Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 07:00:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 584281 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:02:13 »

fúú gyerekek végre jó az ABS-em nagyon durva lett :DD Holnap majd lemosom mert marha poros lett a fékpróba közben Cheesy
Valami poros mellékúton poroszkáltál 140-el, és csumafék? És ezt kb 10x? Vagy mitől lett poros a szekér?
Mind egy, a lényeg, hogy jó! Használd sokáig esemény mentesen! Wink
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:09:06 »

Valami poros mellékúton poroszkáltál 140-el, és csumafék? És ezt kb 10x? Vagy mitől lett poros a szekér?
Mind egy, a lényeg, hogy jó! Használd sokáig esemény mentesen! Wink

pontosan de a szerelőm is adhatott neki rendesen mert teljesen fehérek a gumijaim, gondolom sóderbe járhatott Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.18 kedd, 19:16:03 írta Makker » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:21:34 »

pontosan de a szerelőm is adhatott neki rendesen mert teljesen fehérek a gumijaim, gondolom sóderbe járhatott Cheesy
Cserébe kaptál egy jó fékkel bíró autót. Kit érdekel, merre járt a barátnőjével. falbav
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:24:09 »

Cserébe kaptál egy jó fékkel bíró autót. Kit érdekel, merre járt a barátnőjével. falbav

Így van. De tényleg, nyáron vezettem egy 2 éves BMW-t és annak nem voltak ilyen jó fékei mint most az enyémnek, nagyon elégedett vagyok az autómmal. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.18 kedd, 19:26:07 írta Makker » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:36:37 »

Így van. De tényleg, nyáron vezettem egy 2 éves BMW-t és annak nem voltak ilyen jó fékei mint most az enyémnek, nagyon elégedett vagyok az autómmal. Cheesy
eljen
 Wink
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2011.10.18 kedd, 23:05:53 »

Ez a felni tök jó, én is nézegettem, de nekem van egy kis bajom vele, igaz, csak az én szememet bántaná, biztos vagyok benne. A küllő íve csak egy irányba hajlik. Egyik oldalon előre, másik oldalon hátra kanyarodik.

Úristen! Már napok óta próbálok rájönni hogy mire gondolsz, és össze hasonlítottam két Mondeót a neten egyik oldal-másik oldal és végre leesett  falbav Hát ez azért tényleg furcsa.  szomoru1 A Ford designerei azért odafigyelhettek volna erre. Bár akkor meg nehezebb lenne pótolni ha az egyikkel valami történne.  Sad
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2011.10.19 szerda, 19:11:54 »

Úristen! Már napok óta próbálok rájönni hogy mire gondolsz, és össze hasonlítottam két Mondeót a neten egyik oldal-másik oldal és végre leesett  falbav Hát ez azért tényleg furcsa.  szomoru1 A Ford designerei azért odafigyelhettek volna erre. Bár akkor meg nehezebb lenne pótolni ha az egyikkel valami történne.  Sad
Az ilyen felnik csak egy irányba hajlanak. szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 13:19:23 »

Üdv mindenkinek!

Van egy 97es MKII mondeom, és olyan gondja van, hogy beindítás után, induláskor, hatalmasat reccsen az ABS motor.
Ugyan így csinál, ha működik is, erősebb fékezésnél.
Mi lehet a gondja? És hogyan orvosolható?
Olvastam korábban is hasonló problémákról, de válasz ott sem érkezett.  szomoru1
 Előre is kössz a segítségért!
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2011.11.04 péntek, 13:17:34 »

Sziasztok!

Valaki tudna abban segítení, hogy a fűthető szélvédő és az ABS test vezetékének közösítési pontját hol találom az autóban? Csak, hogy ne kelljen fölöslegesen bontogatnom, meg keresgélnem.
Előre is köszi. Üdv.Kusti1 wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2011.11.04 péntek, 17:07:24 »

Üdv mindenkinek!

Van egy 97es MKII mondeom, és olyan gondja van, hogy beindítás után, induláskor, hatalmasat reccsen az ABS motor.
Ugyan így csinál, ha működik is, erősebb fékezésnél.
Mi lehet a gondja? És hogyan orvosolható?
Olvastam korábban is hasonló problémákról, de válasz ott sem érkezett.  szomoru1
 Előre is kössz a segítségért!
mégis mit vársz?az ABS nem lekvár,hogy ha nem sikerül főzöl másikat.Kőkemény biztonsági elem,amit ha szétkapsz-összeraksz és nem jó,akkor meghalsz.Akkor már vegyél megbízható helyről bontottat,csere és annyi.Ennél többet nem tudok tanácsolni.Talán fék-futóműves szakik csillió csengő-bongó aranyért megteszik helyetted,de az se 100%.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.04 péntek, 17:36:58 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2011.11.04 péntek, 17:21:37 »

Sziasztok!

Valaki tudna abban segítení, hogy a fűthető szélvédő és az ABS test vezetékének közösítési pontját hol találom az autóban? Csak, hogy ne kelljen fölöslegesen bontogatnom, meg keresgélnem.
Előre is köszi. Üdv.Kusti1 wave
ezt te honnan vetted, hogy közös test pontja van?
a tisben (igaz, nem töltöttem vele órákat) más test van megadva a két rendszernek.
szélvédő fűtés: engine compartment, front, RH-side - G18, Turbo Diesel, without daytime running lamps, higher option content (D 2)
abs: G1 engine compartment, front, LH-side - petrol engines
a kapcsolók is teljesen más helyre vannak testelve.
miért is kellene ez neked?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2011.11.04 péntek, 18:49:56 »

Üdv mindenkinek!

Van egy 97es MKII mondeom, és olyan gondja van, hogy beindítás után, induláskor, hatalmasat reccsen az ABS motor.
Ugyan így csinál, ha működik is, erősebb fékezésnél.
Mi lehet a gondja? És hogyan orvosolható?
Olvastam korábban is hasonló problémákról, de válasz ott sem érkezett.  szomoru1
 Előre is kössz a segítségért!
milyen abs motor reccsen?
futómű vagy féltengely lesz ez inkább, de valami hozzáértőnek kéne ránéznie
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2011.11.04 péntek, 18:50:25 »

ezt te honnan vetted, hogy közös test pontja van?
a tisben (igaz, nem töltöttem vele órákat) más test van megadva a két rendszernek.
szélvédő fűtés: engine compartment, front, RH-side - G18, Turbo Diesel, without daytime running lamps, higher option content (D 2)
abs: G1 engine compartment, front, LH-side - petrol engines
a kapcsolók is teljesen más helyre vannak testelve.
miért is kellene ez neked?
Szia!
Egy angol oldalon olvastam, 2000. 4. hótól már gyárilag külön van testelve, de az előtte gyártott modelleknél közösítve van a test jük. Azért kellene, mert ennek a közösitési pontnak a kontakt hibája (test zárlata) is okozhatja a kéziféklámpa állandó világítását.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2011.11.04 péntek, 18:52:14 »

Szia!
Egy angol oldalon olvastam, 2000. 4. hótól már gyárilag külön van testelve, de az előtte gyártott modelleknél közösítve van a test jük. Azért kellene, mert ennek a közösitési pontnak a kontakt hibája (test zárlata) is okozhatja a kéziféklámpa állandó világítását.
az abs-nek és a fűtött szélvédőnek mi köze a kézifékhez? Cheesy
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2011.11.04 péntek, 18:57:41 »

az abs-nek és a fűtött szélvédőnek mi köze a kézifékhez? Cheesy
Az a köze, hogy a fékolaj szintjelzést is a kézifék visszajelző lámpa jelzi és összeköttetésben van az ABS-sel és bizonyos ABS hibánál együtt világít az ABS lámpával.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2011.11.04 péntek, 19:36:03 »

Szia!
Egy angol oldalon olvastam, 2000. 4. hótól már gyárilag külön van testelve, de az előtte gyártott modelleknél közösítve van a test jük. Azért kellene, mert ennek a közösitési pontnak a kontakt hibája (test zárlata) is okozhatja a kéziféklámpa állandó világítását.
mivel pont bent voltam tis-ben, megnéztem. de 95-96 ost néztem. ezek szerint valami nem stimmel...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2011.11.04 péntek, 19:56:29 »

na megnéztem a 2000-es rajzát is.
elvileg a g18 a tied.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2011.11.04 péntek, 20:13:57 »

na megnéztem a 2000-es rajzát is.
elvileg a g18 a tied.

Ezeket a pontokat, korábban már fellazítottam, befújtam WD 40-nel és visszahúztam! De ettől még lehet most is oxid ott hiszen kap vizet bőven it Németben nyáron is hetekig esett az eső minden nap, de legalább akkor jól müködött minden! smile
Naplózva
Kisördög
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2011.11.08 kedd, 15:48:20 »

Sziasztok két dologba kérném a segitségeteket!
Egyszer az abs lámpám folyamatosan villágít  az abs rendesen müködik!
Másik Hol találhatom az abs biztosítékja?
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:53:14 »

Sziasztok két dologba kérném a segitségeteket!
Egyszer az abs lámpám folyamatosan villágít  az abs rendesen müködik!
Másik Hol találhatom az abs biztosítékja?


Vedd le az akku sarut, ha tényleg jól működik akkor el is felejti a hiba jelzést. De ha nem akkor valami gikszer van.Ha minden igaz a 3. helyen van, fekete vagy sárga biztosíték. Nem emlékszem pontosan de a mondeo biztosítéktábla fedelén megvannak számozva a helyek. De a kezelési könyvben is ott kell lennie.

Valaki javítson ki ha tévednek! Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.08 kedd, 22:31:56 írta Makker » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:59:56 »

22-es bizti. felső sor balról a 4. 7,5a
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2011.11.08 kedd, 22:13:26 »

22-es bizti. felső sor balról a 4. 7,5a

Fellapoztam a kezelési út mutatót és 2 ABS-el kapcsolatos biztosíték van egyik a kiegészítő táblán a 3. helyen "ABS fékrendszer, kipörgésgátló,fűtőventilátor, légkondicionáló berendezés" és amit te mondtál a 22. helyen a központin" ABS vezérlőegység, kipörgésgátló vezérlőegység".

Ma különbség a 2 bizti között? (azon kívül hogy más is megy a 3.-ról)


Most látom ez a 100. hozászolásom!  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.08 kedd, 22:33:51 írta Makker » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2011.11.08 kedd, 22:23:52 »

Fellapoztam a kezelési út mutatót és 2 ABS-el kapcsolatos biztosíték van egyik a kiegészítő táblán a 3. helyen "ABS fékrendszer, kipörgésgátló,fűtőventilátor, légkondicionáló berendezés" és amit te mondtál a 22. helyen a központin" ABS vezérlőegység, kipörgésgátló vezérlőegység".

Ma különbség a 2 bizti között? (azon kívül hogy más is megy a 3.-ról)
a motortéri, mint látod 60a-es. erre több fogyasztó is van kötve, direktben az akksiról.
a belső, meg kizárólag az abs-é 7,5a.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:19:23 »

az abs-nek és a fűtött szélvédőnek mi köze a kézifékhez? Cheesy
Konkrétabban, még az is a köze, hogy az ABS-nek és a fűthető szélvédőnek közösítve van a test vezetéke a 2000. 03. havi előtti mondikban és ha nincs test, akkor bizony ez is hiba és produkálhatja az ABS és kézifékvisszajelző lámpák együttes világítását! wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:31:54 »

Konkrétabban, még az is a köze, hogy az ABS-nek és a fűthető szélvédőnek közösítve van a test vezetéke a 2000. 03. havi előtti mondikban és ha nincs test, akkor bizony ez is hiba és produkálhatja az ABS és kézifékvisszajelző lámpák együttes világítását! wave

sikerült megtalálnod?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:50:38 »

sikerült megtalálnod?
Igen, de sajnos nem ott van a bibi. Ezelőtt autóvillamossági szerelő nézte és olvasta ki a hibatárat és a testet irta hibának, ami lehet valós hiba, de tegnap levettem a stekkert az ABS-ről, (ezt múltkor aknából az autóvillamossági szerelő is megtette, de aknából csak a stekkerbe látott bele és azon nem látszott viznek a nyoma) én felülről belenéztem az ABS-n levő csatlakozóba és sajnos ott látszik az érintkező lábak között rozsdás folt. Szóval nagy a valószínűsége, hogy beázott és a víz tönkre vágta az egységet. szomoru1
Most már ott tartok, hogy ABS egységet keresek, esetleg abban nem tudsz segíteni? 98BG-2C285-DC  a gyári száma, sehol nem tudnak ilyent adni, (más számuakból kosár szám van) már az egész országot körbe érdeklődtem, de ilyen sehol nincsen, persze bontottat keresek, mert az új többe kerül, mint az autó amennyit ér.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:53:01 »

Igen, de sajnos nem ott van a bibi. Ezelőtt autóvillamossági szerelő nézte és olvasta ki a hibatárat és a testet irta hibának, ami lehet valós hiba, de tegnap levettem a stekkert az ABS-ről, (ezt múltkor aknából az autóvillamossági szerelő is megtette, de aknából csak a stekkerbe látott bele és azon nem látszott viznek a nyoma) én felülről belenéztem az ABS-n levő csatlakozóba és sajnos ott látszik az érintkező lábak között rozsdás folt. Szóval nagy a valószínűsége, hogy beázott és a víz tönkre vágta az egységet. szomoru1
Most már ott tartok, hogy ABS egységet keresek, esetleg abban nem tudsz segíteni? 98BG-2C285-DC  a gyári száma, sehol nem tudnak ilyent adni, (más számuakból kosár szám van) már az egész országot körbe érdeklődtem, de ilyen sehol nincsen, persze bontottat keresek, mert az új többe kerül, mint az autó amennyit ér.
csak egyeshez van. 93, 95 elejű.
mk2-nél, szundinál kérdezted?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2011.11.09 szerda, 10:05:55 »

csak egyeshez van. 93, 95 elejű.
mk2-nél, szundinál kérdezted?
Azok nem jók, mert ha jól tudom, akkor azokban a modellekben, még másképpen volt megoldva a kipörgésgátló.
Igen kérdeztem, rajtam kivül még 3-an keresnek ugyan ezt a számút, ebből ketten ST-hez.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2011.11.09 szerda, 10:17:18 »

Most már ott tartok, hogy ABS egységet keresek, esetleg abban nem tudsz segíteni? 98BG-2C285-DC  a gyári száma, sehol nem tudnak ilyent adni, (más számuakból kosár szám van) már az egész országot körbe érdeklődtem, de ilyen sehol nincsen, persze bontottat keresek, mert az új többe kerül, mint az autó amennyit ér.
Üdv!
Nem értem ezt a gyári számot. Microcat sem hoz ilyet. Van 3 féle, de az utolsó két betű: BB, BC, DB. DC-s végűt nem ír.
98BG-2C285-DB-vel szerelték az Mk2-eseket 1998.05.15-2000.09.15-ig.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2011.11.09 szerda, 10:21:44 »

Üdv!
Nem értem ezt a gyári számot. Microcat sem hoz ilyet. Van 3 féle, de az utolsó két betű: BB, BC, DB. DC-s végűt nem ír.
98BG-2C285-DB-vel szerelték az Mk2-eseket 1998.05.15-2000.09.15-ig.
Pedig létezik! Ford szervízben is néztem és ott kasztni szám szerint is ezt hozza rá és mk2-nél is rajtam kivül még 3-n keresnek ilyen számút, akkor nagy a valószínűsége, hogy létezik! wave
Naplózva
Kisördög
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 21:00:14 »

Szia!
Nekem van egy 1999 es bontott mondeóm megnézem mi a száma ! Szombaton megirom!
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2011.11.11 péntek, 08:51:48 »

mégis mit vársz?az ABS nem lekvár,hogy ha nem sikerül főzöl másikat.Kőkemény biztonsági elem,amit ha szétkapsz-összeraksz és nem jó,akkor meghalsz.Akkor már vegyél megbízható helyről bontottat,csere és annyi.Ennél többet nem tudok tanácsolni.Talán fék-futóműves szakik csillió csengő-bongó aranyért megteszik helyetted,de az se 100%.


Köszi. majd megpróbálok keresni egy bontottat. A cseréje biztos komplikált lesz, mert elég bent van a motor mögött.
Most egyenlőre kiiktattam, kikaptam a biztijét. Fék van, ABS és reccsenés nincs.
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2011.11.11 péntek, 08:57:35 »

milyen abs motor reccsen?
futómű vagy féltengely lesz ez inkább, de valami hozzáértőnek kéne ránéznie
Tuti hogy ABS, mert kivettem a biztijét, és megszűnt a reccs.
Csakhát így nem működik+a visszajelző is folyamatosan világít.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2011.11.11 péntek, 11:01:41 »

Szia!
Nekem van egy 1999 es bontott mondeóm megnézem mi a száma ! Szombaton megirom!
Szia!

Előre is köszönöm, várom a leveled.

Üdv. Kusti1 wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2011.11.11 péntek, 11:04:16 »

Üdv!
Nem értem ezt a gyári számot. Microcat sem hoz ilyet. Van 3 féle, de az utolsó két betű: BB, BC, DB. DC-s végűt nem ír.
98BG-2C285-DB-vel szerelték az Mk2-eseket 1998.05.15-2000.09.15-ig.
Ird be a google keresőbe, majd megérted, Németben is meg Angliában is kinálnak újat eladásra, de ugyanolyan csillagászati áron, mint idehaza, drágábban, mint amennyiért vettem az autót wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.12 szombat, 18:29:13 írta Kusti1 » Naplózva
Kisördög
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2011.11.12 szombat, 17:31:23 »

Szia!
Sajnos nem jó hirem van az enyém:98BG-2C214-AE
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2011.11.12 szombat, 18:25:50 »

Szia!
Sajnos nem jó hirem van az enyém:98BG-2C214-AE
Szia!

Azért köszönöm, hogy legalább megnézted és megírtad.

Üdv. Kusti1 wave
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 15:22:15 »

Ha már nemrégen esett szó féktárcsákról! Tárcsa vastagságban meddig lehet lemenni Huh??
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 15:54:25 »

Szakértő Urak!

Az 5 ajtós, és a kombi, vagy 4ajtós kézifék karja között van-e különbség, mert szükségem lenne egy jó állapotú bontottra, de nem tudom, jó-e hozzá más típusé?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #289 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 15:59:26 »

Ha már nemrégen esett szó féktárcsákról! Tárcsa vastagságban meddig lehet lemenni Huh??
elöl 22,2mm
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 16:49:53 »

Szakértő Urak!

Az 5 ajtós, és a kombi, vagy 4ajtós kézifék karja között van-e különbség, mert szükségem lenne egy jó állapotú bontottra, de nem tudom, jó-e hozzá más típusé?
a karok között az ég egyadta világon semmi különbség...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 18:17:13 »

a karok között az ég egyadta világon semmi különbség...
És a ... után mit írtál volna még?
Ezek szerint megvehetek egy most bontásban levő kombiból is egy kézifék kart? Gondolom, egybe van építve vele az után állító fogaskerekes rész is. Vagy nem? Huh?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 20:23:25 »

És a ... után mit írtál volna még?
Ezek szerint megvehetek egy most bontásban levő kombiból is egy kézifék kart? Gondolom, egybe van építve vele az után állító fogaskerekes rész is. Vagy nem? Huh?
megveheted.
a bovdenek különbözhetnek, de erre nem vennék mérget.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 20:28:18 »

megveheted.
a bovdenek különbözhetnek, de erre nem vennék mérget.
Köszönöm!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:20:08 »

Sziasztok! Behuzom a kezifeket kb a kozepeig semmi..... Izombol feljebb huzom amenyire szinte csak lehet akkor mar kezd fogni! Illetve gyengecskenek  erzem a feket! Amugy is gyenge a gyari fek? Az elso fekszet vadi uj gyari minoseg nem reg volt cserelve! A kezifek gyengesegebol arra kovetkeztetek hogy kopottak a dobban a betetek...... Jol gondolom? Gondolkoztam rajta hogy a beteteket brembo fekpofakra cserelem eleg elfogathato arban vannak az unixnal.... T4 transporterem volt sokaig a cegnel na annak allat volt a feke. Nektek mia velemenyetek az mk2 gyari ferendszererol? Nekem sajna nincs viszonyitasi alapom csak a transzi...... Picit nyikorog a fek hatul ha enyhen lasitok! Illetve 130km/h rol 40km/h ra intenziv fekezesnel nem sok fekerot erzek olyan nyujtott gyenge nem is tudom....... Mintha csak az elsofogna.... Segitsetek legyszi sokat jarok ki ausztriaba elkerulorol pajara pajarol elkerulore sokat kell lasitanom nagysebrol.... Es mindennek csk biztonsagosnak nem erzem! Ja 60-rol 0-ra nagyon jonak erzem de a felett..........
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:34:04 »

Sziasztok! Behuzom a kezifeket kb a kozepeig semmi..... Izombol feljebb huzom amenyire szinte csak lehet akkor mar kezd fogni! Illetve gyengecskenek  erzem a feket! Amugy is gyenge a gyari fek? Az elso fekszet vadi uj gyari minoseg nem reg volt cserelve! A kezifek gyengesegebol arra kovetkeztetek hogy kopottak a dobban a betetek...... Jol gondolom? Gondolkoztam rajta hogy a beteteket brembo fekpofakra cserelem eleg elfogathato arban vannak az unixnal.... T4 transporterem volt sokaig a cegnel na annak allat volt a feke. Nektek mia velemenyetek az mk2 gyari ferendszererol? Nekem sajna nincs viszonyitasi alapom csak a transzi...... Picit nyikorog a fek hatul ha enyhen lasitok! Illetve 130km/h rol 40km/h ra intenziv fekezesnel nem sok fekerot erzek olyan nyujtott gyenge nem is tudom....... Mintha csak az elsofogna.... Segitsetek legyszi sokat jarok ki ausztriaba elkerulorol pajara pajarol elkerulore sokat kell lasitanom nagysebrol.... Es mindennek csk biztonsagosnak nem erzem! Ja 60-rol 0-ra nagyon jonak erzem de a felett..........
Nekem ugyanez volt, nagyobb sebességnél kicsit fáradékonynak éreztem, aztán a pofacserénél kiderült, hogy a munkahengereim is beadták a kulcsot.
A csere után a kézifék is jó lett, és a fék sokkal jobb lett, szal csre lesz nálad is  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2011.11.23 szerda, 06:03:39 »

Sziasztok!
A kézifék jól behúzódik, de ennek ellenére a bal hátsó kerék szabadon fut. A másik pedig beton keményen áll.  Mi lehet a hiba oka? Fék kábel be van rohadva ?? Vagy munkahenger?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2011.11.23 szerda, 07:26:40 »

Sziasztok!
A kézifék jól behúzódik, de ennek ellenére a bal hátsó kerék szabadon fut. A másik pedig beton keményen áll.  Mi lehet a hiba oka? Fék kábel be van rohadva ?? Vagy munkahenger?
ha munkahenger, azt azért éreznéd normál fékezésnél is, hogy nem tökéletes
vagy kábelszakadás
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2011.11.23 szerda, 19:00:58 »

ha munkahenger, azt azért éreznéd normál fékezésnél is, hogy nem tökéletes
vagy kábelszakadás
köszi....
akkor  ha szakadás ? Párban vagy csak  a nem szakadt oldalt kell cserélni Huh?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2011.11.23 szerda, 19:27:20 »

Mk2-es Mondinak mennyi az első féktárcsa gyári új mérete? Mert ugye a megengedett kopott az 22 mm körül van. Tudja valaki?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.