Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:42:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Karosszéria
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Karosszéria (Megtekintve 568760 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #950 Dátum:
2013.07.09 kedd, 07:54:47 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.09 kedd, 06:59:58
melyik katalizatort vetted meg,és mennyi volt?
Végül egy Bosal lett, a Lörinczi autósbolt ajánlatával éltem. A Janó dob szerelte.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #951 Dátum:
2013.07.09 kedd, 08:01:12 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.09 kedd, 07:54:47
Végül egy Bosal lett, a Lörinczi autósbolt ajánlatával éltem. A Janó dob szerelte.
gondolom horror áron..
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #952 Dátum:
2013.07.09 kedd, 08:07:28 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.09 kedd, 08:01:12
gondolom horror áron..
Olcsóbb volt mint mindenhol máshol.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #953 Dátum:
2013.07.10 szerda, 11:28:36 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.09 kedd, 07:54:47
Végül egy Bosal lett, a Lörinczi autósbolt ajánlatával éltem. A Janó dob szerelte.
jó gyerek a Nándi
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #954 Dátum:
2013.07.10 szerda, 11:45:44 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.09 kedd, 08:07:28
Olcsóbb volt mint mindenhol máshol.
egy uj katalizator az biztosan tuti dolog,de ha nem jo a motorodban valami,hamar tönkre fog menni! már csak mint ötlet mondom. én is nézegettem a jeladókat,milyen jó is lenne ha mindet kitudnám cserélni,mert egy 20 éves autóban tuti hogy egy csomo alkatrész még eredeti! nekem 308 000 van benne,és a lamdaszonda kb 100 e km ként kéne cserélni,,és tuti h nem a 3. van benne! de az is minimum 10 e...
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #955 Dátum:
2013.07.10 szerda, 12:48:55 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.10 szerda, 11:28:36
jó gyerek a Nándi
A kapcsolatok kiderülnek
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #956 Dátum:
2013.07.10 szerda, 15:04:19 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.10 szerda, 11:45:44
egy uj katalizator az biztosan tuti dolog,de ha nem jo a motorodban valami,hamar tönkre fog menni! már csak mint ötlet mondom. én is nézegettem a jeladókat,milyen jó is lenne ha mindet kitudnám cserélni,mert egy 20 éves autóban tuti hogy egy csomo alkatrész még eredeti! nekem 308 000 van benne,és a lamdaszonda kb 100 e km ként kéne cserélni,,és tuti h nem a 3. van benne! de az is minimum 10 e...
Annyi ki igazítást tennék, hogy 160 000km megtétele után ajánlott a lambdaszonda cseréje.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #957 Dátum:
2013.07.10 szerda, 15:07:44 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.10 szerda, 15:04:19
Annyi ki igazítást tennék, hogy 160 000km megtétele után ajánlott a lambdaszonda cseréje.
én valahol talán 100e körül olvastam,de lehetséges. az én autómon minden agyon van rozsdásodva,,,nem hiszem h volna benne uj cucc...gondolom a lamdaszonda hibáját nem jelzi semmi! azelött a seicentomban volt egy lámpa,ami a lamdaszonda hibát hivatott jelezni!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #958 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 19:11:32 »
na fiuk végre lett egy motorháztetőm.. én nem is hittem volna mekkora obi egy ilyet cserélni! 4 db csavar tartja,és a csövek,és a kábelek.. gyakorlatilag kb 10 perc alatt lent volt a régi! a bontottat mondom felteszem, ja,,a csavarok menet csupa rozsda volt amire ugye nem is figyeltem. a csavart befele tekerve beletört,kiszedni nem birtam még ugy sem h már kinomban ráhegesztettem egy anyát,akkor tőben tört le,.na akkor egy csavart hegesztettem rá,és ugy már össze birtam rakni,igaz az összes menetet meg kellett javitani! a beállitás,,nagy cumi volt. a zárat kb 1 cm rel kellett feljebb hozni,,és felül a müanyag rácsnál a sarkok mindig beleértek a sárvédőbe. egyszerüen akár hogy csináltam beleért..lejjebb kéne hogy jöjjön,de nem jött. aztán jött a másik,a tető füle ami a zárba akad hajlitani kellett,mert az se passzolt! kb 3 órát vacakoltam vele,és épp jó lett! lehet hogy azelött a kocsit javitották,és nem eredeti sárvédők vannak rajta,nem tudom,de vagy a rések,vagy a csukódás nem volt jó! hihetetlen szivás volt...
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #959 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 19:42:15 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.11 csütörtök, 19:11:32
na fiuk végre lett egy motorháztetőm.. én nem is hittem volna mekkora obi egy ilyet cserélni! 4 db csavar tartja,és a csövek,és a kábelek.. gyakorlatilag kb 10 perc alatt lent volt a régi! a bontottat mondom felteszem, ja,,a csavarok menet csupa rozsda volt amire ugye nem is figyeltem. a csavart befele tekerve beletört,kiszedni nem birtam még ugy sem h már kinomban ráhegesztettem egy anyát,akkor tőben tört le,.na akkor egy csavart hegesztettem rá,és ugy már össze birtam rakni,igaz az összes menetet meg kellett javitani! a beállitás,,nagy cumi volt. a zárat kb 1 cm rel kellett feljebb hozni,,és felül a müanyag rácsnál a sarkok mindig beleértek a sárvédőbe. egyszerüen akár hogy csináltam beleért..lejjebb kéne hogy jöjjön,de nem jött. aztán jött a másik,a tető füle ami a zárba akad hajlitani kellett,mert az se passzolt! kb 3 órát vacakoltam vele,és épp jó lett! lehet hogy azelött a kocsit javitották,és nem eredeti sárvédők vannak rajta,nem tudom,de vagy a rések,vagy a csukódás nem volt jó! hihetetlen szivás volt...
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #960 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 20:13:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.11 csütörtök, 19:42:15
most már csak az elrohadt sárvédő ivekkel kellene kezdeni valamit! hegesztettni nincs kedvem,valoszinü marad a gitt
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #961 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 20:24:21 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.11 csütörtök, 20:13:30
most már csak az elrohadt sárvédő ivekkel kellene kezdeni valamit! hegesztettni nincs kedvem,valoszinü marad a gitt
az jó. ronda, de legalább nem ér semmit. hozzáér bármi, és letörik, közben pár hét múlva jön a rohadás mellette
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #962 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 20:50:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.11 csütörtök, 20:24:21
az jó. ronda, de legalább nem ér semmit. hozzáér bármi, és letörik, közben pár hét múlva jön a rohadás mellette
ja,en azt tudom hogy ki lehet vagni es be hegeszteni,egy
javitó ivet,le festeni,lekezelni!
de ki csinalja meg!?az egesz nem er annyit!a javito iv
meg oke,5e a kettő,,,a munka meg 20e,festeni,belűlről pkezelni
horror.....sajnos nekem arra nem fussa.de ha van egy vallakozo
szellemű segitseg ,,""
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #963 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 21:17:03 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.11 csütörtök, 20:50:22
ja,en azt tudom hogy ki lehet vagni es be hegeszteni,egy
javitó ivet,le festeni,lekezelni!
de ki csinalja meg!?az egesz nem er annyit!a javito iv
meg oke,5e a kettő,,,a munka meg 20e,festeni,belűlről pkezelni
horror.....sajnos nekem arra nem fussa.de ha van egy vallakozo
szellemű segitseg ,,""
Vagy szerzel másik sárvédőt.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #964 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 21:28:54 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.11 csütörtök, 21:17:03
Vagy szerzel másik sárvédőt.
hátra???
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #965 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 21:33:57 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.11 csütörtök, 21:28:54
hátra???
Akár.
Azt nem írtad, hogy az van szétrohadva. Arra tényleg a javítóíves megoldás a legjobb.
Itt
érdeklődtél már?
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #966 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 21:42:19 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.11 csütörtök, 21:33:57
Akár.
Azt nem írtad, hogy az van szétrohadva. Arra tényleg a javítóíves megoldás a legjobb.
Itt
érdeklődtél már?
a tipikus sárvédő ivek vannak elrohadva. az egész sárvédőt hogyan cseréled,mikor egyben van egész a tetőig. ha csak el nem vágod valahol. de akkor már elég a sárvédőiv. még nem kérdeztem...de még ugy is ráér,csak azon agyalok hogyan tovább
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #967 Dátum:
2013.07.12 péntek, 06:41:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.11 csütörtök, 21:33:57
Akár.
Azt nem írtad, hogy az van szétrohadva. Arra tényleg a javítóíves megoldás a legjobb.
Itt
érdeklődtél már?
ja,es bocs.nekem termeszetes volt,mert a
hatsók szoktak elrohadni.ha az
elsővel lenne baj,nem is emlitenem!az csavarozós...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #968 Dátum:
2013.07.12 péntek, 09:49:47 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.11 csütörtök, 19:11:32
na fiuk végre lett egy motorháztetőm.. én nem is hittem volna mekkora obi egy ilyet cserélni! 4 db csavar tartja,és a csövek,és a kábelek..
... a beállitás,,nagy cumi volt. a zárat kb 1 cm rel kellett feljebb hozni,,és felül a müanyag rácsnál a sarkok mindig beleértek a sárvédőbe. egyszerüen akár hogy csináltam beleért..lejjebb kéne hogy jöjjön,de nem jött. aztán jött a másik,a tető füle ami a zárba akad hajlitani kellett,mert az se passzolt! kb 3 órát vacakoltam vele,és épp jó lett! lehet hogy azelött a kocsit javitották,és nem eredeti sárvédők vannak rajta,nem tudom,de vagy a rések,vagy a csukódás nem volt jó! hihetetlen szivás volt...
A géptető zsanérok alsó csavarjai sem fixek, azokat kilazítva is lehet állítani a géptetőn. Nekem is kéne
.
Hátsó sárvédő meg
javítóív
, mást nem igazán tudsz vele tenni.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #969 Dátum:
2013.07.12 péntek, 09:56:02 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.12 péntek, 09:49:47
A géptető zsanérok alsó csavarjai sem fixek, azokat kilazítva is lehet állítani a géptetőn. Nekem is kéne
.
Hátsó sárvédő meg
javítóív
, mást nem igazán tudsz vele tenni.
melyik alsó csavarokat mondod? oldalanként van kettő!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #970 Dátum:
2013.07.12 péntek, 09:57:03 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.12 péntek, 09:56:02
melyik alsó csavarokat mondod? oldalanként van kettő!
félek nekem a küszöb be is bele kell majd mászni,mert ott is van rozsdafolt...
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #971 Dátum:
2013.07.12 péntek, 10:05:42 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.12 péntek, 09:57:03
félek nekem a küszöb be is bele kell majd mászni,mert ott is van rozsdafolt...
mert ahol hajlik az egész,,oda nem láttam be hogy ott esetleg..nincs hely.!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #972 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:51:45 »
esetleg tudja valaki hogy a kitámasztó,hogy van rögzitve a géptetőnél? mert nekem ugy kiesik ,,rakosgatni kell...nincs rögzitve
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #973 Dátum:
2013.07.13 szombat, 22:14:15 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.13 szombat, 21:51:45
esetleg tudja valaki hogy a kitámasztó,hogy van rögzitve a géptetőnél? mert nekem ugy kiesik ,,rakosgatni kell...nincs rögzitve
Haat szia,szerintem nincs meg a muanyag rogzitod,kitort.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #974 Dátum:
2013.07.13 szombat, 22:17:33 »
De mostmar lenne nekem is 1 kerdesem szabad feltenem?
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #975 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 08:50:07 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.07.13 szombat, 22:14:15
Haat szia,szerintem nincs meg a muanyag rogzitod,kitort.
az hogy néz ki,és lehet ilyet kapni?
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #976 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 17:12:18 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.11 csütörtök, 21:33:57
Akár.
Azt nem írtad, hogy az van szétrohadva. Arra tényleg a javítóíves megoldás a legjobb.
Itt
érdeklődtél már?
pénteken beszéltem velük,és hétfőre tunak ajánlatot mondani. küldtem fotókat is,és ha igaz hétfőn lesz árajánlat..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #977 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:02:52 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.12 péntek, 09:56:02
melyik alsó csavarokat mondod? oldalanként van kettő!
Oldalanként 4 csavar van
. Kettő fogja a géptetőt a zsanérhoz, kettő pedig a zsanért a kocsihoz. Ez utóbbi kettő is biztosít mozgathatóságot a géptetőnek.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #978 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:23:02 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.14 vasárnap, 20:02:52
Oldalanként 4 csavar van
. Kettő fogja a géptetőt a zsanérhoz, kettő pedig a zsanért a kocsihoz. Ez utóbbi kettő is biztosít mozgathatóságot a géptetőnek.
az a ket csavar hol van,ami a kocsihoz fogja?hogy
lehet hozza ferni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #979 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:43:04 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.14 vasárnap, 20:23:02
az a ket csavar hol van,ami a kocsihoz fogja?
hogy lehet hozza ferni?
A zsanér alsó részénél.
Feltételezem, vagy csuklós fejű T kulccsal, vagy csuklós racsnival.
De egyszerűbben rájössz, ha lemész, és megnézed nyitott géptetőnél, biztos, hogy látszani fog.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #980 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 16:04:03 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.14 vasárnap, 20:43:04
A zsanér alsó részénél.
Feltételezem, vagy csuklós fejű T kulccsal, vagy csuklós racsnival.
De egyszerűbben rájössz, ha lemész, és megnézed nyitott géptetőnél, biztos, hogy látszani fog.
fentról nem lehet oda nyulni,ésazt meg nem tudom hogy belülről,alulról lehet e!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #981 Dátum:
2013.07.17 szerda, 13:28:30 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.15 hétfő, 16:04:03
fentról nem lehet oda nyulni,ésazt meg nem tudom hogy belülről,alulról lehet e!
Hah, most hogy mondod!
homlokracsapósszmájli
De, felülről lehet hozzáférni, csak valószínűleg le kéne venni a szélvédő előtti rácsozatot - de jó lenne ilyenkor egy kép, csak nem találtam.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #982 Dátum:
2013.07.17 szerda, 16:40:22 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.17 szerda, 13:28:30
Hah, most hogy mondod!
homlokracsapósszmájli
De, felülről lehet hozzáférni, csak valószínűleg le kéne venni a szélvédő előtti rácsozatot - de jó lenne ilyenkor egy kép, csak nem találtam.
jo,meg van a csavar,de a vezető oldalival vagyok bajban,minel az ablaktörlő nem jön le! a másik,beszéltem a sárvédő iv javitó karosszéria mühellyel,és fényezés nélkül 85000 ft ot mondtak,. ugy hogy én viszem az anyagot,és nem fényezik! a főöldalon 30% os engedménnyel hirdetik a szolgáltatást.de ez nekem nagyon horror....
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #983 Dátum:
2013.07.17 szerda, 18:48:57 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.17 szerda, 16:40:22
a másik,beszéltem a sárvédő iv javitó karosszéria mühellyel,és fényezés nélkül 85000 ft ot mondtak,. ugy hogy én viszem az anyagot,és nem fényezik! a főöldalon 30% os engedménnyel hirdetik a szolgáltatást.de ez nekem nagyon horror....
Hát ez horror, az tuti! Esetleg ha 1 nullát elhagynának, akkor még megbékélhető is lenne, még akkor is, ha oldalanként értenék a lakatosmunka árát.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #984 Dátum:
2013.07.17 szerda, 19:17:08 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.17 szerda, 18:48:57
Hát ez horror, az tuti! Esetleg ha 1 nullát elhagynának, akkor még megbékélhető is lenne, még akkor is, ha oldalanként értenék a lakatosmunka árát.
igen! én mondtam hogy a fényezést,é az iveket én adnám. de erre nem számitottam! azelött jo pár évvel dolgoztam lakatos mellett,és max egy nap egy ilyen munka,még ugyis,ha befoltoztunk egy két plusz lyukat! nekem erre 3-4 napot mondtak,és 85e t. tudom hogy körülményes a kereket ,és a dobot kivenni,levenni,és lehet a tank is utban van,bár ha CO val dolgoznak,azt a pár pöttyöt meg lehet oldani ugy hogy a tank a helyén marad-szerintem. az a baj,hogy a küszöbnél,le kell varrni,,és ahhoz vagy láng,vagy co kell. nekem csak sima iv hegesztőm van. bele sem kezdek! ha meg csak gittelek,azzal ki lehet huzni egy darabig,de ha meg széjjel megy rondább lesz! nem tudom,mit tegyek..
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1629
...
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #985 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 12:20:57 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.14 vasárnap, 08:50:07
az hogy néz ki,és lehet ilyet kapni?
A lámpabúra fölött-mögött kellene lennie egy bepattintós kis műanyag tartónak. Én pár éve vettem a cromaxban asszem 300,- Ft-ért.
A régi szinte elporladt!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1629
...
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #986 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 12:25:43 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.14 vasárnap, 08:50:07
az hogy néz ki,és lehet ilyet kapni?
Vagy magán a motorháztetőn fönt nem áll meg? Amikor ki van nyitva?
Az meg ilyen:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
MKI 2.0i
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #987 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 13:38:38 »
Idézetet írta: ocsigep1 - 2013.07.21 vasárnap, 12:20:57
A lámpabúra fölött-mögött kellene lennie egy bepattintós kis műanyag tartónak. Én pár éve vettem a cromaxban asszem 300,- Ft-ért.
A régi szinte elporladt!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
nekem az hiányzik,amin forog a kitámasztó! simán kiesik a helyéreől...
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #988 Dátum:
2013.07.27 szombat, 16:36:27 »
Ennek
1
2
milyen haszna van?
A bal sárvédő alatt található, a szellőzőrendszer vakbele
.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.27 szombat, 16:47:41 írta legyozo
»
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #989 Dátum:
2013.07.27 szombat, 19:00:42 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.27 szombat, 16:36:27
Ennek
1
2
milyen haszna van?
A bal sárvédő alatt található, a szellőzőrendszer vakbele
.
Ennek a szellőzőrendszerhez nincs köze. Ebből a csőből szívja a levegőt a motor a légszűrőig, majd onnan bele a motorba. Így nem a motortérben, a motor által felhevített levegőt nyeli be a motorod, hanem a környezeti levegőt, ugyanakkor a dobbetét alatt van, így víz, sár, por kevésbé jut bele + tudtommal némi zaj-/rezgéscsillapítási szerepe is van.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #990 Dátum:
2013.07.27 szombat, 19:35:39 »
Idézetet írta: Janny - 2013.07.27 szombat, 19:00:42
Ennek a szellőzőrendszerhez nincs köze. Ebből a csőből szívja a levegőt a motor a légszűrőig, majd onnan bele a motorba. Így nem a motortérben, a motor által felhevített levegőt nyeli be a motorod, hanem a környezeti levegőt, ugyanakkor a dobbetét alatt van, így víz, sár, por kevésbé jut bele + tudtommal némi zaj-/rezgéscsillapítási szerepe is van.
ezt ki nem találtam volna. elszokott ez dugulni?
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #991 Dátum:
2013.07.27 szombat, 20:01:56 »
Idézetet írta: Janny - 2013.07.27 szombat, 19:00:42
Ennek a szellőzőrendszerhez nincs köze. Ebből a csőből szívja a levegőt a motor a légszűrőig, majd onnan bele a motorba. Így nem a motortérben, a motor által felhevített levegőt nyeli be a motorod, hanem a környezeti levegőt, ugyanakkor a dobbetét alatt van, így víz, sár, por kevésbé jut bele + tudtommal némi zaj-/rezgéscsillapítási szerepe is van.
A levegőrendszerre gondoltam.
A kérdés az, hogy azon a 2 mm átmérőjű lyukon ami a nyúlvány végén van, elég levegőt tud-e szívni. Gondolom nem, tehát nem ebből szívja a levegőt, így ez is olyan tartalék lehet, mint a motortérben.
Az mk2-nél is meghagyták, vagy kivették, mint ahogy motortérből is kivették?
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #992 Dátum:
2013.07.27 szombat, 20:12:40 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.27 szombat, 20:01:56
A levegőrendszerre gondoltam.
A kérdés az, hogy azon a 2 mm átmérőjű lyukon ami a nyúlvány végén van, elég levegőt tud-e szívni. Gondolom nem, tehát nem ebből szívja a levegőt, így ez is olyan tartalék lehet, mint a motortérben.
Az mk2-nél is meghagyták, vagy kivették, mint ahogy motortérből is kivették?
Az enyémben ('97-es éjárat, MK2) benne van.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #993 Dátum:
2013.07.27 szombat, 20:18:14 »
Idézetet írta: Janny - 2013.07.27 szombat, 20:12:40
Az enyémben ('97-es éjárat, MK2) benne van.
Akkor marad.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #994 Dátum:
2013.07.27 szombat, 20:30:43 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.27 szombat, 20:01:56
A levegőrendszerre gondoltam.
A kérdés az, hogy azon a 2 mm átmérőjű lyukon ami a nyúlvány végén van, elég levegőt tud-e szívni. Gondolom nem, tehát nem ebből szívja a levegőt, így ez is olyan tartalék lehet, mint a motortérben.
Az mk2-nél is meghagyták, vagy kivették, mint ahogy motortérből is kivették?
kicsi lyukon? az elég? nem kell nagyobbra furni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #995 Dátum:
2013.07.27 szombat, 23:15:56 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.27 szombat, 20:30:43
kicsi lyukon? az elég? nem kell nagyobbra furni?
Miért akarsz okosabb lenni a tervező és gépészmérnököknél? Ha ők ekkorára találták ki, akkor valószínűleg annak meg van az oka.
De ha úgy gondolod, furogass, én nem akadályozlak meg benne.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #996 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 09:13:29 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.27 szombat, 23:15:56
Miért akarsz okosabb lenni a tervező és gépészmérnököknél? Ha ők ekkorára találták ki, akkor valószínűleg annak meg van az oka.
De ha úgy gondolod, furogass, én nem akadályozlak meg benne.
en meg nem lattam miről van szó,
es ez miadt nem szedem szet!eszemben sincs okosabbnak lenni!
de egyreszt a mernökök hagynak nemi kivanni valot maguk utan!pl a
sarvedő ivek hatul!ne mond mar hogy olyan profi banda...es
szerintem ti ezt jobban tudjatok!teny hogy van par
jol eltalalt cucc a kocsiban,de azert ezt is csak emberek csinaltak nem
Isten!tökeleteset csak Ő tud alkotni! az ember max elrontani!es
ugye az előzö gondolatomert,amit en csak meg emlitettem nem harapod le a
fejem.?!
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #997 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 12:36:37 »
Ez a vakbél (rezonátor cső) a bal első sárvédő alatt van. Amint Janny is írta védi a kerékjárati műanyag dobbetét.
A végén található kis
lyukacska
a nyomás kiegyenlítésére lehet, de akár más szerepet is kaphatott. A lényeg, hogy nem azon a kis lyukon szívja be a levegőt. A levegőt az index mögötti
résen
kapja.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #998 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 13:04:57 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.28 vasárnap, 12:36:37
Ez a vakbél (rezonátor cső) a bal első sárvédő alatt van. Amint Janny is írta védi a kerékjárati műanyag dobbetét.
A végén található kis
lyukacska
a nyomás kiegyenlítésére lehet, de akár más szerepet is kaphatott. A lényeg, hogy nem azon a kis lyukon szívja be a levegőt. A levegőt az index mögötti
résen
kapja.
köszönöm,mostmár minden világos...
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #999 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 13:54:18 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.28 vasárnap, 13:04:57
köszönöm,mostmár minden világos...
Naplózva
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ