Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:01:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Karosszéria
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
25
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Karosszéria (Megtekintve 570079 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #750 Dátum:
2012.11.06 kedd, 10:33:23 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdés. hogy a homlokfalat miképpen lehet kicserélni? Lakatos kell hozzá, vagy csak csavarozva van. Nemrég sikerült egy vaddisznót letessékelnem az útról, és a bal eleje kicsit átakult az autónak? Néztem neten és a cromaxnál, de abból ez nem derül ki!
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #751 Dátum:
2012.11.06 kedd, 11:12:38 »
Idézetet írta: gumilab - 2012.11.06 kedd, 10:33:23
Sziasztok!
Az lenne a kérdés. hogy a homlokfalat miképpen lehet kicserélni? Lakatos kell hozzá, vagy csak csavarozva van. Nemrég sikerült egy vaddisznót letessékelnem az útról, és a bal eleje kicsit átakult az autónak? Néztem neten és a cromaxnál, de abból ez nem derül ki!
Lakatos. Ponthegesztéssel van összerakva.
Naplózva
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #752 Dátum:
2012.11.06 kedd, 11:41:26 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.11.06 kedd, 11:12:38
Lakatos. Ponthegesztéssel van összerakva.
lelomboztál! azt hittem megúszom!
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
drof
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #753 Dátum:
2012.11.06 kedd, 12:12:25 »
Idézetet írta: gumilab - 2012.11.06 kedd, 11:41:26
lelomboztál! azt hittem megúszom!
Ha van egy jó fúród és türelmed, akkor lefúrhatod a ponthegesztéseket. Vissza meg kitalálsz valamit, mondjuk sima hegesztést.
Naplózva
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #754 Dátum:
2012.11.06 kedd, 12:17:52 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.06 kedd, 12:12:25
Ha van egy jó fúród és türelmed, akkor lefúrhatod a ponthegesztéseket. Vissza meg kitalálsz valamit, mondjuk sima hegesztést.
fúró van, türelemből sincs hiány, és minden megoldás érdekel, ami nem kerül pénzbe, és bővíti mondeomba vetett tudásomat!!!
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #755 Dátum:
2012.11.06 kedd, 13:43:29 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.06 kedd, 12:12:25
Ha van egy jó fúród és türelmed, akkor lefúrhatod a ponthegesztéseket. Vissza meg kitalálsz valamit, mondjuk sima hegesztést.
Az első felét már
csináltam
.
Naplózva
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #756 Dátum:
2012.11.06 kedd, 14:01:30 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.11.06 kedd, 13:43:29
Az első felét már
csináltam
.
ügyes, az enyém kicsit más alakú. apropó, nem eladó?
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #757 Dátum:
2012.11.06 kedd, 15:24:49 »
Idézetet írta: gumilab - 2012.11.06 kedd, 14:01:30
ügyes, az enyém kicsit más alakú.
apropó, nem eladó?
Hogyhogy más alakú? Mitől lenne az? Mk2-nél változott egy picit, de tudtommal mindegyik Mk1-en ugyanolyan a homlokfal.
Volt, vevő elvitte. Már csak
ennyi
van az elejéből karosszéria (motor sincs már).
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #758 Dátum:
2012.11.06 kedd, 16:04:44 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.11.06 kedd, 15:24:49
Hogyhogy más alakú? Mitől lenne az?
gondolom az említett vaddisznótól
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #759 Dátum:
2012.11.06 kedd, 17:08:23 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.06 kedd, 16:04:44
gondolom az említett vaddisznótól
valahogy úgy
de a helyzethez képest saját lábán, mármint kerekén közlekedik a gép! azért a közel másfél tonna nem hazudik! ha ez egy kicsi vágottszemű japán lett volna, ala suzuki, talán még a trélerért is kár lett volna!
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #760 Dátum:
2012.11.06 kedd, 18:03:13 »
Idézetet írta: gumilab - 2012.11.06 kedd, 17:08:23
valahogy úgy
de a helyzethez képest saját lábán, mármint kerekén közlekedik a gép! azért a közel másfél tonna nem hazudik! ha ez egy kicsi vágottszemű japán lett volna, ala suzuki, talán még a trélerért is kár lett volna!
neked igen
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #761 Dátum:
2012.11.14 szerda, 21:11:14 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2012.01.29 vasárnap, 12:54:30
Hali.
Én úgy csináltam hogy kiszedtem az első lámpákat, hűtőmaszkot és utána szabadon hozzáférsz a négy csavarhoz kb a rendszámtáblától 10-10 cm jobbra és balra.
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.01.29 vasárnap, 13:43:45
Hát ha te így csináltad, akkor a tiedet már barmolták. Ugyanis előbb a lökös le, majd aztán a lámpák.
Amúgy, szerintem. A bal oldalt alulról, mindkét anyát a kocsi alá fekve tudod leszedni, méghozzá kis racsnival (1/4), és a hozzávaló hosszított 13-as fejjel.
A jobb felső anyát felülről, az alsót meg alulról, mindenféle hosszító és csukló szár és világítás segítségével - klímás autó esetén.
Ja, készíts ragtapaszokat is
.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Nekem sajnos most aktuális
, az első lökhárító levétel javításhoz. Azt a jobb felső csavart nem találom. Lehet, hogy mégis ki kell szedni hozzá a jobb első lámpát, hogy hozzá férjek?
Feri
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.14 szerda, 21:13:45 írta belphegor
»
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #762 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 13:22:35 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.11.14 szerda, 21:11:14
Nekem sajnos most aktuális
, az első lökhárító levétel javításhoz. Azt a jobb felső csavart nem találom. Lehet, hogy mégis ki kell szedni hozzá a jobb első lámpát, hogy hozzá férjek?
Feri
Üdv!
Hivatalosan nem kell kiszedni a lámpát, az a lökös levétele után jön le.
Ha még esetleg gyári a szerkezet, akkor az index alatt is fogja egy fül a lámpatestet, amihez a mosótartály miatt nem lehet alulról hozzáférni, tehát ha a többi csavar kint is van, akkor is törés lesz ott belőle. De ha már valaki elvégezte ezt helyetted, akkor nincs gond, próbáld ki. Az index mögötti és a rács mögötti csavari ki, aztán próba.
Ha a bal felsőt ki tudtad csavarni, akkor tükrözd le, és jobb oldalt is ott lesz. A kábelkorbács vezető burkolata alatt és fölött a hossznyúlvány mellett van a két anya. Nagyon nem egyszerű a jobb oldali anyákat leszedni a klíma csövek miatt.
Itt
a képen még lehet látni a kábelkorbácsot, amint elmegy a hossznyúlvány mögé, és két lukat (alatta-felette). Csillagvillás, esetleg racsnis csillagvillás, kisracsni vagy hasonló szerszámmal próbáld.
Meg lesz az.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #763 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 17:15:40 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.11.14 szerda, 21:11:14
Nekem sajnos most aktuális
, az első lökhárító levétel javításhoz. Azt a jobb felső csavart nem találom. Lehet, hogy mégis ki kell szedni hozzá a jobb első lámpát, hogy hozzá férjek?
Feri
A jobb felső csavar bizony "ott" van. Ahova jóformán nem is látsz és nem is gondolnád, hogy az az.
Közvetlen a jobb alsóval egyvonalban felfelé, igen át a puklin, onnan még kb. 5cm felfelé. Autó alá fekve gyilkos egy meló, hosszított 13-as fej és hosszító is elfér a "kicsi" crova kulcson. Nagyon beteg találmány... Egy aknában vagy csáposon flexibilis kulccsal szinte álom.
A kezedre vigyázz. Kesztyűben (számomra) lehetetlen szerelni, mert nem "érzem", kesztyű nélkül meg "érzem", de nem csak azt, hanem a fájdalmat is...
Sok sikert hozzá !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #764 Dátum:
2012.11.17 szombat, 08:20:38 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.15 csütörtök, 17:15:40
A jobb felső csavar bizony "ott" van. ... A kezedre vigyázz. Kesztyűben (számomra) lehetetlen szerelni, mert nem "érzem", kesztyű nélkül meg "érzem", de nem csak azt, hanem a fájdalmat is... Grin
Sok sikert hozzá !
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.01.29 vasárnap, 13:43:45
...Ja, készíts ragtapaszokat is
.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Jó előjelek egy műszerésznek, akinek a keze a fő munkaeszköze
Köszönöm mindkettőtöknek a (szakmai és a munkavédelmi) segítséget, majd leírom a végeredményt
Feri
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 08:22:20 írta belphegor
»
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #765 Dátum:
2012.11.17 szombat, 21:22:24 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.11.17 szombat, 08:20:38
Jó előjelek egy műszerésznek, akinek a keze a fő munkaeszköze
Köszönöm mindkettőtöknek a (szakmai és a munkavédelmi) segítséget, majd leírom a végeredményt
Feri
annyira nem vészes, ne ijedj meg töle
akna nélkül is könnyedén megoldható, még klímás autónál is
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #766 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 08:54:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.17 szombat, 21:22:24
annyira nem vészes, ne ijedj meg töle
akna nélkül is könnyedén megoldható, még klímás autónál is
Kösz a segítséget!
Ja, eltörött a (MK I.) jobb első ködlámpám is, ha van valakinek, vevő lennék, csak olcsó legyen, nagyon rosszkor jött ez a reccs anyagilag. Csak a búra része a lényeg. Bp. XVI. ker környéke átvételi lehetőség lenne az ideális.
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #767 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 09:03:00 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.11.18 vasárnap, 08:54:47
Kösz a segítséget!
Ja, eltörött a (MK I.) jobb első ködlámpám is, ha van valakinek, vevő lennék, csak olcsó legyen, nagyon rosszkor jött ez a reccs anyagilag. Csak a búra része a lényeg. Bp. XVI. ker környéke átvételi lehetőség lenne az ideális.
ha megtalálom, akkor nekem van, de 16.-ba nem nagyon tudom kivinni neked, xiv egressy úton dolgozom, oda be tudsz jönni érte
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #768 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 09:28:26 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.11.17 szombat, 08:20:38
Jó előjelek egy műszerésznek, akinek a keze a fő munkaeszköze
Köszönöm mindkettőtöknek a (szakmai és a munkavédelmi) segítséget, majd leírom a végeredményt
Feri
Igazán nincs mit, csak elsőre "érdekes" leszedni.
Mivel műszerész vagy, nyílván ügyességed az van, ergo probléma nem lesz.
(a kritikusabb harci sebesülések inkább a kézfejen jelentkezhetnek (max. horzsolás, karcolás), tehát az ujjak és a tenyér nincs veszélyben
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #769 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:43:48 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.19 hétfő, 09:03:00
ha megtalálom, akkor nekem van, de 16.-ba nem nagyon tudom kivinni neked, xiv egressy úton dolgozom, oda be tudsz jönni érte
Szerintem mi üzleteltünk is már ott, bár akkor azt a cuccot Te csak továbbítottad -ha jól emlékszem. Az a helyszín nagyon jó lenne most is. Várom a válaszodat, lehet privátban is
Feri
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #770 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 17:46:44 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.06 kedd, 18:03:13
neked igen
azóta felkerült egy bontott komplett első lámpa, de a lököst még törötten is művészet volt lebontani, pláne a jobb oldalon. a homlok fal ki lett húzva, egy darabig még jó lesz.
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
kalapacsattila
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #771 Dátum:
2012.11.28 szerda, 05:12:27 »
Kérdés: a motorháztető tartó pálcát tartó kis csipeszem eltört vettem újat,hogy az istenbe kell berakni?A tüske ami szétnyomná a hátulját fixen van és csak úgy benyomni nem tudom.Biztos van valami trükkje csak én nem látom át:)
Tehát ha valaki segítene nagyon megköszönném....
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #772 Dátum:
2012.11.28 szerda, 09:25:33 »
Idézetet írta: kalapacsattila - 2012.11.28 szerda, 05:12:27
Kérdés: a motorháztető tartó pálcát tartó kis csipeszem eltört vettem újat,hogy az istenbe kell berakni?A tüske ami szétnyomná a hátulját fixen van és csak úgy benyomni nem tudom.Biztos van valami trükkje csak én nem látom át:)
Tehát ha valaki segítene nagyon megköszönném....
Ezt
vetted?
Ha igen, akkor szerintem bebújtatós, ha jól veszem ki a kép alapján.
Ha megfigyelem a képet, akkor a kütyü bal oldalába akaszkodik be a kitámasztó pálca, a jobb oldali ívelt része megy be a lemezbe. Az ívelt rész felső végét (kép alapján) beakasztod, majd az alját is nyomod befele a lemezbe, ami a teljes beilleszkedés esetekor kattanni fog egyet, ezzel jelezvén, hogy az alsó kitámasztó fül a helyére került.
Naplózva
kalapacsattila
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #773 Dátum:
2012.11.28 szerda, 10:57:26 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.11.28 szerda, 09:25:33
Ezt
vetted?
Ha igen, akkor szerintem bebújtatós, ha jól veszem ki a kép alapján.
Ha megfigyelem a képet, akkor a kütyü bal oldalába akaszkodik be a kitámasztó pálca, a jobb oldali ívelt része megy be a lemezbe. Az ívelt rész felső végét (kép alapján) beakasztod, majd az alját is nyomod befele a lemezbe, ami a teljes beilleszkedés esetekor kattanni fog egyet, ezzel jelezvén, hogy az alsó kitámasztó fül a helyére került.
Nem ezt:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A baloldala megy a zárhídba és jobb oldalt a tüske.A tüske fixen van ezért nem értem(szerintem ez feszítené szét a baloldalt)...Lehet csak be kellene ütni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #774 Dátum:
2012.11.28 szerda, 11:11:09 »
Idézetet írta: kalapacsattila - 2012.11.28 szerda, 10:57:26
A baloldala megy a zárhídba és jobb oldalt a tüske.A tüske fixen van ezért nem értem(szerintem ez feszítené szét a baloldalt)...Lehet csak be kellene ütni?
ha egy kicsit logikusan átgondolok, akkor rájössz magadtól is
de azért segítek
mivel szétfeszíti a tüske, ezért értelemszerűen a tüskét ki kell szedni belőle, az anyadarabot berakod a lukba, és utána rakod a tüskét
a tüske nem lehet fixen, hiszen akkor a pálca nem megy a helyére
Naplózva
kalapacsattila
Vendég
Válasz: Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #775 Dátum:
2012.11.28 szerda, 15:44:00 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.28 szerda, 11:11:09
ha egy kicsit logikusan átgondolok, akkor rájössz magadtól is
de azért segítek
mivel szétfeszíti a tüske, ezért értelemszerűen a tüskét ki kell szedni belőle, az anyadarabot berakod a lukba, és utána rakod a tüskét
a tüske nem lehet fixen, hiszen akkor a pálca nem megy a helyére
Nem gondoltam én sem másként:)Mivel a tüske meg sem mozdult ezért kérdeztem rá...Eredmény:tüskét kitörtem,nagyon nehezen rövidebb is lett kb 3 mm-el.De nem lehet még így sem átütni a lyukon.A zárhíd felől ugye meg végképp nem férek hozzá.
Mivel 150 Ft volt db-ja vettem mindjárt 3-at vagyis kellene akkor valami konkrétabb ötlet:D
Nem lehet mondani,hogy nincs ügyes kezem az ilyen dolgokhoz,de komolyan kezdek idegbeteg lenni:D
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #776 Dátum:
2012.11.28 szerda, 18:29:31 »
Idézetet írta: kalapacsattila - 2012.11.28 szerda, 10:57:26
Nem ezt:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A baloldala megy a zárhídba és jobb oldalt a tüske.A tüske fixen van ezért nem értem(szerintem ez feszítené szét a baloldalt)...Lehet csak be kellene ütni?
Mivel még élőben nem láttam, így én is csak azt tudom mondni eme kép alapján, amit már próbáltál: bal oldala bele lemezbe, a jobb oldalán kiálló részt beleüt a lemezben levő részbe teljesen, úgy, hogy a pálca befogadó tészében se legyen belőle semmi.
Az a tüske, ami nem mozog semennyit?
Bal oldaláról kép? Üreges-e az a rész?
Naplózva
kalapacsattila
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #777 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 07:58:45 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.11.28 szerda, 18:29:31
Mivel még élőben nem láttam, így én is csak azt tudom mondni eme kép alapján, amit már próbáltál: bal oldala bele lemezbe, a jobb oldalán kiálló részt beleüt a lemezben levő részbe teljesen, úgy, hogy a pálca befogadó tészében se legyen belőle semmi.
Az a tüske, ami nem mozog semennyit?
Bal oldaláról kép? Üreges-e az a rész?
Be van nútolva 4 felé a baloldal,tehát ennek kellene szétnyílnia a tüskétől.Láttam már pár ilyet,de a tüske ennyire fixen lenne olyat még nem.Ma megpróbálom csak simán kalapáccsal beütni hátha az a megoldás.Csak a mai világban pont az erő és nem az és lenne a nyerő?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #778 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 10:09:33 »
Idézetet írta: kalapacsattila - 2012.11.29 csütörtök, 07:58:45
Be van nútolva 4 felé a baloldal,tehát ennek kellene szétnyílnia a tüskétől.Láttam már pár ilyet,de a tüske ennyire fixen lenne olyat még nem.Ma megpróbálom csak simán kalapáccsal beütni hátha az a megoldás.Csak a mai világban pont az erő és nem az és lenne a nyerő?
Szerintem ez olyan lehet, mint pl a processzor hűtőjének a
befogó keretét
az alaplaphoz rögzítő kis pöcök.
Ilyesmi
.
Valószínűsítem, azért mozgatható nehezen, hogy 1, ki ne essen a helyéből szállítás közben; 2, nút is van a pöcök körül, hogy beütés után se nagyon mozogjon.
Szóval az én javaslatom az, hogy berakod a helyére, keresel egy nem vastagabb rövid rudat (pl kis csillagcsavarhúzó), majd kicsi kalapáccsal óvatosan beütögeted a helyére a pöcköt, ami kiáll - a kép szerint - jobb oldalt.
Ez az ötletem így a távolból látatlanul.
Naplózva
kalapacsattila
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #779 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 10:38:05 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.11.29 csütörtök, 10:09:33
Szerintem ez olyan lehet, mint pl a processzor hűtőjének a
befogó keretét
az alaplaphoz rögzítő kis pöcök.
Ilyesmi
.
Valószínűsítem, azért mozgatható nehezen, hogy 1, ki ne essen a helyéből szállítás közben; 2, nút is van a pöcök körül, hogy beütés után se nagyon mozogjon.
Szóval az én javaslatom az, hogy berakod a helyére, keresel egy nem vastagabb rövid rudat (pl kis csillagcsavarhúzó), majd kicsi kalapáccsal óvatosan beütögeted a helyére a pöcköt, ami kiáll - a kép szerint - jobb oldalt.
Ez az ötletem így a távolból látatlanul.
Hát köszönöm mindenkinek.Sikerült végre jó nagy ütés a tüskére megoldotta:)Tényleg nem gondoltam volna,hogy ennyire egyszerű...
Naplózva
szepi2001
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #780 Dátum:
2012.12.01 szombat, 19:01:47 »
Sziasztok! 1996 5 ajtós első lökhárítójának rögzítése hogy néz ki? Nekem mkII van, de haveromnak mkI és valaki leszakította éjjel az első lökösét...
és most azon tanakodunk, hogy lehetne visszavarázsolni. A hab tört szét és így most lóg az egyik oldala. Létezik, hogy gyárilag a hab bele van ragasztva a héjba, és így rögzül a kasznihoz? Ha esetleg lenne valakinek bontott darab (olivazöld, vagy fekete) azt is megköszönném!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #781 Dátum:
2012.12.01 szombat, 21:29:50 »
Idézetet írta: szepi2001 - 2012.12.01 szombat, 19:01:47
Sziasztok! 1996 5 ajtós első lökhárítójának rögzítése hogy néz ki? Nekem mkII van, de haveromnak mkI és valaki leszakította éjjel az első lökösét...
és most azon tanakodunk, hogy lehetne visszavarázsolni. A hab tört szét és így most lóg az egyik oldala. Létezik, hogy gyárilag a hab bele van ragasztva a héjba, és így rögzül a kasznihoz? Ha esetleg lenne valakinek bontott darab (olivazöld, vagy fekete) azt is megköszönném!
nem. a hab fogja össze a műanyag héjat és a fém konzolt amiben a tőcsavarok vannak. a konzollal van felfogatva a kasztnira a lökös + két oldalt csúszka. ha nem sérült a műanyag, akkor érdemes kipróbálni azt a módszert, hogy kapartok ki a habból és telibe toljátok púrral. ebben az esetben észnél kell lenni a púr mennyiségét illetően és combosan meg kell támogatni a pontosan beállított lököst.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szepi2001
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #782 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 17:07:45 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.01 szombat, 21:29:50
nem. a hab fogja össze a műanyag héjat és a fém konzolt amiben a tőcsavarok vannak. a konzollal van felfogatva a kasztnira a lökös + két oldalt csúszka. ha nem sérült a műanyag, akkor érdemes kipróbálni azt a módszert, hogy kapartok ki a habból és telibe toljátok púrral. ebben az esetben észnél kell lenni a púr mennyiségét illetően és combosan meg kell támogatni a pontosan beállított lököst.
Köszi. A héjon csak egy 10 cm-es repedés lett. Szerintem megpróbálkozunk a púrhabos megoldással.
Naplózva
szepi2001
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #783 Dátum:
2012.12.08 szombat, 16:44:07 »
Idézetet írta: szepi2001 - 2012.12.02 vasárnap, 17:07:45
Köszi. A héjon csak egy 10 cm-es repedés lett. Szerintem megpróbálkozunk a púrhabos megoldással.
Első lökhárító csere lenne a vége (már megvettük az újat) csak nem férünk hozzá a tartó anyákhoz
már leszedtük az alsó műanyag burkolatot, de nekem úgy tűnik a jobb oldalhoz nem férünk hozzá. Szét kellene szedni az egész elejét? Ha jól tudom a lámpa kiszedése nem megoldás...
Naplózva
sega86
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #784 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:01:53 »
Sziasztok mindenkinek, Keresnék egy 1994-es ferdehátúhoz hátsó lökhárítót ( viharkék) de bármilyen szin is jó, már mindenhol keresek, aki tud kérem irjon. Hogy mennyi hogyan.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #785 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:09:03 »
Idézetet írta: szepi2001 - 2012.12.08 szombat, 16:44:07
Első lökhárító csere lenne a vége (már megvettük az újat) csak nem férünk hozzá a tartó anyákhoz
már leszedtük az alsó műanyag burkolatot, de nekem úgy tűnik a jobb oldalhoz nem férünk hozzá. Szét kellene szedni az egész elejét? Ha jól tudom a lámpa kiszedése nem megoldás...
Vedd ki a lámpatestet, vágd ki a lemezt és hozzáférsz a csavarokhoz. Bővebben a másik oldalon
Roncsolás nélkül is ki lehet szedni, ha vékony, erős és hajlékony kezed van :-). A hűtő előtt van egy műanyag védő, azt levéve be lehet nyúlni, de én nem szenvedtem, kivágtam.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #786 Dátum:
2012.12.08 szombat, 17:12:02 »
Idézetet írta: sega86 - 2012.12.08 szombat, 17:01:53
Sziasztok mindenkinek, Keresnék egy 1994-es ferdehátúhoz hátsó lökhárítót ( viharkék) de bármilyen szin is jó, már mindenhol keresek, aki tud kérem irjon. Hogy mennyi hogyan.
A keres-kínál:
http://mondeo.hu/index.php?board=12.0
hasznosabb!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #787 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 07:54:35 »
Idézetet írta: legyozo - 2012.12.08 szombat, 17:09:03
Vedd ki a lámpatestet, vágd ki a lemezt és hozzáférsz a csavarokhoz. Bővebben a másik oldalon
Roncsolás nélkül is ki lehet szedni, ha vékony, erős és hajlékony kezed van :-). A hűtő előtt van egy műanyag védő, azt levéve be lehet nyúlni, de én nem szenvedtem, kivágtam.
a lámpatest kiszedéséhez le kell venni a lököst ...
szepi
hátulról hozzá lehet férni, még klímás autónál is megoldható a dolog, pedig ott sokkal kevesebb hely van
elég az 1/4-es crova, egy rövid toldó
ellenben ez nem az az időjárás, amikor én szívesen aláfeküdnék a kocsinak
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #788 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:46:24 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.12.10 hétfő, 07:54:35
a lámpatest kiszedéséhez le kell venni a lököst ...
szepi
hátulról hozzá lehet férni, még klímás autónál is megoldható a dolog, pedig ott sokkal kevesebb hely van
elég az 1/4-es crova, egy rövid toldó
ellenben ez nem az az időjárás, amikor én szívesen aláfeküdnék a kocsinak
mé kéne? ha egyben van a lámpahíd, akkor középen el kell vágni egy fűrészlappal, oszt ki lehet forgatni. az egyetlen problémás csavar az index alatt.
bár az is igaz, hogy a lökös leszedését ez nagyon nem könnyíti meg...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #789 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:55:44 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.10 hétfő, 11:46:24
mé kéne? ha egyben van a lámpahíd, akkor középen el kell vágni egy fűrészlappal, oszt ki lehet forgatni. az egyetlen problémás csavar az index alatt.
bár az is igaz, hogy a lökös leszedését ez nagyon nem könnyíti meg...
erről beszélek nyuszómuszó
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #790 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 12:00:16 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.10 hétfő, 11:46:24
mé kéne? ha egyben van a lámpahíd, akkor középen el kell vágni egy fűrészlappal, oszt ki lehet forgatni. az egyetlen problémás csavar az index alatt.
bár az is igaz, hogy a lökös leszedését ez nagyon nem könnyíti meg...
És az index alatti rögzítést hogyan oldod? Pláne a jobb oldalon, ahol tudtommal a tartály igencsak nem könnyíti meg a hozzáférést.
szepi2001!
Itt
már kicsit értekeztem a műveletről.
Ha bővebb infó kell, kiálts!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #791 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 12:21:28 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.12.10 hétfő, 12:00:16
És az index alatti rögzítést hogyan oldod? Pláne a jobb oldalon, ahol tudtommal a tartály igencsak nem könnyíti meg a hozzáférést.
szepi2001!
Itt
már kicsit értekeztem a műveletről.
Ha bővebb infó kell, kiálts!
nekem ez eddig nem okozott gondot....
yooccoo is látta, mikor itt az udvarban sándornak cseréltem lámpahidat. a tartály nem lóg be a csavar elé...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szepi2001
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #792 Dátum:
2012.12.12 szerda, 17:17:14 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.10 hétfő, 12:21:28
nekem ez eddig nem okozott gondot....
yooccoo is látta, mikor itt az udvarban sándornak cseréltem lámpahidat. a tartály nem lóg be a csavar elé...
Hát 4 órás kültéri
bontás-összerakás után feladtuk, és elvittük egy lakatoshoz, aki félnapos szívás után lecserélte. Amúgy én is úgy vettem észre, hogy a kocsi alól való műtét lenne csak a megoldás...aknánk pedig nincs...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #793 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 08:12:10 »
Idézetet írta: szepi2001 - 2012.12.12 szerda, 17:17:14
Hát 4 órás kültéri
bontás-összerakás után feladtuk, és elvittük egy lakatoshoz, aki félnapos szívás után lecserélte. Amúgy én is úgy vettem észre, hogy a kocsi alól való műtét lenne csak a megoldás...aknánk pedig nincs...
megemeled és aláfekszel
én így cseréltem már kipufogót és komplett hátsó hidat is
Naplózva
sega86
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #794 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 16:58:48 »
Valakinek esetleg 4 ajtós hátsó lökőshöz alsó szoknya?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #795 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 17:20:54 »
Én nem értem ezt a sok rugózást a lámpa, vagy lökös leszedés miatt.
A lököst tartja összesen 4 csavar, amiből egy db egy picit nehéz helyen van, de semmi extra. Szerszám kel hozzá. Akinek csak egy tesco-s villáskulcs készlete van, az tényleg hozzá se kezdjen!
max egy óra leszedni még a klímás autóról is a lökhárítót. utána ha kell a lámpa is könnyen kijön, bár a fonalat elvesztettem, mogy mit is kellett eredetileg cserélni
Nem kell semmit vágni, fúrni, faragni, tudni kell, hogy mit akarunk csinálni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #796 Dátum:
2012.12.28 péntek, 08:11:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 17:20:54
Én nem értem ezt a sok rugózást a lámpa, vagy lökös leszedés miatt.
A lököst tartja összesen 4 csavar, amiből egy db egy picit nehéz helyen van, de semmi extra. Szerszám kel hozzá. Akinek csak egy tesco-s villáskulcs készlete van, az tényleg hozzá se kezdjen!
max egy óra leszedni még a klímás autóról is a lökhárítót. utána ha kell a lámpa is könnyen kijön, bár a fonalat elvesztettem, mogy mit is kellett eredetileg cserélni
Nem kell semmit vágni, fúrni, faragni, tudni kell, hogy mit akarunk csinálni
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #797 Dátum:
2013.01.18 péntek, 13:49:26 »
Sziasztok. Mi okozhatja a következő jelenséget: jobb első ajtó nyitás után nem akar becsukódni. A zárszerkezetben a kívülről látható alkatrészek rendesen mozognak-WD40 gyógyfürdő elvégezve-, de ha be akarom csukni az ajtót, mintha falnak vágnám, semmi nem akad be sehova, az ajtó pedig kinyílik. Maga az ajtó sem lóg, hogy ne lehessen becsukni. Köszönöm.
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #798 Dátum:
2013.01.18 péntek, 13:51:57 »
Idézetet írta: bluedevils - 2013.01.18 péntek, 13:49:26
Sziasztok. Mi okozhatja a következő jelenséget: jobb első ajtó nyitás után nem akar becsukódni. A zárszerkezetben a kívülről látható alkatrészek rendesen mozognak-WD40 gyógyfürdő elvégezve-, de ha be akarom csukni az ajtót, mintha falnak vágnám, semmi nem akad be sehova, az ajtó pedig kinyílik. Maga az ajtó sem lóg, hogy ne lehessen becsukni. Köszönöm.
a kilincsed nem szorul?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #799 Dátum:
2013.01.18 péntek, 13:55:11 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.18 péntek, 13:51:57
a kilincsed nem szorul?
Nem szorul semmi. A zárszerkezetet is működteti a külső és a belső kilincs is.
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
25
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ