Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 02:06:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 592377 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Noo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 17:54:33 »

Az a baj,hogy nem tudom milyen hang,nem mondanám hogy surlódik,olyan mintha huppogna,de gyorsulással egyetemben..ha lassan megyek,hallani,csak azt is lassan!
Nekünk is ilyen hangja volt. De ott a gumi volt egy helyen elfékezve. Ha kézzel megforgattam a kereket akkor látszott is a kopás. A centírozással nem volt baj csak pattogott az úton. Gumicsere megoldotta.
Naplózva

Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 18:15:59 »

Nekünk is ilyen hangja volt. De ott a gumi volt egy helyen elfékezve. Ha kézzel megforgattam a kereket akkor látszott is a kopás. A centírozással nem volt baj csak pattogott az úton. Gumicsere megoldotta.
igen,de ezért i mondtam hogy harmadik verzio gumi van rajta,és eddig mindegyikkel csinálta...ha tudnám melyik kerék az,,jo lenne...
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2013.06.22 szombat, 21:35:07 »

 integet2
Négy év használat után megint eljött az idő hogy rendbe rakjam a kocsi fűtóművét. Az utóbbi egy-két hétben észrevettem hogy mivel macskaköves utcában lakom és azon haladok iszonyatos csörgő, kattogó, pattogó hangok jönnek elölről. Ráadásul a kormány is ráz. És ha gödörbe megyek akkor szintén olyan mintha minden "lötyögne odalent" és érezhető is.
Miket kell kicserélnem az alábbiakon:
- Kormányösszekötő külső gömbfej párban
- Első-alsó támasztógömbfejek
- Első lengőkar szilentek
- Első stabilizátorrúd gömbfejek (kutyacsont)
- Lengéscsillapítók

A hátsóval ugyanez a helyzet de ott inkább a jobb oldal kotyog. Hátul a szilenteken és a lengéscsillapítón kívül mit kell még cserélnem hogy végre megszűnjön minden moraj a futóműből és szépen haladjon az autó.

Ja még annyi hogy ha a jobb oldali kereket nem megemelve megrángatom ki-be akkor igencsak kopog. Csapágy gyanús lehet?
Naplózva
Tegi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:58:26 »

Szerbusztok !

 gond van szerelőhöz megyek és érdeklődök hátha találkoztattok vele már ! ? Nem ismerem még az ujj szerelőt most költöztem Győrbe Smiley

 jobbra húz jó pár fokot fotóműves annyit mondott hogy itt nagy a baj Cheesy nem tudja beállítani ! Én sevróra gyanakszom mert a másik mondimhoz képest nehezebb a balra kormány !    A feszület mitől lehet ? !


Szép napot!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2013.07.09 kedd, 17:03:53 »

mikor alászedem a kormányt,persze járo motornál,és tekerem,akkor egy hangos zajt hallok a motor felől,,amikor kormányzok! olyan mintha beleérne valamibe! mintha dörzsölödne,de elvileg nem ér bele semmibe!mi lehet ez a hangos zaj?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:37:36 »

mikor alászedem a kormányt,persze járo motornál,és tekerem,akkor egy hangos zajt hallok a motor felől,,amikor kormányzok! olyan mintha beleérne valamibe! mintha dörzsölödne,de elvileg nem ér bele semmibe!mi lehet ez a hangos zaj?
Erőlködik a szervópumpa, nem lehet?
Kölönben is, mit tekergeted azt a kormányt álló helyzetben Smiley ? Picit guruljon az autó, úgy kell fordítgatni a kereket.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:39:35 »

Erőlködik a szervópumpa, nem lehet?
Kölönben is, mit tekergeted azt a kormányt álló helyzetben Smiley ? Picit guruljon az autó, úgy kell fordítgatni a kereket.
azt én tudom,és természetesen gurul az! de ha alászedem,és mondjuk gyorsan tekerem,eléggé nagy hangja van,mintha egy lemezt karistolna a kerék,de a kerékbe már nem ér bele! a felniket elcseréltem gyári felnikre,és a gumik is jok...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:40:44 »

Szerbusztok !

 gond van szerelőhöz megyek és érdeklődök hátha találkoztattok vele már ! ? Nem ismerem még az ujj szerelőt most költöztem Győrbe Smiley

 jobbra húz jó pár fokot fotóműves annyit mondott hogy itt nagy a baj Cheesy nem tudja beállítani ! Én sevróra gyanakszom mert a másik mondimhoz képest nehezebb a balra kormány !    A feszület mitől lehet ? !
Hi!
Milyen busz az a Szer, aminek még tokja is van? Grin
Egyébként valamelyik futóműalkatrész lóg, azért nem tudja a szerelő beállítani a futóművet.
Nálam is volt olyan, hogy az egyik kormánygömbfej nem volt a helyzet magaslatán, és nem lehetett beállítani, mert mindig elállítódott az a kerék, amelyikkel épp nem foglalkozott. Gömbfejet kicserélték, egyből pöpec lett minden.
Ez persze nem jelenti azt, hogy nálad is pont ugyanez a gond.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:42:51 »

azt én tudom,és természetesen gurul az! de ha alászedem,és mondjuk gyorsan tekerem,eléggé nagy hangja van,mintha egy lemezt karistolna a kerék,de a kerékbe már nem ér bele! a felniket elcseréltem gyári felnikre,és a gumik is jok...
Passz.
Nekem olyan van, hogyha alászedett állapotban ott tartom a kormányt a végállásban, akkor süvítő hang szerűt hallok. Ha icipicit is visszaengedem, akkor megszűnik ez a hang. Ez független attól, hogy a kocsi halad-e avagy áll.
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2013.07.09 kedd, 21:35:05 »

Passz.
Nekem olyan van, hogyha alászedett állapotban ott tartom a kormányt a végállásban, akkor süvítő hang szerűt hallok. Ha icipicit is visszaengedem, akkor megszűnik ez a hang. Ez független attól, hogy a kocsi halad-e avagy áll.

Helló!

Ne ezt pont NE csináld: pár másodperc alatt (10-20) felforr az olaj és megég a szervószivattyú!

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:28:57 »

Passz.
Nekem olyan van, hogyha alászedett állapotban ott tartom a kormányt a végállásban, akkor süvítő hang szerűt hallok. Ha icipicit is visszaengedem, akkor megszűnik ez a hang. Ez független attól, hogy a kocsi halad-e avagy áll.
a süvitő hangot szerintem  a szelep adja ahogy nyit!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:43:36 »

a süvitő hangot szerintem  a szelep adja ahogy nyit!
van valami szelep ami átengedi az olajat,,de mindenképp a terheléssel függhet össze! vagy a szivattyú nem birja már
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2013.07.13 szombat, 20:00:33 »

Sziasztok!

Egy kérdés mert elakadtam a hátsó első keresztlengőkarba (U keresztmetszetű) egy vagy két szilent kell. mert a Haynes robbantott ábrán nem látni pontosan csak a hátsó hátsó keresztlengőkarban látható a 2 db alulra és felülre.

Haynes könyv 157 oldal.  worship
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2013.07.13 szombat, 22:30:33 »

Sziasztok!

Egy kérdés mert elakadtam a hátsó első keresztlengőkarba (U keresztmetszetű) egy vagy két szilent kell. mert a Haynes robbantott ábrán nem látni pontosan csak a hátsó hátsó keresztlengőkarban látható a 2 db alulra és felülre.

Haynes könyv 157 oldal.  worship
Szia most nem ertem rendesen,most mek is 1 abrat kerek.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 07:33:36 »

Első stabilizátor rúd szilentből melyik az ajánlott?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 07:38:29 »

Első stabilizátor rúd szilentből melyik az ajánlott?
febi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 07:41:47 »

Sziasztok!

Egy kérdés mert elakadtam a hátsó első keresztlengőkarba (U keresztmetszetű) egy vagy két szilent kell. mert a Haynes robbantott ábrán nem látni pontosan csak a hátsó hátsó keresztlengőkarban látható a 2 db alulra és felülre.

Haynes könyv 157 oldal.  worship
1db kell. a külső szilent benne van a tengelycsonkban, és arra megy rá az u profil
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 07:45:41 »

febi
Köszönöm!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 08:12:49 »

Az autó enyhe kormánymozdulatokra imbolyog, bizonytalan. Most néztem meg az első stabilizátor rúd szilenteket, de külsőleg semmi sérülést, elhasználódást nem látok. Ez nem is jelenti, hogy nincs, de ezt az imbolygást meg akarom szüntetni. Mit kell ilyenkor (még) cserélni?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 08:15:18 »

Az autó enyhe kormánymozdulatokra imbolyog, bizonytalan. Most néztem meg az első stabilizátor rúd szilenteket, de külsőleg semmi sérülést, elhasználódást nem látok. Ez nem is jelenti, hogy nincs, de ezt az imbolygást meg akarom szüntetni. Mit kell ilyenkor (még) cserélni?
ezektől a szilentektől csodát ne várj, csak zörög a rúd, ha ki vannak kopva. a te problémádat nem ez fogja megoldani.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 08:39:02 »

ezektől a szilentektől csodát ne várj, csak zörög a rúd, ha ki vannak kopva. a te problémádat nem ez fogja megoldani.
Mit kellene még cserélni?

Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 09:15:29 »

1db kell. a külső szilent benne van a tengelycsonkban, és arra megy rá az u profil

Köszönöm.  worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 09:37:27 »

Mit kellene még cserélni?


nem tudom. mit jelent, hogy imbolyog?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 09:47:13 »

nem tudom. mit jelent, hogy imbolyog?
Egyenes úton haladva, enyhe kormánymozdulatokra a kocsiszekrény oldalirányú mozgása nagynak tűnik.
Nem kopog, nem recseg, nem kattog, nem üt fel, a vizsgán átment, és a lengéscsillapítókat sem kommentálták.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 12:44:28 »

Egyenes úton haladva, enyhe kormánymozdulatokra a kocsiszekrény oldalirányú mozgása nagynak tűnik.
Nem kopog, nem recseg, nem kattog, nem üt fel, a vizsgán átment, és a lengéscsillapítókat sem kommentálták.
tehát nem lóg egy kormány gömbfej,vagy egy kerék csapágy? a kerék összetartás jó? nekem olyan volt,hogy mikor a termosztát házam miatt állt a kocsi vagy két  hétig,a gömbfejek valosznü berohadtak az állástól,mert nehezen müködött a kormány,illetve ha forgadtam,hajlamos volt abba az irányba haladni,sokszor ellen kellett kormányozni! ha valamelyik gömbfej szorul valami miatt,,a kormányzáson röktön látni! érezni! mióta megint járok a kocsival,helyre állt!
persze ez arra vonatkozik ha esetleg állt a kocsi sokáig!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 14:35:11 »

Egyenes úton haladva, enyhe kormánymozdulatokra a kocsiszekrény oldalirányú mozgása nagynak tűnik.
Nem kopog, nem recseg, nem kattog, nem üt fel, a vizsgán átment, és a lengéscsillapítókat sem kommentálták.

Emeld meg az egyik keréknél, és kezdd el megrángatni a kereket minden irányba. Ha nagynak tűnik a lógása, akkor keresd, melyik elem okozhatja. Sok-sok elem elromolhat, így nézd végig az összes kereket. Nekem pl. a jobb első lengőkar első szilentje volt halott, és attól táncolt az úton. De tényleg szinte bármi lehet, szilent, stabrúd, gömbfej, akármi. wave
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 15:30:30 »

tehát nem lóg egy kormány gömbfej,vagy egy kerék csapágy? a kerék összetartás jó? nekem olyan volt,hogy mikor a termosztát házam miatt állt a kocsi vagy két  hétig,a gömbfejek valosznü berohadtak az állástól,mert nehezen müködött a kormány,illetve ha forgadtam,hajlamos volt abba az irányba haladni,sokszor ellen kellett kormányozni! ha valamelyik gömbfej szorul valami miatt,,a kormányzáson röktön látni! érezni! mióta megint járok a kocsival,helyre állt!
persze ez arra vonatkozik ha esetleg állt a kocsi sokáig!
Állt a kocsi, de ha valamit észlelek cserélem. Nincs ilyen nehezen fordul a kormány tünetem.

Emeld meg az egyik keréknél, és kezdd el megrángatni a kereket minden irányba. Ha nagynak tűnik a lógása, akkor keresd, melyik elem okozhatja. Sok-sok elem elromolhat, így nézd végig az összes kereket. Nekem pl. a jobb első lengőkar első szilentje volt halott, és attól táncolt az úton. De tényleg szinte bármi lehet, szilent, stabrúd, gömbfej, akármi. wave

Kipróbálom a módszert, csak amint írtam valahol most volt vizsgán. Nem volt ismerős és csak a katalizátor miatt kekeckedett, más minden jó volt. Gondolom ott szóltak volna, ha valami rossz. Az biztos, hogy a szilenteket cserélem, nem volt cserélve mióta nálam van. Jövő hónapban kikapom a motort, akkor jobban hozzáférek, ha jó, ha rossz cserélem.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 17:10:20 »

Állt a kocsi, de ha valamit észlelek cserélem. Nincs ilyen nehezen fordul a kormány tünetem.

Kipróbálom a módszert, csak amint írtam valahol most volt vizsgán. Nem volt ismerős és csak a katalizátor miatt kekeckedett, más minden jó volt. Gondolom ott szóltak volna, ha valami rossz. Az biztos, hogy a szilenteket cserélem, nem volt cserélve mióta nálam van. Jövő hónapban kikapom a motort, akkor jobban hozzáférek, ha jó, ha rossz cserélem.

nem csak a nehéz kormányzás,nem volt az olyan nehéz,,hanem az hogy ha egy picit forditottam rajta - ugy maradt,,és elindult lefelé az utrol! mindig rá kellett tartani,mert szorultak a gömbfejek,és nem tudott magátol vissza állni!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 17:45:17 »

nem csak a nehéz kormányzás,nem volt az olyan nehéz,,hanem az hogy ha egy picit forditottam rajta - ugy maradt,,és elindult lefelé az utrol! mindig rá kellett tartani,mert szorultak a gömbfejek,és nem tudott magátol vissza állni!
Nem vettem észre hasonlót. Ez az imbolygás, holdkórosság van most amit meg kell oldjak.
Nem zavaró a dolog, de nem volt és most van, ezért meg kell szüntetni!
A szilenteket mindenképp cserélem amikor kiszedjük a motort.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:06:10 »

Egyenes úton haladva, enyhe kormánymozdulatokra a kocsiszekrény oldalirányú mozgása nagynak tűnik.
Nem kopog, nem recseg, nem kattog, nem üt fel, a vizsgán átment, és a lengéscsillapítókat sem kommentálták.
Milyen gumi van rajta? Mármint a mérete, nem a márkája.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:17:38 »

Milyen gumi van rajta? Mármint a mérete, nem a márkája.
185/65 R14
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:38:44 »

185/65 R14
Csak mellékesen, a ballonos gumiból is adódhat az imbolygás.
Szerintem.
Ja, és még kérdés, mihez viszonyítottad ezt az imbolygást? Mármint melyik másik általad vezetett autóhoz? És annak milyen kereke/gumija volt?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:47:25 »

Csak mellékesen, a ballonos gumiból is adódhat az imbolygás.
Szerintem.
Ja, és még kérdés, mihez viszonyítottad ezt az imbolygást? Mármint melyik másik általad vezetett autóhoz? És annak milyen kereke/gumija volt?
A régebbi menettulajdonságokhoz képest. Mintha nem imbolygott volna ennyire. Az is lehet, hogy képzelődöm.
Mindig ezekkel a méretekkel jártam.
A stabilizátor szilenteket  nem cseréltem még, tehát mindenképp cserélni fogom.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 08:35:34 »

A régebbi menettulajdonságokhoz képest. Mintha nem imbolygott volna ennyire. Az is lehet, hogy képzelődöm.
Mindig ezekkel a méretekkel jártam.
A stabilizátor szilenteket  nem cseréltem még, tehát mindenképp cserélni fogom.

Ha kanyarodva döccenőre mész, erőteljesebb az instabilitás? (Nekem olyan volt, mintha elcsúszna oldalra a kocsi. Igaz, Escortnál, kopott/szakadt lengőkar szilentek cseréjével szűnt meg + kottyanó kormánymű cseréjével...)
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 09:10:14 »

Ha kanyarodva döccenőre mész, erőteljesebb az instabilitás? (Nekem olyan volt, mintha elcsúszna oldalra a kocsi. Igaz, Escortnál, kopott/szakadt lengőkar szilentek cseréjével szűnt meg + kottyanó kormánymű cseréjével...)
Kanyarban jó!
Csak a kis kormánymozdulatos jelenség van.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 14:25:53 »

A régebbi menettulajdonságokhoz képest. Mintha nem imbolygott volna ennyire. Az is lehet, hogy képzelődöm.
Mindig ezekkel a méretekkel jártam.
A stabilizátor szilenteket  nem cseréltem még, tehát mindenképp cserélni fogom.
Milyen régi a gumi?
Egyébként erőteljesen hajlok arra, hogy a gumi miatt lesz neked ez az imbolygás -  már ha tényleg minden más (kormánygömbfej, alsó komplett lengőkar, toronycsapágy és szilent) ki van cserélve és nem lóg a kerékcsapágy. A keresztstabilizátor szilent nem okozhat ilyen problémát, ráadásul, ha az rossz lenne, hallanád a kopogást - tapasztalat.
Szerintem. Üdv, HegeGabi.
Csak mert olyan esetem is volt már - igaz, ez kerékpárguminál -, hogy régi kereket nem tudtam úgy felfújni, hogy ha felszállok, ne legyen lapos a kerék -> elöregedett a gumi. Új külsővel semmi megülést/laposodást nem tapasztaltam a nyeregbe szállás után.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 15:05:12 »

Milyen régi a gumi?
Egyébként erőteljesen hajlok arra, hogy a gumi miatt lesz neked ez az imbolygás -  már ha tényleg minden más (kormánygömbfej, alsó komplett lengőkar, toronycsapágy és szilent) ki van cserélve és nem lóg a kerékcsapágy. A keresztstabilizátor szilent nem okozhat ilyen problémát, ráadásul, ha az rossz lenne, hallanád a kopogást - tapasztalat.
Szerintem. Üdv, HegeGabi.
Csak mert olyan esetem is volt már - igaz, ez kerékpárguminál -, hogy régi kereket nem tudtam úgy felfújni, hogy ha felszállok, ne legyen lapos a kerék -> elöregedett a gumi. Új külsővel semmi megülést/laposodást nem tapasztaltam a nyeregbe szállás után.
Ilyen.
Most már, a sok hibakizárás követően, én is hajlok arra, hogy a gumira fogjam.

A stabilizátor szilenttel kapcsolatban az a kérdés, hogy cseréljem-e amikor kiszedem a motort, vagy ne bántsam. Lehet, hogy eredeti van benne, én biztos nem cseréltem, a kocsi 2003 óta van nálam, ezalatt  kb. 70000 km-t mentem vele.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 15:32:07 »

Ilyen.
Most már, a sok hibakizárás követően, én is hajlok arra, hogy a gumira fogjam.

A stabilizátor szilenttel kapcsolatban az a kérdés, hogy cseréljem-e amikor kiszedem a motort, vagy ne bántsam. Lehet, hogy eredeti van benne, én biztos nem cseréltem, a kocsi 2003 óta van nálam, ezalatt  kb. 70000 km-t mentem vele.

cseréld ki, párszáz forint és legalább könnyű cserélni
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 15:43:47 »

cseréld ki, párszáz forint és legalább könnyű cserélni
Én is így gondolom.
Kap egy pár új febit.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 15:56:30 »

Ilyen.
Most már, a sok hibakizárás követően, én is hajlok arra, hogy a gumira fogjam.

A stabilizátor szilenttel kapcsolatban az a kérdés, hogy cseréljem-e amikor kiszedem a motort, vagy ne bántsam. Lehet, hogy eredeti van benne, én biztos nem cseréltem, a kocsi 2003 óta van nálam, ezalatt  kb. 70000 km-t mentem vele.


közel 10 éves gumival még csodálkozol ha imbolyog? vigyor3
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 16:16:45 »

közel 10 éves gumival még csodálkozol ha imbolyog? vigyor3
Valahogy csak el kellene koptassam, téli-nem vettem le tavasszal, ezzel járok most.
Feltehetően kilágyult, bár a gumis azt  mondta, hogy ezt nyugodtan lehet használni.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 21:20:31 »

Valahogy csak el kellene koptassam, téli-nem vettem le tavasszal, ezzel járok most.
Feltehetően kilágyult, bár a gumis azt  mondta, hogy ezt nyugodtan lehet használni.
10 év alatt 70e km.Nem semmi, jó sokat csavarogsz.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2013.07.16 kedd, 06:22:01 »

10 év alatt 70e km.Nem semmi, jó sokat csavarogsz.
A másikban van még 140 000 km. Sőt, volt még egy, abban is volt 50000 km.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.16 kedd, 06:23:34 írta legyozo » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2013.07.16 kedd, 09:11:12 »

10 év alatt 70e km.Nem semmi, jó sokat csavarogsz.

Az nem sok. Ha jól számolok, az évi 7e km.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2013.07.16 kedd, 14:44:55 »

Az nem sok. Ha jól számolok, az évi 7e km.
Ez csak a nyaralás, meg hosszabb utak.  smile
A napi lóti-futi a másik(kok)kal történik.
 wave
Ha már így beleakadtunk ebbe a témába, akkor újra méggyszer, majdnem 10 év alatt, magánszemélyként, tehát nem munkábajárós, ingázós, céges, taxis, fuvaros utazást véve 70 000+140 000+50 000=260 000 km nem kevés! Szerintem az átlag magyar autós, ez alatt van.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.16 kedd, 14:51:47 írta legyozo » Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2013.07.16 kedd, 15:48:02 »

Ez csak a nyaralás, meg hosszabb utak.  smile
A napi lóti-futi a másik(kok)kal történik.
 wave
Ha már így beleakadtunk ebbe a témába, akkor újra méggyszer, majdnem 10 év alatt, magánszemélyként, tehát nem munkábajárós, ingázós, céges, taxis, fuvaros utazást véve 70 000+140 000+50 000=260 000 km nem kevés! Szerintem az átlag magyar autós, ez alatt van.

Hát, én évente 10e körül nyomok bele...Ahhoz képest kurv@sok Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2013.07.16 kedd, 16:19:09 »

Hát, én évente 10e körül nyomok bele...Ahhoz képest kurv@sok Cheesy
Biztos, hogy vannak olyanok, akik ennek többszörösét teszik meg, de nem ez a jellemző. valahol valamikor olvastam, hogy évi 13000 km az átlag.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2013.07.17 szerda, 13:34:18 »

Ilyen.
Most már, a sok hibakizárás követően, én is hajlok arra, hogy a gumira fogjam.
Hát b@aszki, mér' nem ezzel kezdted?
10 éves téli gumival jársz 35 fokban, és imbolyog a kasztni? Nem is értem, hogy min csodálkozol!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:40:56 »

Hát b@aszki, mér' nem ezzel kezdted?
10 éves téli gumival jársz 35 fokban, és imbolyog a kasztni? Nem is értem, hogy min csodálkozol!
Húúú,ez még nekem is tetszik.Az a problémám, hogy lehúzott ablakoknál nagy a huzat az utastérben.Szerintetek mi lehet?
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2013.07.17 szerda, 15:28:12 »

Húúú,ez még nekem is tetszik.Az a problémám, hogy lehúzott ablakoknál nagy a huzat az utastérben.Szerintetek mi lehet?

Menet közben vagy álló helyben is?  eplus2 Ha álló helyben is, akkor fúj a szél. Ha csak menet közben, az simán csak a huzat.  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.