Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:12:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1945067 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #900 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 11:54:57 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene nekem,az a problémám hogy az injektor csatlakozók előtt közvetlen sérült a szigetelés a kábelokon és szerintem ott össze is húznak a vezetékek.
Cserélnem kéne a őket de nem tudom hogy a csatlakozókban hogy van befogatva.Tudnátok segíteni?Mind a 4-nél szeretném kicserélni a vezetékeket!
Minden ötletre vevő vagyok!
A másik dolog hogy alacsony fordulaton rángat a vas.Benzinszűrőt,légszűrőt most cseréltem,a gyertyákat és gyújtókábelokat 6 hónapja!
Lehet ez a kábelok miatt?
Nem értek hozzá azért kérdezem a nálam jobban hozzáértőket!
Előre is köszönöm a válaszotokat!
Üdv!
az a legegyszerűbb,ha keresel mondjuk a vaterán injektor kábelfát-95 utánit.Párezer forintért adják és meg van oldódva a gondod.De a klubos bontósoknál is szokott lenni.
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #901 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 12:11:55 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene nekem,az a problémám hogy az injektor csatlakozók előtt közvetlen sérült a szigetelés a kábelokon és szerintem ott össze is húznak a vezetékek.
Cserélnem kéne a őket de nem tudom hogy a csatlakozókban hogy van befogatva.Tudnátok segíteni?Mind a 4-nél szeretném kicserélni a vezetékeket!
Minden ötletre vevő vagyok!
A másik dolog hogy alacsony fordulaton rángat a vas.Benzinszűrőt,légszűrőt most cseréltem,a gyertyákat és gyújtókábelokat 6 hónapja!
Lehet ez a kábelok miatt?
Nem értek hozzá azért kérdezem a nálam jobban hozzáértőket!
Előre is köszönöm a válaszotokat!
Üdv!

Én kb fél éve cseréltem a vezetékeket az injektor kábelkötegben. Az összeset.  Nekem is elég tropák voltak maguknak az injektorok vezetékei is, meg az összes többi is, ami ehhez a köteghez tartozik. Nálam a fő gondot az ECU-hoz tartozó vízhőmérő vezetékeinek a zárlata okozta.
Én nem próbáltam kiszedni a vezetékeket a csatikból, hanem a csatitól 1-2cm-re elvágtam a vezetékeket, hozzáforrasztottam az új vezetéket, a forrasztásokat pedig szorosan a csatlakozókig lezsugorcsöveztem.
Azóta is szépen muzsikál a vas (kop-kop). A műtét beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

A rángatás engem is érdekelne. Az enyém is fura kicsit néha. Bár alig érezhető, és csak hidegen, pici gáznál, magasabb fordulaton (~2000). Az első gondolatom az volt, hogy a fojtószelep potin kéne méregetnem egy kicsit, de annyira eddig nem zavart a dolog, hogy kicipeljem a kb 10dkg-os multiméteremet a kocsiig. Smiley
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #902 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 16:51:46 »

Én kb fél éve cseréltem a vezetékeket az injektor kábelkötegben. Az összeset.  Nekem is elég tropák voltak maguknak az injektorok vezetékei is, meg az összes többi is, ami ehhez a köteghez tartozik. Nálam a fő gondot az ECU-hoz tartozó vízhőmérő vezetékeinek a zárlata okozta.
Én nem próbáltam kiszedni a vezetékeket a csatikból, hanem a csatitól 1-2cm-re elvágtam a vezetékeket, hozzáforrasztottam az új vezetéket, a forrasztásokat pedig szorosan a csatlakozókig lezsugorcsöveztem.
Azóta is szépen muzsikál a vas (kop-kop). A műtét beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

A rángatás engem is érdekelne. Az enyém is fura kicsit néha. Bár alig érezhető, és csak hidegen, pici gáznál, magasabb fordulaton (~2000). Az első gondolatom az volt, hogy a fojtószelep potin kéne méregetnem egy kicsit, de annyira eddig nem zavart a dolog, hogy kicipeljem a kb 10dkg-os multiméteremet a kocsiig. Smiley
hmmm..talán orosz hagyaték?Nekem a régi ruszki szerkezet fémháza nehezebb mint maga a műszer...
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #903 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 22:54:23 »

hmmm..talán orosz hagyaték?Nekem a régi ruszki szerkezet fémháza nehezebb mint maga a műszer...

Nekem is van olyan, családi örökségből származó műszerem, aminek ilyen jó kis fém boboza van Smiley. Elpusztíthatatlan. Egyszer sikerült egy olyat mérni vele, hogy vastag füst csapott ki belőle, de a mai napig hozza a megadott pontossági osztályt. Na de azért mint rendes villamosmérnök-kezdeménynek, van rendes műszerem is. Csak azt próbáltam érzékeltetni, hogy szerencsére nálam most nincs olyan nagy hiba, ami miatt rászánnám magam, hogy levigyem a kocsiig. Pedig azért szőrszálhasogató fajta vagyok.  nyes
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #904 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 23:16:12 »

Hát na.Eddig én is úgy voltam vele,hogy ha baja volt,egyből szétszedtem mindent,aztán egyenként ellenőriztem.Ennyi év alatt eljutottam oda,hogy most már csak állapot és km szerint kell cserélni a cuccokat,most már jobbára minden meg lett rajta csinálva.180e-nél (ami azért nem a valós km dehát csak ezzel tudok számolni...az eredeti motor állapota alapján 250-300e-re saccolok...) lesz egy teljes olajos tömítés csere,az olajszivattyúnál egyre jobban látom kijönni a friss olajat+az olajteknőnél is.Talán szükség lesz váltóbakra is,majd kiderül.Ha a vezérléssel van gond,azt olyan 80-90%-ban ki tudom szúrni,hogy mi lehet.Bár már ott is rendbe lett rakva minden,nemigen tud már mi elromlani (kopkopkop...) Nálam januárban volt egy komplett vezérlés kábel csere,sajnos nem tudtam 95 utáni kábelköteget szerezni,így kettőből lett összerakva a jelenlegi.A hűtés kábelét készülök cserélni,bár az meg addig vár,amíg kiderül elviszik-e az autót.Ha nem,akkor kasztnizás (küszöbök,sárvédők),polír a következő lépés.A többi meg majd adja magát.Ha viszont minden jól megy (ami eddig nem jött be,bár szerdán mennék az (új) autóért...) akkor meg másik tulaja lehet...
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.10 hétfő, 23:22:56 írta misi107 » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #905 Dátum: 2010.05.12 szerda, 20:54:52 »

ami eddig nem jött be,bár szerdán mennék az (új) autóért...) akkor meg másik tulaja lehet...

Ezzel  mi a helyzet? És mi lett\lesz helyette?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #906 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 00:58:52 »

Ezzel  mi a helyzet? És mi lett\lesz helyette?
Ezzel az a helyzet,hogy 250e ft-ért fent van a hahu-n.Jövő héten 200-ért...aztán,hónap végén tudom csak elhozni a másik autót (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3707903),akkor lesz annyi pénzem,hogy átirassam mert a piros árát is belekalkuláltam előzetesen...400e ft,alufelnikkel együtt
a piros sorsa?
1. beadom bizományiban egy kereskedésbe és talán eladják,gyorsabban mint én...
2.használom tovább és szívom a fogam,ha megszűnik a luxusadó és felmegy a véhatok ára megint...
3.szétbontom és megint tele lesz a garázs alkatrésszel...
4.ideiglenes kivonás és nem kell fizetni de az eladás ezzel nulláról minusz tízbe megy át
5.azonosítók eltüntetése és felgyújtom...
6.valami jótevő talál rá vevőt,mert a kasztni kivételével (küszöb+sárvédő hátul...a szokásos) műszakilag teljesen egyben van,a még meglévő alkatrészeket meg adom hozzá+az elkövetkezendő cserékhez már megvannak a cuccok,azokat is (olajos tömítések-szivattyú,szelepfedél,teknő;-gen szíj feszítőhöz rugó,görgők,vízpumpa,igaz az már használt...kb. 500km-t...)....ami meg most kezdett el vacakolni,az a balelső keréknél valami,talán holnap végre szét tudják szedni és kiderül mi az,mert én nem jöttem rá,csak tippem van (mondjuk egy jó minőségű kátyú okozta akármi...)
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.13 csütörtök, 01:03:58 írta misi107 » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #907 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 08:31:48 »

Szia Misi!
Biztos, hogy a linkelt kocsi Ghia? Mert az oké, hogy ott a jel a hátsó ablak sarkában, de hátsó elektromos ablak van? Mert se AWS, se fedkomp, cserébe digitklíma van.
Csak kicsit kukacoskodom, bocsi.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #908 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 12:16:05 »

Szia Misi!
Biztos, hogy a linkelt kocsi Ghia? Mert az oké, hogy ott a jel a hátsó ablak sarkában, de hátsó elektromos ablak van? Mert se AWS, se fedkomp, cserébe digitklíma van.
Csak kicsit kukacoskodom, bocsi.
Üdv, HegeGabi.
nyugodtan.fusim szerint az összes v6 ghia...aztán gondolom úgy volt ezzel is,mint GLX-ek...valamelyik full felszereltséget kapott,valamelyik nem,a legnagyobb összevisszaságban.Egyébként ez az autó ugyanolyan mint a piros.No ABS,tempomat,hátsó elektromos ablak,fedcomp,AWS.van viszont ESP,meg gyári cd tár,digitklíma.Ezt kapd ki...a többi meg ugyanaz (elektromos tükör,ablak elöl,fényszóró állítás stb...) Igazából nekem pont ezért (is) kellene,hogy az általad felsorolt kütyük nincsenek benne...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #909 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 16:55:32 »

nyugodtan.fusim szerint az összes v6 ghia...aztán gondolom úgy volt ezzel is,mint GLX-ek...valamelyik full felszereltséget kapott,valamelyik nem,a legnagyobb összevisszaságban.Egyébként ez az autó ugyanolyan mint a piros.No ABS,tempomat,hátsó elektromos ablak,fedcomp,AWS.van viszont ESP,meg gyári cd tár,digitklíma.Ezt kapd ki...a többi meg ugyanaz (elektromos tükör,ablak elöl,fényszóró állítás stb...) Igazából nekem pont ezért (is) kellene,hogy az általad felsorolt kütyük nincsenek benne...

ESP max MKIII-ban Wink
ASR, na az a kipörgésgátló. vigyor3

Gondold meg ezt a V6 vásárlást...
Ugyan nem bántam meg, mert egy fullos, izmos, és ezek mellett 7 személyes gyönyörű autó volt az álmom, ami a Galaxy által valóra is vált, viszont a lehető legminimálisabb kilométert tudom csak vele megtenni... szomoru1
Városba hihetetlenül sokat fogyaszt a 6 henger miatt..... Sokkal, sokkal többet, mint az 1,8-as Mondeom valaha is...
Viszont nekem ez tényleg egy álom kategória a felszereltsége miatt, és az állapota... De egyre inkább ott tartok, hogy fel kell ébrednem, mert most nem illik bele a hétköznapjainkba... És én nem fizetek rá luxusadó sem! (3 gyerek, meg a kettős adózás = 0HUF eljen)
De amit a képeken látok az nekem nem mozgatná meg a fantáziámat... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #910 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 18:22:53 »

ESP max MKIII-ban Wink
ASR, na az a kipörgésgátló. vigyor3

Gondold meg ezt a V6 vásárlást...
Ugyan nem bántam meg, mert egy fullos, izmos, és ezek mellett 7 személyes gyönyörű autó volt az álmom, ami a Galaxy által valóra is vált, viszont a lehető legminimálisabb kilométert tudom csak vele megtenni... szomoru1
Városba hihetetlenül sokat fogyaszt a 6 henger miatt..... Sokkal, sokkal többet, mint az 1,8-as Mondeom valaha is...
Viszont nekem ez tényleg egy álom kategória a felszereltsége miatt, és az állapota... De egyre inkább ott tartok, hogy fel kell ébrednem, mert most nem illik bele a hétköznapjainkba... És én nem fizetek rá luxusadó sem! (3 gyerek, meg a kettős adózás = 0HUF eljen)
De amit a képeken látok az nekem nem mozgatná meg a fantáziámat... szomoru1
igazad van,elírtam...bocsi....viszont engem a sok kütyü nagyon tud zavarni.Nem azért mert technika ellenes vagyok,de igazából én még szeretem az autót vezetni és nem fordítva.Leírni elég nehéz ezt,de ez van.Vannak akik a sok bizbaszt szeretik,meg a minél több gombot stb...(Joe,ne vedd magadra,ez most csak általános) az ABS-t az előző autóban is utáltam,sose tudtam megszokni.Gyanítom,ez is benne volt egy-két balesetben.Ezzel a pirossal még koccanásom sem volt (kopkopkop) és érdekes módon padlógázról is megálltam úgy,hogy nem durrantam bele az előttem haladóba.Bár ez is ember válogatja.Szerintem ha valakit ebbe ültetnek bele,a legelső zebránál elcsapja a gyalogot mert nem tud megállni.Sok friss jogsis meg nem is tudja mi az a satufék,mit csináljon akkor,ha túlmelegszik a fék és akkor se tud lassítani ha akar.Na,elkanyarodtam a témától.Szóval,ez a verda (is) olyan,mint amit keresek.Kipróbáltam,vannak hibái,de azok után amit a pirossal is végigcsináltam mire használható lett,szinte bagatell problémái vannak.Kasztnija jó,belül nincs szétbarmolva (hála az egy szem tulajdonosnak...) nagyjából minden működik rajta.A többi meg csak rajtam áll.A városi fogyasztása a Tiednek nem tudom mennyi,a többiek olyan 10-15 közé tették,nekem az egynyolc is kajál ugyanennyit.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.13 csütörtök, 18:34:29 írta misi107 » Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #911 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 21:05:17 »

...a többiek olyan 10-15 közé tették,nekem az egynyolc is kajál ugyanennyit. ...

15?!? 1,8? Mekkora lában van? smile
Azt mondják, hogy az 1,8 kevesebbet kajázik mint az 1,6, de én most, hogy bejöttek a jóidők és gyorsan melegszik a gép, elvagyok 8 lityiből Pesten.
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #912 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 21:12:48 »

15?!? 1,8? Mekkora lában van? smile
Azt mondják, hogy az 1,8 kevesebbet kajázik mint az 1,6, de én most, hogy bejöttek a jóidők és gyorsan melegszik a gép, elvagyok 8 lityiből Pesten.

igaz,de én egyrészt 2/3 rész etanollal járok,másrészt ha megbolondulok akkor megy lámpától lámpáig a gumicsík...ámbár mostanában a 12-re állt be a fogyasztásom.Hétfői mérés 10 lityó volt,de abban benne van egy megyei körbeautózás.Megint kezdenek állandósulni a dugók,alternatív lehetőség nincs,a megépült m43-at meg épp bontják a melósok...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #913 Dátum: 2010.05.14 péntek, 10:22:27 »

Szia!

A kütyükkel félig-meddig igazad van. Az ESP-t én sem akarnám ahogy az egyéb menetstabilizálót sem szeretném, igaz nem is ismerem őket, még nem volt olyan autóval dolgom, amiben lett volna. Az ABS-t azért nem tartom rossz dolognak ah jól működik, igaz, fékezni anélkül is tudni kéne, nem csak nyomni a pedált, mint süket a csengőt.
De ha már a mindenféle kütyüről beszélünk, ami a kocsi menettulajdonságait b@szkurálja, akkor miért nem egy régi V6-ost veszel karburátorral? Abba aztán tényleg nincs szinte semmi elektronika (Lambda, befecsi, szenzorok-jelfogók, stb.)?
Viszont az általam hiányolt AWS és Fedkomp nem avatkozik bele a kocsi dolgaiba, csak visszajelez, ezért is tetszenek, legalább látom a fogyasztást  Smiley.

Sok sikert az új kocsihoz, ha lesz, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #914 Dátum: 2010.05.14 péntek, 11:04:44 »

Szia!

A kütyükkel félig-meddig igazad van. Az ESP-t én sem akarnám ahogy az egyéb menetstabilizálót sem szeretném, igaz nem is ismerem őket, még nem volt olyan autóval dolgom, amiben lett volna. Az ABS-t azért nem tartom rossz dolognak ah jól működik, igaz, fékezni anélkül is tudni kéne, nem csak nyomni a pedált, mint süket a csengőt.
De ha már a mindenféle kütyüről beszélünk, ami a kocsi menettulajdonságait b@szkurálja, akkor miért nem egy régi V6-ost veszel karburátorral? Abba aztán tényleg nincs szinte semmi elektronika (Lambda, befecsi, szenzorok-jelfogók, stb.)?
Viszont az általam hiányolt AWS és Fedkomp nem avatkozik bele a kocsi dolgaiba, csak visszajelez, ezért is tetszenek, legalább látom a fogyasztást  Smiley.

Sok sikert az új kocsihoz, ha lesz, Üdv, HegeGabi.

Én erre meg azt mondom, hogy majd akkor nem kell ESP, ha tudom a 4 kerek külön-külön, más-más fékerővel fékezni, persze vészhelyzetben. Na ez az ami nem fog menni elektronika nélkül.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #915 Dátum: 2010.05.14 péntek, 12:48:29 »

Szia!

A kütyükkel félig-meddig igazad van. Az ESP-t én sem akarnám ahogy az egyéb menetstabilizálót sem szeretném, igaz nem is ismerem őket, még nem volt olyan autóval dolgom, amiben lett volna. Az ABS-t azért nem tartom rossz dolognak ah jól működik, igaz, fékezni anélkül is tudni kéne, nem csak nyomni a pedált, mint süket a csengőt.
De ha már a mindenféle kütyüről beszélünk, ami a kocsi menettulajdonságait b@szkurálja, akkor miért nem egy régi V6-ost veszel karburátorral? Abba aztán tényleg nincs szinte semmi elektronika (Lambda, befecsi, szenzorok-jelfogók, stb.)?
Viszont az általam hiányolt AWS és Fedkomp nem avatkozik bele a kocsi dolgaiba, csak visszajelez, ezért is tetszenek, legalább látom a fogyasztást  Smiley.

Sok sikert az új kocsihoz, ha lesz, Üdv, HegeGabi.
a régi véhat inkább vényolc...Ford Victoria,Mustang,Torino...a sor végtelen.Olyan 5-6 milla körül vannak az árak oldtimer vizsgával.Már csak a maradékot kell összeszedni...(lottó?)...mondom ez a kijelzős dolog egyénre szabott.Én jó megvagyok nélküle.Ha valami rossz akkor megkeresem a hibát,ha meg elkoptak a fékbetétek,talán észreveszem...hibakód olvasást se csináltam sose,inkább mindig szépen darabokra szedek mindent,ami gyanús,legalább javul a kézügyességem...Másrészt a kód jó dolog,addig amíg tényleg az a gond,amit kiír.Aztán jön az,hogy mindent cseréltek és mégse jó...A fogyasztással elég szembesülnöm hó elején a tankoláskor...olyankor mindig megfogadom,hogy soha többet padló és a hülyegyerekek csak előzzenek én leszek a szabályosság mintaképe...aztán felülkerekedik bennem a lakótelepen felcseperedett suttyó és.... eplus2

Egyébként ha meg réges régi technika,akkor egy URAL....
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.14 péntek, 12:51:45 írta misi107 » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #916 Dátum: 2010.05.14 péntek, 12:51:01 »

Én erre meg azt mondom, hogy majd akkor nem kell ESP, ha tudom a 4 kerek külön-külön, más-más fékerővel fékezni, persze vészhelyzetben. Na ez az ami nem fog menni elektronika nélkül.
igaz,de ma már mindent ráhagynak a mindentudó elektronikára.Nem azt akarom mondani,hogy nem jó dolog,de nekem nem kell.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #917 Dátum: 2010.05.14 péntek, 13:04:51 »

vagy az ESP helyett egy fix összkerékhajtás... finom
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #918 Dátum: 2010.05.14 péntek, 13:09:08 »

igaz,de ma már mindent ráhagynak a mindentudó elektronikára.Nem azt akarom mondani,hogy nem jó dolog,de nekem nem kell.

Ez olyan, hogy ameddig nem volt nem hiányzik, de ahogy ilyen autód lesz, nem kell már többet olyan, amibe nincs. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #919 Dátum: 2010.05.14 péntek, 13:32:15 »

Ez olyan, hogy ameddig nem volt nem hiányzik, de ahogy ilyen autód lesz, nem kell már többet olyan, amibe nincs. Smiley
Nem egészen,de tekintettel a családi flottára,nekem egyik autó sem kellene,amiben van.kopel,merci,a régi szaladgálós autókat hagyjuk.Mindegyikben elég sok cucc van,de őszintén,nekem a vezetése egyiknek sem okozott semmi élvezetet.Persze,arra jó,hogy nagybátyám büszkélkedjen vele,hogy az összes hárombetűs akármi benne van.És akkor mi van?Hát mert Neked nincs és gyújtsuk fel.Igaz,Fordot a büdös életben nem vezetett.Cseréljünk,próbáld ki.Aztán jön a felismerés,hogy némmá,elektronyos szervó nélkül is megy.Jé,a fekvőrendőrön nem üt a futómű.Jé,kanyarba is meg lehet küldeni és az elsőkerekes autókhoz méltón túl nagy gáznál tolja kifelé az elejét.Jé,és még kormányozni is kell.Egyedül a fék az,ami teljesen szokatlan nekik (ja,régen voltak az abs nélküli idők...) de érdekes módon ott áll meg,ahol akarja.Akkor most mégis mi van?A szép és új autó mennyivel is jobb?És a városi használatban abból a sok cuccból mennyi kell?Hát persze,dehát az autópálya és ott milyen jó mert...ja,egy évben egyszer kitéved...Azt kell látni,hogy az autógyártók arra törekednek,hogy az embert mint veszélyforrást kiküszöböljék.De nézzük meg,hogy a hadtechnikában is ott tartanak,hogy az embert még mindig nem tudják nélkülözni.Akkor?A jelen technikai szinten is megoldható az automatikus irányítás,de mi van ha nem működik?Persze,ez is egy frázis,de nézzünk szembe a tényekkel,igenis fennálló probléma.Én meg nem szeretnék egy magát vezető autóban ülni,amit nem tudok irányítani.Azért ülök ott a magam 16 éves tapasztalatával,hogy vezessem az autót.Ez az ami nekem kell (meg persze a kokakóla...)nem az,hogy nézegetem a sok kis pislancs világot (idézet Chuck Yeagertől...) Ha meg kétszázzal elszállok,akkor az az én bajom...
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #920 Dátum: 2010.05.14 péntek, 13:34:57 »

a régi véhat inkább vényolc...Ford Victoria,Mustang,Torino...a sor végtelen.Olyan 5-6 milla körül vannak az árak oldtimer vizsgával.Már csak a maradékot kell összeszedni...(lottó?)...mondom ez a kijelzős dolog egyénre szabott.Én jó megvagyok nélküle.Ha valami rossz akkor megkeresem a hibát,ha meg elkoptak a fékbetétek,talán észreveszem...hibakód olvasást se csináltam sose,inkább mindig szépen darabokra szedek mindent,ami gyanús,legalább javul a kézügyességem...Másrészt a kód jó dolog,addig amíg tényleg az a gond,amit kiír.Aztán jön az,hogy mindent cseréltek és mégse jó...A fogyasztással elég szembesülnöm hó elején a tankoláskor...olyankor mindig megfogadom,hogy soha többet padló és a hülyegyerekek csak előzzenek én leszek a szabályosság mintaképe...aztán felülkerekedik bennem a lakótelepen felcseperedett suttyó és.... eplus2

Egyébként ha meg réges régi technika,akkor egy URAL....

Én vezetk ilyet is olyat is, sőt Wartburgot is és azt mondom, h nem baj ha van egy két apróság, de minél kevesebb annál kiseb az esélye h megáll. A féknél azt mondom az abs jó, de csak egy határig, mert abs nélkül én személy szerint jobban érzem a fékutat. Az esp is jó tálan, a asr-rel együtt meg esős időben különben meg kicsit olyan pudingos vezetni a Wartburg után egy c-maxot. De mindenki úgy dön ahogy szeretne, meg ahogy a keretek engedik
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #921 Dátum: 2010.05.14 péntek, 14:40:53 »

Az a baj, hogy ezek is olyan opciók lesznek, hogy ami jelenleg extra, az pár év múlva széria lesz, nem kikapcsolható, mivel az ember biztonságát védi, ezért nehogy már a nagytudású vezető kapcsolgassa, és a kikapcsolása miatt lesz másoknak maradandó károsodásuk. Ellenben ha elromlik, olyan q drága, hogy a tulaj  wow1 és bacik megjavíttatni, inkább nélküle jár. Ja, hogy az lenne anormális, hogy 5 évente, mikor lejár a kiszabott életideje a mai cuccoknak, akkor csere újra, és nincs gond az elromlással? Hát a francokat az autógyártók hátsójába! Nem fogok 5 évente új kocsit venni, hogy fenntartsam az ő 3 számjegyú %-os gazdasági növekedésüket! És aztán egy balesetben én leszek a hibás amikor nekem nem adják meg a jobbkezet, mert nem működött a mindenféle elektronikai kütyü-bigyó-izé, ami előrejelezte volna, hogy a másik b@rom nem fog fékezni a kereszteződés előtt, mert az ő táblaérzékelő elektronikája is bekaputtolt. A nagy lópikulát!
Azt vallom, tanuljon meg vezetni az ember fia/lánya, először monnyuk egy 1.0-ás Corsában, nem rögtön friss jogsivel rögtön pl. egy Lexus 430h-t a hátsójaalá rakjon apuci/anyuci! Lópikula az ilyen szülők fenekébe is!
Erről jut eszembe. Láttam régebben a zenecsatornán ezt a 18-adik éves vagyok szülatésnapos műsort, ahol nem szegény fiúk/lányok ünneplik a születésüket, sok emberrel, nagy placcon, drága helyen. Előkészület alatt anyuci összekapott a leányzóval, és fenyegett, nem kapja meg a Lexus terepjárót. A lány elmondta mindennek, elküldte mindenhova, anyuci állt csöndben és hallgatta, majd az ünneplés alatt odaadta a kocsit. Hát milyen emberek ezek? 1, A gyerek nem kap ilyen kocsit első járműnek. 2, ha ilyen feleselős hisztit levág, olyat kap visszakézből, hogy két hétig 1 irányba forog. 3, ezekután biztos, hogy nem kapná meg azt a kocsit.
Ez csak úgy kibutkott belőlem, bocsi az OFF-ért.

1 szó mint 100, nem vagyok feltétlen híve a mindenféle elektronikai vezetőt analfabetizáló kütyünek.

Üdv, HegeGabi.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.14 péntek, 14:42:32 írta HegeGabi » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #922 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:13:09 »

És a városi használatban abból a sok cuccból mennyi kell?

Télen a jeges körforgalmakba nekem már nem egyszer segített az ESP behúzni ívre a hátulját.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #923 Dátum: 2010.05.14 péntek, 17:07:00 »

egyszer csúszott meg a kocsi, akkor is én akartam
egy évzáróbuli után vittem haza a főnökömet, és mondtam neki, hogy figyeljen, egy tükörjeges placcon kettesben nyomtam egy kövér gázt, a kormányt tökig betekertem és csináltam egy menetközbeni 360 fokos kanyart, utána egyenesen mentem tovább...de ezután már nem félt wilting
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #924 Dátum: 2010.05.14 péntek, 21:05:30 »

egyszer csúszott meg a kocsi, akkor is én akartam
egy évzáróbuli után vittem haza a főnökömet, és mondtam neki, hogy figyeljen, egy tükörjeges placcon kettesben nyomtam egy kövér gázt, a kormányt tökig betekertem és csináltam egy menetközbeni 360 fokos kanyart, utána egyenesen mentem tovább...de ezután már nem félt wilting
hát na...télen nagyon szeretem használni a kéziféket,idén szerencsére volt rá lehetőség....néha jó nézni a szerencsétlenkedő sofőrök arcát egy-egy 90-es kanyar után,amikor még elindulni se bírnak.A tavaly télen az egyik legkedvesebb epizód az volt,amikor egy kék mk3-at kellett elhúzni (khm...dízel volt szegény...) annyira lefagyott,hogy még bebikázni sem tudtuk.A srác szerint még elindulni se tudok,dehát szegénynek nem volt más segítsége.És mégis eljutottunk a szervízig.Negatív élményem az volt,amikor az egyik reggel hazafelé keresztbeálltam a móravárosi körforgalomban.Igaz,a végén kiderült,hogy valamelyik tulajdonos előttem rákötött egy abs-s fékhengert az abs nélküli rendszerre.Persze,hogy máshogy,mint az első fékek és a hátsó fékek alkották a két fékkört.A fékhenger beszart és nem fékezte a hátsó kerekeket.Életem egyik legnagyobb meglepije volt amikor kiderült,mert addig fel se tűnt,hogy nem belevaló cucc van...szerencsére fusim tudott adni másik fékhengert.Addig nem is gondoltam volna,hogy az abs nélküli főfékhenger ritkább mint a fehér holló...
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #925 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 10:16:24 »

Fiúk lányok. Bevallom lovagiasan nem olvastam teljesen végig a topic-ot , ezért ha volt már elnézést kérek előre.

MK1 -hez keresek kapcsolási rajzot , mivel egyre több az elektromos anomália szegénykémen. (Jobb oldali ablak , kürt , ülésállító , fűtőmotor  stb)

Akinek van  legyen szíves közkincsé tenni.




-Peace-   
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #926 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 13:35:12 »

Fiúk lányok. Bevallom lovagiasan nem olvastam teljesen végig a topic-ot , ezért ha volt már elnézést kérek előre.

MK1 -hez keresek kapcsolási rajzot , mivel egyre több az elektromos anomália szegénykémen. (Jobb oldali ablak , kürt , ülésállító , fűtőmotor  stb)

Akinek van  legyen szíves közkincsé tenni.




-Peace-   

Használd a keresőt, illetve írd le a problémáidat, akár egyenként. Lehet, hogy tudunk segíteni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #927 Dátum: 2010.05.19 szerda, 07:26:35 »

Használd a keresőt, illetve írd le a problémáidat, akár egyenként. Lehet, hogy tudunk segíteni...

Letöltöttem egy Haynes féle service manual-t (+ 1 Ford 2004 TIS cd -t)  ebben megtaláltam amit kerestem .Köszönök mindent , mert a szándék a fontos  wave
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #928 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 20:15:00 »

Üdv!
Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy valamiért nekem nincs fesz a szívargyújtó aljzatomban és hogy hova tudnám bekötni? A lehető legegyszerübben, fúrás faragás nélkül, esetleg rádió kábeleire rálehetne kötni? csak nagyon idegesítő hogyha GPS-sel megyek csak akkor tudom bekapcsolni amikor már tényleg eltévedek és szükség van arra a 25-30 percre amíg kibírja... Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #929 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 20:24:51 »

Üdv!
Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy valamiért nekem nincs fesz a szívargyújtó aljzatomban és hogy hova tudnám bekötni? A lehető legegyszerübben, fúrás faragás nélkül, esetleg rádió kábeleire rálehetne kötni? csak nagyon idegesítő hogyha GPS-sel megyek csak akkor tudom bekapcsolni amikor már tényleg eltévedek és szükség van arra a 25-30 percre amíg kibírja... Smiley
biztijét nézted??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #930 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 20:46:01 »

Üdv!
Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy valamiért nekem nincs fesz a szívargyújtó aljzatomban és hogy hova tudnám bekötni? A lehető legegyszerübben, fúrás faragás nélkül, esetleg rádió kábeleire rálehetne kötni? csak nagyon idegesítő hogyha GPS-sel megyek csak akkor tudom bekapcsolni amikor már tényleg eltévedek és szükség van arra a 25-30 percre amíg kibírja... Smiley

Kábelcsatit és a szivargyújtó belsejét nézted?
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #931 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:23:22 »

Kábelcsatit és a szivargyújtó belsejét nézted?

annyi a lényeg hogy újra lett kábelezve a gép, mert mk2 műszerfal lett belerakva, de kompletten, de a szivargyújtó aljzatot nem kötötték be, semmi kábel nincs ott.... már benéztem mögé...
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #932 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:24:10 »

biztijét nézted??

nincs kábele Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #933 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:28:16 »

annyi a lényeg hogy újra lett kábelezve a gép, mert mk2 műszerfal lett belerakva, de kompletten, de a szivargyújtó aljzatot nem kötötték be, semmi kábel nincs ott.... már benéztem mögé...
én akksiról szednék a vezeték vastagságának megfelelő biztin keresztül, mert ha valamire rákötöd akkor az extra áramfelvétel miatt kilőheti annak a biztijét. szóval + az akksiról, - valahonnan a kasztniról
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #934 Dátum: 2010.05.21 péntek, 12:56:53 »

nincs kábele Smiley
Én ezt nem tudhattam laugh
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #935 Dátum: 2010.05.21 péntek, 20:15:07 »

Úgy nézem , hogy a Haynes féle biblia sem oldja meg a bajom.

Mesélem mi a gondom  rinya

1. Utas oldali ablakemelő : Felhúzni felhúzná az ablakot , ellenben le nem engedi.
- Kapcsoló tuti jó , a motorig elmegy a 2 + szál ,és van is áram. Ott azonban megáll a tudományom. (egyik oldalra nem volna jó a motor ? )
2. Műszerfal világítás középkonzol világítás, tompított visszajelző nem műxik. Világítás kapcsoló hiba ?

Akinek volt már hasonló problémája kérem ossza meg a tapasztalatát.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #936 Dátum: 2010.05.21 péntek, 20:24:26 »

Úgy nézem , hogy a Haynes féle biblia sem oldja meg a bajom.

Mesélem mi a gondom  rinya

1. Utas oldali ablakemelő : Felhúzni felhúzná az ablakot , ellenben le nem engedi.
- Kapcsoló tuti jó , a motorig elmegy a 2 + szál ,és van is áram. Ott azonban megáll a tudományom. (egyik oldalra nem volna jó a motor ? )
2. Műszerfal világítás középkonzol világítás, tompított visszajelző nem műxik. Világítás kapcsoló hiba ?

Akinek volt már hasonló problémája kérem ossza meg a tapasztalatát.
Azt nem próbáltad ki,hogy rákötöd kiveszed az ablakemelőt és külön kipróbálod a motort,hogy jó-e?
A kapcsoló lehet hibás,nemegy tagnál előfordult (nálam is...)
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #937 Dátum: 2010.05.21 péntek, 21:02:32 »

Azt nem próbáltad ki,hogy rákötöd kiveszed az ablakemelőt és külön kipróbálod a motort,hogy jó-e?
A kapcsoló lehet hibás,nemegy tagnál előfordult (nálam is...)

A vezető felől sem engedi le az ablakot(az utasét). Egyszerre csak nem szállt el a 2 kapcsoló.  A motor előtt közvetlenül még megvan mind a 2 vezetékben a feszültség (fel-le kapcsolgatva a kapcsolót)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #938 Dátum: 2010.05.21 péntek, 23:19:05 »

A vezető felől sem engedi le az ablakot(az utasét). Egyszerre csak nem szállt el a 2 kapcsoló.  A motor előtt közvetlenül még megvan mind a 2 vezetékben a feszültség (fel-le kapcsolgatva a kapcsolót)
bocsi,ott már a világításra gondoltam,nem az ablakemelőre...végállás kapcsoló,relé,minden jó?
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #939 Dátum: 2010.05.22 szombat, 07:00:46 »

bocsi,ott már a világításra gondoltam,nem az ablakemelőre...végállás kapcsoló,relé,minden jó?

Igen ezek még lehetnek sz@rok , de a végálláskapcsoló olyan lehetetlen helyen van (a motorral együtt), hogy szinte nem lehet hozzáférni  falbav

Még egy kérdés  a fűtőmotor ellenállás létráját merre találom ?
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.22 szombat, 10:16:16 írta szabotom » Naplózva
gida02
Vendég
« Új hozzászólás #940 Dátum: 2010.05.22 szombat, 19:30:03 »

Sziasztok.
Tudnátok nekem segíteni?
Most vettem egy1994-es mondeot,az lenne a gondom hogy a gyári riasztó 4-et csipog ha bezárom a kocsit és azt is csak kulccsal tudom.
Utána olvastam hogy valószínü ki van kapcsolva és be kellene programozni.Tudnátok segíteni hogy hogyan tegyem!
Segítségeteket előre is köszi!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #941 Dátum: 2010.05.22 szombat, 19:57:06 »

Sziasztok.
Tudnátok nekem segíteni?
Most vettem egy1994-es mondeot,az lenne a gondom hogy a gyári riasztó 4-et csipog ha bezárom a kocsit és azt is csak kulccsal tudom.
Utána olvastam hogy valószínü ki van kapcsolva és be kellene programozni.Tudnátok segíteni hogy hogyan tegyem!
Segítségeteket előre is köszi!
nekem az első autómban volt gyári riasztó.Azt a vezető felől,a motortérben lehetett ki/be kapcsolni.Az egység a főfékhenger mellett volt.Programozni sosem kellett.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #942 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 13:56:52 »

pocsolya? a mondeonál is ugyanez a helyzet, csak a leömlőre folyik a kondenzvíz
nagyon sok légnedvességet el tud vonni a légkondi, minden léghőmérséklethez tartozik egy maximálisan levegőben tartható páratartalom és a ténylegesen is a levegőben levő nedvesség, a kettő hányadosa a relatív páratartalomtartalom...ha a levegő lehűtésével a relatív páratartalom eléri a 100%-ot, akkor megindul a kicsapódás

hogy ne legyen a légkondi bekapcsolásakor pinceszag, ahhoz a légkondit a megérkezés előtt (5 perc) ki kell kapcsolni és anélkül keringtetni, hogy a légrendszer kiszáradhasson

+légkonditisztító hab

Lehet, hogy volt már róla szó worship.

Ha bekapcsolom  pl. belső keringetésben mondjuk negyedórára meleg motornál itthon a fűtést, kiszárítja a klíma okozta nedvességet a hűtő-fűtő rendszerben?

Valahol mintha lett volna szó róla. Tehát pl. gyakorlatilag kifertőtleníthetem így a klíma rendszert?  Ugyanis már attól félek, valami bacik lehetnek benne, mert csak pár perces használat után is napokig influenza jellegű tüneteim vannak  wow1 wow1 wow1  .
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.23 vasárnap, 13:58:37 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #943 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 14:31:25 »

Lehet, hogy volt már róla szó worship.

Ha bekapcsolom  pl. belső keringetésben mondjuk negyedórára meleg motornál itthon a fűtést, kiszárítja a klíma okozta nedvességet a hűtő-fűtő rendszerben?

Valahol mintha lett volna szó róla. Tehát pl. gyakorlatilag kifertőtleníthetem így a klíma rendszert?  Ugyanis már attól félek, valami bacik lehetnek benne, mert csak pár perces használat után is napokig influenza jellegű tüneteim vannak  wow1 wow1 wow1  .
ezzel max kiszáríthatod, de nem így kell
1. elviszed klímáshoz, x összegért fertőtleníti, ellenőrzi a rendszert
2. lehet kapni tisztító habot, van egy cikk róla valahol a főoldalon

ami fontos, hogy úgy használd, hogy megállás előtt 2-3 perccel már nem használod a klímát, így elkerülöd a már tiszta rendszer "bekoszosodását"
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #944 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 14:36:15 »

Lehet, hogy volt már róla szó worship.

Ha bekapcsolom  pl. belső keringetésben mondjuk negyedórára meleg motornál itthon a fűtést, kiszárítja a klíma okozta nedvességet a hűtő-fűtő rendszerben?

Valahol mintha lett volna szó róla. Tehát pl. gyakorlatilag kifertőtleníthetem így a klíma rendszert?  Ugyanis már attól félek, valami bacik lehetnek benne, mert csak pár perces használat után is napokig influenza jellegű tüneteim vannak  wow1 wow1 wow1  .
nem.a klíma csak a nedvességet távolítja el.tisztítást csak klímatisztító cuccal tudsz végezni.Nálam a favorit a multiknál is kapható hab (teszkóban a legolcsóbb).Igaz,kicsit gusztustalan,ahogy orrán-száján jön ki a szellőző járatokból,de a klímának a rendszerét tökéletesen kitakarítja.Foltot nem hagy,de azért érdemes a szellőzők alá rongyot,törülközőt rakni.Én két éve csináltam vele utoljára,azóta sem kellett és egy bolhafingnyi büdös levelgő sem jön ki és senki nem lett beteg az autóban.Lehet még kapni spéci baktériumölő spray-t is,de azok nekem nem váltak be.Most megint vennem kell habot,mert az új autónak  a klímája enyhén szólva kellemetlen (büdös mint a háromnapos vízihulla...)
Párátlanítást meg külső keringetéssel csinálj és a hideg-meleg középen legyen (gyári leírás...),természetesen man. klímánál.
Naplózva
Atikey23
Vendég
« Új hozzászólás #945 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 08:18:01 »

Sziasztok!

Valaki cserelt mar gyujtaskapcsolo zarszerkezetet?  Kene egy kis segitseg hogy teljes alutombbel vagy kulon magat a zarat is ki lehet e cserelni.
koszi
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #946 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 17:15:50 »

A betétet elég kicserélni a kormányburkolat levételeután  a gyujtáskapcsolófelsőrészén van egy kis pöcök azt egy vékony csavarhúzóval vagy 65-ös szöggel nyomdlemiközben gyujtásrateszed igy kijön a betét az aksisarut elötte lökdle
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #947 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 22:03:49 »

Üdv!Hozzá jutottam 1 mk 1es mondeo belsőtérhez,nagyon olcsón és a műszerfalba is benne van minden!Az lenne a kérdésem,mivel benne hagyta a gyerek az utasoldali légzsákot,hogy azt ki lehet venni és az enyémet betenni úgy hogy nem húzom szét a légzsák csatlakozókat?félek hogy elpukkan ha széthúzom és az újat teszem rá/ami egyszerűbb lenne/vagy esetleg nem is nyilna ki balesetkor mivel nem ezé az autóé!!Vagy semmi baj nem lesz?Amúgy keresnék még fekete könyöklős középkonzolt,egy két műanyag  belsőtér burkolatot Pl.:biztonsági öv nél ami van takarót mert az csak félig van meg stb...ja és motoros sportűléseket előre!!!!!A fő gond most a légzsák!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #948 Dátum: 2010.05.25 kedd, 11:44:36 »

Üdv!Hozzá jutottam 1 mk 1es mondeo belsőtérhez,nagyon olcsón és a műszerfalba is benne van minden!Az lenne a kérdésem,mivel benne hagyta a gyerek az utasoldali légzsákot,hogy azt ki lehet venni és az enyémet betenni úgy hogy nem húzom szét a légzsák csatlakozókat?félek hogy elpukkan ha széthúzom és az újat teszem rá/ami egyszerűbb lenne/vagy esetleg nem is nyilna ki balesetkor mivel nem ezé az autóé!!Vagy semmi baj nem lesz?Amúgy keresnék még fekete könyöklős középkonzolt,egy két műanyag  belsőtér burkolatot Pl.:biztonsági öv nél ami van takarót mert az csak félig van meg stb...ja és motoros sportűléseket előre!!!!!A fő gond most a légzsák!!!
Először is minden légzsákos dolognál legyen áramtalanítva az egész autó!Akkumulátort a lehető legtávolabb helyezd el!!!A légzsákot ki lehet venni,csavarok tartják (én is kiszedtem,amikor szétkapták az autót) Ha véletlenül széthúzva marad,akkor is kösd le az akkut,negyedóra állás és pár fogyasztó bekapcsolása,hogy az összes feszültség,kóbor és kúszóáram távozzon!Inkább ez,mint,hogy pofán találjon a légzsák....A kiszereléskor arra vigyázz,hogy maga a zsák papírtasakban van,csavarhúzóval óvatosan bánj.
Küldj privátban üzenetet,pontosan milyen műanyagok kellenek,van még pár darab (igaz utastéri szerintem már csak hátra...)
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #949 Dátum: 2010.05.25 kedd, 18:48:03 »

nem.a klíma csak a nedvességet távolítja el.tisztítást csak klímatisztító cuccal tudsz végezni.Nálam a favorit a multiknál is kapható hab (teszkóban a legolcsóbb).Igaz,kicsit gusztustalan,ahogy orrán-száján jön ki a szellőző járatokból,de a klímának a rendszerét tökéletesen kitakarítja.Foltot nem hagy,de azért érdemes a szellőzők alá rongyot,törülközőt rakni.Én két éve csináltam vele utoljára,azóta sem kellett és egy bolhafingnyi büdös levelgő sem jön ki és senki nem lett beteg az autóban.Lehet még kapni spéci baktériumölő spray-t is,de azok nekem nem váltak be.Most megint vennem kell habot,mert az új autónak  a klímája enyhén szólva kellemetlen (büdös mint a háromnapos vízihulla...)
Párátlanítást meg külső keringetéssel csinálj és a hideg-meleg középen legyen (gyári leírás...),természetesen man. klímánál.
Szia misi107!
Bocs, ha lemaradtam valamiről, de elkelt az 1-eske? Hétvégén még láttam a hasznaltauto.hu-n.
Jól sikerült eladni? Milyen az új?
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.