Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:59:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1940526 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 08:21:00 »

Szeretném ha minden funkció működne, csak bekötéssel meg kábel hiánnyal van probléma. Nincs itt véletlenül valakinek ilyen kábele egészben??
Kösszi helpet Gabi!  integet2
Astorral egyet értek a "drága mulatság" dologban.
Amúgy van egy '93-'94-es autóba való padlókábelkötegem, amivel lehet 4 elektromos ablakot csinálni.
Illetve van műszerfal kábelköteg kiegészítésem, amit nem biztos, hogy egyszerű beapplikálni a kocsiba, nagyon kell figyelni a csatik lábkiosztására meg a kábelek színeire. Kapcsrajz és írásbeli támpontok alapján biztos nem állnék neki.
És akkor a többi szükséges kábelezésről a motortérben még nem is beszéltünk.
Ja, és hogy rendesen mérje a fogyasztást, még egy relatíve drága dolog is kéne, amiről astor tudna mesélni vigyor3.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 08:34:35 »

Astorral egyet értek a "drága mulatság" dologban.
Amúgy van egy '93-'94-es autóba való padlókábelkötegem, amivel lehet 4 elektromos ablakot csinálni.
Illetve van műszerfal kábelköteg kiegészítésem, amit nem biztos, hogy egyszerű beapplikálni a kocsiba, nagyon kell figyelni a csatik lábkiosztására meg a kábelek színeire. Kapcsrajz és írásbeli támpontok alapján biztos nem állnék neki.
És akkor a többi szükséges kábelezésről a motortérben még nem is beszéltünk.
Ja, és hogy rendesen mérje a fogyasztást, még egy relatíve drága dolog is kéne, amiről astor tudna mesélni vigyor3.

Üdv, HegeGabi.
érdekes, hogy neki van csak problémája vele, nekem meg nincs Cheesy

amúgy ha nincs cserélve a kábelköteg, akkor se nagy mutatvány, legalapabbról is max 10 kábelt kell behúzni
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 08:49:57 »

érdekes, hogy neki van csak problémája vele, nekem meg nincs Cheesy

amúgy ha nincs cserélve a kábelköteg, akkor se nagy mutatvány, legalapabbról is max 10 kábelt kell behúzni

Mert téged nem érdekel, hogy nem mutatja az átlagfogyasztást....... hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 08:50:39 »

Mert téged nem érdekel, hogy nem mutatja az átlagfogyasztást....... hehe
pont az, hogy az enyém mutatja, sőt, a megtehetőt is  hehe
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 14:16:20 »

érdekes, hogy neki van csak problémája vele, nekem meg nincs Cheesy

amúgy ha nincs cserélve a kábelköteg, akkor se nagy mutatvány, legalapabbról is max 10 kábelt kell behúzni
De nekem még mindig nem mondtad el a megoldást, hogy hogyan tehető működővé a szintmérőcsere nélküli fogyimérés?

Az annyira nem is sok.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 14:36:31 »

De nekem még mindig nem mondtad el a megoldást, hogy hogyan tehető működővé a szintmérőcsere nélküli fogyimérés?

Az annyira nem is sok.
nem machináltam semmit
rákötöttem és jó  vigyor3
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 14:46:47 »

nem machináltam semmit
rákötöttem és jó  vigyor3
5 (4) deróttal működik az Mk1 fedkomp fogyasztás és maradék üzemanyag kijelzése?  wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 14:51:56 »

5 (4) deróttal működik az Mk1 fedkomp fogyasztás és maradék üzemanyag kijelzése?  wow1
nem, mk2
astor szintén mk2 nem működött
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:32:46 »

nem, mk2
astor szintén mk2 nem működött
nekem nem működött. pedig pár variációt kipróbáltam és majdnem fusim tiltólistájára kerültem miatta.. hehe
de az agyára mentem az tuti...
nem is hívtam az óta, mióta feladtam a küzdelmet vele...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 21:08:08 »

Hát kösszi a helpet!
Majd még meglátom hogy fér bele időbe beszerelése, ha nem tudom betenni majd oda ragasztok vmi matricát 5-6 L-es átlagfogyasztást ráirva xD
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2011.08.05 péntek, 07:45:37 »

Hát kösszi a helpet!
Majd még meglátom hogy fér bele időbe beszerelése, ha nem tudom betenni majd oda ragasztok vmi matricát 5-6 L-es átlagfogyasztást ráirva xD
Akkor gondolom kipróbálni sem tudod, hogy milyen állapotú a kijelző, látszik-e minden szegmens. Mert ha minden jól látszik, lehet, hogy érdekelne a cuccos.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2011.08.05 péntek, 18:51:19 »

ma kicseréltem a gyújtás kábeleket,és a váltózás  hát:vááááúúúú!!! igazi Michael Shummaher Ferrari. megszünt a dadogás,hirtelen gázadásnál való betorpanás. Ez az a mondi amit 9éve megvettem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2011.08.05 péntek, 19:14:27 »

ma kicseréltem a gyújtás kábeleket,és a váltózás  hát:vááááúúúú!!! igazi Michael Shummaher Ferrari. megszünt a dadogás,hirtelen gázadásnál való betorpanás. Ez az a mondi amit 9éve megvettem.
csak kábeleket cseréltél?
gyertyák mikoriak?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2011.08.05 péntek, 19:53:04 »

a gyertyákban,még nincs 10e.km-er
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2011.08.06 szombat, 01:49:54 »

Akkor gondolom kipróbálni sem tudod, hogy milyen állapotú a kijelző, látszik-e minden szegmens. Mert ha minden jól látszik, lehet, hogy érdekelne a cuccos.

Engem is érdekel hogy beszereljem, csak kell hozzá cucc Smiley
De ha tudok vhonann szerezni akkor szólok  smile
Naplózva
jelly
Vendég
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2011.08.10 szerda, 10:27:57 »

Sziasztok,
Nem vagyok benne biztos, hogy elektromos bajom van, de a mocsi inditása nagyon nehézkes. Ha sikerül is beindítani, kell 10 perc mire el tudok indúlni vele úgy, hogy ne fulladjon le. És bemelegedésig ha gázt adok, vagy fulladozik, vagy megnő a fordulat és füstöl és néha felpörgés után nem akar vissza esni. Alapban ha indítani akarom, nem lehet, csak amíg nem adja azt a morajló hangot. És azt se míndíg adja. Olyankor nem is kapcsoljka be a motort. El akarom vinni szervízbe, de félek, hogy a gatyát le szedik rólam ha nem tudok valamit a lehetséges dolgokról. Illetve én XIX. kerületi vagyok. Nem tud valaki megbízható szervízt erre??? Köszönöm rinya help Undecided
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2011.08.10 szerda, 17:36:45 »

Sziasztok,
Nem vagyok benne biztos, hogy elektromos bajom van, de a mocsi inditása nagyon nehézkes. Ha sikerül is beindítani, kell 10 perc mire el tudok indúlni vele úgy, hogy ne fulladjon le. És bemelegedésig ha gázt adok, vagy fulladozik, vagy megnő a fordulat és füstöl és néha felpörgés után nem akar vissza esni. Alapban ha indítani akarom, nem lehet, csak amíg nem adja azt a morajló hangot. És azt se míndíg adja. Olyankor nem is kapcsoljka be a motort. El akarom vinni szervízbe, de félek, hogy a gatyát le szedik rólam ha nem tudok valamit a lehetséges dolgokról. Illetve én XIX. kerületi vagyok. Nem tud valaki megbízható szervízt erre??? Köszönöm rinya help Undecided
szia!
milyen autód van?
a leírásból nem állt össze egy konkrét diagnózis...
készülj fel a keresztkérdésekre, különben nem tudunk segíteni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2011.08.13 szombat, 17:26:25 »

szépnapot az Uraknak!
Elektromos ablakhoz a bal oldali ajtóhoz alapból megy áram? vagy ahoz is kell vmi kábelköteg?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2011.08.13 szombat, 17:41:14 »

szépnapot az Uraknak!
Elektromos ablakhoz a bal oldali ajtóhoz alapból megy áram? vagy ahoz is kell vmi kábelköteg?
clx-es felszereltségnél nem feltétlenül megy. ha lebontod az ajtóátvezetőt, vagy az ajtókárpitot, fel tudod deríteni, hogy be van-e kábelezve.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2011.08.13 szombat, 21:48:18 »

clx-es felszereltségnél nem feltétlenül megy. ha lebontod az ajtóátvezetőt, vagy az ajtókárpitot, fel tudod deríteni, hogy be van-e kábelezve.

ajtóba kábelköteget már beszereztem régebben, mikor elekt. visszapillantót beszereltem. Oszlopig el volt vezetve az áram neki. Elektromos ablakhoz nem tudom hogy el van-e vezetve, mert rátettem a kapcsolót meg a motort, a kapcsolóban a világittás működött de más semmi :S Nem értem, ha nem lenne elvezetve akkor kapcsolóba világittásnak se kéne lennie nem?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2011.08.13 szombat, 23:24:32 »

...Elektromos ablakhoz nem tudom hogy el van-e vezetve, mert rátettem a kapcsolót meg a motort, a kapcsolóban a világittás működött de más semmi :S Nem értem, ha nem lenne elvezetve akkor kapcsolóba világittásnak se kéne lennie nem?
Az teljesen más tészta. Ha világít az el.ablakkapcsoló, attól még nem biztos, hogy működik is. Első kérdés, az első ajtóba az A oszlopból mennyi csatlakozón át mennek kábelek? 1 avagy 2 csatival van összekötve az ajtó a kasztnival? Ha csak 1 csatlakozás van, akkor biztos, hogy nincs elektromosablakműködtetési lehetőséged (tudtommal). Ha van 2db csatlakozó, akkor már valószínűbb, hogy működési opció lehetséges, de nem tuti.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2011.08.13 szombat, 23:34:46 »

Üdv Néktek!

Lenne egy igen fontos kérdésem. Előbb elmondom, hogy mi a helyzet.
Az autóm GLX felszereltségű - volt. Mint említettem, raktam bele hátra is el. ablakokat, tehát kellett cserélnem a padlókábelköteget is. Vele cseréltem az "ajtó záró modul"-t is. Összeszerelés után ki lett próbálva, és nem volt benne a duplazár, erre tanúm Fusim is. Gondoltuk, talán valami nem teljesen oké vele, vagy valami kimaradt.
Ami volt benne riasztó, annak a kábelei vissza lettek forrasztva oda, ahol az előző kábelkötegen voltak, és működött rendesen tovább, ahogy eddig: riasztásra zárta az összes ajtó, oldásra nyitotta.
Aztán mai esemény, áruház parkoljában beriaszt, ajtózárak zárnak, majd egyből nyitnak.  wow1
Kulccsal működik rendesen, zár, nyit. Riasztóval produkálja a dolgot. Mindegy, megoldottam, itthon nekiálltam tesztelni. Autóból kiszáll, gondolat jött, próba duplazár. Kulcs bele, nyitás, zárás, ajtók záródnak, jön a Fusim által említett 2. kattanás, és villan kettőt az index.  thumbup Működik a duplazár!
Ezek szerint valami érintkezési anomália lehet a padlókábelkötegben, hogy mostanra összerázódott. Utána kell nézni, hogy aztán ne legyen olyan játék, hogy összeér-nemérössze.
Viszont jön a kérdés. Az eddig jól működött riasztóval mit tegyek, hogy ezután is jól működjön? Egyszerűen fel kell cserélni a vezérlési vezetékeket, vagy valami egyéb opciót kell kitalálni? Esetleg kuka?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.13 szombat, 23:36:20 írta HegeGabi » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2011.08.13 szombat, 23:52:38 »

Az teljesen más tészta. Ha világít az el.ablakkapcsoló, attól még nem biztos, hogy működik is. Első kérdés, az első ajtóba az A oszlopból mennyi csatlakozón át mennek kábelek? 1 avagy 2 csatival van összekötve az ajtó a kasztnival? Ha csak 1 csatlakozás van, akkor biztos, hogy nincs elektromosablakműködtetési lehetőséged (tudtommal). Ha van 2db csatlakozó, akkor már valószínűbb, hogy működési opció lehetséges, de nem tuti.

ez majdnem igaz.
ha két átvezető van, amit kétlek clx-nél. akkor 4 ablakra és dupla zárra is be van kábelezve.
egy átvezetővel lehet két első elektromos ablakra bekábelezve. a oszlop átvezető csatlakozó tüskéit kell szemügyre venni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2011.08.13 szombat, 23:57:29 »

Üdv Néktek!

Lenne egy igen fontos kérdésem. Előbb elmondom, hogy mi a helyzet.
Az autóm GLX felszereltségű - volt. Mint említettem, raktam bele hátra is el. ablakokat, tehát kellett cserélnem a padlókábelköteget is. Vele cseréltem az "ajtó záró modul"-t is. Összeszerelés után ki lett próbálva, és nem volt benne a duplazár, erre tanúm Fusim is. Gondoltuk, talán valami nem teljesen oké vele, vagy valami kimaradt.
Ami volt benne riasztó, annak a kábelei vissza lettek forrasztva oda, ahol az előző kábelkötegen voltak, és működött rendesen tovább, ahogy eddig: riasztásra zárta az összes ajtó, oldásra nyitotta.
Aztán mai esemény, áruház parkoljában beriaszt, ajtózárak zárnak, majd egyből nyitnak.  wow1
Kulccsal működik rendesen, zár, nyit. Riasztóval produkálja a dolgot. Mindegy, megoldottam, itthon nekiálltam tesztelni. Autóból kiszáll, gondolat jött, próba duplazár. Kulcs bele, nyitás, zárás, ajtók záródnak, jön a Fusim által említett 2. kattanás, és villan kettőt az index.  thumbup Működik a duplazár!
Ezek szerint valami érintkezési anomália lehet a padlókábelkötegben, hogy mostanra összerázódott. Utána kell nézni, hogy aztán ne legyen olyan játék, hogy összeér-nemérössze.
Viszont jön a kérdés. Az eddig jól működött riasztóval mit tegyek, hogy ezután is jól működjön? Egyszerűen fel kell cserélni a vezérlési vezetékeket, vagy valami egyéb opciót kell kitalálni? Esetleg kuka?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
lehet, egyszerűen szorul, vagy kopott a vezető oldali rudazatod.
ha kulccsal műkszik(mechanikusan) de elektronyosan (motorral) nem, akkor első körben ezt nézném meg.
mindannak ellenére mondom ezt, hogy amennyire ismerlek, nem feltételezem rólad, hogy ne ellenőrizted volna összeszerelésnél.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 09:29:18 »

ez majdnem igaz.
ha két átvezető van, amit kétlek clx-nél. akkor 4 ablakra és dupla zárra is be van kábelezve.
egy átvezetővel lehet két első elektromos ablakra bekábelezve. a oszlop átvezető csatlakozó tüskéit kell szemügyre venni.
így van  eljen
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 09:40:00 »

Okés, kösszi szépen az útbaigazittást. Kettővel van áttvezetve Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 09:51:11 »

ez majdnem igaz.
ha két átvezető van, amit kétlek clx-nél. akkor 4 ablakra és dupla zárra is be van kábelezve.
egy átvezetővel lehet két első elektromos ablakra bekábelezve. a oszlop átvezető csatlakozó tüskéit kell szemügyre venni.
Na, ezt most megcáfolom.
Az én autóm GLX, ami tudtommal jobb felszereltségű a CLX-nél. Viszont. A oszlop és az ajtó között 2db csati összeköttetés volt, de nem tudta kezelni a hátsó el.ablakokat, és azok sem működtek magukban. Cserélnem kellett a padlókábelköteget, hogy működjön a hátsó elektromosság is, és elölről is tudjam kezelni.
Az tuti, hogy a hátsó átvezetőbe több tüske kell ahhoz, hogy legyen el.ablak. És ez a feltételezésem az első átvezetőkre is.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.14 vasárnap, 09:52:55 írta HegeGabi » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 10:00:02 »

lehet, egyszerűen szorul, vagy kopott a vezető oldali rudazatod.
ha kulccsal műkszik(mechanikusan) de elektronyosan (motorral) nem, akkor első körben ezt nézném meg.
mindannak ellenére mondom ezt, hogy amennyire ismerlek, nem feltételezem rólad, hogy ne ellenőrizted volna összeszerelésnél.
Lehet, nem jól olvastad.
A rudazatom nem szorul. Péntek este még régi módon zártam, pity a risztó távcsocsójával, zárta az összes ajtót és beriasztott. Reggel pity a riasztval, nyitott és kiriasztott.
Elmentünk a bevásárlásba, akarom beriasztani, a riasztó élesedik, zárja az ajtókat, de egyből nyílnak is.
Mint rájöttem, ez valószínűleg a duplazáras effektus más vezérlése miatt van. Fusim is mondta, hogy a duplazár neg. vezérlésű, míg a sima zárás poz. vezérlésű. Eredetileg erre a poz. vezérlésre van bekötve a riasztó.
A padlókábelköteg cseréjekor így működött is az egész rendszer. Aztán lehet, hogy összerázódott egy kábelszakadásos kontakthiba, és elkezdett duplazárásos módban működni a rendszer. De a riasztó nem erre a módra van beszerelve. Akérdés az, ilyenkor mi a teend? Riasztó ki, vagy valamit meg kell cserélni, vagy mi?
Köszi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 10:02:55 »

Na, ezt most megcáfolom.
Az én autóm GLX, ami tudtommal jobb felszereltségű a CLX-nél. Viszont. A oszlop és az ajtó között 2db csati összeköttetés volt, de nem tudta kezelni a hátsó el.ablakokat, és azok sem működtek magukban. Cserélnem kellett a padlókábelköteget, hogy működjön a hátsó elektromosság is, és elölről is tudjam kezelni.
Az tuti, hogy a hátsó átvezetőbe több tüske kell ahhoz, hogy legyen el.ablak. És ez a feltételezésem az első átvezetőkre is.
a kollégánál viszont elsőről van csak szó szerintem
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 10:07:00 »

a kollégánál viszont elsőről van csak szó szerintem
Ez igaz, de astor azt írta, hogyha elöl 2db átvezetőcsati van, akkor 4 el.ablakra és duplazárra is elő van kábelezve a kocsi. És ezzel te egyet is értettél. Én erre írtam azt, hogy nálam mi van/volt.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 15:12:43 »

Na, ezt most megcáfolom.
Az én autóm GLX, ami tudtommal jobb felszereltségű a CLX-nél. Viszont. A oszlop és az ajtó között 2db csati összeköttetés volt, de nem tudta kezelni a hátsó el.ablakokat, és azok sem működtek magukban. Cserélnem kellett a padlókábelköteget, hogy működjön a hátsó elektromosság is, és elölről is tudjam kezelni.
Az tuti, hogy a hátsó átvezetőbe több tüske kell ahhoz, hogy legyen el.ablak. És ez a feltételezésem az első átvezetőkre is.
ez rendben van, de azt ne felejtsd el, hogy a te autód 96-os. miért lényeges? azért mert a váltás előtt és után sok autót lapátoltak össze az elfekvő raktárkészletből. így kerülhetett a te autódba is ghia átvezető, de glx-es kábelezés.
a korai 2-esek között is van rengeteg, ami 1-es cuccokkal van szerelve...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 15:16:00 »

Ez igaz, de astor azt írta, hogyha elöl 2db átvezetőcsati van, akkor 4 el.ablakra és duplazárra is elő van kábelezve a kocsi. És ezzel te egyet is értettél. Én erre írtam azt, hogy nálam mi van/volt.
akkor félreérthetően fogalmaztam.
nem azt állítom, ha dupla átvezető van, akkor ezekre elő van készítva, hanem azt, hogy ha elő van készítve, akkor dupla átvezető van. lehet, hogy csak szórendi eltérésnek tűnik, de a jelentése teljesen más Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 16:24:25 »

a kollégánál viszont elsőről van csak szó szerintem

Mind a négy ablakot szeretném bekötni, de mivel az elsők sem mennek ezért voltam kiváncsi hogy mennyire  vannak gyárilag bekábelezve. De ezek semennyire? vagy A oszlop csatikig? vagy meddig?  vigyor3
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 16:48:04 »

Mind a négy ablakot szeretném bekötni, de mivel az elsők sem mennek ezért voltam kiváncsi hogy mennyire  vannak gyárilag bekábelezve. De ezek semennyire? vagy A oszlop csatikig? vagy meddig?  vigyor3
Én adtam el első elektromos ablak szettet (motoros ablakemelő, kapcsoló, ajtókábelköteg) itteni kollégának - StripeZ - de már nem tudom, milyen felszereltségű a járgánya. Nála úgy volt, hogy 2 db. átvezető csati volt az A oszlopon. Szétszedtük, majd az ajtókábelköteget rácsatlakoztattuk, arra a motort meg a kapcsolót. Gyújtás ráad, próba, működés!
És az is tuti, hogy a hátsót is ki kell próbálni, de annak azonnali működése jóval kisebb esélyű, mint az elsőké. Kötve hiszem, hogy egy CLX-ben alapból van Ghia padlókábelköteg, de lehet rá esély.
Szóval próba.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 17:53:16 »

Én adtam el első elektromos ablak szettet (motoros ablakemelő, kapcsoló, ajtókábelköteg) itteni kollégának - StripeZ - de már nem tudom, milyen felszereltségű a járgánya. Nála úgy volt, hogy 2 db. átvezető csati volt az A oszlopon. Szétszedtük, majd az ajtókábelköteget rácsatlakoztattuk, arra a motort meg a kapcsolót. Gyújtás ráad, próba, működés!
És az is tuti, hogy a hátsót is ki kell próbálni, de annak azonnali működése jóval kisebb esélyű, mint az elsőké. Kötve hiszem, hogy egy CLX-ben alapból van Ghia padlókábelköteg, de lehet rá esély.
Szóval próba.

Nekem is kettő átvezetés van, tegnap szét szedtem, rá a kapcsoló, rá a emelő, lámpa világit, utána rá a gyújtás, próba, semmi... rámértem a motorra menő csatira de nem adott jelet :S
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 17:53:30 »

Én adtam el első elektromos ablak szettet (motoros ablakemelő, kapcsoló, ajtókábelköteg) itteni kollégának - StripeZ - de már nem tudom, milyen felszereltségű a járgánya. Nála úgy volt, hogy 2 db. átvezető csati volt az A oszlopon. Szétszedtük, majd az ajtókábelköteget rácsatlakoztattuk, arra a motort meg a kapcsolót. Gyújtás ráad, próba, működés!
És az is tuti, hogy a hátsót is ki kell próbálni, de annak azonnali működése jóval kisebb esélyű, mint az elsőké. Kötve hiszem, hogy egy CLX-ben alapból van Ghia padlókábelköteg, de lehet rá esély.
Szóval próba.

Nekem is kettő átvezetés van, tegnap szét szedtem, rá a kapcsoló, rá a emelő, lámpa világit, utána rá a gyújtás, próba, semmi... rámértem a motorra menő csatira de nem mutatott jelet :S
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 08:00:07 »

Nekem is kettő átvezetés van, tegnap szét szedtem, rá a kapcsoló, rá a emelő, lámpa világit, utána rá a gyújtás, próba, semmi... rámértem a motorra menő csatira de nem adott jelet :S
A motor csak akkor kap jelet, ha nyomod a gombot. Ha nyomkodás nélkül próbáltad a mérést, akkor természetesen nem mérhettél energiát a motor csatlakozóján.
Ha lesz időm, du. megnézem neked, hogy melyik lábaknak kell lennie az átvezetőben ahhoz, hogy legyen el.ablakod.

Szerk.: Az alsón keresztül megy a derót az el.ablak kezeléséhez. 9-es lábon kap energiát a kapcsolón keresztül a motor gyújtás ráadás után.
Ha bele tudsz nézni az A oszlopon levő kerek csatiba, akkor a felső részén belül van egy kiemelkedés, pozicionálást segíti. Ennek a kiemelkedésnek az egyik oldalán van a 9-es láb. Meg van számozva mindegyik láb a műanyagon, csak ott bent a helyén nehéz megnézni. Próbáld meg, hogy megnézed a lógó csatin a számozást, és az alapján belövöd, hogy az A oszlopban levő csatiban megvan-e a kellő láb.
Ha 11-es és az 5-ös láb is megvan, akkor 2 el.ablakos rendszerű padlókábelköteg van az autódban.
Ha másik - felső - csatiban van 2-es, 5-ös, 11-es és 14-es láb is, akkor 4 el.ablakos a padlókábelköteged.
Remélem jól nézegettem meg a dolgokat.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.15 hétfő, 18:50:28 írta HegeGabi » Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2011.08.16 kedd, 20:53:22 »

A motor csak akkor kap jelet, ha nyomod a gombot. Ha nyomkodás nélkül próbáltad a mérést, akkor természetesen nem mérhettél energiát a motor csatlakozóján.
Ha lesz időm, du. megnézem neked, hogy melyik lábaknak kell lennie az átvezetőben ahhoz, hogy legyen el.ablakod.

Szerk.: Az alsón keresztül megy a derót az el.ablak kezeléséhez. 9-es lábon kap energiát a kapcsolón keresztül a motor gyújtás ráadás után.
Ha bele tudsz nézni az A oszlopon levő kerek csatiba, akkor a felső részén belül van egy kiemelkedés, pozicionálást segíti. Ennek a kiemelkedésnek az egyik oldalán van a 9-es láb. Meg van számozva mindegyik láb a műanyagon, csak ott bent a helyén nehéz megnézni. Próbáld meg, hogy megnézed a lógó csatin a számozást, és az alapján belövöd, hogy az A oszlopban levő csatiban megvan-e a kellő láb.
Ha 11-es és az 5-ös láb is megvan, akkor 2 el.ablakos rendszerű padlókábelköteg van az autódban.
Ha másik - felső - csatiban van 2-es, 5-ös, 11-es és 14-es láb is, akkor 4 el.ablakos a padlókábelköteged.
Remélem jól nézegettem meg a dolgokat.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.

Tyűha, ez ám a segítség!! Nagyon szépen kösszönöm! Amint lesz rá időm megnézem hogy mi a helyzet és informállak hogy hogy alakult Smiley
További szép napokat collegák!  worship
 integet2
Naplózva
bebcsibe
Vendég
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 10:50:24 »

Hello

Egy kis segítségre lenne szükségem. MK1-es mondinál. A vezető oldalán van nekünk csak egy elektromos ablakemelő, de nem a gyári, hanem valami tákolmány, 5 vezeték megy bele egymás alatt vannak a vezetékek. A központi zár már működik az ajtóba, az ablakemelő gomb pirosan is világít de az ablak meg sem moccan... Első körben az ablakemelő relére gondoltam, de annak az ajtóban kellene lennie-e ugye? mert szétbontottam az ajtót' de nem találtam nyomát a relének.
Naplózva
bebcsibe
Vendég
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 10:54:23 »

Ilyesmi ablakemelő kapcsoló van benne http://metroman.addel.hu/detailproduct.php?productid=172677 annyi hogy mint írtam 5vezeték megy beled de szintén pirosan világít.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 18:03:39 »

szerintem bontsd ki belőle a nyavajába. gombokért lehet kapni gyári kapcsolókat és kábelkötegeket.
ha azzal akarod megcsinálni, tudunk segíteni, de minden ilyen utángyártott vacaknak, külön lelkivilága van...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 18:09:49 »

Hello

Egy kis segítségre lenne szükségem. MK1-es mondinál. A vezető oldalán van nekünk csak egy elektromos ablakemelő, de nem a gyári, hanem valami tákolmány, 5 vezeték megy bele egymás alatt vannak a vezetékek. A központi zár már működik az ajtóba, az ablakemelő gomb pirosan is világít de az ablak meg sem moccan... Első körben az ablakemelő relére gondoltam, de annak az ajtóban kellene lennie-e ugye? mert szétbontottam az ajtót' de nem találtam nyomát a relének.
nekem van ajtóba való kábelkötegem, ha érdekel
Naplózva
bebcsibe
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 20:22:51 »

szerintem bontsd ki belőle a nyavajába. gombokért lehet kapni gyári kapcsolókat és kábelkötegeket.
ha azzal akarod megcsinálni, tudunk segíteni, de minden ilyen utángyártott vacaknak, külön lelkivilága van...

Na ma nekiálltam kibontani, a helyzet az hogy a központi zárra van rákötve, a kábel nincs elvágva de arról veszi a powert (a vezeték szigetelése egy kis részen el van távolítva és oda van rákötve két vezeték)Cheesy meg az ablakemelő motornak van két vezetéke és így van rákötve erre a kapcsolóra két biztit ki is lőttem, szóval valószínűleg a kapcsolóval volt a gond. Első körben kipróbáljuk egy új kapcsolóval hátha...

Az a baj a kábelkötegeléssel, hogy ha azt választanám nemcsak az ajtót hanem mást is meg kéne bontani (de javítsatok ki ha tévedek), és kellene egy ablakemelő relé is, mert jelen esetben az nincs.

Tényleg ha a hátsó ablakot nehezen lehet fel le tekerni meg nagyon nagy hangjelenséggel jár, mit javasoltok olyankor? Esetleg szilikon sprével a gumi részeket átkenni meg némely mozgó részt megolajozni?


Még annyi kérdésem lenne, hogy a vezető oldalán ahol van az elektromos ablakemelő ott a kézi tekerő letört, úgy értem a kiálló fém négyzet alakú rész (amire a műanyag ablaktekerőt rárakod), olyat hol és mennyiért lehet venni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 00:14:04 »

Na ma nekiálltam kibontani, a helyzet az hogy a központi zárra van rákötve, a kábel nincs elvágva de arról veszi a powert (a vezeték szigetelése egy kis részen el van távolítva és oda van rákötve két vezeték)Cheesy meg az ablakemelő motornak van két vezetéke és így van rákötve erre a kapcsolóra két biztit ki is lőttem, szóval valószínűleg a kapcsolóval volt a gond. Első körben kipróbáljuk egy új kapcsolóval hátha...
Jó kis tákolmány, nem mondom. Wink

Az a baj a kábelkötegeléssel, hogy ha azt választanám nemcsak az ajtót hanem mást is meg kéne bontani (de javítsatok ki ha tévedek), és kellene egy ablakemelő relé is, mert jelen esetben az nincs.
Ha minden igaz, nem. De ez függ az autód felszereltségétől is. Az első és legfontosabb, hogy tudni kéne, hogy az ajtó és az A oszlop hány darab csatlakozóval kapcsolódik egymáshoz. Ez után tudunk kicsit tovább lépni.
Ja, és az aláírásodba betehetnéd a kocsid adatait (felszereltség, kialakítás, motor, évjárat, stb.)

Tényleg ha a hátsó ablakot nehezen lehet fel le tekerni meg nagyon nagy hangjelenséggel jár, mit javasoltok olyankor? Esetleg szilikon sprével a gumi részeket átkenni meg némely mozgó részt megolajozni?
Én WD40-et használtam. Azzal fújtam be a csúszórészt.

Még annyi kérdésem lenne, hogy a vezető oldalán ahol van az elektromos ablakemelő ott a kézi tekerő letört, úgy értem a kiálló fém négyzet alakú rész (amire a műanyag ablaktekerőt rárakod), olyat hol és mennyiért lehet venni?
Minek kézitekerő, ha elektromos az ablakod?  fejvakaras
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 16:45:15 »

Üdv Néktek!

Lenne egy igen fontos kérdésem. Előbb elmondom, hogy mi a helyzet.
Az autóm GLX felszereltségű - volt. Mint említettem, raktam bele hátra is el. ablakokat, tehát kellett cserélnem a padlókábelköteget is. Vele cseréltem az "ajtó záró modul"-t is. Összeszerelés után ki lett próbálva, és nem volt benne a duplazár, erre tanúm ...
Jelentem, megoldva. Legalábbis egyelőre. A hétvégén rászántam egy kis időt. Cserélgettem mindent (kp.zár motor, Door Ajar) mind a jobb, mind a bal első ajtóban, de nem lett semmi eredménye. Illetve de, egy idő múlva megjavult  vigyor3. Nem tudom, hogyan. Lehet, valami kontakt hiba van a BE ajtókábelkorbácsban.
De most működik a távirányítós utólagos riasztós zárás is központiilag, illetve a kulcsos duplazár is.  eljen

Viszont. Fusim említette, hogy van olyasmi, hogy MEG áramkör. Ami utólagos riasztóhoz van kitalálva a duplazár működtetésére. Van ilyen kapcsrajza valakinek, vagy tudja hol találhatnám? Mert én vagy vak vagyok és nem láttam, vagy tényleg nincs fent sehol a neten, ahol én jártam.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
bebcsibe
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 17:21:14 »

Jó kis tákolmány, nem mondom. Wink
Ha minden igaz, nem. De ez függ az autód felszereltségétől is. Az első és legfontosabb, hogy tudni kéne, hogy az ajtó és az A oszlop hány darab csatlakozóval kapcsolódik egymáshoz. Ez után tudunk kicsit tovább lépni.
Ja, és az aláírásodba betehetnéd a kocsid adatait (felszereltség, kialakítás, motor, évjárat, stb.)
Én WD40-et használtam. Azzal fújtam be a csúszórészt.
Minek kézitekerő, ha elektromos az ablakod?  fejvakaras

A WD40-el az ablak gumi részét fújtad le, vagy mindent ami mozog'?

Kézi tekerő egyenlőre azért lenne jó, mert amíg az elektromos ablakemelőt nem tudom megszerelni, addig a vezető oldalán nem lehet letekerni az ablakot, mivel a kézi tekerője sem jó!

1.6os, 95ös benzines a gépezet. Felszereltségnek: klíma, meg központi zár, meg sima Mondeó nem kombi.

Ezt az A oszlopos dolgot pedig meg nézem és megírom...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 18:06:16 »

A WD40-el az ablak gumi részét fújtad le, vagy mindent ami mozog'?
...
Csak azt a gumis-szövetes részt, ami az ajtókeretben van két oldalt, és csúszik benne az ablak.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 19:19:56 »

Tényleg ha a hátsó ablakot nehezen lehet fel le tekerni meg nagyon nagy hangjelenséggel jár, mit javasoltok olyankor? Esetleg szilikon sprével a gumi részeket átkenni meg némely mozgó részt megolajozni?
nincsenek rajta hosszanti karcolások véletlenül?
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2011.08.23 kedd, 09:20:54 »

Valaki tudna infóval szólgálni,nem kapcsol be a hütő ventim. A venti jó,biztositék jó,relé 
 jó.Melyik hőfok érzékelőnek van közze hozzá? És hol találom azt az érzékelőt? Tipem az volna csak nem v. benne biztos én a hütő alján lévöre gondolnék. A kábeleket hogyan tudom leszedni róla?
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2011.08.23 kedd, 14:04:14 »

Valaki tudna infóval szólgálni,nem kapcsol be a hütő ventim. A venti jó,biztositék jó,relé 
 jó.Melyik hőfok érzékelőnek van közze hozzá? És hol találom azt az érzékelőt? Tipem az volna csak nem v. benne biztos én a hütő alján lévöre gondolnék. A kábeleket hogyan tudom leszedni róla?

Valaki lefotózná nekem azt a hűtő alatti hőfokérzékelőt, mert én nem látok olyat benne. A dízel hűtőben nincs ilyen? 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.