Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 15:41:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 580248 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2009.09.01 kedd, 19:42:16 »

Fék, ABS
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.05 szombat, 20:26:23 »

Sziasztok!
Kérdés:
Ha a gyűjtást ráadom, azaz kulcs bedug, fordít  a második állásba, akkor felgyullad az ABS lámpa és villan 3x (nem pont, de látszik hogy vibrál), a motor tér felől jövö 3 kattanás kiséretében, majd kialszik, gondolom ez normális.
Ha a gyújtást először az 1-esbe teszem, (rádió megy), majd csak kis idő múlva teszem 2-es állásba, ez az ABS teszt elmarad, se kattanás, se lámpa.
EZ NOOOORMÁLIS???
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.08 kedd, 09:54:10 »

Húúúúúúúúúú de nagy a zsezsgés a kérdésemre. szomoru1
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.08 kedd, 09:59:49 »

Sziasztok!
Kérdés:
Ha a gyűjtást ráadom, azaz kulcs bedug, fordít  a második állásba, akkor felgyullad az ABS lámpa és villan 3x (nem pont, de látszik hogy vibrál), a motor tér felől jövö 3 kattanás kiséretében, majd kialszik, gondolom ez normális.
Ha a gyújtást először az 1-esbe teszem, (rádió megy), majd csak kis idő múlva teszem 2-es állásba, ez az ABS teszt elmarad, se kattanás, se lámpa.
EZ NOOOORMÁLIS???
Üdv


nem normális.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.08 kedd, 15:25:28 »

Sziasztok!
Kérdés:
Ha a gyűjtást ráadom, azaz kulcs bedug, fordít  a második állásba, akkor felgyullad az ABS lámpa és villan 3x (nem pont, de látszik hogy vibrál), a motor tér felől jövö 3 kattanás kiséretében, majd kialszik, gondolom ez normális.
Ha a gyújtást először az 1-esbe teszem, (rádió megy), majd csak kis idő múlva teszem 2-es állásba, ez az ABS teszt elmarad, se kattanás, se lámpa.
EZ NOOOORMÁLIS???
Üdv

Diagnosztikát kellene csináltatni,az beszédes lenne biztos! Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.08 kedd, 15:28:56 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.08 kedd, 15:29:17 »

A diadnosztika az egy beszélő diagnoszta?  taps hehe vigyor3
Javítottam! worship   duhos2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.08 kedd, 19:44:19 »

Köszönöm, megnézetem.
Kérdés: ilyet csak Ford márkaszervízben? avagy ez is tárolódik hibakódként, kiolvastatható bárhol?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.08 kedd, 21:31:42 »

Köszönöm, megnézetem.
Kérdés: ilyet csak Ford márkaszervízben? avagy ez is tárolódik hibakódként, kiolvastatható bárhol?
Üdv
Szerintem szinte csak szervízben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.09 szerda, 08:10:44 »

Van különbség az első és a hátsó ABS szenzorok között?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 09:59:30 »

Mitől rezonálhat az első fék?
Tárcsafelrakáskor a felfekvő felületeket ledrótkeféztem, gyári betétek vannak benne, mégis kanyarodáskor - nem nyiknyik, vagy magashangú, de - hangos, folyamatos rezonálást hallok (nem vuh vuh vuh, hanem vúúúúúúú)... Kivétel nélkül kb 30as sebességnél és egyenesből elfordított kormánynál, mind2 irányban... Fékezésre elhallgat.
Valahol hallottam, hogy meg szokták zsírozni a betétek hátlapját.... Vélemények?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 12:58:40 »

Mitől rezonálhat az első fék?
Tárcsafelrakáskor a felfekvő felületeket ledrótkeféztem, gyári betétek vannak benne, mégis kanyarodáskor - nem nyiknyik, vagy magashangú, de - hangos, folyamatos rezonálást hallok (nem vuh vuh vuh, hanem vúúúúúúú)... Kivétel nélkül kb 30as sebességnél és egyenesből elfordított kormánynál, mind2 irányban... Fékezésre elhallgat.
Valahol hallottam, hogy meg szokták zsírozni a betétek hátlapját.... Vélemények?
A betétek rugói épek? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 19:11:56 »

Mitől rezonálhat az első fék?
Tárcsafelrakáskor a felfekvő felületeket ledrótkeféztem, gyári betétek vannak benne, mégis kanyarodáskor - nem nyiknyik, vagy magashangú, de - hangos, folyamatos rezonálást hallok (nem vuh vuh vuh, hanem vúúúúúúú)... Kivétel nélkül kb 30as sebességnél és egyenesből elfordított kormánynál, mind2 irányban... Fékezésre elhallgat.
Valahol hallottam, hogy meg szokták zsírozni a betétek hátlapját.... Vélemények?
Rézpasztával szokták bekenni a hátulját. Zsírt nem ajánlanám a hőhatás miatt.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:25:26 »

[...] kanyarodáskor - nem nyiknyik, vagy magashangú, de - hangos, folyamatos rezonálást hallok (nem vuh vuh vuh, hanem vúúúúúúú)... Kivétel nélkül kb 30as sebességnél és egyenesből elfordított kormánynál, mind2 irányban... Fékezésre elhallgat.
Valahol hallottam, hogy meg szokták zsírozni a betétek hátlapját.... Vélemények?
Szia!

SZVSZ ez lehet kezdődő kerékcsapágy-kopás is.

A fékbetéteknek azt a kicsiny felületét szokták hőálló zsírral (fékpasztával) bekenni, ahol a fékbetét elmozog a kengyelen. Értelem szerűen a fékfelületet nem szokás zsírozni (sőt, tudtommal egyenesen tilos is), a fékbetét hátulját meg minek?

Üdv!
trombonist
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:29:40 »

Szia!

SZVSZ ez lehet kezdődő kerékcsapágy-kopás is.

A fékbetéteknek azt a kicsiny felületét szokták hőálló zsírral (fékpasztával) bekenni, ahol a fékbetét elmozog a kengyelen. Értelem szerűen a fékfelületet nem szokás zsírozni (sőt, tudtommal egyenesen tilos is), a fékbetét hátulját meg minek?

Üdv!
trombonist
Szutymuki népitéletben olvastam, nyilván a tárcsát nem zsíroznám át.
Vmikor lesz egy kisebb fékkarbantartás, akkor megnézem majd ezeket. Köszi.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 17:36:25 »

Kerékcsapágyat is ellenőrizd le, az is okozhat ilyet. integet2
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.10.06 kedd, 09:41:16 »

Nem tudja valaki véletlenül h az ABS modulon található a kipörgésgátló relémodult  azt aknábol el lehet-e érni csere céljából?


Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.10.21 szerda, 17:54:37 »

Jókisfiú vagyok, 2évente cserélem a fékolajat.
Újra szétment egy hátsó gumifékcső. 
Természetesen kereszteződés előtti lassitáskor, Tatabánya első lámpájánál, tehát nem túl lassan érkeztem. Szerintem azért élek, mert zöldet kaptam.
Amikor legutoljára ilyen volt, vettem kettőt, egyiket lecseréltem, másikat nem. 1 fekete pont.
Azóta a párja eltűnt. 2. fekete pont.
Gyűlölöm ezt az autót. Soha többet nem veszek Mondeot.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.10.21 szerda, 18:15:36 »


Gyűlölöm ezt az autót. Soha többet nem veszek Mondeot.

...vegyél bátran máskor is. Csak ne lehajszolt dízelt és ne öreget. Az előző tulajok hanyagsága miatt ne az autót utáld....
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.10.21 szerda, 19:27:21 »

...vegyél bátran máskor is. Csak ne lehajszolt dízelt és ne öreget. Az előző tulajok hanyagsága miatt ne az autót utáld....
Újra nem fussa, évi 70-80e km-re meg kell a dízel. Vagy benzingázos.
Eddig mind2 mondeom pénztárcanyitogató volt, igaz az mk1nek kb 500e, most az mk2nek kb 350-400e van az órájában. Veszek egy jó cinquecentot.  falbav
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.10.21 szerda, 19:41:50 »

abban meg 200 ezernél minimum motort cserélhetsz szerintem...többet ugy sem bir ki..ennyi kilométernél minden autóban jönnek elő bajok, a mondeo még a legmegbizhatóbbak közé tartozik ilyen évjáratban, nembeszélve arról hogy ár-érték alapján mesze nincs jobb választás...de  vehetsz pl. egy vadonatúj logányt, kurblis ablakkal meg kenyérszervóval, az talán tényleg egy igénytelen trágyadomb..megjegyzem megnézném azokat a kocsikat ugy 3-400 ezernél...fékcső nekem is szakadt el, ilyen van, minden autónál megesik, mondjuk én vtam az idióta mert nemértem rá kicserélni, a búgásod meg sztem kerékcsapágy lesz, a fékbetétek csak zörögni szoktak(bár ezt autó esetében nem igazán hallani sztem) ezt rézpasztával szokták minimalizálni...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.10.21 szerda, 19:46:27 »

abban meg 200 ezernél minimum motort cserélhetsz szerintem...többet ugy sem bir ki..ennyi kilométernél minden autóban jönnek elő bajok, a mondeo még a legmegbizhatóbbak közé tartozik ilyen évjáratban, nembeszélve arról hogy ár-érték alapján mesze nincs jobb választás...de  vehetsz pl. egy vadonatúj logányt, kurblis ablakkal meg kenyérszervóval, az talán tényleg egy igénytelen trágyadomb..megjegyzem megnézném azokat a kocsikat ugy 3-400 ezernél...fékcső nekem is szakadt el, ilyen van, minden autónál megesik, mondjuk én vtam az idióta mert nemértem rá kicserélni, a búgásod meg sztem kerékcsapágy lesz, a fékbetétek csak zörögni szoktak(bár ezt autó esetében nem igazán hallani sztem) ezt rézpasztával szokták minimalizálni...
Megtaláltam a két évvel ezelőtti ugyanezemet.

Élmények totyik, 2008 január vége

 falbav
Azt még bírtam viccesen felfogni.  levele
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.10.21 szerda, 19:46:55 »

Újra nem fussa, évi 70-80e km-re meg kell a dízel. Vagy benzingázos.
Eddig mind2 mondeom pénztárcanyitogató volt, igaz az mk1nek kb 500e, most az mk2nek kb 350-400e van az órájában. Veszek egy jó cinquecentot.  falbav

Tudom mi kell neked! Escort MK IV 1.6D. Óccsó, igénytelen, nem fogyaszt és nem is megy, cserébe szarér hugyér adják és az alkatrészeit is gombokért szerzed, de a Cromax még újat is ad nevetséges árakon.
Na?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.10.21 szerda, 19:51:27 »

Tudom mi kell neked! Escort MK IV 1.6D. Óccsó, igénytelen, nem fogyaszt és nem is megy, cserébe szfhér hugyér adják és az alkatrészeit is gombokért szerzed, de a Cromax még újat is ad nevetséges árakon.
Na?
Egy ideig a Fiesta MkV-tel szemeztem (ez az utsó előtti gömbolyű, ugye?) 1.8D, Bodicsekéknek volt 2. verda, egyszer kellett előtöltést állítani rajt 3 év alatt. Vagy 4 év alatt?  vigyor3
Azthiszem most kicsit pihenek és nem Ford lesz.  eplus2 Elkezdem már most polírozgatni, ha lesz kis pénzmag, rögtön mehessen a háztól.  duhos2
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.21 szerda, 19:55:33 írta Tádé » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.10.21 szerda, 20:01:12 »

Újra nem fussa, évi 70-80e km-re meg kell a dízel. Vagy benzingázos.
Eddig mind2 mondeom pénztárcanyitogató volt, igaz az mk1nek kb 500e, most az mk2nek kb 350-400e van az órájában. Veszek egy jó cinquecentot.  falbav

Tádé! Szerintem az évi 70-80e km-es futástleljesítmény a sok, egy 8-10 éves autónak, nem a konstrukció a vacak. Azért kell gyakran hozzányúlnod, mert sokkal hamarabb használod el az alkatrészeket mint más. Én 3 év alatt mentem 45e km összesen, (tudtam előre, ezért vettem benzinest), így a beköszönhető hibák száma matematikailag is kevesebb. Az mk1 500e, az mk2 350-400e km-re pedig az gondolom, hogy sokat elárul a lehetőségekről.
Igen védem, mert nekem bejött a Mondeo, tudom, hogy van sokkal jobb, gazdaságosabb, de nekem sincs pénzem pl Toyotára. "Ez ilyen és ekkora", mondta a szerelő akivel, az aiutóimat eddig vettem. Felszereltség, ár viszonyban jó. Olcsón veszed, viszont sokat költesz rá  eplus2
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.10.21 szerda, 20:09:15 »

fateromá mkII(1984es gyártású) 1.6D escort nah ahhoz tulajdonképpen 1994 óta(mióta nálunk van) még nem kellett nyulni, najó amikor meg lett véve kapott egy fékgenerált uj vizpumpát 3 éve egy új vezérlést generátorral mondjuk 3 szor volt probléma meg egy izzitórelé csere meg az én escortomból megkapta a jól használt bosch gyertyákat de tényleg ennyi! jameg most bejöttek a hidegek folyat az adagotető tömitésnél, hnap csere... 10 ezrenként olajcsere, utántölteni nem kell, mert nem fogy,tulajdonképpen a megtett 120 ezer meg 15 év alatt nem kellet hozzányulni csak burogatni bele a gázolajat 5 körül eljárunk vele futóval 6 felett de a világ végére elmernk vele menni,(mondjukl az mkVII esemmel is) pályán kényelmesen tartja a 120-130 at alig kell gázt nyomni...tuti jó verda csak ebből is már csak mutrát találni...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:11:39 »

Fateréknak van egy 1.6 D 1986-os Fiestájuk. 4 évesen vették anno azóta kopó alkatrészeken kívül adagolót kellett javíttatni mert elengedte gázolajat, s sokáig kellett tekertetni mire beindult. 400.000 felett van benne. Mondjuk azzal 20.000-ret mennek csak évente. Azok a blokkok szerintem kinyírhatatlanok... eljen
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:45:20 »

ott a pont
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:49:17 »

Fékolaj árt a guminak? Ahogy nézem az emeletről, jókis tócsában áll már a balhátsó... Huh?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:51:54 »

Fékolaj árt a guminak? Ahogy nézem az emeletről, jókis tócsában áll már a balhátsó... Huh?

Kiabálj ki az ablakon! Hé haver fékolajban áll a balhátsó!!!  hehe van egy csomó cucc a féken belül gumiból, lehet még javít is rajta  whatever
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:57:00 »

Kiabálj ki az ablakon! Hé haver fékolajban áll a balhátsó!!!  hehe van egy csomó cucc a féken belül gumiból, lehet még javít is rajta  whatever
Akkor már nem öltözök fel.  worship Iszom tovább a sörömet...  vigyor3
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 17:22:39 »

képz
Sajna valami nem jó, nyergeknél nem fúj levegőt, a pedál mégis levegőt mutat. 1 korty fékolajam maradt, uh ez a projekt befagyasztva szombatig.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.10.23 péntek, 21:20:37 »

hát bezony a fék azegy merha mocskos dolog tud lenni...le tudja szopatni az embert nem kicsit...kitartás
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.10.24 szombat, 09:47:21 »

hát bezony a fék azegy merha mocskos dolog tud lenni...le tudja ***atni az embert nem kicsit...kitartás
Tegnap melóba menet 60km alatt sikerült rendesen felpumpálni, az összes rendszerben lévő levegő végre eljutott a nyergekig, még1 légtelenítés és tökéletes lett, friss fékolajjal jobb lett mint volt.  eljen
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.10.24 szombat, 20:00:09 »

Tegnap melóba menet 60km alatt sikerült rendesen felpumpálni, az összes rendszerben lévő levegő végre eljutott a nyergekig, még1 légtelenítés és tökéletes lett, friss fékolajjal jobb lett mint volt.  eljen
Nézd át a többit is, nehogy meglepetés érjen.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.10.24 szombat, 20:29:53 »

Nézd át a többit is, nehogy meglepetés érjen.
Az összes meg lett csinálva.  eljen
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.10.24 szombat, 20:32:38 »

Az összes meg lett csinálva.  eljen
Akkor most jönnek a fékkarmantyúk. Roll Eyes
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.10.24 szombat, 20:33:19 »

Akkor most jönnek a fékkarmantyúk. Roll Eyes
Eladás előtt már nemhiszem, hogy nekiállok ilyeneknek...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 22:24:38 »

Pár hete kanyarban és huppanókon elkezdett huhogni a kocsim hátulja.Vegyesen jobbról-balról a kerekek felől.Ez mi lehet? Kézifék nem enged vissza teljesen és hozzáér valamihez?
Megnéztem, nem találtam baglyot sehol  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.10.27 kedd, 09:08:28 »

Pár hete kanyarban és huppanókon elkezdett huhogni a kocsim hátulja.Vegyesen jobbról-balról a kerekek felől.Ez mi lehet? Kézifék nem enged vissza teljesen és hozzáér valamihez?
Megnéztem, nem találtam baglyot sehol  vigyor3
Hát én ezt pont a hétvégén tapasztaltam, így engem is nagyon érdekel, kinek mi az ötlete.
Bagoly nálam sincs:-)) (Utoljára a Sierra hátsó kipuff dobjára mászott föl egy macsek, gyanúsan nyávogott az autó a szentendrei úton, de kiderült menet közben, utána bennt utazott hazáig :-))
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.11.03 kedd, 21:05:34 »

Sziasztok, tanácsot kérnék ismét tőletek. Ma leszedtem a frissen vásárolt kocsi hátsó kerekét, és egyrészt meglepődtem, hogy tárcsafékes, eddig csak az első fék állapotát néztem, de ami súlyosabb probléma, hogy nagyon durván kopottak a tárcsák. Nos tanácsot abban kérek, hogy milyen tárcsát és betétet érdemes venni. Úgy értem milyen gyártóét, ha nem gyárit veszek. Szeretném nem a leggagyibbat feltenni.
Köszi
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
takee
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.11.04 szerda, 08:45:58 »

Sziasztok, tanácsot kérnék ismét tőletek. Ma leszedtem a frissen vásárolt kocsi hátsó kerekét, és egyrészt meglepődtem, hogy tárcsafékes, eddig csak az első fék állapotát néztem, de ami súlyosabb probléma, hogy nagyon durván kopottak a tárcsák. Nos tanácsot abban kérek, hogy milyen tárcsát és betétet érdemes venni. Úgy értem milyen gyártóét, ha nem gyárit veszek. Szeretném nem a leggagyibbat feltenni.
Köszi

Ha van pénzmag elég, akkor Brembo tárcsa, Textar fékbetét. Ha nincs, akkor gyári Ford. Ha nagyon nincs, akkor LPR. Ha még annyi sincs és szereted a nyikorgást, akkor QH. Ha meg végképp nincs, akkor marad a régi. integet2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.11.04 szerda, 10:03:44 »

Ha van pénzmag elég, akkor Brembo tárcsa, Textar fékbetét. Ha nincs, akkor gyári Ford. Ha nagyon nincs, akkor LPR. Ha még annyi sincs és szereted a nyikorgást, akkor QH. Ha meg végképp nincs, akkor marad a régi. integet2

Én most vettem Nagyautónál 2db gyári tárcsa + gyári betét szett 37.183 Ft. (kedvezményesen)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
takee
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.11.04 szerda, 10:42:55 »

Én most vettem Nagyautónál 2db gyári tárcsa + gyári betét szett 37.183 Ft. (kedvezményesen)

Az jó ár. A Brembo-Textar combo 50k alatt nehezen jön ki és a gyárinál nem sokkal jobb.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.11.04 szerda, 12:13:56 »

Az jó ár. A Brembo-Textar combo 50k alatt nehezen jön ki és a gyárinál nem sokkal jobb.

A gyári tárcsa Brembo, a betét passz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.11.07 szombat, 20:31:16 »

Szundi jóvoltából olcsón megúsztam a tárcsacserét( hátulra kellett egyébként is) a betétet Cromaxban vettem, sajnos nem voltatok elég gyorsak a válaszokkal, nekem meg gyorsan döntenem kellett. De köszi a válaszokat.Üdv nektek
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
glavics
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:09:53 »

Sziasztok,

Akkor most itt kezdek kutakodni... (V6 reszen megoldottuk a motorproblemamat...)
Nemreg tulajdonomba kerult Mondeon vilagitanak az ABS a fekbetet es a kiporgesgatlo lampai. Fekbetetek elmeletileg ujak, de az is lehet nem belevalok, es nincs rajtuk szenzor. De szerintem ez meg csak a fekbetet lampanak adna okot vilagitani. Ha jol tudom a kiporgesgatlo osszefugg az ABS-el.
Mik lehetnek a lehetseges okok, szerintetek?

Koszi elore is

glavics
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:11:42 »

Ha jol tudom a kiporgesgatlo osszefugg az ABS-el.
Mik lehetnek a lehetseges okok, szerintetek?
ABS szenzorokat nézném meg első körben, szakadt madzagok vagy szétcsúszott csatik lehetnek, első csatik a műanyag kerékdob mögött, a hátsók a hátsó üléspad alatt érhetőek el.  wave
Naplózva
glavics
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:39:37 »

ABS szenzorokat nézném meg első körben, szakadt madzagok vagy szétcsúszott csatik lehetnek, első csatik a műanyag kerékdob mögött, a hátsók a hátsó üléspad alatt érhetőek el.  wave

Csak ugy felmerult bennem... Ha mondjuk egy szet van csuszva attol meg vilagit az egesz karacsonyfa, igaz? Elore latom nem leszek boldog amikor ezt fogom csinalni.

Koszi
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:01:18 »

Csak ugy felmerult bennem... Ha mondjuk egy szet van csuszva attol meg vilagit az egesz karacsonyfa, igaz? Elore latom nem leszek boldog amikor ezt fogom csinalni.

Koszi
nyes vigyor3
Naplózva
gyzmo
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 13:03:32 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni 2000-es évjáratú V6-osommal kapcsolatban.

A hiba lámpa ég, ABS nem működik. Illetve néha, nagyon ritkán egy ideig ismét hajlandó működni, aztán újra elmegy.

Egyik szakszervízben azt mondták teljesen vége, 400 ezer + munkadíjért cserélik.

A másikban szintén, ott viszont még annyit elárultak, hogy amellett, hogy a diagnosztikán annyit írt ki, hogy kommunikációs hiba.

Tudtok valakit ajánlani aki ért az ABS modulhoz?

Egész egyszerűen nehéz elhinnem, hogy egy autót félmilliós darabokból raknak össze.

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.