Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 03:51:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 592393 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:24:29 »

ha a gyári méret 195/60R14 ennek az átmérője 590mm,és azt amit rátennék,195/50 R15 ennek 577mm ez teljesen jonak tünik és a km óra sem csalna.és elvileg a gumi sem érne már bele semmibe.

Szerintem.. wow1
ÚÚúúúú.....
Én asszem nagyon félreértettem és néztem valamit...  (de szerintem nem csak én Smiley )

Első kérdésedben - emlékeim szerint - az volt, hogy elkopott a dobvédő műanyag és a laposszíj burkolat. Ebből én arra következtettem, hogy amikor be van koppig tekerve a kormány, akkor a kerék oldala és éle ér bele a dobbetétbe és a szíj burkolatba. Ebből gondoltam, hogy széles a kerék és még bentebb is van a kelleténél (ezért forszíroztuk annyira az ET számot).
De a kép - és Yooccoo hozzászólása - alapján leesett az, ami velem is megtörtént.
Vagy nem volt fent az első lökös és úgy közlekedtek vele autópályán, így a menetszél nekinyomta a keréknek a dobvédő műanyag szélét, ami elkoptatta (vagy a dobvédőműanyag nem volt rendesen berakva a lökös pereme mögé - velem ez történt).
Ebben az esetben nincs semmi probléma a kerekeddel - szerintem. Ha teljesen elfordítva a kormányt nem ér bele sehol semmibe, nincs megkopva a gumi belső oldalfala és éle, akkor nincs - nagy - gond.
Félreértésen alapultak a dolgok, ha minden igaz.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:35:52 »

ÚÚúúúú.....
Én asszem nagyon félreértettem és néztem valamit...  (de szerintem nem csak én Smiley )

Első kérdésedben - emlékeim szerint - az volt, hogy elkopott a dobvédő műanyag és a laposszíj burkolat. Ebből én arra következtettem, hogy amikor be van koppig tekerve a kormány, akkor a kerék oldala és éle ér bele a dobbetétbe és a szíj burkolatba. Ebből gondoltam, hogy széles a kerék és még bentebb is van a kelleténél (ezért forszíroztuk annyira az ET számot).
De a kép - és Yooccoo hozzászólása - alapján leesett az, ami velem is megtörtént.
Vagy nem volt fent az első lökös és úgy közlekedtek vele autópályán, így a menetszél nekinyomta a keréknek a dobvédő műanyag szélét, ami elkoptatta (vagy a dobvédőműanyag nem volt rendesen berakva a lökös pereme mögé - velem ez történt).
Ebben az esetben nincs semmi probléma a kerekeddel - szerintem. Ha teljesen elfordítva a kormányt nem ér bele sehol semmibe, nincs megkopva a gumi belső oldalfala és éle, akkor nincs - nagy - gond.
Félreértésen alapultak a dolgok, ha minden igaz.
küldtem egy linket a gumi kakulátorral kapcsolatban,és az a kerék méret ami nekem most rajta van 100 on,majd 10 km/ó csal! tehát le kell vennem,és kisebbre cserélni! ezt ki probálom,egy kedves ismerős jovoltábol.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2013.04.02 kedd, 00:08:59 »

küldtem egy linket a gumi kakulátorral kapcsolatban,és az a kerék méret ami nekem most rajta van 100 on,majd 10 km/ó csal! tehát le kell vennem,és kisebbre cserélni! ezt ki probálom,egy kedves ismerős jovoltábol.
Alapállapotban minden autó km órája csal, többet mutat, mint amennyivel valóban megy.

Ha kisebb átmérőjűre cseréled a gumit, még többet fog mutatni az órád a valós sebességnél.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:11:03 »

Alapállapotban minden autó km órája csal, többet mutat, mint amennyivel valóban megy.

Ha kisebb átmérőjűre cseréled a gumit, még többet fog mutatni az órád a valós sebességnél.
én két féle adatot találtam az eredeti mérettel kapcsolatban,de bármelyikhez is hasonlitom elvileg jo lesz. sajnos más lehetősegem ugy sincs.a két hatsó kopott és defektes a két első meg téli és nagyon nagy-és az sem jó! de nézted azt a kalkulátort?

http://nonstopgumiszerviz.hu/index.php?page=22

felülre beütöd az eredeti méretet pl 195/65 R14,,,alulra a 195/50 R15 és igaz lesz eltérés, de felfelé.. 105 fog mutatni 100 nál,az jó! nem..én meg nem vagyok rally s,ovatos vezető vagyok,csak nem verem oda..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:16:47 »

én két féle adatot találtam az eredeti mérettel kapcsolatban,de bármelyikhez is hasonlitom elvileg jo lesz. sajnos más lehetősegem ugy sincs.a két hatsó kopott és defektes a két első meg téli és nagyon nagy-és az sem jó! de nézted azt a kalkulátort?

http://nonstopgumiszerviz.hu/index.php?page=22

felülre beütöd az eredeti méretet pl 195/65 R14,,,alulra a 195/50 R15 és igaz lesz eltérés, de felfelé.. 105 fog mutatni 100 nál,az jó! nem..én meg nem vagyok rally s,ovatos vezető vagyok,csak nem verem oda..
mondjuk mikor ezt a gumit kitaláltam,akkor  195/60 R14 et vettem alapul- mert a neten ezt találtam...

http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD

ahhoz képest viszont teljesen jó ez a kerék...mindegy,most nem telik másra.ez meg 15 e szereléssel együtt....
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 21:18:58 »

Nálam is kalapálta a szerelő pár másodpercig a légkulccsal, mire megindult Smiley.
Megvolt a nagy műtét. A féltengely anyát 1 méretes kerékkulcs és egy 1,5 méteres 2" cső segített. A gólyalábat rögzítő csavar simán beletört, 2 óra birkózás és kb 5 fúrószár után azért sikerült leszerelni a csonkállványt. A csapágy ki-be maradt a présgépnek. Visszafelé elpakolással fél óra volt az egész. De végre csönd van, eltűnt a búgás!  taps
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 23:14:44 »

Megvolt a nagy műtét. A féltengely anyát 1 méretes kerékkulcs és egy 1,5 méteres 2" cső segített. A gólyalábat rögzítő csavar simán beletört, 2 óra birkózás és kb 5 fúrószár után azért sikerült leszerelni a csonkállványt. A csapágy ki-be maradt a présgépnek. Visszafelé elpakolással fél óra volt az egész. De végre csönd van, eltűnt a búgás!  taps
eljen taps
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2013.04.05 péntek, 10:03:22 »

mondjuk mikor ezt a gumit kitaláltam,akkor  195/60 R14 et vettem alapul- mert a neten ezt találtam...

http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD

ahhoz képest viszont teljesen jó ez a kerék...mindegy,most nem telik másra.ez meg 15 e szereléssel együtt....
nem vettem meg! ugy hogy még keresem az igazit! 195/60R15-a gumis ezt ajánlotta..
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2013.04.06 szombat, 09:31:07 »

Üdv.

Remélhetőleg a jövő héten meglesz a kerékcsere Smiley
A mostani télim (amivel az autót vettem) viszont lehet hogy túl kicsi? A mérete 185/65 R14, a kilóméterórám majdnem 10-et csal (ennyivel mutat többet a valós sebességnél). Lehet érdemes lenne eladnom? Kicsit sajnálnám, mert 2012-es gumik, első szezonjukat futották (futják).

Tehermentesítő gyűrűt hol lehet venni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2013.04.06 szombat, 09:39:43 »

Üdv.

Remélhetőleg a jövő héten meglesz a kerékcsere Smiley
A mostani télim (amivel az autót vettem) viszont lehet hogy túl kicsi? A mérete 185/65 R14, a kilóméterórám majdnem 10-et csal (ennyivel mutat többet a valós sebességnél). Lehet érdemes lenne eladnom? Kicsit sajnálnám, mert 2012-es gumik, első szezonjukat futották (futják).

Tehermentesítő gyűrűt hol lehet venni?

lehet nem jol tudom,de ez a gyári méret,,szerintem.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2013.04.06 szombat, 10:54:52 »

Üdv.

Remélhetőleg a jövő héten meglesz a kerékcsere Smiley
A mostani télim (amivel az autót vettem) viszont lehet hogy túl kicsi? A mérete 185/65 R14, a kilóméterórám majdnem 10-et csal (ennyivel mutat többet a valós sebességnél). Lehet érdemes lenne eladnom? Kicsit sajnálnám, mert 2012-es gumik, első szezonjukat futották (futják).

Tehermentesítő gyűrűt hol lehet venni?


Mindegyik sebességmérő csal. Gyárilag így van megcsinálva.
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2013.04.06 szombat, 11:36:23 »

lehet nem jol tudom,de ez a gyári méret,,szerintem.

Gyárilag 15-ös kerékkel adták ki (hálisten), megnézettem alvázszám alapján. Elvileg ez a 14-es váltómérete, úgyhogy passz.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2013.04.06 szombat, 13:49:52 »

Gyárilag 15-ös kerékkel adták ki (hálisten), megnézettem alvázszám alapján. Elvileg ez a 14-es váltómérete, úgyhogy passz.
ÉN ennyit tudok,a bővebb információknál kell kattintani,ott irja a méretet...

:http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2013.04.06 szombat, 14:21:58 »

Gyárilag 15-ös kerékkel adták ki (hálisten), megnézettem alvázszám alapján. Elvileg ez a 14-es váltómérete, úgyhogy passz.
ez nem váltóméret. a 14-es jóval kisebb
ha gyárilag 15-ös, az 195/60r15, ahoz nem jó a 185/65r14
nem véletlen használnak a váltóban is más meghajtókereket a km órához
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:46:42 »

ez nem váltóméret. a 14-es jóval kisebb
ha gyárilag 15-ös, az 195/60r15, ahoz nem jó a 185/65r14
nem véletlen használnak a váltóban is más meghajtókereket a km órához

Így van.
A 14-es 19mm-el kisebb átmérőjű mint a 15-ös.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:48:22 »

Így van.
A 14-es 19mm-el kisebb átmérőjű mint a 15-ös.
sajna ezeket nem értem! nekem 195/65r15 és alufelni ET 30 as.. mindenbe beleér..én ezt tudom. ahol eddig néztem ott 14 es felnivel,és 185/65R14 es,,vay 185/60R14 est tudok...

http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD

elvileg,ez a gyári,legalábbis az MK1 eseknél,főleg a 93 as körülinél,.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:58:57 »

sajna ezeket nem értem! nekem 195/65r15 és alufelni ET 30 as.. mindenbe beleér..én ezt tudom. ahol eddig néztem ott 14 es felnivel,és 185/65R14 es,,vay 185/60R14 est tudok...

http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD

elvileg,ez a gyári,legalábbis az MK1 eseknél,főleg a 93 as körülinél,.
az nem érhet bele semmibe elvileg. hová ér neked?
a 14 es gyári az 185/65r14  ez a 195/60 14 baromság, nem tudom honnan szedték
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:08:55 »

sajna ezeket nem értem! nekem 195/65r15 és alufelni ET 30 as.. mindenbe beleér..én ezt tudom. ahol eddig néztem ott 14 es felnivel,és 185/65R14 es,,vay 185/60R14 est tudok...

http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD

elvileg,ez a gyári,legalábbis az MK1 eseknél,főleg a 93 as körülinél,.

A gumi.hu-n gyárinak 185/65 R14-est ír, váltónak pedig 195/55 R15-öst. A felnire pedig 6x14 vagy 6,5x15 ET38
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:10:12 »

srácok. nekem MK1 es van,93 as évj,2000ccm,5 ajtós,stb.. hátul valami gány van,mert tárcsa fékes,és a betétek és a tárcsa kopott! a féknyeregben a betéteket, alul egy kis tengely,és benne egy kis sasszeg
 tatja.a sasszeget,a kis tengelyt kiszedve a betét tartó palást felfelé mozdul,de nem jön fel mert a fékcsö miadt nem nagyon akar mozdulni! felül van egy vastagabb tengely amin elfordul az a palást,és azt egy imbusz szerü csavar tartja.-amit sehogy sem tudtam meglazitani! valaki tudja azt h kell ezeket szétszedni h a fémfékcső ne sérüljön? honnan tudom milyen tárcsa,és betét kell bele?-mivel elvileg ezek a kocsik hátul dobfékesek voltak..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:11:39 »

A gumi.hu-n gyárinak 185/65 R14-est ír, váltónak pedig 195/55 R15-öst. A felnire pedig 6x14 vagy 6,5x15 ET38
tehát a 195/55R15 rámenne? de az alufelni ET30 as...nagyon bent van.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:13:57 »

tehát a 195/55R15 rámenne? de az alufelni ET30 as...nagyon bent van.

Azt írja váltóméretnek. itt  meg tudod nézni, hogy mik valók neked.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:22:05 »

A gumi.hu-n gyárinak 185/65 R14-est ír, váltónak pedig 195/55 R15-öst. A felnire pedig 6x14 vagy 6,5x15 ET38
ezekkel nem kell foglalkozni, nagyon sok baromságot írnak.
a 14-es az 5,5-es, és 47 az et, a 15-ös, az 6-os, és 49,5
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:23:51 »

tehát a 195/55R15 rámenne? de az alufelni ET30 as...nagyon bent van.
ami rajta van, az tökéletes, ott nem gumi bajod van. az 55-ös nagyon kicsi lesz. az et 30 nincs nagyon bent, mert a gyári az -2 cm
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:24:46 »

az nem érhet bele semmibe elvileg. hová ér neked?
a 14 es gyári az 185/65r14  ez a 195/60 14 baromság, nem tudom honnan szedték
a kerék dobokba,és a laposszij burkolatba!  gumi szerelő mondta!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:26:15 »

ezekkel nem kell foglalkozni, nagyon sok baromságot írnak.
a 14-es az 5,5-es, és 47 az et, a 15-ös, az 6-os, és 49,5
nekem et30 as,és elvileg 7,1 es a felni!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:26:47 »

a kerék dobokba,és a laposszij burkolatba!  gumi szerelő mondta!
ha a dobokba beleér, akkor rugót kell cserélni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:27:20 »

nekem et30 as,és elvileg 7,1 es a felni!
7,1?  wow1
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:28:23 »

ha a dobokba beleér, akkor rugót kell cserélni
isten őrizz...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:28:59 »

7,1?  wow1
igen,én ezt láttam a felni belselyében..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:29:07 »

én 7-es felni használok 35-ös et-vel 195/65 gumival, a  közelébe sincs semminek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:29:32 »

isten őrizz...
pedig muszáj lesz, abba minden bele fog érni.

nem beszélve, hogy a gum garnitúra fölösleges cseréje sem lesz olcsóbb, és akkor még mindig *** rugód marad
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:31:03 »

én 7-es felni használok 35-ös et-vel 195/65 gumival, a  közelébe sincs semminek
az autó nem huzza magát a földön,jo  marmagassága...nem hiszem h rugó volna. a kerék amikor alászedem,ekkor ér bele...vagy egy gödörnél
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:36:52 »

az autó nem huzza magát a földön,jo  marmagassága...nem hiszem h rugó volna. a kerék amikor alászedem,ekkor ér bele...vagy egy gödörnél
egyenes keréknél mekkora hely van a gumi és a sárvédő közt?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:38:02 »

egyenes keréknél mekkora hely van a gumi és a sárvédő közt?
talán két ujnyi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:38:57 »

talán két ujnyi!
az nagyjából 0



pedig az rugócserés lesz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2013.04.10 szerda, 20:56:26 »

srácok. nekem MK1 es van,93 as évj,2000ccm,5 ajtós,stb.. hátul valami gány van,mert tárcsa fékes,és a betétek és a tárcsa kopott! a féknyeregben a betéteket, alul egy kis tengely,és benne egy kis sasszeg
 tatja.a sasszeget,a kis tengelyt kiszedve a betét tartó palást felfelé mozdul,de nem jön fel mert a fékcsö miadt nem nagyon akar mozdulni! felül van egy vastagabb tengely amin elfordul az a palást,és azt egy imbusz szerü csavar tartja.-amit sehogy sem tudtam meglazitani! valaki tudja azt h kell ezeket szétszedni h a fémfékcső ne sérüljön? honnan tudom milyen tárcsa,és betét kell bele?-mivel elvileg ezek a kocsik hátul dobfékesek voltak..
Jól emlékszem, hogy mintha már mondtam volna, hogy gyári a hátsó tárcsád?
Amúgy itt van cseréről írás.

a kerék dobokba,és a laposszij burkolatba!  gumi szerelő mondta!
Ezt nem megtárgyaltuk már? Vagy nem győzött meg a végkövetkeztetés? Vagy úgy véled, más a hiba, mint amit kitárgyaltunk?
És tényleg jól hallod, hogy kanyarodáskor vagy r bele valamibe? És tényleg a kereket hallod? És mindkét oldalon ugyanúgy beleér a dobvédőbe a gumi? És látszik a gumin a súrlódás nyoma?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:52:29 »

Jól emlékszem, hogy mintha már mondtam volna, hogy gyári a hátsó tárcsád?
Amúgy itt van cseréről írás.
Ezt nem megtárgyaltuk már? Vagy nem győzött meg a végkövetkeztetés? Vagy úgy véled, más a hiba, mint amit kitárgyaltunk?
És tényleg jól hallod, hogy kanyarodáskor vagy r bele valamibe? És tényleg a kereket hallod? És mindkét oldalon ugyanúgy beleér a dobvédőbe a gumi? És látszik a gumin a súrlódás nyoma?
de meg győztetek,csak azóta folyamatosan bujom a kocsit,és mindig felfedezek valamit. a jobbos kerék karistol ha alászedem,ezt már többször is hallottam...és tuti a gumi az! de mindegy,csak felmerült a téma,nem feszegetem!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:57:27 »

Jól emlékszem, hogy mintha már mondtam volna, hogy gyári a hátsó tárcsád?
Amúgy itt van cseréről írás.
Ezt nem megtárgyaltuk már? Vagy nem győzött meg a végkövetkeztetés? Vagy úgy véled, más a hiba, mint amit kitárgyaltunk?
És tényleg jól hallod, hogy kanyarodáskor vagy r bele valamibe? És tényleg a kereket hallod? És mindkét oldalon ugyanúgy beleér a dobvédőbe a gumi? És látszik a gumin a súrlódás nyoma?
tök jo ez a képsorozat! de nekem pont forditva van,,felfelé nyilik széjjel! az gáz??
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:00:26 »

tök jo ez a képsorozat! de nekem pont forditva van,,felfelé nyilik széjjel! az gáz??
Mittomén, hogy gáz-e? Én csak linkeltem, nem én csináltam a cikket. Különben is nekem kombim van, azon másképp kellet csinálnom.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:02:54 »

Mittomén, hogy gáz-e? Én csak linkeltem, nem én csináltam a cikket. Különben is nekem kombim van, azon másképp kellet csinálnom.
ne érts félre! nem azt mondtam h te csináltad.. de mikor szereltem,olyan gáz volt h a betéteket alig birtam kiszedni,mert mikor felakartam hajtani,a fémcső feszült,és féltem eltöröm! mert nem ugy van csinálva h ott flexi van,a fémfékcső odamegy bele,és elég jol fogja!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 05:29:58 »

tök jo ez a képsorozat! de nekem pont forditva van,,felfelé nyilik széjjel! az gáz??
szerintem mindegyiknek a tetején kéne a biztosító pöcöknek lenni, de este megmondom, hogy néz ki. a betétcserénél símán szét kell nyíljon, a gumi fékcsőnek kell engedni annyit, a kézifék kötelet szoktuk kiakasztani(illetve a tokját is)
a vastag tengelyt jó lenne, ha nem erőltetnéd imbuszkulcsal, mert nem az való hozzá, aztán már azzal sem lehet majd kivennni, ami bele való. rendes szerszámmal könnyen kijön, mert úgy van belecsavarva, hogy nagyon beleszorulni nem tud. tárcsát, betétet bemész bármi boltba, és tudják mi való hozzá.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 05:31:46 »


Amúgy itt van cseréről írás.


kimaradt a cikkből, hogy amikor visszatekered a dugattyút, akkot a kis kör alakú bemarásnak felfelé kell néznie a légtelenítő csavar felé
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 07:53:18 »

szerintem mindegyiknek a tetején kéne a biztosító pöcöknek lenni, de este megmondom, hogy néz ki. a betétcserénél símán szét kell nyíljon, a gumi fékcsőnek kell engedni annyit, a kézifék kötelet szoktuk kiakasztani(illetve a tokját is)
a vastag tengelyt jó lenne, ha nem erőltetnéd imbuszkulcsal, mert nem az való hozzá, aztán már azzal sem lehet majd kivennni, ami bele való. rendes szerszámmal könnyen kijön, mert úgy van belecsavarva, hogy nagyon beleszorulni nem tud. tárcsát, betétet bemész bármi boltba, és tudják mi való hozzá.
nekem a gumi fékcsö a golyalábon van,és ott van rögzitve. onna megy a fém csö,a munkahengerhez! igaábol nem is értettem hogyan lehet ez,,,mert mozgatni eléggé gáz.igaz nehezen de engedett annyt h a betéteket megtudtam csiszolni,de a fémcső szinte hajlott! ez tuti nem természetes!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 10:11:47 »

nekem a gumi fékcsö a golyalábon van,és ott van rögzitve. onna megy a fém csö,a munkahengerhez! igaábol nem is értettem hogyan lehet ez
Akkor ott valami gáz lesz nálad.
A kasztnin van az elölről jövő fém fékcső vége, ebbe csatlakozik a gumicső - ami a gólyalábon van rögzítve - és megy a féknyeregbe.

Viszont lehet, hogy mégis neked van igazad abban, hogy a dobfékes rendszered átalakították tárcsásra? Az alvázszámod vége 851? Ha igen, gyárilag tényleg dobféked volt hátul, amit valaki igencsak nem szakszerű módon alakított át - csinálsz róla képet leszedett kerékkel? Kíváncsi volnék a megvalósításra.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 10:28:07 »

Akkor ott valami gáz lesz nálad.
A kasztnin van az elölről jövő fém fékcső vége, ebbe csatlakozik a gumicső - ami a gólyalábon van rögzítve - és megy a féknyeregbe.

Viszont lehet, hogy mégis neked van igazad abban, hogy a dobfékes rendszered átalakították tárcsásra? Az alvázszámod vége 851? Ha igen, gyárilag tényleg dobféked volt hátul, amit valaki igencsak nem szakszerű módon alakított át - csinálsz róla képet leszedett kerékkel? Kíváncsi volnék a megvalósításra.
most nemm fogok tudni,de amint lehet csinálok!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 11:57:20 »

most nemm fogok tudni,de amint lehet csinálok!
Ok.

De viszont megint ott tartunk, hogy összevissza kérdezgetsz, és nem jó helyen vannak az infók. Most jöttem rá, hogy a fékes dolgodra az "Általános topik"-ban válaszoltam, holott itt is tárgyalva van.
Nem kéne ennyire szétszórtnak lenned és mindent mindenhol felhoznod/kérdezned. Maradjanak a dolgok a megfelelő helyükön. Át is rakom a választ a megfelelő helyre.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.11 csütörtök, 11:59:34 írta HegeGabi » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 12:01:49 »

Ok.

De viszont megint ott tartunk, hogy összevissza kérdezgetsz, és nem jó helyen vannak az infók. Most jöttem rá, hogy a fékes dolgodra az "Általános topik"-ban válaszoltam, holott itt is tárgyalva van.
Nem kéne ennyire szétszórtnak lenned és mindent mindenhol felhoznod/kérdezned. Maradjanak a dolgok a megfelelő helyükön. Át is rakom a választ a megfelelő helyre.
bocs! már én sem tudom hogyan kerekedtem ide....ezzel a problémával!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 23:01:16 »

bocs! már én sem tudom hogyan kerekedtem ide....ezzel a problémával!
autóink-projektjeink topikon belül nyithatnál magadnak egy topikot. akkor tuti egy helyen lennének a dolgaid. aki eddig segített, az megtalálja ott is a kérdéseket... csak egy ötlet.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:30:46 »

Hali.

Futómű beállítás mit takar? Ill. felújítás? Mennyibe fájhat ez?
Az a baj, hogy nincs összehasonlítási alapom, mennyire kellene elnyelnie az úthibákat... Ezek a soproni *** utak kikészítenek idegileg. gun
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2013.04.16 kedd, 11:11:12 »

Hali.

Futómű beállítás mit takar? Ill. felújítás? Mennyibe fájhat ez?
Az a baj, hogy nincs összehasonlítási alapom, mennyire kellene elnyelnie az úthibákat... Ezek a soproni *** utak kikészítenek idegileg. gun

A mai autókon sokat már nem tudnak állítani, csak a kerékösszetartást meg esetleg a hátsót. Ha nem kopik furcsán a gumi (a külső vagy a belső széle jobban kopik, mint a másik széle), vagy nem húz semerre, akkor nincs gond a beállítással (egyforma guminyomást feltételezve). Az ára általában 8-20 e ft-ig változik szerviztől függően. Egy lengéscsillapító ellenőrzés nem árt, főleg, ha már legalább egy 100-as van a lengéscsillapítókban. A gyáriak, amivel kijött az autó, egész jól bírják (nekem 180e km után lettek kicserélve), de az utángyártott, sőt még a gyáriként árult sem bír ki ennyit.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.