Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:48:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 635606 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Noo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1200 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 17:54:33 »
Idézetet írta: Rico - 2013.06.17 hétfő, 16:50:00
Az a baj,hogy nem tudom milyen hang,nem mondanám hogy surlódik,olyan mintha huppogna,de gyorsulással egyetemben..ha lassan megyek,hallani,csak azt is lassan!
Nekünk is ilyen hangja volt. De ott a gumi volt egy helyen elfékezve. Ha kézzel megforgattam a kereket akkor látszott is a kopás. A centírozással nem volt baj csak pattogott az úton. Gumicsere megoldotta.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1201 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 18:15:59 »
Idézetet írta: Noo - 2013.06.17 hétfő, 17:54:33
Nekünk is ilyen hangja volt. De ott a gumi volt egy helyen elfékezve. Ha kézzel megforgattam a kereket akkor látszott is a kopás. A centírozással nem volt baj csak pattogott az úton. Gumicsere megoldotta.
igen,de ezért i mondtam hogy harmadik verzio gumi van rajta,és eddig mindegyikkel csinálta...ha tudnám melyik kerék az,,jo lenne...
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1202 Dátum:
2013.06.22 szombat, 21:35:07 »
Négy év használat után megint eljött az idő hogy rendbe rakjam a kocsi fűtóművét. Az utóbbi egy-két hétben észrevettem hogy mivel macskaköves utcában lakom és azon haladok iszonyatos csörgő, kattogó, pattogó hangok jönnek elölről. Ráadásul a kormány is ráz. És ha gödörbe megyek akkor szintén olyan mintha minden "lötyögne odalent" és érezhető is.
Miket kell kicserélnem az alábbiakon:
- Kormányösszekötő külső gömbfej párban
- Első-alsó támasztógömbfejek
- Első lengőkar szilentek
- Első stabilizátorrúd gömbfejek (kutyacsont)
- Lengéscsillapítók
A hátsóval ugyanez a helyzet de ott inkább a jobb oldal kotyog. Hátul a szilenteken és a lengéscsillapítón kívül mit kell még cserélnem hogy végre megszűnjön minden moraj a futóműből és szépen haladjon az autó.
Ja még annyi hogy ha a jobb oldali kereket nem megemelve megrángatom ki-be akkor igencsak kopog. Csapágy gyanús lehet?
Naplózva
Tegi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1203 Dátum:
2013.07.09 kedd, 16:58:26 »
Szerbusztok !
gond van szerelőhöz megyek és érdeklődök hátha találkoztattok vele már ! ? Nem ismerem még az ujj szerelőt most költöztem Győrbe
jobbra húz jó pár fokot fotóműves annyit mondott hogy itt nagy a baj
nem tudja beállítani ! Én sevróra gyanakszom mert a másik mondimhoz képest nehezebb a balra kormány ! A feszület mitől lehet ? !
Szép napot!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1204 Dátum:
2013.07.09 kedd, 17:03:53 »
mikor alászedem a kormányt,persze járo motornál,és tekerem,akkor egy hangos zajt hallok a motor felől,,amikor kormányzok! olyan mintha beleérne valamibe! mintha dörzsölödne,de elvileg nem ér bele semmibe!mi lehet ez a hangos zaj?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1205 Dátum:
2013.07.09 kedd, 20:37:36 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.09 kedd, 17:03:53
mikor alászedem a kormányt,persze járo motornál,és tekerem,akkor egy hangos zajt hallok a motor felől,,amikor kormányzok! olyan mintha beleérne valamibe! mintha dörzsölödne,de elvileg nem ér bele semmibe!mi lehet ez a hangos zaj?
Erőlködik a szervópumpa, nem lehet?
Kölönben is, mit tekergeted azt a kormányt álló helyzetben
? Picit guruljon az autó, úgy kell fordítgatni a kereket.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1206 Dátum:
2013.07.09 kedd, 20:39:35 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.09 kedd, 20:37:36
Erőlködik a szervópumpa, nem lehet?
Kölönben is, mit tekergeted azt a kormányt álló helyzetben
? Picit guruljon az autó, úgy kell fordítgatni a kereket.
azt én tudom,és természetesen gurul az! de ha alászedem,és mondjuk gyorsan tekerem,eléggé nagy hangja van,mintha egy lemezt karistolna a kerék,de a kerékbe már nem ér bele! a felniket elcseréltem gyári felnikre,és a gumik is jok...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1207 Dátum:
2013.07.09 kedd, 20:40:44 »
Idézetet írta: Tegi - 2013.07.09 kedd, 16:58:26
Szerbusztok !
gond van szerelőhöz megyek és érdeklődök hátha találkoztattok vele már ! ? Nem ismerem még az ujj szerelőt most költöztem Győrbe
jobbra húz jó pár fokot fotóműves annyit mondott hogy itt nagy a baj
nem tudja beállítani ! Én sevróra gyanakszom mert a másik mondimhoz képest nehezebb a balra kormány ! A feszület mitől lehet ? !
Hi!
Milyen busz az a Szer, aminek még tokja is van?
Egyébként valamelyik futóműalkatrész lóg, azért nem tudja a szerelő beállítani a futóművet.
Nálam is volt olyan, hogy az egyik kormánygömbfej nem volt a helyzet magaslatán, és nem lehetett beállítani, mert mindig elállítódott az a kerék, amelyikkel épp nem foglalkozott. Gömbfejet kicserélték, egyből pöpec lett minden.
Ez persze nem jelenti azt, hogy nálad is pont ugyanez a gond.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1208 Dátum:
2013.07.09 kedd, 20:42:51 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.09 kedd, 20:39:35
azt én tudom,és természetesen gurul az! de ha alászedem,és mondjuk gyorsan tekerem,eléggé nagy hangja van,mintha egy lemezt karistolna a kerék,de a kerékbe már nem ér bele! a felniket elcseréltem gyári felnikre,és a gumik is jok...
Passz.
Nekem olyan van, hogyha alászedett állapotban ott tartom a kormányt a végállásban, akkor süvítő hang szerűt hallok. Ha icipicit is visszaengedem, akkor megszűnik ez a hang. Ez független attól, hogy a kocsi halad-e avagy áll.
Naplózva
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1209 Dátum:
2013.07.09 kedd, 21:35:05 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.09 kedd, 20:42:51
Passz.
Nekem olyan van, hogyha alászedett állapotban ott tartom a kormányt a végállásban, akkor süvítő hang szerűt hallok. Ha icipicit is visszaengedem, akkor megszűnik ez a hang. Ez független attól, hogy a kocsi halad-e avagy áll.
Helló!
Ne ezt pont NE csináld: pár másodperc alatt (10-20) felforr az olaj és megég a szervószivattyú!
Üdv: Petya!
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1210 Dátum:
2013.07.10 szerda, 09:28:57 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.09 kedd, 20:42:51
Passz.
Nekem olyan van, hogyha alászedett állapotban ott tartom a kormányt a végállásban, akkor süvítő hang szerűt hallok. Ha icipicit is visszaengedem, akkor megszűnik ez a hang. Ez független attól, hogy a kocsi halad-e avagy áll.
a süvitő hangot szerintem a szelep adja ahogy nyit!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1211 Dátum:
2013.07.10 szerda, 09:43:36 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.10 szerda, 09:28:57
a süvitő hangot szerintem a szelep adja ahogy nyit!
van valami szelep ami átengedi az olajat,,de mindenképp a terheléssel függhet össze! vagy a szivattyú nem birja már
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1212 Dátum:
2013.07.13 szombat, 20:00:33 »
Sziasztok!
Egy kérdés mert elakadtam a hátsó első keresztlengőkarba (U keresztmetszetű) egy vagy két szilent kell. mert a Haynes robbantott ábrán nem látni pontosan csak a hátsó hátsó keresztlengőkarban látható a 2 db alulra és felülre.
Haynes könyv 157 oldal.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1213 Dátum:
2013.07.13 szombat, 22:30:33 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2013.07.13 szombat, 20:00:33
Sziasztok!
Egy kérdés mert elakadtam a hátsó első keresztlengőkarba (U keresztmetszetű) egy vagy két szilent kell. mert a Haynes robbantott ábrán nem látni pontosan csak a hátsó hátsó keresztlengőkarban látható a 2 db alulra és felülre.
Haynes könyv 157 oldal.
Szia most nem ertem rendesen,most mek is 1 abrat kerek.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1214 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 07:33:36 »
Első stabilizátor rúd szilentből melyik az ajánlott?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1215 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 07:38:29 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 07:33:36
Első stabilizátor rúd szilentből melyik az ajánlott?
febi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1216 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 07:41:47 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2013.07.13 szombat, 20:00:33
Sziasztok!
Egy kérdés mert elakadtam a hátsó első keresztlengőkarba (U keresztmetszetű) egy vagy két szilent kell. mert a Haynes robbantott ábrán nem látni pontosan csak a hátsó hátsó keresztlengőkarban látható a 2 db alulra és felülre.
Haynes könyv 157 oldal.
1db kell. a külső szilent benne van a tengelycsonkban, és arra megy rá az u profil
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1217 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 07:45:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.14 vasárnap, 07:38:29
febi
Köszönöm!
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1218 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 08:12:49 »
Az autó enyhe kormánymozdulatokra imbolyog, bizonytalan. Most néztem meg az első stabilizátor rúd szilenteket, de külsőleg semmi sérülést, elhasználódást nem látok. Ez nem is jelenti, hogy nincs, de ezt az imbolygást meg akarom szüntetni. Mit kell ilyenkor (még) cserélni?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1219 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 08:15:18 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 08:12:49
Az autó enyhe kormánymozdulatokra imbolyog, bizonytalan. Most néztem meg az első stabilizátor rúd szilenteket, de külsőleg semmi sérülést, elhasználódást nem látok. Ez nem is jelenti, hogy nincs, de ezt az imbolygást meg akarom szüntetni. Mit kell ilyenkor (még) cserélni?
ezektől a szilentektől csodát ne várj, csak zörög a rúd, ha ki vannak kopva. a te problémádat nem ez fogja megoldani.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1220 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 08:39:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.14 vasárnap, 08:15:18
ezektől a szilentektől csodát ne várj, csak zörög a rúd, ha ki vannak kopva. a te problémádat nem ez fogja megoldani.
Mit kellene még cserélni?
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1221 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 09:15:29 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.14 vasárnap, 07:41:47
1db kell. a külső szilent benne van a tengelycsonkban, és arra megy rá az u profil
Köszönöm.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1222 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 09:37:27 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 08:39:02
Mit kellene még cserélni?
nem tudom. mit jelent, hogy imbolyog?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1223 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 09:47:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.14 vasárnap, 09:37:27
nem tudom. mit jelent, hogy imbolyog?
Egyenes úton haladva, enyhe kormánymozdulatokra a kocsiszekrény oldalirányú mozgása nagynak tűnik.
Nem kopog, nem recseg, nem kattog, nem üt fel, a vizsgán átment, és a lengéscsillapítókat sem kommentálták.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1224 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 12:44:28 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 09:47:13
Egyenes úton haladva, enyhe kormánymozdulatokra a kocsiszekrény oldalirányú mozgása nagynak tűnik.
Nem kopog, nem recseg, nem kattog, nem üt fel, a vizsgán átment, és a lengéscsillapítókat sem kommentálták.
tehát nem lóg egy kormány gömbfej,vagy egy kerék csapágy? a kerék összetartás jó? nekem olyan volt,hogy mikor a termosztát házam miatt állt a kocsi vagy két hétig,a gömbfejek valosznü berohadtak az állástól,mert nehezen müködött a kormány,illetve ha forgadtam,hajlamos volt abba az irányba haladni,sokszor ellen kellett kormányozni! ha valamelyik gömbfej szorul valami miatt,,a kormányzáson röktön látni! érezni! mióta megint járok a kocsival,helyre állt!
persze ez arra vonatkozik ha esetleg állt a kocsi sokáig!
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1225 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 14:35:11 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 09:47:13
Egyenes úton haladva, enyhe kormánymozdulatokra a kocsiszekrény oldalirányú mozgása nagynak tűnik.
Nem kopog, nem recseg, nem kattog, nem üt fel, a vizsgán átment, és a lengéscsillapítókat sem kommentálták.
Emeld meg az egyik keréknél, és kezdd el megrángatni a kereket minden irányba. Ha nagynak tűnik a lógása, akkor keresd, melyik elem okozhatja. Sok-sok elem elromolhat, így nézd végig az összes kereket. Nekem pl. a jobb első lengőkar első szilentje volt halott, és attól táncolt az úton. De tényleg szinte bármi lehet, szilent, stabrúd, gömbfej, akármi.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1226 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 15:30:30 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.14 vasárnap, 12:44:28
tehát nem lóg egy kormány gömbfej,vagy egy kerék csapágy? a kerék összetartás jó? nekem olyan volt,hogy mikor a termosztát házam miatt állt a kocsi vagy két hétig,a gömbfejek valosznü berohadtak az állástól,mert nehezen müködött a kormány,illetve ha forgadtam,hajlamos volt abba az irányba haladni,sokszor ellen kellett kormányozni! ha valamelyik gömbfej szorul valami miatt,,a kormányzáson röktön látni! érezni! mióta megint járok a kocsival,helyre állt!
persze ez arra vonatkozik ha esetleg állt a kocsi sokáig!
Állt a kocsi, de ha valamit észlelek cserélem. Nincs ilyen nehezen fordul a kormány tünetem.
Idézetet írta: Janny - 2013.07.14 vasárnap, 14:35:11
Emeld meg az egyik keréknél, és kezdd el megrángatni a kereket minden irányba. Ha nagynak tűnik a lógása, akkor keresd, melyik elem okozhatja. Sok-sok elem elromolhat, így nézd végig az összes kereket. Nekem pl. a jobb első lengőkar első szilentje volt halott, és attól táncolt az úton. De tényleg szinte bármi lehet, szilent, stabrúd, gömbfej, akármi.
Kipróbálom a módszert, csak amint írtam valahol most volt vizsgán. Nem volt ismerős és csak a katalizátor miatt kekeckedett, más minden jó volt. Gondolom ott szóltak volna, ha valami rossz. Az biztos, hogy a szilenteket cserélem, nem volt cserélve mióta nálam van. Jövő hónapban kikapom a motort, akkor jobban hozzáférek, ha jó, ha rossz cserélem.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1227 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 17:10:20 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 15:30:30
Állt a kocsi, de ha valamit észlelek cserélem. Nincs ilyen nehezen fordul a kormány tünetem.
Kipróbálom a módszert, csak amint írtam valahol most volt vizsgán. Nem volt ismerős és csak a katalizátor miatt kekeckedett, más minden jó volt. Gondolom ott szóltak volna, ha valami rossz. Az biztos, hogy a szilenteket cserélem, nem volt cserélve mióta nálam van. Jövő hónapban kikapom a motort, akkor jobban hozzáférek, ha jó, ha rossz cserélem.
nem csak a nehéz kormányzás,nem volt az olyan nehéz,,hanem az hogy ha egy picit forditottam rajta - ugy maradt,,és elindult lefelé az utrol! mindig rá kellett tartani,mert szorultak a gömbfejek,és nem tudott magátol vissza állni!
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1228 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 17:45:17 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.14 vasárnap, 17:10:20
nem csak a nehéz kormányzás,nem volt az olyan nehéz,,hanem az hogy ha egy picit forditottam rajta - ugy maradt,,és elindult lefelé az utrol! mindig rá kellett tartani,mert szorultak a gömbfejek,és nem tudott magátol vissza állni!
Nem vettem észre hasonlót. Ez az imbolygás, holdkórosság van most amit meg kell oldjak.
Nem zavaró a dolog, de nem volt és most van, ezért meg kell szüntetni!
A szilenteket mindenképp cserélem amikor kiszedjük a motort.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1229 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:06:10 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 09:47:13
Egyenes úton haladva, enyhe kormánymozdulatokra a kocsiszekrény oldalirányú mozgása nagynak tűnik.
Nem kopog, nem recseg, nem kattog, nem üt fel, a vizsgán átment, és a lengéscsillapítókat sem kommentálták.
Milyen gumi van rajta? Mármint a mérete, nem a márkája.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1230 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:17:38 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.14 vasárnap, 20:06:10
Milyen gumi van rajta? Mármint a mérete, nem a márkája.
185/65 R14
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1231 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:38:44 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 20:17:38
185/65 R14
Csak mellékesen, a ballonos gumiból is adódhat az imbolygás.
Szerintem.
Ja, és még kérdés, mihez viszonyítottad ezt az imbolygást? Mármint melyik másik általad vezetett autóhoz? És annak milyen kereke/gumija volt?
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1232 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:47:25 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.14 vasárnap, 20:38:44
Csak mellékesen, a ballonos gumiból is adódhat az imbolygás.
Szerintem.
Ja, és még kérdés, mihez viszonyítottad ezt az imbolygást? Mármint melyik másik általad vezetett autóhoz? És annak milyen kereke/gumija volt?
A régebbi menettulajdonságokhoz képest. Mintha nem imbolygott volna ennyire. Az is lehet, hogy képzelődöm.
Mindig ezekkel a méretekkel jártam.
A stabilizátor szilenteket nem cseréltem még, tehát mindenképp cserélni fogom.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1233 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 08:35:34 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 20:47:25
A régebbi menettulajdonságokhoz képest. Mintha nem imbolygott volna ennyire. Az is lehet, hogy képzelődöm.
Mindig ezekkel a méretekkel jártam.
A stabilizátor szilenteket nem cseréltem még, tehát mindenképp cserélni fogom.
Ha kanyarodva döccenőre mész, erőteljesebb az instabilitás? (Nekem olyan volt, mintha elcsúszna oldalra a kocsi. Igaz, Escortnál, kopott/szakadt lengőkar szilentek cseréjével szűnt meg + kottyanó kormánymű cseréjével...)
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1234 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 09:10:14 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.07.15 hétfő, 08:35:34
Ha kanyarodva döccenőre mész, erőteljesebb az instabilitás? (Nekem olyan volt, mintha elcsúszna oldalra a kocsi. Igaz, Escortnál, kopott/szakadt lengőkar szilentek cseréjével szűnt meg + kottyanó kormánymű cseréjével...)
Kanyarban jó!
Csak a kis kormánymozdulatos jelenség van.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1235 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 14:25:53 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.14 vasárnap, 20:47:25
A régebbi menettulajdonságokhoz képest. Mintha nem imbolygott volna ennyire. Az is lehet, hogy képzelődöm.
Mindig ezekkel a méretekkel jártam.
A stabilizátor szilenteket nem cseréltem még, tehát mindenképp cserélni fogom.
Milyen régi a gumi?
Egyébként erőteljesen hajlok arra, hogy a gumi miatt lesz neked ez az imbolygás - már ha tényleg minden más (kormánygömbfej, alsó komplett lengőkar, toronycsapágy és szilent) ki van cserélve és nem lóg a kerékcsapágy. A keresztstabilizátor szilent nem okozhat ilyen problémát, ráadásul, ha az rossz lenne, hallanád a kopogást - tapasztalat.
Szerintem. Üdv, HegeGabi.
Csak mert olyan esetem is volt már - igaz, ez kerékpárguminál -, hogy régi kereket nem tudtam úgy felfújni, hogy ha felszállok, ne legyen lapos a kerék -> elöregedett a gumi. Új külsővel semmi megülést/laposodást nem tapasztaltam a nyeregbe szállás után.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1236 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 15:05:12 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.15 hétfő, 14:25:53
Milyen régi a gumi?
Egyébként erőteljesen hajlok arra, hogy a gumi miatt lesz neked ez az imbolygás - már ha tényleg minden más (kormánygömbfej, alsó komplett lengőkar, toronycsapágy és szilent) ki van cserélve és nem lóg a kerékcsapágy. A keresztstabilizátor szilent nem okozhat ilyen problémát, ráadásul, ha az rossz lenne, hallanád a kopogást - tapasztalat.
Szerintem. Üdv, HegeGabi.
Csak mert olyan esetem is volt már - igaz, ez kerékpárguminál -, hogy régi kereket nem tudtam úgy felfújni, hogy ha felszállok, ne legyen lapos a kerék -> elöregedett a gumi. Új külsővel semmi megülést/laposodást nem tapasztaltam a nyeregbe szállás után.
Ilyen
.
Most már, a sok hibakizárás követően, én is hajlok arra, hogy a gumira fogjam.
A stabilizátor szilenttel kapcsolatban az a kérdés, hogy cseréljem-e amikor kiszedem a motort, vagy ne bántsam. Lehet, hogy eredeti van benne, én biztos nem cseréltem, a kocsi 2003 óta van nálam, ezalatt kb. 70000 km-t mentem vele.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1237 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 15:32:07 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.15 hétfő, 15:05:12
Ilyen
.
Most már, a sok hibakizárás követően, én is hajlok arra, hogy a gumira fogjam.
A stabilizátor szilenttel kapcsolatban az a kérdés, hogy cseréljem-e amikor kiszedem a motort, vagy ne bántsam. Lehet, hogy eredeti van benne, én biztos nem cseréltem, a kocsi 2003 óta van nálam, ezalatt kb. 70000 km-t mentem vele.
cseréld ki, párszáz forint és legalább könnyű cserélni
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1238 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 15:43:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.15 hétfő, 15:32:07
cseréld ki, párszáz forint és legalább könnyű cserélni
Én is így gondolom.
Kap egy pár új febit.
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1239 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 15:56:30 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.15 hétfő, 15:05:12
Ilyen
.
Most már, a sok hibakizárás követően, én is hajlok arra, hogy a gumira fogjam.
A stabilizátor szilenttel kapcsolatban az a kérdés, hogy cseréljem-e amikor kiszedem a motort, vagy ne bántsam. Lehet, hogy eredeti van benne, én biztos nem cseréltem, a kocsi 2003 óta van nálam, ezalatt kb. 70000 km-t mentem vele.
közel 10 éves gumival még csodálkozol ha imbolyog?
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1240 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 16:16:45 »
Idézetet írta: Janny - 2013.07.15 hétfő, 15:56:30
közel 10 éves gumival még csodálkozol ha imbolyog?
Valahogy csak el kellene koptassam, téli-nem vettem le tavasszal, ezzel járok most.
Feltehetően kilágyult, bár a gumis azt mondta, hogy ezt nyugodtan lehet használni.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1241 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 21:20:31 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.15 hétfő, 16:16:45
Valahogy csak el kellene koptassam, téli-nem vettem le tavasszal, ezzel járok most.
Feltehetően kilágyult, bár a gumis azt mondta, hogy ezt nyugodtan lehet használni.
10 év alatt 70e km.Nem semmi, jó sokat csavarogsz.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1242 Dátum:
2013.07.16 kedd, 06:22:01 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.07.15 hétfő, 21:20:31
10 év alatt 70e km.Nem semmi, jó sokat csavarogsz.
A másikban van még 140 000 km. Sőt, volt még egy, abban is volt 50000 km.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.16 kedd, 06:23:34 írta legyozo
»
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1243 Dátum:
2013.07.16 kedd, 09:11:12 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.07.15 hétfő, 21:20:31
10 év alatt 70e km.Nem semmi, jó sokat csavarogsz.
Az nem sok. Ha jól számolok, az évi 7e km.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1244 Dátum:
2013.07.16 kedd, 14:44:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.16 kedd, 09:11:12
Az nem sok. Ha jól számolok, az évi 7e km.
Ez csak a nyaralás, meg hosszabb utak.
A napi lóti-futi a másik(kok)kal történik.
Ha már így beleakadtunk ebbe a témába, akkor újra méggyszer, majdnem 10 év alatt, magánszemélyként, tehát nem munkábajárós, ingázós, céges, taxis, fuvaros utazást véve 70 000+140 000+50 000=260 000 km nem kevés! Szerintem az átlag magyar autós, ez alatt van.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.16 kedd, 14:51:47 írta legyozo
»
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1245 Dátum:
2013.07.16 kedd, 15:48:02 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.16 kedd, 14:44:55
Ez csak a nyaralás, meg hosszabb utak.
A napi lóti-futi a másik(kok)kal történik.
Ha már így beleakadtunk ebbe a témába, akkor újra méggyszer, majdnem 10 év alatt, magánszemélyként, tehát nem munkábajárós, ingázós, céges, taxis, fuvaros utazást véve 70 000+140 000+50 000=260 000 km nem kevés! Szerintem az átlag magyar autós, ez alatt van.
Hát, én évente 10e körül nyomok bele...Ahhoz képest kurv@sok
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1246 Dátum:
2013.07.16 kedd, 16:19:09 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.07.16 kedd, 15:48:02
Hát, én évente 10e körül nyomok bele...Ahhoz képest kurv@sok
Biztos, hogy vannak olyanok, akik ennek többszörösét teszik meg, de nem ez a jellemző. valahol valamikor olvastam, hogy évi 13000 km az átlag.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1247 Dátum:
2013.07.17 szerda, 13:34:18 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.15 hétfő, 15:05:12
Ilyen
.
Most már, a sok hibakizárás követően, én is hajlok arra, hogy a gumira fogjam.
Hát b@aszki, mér' nem ezzel kezdted?
10 éves téli gumival jársz 35 fokban, és imbolyog a kasztni? Nem is értem, hogy min csodálkozol!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1248 Dátum:
2013.07.17 szerda, 14:40:56 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.17 szerda, 13:34:18
Hát b@aszki, mér' nem ezzel kezdted?
10 éves téli gumival jársz 35 fokban, és imbolyog a kasztni? Nem is értem, hogy min csodálkozol!
Húúú,ez még nekem is tetszik.Az a problémám, hogy lehúzott ablakoknál nagy a huzat az utastérben.Szerintetek mi lehet?
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1249 Dátum:
2013.07.17 szerda, 15:28:12 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.07.17 szerda, 14:40:56
Húúú,ez még nekem is tetszik.Az a problémám, hogy lehúzott ablakoknál nagy a huzat az utastérben.Szerintetek mi lehet?
Menet közben vagy álló helyben is?
Ha álló helyben is, akkor fúj a szél. Ha csak menet közben, az simán csak a huzat.
Naplózva
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ