Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:44:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
21
22
[
23
]
24
25
26
27
28
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 635519 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1100 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 16:24:29 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 14:53:19
ha a gyári méret 195/60R14 ennek az átmérője 590mm,és azt amit rátennék,195/50 R15 ennek 577mm ez teljesen jonak tünik és a km óra sem csalna.és elvileg a gumi sem érne már bele semmibe.
Szerintem..
ÚÚúúúú.....
Én asszem nagyon félreértettem és néztem valamit...
(de szerintem nem csak én
)
Első kérdésedben - emlékeim szerint - az volt, hogy elkopott a dobvédő műanyag és a laposszíj burkolat. Ebből én arra következtettem, hogy amikor be van koppig tekerve a kormány, akkor a kerék oldala és éle ér bele a dobbetétbe és a szíj burkolatba. Ebből gondoltam, hogy széles a kerék és még bentebb is van a kelleténél (ezért forszíroztuk annyira az ET számot).
De a kép - és Yooccoo hozzászólása - alapján leesett az, ami velem is megtörtént.
Vagy nem volt fent az első lökös és úgy közlekedtek vele autópályán, így a menetszél nekinyomta a keréknek a dobvédő műanyag szélét, ami elkoptatta (vagy a dobvédőműanyag nem volt rendesen berakva a lökös pereme mögé - velem ez történt).
Ebben az esetben nincs semmi probléma a kerekeddel - szerintem. Ha teljesen elfordítva a kormányt nem ér bele sehol semmibe, nincs megkopva a gumi belső oldalfala és éle, akkor nincs - nagy - gond.
Félreértésen alapultak a dolgok, ha minden igaz.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1101 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 17:35:52 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.03.31 vasárnap, 16:24:29
ÚÚúúúú.....
Én asszem nagyon félreértettem és néztem valamit...
(de szerintem nem csak én
)
Első kérdésedben - emlékeim szerint - az volt, hogy elkopott a dobvédő műanyag és a laposszíj burkolat. Ebből én arra következtettem, hogy amikor be van koppig tekerve a kormány, akkor a kerék oldala és éle ér bele a dobbetétbe és a szíj burkolatba. Ebből gondoltam, hogy széles a kerék és még bentebb is van a kelleténél (ezért forszíroztuk annyira az ET számot).
De a kép - és Yooccoo hozzászólása - alapján leesett az, ami velem is megtörtént.
Vagy nem volt fent az első lökös és úgy közlekedtek vele autópályán, így a menetszél nekinyomta a keréknek a dobvédő műanyag szélét, ami elkoptatta (vagy a dobvédőműanyag nem volt rendesen berakva a lökös pereme mögé - velem ez történt).
Ebben az esetben nincs semmi probléma a kerekeddel - szerintem. Ha teljesen elfordítva a kormányt nem ér bele sehol semmibe, nincs megkopva a gumi belső oldalfala és éle, akkor nincs - nagy - gond.
Félreértésen alapultak a dolgok, ha minden igaz.
küldtem egy linket a gumi kakulátorral kapcsolatban,és az a kerék méret ami nekem most rajta van 100 on,majd 10 km/ó csal! tehát le kell vennem,és kisebbre cserélni! ezt ki probálom,egy kedves ismerős jovoltábol.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1102 Dátum:
2013.04.02 kedd, 00:08:59 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.31 vasárnap, 17:35:52
küldtem egy linket a gumi kakulátorral kapcsolatban,és az a kerék méret ami nekem most rajta van 100 on,majd 10 km/ó csal! tehát le kell vennem,és kisebbre cserélni! ezt ki probálom,egy kedves ismerős jovoltábol.
Alapállapotban minden autó km órája csal, többet mutat, mint amennyivel valóban megy.
Ha kisebb átmérőjűre cseréled a gumit, még többet fog mutatni az órád a valós sebességnél.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1103 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:11:03 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.02 kedd, 00:08:59
Alapállapotban minden autó km órája csal, többet mutat, mint amennyivel valóban megy.
Ha kisebb átmérőjűre cseréled a gumit, még többet fog mutatni az órád a valós sebességnél.
én két féle adatot találtam az eredeti mérettel kapcsolatban,de bármelyikhez is hasonlitom elvileg jo lesz. sajnos más lehetősegem ugy sincs.a két hatsó kopott és defektes a két első meg téli és nagyon nagy-és az sem jó! de nézted azt a kalkulátort?
http://nonstopgumiszerviz.hu/index.php?page=22
felülre beütöd az eredeti méretet pl 195/65 R14,,,alulra a 195/50 R15 és igaz lesz eltérés, de felfelé.. 105 fog mutatni 100 nál,az jó! nem..én meg nem vagyok rally s,ovatos vezető vagyok,csak nem verem oda..
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1104 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:16:47 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.02 kedd, 10:11:03
én két féle adatot találtam az eredeti mérettel kapcsolatban,de bármelyikhez is hasonlitom elvileg jo lesz. sajnos más lehetősegem ugy sincs.a két hatsó kopott és defektes a két első meg téli és nagyon nagy-és az sem jó! de nézted azt a kalkulátort?
http://nonstopgumiszerviz.hu/index.php?page=22
felülre beütöd az eredeti méretet pl 195/65 R14,,,alulra a 195/50 R15 és igaz lesz eltérés, de felfelé.. 105 fog mutatni 100 nál,az jó! nem..én meg nem vagyok rally s,ovatos vezető vagyok,csak nem verem oda..
mondjuk mikor ezt a gumit kitaláltam,akkor 195/60 R14 et vettem alapul- mert a neten ezt találtam...
http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD
ahhoz képest viszont teljesen jó ez a kerék...mindegy,most nem telik másra.ez meg 15 e szereléssel együtt....
Naplózva
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1105 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 21:18:58 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.03.25 hétfő, 14:30:51
Nálam is kalapálta a szerelő pár másodpercig a légkulccsal, mire megindult
.
Megvolt a nagy műtét. A féltengely anyát 1 méretes kerékkulcs és egy 1,5 méteres 2" cső segített. A gólyalábat rögzítő csavar simán beletört, 2 óra birkózás és kb 5 fúrószár után azért sikerült leszerelni a csonkállványt. A csapágy ki-be maradt a présgépnek. Visszafelé elpakolással fél óra volt az egész. De végre csönd van, eltűnt a búgás!
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1106 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 23:14:44 »
Idézetet írta: gumilab - 2013.04.04 csütörtök, 21:18:58
Megvolt a nagy műtét. A féltengely anyát 1 méretes kerékkulcs és egy 1,5 méteres 2" cső segített. A gólyalábat rögzítő csavar simán beletört, 2 óra birkózás és kb 5 fúrószár után azért sikerült leszerelni a csonkállványt. A csapágy ki-be maradt a présgépnek. Visszafelé elpakolással fél óra volt az egész. De végre csönd van, eltűnt a búgás!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1107 Dátum:
2013.04.05 péntek, 10:03:22 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.02 kedd, 10:16:47
mondjuk mikor ezt a gumit kitaláltam,akkor 195/60 R14 et vettem alapul- mert a neten ezt találtam...
http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD
ahhoz képest viszont teljesen jó ez a kerék...mindegy,most nem telik másra.ez meg 15 e szereléssel együtt....
nem vettem meg! ugy hogy még keresem az igazit! 195/60R15-a gumis ezt ajánlotta..
Naplózva
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1108 Dátum:
2013.04.06 szombat, 09:31:07 »
Üdv.
Remélhetőleg a jövő héten meglesz a kerékcsere
A mostani télim (amivel az autót vettem) viszont lehet hogy túl kicsi? A mérete 185/65 R14, a kilóméterórám majdnem 10-et csal (ennyivel mutat többet a valós sebességnél). Lehet érdemes lenne eladnom? Kicsit sajnálnám, mert 2012-es gumik, első szezonjukat futották (futják).
Tehermentesítő gyűrűt hol lehet venni?
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1109 Dátum:
2013.04.06 szombat, 09:39:43 »
Idézetet írta: kerteszati - 2013.04.06 szombat, 09:31:07
Üdv.
Remélhetőleg a jövő héten meglesz a kerékcsere
A mostani télim (amivel az autót vettem) viszont lehet hogy túl kicsi? A mérete 185/65 R14, a kilóméterórám majdnem 10-et csal (ennyivel mutat többet a valós sebességnél). Lehet érdemes lenne eladnom? Kicsit sajnálnám, mert 2012-es gumik, első szezonjukat futották (futják).
Tehermentesítő gyűrűt hol lehet venni?
lehet nem jol tudom,de ez a gyári méret,,szerintem.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1110 Dátum:
2013.04.06 szombat, 10:54:52 »
Idézetet írta: kerteszati - 2013.04.06 szombat, 09:31:07
Üdv.
Remélhetőleg a jövő héten meglesz a kerékcsere
A mostani télim (amivel az autót vettem) viszont lehet hogy túl kicsi? A mérete 185/65 R14, a kilóméterórám majdnem 10-et csal (ennyivel mutat többet a valós sebességnél). Lehet érdemes lenne eladnom? Kicsit sajnálnám, mert 2012-es gumik, első szezonjukat futották (futják).
Tehermentesítő gyűrűt hol lehet venni?
Mindegyik sebességmérő csal. Gyárilag így van megcsinálva.
Naplózva
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1111 Dátum:
2013.04.06 szombat, 11:36:23 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.06 szombat, 09:39:43
lehet nem jol tudom,de ez a gyári méret,,szerintem.
Gyárilag 15-ös kerékkel adták ki (hálisten), megnézettem alvázszám alapján. Elvileg ez a 14-es váltómérete, úgyhogy passz.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1112 Dátum:
2013.04.06 szombat, 13:49:52 »
Idézetet írta: kerteszati - 2013.04.06 szombat, 11:36:23
Gyárilag 15-ös kerékkel adták ki (hálisten), megnézettem alvázszám alapján. Elvileg ez a 14-es váltómérete, úgyhogy passz.
ÉN ennyit tudok,a bővebb információknál kell kattintani,ott irja a méretet...
:http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1113 Dátum:
2013.04.06 szombat, 14:21:58 »
Idézetet írta: kerteszati - 2013.04.06 szombat, 11:36:23
Gyárilag 15-ös kerékkel adták ki (hálisten), megnézettem alvázszám alapján. Elvileg ez a 14-es váltómérete, úgyhogy passz.
ez nem váltóméret. a 14-es jóval kisebb
ha gyárilag 15-ös, az 195/60r15, ahoz nem jó a 185/65r14
nem véletlen használnak a váltóban is más meghajtókereket a km órához
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1114 Dátum:
2013.04.10 szerda, 14:46:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.06 szombat, 14:21:58
ez nem váltóméret. a 14-es jóval kisebb
ha gyárilag 15-ös, az 195/60r15, ahoz nem jó a 185/65r14
nem véletlen használnak a váltóban is más meghajtókereket a km órához
Így van.
A 14-es 19mm-el kisebb átmérőjű mint a 15-ös.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1115 Dátum:
2013.04.10 szerda, 18:48:22 »
Idézetet írta: Viló - 2013.04.10 szerda, 14:46:42
Így van.
A 14-es 19mm-el kisebb átmérőjű mint a 15-ös.
sajna ezeket nem értem! nekem 195/65r15 és alufelni ET 30 as.. mindenbe beleér..én ezt tudom. ahol eddig néztem ott 14 es felnivel,és 185/65R14 es,,vay 185/60R14 est tudok...
http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD
elvileg,ez a gyári,legalábbis az MK1 eseknél,főleg a 93 as körülinél,.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1116 Dátum:
2013.04.10 szerda, 18:58:57 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 18:48:22
sajna ezeket nem értem! nekem 195/65r15 és alufelni ET 30 as.. mindenbe beleér..én ezt tudom. ahol eddig néztem ott 14 es felnivel,és 185/65R14 es,,vay 185/60R14 est tudok...
http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD
elvileg,ez a gyári,legalábbis az MK1 eseknél,főleg a 93 as körülinél,.
az nem érhet bele semmibe elvileg. hová ér neked?
a 14 es gyári az 185/65r14 ez a 195/60 14 baromság, nem tudom honnan szedték
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1117 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:08:55 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 18:48:22
sajna ezeket nem értem! nekem 195/65r15 és alufelni ET 30 as.. mindenbe beleér..én ezt tudom. ahol eddig néztem ott 14 es felnivel,és 185/65R14 es,,vay 185/60R14 est tudok...
http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD
elvileg,ez a gyári,legalábbis az MK1 eseknél,főleg a 93 as körülinél,.
A gumi.hu-n gyárinak 185/65 R14-est ír, váltónak pedig 195/55 R15-öst. A felnire pedig 6x14 vagy 6,5x15 ET38
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1118 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:10:12 »
srácok. nekem MK1 es van,93 as évj,2000ccm,5 ajtós,stb.. hátul valami gány van,mert tárcsa fékes,és a betétek és a tárcsa kopott! a féknyeregben a betéteket, alul egy kis tengely,és benne egy kis sasszeg
tatja.a sasszeget,a kis tengelyt kiszedve a betét tartó palást felfelé mozdul,de nem jön fel mert a fékcsö miadt nem nagyon akar mozdulni! felül van egy vastagabb tengely amin elfordul az a palást,és azt egy imbusz szerü csavar tartja.-amit sehogy sem tudtam meglazitani! valaki tudja azt h kell ezeket szétszedni h a fémfékcső ne sérüljön? honnan tudom milyen tárcsa,és betét kell bele?-mivel elvileg ezek a kocsik hátul dobfékesek voltak..
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1119 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:11:39 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.10 szerda, 19:08:55
A gumi.hu-n gyárinak 185/65 R14-est ír, váltónak pedig 195/55 R15-öst. A felnire pedig 6x14 vagy 6,5x15 ET38
tehát a 195/55R15 rámenne? de az alufelni ET30 as...nagyon bent van.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1120 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:13:57 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 19:11:39
tehát a 195/55R15 rámenne? de az alufelni ET30 as...nagyon bent van.
Azt írja váltóméretnek.
itt
meg tudod nézni, hogy mik valók neked.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1121 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:22:05 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.10 szerda, 19:08:55
A gumi.hu-n gyárinak 185/65 R14-est ír, váltónak pedig 195/55 R15-öst. A felnire pedig 6x14 vagy 6,5x15 ET38
ezekkel nem kell foglalkozni, nagyon sok baromságot írnak.
a 14-es az 5,5-es, és 47 az et, a 15-ös, az 6-os, és 49,5
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1122 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:23:51 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 19:11:39
tehát a 195/55R15 rámenne? de az alufelni ET30 as...nagyon bent van.
ami rajta van, az tökéletes, ott nem gumi bajod van. az 55-ös nagyon kicsi lesz. az et 30 nincs nagyon bent, mert a gyári az -2 cm
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1123 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:24:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.10 szerda, 18:58:57
az nem érhet bele semmibe elvileg. hová ér neked?
a 14 es gyári az 185/65r14 ez a 195/60 14 baromság, nem tudom honnan szedték
a kerék dobokba,és a laposszij burkolatba! gumi szerelő mondta!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1124 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:26:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.10 szerda, 19:22:05
ezekkel nem kell foglalkozni, nagyon sok baromságot írnak.
a 14-es az 5,5-es, és 47 az et, a 15-ös, az 6-os, és 49,5
nekem et30 as,és elvileg 7,1 es a felni!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1125 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:26:47 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 19:24:46
a kerék dobokba,és a laposszij burkolatba! gumi szerelő mondta!
ha a dobokba beleér, akkor rugót kell cserélni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1126 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:27:20 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 19:26:15
nekem et30 as,és elvileg 7,1 es a felni!
7,1?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1127 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:28:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.10 szerda, 19:26:47
ha a dobokba beleér, akkor rugót kell cserélni
isten őrizz...
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1128 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:28:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.10 szerda, 19:27:20
7,1?
igen,én ezt láttam a felni belselyében..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1129 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:29:07 »
én 7-es felni használok 35-ös et-vel 195/65 gumival, a közelébe sincs semminek
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1130 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:29:32 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 19:28:23
isten őrizz...
pedig muszáj lesz, abba minden bele fog érni.
nem beszélve, hogy a gum garnitúra fölösleges cseréje sem lesz olcsóbb, és akkor még mindig *** rugód marad
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1131 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:31:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.10 szerda, 19:29:07
én 7-es felni használok 35-ös et-vel 195/65 gumival, a közelébe sincs semminek
az autó nem huzza magát a földön,jo marmagassága...nem hiszem h rugó volna. a kerék amikor alászedem,ekkor ér bele...vagy egy gödörnél
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1132 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:36:52 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 19:31:03
az autó nem huzza magát a földön,jo marmagassága...nem hiszem h rugó volna. a kerék amikor alászedem,ekkor ér bele...vagy egy gödörnél
egyenes keréknél mekkora hely van a gumi és a sárvédő közt?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1133 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:38:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.10 szerda, 19:36:52
egyenes keréknél mekkora hely van a gumi és a sárvédő közt?
talán két ujnyi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1134 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:38:57 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 19:38:02
talán két ujnyi!
az nagyjából 0
pedig az rugócserés lesz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1135 Dátum:
2013.04.10 szerda, 20:56:26 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 19:10:12
srácok. nekem MK1 es van,93 as évj,2000ccm,5 ajtós,stb.. hátul valami gány van,mert tárcsa fékes,és a betétek és a tárcsa kopott! a féknyeregben a betéteket, alul egy kis tengely,és benne egy kis sasszeg
tatja.a sasszeget,a kis tengelyt kiszedve a betét tartó palást felfelé mozdul,de nem jön fel mert a fékcsö miadt nem nagyon akar mozdulni! felül van egy vastagabb tengely amin elfordul az a palást,és azt egy imbusz szerü csavar tartja.-amit sehogy sem tudtam meglazitani! valaki tudja azt h kell ezeket szétszedni h a fémfékcső ne sérüljön? honnan tudom milyen tárcsa,és betét kell bele?-mivel elvileg ezek a kocsik hátul dobfékesek voltak..
Jól emlékszem, hogy mintha már mondtam volna, hogy gyári a hátsó tárcsád?
Amúgy
itt
van cseréről írás.
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 19:24:46
a kerék dobokba,és a laposszij burkolatba! gumi szerelő mondta!
Ezt nem megtárgyaltuk már? Vagy nem győzött meg a végkövetkeztetés? Vagy úgy véled, más a hiba, mint amit kitárgyaltunk?
És tényleg jól hallod, hogy kanyarodáskor vagy r bele valamibe? És tényleg a kereket hallod? És mindkét oldalon ugyanúgy beleér a dobvédőbe a gumi? És látszik a gumin a súrlódás nyoma?
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1136 Dátum:
2013.04.10 szerda, 21:52:29 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.10 szerda, 20:56:26
Jól emlékszem, hogy mintha már mondtam volna, hogy gyári a hátsó tárcsád?
Amúgy
itt
van cseréről írás.
Ezt nem megtárgyaltuk már? Vagy nem győzött meg a végkövetkeztetés? Vagy úgy véled, más a hiba, mint amit kitárgyaltunk?
És tényleg jól hallod, hogy kanyarodáskor vagy r bele valamibe? És tényleg a kereket hallod? És mindkét oldalon ugyanúgy beleér a dobvédőbe a gumi? És látszik a gumin a súrlódás nyoma?
de meg győztetek,csak azóta folyamatosan bujom a kocsit,és mindig felfedezek valamit. a jobbos kerék karistol ha alászedem,ezt már többször is hallottam...és tuti a gumi az! de mindegy,csak felmerült a téma,nem feszegetem!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1137 Dátum:
2013.04.10 szerda, 21:57:27 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.10 szerda, 20:56:26
Jól emlékszem, hogy mintha már mondtam volna, hogy gyári a hátsó tárcsád?
Amúgy
itt
van cseréről írás.
Ezt nem megtárgyaltuk már? Vagy nem győzött meg a végkövetkeztetés? Vagy úgy véled, más a hiba, mint amit kitárgyaltunk?
És tényleg jól hallod, hogy kanyarodáskor vagy r bele valamibe? És tényleg a kereket hallod? És mindkét oldalon ugyanúgy beleér a dobvédőbe a gumi? És látszik a gumin a súrlódás nyoma?
tök jo ez a képsorozat! de nekem pont forditva van,,felfelé nyilik széjjel! az gáz??
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1138 Dátum:
2013.04.10 szerda, 22:00:26 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 21:57:27
tök jo ez a képsorozat! de nekem pont forditva van,,felfelé nyilik széjjel! az gáz??
Mittomén, hogy gáz-e? Én csak linkeltem, nem én csináltam a cikket. Különben is nekem kombim van, azon másképp kellet csinálnom.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1139 Dátum:
2013.04.10 szerda, 22:02:54 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.10 szerda, 22:00:26
Mittomén, hogy gáz-e? Én csak linkeltem, nem én csináltam a cikket. Különben is nekem kombim van, azon másképp kellet csinálnom.
ne érts félre! nem azt mondtam h te csináltad.. de mikor szereltem,olyan gáz volt h a betéteket alig birtam kiszedni,mert mikor felakartam hajtani,a fémcső feszült,és féltem eltöröm! mert nem ugy van csinálva h ott flexi van,a fémfékcső odamegy bele,és elég jol fogja!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1140 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 05:29:58 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 21:57:27
tök jo ez a képsorozat! de nekem pont forditva van,,felfelé nyilik széjjel! az gáz??
szerintem mindegyiknek a tetején kéne a biztosító pöcöknek lenni, de este megmondom, hogy néz ki. a betétcserénél símán szét kell nyíljon, a gumi fékcsőnek kell engedni annyit, a kézifék kötelet szoktuk kiakasztani(illetve a tokját is)
a vastag tengelyt jó lenne, ha nem erőltetnéd imbuszkulcsal, mert nem az való hozzá, aztán már azzal sem lehet majd kivennni, ami bele való. rendes szerszámmal könnyen kijön, mert úgy van belecsavarva, hogy nagyon beleszorulni nem tud. tárcsát, betétet bemész bármi boltba, és tudják mi való hozzá.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1141 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 05:31:46 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.10 szerda, 20:56:26
Amúgy
itt
van cseréről írás.
kimaradt a cikkből, hogy amikor visszatekered a dugattyút, akkot a kis kör alakú bemarásnak felfelé kell néznie a légtelenítő csavar felé
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1142 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 07:53:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.11 csütörtök, 05:29:58
szerintem mindegyiknek a tetején kéne a biztosító pöcöknek lenni, de este megmondom, hogy néz ki. a betétcserénél símán szét kell nyíljon, a gumi fékcsőnek kell engedni annyit, a kézifék kötelet szoktuk kiakasztani(illetve a tokját is)
a vastag tengelyt jó lenne, ha nem erőltetnéd imbuszkulcsal, mert nem az való hozzá, aztán már azzal sem lehet majd kivennni, ami bele való. rendes szerszámmal könnyen kijön, mert úgy van belecsavarva, hogy nagyon beleszorulni nem tud. tárcsát, betétet bemész bármi boltba, és tudják mi való hozzá.
nekem a gumi fékcsö a golyalábon van,és ott van rögzitve. onna megy a fém csö,a munkahengerhez! igaábol nem is értettem hogyan lehet ez,,,mert mozgatni eléggé gáz.igaz nehezen de engedett annyt h a betéteket megtudtam csiszolni,de a fémcső szinte hajlott! ez tuti nem természetes!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1143 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 10:11:47 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 07:53:18
nekem a gumi fékcsö a golyalábon van,és ott van rögzitve. onna megy a fém csö,a munkahengerhez! igaábol nem is értettem hogyan lehet ez
Akkor ott valami gáz lesz nálad.
A kasztnin van az elölről jövő fém fékcső vége, ebbe csatlakozik a gumicső - ami a gólyalábon van rögzítve - és megy a féknyeregbe.
Viszont lehet, hogy mégis neked van igazad abban, hogy a dobfékes rendszered átalakították tárcsásra? Az alvázszámod vége 851? Ha igen, gyárilag tényleg dobféked volt hátul, amit valaki igencsak nem szakszerű módon alakított át - csinálsz róla képet leszedett kerékkel? Kíváncsi volnék a megvalósításra.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1144 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 10:28:07 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.11 csütörtök, 10:11:47
Akkor ott valami gáz lesz nálad.
A kasztnin van az elölről jövő fém fékcső vége, ebbe csatlakozik a gumicső - ami a gólyalábon van rögzítve - és megy a féknyeregbe.
Viszont lehet, hogy mégis neked van igazad abban, hogy a dobfékes rendszered átalakították tárcsásra? Az alvázszámod vége 851? Ha igen, gyárilag tényleg dobféked volt hátul, amit valaki igencsak nem szakszerű módon alakított át - csinálsz róla képet leszedett kerékkel? Kíváncsi volnék a megvalósításra.
most nemm fogok tudni,de amint lehet csinálok!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1145 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 11:57:20 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 10:28:07
most nemm fogok tudni,de amint lehet csinálok!
Ok.
De viszont megint ott tartunk, hogy összevissza kérdezgetsz, és nem jó helyen vannak az infók. Most jöttem rá, hogy a fékes dolgodra az "Általános topik"-ban válaszoltam, holott itt is tárgyalva van.
Nem kéne ennyire szétszórtnak lenned és mindent mindenhol felhoznod/kérdezned. Maradjanak a dolgok a megfelelő helyükön. Át is rakom a választ a megfelelő helyre.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.11 csütörtök, 11:59:34 írta HegeGabi
»
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1146 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 12:01:49 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.11 csütörtök, 11:57:20
Ok.
De viszont megint ott tartunk, hogy összevissza kérdezgetsz, és nem jó helyen vannak az infók. Most jöttem rá, hogy a fékes dolgodra az "Általános topik"-ban válaszoltam, holott itt is tárgyalva van.
Nem kéne ennyire szétszórtnak lenned és mindent mindenhol felhoznod/kérdezned. Maradjanak a dolgok a megfelelő helyükön. Át is rakom a választ a megfelelő helyre.
bocs! már én sem tudom hogyan kerekedtem ide....ezzel a problémával!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1147 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 23:01:16 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 12:01:49
bocs! már én sem tudom hogyan kerekedtem ide....ezzel a problémával!
autóink-projektjeink topikon belül nyithatnál magadnak egy topikot. akkor tuti egy helyen lennének a dolgaid. aki eddig segített, az megtalálja ott is a kérdéseket... csak egy ötlet.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1148 Dátum:
2013.04.16 kedd, 09:30:46 »
Hali.
Futómű beállítás mit takar? Ill. felújítás? Mennyibe fájhat ez?
Az a baj, hogy nincs összehasonlítási alapom, mennyire kellene elnyelnie az úthibákat... Ezek a soproni *** utak kikészítenek idegileg.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1149 Dátum:
2013.04.16 kedd, 11:11:12 »
Idézetet írta: kerteszati - 2013.04.16 kedd, 09:30:46
Hali.
Futómű beállítás mit takar? Ill. felújítás? Mennyibe fájhat ez?
Az a baj, hogy nincs összehasonlítási alapom, mennyire kellene elnyelnie az úthibákat... Ezek a soproni *** utak kikészítenek idegileg.
A mai autókon sokat már nem tudnak állítani, csak a kerékösszetartást meg esetleg a hátsót. Ha nem kopik furcsán a gumi (a külső vagy a belső széle jobban kopik, mint a másik széle), vagy nem húz semerre, akkor nincs gond a beállítással (egyforma guminyomást feltételezve). Az ára általában 8-20 e ft-ig változik szerviztől függően. Egy lengéscsillapító ellenőrzés nem árt, főleg, ha már legalább egy 100-as van a lengéscsillapítókban. A gyáriak, amivel kijött az autó, egész jól bírják (nekem 180e km után lettek kicserélve), de az utángyártott, sőt még a gyáriként árult sem bír ki ennyit.
Naplózva
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
21
22
[
23
]
24
25
26
27
28
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ