ott esetleg..nincs hely.!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2013.07.13 szombat, 21:51:45 »

esetleg tudja valaki hogy a kitámasztó,hogy van rögzitve a géptetőnél? mert nekem ugy kiesik ,,rakosgatni kell...nincs rögzitve
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:14:15 »

esetleg tudja valaki hogy a kitámasztó,hogy van rögzitve a géptetőnél? mert nekem ugy kiesik ,,rakosgatni kell...nincs rögzitve
Haat szia,szerintem nincs meg a muanyag rogzitod,kitort.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:17:33 »

De mostmar lenne nekem is 1 kerdesem szabad feltenem?
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 08:50:07 »

Haat szia,szerintem nincs meg a muanyag rogzitod,kitort.
az hogy néz ki,és lehet ilyet kapni?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 17:12:18 »

Akár.  eplus2  Azt nem írtad, hogy az van szétrohadva. Arra tényleg a javítóíves megoldás a legjobb. Ittérdeklődtél már?
pénteken beszéltem velük,és hétfőre tunak ajánlatot mondani. küldtem fotókat is,és ha igaz hétfőn lesz árajánlat..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:02:52 »

melyik alsó csavarokat mondod? oldalanként van kettő!
Oldalanként 4 csavar van Smiley. Kettő fogja a géptetőt a zsanérhoz, kettő pedig a zsanért a kocsihoz. Ez utóbbi kettő is biztosít mozgathatóságot a géptetőnek.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:23:02 »

Oldalanként 4 csavar van Smiley. Kettő fogja a géptetőt a zsanérhoz, kettő pedig a zsanért a kocsihoz. Ez utóbbi kettő is biztosít mozgathatóságot a géptetőnek.
az a ket csavar hol van,ami a kocsihoz fogja?hogy
lehet hozza ferni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:43:04 »

az a ket csavar hol van,ami a kocsihoz fogja?
hogy lehet hozza ferni?
A zsanér alsó részénél.
Feltételezem, vagy csuklós fejű T kulccsal, vagy csuklós racsnival.
De egyszerűbben rájössz, ha lemész, és megnézed nyitott géptetőnél, biztos, hogy látszani fog.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 16:04:03 »

A zsanér alsó részénél.
Feltételezem, vagy csuklós fejű T kulccsal, vagy csuklós racsnival.
De egyszerűbben rájössz, ha lemész, és megnézed nyitott géptetőnél, biztos, hogy látszani fog.
fentról nem lehet oda nyulni,ésazt meg nem tudom hogy belülről,alulról lehet e!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2013.07.17 szerda, 13:28:30 »

fentról nem lehet oda nyulni,ésazt meg nem tudom hogy belülről,alulról lehet e!
Hah, most hogy mondod! homlokracsapósszmájli
De, felülről lehet hozzáférni, csak valószínűleg le kéne venni a szélvédő előtti rácsozatot - de jó lenne ilyenkor egy kép, csak nem találtam.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2013.07.17 szerda, 16:40:22 »

Hah, most hogy mondod! homlokracsapósszmájli
De, felülről lehet hozzáférni, csak valószínűleg le kéne venni a szélvédő előtti rácsozatot - de jó lenne ilyenkor egy kép, csak nem találtam.
jo,meg van a csavar,de a vezető oldalival vagyok bajban,minel az ablaktörlő nem jön le! a másik,beszéltem a sárvédő iv javitó karosszéria mühellyel,és fényezés nélkül 85000 ft ot mondtak,. ugy hogy én viszem az anyagot,és nem fényezik! a főöldalon 30% os engedménnyel hirdetik a szolgáltatást.de ez nekem nagyon horror....
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2013.07.17 szerda, 18:48:57 »

a másik,beszéltem a sárvédő iv javitó karosszéria mühellyel,és fényezés nélkül 85000 ft ot mondtak,. ugy hogy én viszem az anyagot,és nem fényezik! a főöldalon 30% os engedménnyel hirdetik a szolgáltatást.de ez nekem nagyon horror....
Hát ez horror, az tuti! Esetleg ha 1 nullát elhagynának, akkor még megbékélhető is lenne, még akkor is, ha oldalanként értenék a lakatosmunka árát.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2013.07.17 szerda, 19:17:08 »

Hát ez horror, az tuti! Esetleg ha 1 nullát elhagynának, akkor még megbékélhető is lenne, még akkor is, ha oldalanként értenék a lakatosmunka árát.
igen! én mondtam hogy a fényezést,é az iveket én adnám. de erre nem számitottam! azelött jo pár évvel dolgoztam lakatos mellett,és max egy nap egy ilyen munka,még ugyis,ha befoltoztunk egy két plusz lyukat! nekem erre 3-4 napot mondtak,és 85e t. tudom hogy körülményes a kereket ,és a dobot kivenni,levenni,és lehet a tank is utban van,bár ha CO val dolgoznak,azt a pár pöttyöt meg lehet oldani ugy hogy a tank a helyén marad-szerintem. az a baj,hogy a küszöbnél,le kell varrni,,és ahhoz vagy láng,vagy co kell. nekem csak sima iv hegesztőm van. bele sem kezdek! ha meg csak gittelek,azzal ki lehet huzni egy darabig,de ha meg széjjel megy rondább lesz! nem tudom,mit tegyek..
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 12:20:57 »

az hogy néz ki,és lehet ilyet kapni?

A lámpabúra fölött-mögött kellene lennie egy bepattintós kis műanyag tartónak. Én pár éve vettem a cromaxban asszem 300,- Ft-ért.
A régi szinte elporladt!  vigyor3


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 12:25:43 »

az hogy néz ki,és lehet ilyet kapni?
Vagy magán a motorháztetőn fönt nem áll meg? Amikor ki van nyitva?
Az meg ilyen:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

MKI 2.0i
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 13:38:38 »

A lámpabúra fölött-mögött kellene lennie egy bepattintós kis műanyag tartónak. Én pár éve vettem a cromaxban asszem 300,- Ft-ért.
A régi szinte elporladt!  vigyor3


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
nekem az hiányzik,amin forog a kitámasztó! simán kiesik a helyéreől...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2013.07.27 szombat, 16:36:27 »

Ennek 1  2 milyen haszna van?
A bal sárvédő alatt található, a szellőzőrendszer vakbele  smile.

« Utoljára szerkesztve: 2013.07.27 szombat, 16:47:41 írta legyozo » Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:00:42 »

Ennek 1  2 milyen haszna van?
A bal sárvédő alatt található, a szellőzőrendszer vakbele  smile.



Ennek a szellőzőrendszerhez nincs köze. Ebből a csőből szívja a levegőt a motor a légszűrőig, majd onnan bele a motorba. Így nem a motortérben, a motor által felhevített levegőt nyeli be a motorod, hanem a környezeti levegőt, ugyanakkor a dobbetét alatt van, így víz, sár, por kevésbé jut bele + tudtommal némi zaj-/rezgéscsillapítási szerepe is van.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:35:39 »

Ennek a szellőzőrendszerhez nincs köze. Ebből a csőből szívja a levegőt a motor a légszűrőig, majd onnan bele a motorba. Így nem a motortérben, a motor által felhevített levegőt nyeli be a motorod, hanem a környezeti levegőt, ugyanakkor a dobbetét alatt van, így víz, sár, por kevésbé jut bele + tudtommal némi zaj-/rezgéscsillapítási szerepe is van.
ezt ki nem találtam volna. elszokott ez dugulni?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2013.07.27 szombat, 20:01:56 »

Ennek a szellőzőrendszerhez nincs köze. Ebből a csőből szívja a levegőt a motor a légszűrőig, majd onnan bele a motorba. Így nem a motortérben, a motor által felhevített levegőt nyeli be a motorod, hanem a környezeti levegőt, ugyanakkor a dobbetét alatt van, így víz, sár, por kevésbé jut bele + tudtommal némi zaj-/rezgéscsillapítási szerepe is van.
A levegőrendszerre gondoltam.
A kérdés az, hogy azon a 2 mm átmérőjű lyukon ami a nyúlvány végén van, elég levegőt tud-e szívni. Gondolom nem, tehát nem ebből szívja a levegőt, így ez is olyan tartalék lehet, mint a motortérben.
Az mk2-nél is meghagyták, vagy kivették, mint ahogy motortérből is kivették?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2013.07.27 szombat, 20:12:40 »

A levegőrendszerre gondoltam.
A kérdés az, hogy azon a 2 mm átmérőjű lyukon ami a nyúlvány végén van, elég levegőt tud-e szívni. Gondolom nem, tehát nem ebből szívja a levegőt, így ez is olyan tartalék lehet, mint a motortérben.
Az mk2-nél is meghagyták, vagy kivették, mint ahogy motortérből is kivették?

Az enyémben ('97-es éjárat, MK2) benne van.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2013.07.27 szombat, 20:18:14 »

Az enyémben ('97-es éjárat, MK2) benne van.
Akkor marad.
 wave
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2013.07.27 szombat, 20:30:43 »

A levegőrendszerre gondoltam.
A kérdés az, hogy azon a 2 mm átmérőjű lyukon ami a nyúlvány végén van, elég levegőt tud-e szívni. Gondolom nem, tehát nem ebből szívja a levegőt, így ez is olyan tartalék lehet, mint a motortérben.
Az mk2-nél is meghagyták, vagy kivették, mint ahogy motortérből is kivették?
kicsi lyukon? az elég? nem kell nagyobbra furni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2013.07.27 szombat, 23:15:56 »

kicsi lyukon? az elég? nem kell nagyobbra furni?
Miért akarsz okosabb lenni a tervező és gépészmérnököknél? Ha ők ekkorára találták ki, akkor valószínűleg annak meg van az oka.

De ha úgy gondolod, furogass, én nem akadályozlak meg benne.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 09:13:29 »

Miért akarsz okosabb lenni a tervező és gépészmérnököknél? Ha ők ekkorára találták ki, akkor valószínűleg annak meg van az oka.

De ha úgy gondolod, furogass, én nem akadályozlak meg benne.
en meg nem lattam miről van szó,
es ez miadt nem szedem szet!eszemben sincs okosabbnak lenni!
de egyreszt a mernökök hagynak nemi kivanni valot maguk utan!pl a
sarvedő ivek hatul!ne mond mar hogy olyan profi banda...es
szerintem ti ezt jobban tudjatok!teny hogy van par
jol eltalalt cucc a kocsiban,de azert ezt is csak emberek csinaltak nem
Isten!tökeleteset csak Ő tud alkotni! az ember max elrontani!es
ugye az előzö gondolatomert,amit en csak meg emlitettem nem harapod le a
fejem.?!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 12:36:37 »

Ez a vakbél (rezonátor cső) a bal első sárvédő alatt van. Amint Janny is írta védi a kerékjárati műanyag dobbetét.
A végén található kis lyukacska a nyomás kiegyenlítésére lehet, de akár más szerepet is kaphatott. A lényeg, hogy nem azon a kis lyukon szívja be a levegőt. A levegőt az index mögötti résen kapja.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 13:04:57 »

Ez a vakbél (rezonátor cső) a bal első sárvédő alatt van. Amint Janny is írta védi a kerékjárati műanyag dobbetét.
A végén található kis lyukacska a nyomás kiegyenlítésére lehet, de akár más szerepet is kaphatott. A lényeg, hogy nem azon a kis lyukon szívja be a levegőt. A levegőt az index mögötti résen kapja.
köszönöm,mostmár minden világos...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 13:54:18 »

 
köszönöm,mostmár minden világos...
wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.