Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:38:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 584189 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
yvanhoe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:54:47 »

Sziasztok. A fékjavítás közben elakadtam és egy kis tanácsra, segítségre van szükségem. Hátsó fékdob, pofa, rugók cserélve. Kézifék még továbbra sem jó. Utánnaolvastam, kézifékkar ki, néz, gondolkodik, rugós tengely észrevesz, megfeszít, hegeszt, vissza, ééééés -> nem jó  falbav
Ha kitámasztom a racsnit alulról (ergo feszítem a bowdent) akkor tuti, 6 kattanás és minden ok. De leengedem 4-5* a kart, és máris visszaáll a 10 kattanásra.
Ha a rövid bowdent megfogom egy fogóval, és úgy engedem vissza a kart akkor a racsni rögtön dolgozik, kattog, állít.
Ezek szerint a bowdeneim is meg vannak nyúlva? Help valaki  worship
Naplózva

99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #201 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:00:12 »

Sziasztok. A fékjavítás közben elakadtam és egy kis tanácsra, segítségre van szükségem. Hátsó fékdob, pofa, rugók cserélve. Kézifék még továbbra sem jó. Utánnaolvastam, kézifékkar ki, néz, gondolkodik, rugós tengely észrevesz, megfeszít, hegeszt, vissza, ééééés -> nem jó  falbav
Ha kitámasztom a racsnit alulról (ergo feszítem a bowdent) akkor tuti, 6 kattanás és minden ok. De leengedem 4-5* a kart, és máris visszaáll a 10 kattanásra.
Ha a rövid bowdent megfogom egy fogóval, és úgy engedem vissza a kart akkor a racsni rögtön dolgozik, kattog, állít.
Ezek szerint a bowdeneim is meg vannak nyúlva? Help valaki  worship
1 mennyire feszítetted meg a rugót?
2 jó oldalát heggesztetted le? csak az egyiket szabad
kézifék kötél nem nyúlik annyit
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yvanhoe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2011.09.30 péntek, 08:45:30 »

1 mennyire feszítetted meg a rugót?
2 jó oldalát heggesztetted le? csak az egyiket szabad
kézifék kötél nem nyúlik annyit

A rugót annyira feszítettük meg, hogy a rugó menetek között már nincs hely. Amennyire csak tudtam.
Azt a felét hegesztettük le amelyiken az a 27-28-as kulcsnyílású nagy "anya' van. Rugó megfeszít vele, és hegeszt.

Egyébként most ott tartok, hogy lehegesztem fixre a racsnit. Most vagyok túl egy teljes fékfelújításon, elől tárcsa, betét, hátul munkahenger, pofa, rugókészlet, dob. Gondolom nem kell részleteznem ez mennyire volt megterhelő anyagilag, tehát most már lesz*rom a kézifék racsnit, nem költök rá többet.
Ha most kicserélném még a bowdeneket, és úgy is rosz akkor tökönszúrnám magam  Wink
Naplózva

99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2011.09.30 péntek, 08:55:46 »

A rugót annyira feszítettük meg, hogy a rugó menetek között már nincs hely. Amennyire csak tudtam.
Azt a felét hegesztettük le amelyiken az a 27-28-as kulcsnyílású nagy "anya' van. Rugó megfeszít vele, és hegeszt.

Egyébként most ott tartok, hogy lehegesztem fixre a racsnit. Most vagyok túl egy teljes fékfelújításon, elől tárcsa, betét, hátul munkahenger, pofa, rugókészlet, dob. Gondolom nem kell részleteznem ez mennyire volt megterhelő anyagilag, tehát most már lesz*rom a kézifék racsnit, nem költök rá többet.
Ha most kicserélném még a bowdeneket, és úgy is rosz akkor tökönszúrnám magam  Wink
ha írtál volna keres topicba, hogy keresel fékalkatrészt, akkor olcsón tudtam volna ilyen alkatrészeket adni neked ..
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2011.09.30 péntek, 09:09:55 »

A rugót annyira feszítettük meg, hogy a rugó menetek között már nincs hely. Amennyire csak tudtam.
Azt a felét hegesztettük le amelyiken az a 27-28-as kulcsnyílású nagy "anya' van. Rugó megfeszít vele, és hegeszt.

Egyébként most ott tartok, hogy lehegesztem fixre a racsnit. Most vagyok túl egy teljes fékfelújításon, elől tárcsa, betét, hátul munkahenger, pofa, rugókészlet, dob. Gondolom nem kell részleteznem ez mennyire volt megterhelő anyagilag, tehát most már lesz*rom a kézifék racsnit, nem költök rá többet.
Ha most kicserélném még a bowdeneket, és úgy is rosz akkor tökönszúrnám magam  Wink
egy kézifék kar cserét megérne a dolog...az nem egy nagy összeg..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yvanhoe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2011.09.30 péntek, 09:29:13 »

ha írtál volna keres topicba, hogy keresel fékalkatrészt, akkor olcsón tudtam volna ilyen alkatrészeket adni neked ..

Autósboltban dolgozom, nem utcai áron vettem  Wink , de így is jelentős összeg volt (nekem). 
Naplózva

99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
yvanhoe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2011.09.30 péntek, 09:31:16 »

egy kézifék kar cserét megérne a dolog...az nem egy nagy összeg..

Ezt az egyet még lehet, hogy megpróbálom. Csak kérdés hol találok olyat ami tuti jó. Lutri, hogy beteszem, leengedem párszor, és az is meglazul  rinya
Az ujra meg 14 körül mondanak a Cromaxnál.  wow1
Naplózva

99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2011.10.01 szombat, 18:33:22 »

Ezt az egyet még lehet, hogy megpróbálom. Csak kérdés hol találok olyat ami tuti jó. Lutri, hogy beteszem, leengedem párszor, és az is meglazul  rinya
Az ujra meg 14 körül mondanak a Cromaxnál.  wow1

Nekem van 3000 pénzért.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2011.10.01 szombat, 18:36:13 »

És nekem is gondjaim akadtak a kézifékkel.
Kicseréltem a hátsó nyergeket, fékbetéteket és tárcsákat is.
Behúzom a kéziféket és lám a bal oldalon álla tárcsa mint a cövek, a jobb oldalit meg ugyanúgy forgatom kézzel mint a behúzás előtt.
Nyereg levesz, betétek kivesz kar behúz és lám a munkahenger mozog. Kint a kar húzza a bóvdent.
Wátisdöproblem?    szomoru1
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2011.10.01 szombat, 18:47:49 »

És nekem is gondjaim akadtak a kézifékkel.
Kicseréltem a hátsó nyergeket, fékbetéteket és tárcsákat is.
Behúzom a kéziféket és lám a bal oldalon álla tárcsa mint a cövek, a jobb oldalit meg ugyanúgy forgatom kézzel mint a behúzás előtt.
Nyereg levesz, betétek kivesz kar behúz és lám a munkahenger mozog. Kint a kar húzza a bóvdent.
Wátisdöproblem?    szomoru1

csúszka
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2011.10.01 szombat, 20:01:01 »

csúszka

Annyira nem ástam bele magam a dologba, hogy most hirtelen tudjam mire gondolsz.
Egy kicsit részletesebben? Hol találom stb...

Köszi.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2011.10.01 szombat, 20:14:23 »

Annyira nem ástam bele magam a dologba, hogy most hirtelen tudjam mire gondolsz.
Egy kicsit részletesebben? Hol találom stb...

Köszi.
amin csúszik a nyereg ...
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2011.10.01 szombat, 20:18:52 »

amin csúszik a nyereg ...

Jó. Így már tiszta. Akkor csak nagyon este volt.
Viszont szerintem más lesz a probléma mert az előző nyereggel is ez volt a szitu.
A mostanit viszont pár napja szedtem ki az egyik donorból és ott tökéletesen működött.   szomoru1
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 22:24:06 »

Miután ki lesz javítva a keresztbe fogó ABS-em mit fogok tapasztalni a műszerfalon vagy mit kellene ha helyesen működik? Mert ugye most folyamatosan világit az ABS lámpa illetve a kézifék vissza jelző is menet közben. Szóval a kulcs elfordítása után mit kell tapasztalnom?  Huh?

Ha a vissza jelző lámpák jól működnek akkor mi a legjobb mód hogy megbizonyosodjam hogy ténylegesen jó? Nagyobb sebességnél satufék és közbe kormányozzak? (Mert a keresztbe fogó ABS-t nem volt nehéz megállapítani satufék és a kocsi feneke ment oldalra és nem lehetett kormányozni csak csúszott mivel a bal első és jobb hátsó blokkolt.) Huh?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 22:26:10 »

Miután ki lesz javítva a keresztbe fogó ABS-em mit fogok tapasztalni a műszerfalon vagy mit kellene ha helyesen működik? Mert ugye most folyamatosan világit az ABS lámpa illetve a kézifék vissza jelző is menet közben. Szóval a kulcs elfordítása után mit kell tapasztalnom?  Huh?

Ha a vissza jelző lámpák jól működnek akkor mi a legjobb mód hogy megbizonyosodjam hogy ténylegesen jó? Nagyobb sebességnél satufék és közbe kormányozzak? (Mert a keresztbe fogó ABS-t nem volt nehéz megállapítani satufék és a kocsi feneke ment oldalra és nem lehetett kormányozni csak csúszott mivel a bal első és jobb hátsó blokkolt.) Huh?

Az ABS lámpának el kell aludnia... de. Ha megoldódott a probléma, menned kell vele kb 1 kilométert, csak akkor alszik el (legalábbis a Fiestánál így volt).

Miért világít a kéziféked? Ezzel lesz gond...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 22:28:15 »

Miután ki lesz javítva a keresztbe fogó ABS-em mit fogok tapasztalni a műszerfalon vagy mit kellene ha helyesen működik? Mert ugye most folyamatosan világit az ABS lámpa illetve a kézifék vissza jelző is menet közben. Szóval a kulcs elfordítása után mit kell tapasztalnom?  Huh?

Ha a vissza jelző lámpák jól működnek akkor mi a legjobb mód hogy megbizonyosodjam hogy ténylegesen jó? Nagyobb sebességnél satufék és közbe kormányozzak? (Mert a keresztbe fogó ABS-t nem volt nehéz megállapítani satufék és a kocsi feneke ment oldalra és nem lehetett kormányozni csak csúszott mivel a bal első és jobb hátsó blokkolt.) Huh?
gyújtás ráadása után kigyullad a pilács. az ellenőrző kör után, ha minden stimmel, pár másodperc után elalszanak a visszajelzők. nem egyszerre!!!
ellenőrizni csúszós, nedves úton tudod, vagy sóderes, laza talajon.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yvanhoe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 14:45:46 »

Nekem van 3000 pénzért.   Wink

Írtam emilt, de lehet, hogy nem nézed  Wink
Postán el tudod esetleg küldeni? Milyen évjáratból való? vagy mind egyforma ezekben? Az enyém az aláírásban látható. Jól működik ami nálad van?
Naplózva

99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 15:15:12 »

Az ABS lámpának el kell aludnia... de. Ha megoldódott a probléma, menned kell vele kb 1 kilométert, csak akkor alszik el (legalábbis a Fiestánál így volt).

Miért világít a kéziféked? Ezzel lesz gond...

Elviekben a kocsi használati könyve szerint a kézifék lámpa halványabb világítása fék hibára utal mert mikor behúzom erőteljesebben világít ha kiengedem nem alszik el csak halványabb lesz.

Am azt állapították meg hogy a bal hátsó ABS jeladó vezeték sérült meg ezt kell cserélni a szerelőm azt mondta hogy valahonnan próbál szerezni egy bontottat olcsón és ahol a diagnosztikát csinálták ott be is húzzák nekem az újat. Nektek mi a véleményetek tényleg jó lesz a bontott vagy érdemes újat venni. Illetve ez az egyetlen vezeték tényleg megoldja a keresztbe fogó ABS-t? :O
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 16:35:01 »

ez az egyetlen vezeték tényleg megoldja a keresztbe fogó ABS-t? :O
nem kizárt, de kételkedve fogadom a dolgot...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 16:51:20 »

Elviekben a kocsi használati könyve szerint a kézifék lámpa halványabb világítása fék hibára utal mert mikor behúzom erőteljesebben világít ha kiengedem nem alszik el csak halványabb lesz.

Am azt állapították meg hogy a bal hátsó ABS jeladó vezeték sérült meg ezt kell cserélni a szerelőm azt mondta hogy valahonnan próbál szerezni egy bontottat olcsón és ahol a diagnosztikát csinálták ott be is húzzák nekem az újat. Nektek mi a véleményetek tényleg jó lesz a bontott vagy érdemes újat venni. Illetve ez az egyetlen vezeték tényleg megoldja a keresztbe fogó ABS-t? :O

Hello nekem a bal első jeladóm volt rossz .és én is bontóba vettem másikat.
nekem a régi jeladóval egyáltalán nem ment az ABS és nálam is világított mind a kettő visszajelző.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 17:03:45 »

Hello nekem a bal első jeladóm volt rossz .és én is bontóba vettem másikat.
nekem a régi jeladóval egyáltalán nem ment az ABS és nálam is világított mind a kettő visszajelző.

Neked is csak 1 volt rossz, de a jeladó vagy a vezeték volt rossz vagy mind 2  Cheesy? Utána a vissza jelző lámpák is rendesen működtek, illetve teljesen rendbe jött az ABS-ed?  Mert most adtál egy kis remény sugárt.  worship Ha szabad megkérdeznem mennyibe fájt a dolog?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2011.10.04 kedd, 10:17:53 »

Neked is csak 1 volt rossz, de a jeladó vagy a vezeték volt rossz vagy mind 2  Cheesy?
Na, hadd bonyolítsam egy kicsit  vigyor3.
Ha vezeték probléma, akkor esélyes 3 dolog is. van egy ami az ABS-től megy a kormány alatti csatlakozóig. Van egy, ami onnan megy a hátsó doblemez könyékéig - ülés alatt van a csatlakozó. Aztán van egy derót, ami innen megy a jeladóig. Ez utóbbi egyben van a jeladóval, csak a kábelt nem tudod cserélni. És ha az 5 ajtós hátsó futóműve olyan, mint a kombié, akkor nem lesz könnyű meló kivenni a csonkállványból épségben a jeladót.
Ja, és nem lehet, hogy csak valamelyik csatlakozó kontakthibás?
Első jeladót tudnék adni 2-t is a donoromból, de nem tudom, hogy jók-e.
Szerintem, és ismereteim alapján.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2011.10.04 kedd, 11:39:20 »

Na, hadd bonyolítsam egy kicsit  vigyor3.
Ha vezeték probléma, akkor esélyes 3 dolog is. van egy ami az ABS-től megy a kormány alatti csatlakozóig. Van egy, ami onnan megy a hátsó doblemez könyékéig - ülés alatt van a csatlakozó. Aztán van egy derót, ami innen megy a jeladóig. Ez utóbbi egyben van a jeladóval, csak a kábelt nem tudod cserélni. És ha az 5 ajtós hátsó futóműve olyan, mint a kombié, akkor nem lesz könnyű meló kivenni a csonkállványból épségben a jeladót.
Ja, és nem lehet, hogy csak valamelyik csatlakozó kontakthibás?
Első jeladót tudnék adni 2-t is a donoromból, de nem tudom, hogy jók-e.
Szerintem, és ismereteim alapján.

Üdv, HegeGabi.

Ez mind igaz. Annyival egészíteném még ki a dolgot, hogy ha ki kell szedni a hátsó jeladót, akkor az 90%, hogy szét fog jönni. Valamint, hogy 2 féle hátsó jeladó létezik. Nekem van mind a két féle ha esetleg kell.

 integet2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2011.10.04 kedd, 11:41:32 »

Neked is csak 1 volt rossz, de a jeladó vagy a vezeték volt rossz vagy mind 2  Cheesy? Utána a vissza jelző lámpák is rendesen működtek, illetve teljesen rendbe jött az ABS-ed?  Mert most adtál egy kis remény sugárt.  worship Ha szabad megkérdeznem mennyibe fájt a dolog?

A mondeóhoz 3e-ért láttam jeladót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2011.10.04 kedd, 11:43:35 »

A mondeóhoz 3e-ért láttam jeladót.

Hátsót? Hol?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2011.10.04 kedd, 12:04:47 »

Hátsót? Hol?

Lehet hogy nem hátsót... csak arra emlékszem, hogy jeladó mondeóhoz, 3e.
Vagy MK2, vagy Szundi, vagy...?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2011.10.04 kedd, 16:46:06 »

Neked is csak 1 volt rossz, de a jeladó vagy a vezeték volt rossz vagy mind 2  Cheesy? Utána a vissza jelző lámpák is rendesen működtek, illetve teljesen rendbe jött az ABS-ed?  Mert most adtál egy kis remény sugárt.  worship Ha szabad megkérdeznem mennyibe fájt a dolog?

nekem csak a jeladó volt kukás bontóban vettem 5000-ért beraktam a helyére összedugtam a csatit egy pár kilométert menni kellett aztán elaludtak a visszajelzők. azóta minden olyan mint a nagy könyvben.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2011.10.05 szerda, 08:32:33 »

Kicsit lehangoltatok a témával kapcsolatban lehet hogy elviszem egy másik helyre is diagnosztizálni és meglátjuk hogy ott mit mondanak rá.  Lips Sealed
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2011.10.05 szerda, 22:07:50 »

Kicsit lehangoltatok a témával kapcsolatban lehet hogy elviszem egy másik helyre is diagnosztizálni és meglátjuk hogy ott mit mondanak rá.  Lips Sealed
figy. alapvető dolgot kellene letesztelned.
az abs biztijét vedd ki. próbáld megfékezni a kocsit. ha akkor is keresztben fog, akkor semmi köze a jeladónak a fennálló tünetedhez. ettől még lehet annak is baja.
de akkor ez már két különálló probléma.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2011.10.12 szerda, 19:40:52 »

Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem!
98-as 1.8TD mondim van és fékezésnél remeg az autóm.
Arra már rájöttem,h a hátsó dobfék a ludas.Kivettem,szabályoztattam és visszaraktam.
Kb. 1hétig frankó aztán megint ráz gun
Lehet,hogy dobcsere megoldja a problémát?
Egyébként BREMBO dob és nincs megkopva.
Lehet,hogy az utánfutó vontatás-fékezés miatt történik ez?
Előre is köszi a hozzászólásokat!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:50:56 »

Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem!
98-as 1.8TD mondim van és fékezésnél remeg az autóm.
Arra már rájöttem,h a hátsó dobfék a ludas.Kivettem,szabályoztattam és vis***aktam.
Kb. 1hétig frankó aztán megint ráz gun
Lehet,hogy dobcsere megoldja a problémát?
Egyébként BREMBO dob és nincs megkopva.
Lehet,hogy az utánfutó vontatás-fékezés miatt történik ez?
Előre is köszi a hozzászólásokat!


Nem lehet, hogy az elsőkkel van a gond?
Pl az utánfutó vontatás/fékezés miatt 1x 2x nagyon felhevült és eldeformálódott.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2011.10.12 szerda, 21:22:20 »

Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem!
98-as 1.8TD mondim van és fékezésnél remeg az autóm.
Arra már rájöttem,h a hátsó dobfék a ludas.Kivettem,szabályoztattam és vis***aktam.
Kb. 1hétig frankó aztán megint ráz gun
Lehet,hogy dobcsere megoldja a problémát?
Egyébként BREMBO dob és nincs megkopva.
Lehet,hogy az utánfutó vontatás-fékezés miatt történik ez?
Előre is köszi a hozzászólásokat!

egy gyors gondolkodtató kérdés: ha felszabályoztattad és újra előjött, akkor szerinted az a hibás?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 11:32:30 »

egy gyors gondolkodtató kérdés: ha felszabályoztattad és újra előjött, akkor szerinted az a hibás?

 taps
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yvanhoe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 20:23:31 »

Azt írja, hogy 1 hétig jó, és csak utána kezd ismét rázni. Ergo valóban a hátuljával van gond, és más nem fog sajnos segíteni rajta csak dobcsere. A brembo mostanság egy nagy rakás .... hogyishijják. (Nem 1 vélemény alapján alkotva, autósboltos vagyok, tömegével hordtuk vissza őket tárcsát és dobot is mert üt)
Bár szabályzás után már minden tárcsával/dobbal előfordulhat hogy lekezd rázni. Módosul az anyag tömörsége, keménysége nem tudom, de egy nagyobb fékezés és már vetemedik is.
Tudom hogy nem olcsó a hátsó dob. Én Zimmermann dobot raktam most hátra, és tökéletes. (Fékpadon mérve, olyan a fékhatás mint ahogy a nagykönyvbe írva vagyon)
Vagy Textar, vagy gyári. De én személy szerint a Brembot nem javaslom senkinek. (Ettől még ki lehet fogni biztosan jó darabot is)
 
Naplózva

99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 21:02:28 »

Azt írja, hogy 1 hétig jó, és csak utána kezd ismét rázni. Ergo valóban a hátuljával van gond, és más nem fog sajnos segíteni rajta csak dobcsere. A brembo mostanság egy nagy rakás .... hogyishijják. (Nem 1 vélemény alapján alkotva, autósboltos vagyok, tömegével hordtuk vissza őket tárcsát és dobot is mert üt)
Bár szabályzás után már minden tárcsával/dobbal előfordulhat hogy lekezd rázni. Módosul az anyag tömörsége, keménysége nem tudom, de egy nagyobb fékezés és már vetemedik is.
Tudom hogy nem olcsó a hátsó dob. Én Zimmermann dobot raktam most hátra, és tökéletes. (Fékpadon mérve, olyan a fékhatás mint ahogy a nagykönyvbe írva vagyon)
Vagy Textar, vagy gyári. De én személy szerint a Brembot nem javaslom senkinek. (Ettől még ki lehet fogni biztosan jó darabot is)
 
Köszi szépen a véleményeket!
Hajlok a véleményedre,ugyanis amikor újonnan megvettem már akkor is rézott a Brembo és szabályoztatni kellett.
Elől hosszú kísérletezés után a Textar vált be és lehet hátra is azt veszek csak elég húzós ára van 12000,-/db áron tudja hozni nekem haverom.
Ráadásul még a cefrét is ki kell főzetnem valamiből!:)
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 19:11:50 »

Sziasztok,

Tudtok ajánlani valakit aki kifejezetten ABS szakértő? Jó ideje úgy közlekedek, hogy minden - teljesen átlagos - fékezésnél is az ABS működésbe lép. Elvittem már többször szerelőhöz, de a komputer nem ír hibát, a visszajelzők jók. Van esetleg valakinek ötlete?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 19:44:24 »

Sziasztok,

Tudtok ajánlani valakit aki kifejezetten ABS szakértő? Jó ideje úgy közlekedek, hogy minden - teljesen átlagos - fékezésnél is az ABS működésbe lép. Elvittem már többször szerelőhöz, de a komputer nem ír hibát, a visszajelzők jók. Van esetleg valakinek ötlete?
van.
ellenőrizd, hogy azonos méretűek legyenek a gumik mind a 4 keréke.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 19:56:57 »

van.
ellenőrizd, hogy azonos méretűek legyenek a gumik mind a 4 keréke.

Az eltérő gumi méret befolyásolja az ABS működését?  Shocked Nekem elöl 205/55R15 hátul viszont 205/60R15 én is ugyan ezt fogom tapasztalni mint Topford kolléga? (persze miután meglesz csinálva az ABS-em, ma vittem el a szerelőhöz úgyhogy a héten már jónak kell lennie)  Cool
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 20:02:04 »

Az eltérő gumi méret befolyásolja az ABS működését?  Shocked Nekem elöl 205/55R15 hátul viszont 205/60R15 én is ugyan ezt fogom tapasztalni mint Topford kolléga? (persze miután meglesz csinálva az ABS-em, ma vittem el a szerelőhöz úgyhogy a héten már jónak kell lennie)  Cool
számíthatsz rá...
mivel a szenzorok a kerék fordulatot figyelik. ha van köztük eltérés, azt csúszásként kezeli és sokkal előbb kapcsol.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 20:03:02 »

Az eltérő gumi méret befolyásolja az ABS működését?  Shocked Nekem elöl 205/55R15 hátul viszont 205/60R15 én is ugyan ezt fogom tapasztalni mint Topford kolléga? (persze miután meglesz csinálva az ABS-em, ma vittem el a szerelőhöz úgyhogy a héten már jónak kell lennie)  Cool

Fizika. Nagyobb kerék, más átfordulási érték, más jel az ABS jeladón.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 20:58:54 »

Nem baj majd elkopnak a mostani gumik és majd legközelebb egységesek lesznek. 3 jó állapotú conti-val vettem ami 205/60R15 méretű amit csak nem akartam lecserélni hiába nagyobbak mint a kezeléskönyv szerinti méret. Ezért 2 hátul maradt 1 pedig felkerült a pótkerékre. Előre viszont 2db conti-t vettem már az előírt mérettel 205/55R15. De jövő tavasszal megszeretném lepni magamat (ha úgy sikerül gazdálkodnom) egy 16' -os 4 ágú ford felni garnitúrával és ahhoz már igazán szép sport mintázat dukál Cheesy

Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 08:59:55 »

Nem baj majd elkopnak a mostani gumik és majd legközelebb egységesek lesznek. 3 jó állapotú conti-val vettem ami 205/60R15 méretű amit csak nem akartam lecserélni hiába nagyobbak mint a kezeléskönyv szerinti méret. Ezért 2 hátul maradt 1 pedig felkerült a pótkerékre. Előre viszont 2db conti-t vettem már az előírt mérettel 205/55R15. De jövő tavasszal megszeretném lepni magamat (ha úgy sikerül gazdálkodnom) egy 16' -os 4 ágú ford felni garnitúrával és ahhoz már igazán szép sport mintázat dukál Cheesy
Ez a felni tök jó, én is nézegettem, de nekem van egy kis bajom vele, igaz, csak az én szememet bántaná, biztos vagyok benne. A küllő íve csak egy irányba hajlik. Egyik oldalon előre, másik oldalon hátra kanyarodik.
Naplózva
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 20:47:10 »

van.
ellenőrizd, hogy azonos méretűek legyenek a gumik mind a 4 keréke.

196/60/R15 gyári méret mind a négy.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 20:51:50 »

196/60/R15 gyári méret mind a négy.
az nem lehet, hogy nagyon lágy keverékűek a gumik?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 21:27:21 »

az nem lehet, hogy nagyon lágy keverékűek a gumik?

túl sok F1-et nézel Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 22:43:15 »

túl sok F1-et nézel Cheesy
pont egyet sem láttam idén...
eddig meló volt, most meg azért nem láttam, mert nem dolgozunk és kirándultunk vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2011.10.18 kedd, 05:46:41 »

Miután lecseréltem a gumikat, pontosabban a felniket a téli garnitúrára, elmentem egy kis próbaútra, hogy megjárassam a gumikat, ráz-e, stb. Mondom, utána után húzom a felni rögzítő csavarokat. Az út vége felé csináltam egy kézifék próbát. Jó sebességnél kinyomtam a kuplungot, elengedtem a kormányt, behúztam a kéziféket csumára. Az autó meg ment tovább ugyan úgy, de lehet, még gyorsabban. Na jó, nem gyorsult, de nem is lassult semmit. A fékek egyébként jól dolgoznak, az ABS szépen racsnizik, 130-nál totál fékezéskor is egyenesen halad az autó megállás :vigyor3:ig.
Este alámentem az aknában, és meglepődtem, mert nem láttam a kézifék állítási lehetőséget. Valószínű, hogy a kipufogó felett, egy alu védőlemez felett van. Le kell szedni a dobot, meg a védő lemezt, hogy állítani lehessen? Vagy az automatikus után állítóm nem működik? A Sierránál egyszerű volt, a kézifék kartól jött egy bovden, menetes szárral a végén, arra ment egy íves feszítő, benne a két kerékhez menő bovden. Kontra anya feltágítás után egyszerűen, hozzáférhetően lehetett állítani a kézifék erőt, illetve beállítást. Itt van valami titka, vagy tényleg szerelgetni kell? Késő este is volt, sötét is volt, a fejlámpát vittem csak le, és nem is volt kedvem keresgélni.
Ötlet, tapasztalat, van-e valakinek? Persze biztos van, csak éppen olvassa-e a megfelelő személy?
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2011.10.18 kedd, 10:18:34 »

Ma kész lesz az ABS-em a délután, garanciával.  taps Már elvonási tüneteim voltak az autó nélkül  Cheesy Nem rég keltem fel és az utolsó álmomban a Mondit kerestem mindenhol de nem volt sehol  rinya Iskola után hipersebességel rohanok érte!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:53:36 »

Miután lecseréltem a gumikat, pontosabban a felniket a téli garnitúrára, elmentem egy kis próbaútra, hogy megjárassam a gumikat, ráz-e, stb. Mondom, utána után húzom a felni rögzítő csavarokat. Az út vége felé csináltam egy kézifék próbát. Jó sebességnél kinyomtam a kuplungot, elengedtem a kormányt, behúztam a kéziféket csumára. Az autó meg ment tovább ugyan úgy, de lehet, még gyorsabban. Na jó, nem gyorsult, de nem is lassult semmit. A fékek egyébként jól dolgoznak, az ABS szépen racsnizik, 130-nál totál fékezéskor is egyenesen halad az autó megállás :vigyor3:ig.
Este alámentem az aknában, és meglepődtem, mert nem láttam a kézifék állítási lehetőséget. Valószínű, hogy a kipufogó felett, egy alu védőlemez felett van. Le kell szedni a dobot, meg a védő lemezt, hogy állítani lehessen? Vagy az automatikus után állítóm nem működik? A Sierránál egyszerű volt, a kézifék kartól jött egy bovden, menetes szárral a végén, arra ment egy íves feszítő, benne a két kerékhez menő bovden. Kontra anya feltágítás után egyszerűen, hozzáférhetően lehetett állítani a kézifék erőt, illetve beállítást. Itt van valami titka, vagy tényleg szerelgetni kell? Késő este is volt, sötét is volt, a fejlámpát vittem csak le, és nem is volt kedvem keresgélni.
Ötlet, tapasztalat, van-e valakinek? Persze biztos van, csak éppen olvassa-e a megfelelő személy?
nincs állítási lehetőség. elvileg a kézifék karban van egy automata(rugó). ha semmit nem csinál a cucc, az gáz...
még mielőtt el kezdenél bontani, nézd meg, hogy a bowden huzgálja-e a kis kart hátul a féknél.(kerék le, bekuksi, megnézed, hogy áll a kallantyú. vagy behuzatod a kéziféket valakivel, vagy behúzod te és megnézed, változott-e valami.)
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2011.10.18 kedd, 18:59:03 »

fúú gyerekek végre jó az ABS-em nagyon durva lett :DD Holnap majd lemosom mert marha poros lett a fékpróba közben Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.