Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:12:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1941446 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2010.02.16 kedd, 21:00:10 »

Helló fiúk kéne egy kis segitség a gyári hangszórók vezetékeit szeretném felhasználni de lustavagyok levenni a kárpitot a szinekrelennékkiváncsi jobb első? bal eső ? stb (hangszórók vannak az ajtókba )  help
Naplózva
zola2
Vendég
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2010.02.17 szerda, 06:18:22 »

gondolom sokat fogyaszt a kicsike

amíg hideg a motor, bődületes nagy fogyasztások jöhetnek ki, rövid távokon használva a mondeok nem éppen gazdaságosak...

Hello!

Nem csak az a baj,hogy sokat eszik,hanem,
hogy felpörög a motor 2500-3500 -ig és nem esik vissza.Nem tudom mi lehet vele.
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2010.02.17 szerda, 08:32:52 »

Hello!

Nem csak az a baj,hogy sokat eszik,hanem,
hogy felpörög a motor 2500-3500 -ig és nem esik vissza.Nem tudom mi lehet vele.

Nem vagyok egy nagy spíler a dologban, de én egy fojtószelepház tisztítással egybekötött alapjárati szelep(motor) tisztítással kezdenék, majd folytatnám minden mással, ami pl a levegőrendszer karbantartásáról szóló cikkben le van írva. Na meg lehet, hogy egy hibakódolvasás is sokat segítene.
Aztán jöhet a rossz alapjárat könyve. Ezt is megtalálod itt, a cikkek között.
Néha az én Mondikám is makacskodik mostanában, negy szívás mindent végignyálazni, ami okozhatja.
Nálad azért tippelnék elsőkörben az alapjárati szelep környékére, mert ha ez valamiért felakad, akkor a MAF által mért módon jut több levegő a motorba, tehát tud róla az ECU, így több benyát nyom hozzá, ezért a keverési arány jó marad (nem prüszköl, nem fulladozik), csak több a cucc, ezért pörög, mint a hülye.
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2010.02.17 szerda, 08:58:30 »

Hello!

Nem csak az a baj,hogy sokat eszik,hanem,
hogy felpörög a motor 2500-3500 -ig és nem esik vissza.Nem tudom mi lehet vele.
Azt tudom még ajánlani,hogy keresd meg takee-t.Neki volt pár v6-osa,van tapasztalata.Az mk2 v6 topicban is dobd fel a kérdést,ott is vannak jópáran,akiknek az előző autójuk egyes volt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2010.02.17 szerda, 11:56:32 »

gondolom ebben még bowdenes a gáz, lehet, hogy ki van rojtolódva és megakad
Naplózva
Ronin
Vendég
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2010.02.20 szombat, 18:53:23 »

Sziasztok.   Gondom van a töltéssel,2000fordulat alatt nem tölt.Generátor szénkefék cserére gondoltam.Csinált valaki ilyet? :
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2010.02.20 szombat, 18:58:30 »

Sziasztok.   Gondom van a töltéssel,2000fordulat alatt nem tölt.Generátor szénkefék cserére gondoltam.Csinált valaki ilyet? :
tvannak generátoros cikkek ill. hozzászólások vissza kellene olvasni (fejből nem tudom ki csinált,de volt ilyen) Alapjáraton szíj nem csúszik v. semmi ilyesmi?
Naplózva
Ronin
Vendég
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2010.02.20 szombat, 19:23:06 »

Sajnos kívülről minden ok.Szíj,csatik mind jó.Reggel pedig B.fűredre kell mennem vele.Éjszakai jav.néz ki.Minden esetre köszi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2010.02.20 szombat, 20:19:13 »

Sajnos kívülről minden ok.Szíj,csatik mind jó.Reggel pedig B.fűredre kell mennem vele.Éjszakai jav.néz ki.Minden esetre köszi.
hááát...esetleg csatlakozó v. relé?mindenesetre sok sikert kívánok! integet2
Naplózva
Ronin
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 09:44:01 »

Sajnos bronz kefék koptak el.Vasárnap lévén,holnapra marad a beszerzésük.Angol a generátor,ez most melyik típus lehet? 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 09:46:30 »

Sajnos bronz kefék koptak el.Vasárnap lévén,holnapra marad a beszerzésük.Angol a generátor,ez most melyik típus lehet? 
hát,valami feliratnak kell rajta lenni.általában bosch szám alapján azonosítható.
Naplózva
Ronin
Vendég
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 10:07:21 »

Ezt találtam,0 123 212 001    NC 14v 60 90A 93BB 10300AF.Talán a boltos tudja,vagy nem.A fesz.szabályzóval kell cseréni,vagy esetleg fórrassztani kell a keféket?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 11:08:53 »

Ezt találtam,0 123 212 001    NC 14v 60 90A 93BB 10300AF.Talán a boltos tudja,vagy nem.A fesz.szabályzóval kell cseréni,vagy esetleg fórrassztani kell a keféket?
az első a bosch szám (0123212001),az alapján szokták azonosítani. a 93bb...a ford azonosítója.A szabályzót nem tudom,nekem még nem volt gondom a generátorral.Ha lesz,akkor meg megy bele a bontott.
nana...egy autó adta érte az életét...akkor nem volt olyan nagy öröm...de továbbél a mostaniban...
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.21 vasárnap, 11:18:39 írta misi107 » Naplózva
Ronin
Vendég
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 11:16:12 »

Ja,így könnyű.Nekem csak tégla van bontott.Köszi az infot.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 11:19:29 »

Ja,így könnyű.Nekem csak tégla van bontott.Köszi az infot.
nana...egy autó adta érte az életét...akkor nem volt olyan nagy öröm...de továbbél a jelenlegiben
Naplózva
Ronin
Vendég
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 11:40:02 »

Nekem ez az első Mondeom.4 éve van meg 90000 km-t mentem vele,220000km az órában.Előtte csak Ladák,néha vissza sírom őket.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 11:45:51 »

nekem még nem volt gondom a generátorral.Ha lesz,akkor meg megy bele a bontott.

Nekem volt. Itthonról majdnem 200km-re...
Egyszercsak kikapcsolt a klíma, elment a töltés, kezdtünk izzadni...
Soprontól 15km-re, egy Hyundai szervízben csinálták meg. wow1
Találtunk onnan 8km-re egy bontottat wow1, és az ment bele eljen.
Kissé nagy mázli volt, hogy abban a lepukkant kis faluban még ilyen is volt. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 14:03:04 »

Nekem ez az első Mondeom.4 éve van meg 90000 km-t mentem vele,220000km az órában.Előtte csak Ladák,néha vissza sírom őket.
ne sírd vissza.én a mostanit 156e km-rel vettem (haha..14 éves autót ennyivel?) most 172e van benne.Igaz,hogy én gyakorlatilag csak városban használom.A másik topicban leírtam miért,mi volt vele és most mi van.Imádom...nekem se a lada,se a  skoda,se a kispolák nem hiányzik...(na jó,ez utóbbi talán egy kicsit...)
Naplózva
Ronin
Vendég
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 21:30:07 »

Eddig 3-szor vontattak haza,hengerfej gát repedés,2-szer a vízcső ment szét,ja legutóbb vez.szíj feszítő csapágya adta meg magát 50e után.Ismét vontatás.A szervó szivattyú egyszerűen leállt,gyúrtam napokig a kormánnyal,majd mintha mi sem történt volna dolgozott tovább.Azóta is.Kopp-kopp...NA az abs-sem egyszerű esett,a riasztó is megér egy misét.De azért nem válnék meg tőle,bár egy jó 2107-es{vicc} 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 22:26:25 »

Eddig 3-szor vontattak haza,hengerfej gát repedés,2-szer a vízcső ment szét,ja legutóbb vez.szíj feszítő csapágya adta meg magát 50e után.Ismét vontatás.A szervó szivattyú egyszerűen leállt,gyúrtam napokig a kormánnyal,majd mintha mi sem történt volna dolgozott tovább.Azóta is.Kopp-kopp...NA az abs-sem egyszerű esett,a riasztó is megér egy misét.De azért nem válnék meg tőle,bár egy jó 2107-es{vicc} 
így már (meg)értem...nekem amikor ezt vettem kivolt a motorja,nem volt alatta futómű és a kipufogó némi rozsdapernye formájában létezett.Míg a törött autóm kiment Kistelekre saját erőből,kifli kasztnival üvegek nélkül,elgörbült hátsó futóművel ezt vontatni kellett.A motorja behalt,igaz meg lehetett volna csinálni,de inkább jött egy komplett operáció...amit lehetett át lett rakva...motor,váltó,teljes első futómű,fékek,utastéri elemek (na,abból nem minden,a jobb oldal kuka volt...) Aztán apránként minden rendbe lett hozva,amit tudtam magam,amit nem azt a szerelőm.Igaz,vele is vannak problémák,de legalább olcsó és mindig utolérem...Mára inkább csak elektromos gondjaim vannak,más nemigen.Az utastér már a harmadik variációban leledzik,szerintem ez a vége.
Naplózva
Ronin
Vendég
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 22:42:46 »

1évet kínlódtam az alapjárattal hidegen-melegen.500-2000 ingadozott.ciki volt járatni a céges parkolóban,kérdezték is vigyorogva a T.kollegák-Ki lökdösi a gáz pedált?HI HI..... Egy hete viszont már jó,hála az itt olvasottaknak {EGR}Föleg ha még töltésem is lesz .........Lesz Huh?   
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2010.02.23 kedd, 20:56:26 »

Kedves Fórumozók!

Valójában nem tudom, melyik topicba kellene feltenni a következő kérdést, de bízom benne, jó helyen járok: kiégett pár izzó a műszerfalon, a középső részen. Hogy tudom lebontani a külső műanyag burkolatot a cseréhez? Kikaptam már a hamutartót, stb, kikaptam a rádiót, de még mindig tartja valami. Nem merem feszegetni. Mi rögzíti ezt a műanyagot a helyén?

Köszönettel: BluElite
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2010.02.23 kedd, 21:10:59 »

Kedves Fórumozók!

Valójában nem tudom, melyik topicba kellene feltenni a következő kérdést, de bízom benne, jó helyen járok: kiégett pár izzó a műszerfalon, a középső részen. Hogy tudom lebontani a külső műanyag burkolatot a cseréhez? Kikaptam már a hamutartót, stb, kikaptam a rádiót, de még mindig tartja valami. Nem merem feszegetni. Mi rögzíti ezt a műanyagot a helyén?

Köszönettel: BluElite

Ja, elfelejtettem: első generációs mondeóról van szó.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2010.02.23 kedd, 21:53:32 »

Ja, elfelejtettem: első generációs mondeóról van szó.
Most akkor a műszerfalban v. a középkonzolban (hűtés-fűtés kapcsolóknál...)?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2010.02.23 kedd, 22:43:55 »

Kedves Fórumozók!

Valójában nem tudom, melyik topicba kellene feltenni a következő kérdést, de bízom benne, jó helyen járok: kiégett pár izzó a műszerfalon, a középső részen. Hogy tudom lebontani a külső műanyag burkolatot a cseréhez? Kikaptam már a hamutartót, stb, kikaptam a rádiót, de még mindig tartja valami. Nem merem feszegetni. Mi rögzíti ezt a műanyagot a helyén?

Köszönettel: BluElite

A hamutartó mögött 2 csavar tartja, és felül 3 patent, amit az egész óvatos kihúzásával tudsz oldani...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2010.02.23 kedd, 22:44:32 »

Most akkor a műszerfalban v. a középkonzolban (hűtés-fűtés kapcsolóknál...)?

"Kikaptam már a hamutartót, stb, kikaptam a rádiót".... nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2010.02.23 kedd, 23:07:42 »

"Kikaptam már a hamutartót, stb, kikaptam a rádiót".... nyes
na ja,de a műszerfalon én a két nagy órát értem,meg a két kicsit és a visszajelzőket...ahhoz meg nem kell kivenni a hamutartót...
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2010.02.24 szerda, 20:20:56 »

na ja,de a műszerfalon én a két nagy órát értem,meg a két kicsit és a visszajelzőket...ahhoz meg nem kell kivenni a hamutartót...

Bocsánat, úgy tűnik pontatlan voltam. Igen a középkonzol műanyag burkolatát szeretném leszedni, ahol a fűtés kapcsoló is van.

Tisztelettel: BluElite
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2010.02.24 szerda, 20:25:21 »

Bocsánat, úgy tűnik pontatlan voltam. Igen a középkonzol műanyag burkolatát szeretném leszedni, ahol a fűtés kapcsoló is van.

Tisztelettel: BluElite

Ha a rádiót kiszedted, ott is van a 2 oldalán 1-1 csavar, ami fogja a konzolt. A többit ahogy Joe írta. Hamutartó mögött 1 csavar, szívargyújtó takaró műanyag alatt is 1. Felül 3 patent. Azzal bánj óvatosan, mert szeret törni.  integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
palesz
Vendég
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2010.02.24 szerda, 22:49:35 »

Sziasztok!
Vettem egy mk1 diesel mondit mostanság.
Kérdésem az volna,hogy a kulcsában levő távirányító nem megy.
Vettem uj elemeket bele,most már világít a piros megnyomásra,de szart sem csinál.
Olvastam a leírásában,hogy 15 mp alatt kellene kicserélni az elemet benne vagy utána szervízbe ujra progizni.
Nem lehet vhogy házilag megoldani ezt a dolgot?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 08:32:38 »

Nem lehet vhogy házilag megoldani ezt a dolgot?

http://www.mirez.co.uk/KeyProg.htm
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
palesz
Vendég
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 22:20:44 »

Köszi a tippet!
Ahogy fordítgattam,az szerint tedd a kulcsot 1-es állásba(ez ok),nyomd 10mp-ig a gombot a kulcson(ezis ok)kigyullad a piros led az óra mellett(ez is ok).
aztán tedd gyújtásra,ilyenkor is ég a led(ez is ok)
vedd ki a kulcsot,fordítsd az infra vevő felé és nyomd meg a gombot 4-szer egymás után(ez is megvolt)
aztán tedd a kulcsot a slusszba ,gyújtás és ez a prog. vége.
Ezt mind megcsináltam,de ugyanúgy nem megy.
Vmit elk-tam???
Naplózva
palesz
Vendég
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 22:51:58 »

Tuti infrás akilincsben a vevő
Ha van annyi időd írd le légyszi a menetét,mert lehet,hogy balf. módon értelmeztem!
Előre is köszi!!!!
Naplózva
palesz
Vendég
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2010.02.27 szombat, 00:44:11 »

Nagyon köszi,sikerült is.
Még egy kérdés,ha nem megyek az agyadra.
Letöltöttem a kezelésiét és olvasom benne ,hogy van gyári riasztó és zárreteszelés.
Elvileg kétszer nyomom a zárást és akkor kéne beriasztva lennie illetve reteszelve.
Egyiket sem csinálja.
Viszont a piros led,ha beülsz és gyújtásra rakod ég kb 20mp-ig.
Ez a paper azt írja,hogy 5mp után el kéne aludnia.
Ha nem akkor vmilyen rendszerhiba van.
Erről tudsz vmit?
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2010.02.27 szombat, 11:20:37 »

sziasztok! segítség kellene!! NAGY!!!
ma menet közben gondolt egyet a vasam és leállt! indítóztam: teker-teker-teker ....nem megy! hallgatás..AC pumpa nem zizeg! biztitábla ki cseréltem egy 20A-sat és pöcc ..beindult. majd ismét jött a hidegzuhany! erő elment, és újra leállt!! ugyanaz a bizti szállt el! hazaértem és néztem a biztosíték kiosztást ez a bizti a gyújtásé! mit kellene megnéznem?? vagy kevés benyó+ gyufa?? már itt tartok!! Angry
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2010.02.27 szombat, 12:15:57 »

sziasztok! segítség kellene!! NAGY!!!
ma menet közben gondolt egyet a vasam és leállt! indítóztam: teker-teker-teker ....nem megy! hallgatás..AC pumpa nem zizeg! biztitábla ki cseréltem egy 20A-sat és pöcc ..beindult. majd ismét jött a hidegzuhany! erő elment, és újra leállt!! ugyanaz a bizti szállt el! hazaértem és néztem a biztosíték kiosztást ez a bizti a gyújtásé! mit kellene megnéznem?? vagy kevés benyó+ gyufa?? már itt tartok!! Angry
azért előtte még nézd meg,hogy nem-e szétment az ac csatlakozója,a reléje (barna,a motortérben),gyújtáskapcsoló nem-e szétkopott v. kilazult-zárlatos a vezeték.
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2010.02.27 szombat, 12:47:00 »

azért előtte még nézd meg,hogy nem-e szétment az ac csatlakozója,a reléje (barna,a motortérben),gyújtáskapcsoló nem-e szétkopott v. kilazult-zárlatos a vezeték.

az AC csatiját néztem a hátsó ülés alatt: rendben! a relén nem láttam égés nyomot! a gyújtáskapcsoló lehet, hogy rossz, mert néha megakad a kulcs, amikor be akarom tolni worship

köszi
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Works
Vendég
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 19:30:28 »

sziasztok! centrálzárba kéne nekem egy kis segitség.. help A Söför oldalrol nem  vezérel csak az anyós oldalrol. Ma szétt szedtük de nem találtam semmi gondot, De mi lehet mégis a baj? szomoru1
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2010.03.23 kedd, 08:20:20 »

sziasztok nekem egy 93-as 2.0 mondim van és szeretnék benne labdaszondát cserélni, csak nem tudom melyiket kell bele rakni mert 2-öt is találtam ( Lambdaszonda univ. 4 vezetékes Tr91-00,E/O90-01,Mo92-00,Lambdaszonda Zetec Mo92-96) kép szerint csak annyi különbség van a 2 közt, hogy az egyiknek van csatlakozója másiknak nincs, érdemes lenne inkább a csatlokozó nélkülit meg venni mert az 5000-rel rövidebb az ára.
Előre is kösszi
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
kozo
Vendég
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2010.03.23 kedd, 10:17:15 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy hol helyezkedik el mk1-ben a "bulb failure module", a reléktől ezen keresztül mennek az égőkhöz a kábelek, de sajna nem tudom pontosan hol található. Nem összekeverendő az  AWS-sel.

Köszönettel
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2010.03.24 szerda, 20:11:29 »

Sziasztok!

3. éve nálam levő MKI-emben (95-ös évj. 2000ccm-es benzines kombi) még soha nem indult el a klíma. Megint itt a meleg, de másra kell a pénz, így klímást nem szavaz meg a család (a tavalyi vizsgát, trapézcseréket, tényleg fontos dolgokat azért igen  Smiley   ) Azt mondják, milyen műszaki ember vagyok, legalább a hibát állapítsam meg.  Tavaly már nézegettem futólag, gáznyomás valószínű rendben, a nyomásérzékelőn is rövidzár mérhető.  Látszólag mechanikusan is minden ok. Az is lehet, hogy még a régi tulaj kivett egy relét, biztit, azért nem megy. Sajnos igazán értelmes rajzot, leírást eddig nem sikerült találnom. Valahogy, akár pár érzékelő átkötésével legalább pár másodpercre szeretném a htőkompresszort legalább beindítani, aztán ha látom nem megy a hűtés,  meglátjuk, hogyan tovább. Tudnátok segíteni gyakorlati tanáccsal,  valami jó doksival?

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 18:56:21 »

Sziasztok!

3. éve nálam levő MKI-emben (95-ös évj. 2000ccm-es benzines kombi) még soha nem indult el a klíma. Megint itt a meleg, de másra kell a pénz, így klímást nem szavaz meg a család (a tavalyi vizsgát, trapézcseréket, tényleg fontos dolgokat azért igen  Smiley   ) Azt mondják, milyen műszaki ember vagyok, legalább a hibát állapítsam meg.  Tavaly már nézegettem futólag, gáznyomás valószínű rendben, a nyomásérzékelőn is rövidzár mérhető.  Látszólag mechanikusan is minden ok. Az is lehet, hogy még a régi tulaj kivett egy relét, biztit, azért nem megy. Sajnos igazán értelmes rajzot, leírást eddig nem sikerült találnom. Valahogy, akár pár érzékelő átkötésével legalább pár másodpercre szeretném a htőkompresszort legalább beindítani, aztán ha látom nem megy a hűtés,  meglátjuk, hogyan tovább. Tudnátok segíteni gyakorlati tanáccsal,  valami jó doksival?

Feri
a motortéri dobozban a 8-as bizti és R3-as relét nézd meg.Általában akkor nem indul  el,ha kevés a gáz.Hiába nézed meg a szelepnél,attól még kevés lehet benne.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 22:07:30 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy hol helyezkedik el mk1-ben a "bulb failure module", a reléktől ezen keresztül mennek az égőkhöz a kábelek, de sajna nem tudom pontosan hol található. Nem összekeverendő az  AWS-sel.

Köszönettel

Szia,

Te nem a mikiegér képernyőre gondolsz? Szerintem az a izzó hiba visszajelző..
Ez a műszerfal jobb oldalán a kilóméter óra és a szellőzök között található. De ez nincs benne minden modellben, asszem csak Ghia-kban volt. A többiben ott kis tároló rekesz van.

üdv,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2010.03.26 péntek, 08:22:21 »

Szia,

Te nem a mikiegér képernyőre gondolsz? Szerintem az a izzó hiba visszajelző..
Ez a műszerfal jobb oldalán a kilóméter óra és a szellőzök között található. De ez nincs benne minden modellben, asszem csak Ghia-kban volt. A többiben ott kis tároló rekesz van.

üdv,
Levis
Ő szerintem magára a modulra gondolt.Az egy kis dobozka, de én sem találtam még meg. Az AWS magát a hibát jelzi, de nem ez ellenőrzi a rendszert.
Naplózva
kozo
Vendég
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2010.03.26 péntek, 11:34:44 »

Ő szerintem magára a modulra gondolt.Az egy kis dobozka, de én sem találtam még meg. Az AWS magát a hibát jelzi, de nem ez ellenőrzi a rendszert.

Igen, Guci07 pontosan. Teljesen képben vagyok, valószínűleg van egy szakadásom vagy a bizti - bulb failure module (bfm) vagy a bfm - égő között, mert direktbe kötve bizti - égő világít a fényszóróm, de sajna az AWS is a képembe állandóan, mert szerinte az az égő ki van égve. Csak az bfm dobozkának a helye kellene. Egyébként onnan megy egy kábelköteg az AWS-hez, mert az csak jelzi a hibát, nem érzékeli (legalábbis az égő hibákat biztosan nem). Kérlek írjatok, ha tudja valaki merre van pontosan.

Köszönettel
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2010.03.26 péntek, 21:27:06 »

sziasztok!

infó kellene!! SOS!! Lambda szondát kellene cserélnem. Az oldalon olvastam, hogy lehet helyettesíteni nem fordos lambdával is. csak melyik az? mert nem találtam most sehol Sad
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2010.03.27 szombat, 16:51:10 »

Igen, Guci07 pontosan. Teljesen képben vagyok, valószínűleg van egy szakadásom vagy a bizti - bulb failure module (bfm) vagy a bfm - égő között, mert direktbe kötve bizti - égő világít a fényszóróm, de sajna az AWS is a képembe állandóan, mert szerinte az az égő ki van égve. Csak az bfm dobozkának a helye kellene. Egyébként onnan megy egy kábelköteg az AWS-hez, mert az csak jelzi a hibát, nem érzékeli (legalábbis az égő hibákat biztosan nem). Kérlek írjatok, ha tudja valaki merre van pontosan.

Köszönettel
Kicsit kutakodtam és szerintem a modul a vezető oldalom a biztosítéktábla magasságában van felfogatva az oszlopra.
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2010.03.27 szombat, 17:58:47 »

Sziaztok!
Kellene egy kiss segítség!Mk1-es mondimon nem működik a hűtő ventilátor,csak akkor ha bekapcsolom a klimát,néha felmegy a hőfok de semmi csak áll a venti .6 éve használom és még sose ment.Motortérben 2 darab biztosíték doboz van, az egyik az aksi mellett nagy fekete, a másik az aksi előtt, amibe 3 relé van meg egy ellenállás szerű valami, meg egy nagy bizti.Ezt a dobozt seholsem találom, a könyvbe sem ,se az interneten.  Megtudná valaki mondani mik azok a relék?Chip tuningal van valakinek tapasztalata?1.6 benzines rakétámat :hehe:megszeretném tunigoltatni 101 pacit tudnának kihozni belőle .Szerintetek megéri?Érezném a különbséget?Ja a forgató nyomaték 15Nm-rel nőne!
Segítséget köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2010.03.27 szombat, 19:10:35 »

Sziaztok!
Kellene egy kiss segítség!Mk1-es mondimon nem működik a hűtő ventilátor,csak akkor ha bekapcsolom a klimát,néha felmegy a hőfok de semmi csak áll a venti .6 éve használom és még sose ment.Motortérben 2 darab biztosíték doboz van, az egyik az aksi mellett nagy fekete, a másik az aksi előtt, amibe 3 relé van meg egy ellenállás szerű valami, meg egy nagy bizti.Ezt a dobozt seholsem találom, a könyvbe sem ,se az interneten.  Megtudná valaki mondani mik azok a relék?Chip tuningal van valakinek tapasztalata?1.6 benzines rakétámat :hehe:megszeretném tunigoltatni 101 pacit tudnának kihozni belőle .Szerintetek megéri?Érezném a különbséget?Ja a forgató nyomaték 15Nm-rel nőne!
Segítséget köszönöm!
Akkor mi a bánatért nem vettél annak idején 1.8-at?Szerintem teljesen értelmetlen,bár a Te autód.A cuccról legalább tegyél fel valami képet,de ha van némi érzéked,akkor nézd meg a kijövő-bejövő vezetékeket.A ventillátor hibája lehet az utaülés felőli oldalon az alsó sarokban levő relé berohadása.Ha klímás az autód és bekapcsolod,akkor elindul a ventilátor?Csinálták már mások is,hogy a relét megkerülve direktbe kötötték.A termosztátházban a felső jeladót is ki kellene mérni ill. leellenőrizni a vezetékét.A hűtő fölött mennek a vezetékek ill. a ventillátor csatija is hajlamos a berohadásra,szétégésre.Azokat nézted már?
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2010.03.27 szombat, 19:33:24 »

Akkor mi a bánatért nem vettél annak idején 1.8-at?Szerintem teljesen értelmetlen,bár a Te autód.A cuccról legalább tegyél fel valami képet,de ha van némi érzéked,akkor nézd meg a kijövő-bejövő vezetékeket.A ventillátor hibája lehet az utaülés felőli oldalon az alsó sarokban levő relé berohadása.Ha klímás az autód és bekapcsolod,akkor elindul a ventilátor?Csinálták már mások is,hogy a relét megkerülve direktbe kötötték.A termosztátházban a felső jeladót is ki kellene mérni ill. leellenőrizni a vezetékét.A hűtő fölött mennek a vezetékek ill. a ventillátor csatija is hajlamos a berohadásra,szétégésre.Azokat nézted már?
Életem első autója volt,előbb megvolt mind a jogsim.Akkor megfelelő volt az 1.6 os,de mostanra gyengusznak tűnik eladni nem akarom ,mert 6 éve 1 forintot se költötem a motorra, persze a kötelezőn kivül (olaj,szűrő) az állapota meg szinte újszerű.Ha bekapcsolom a klimát akkor megy a ventilátor!Képet rakok fel a cuccról.Eszközöm van a méréshez,csak nem tudom mit kell mérni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.